Jdi na obsah Jdi na menu
 

Archiv komentářů ke kapitole 33

 

http://www.a-sisi.wgz.cz
33.Princův příběh - V pasti
assez
11. 2. 2011 08:51
Tak jo… první komentář… to si v tom návalu tady neodpustím, než půjdu číst. (A to jsem myslela, že odolám. Jako obvykle. No nevadí… Alespoň k něčemu ta nemoc slouží.)
 
Ksakru...
33.Princův příběh - V pasti
Gigi...
11. 2. 2011 10:12
Ach Severusi... co všechno jsi musel vytrpět a které vzpomínky na nás ještě čekají? :(
Pitomý Brumbál... mohl Severusovi ušetřit tolik trápení... stařík není všemocný ani vševědoucí... :(
Ještěže má teď Severus Harryho... snad mu život ještě více prozáří láskou a něhou... :)
Děkuji za kapitolu a těším se na další... :)
 
Smutné!
33.Princův příběh - V pasti
Bábovka
11. 2. 2011 10:47
Severusův život je tak smutný, ale něco mu i tak asi neodpustím. Děkuju za kapitolku a těším se na další. Děkuju
 
Dosaďte libovolný nadpis
33.Princův příběh - V pasti
Regila
11. 2. 2011 11:11
Zvláštní, že jsem ještě naživu, když jsem většinu kapitoly nedýchala...
Myslela jsem, že to nebude tak silné jako obvykle, když jsouto jen vzpomínky...to jsem se sakra spletla...
Když čtu Princův příběh a když vidím tvého Severuse teď, napadá mě jen jedno: Zvláštní, jak hluboko musí muž klesnout aby později mohl v čiré kráse a čistotě vlétnout snad až ke hvězdám. :)
 
http://www.a-sisi.wgz.cz
33.Princův příběh - V pasti
assez
11. 2. 2011 11:30
Stop, stop, stop - jak: poslední a závěrečná, 37?! Nemělo jich být alespoň čtyřicet? A co válka? Co... vítězství? Co Harry...? Co...?!? Jak?! CO?! To... to jsem jako nepochopila.
 
...
33.Princův příběh - V pasti
Profesor
11. 2. 2011 11:33
Smutné, moc smutné. Když v celém svém životě Severus zažil jen odmítnutí, copak se lze divit tomu, že šel za tím, kdo ho chtěl? Nedošlo mu, že potom bude trpět ještě víc, neměl na to zkušenosti.
 
Re: http://www.a-sisi.wgz.cz
33.Princův příběh - V pasti
assez
11. 2. 2011 11:34
Na co já si ty poznámky... („Teoreticky vzato by se to zhruba tak dalo definovat…“ - *rofl* :D Žrááát!

A učinil tak s nesmírnou radostí. - A tomu zas já NESMÍRNĚ věřím a také tomu nejinak rozumím.

Šlo to špatně. Takže když později ke svému úžasu zahlédl Brumbála, jak prošel hostincem a vystoupal po schodech k pokojům, šel Severus za ním. Musel. …asi tady někde jsem si bez nadšení atp., co takové chvilky obvykle provází, uvědomila, jak geniální spisovatelka Ty jsi.)... dělala, když je sem pak ani nedám?
 
...
33.Princův příběh - V pasti
nika
11. 2. 2011 11:39
páni, opäť je veľmi ťažké nájsť slová...nádherne napísané, k Severusovi život veru nebol zhovievavý.
Už sa neviem dočkať pokračovania, veľká vďaka Alice
 
Jízdenka do pekla
33.Princův příběh - V pasti
Elza
11. 2. 2011 11:45
Alice, ještě k té minulé předzápasové sobotě... škoda, že se do příběhu nevešla. *;-) Musela být poměrně zajímavá. Ve sklepení tichá a hřejivě domácká - a ve věži... bouřlivá. Předpokládám radu (jistých) nebelvírských, z níž vzešlé závěry nám bylo dáno poznat. Vůbec bych byla zvědavá na domácnost Sirius/Lupin (předpokládám, že bydlejí spolu, páč se málokdy vyskytují jeden bez druhého). Tvůj Sirius jako kdyby byl psaný podle mé matky... *:D Také tak předvídatelný a také tak nepochopený. Až je bolestné sledovat jeho (marnou) snahu, vždyť dává to nejlepší, co může! Jenže se stále mýlí...
------------
Bezpečné tady, nádherné teď..Věk němých okamžiků..A mít oči zavřené. *:-) Jako kotě si příst a víčka mít zavřená únavou...
Severus byl šťastný. - Vrhaf mňau!
Zcela sobecky si přeji, abys mne miloval takového, kým skutečně jsem. - Věčná lidská touha po nemožném. Ach, kdo by nechtěl!
„Teoreticky? Já to vidím jako zatraceně prakticky! Merline… Já to nechápu. Jak sis mohl vybrat mě?!“ *:DDDDD Dobrý šok na úvod.
Každá láska zraňuje, poslední zabíjí? Brrrrr! Ale pravdivé. Poslední přežít nelze. Už z principu.
Mladý Severus byl úplné zatoulané kotě. Auauau! Popsalas to výtečně a mrazivě.
„Mám nějakou naději?“ zeptal se. „Ne,“ řekl Brumbál.
převáhla (převážila, převrhla ?)
Máme stejná práva jako oni, proč my jejich práva respektovat musíme a oni naše ne? ... Jdete se mnou, bratři a sestry? - Ufff, nádherně xenofobní rétorika! Tleskám! (Alici, ne Voldemortovi.)
Ale proč by měla být hanba znát a ovládat mocné kletby, když zbabělci vždycky útočí v mnohonásobné přesile? - Trpká životní zkušenost.
Mají něco zlého v krvi. Mudlové. Něco, co nás zabíjí; naše matky, odnosí jejich děti a zemřou. Takových případů jsou stovky. - Fuj. Voldy ví, na kterou strunu udeřit.
„Čti mi, Severusi. Čti.“ - A Severusovi to nedošlo... proč si ji Voldemort nepřečte sám... *:(
„Ale chce mě.“
Brrrr, Alice, doufám, že mě nikdy neprokleješ.
Voldemort se posadil na zem naproti němu.
čas všežravec
„Tak proč jsi mě opustil, můj chlapče…?“ - Protože jsi mu nedovolil zůstat u tebe, Albusi...
Usmál se na Brumbála, široce. Z celého svého vroucího srdce. „Vy nemáte ani zdání, jak žízním zemřít. …Žijte dlouho a blaze, pane.“ - Chudák Albus!!! No, má co si nadrobil... *:(
 
...
33.Princův příběh - V pasti
Saskya
11. 2. 2011 11:46
úžasne napísané...
Severus to veru ľahé nemal.
som zvedavá, čo sa ešte dozvieme ďalej
 
Děkuji ti
33.Princův příběh - V pasti
Nex
11. 2. 2011 11:50
za slova tvého příběhu. A tak jako ty se těšíš němou přítomností nekomentujících, cítím nutnost tě upozornit i na stejně němou přítomnost podobně trpících...je v tom určitá spravedlnost, že se alespoň v žalu můžete(můžeme) opřít jeden o druhého. Prošla jsem rokem krutých depresí a stále ještě nedokážu říct, jestli jsem se z toho nadobro dostala. Ale nevzdala jsem se a tak jsem tu. Nevzdávej se ani ty. Svět je na něco takového příliš krásný a cenný. Život je na něco takového příliš krásný a cenný. Ty to zvládneš, ať tě sužuje cokoli. Věřím ti.
 
Podařilo se Ti, Alice,
33.Princův příběh - V pasti
Rowene
11. 2. 2011 11:53
hodně zajímavě vylíčit alespoň střípky ze světa Temného pána, ta druhá strana mince, která v ofic. HP docela chybí. Přesto, že jsem ze začátku cítila, že Tvůj Snape není úplně podle kánonu, tak dnes musím uznat, že ten tvůj je lepší, bohatší. Miluji postavy které jsou tak nejednoznačné, jako je Tvůj Severus. A všechno má logiku. Přečetla jsem si povídku teď, kdy mám zlomenou nohu, úplně celou od začátku, vážně je skvělá, výborně promyšlená, bohatá na spoustu neznámých kouzelnických detailů. Pokud je něco, s čím bych ti mohla pomoci,
tak napiš na zbalenka@centrum.cz.
 
bolest
33.Princův příběh - V pasti
gleti
11. 2. 2011 13:21
pokud mi dnešní kapitola připadala jak mlýnek na maso, docela se bojím, co přinese příští. Nešetříš nás anio Severuse a necháváš nás protáhnout devíti branami pekla. Problém je, že v takových chvílích člověk zapomíná, že život umí být laskavý
 
...pekelný život
33.Princův příběh - V pasti
Elza
11. 2. 2011 14:21
Tak si říkám, že Albus sice nebyl schopný osobně léčit Severusovy rány - ani jim předejít, ale že svěřit mu (Severusovi) jednu bradavickou kolej byl od něho (Albuse) dobrý tah.
Věřím, že péčí o dorost se mnohé... zmírnilo.
I přesto si ale Snape 'vydestiloval' jedno děcko jen pro sebe - tvrdí sice, že jeho vztah s Lily je kamarádský, ale... copak kamarádi tráví hodiny česáním vlasů svým přítelkyním?!? To je otcovské jednání.
 
Oooo
33.Princův příběh - V pasti
Káťa
11. 2. 2011 15:32
Páni, a to jsem si myslela, že na tom byl Harry opravdu, ale opravdu špatně. Ti dva se hledali, až se našli. Už chápu proč si tak rozumí.
 
Jen krátce.
33.Princův příběh - V pasti
Mája
11. 2. 2011 16:11
Líbánky jsem jim přála a ty dostali. Princův příběh je velmi detailně propracovaný a velice silný. (Přesto pořád doufám, že tu matku a dítě opravdu nezabil, že to bylo nějak jen jako) Asi nebylo...
Je dobře, že už mám svůj příběh napsaný, protože teď bych ho už nesvedla. Je nudný a všední... ale je můj :-)))
Alice díky, bylo to silné, kruté, ale přesto pořád naděje neumírá...
 
už nemám co bych řekla...
33.Princův příběh - V pasti
Jean
11. 2. 2011 16:34
Tvůj příběh je jednoduše úžasný a dokonalý.

Děkuji Ti za něj a přeji a držím palce, aby si všechny své problémy překonala.
 
Krutý...
33.Princův příběh - V pasti
Nade
11. 2. 2011 17:16
Všichni víme, nebo jen tušíme, jak byl život k Severovi krutý. Jen to malé ponoření do skutečnosti je nesmírně bolestné. Proč Severus své vzpomínky Harrymu ukázal, i když Harry tvrdil, že mu nic z jeho minulosti nevyčítá? A já mu v tomto ohledu věřím. Ale je tu malá krutá pochybnost, strach, jak by zareagoval, kdyby se něco z toho dozvěděl v podání někoho jiného. I pravda se dá sdělit mnoha způsoby, tak aby pracovala pro toho, kdo ji sděluje. Chvála Nitrozpytu, vzpomínky jsou čisté, nenadržují, nekomentují, neovlivňují úsudek.
Takhle už mezi nimi nebude žádné temné tajemství a jejich vztah může být skutečně čistý. Ne Harry, ale Severus tuhle jistotu potřebuje. Je to další krok k uzdravení jeho duše.
Díky, smutné příběhy jsou právě k tomu, aby nám připomněly, že jsou tu i ty druhé. :-)
 
Děkuju
33.Princův příběh - V pasti
Katrin
11. 2. 2011 17:27
Děkuji za krásnou kapitolu. Vážím si toho, že jsi na psaní nezanevřela, přestože máš teď problémy a doufám, že zase brzo bude líp. Držím palce ať už jde o cokoli a kdyby si přece jen nestíhala, věřím, že všichni tví čtenáři na tebe a tvé vyprávění rádi počkají. Po tak neuvěřitelném příběhu, který neúnavně přirůstá týden co týden, sis našla věrné fanoušky, kteří se na tvé tvorbě stali závislými :-) Takže kvůli nám si starosti nedělej!
Měj se pěkně (v rámci možností) a já se budu těšit na další kapitolu, ať už přibude kdykoli.
 
život bolí,ale přesto ho rádi prožíváme :-D
33.Princův příběh - V pasti
Bacil
11. 2. 2011 18:23
Nádherná kapitola. Ještě teď tu sedím a snažím si posbírat myšlenky. A napsat smyslupný komentář. Opradu zbožňuji tuto povídku. Nikdy nejsem schopná odhadnou co bude dál a to je něco báječného.
Takže ať už v životě člověk prožije cokoliv tak tato povídka je jak balzám na duši. Moc moc děkuji a těším se na pokračování
 
smekám
33.Princův příběh - V pasti
kejt
11. 2. 2011 18:59
Alice já nemám slov opravdu užasné ty vzpomínky jsem prožívala se severusem a musim žíct že jsem občas měla pocit že jsem tam v dějí děkuji ti za nádherný zážitek a nemužu se dočkat dlšího dílku
 
Chudák Sev...
33.Princův příběh - V pasti
yellow
11. 2. 2011 19:38
...divím, se že po takových zkušenostech ještě dokáže milovat a vůbec se nedivím, že chtěl zemřít.
Moc děkuji za úžasnou povídku a moc se těším na pokračování.
 
...
33.Princův příběh - V pasti
Elenne
11. 2. 2011 19:40
Nemám slov. Tohle je něco, co se dá špatně vyjádřit, vlastně je to zhola nemožné. Severus je velký muž. A...Děkuji, že píšeš Elysejský klíč :)
 
Ahojky Alice,
33.Princův příběh - V pasti
Misule
11. 2. 2011 19:48
až teď jsem si přečetla Na větrné hůrce a do toho Princův příběh. A přece mě to dokázalo pozvednout, protože i přes to, co Severus zažil, je šťastný, miluje a je milován. To je ohromné:-)
Chápu jeho pohnutky... jeho postoj vysvětluje i to, že tu knihu dokázal přečíst a Voldemort ne.
Jsem ráda, že jsi Princův příběh sepsala:-)
 
Zvláštní pohled do vzpomínek!
33.Princův příběh - V pasti
Míchangela
11. 2. 2011 20:00
Děkuji, že jsi nám ukázala i jiný pohled na ty dva co stojí proti sobě. Jak jiné a zvláštní bylo tohle setkání. Díky!
 
Milá Alice,
33.Princův příběh - V pasti
Ian
11. 2. 2011 20:18
nemám odvahu. Odpusť, jsem cíťa a přiznávám se k tomu. Nemám na to. Nedokážu to přečíst, dokud to tu nebude celé.
Já to prostě... nevydržím. Vyznávám se ze své slabosti a doufám, že mi to odpustíš. :-)

Nicméně, rád bych zmínil ještě jinou věc. Není třeba říkat, že jsi vynikající spisovatel - jsi, o tom není žádných pochyb. Nicméně, tvoje básně jsou... Dokonalé. To je jediné slov, které mě napadá. Jsou perfektní a chci, abys to věděla. :-)

A ještě jednu věc... Stále mi to hrálo v hlavě, tak jsme uprostřed noci trochu surfoval a zjistil tohle: Trillium amar se dá také přeložit jako Trojčetka hořká. Je to lesní bylina, vyskytující se obvykle ve výše položených místech. Má vždy tři listy a nad tím tři květy. Nikdy jinak. Dokonce se z ní vyrábí homeopatický lék, který zahání chmury, léčí pocity svázanosti, neustálou kontrolu sebe sama a problémy pánevní a břišní oblasti. Indiáni jí říkali kořen zrození.
Je Trillium kytka? Dobře, já vím, že asi ne, a že mi to každopádně neřekneš, nicméně hořím zvědavostí a potřeboval jsem to někomu říct. :-))
 
.. .. .. ... .... ..... ...........
33.Princův příběh - V pasti
Adél
11. 2. 2011 20:50
Nádherná kapitola. Zajímavě je popsán Severusův život. Už se nemůžu dočkat na příští týden, jak se to ještě vyvine.:) Musím říct, že v některých pasážích mi přišlo, že přeci Voldemort není tak chladný a možná k Severusovi nějaká pozitivní city cítí. Ale všichni víme, že Voldemort je taky výborný herec a velmi inteligentní muž, takže jestli cítí nějaké kladné city je ve hvěznách.:)
P.S. Musím ti strašně moc pochválit výběr muziky. Co kapitola a muzika, tak ses pokaždý strefila do mého vkusu.;) Tak jsem zvědavá, jaké hudnební ochutnávky nám ještě ukážeš.:)
 
Sme tu,
33.Princův příběh - V pasti
Mononoke
11. 2. 2011 20:58
pre seba, ale aj pre Teba, Alice.
Nech máš čo najskôr nebo bez mrakov nad hlavou.
A Severu Harryho čo najskôr prevedie minulosťou.
Je plná bolesti, ale ukazuje, čo človek chce - chce niekam patriť... niekomu patriť.
 
kam se hrabe kánon
33.Princův příběh - V pasti
marci
11. 2. 2011 21:50
Neuvěřitelně působivý tok střípků vzpomínek...
Jo - nejjistěji nás zlomí ti, které nejvíc milujeme.
Lily, která Severuse zapírala před přáteli, Brumbál, který nedokázal nabídnout, když ne lásku, tak čas a pochopení... Pokud má Severus na rukou krev, padá i na hlavu těchto dvou....
Lily byla mladá a měla své právo na chyby, stejně jako Severus, ale co se psychologie týče, tak Voldemort vede nad Brumbálem o hodně bodů...

A ještě dvě věci: miluju Tvé verše, ale to už víš :-)
A ta první část, kdy Harry sleduje Severuse, byla to nejkrásnější vykreslení souznění a lásky, jaké jsem za dlouhou dobu přečetla. Díky za něj....
M
 
...
33.Princův příběh - V pasti
Profesor
11. 2. 2011 22:02
Není mi příliš dobře, proto jsem až teď při návratu zjistila, že se už blížíme ke konci a že tě něco trápí.
V první řadě ti přeji, aby se tvé potíže brzy vyřešily a ty ses mohla věnovat i věcem příjemným.
---
Mám ale malou připomínku a pár otázek.
Pokud si dobře pamatuji minulý díl, tak chlapci zmizeli ze školy těsně před vyučováním. Jak Severus vysvětlí svou náhlou absenci? To svévolné několika denní opuštění školy, o kterém nikoho neinformoval? Jak to, že je ještě nesháněl Brumbál? Věřím tomu, že u Harryho by to ředitel nějak okecal, ale s náhlým rozhodnutím profesora lektvarů hodit výuku za hlavu kvůli klukovi, který je navíc stále jeho studentem, to asi tak jednoduše nepůjde.
Omlouvám se za svou rýpavost, avšak ocenila bych vysvětlení.

 
:-)
33.Princův příběh - V pasti
Jana
11. 2. 2011 22:13
Ach Iane, to jsem ráda, že nejsem sama, kdo loví na netu a věří, že Trillium amar je květina:-))) mám několik kandidátů mezi rostlinami. Jenže Alice je kouzelnice, takže předpokládám, že v jejím podání to bude něco "ganz spešl".
 
Severus
33.Princův příběh - V pasti
Jana
11. 2. 2011 22:30
Alice, ty mi dáváš.... Srdce se mi nad Severusem svírá, takovej očistec a ještě není vzpomínkám konec. Věřím, že tohle všechno ho přivedlo na druhou stranu, ale na jeden život je to snad víc, než se dá unést...
Docela mne vyděsilo, že se blížíš do finále, nějak jsem nečekala, že už... tak teď jen věřím v dobrý konec, klidně dej i delší pauzu mezi kapitolami. Smekám před tebou, píšeš fantasticky. Děkuju.
 
oooooooooo
33.Princův příběh - V pasti
zulík
11. 2. 2011 22:33
Nebola som schopná tú čast so spomienkami prečítat.proste som nemohla nahliadnut do tak imtímnych spomienok.Cítila by som sa strašne.Ten začiatok sa mi však velmi páčil a teším sa na další diel.
 
.
33.Princův příběh - V pasti
Marylin
11. 2. 2011 23:33
Ja už nemám slov. Geniálne. Budem sa opakovať, ale neviem ako vydržím ďalší týždeň. Obdivujem ťa a milujem tento príbeh :).
 
Smekám
33.Princův příběh - V pasti
Jacomo
12. 2. 2011 10:49
Jsi mistr slova, Alice. Příběh, který si stvořila, je zcela nesrovnatelný s čímkoliv, co jsem kdy četla. Je v něm obrovská hloubka lidskosti, strachů, bolestí, vášní, zoufalství, lásky, štěstí, nenávisti, závratí... prostě všech lidských citů, které hýbou tímto světem. Ty jsi z nich další svět vytvořila, daleko mocnější a propracovanější, než se to povedlo jeho původní tvůrkyni. A za to ti rozhodně náleží díky a obdiv nás všech, co ho v úžasu čteme.
Kolik hrůzy a neštěstí ještě necháš hlavní hrdiny prožít? A kolika jiskrnými okamžiky se srdcem na dlani jim vynahradíš? Nevím a to je právě to krásné. Těším se na všechna příští slova, co tu budou. Ať už budou jakákoliv.
A děkuji... I když je to na oplátku strašně málo.
 
Krása!
33.Princův příběh - V pasti
Salazaret
12. 2. 2011 10:52
Alice,

kapitolka byla opravdu perfektní! Takhle přesně jsem si představovala Princův příběh v originále! Kde se na tebe hrabe Rowlingová! Ale tímto ji nechci nějak ukřivdit nebo něco takového! Ona nám taky dala strašně hodně a hlavně příběh Harryho Pottera, že?

Ale prostě tak nějak jsem si představovala, že toho bude v kanónu víc a když jsem včera seděla na rehabkáh a čakala, četla jsem si 7 díl a zrovna Severusův příběh. Zdál se mi neúplný a prostě nedokončený.

Opravdu moc děkuji za jeho krásně temný příbeh, ale doufám, že tohle vše Harry pochopí. Ale je to statečný Nebelvír, tak myslím, že to bude OK :)

Ještě jednou děkuji a určitě se tu ještě sejdeme :) :) ;)

Tvá Salazaret ;)
 
Páni
33.Princův příběh - V pasti
Cory
12. 2. 2011 14:34
Nejdřív bych se chtěla omluvit, že jsem minule nekomentovala, nějak jsem byla v časové tísni =(. Ale dneska jsem si našla chvilku =)
Moje reakce na kapitolu byla asi jedno velký uuuf. Minule jsi mě těmi ukázkami docela vyděsila, a tak jsem ráda, že jsou to jenom vzpomínky - i když to "jenom" asi nebylo na místě. Další velmi smutná kapitola, byla jsem z toho opravdu nešťastná. Všechny ty špatné věci, které se Severusovy děly... nevím, jak bych se zachovala já v jeho případě... asi stejně. Ještěže teď má Harryho, tak to snad bude jen lepší a ještě lepší =)
Trochu jsem se bála Harryho reakce na to téma "Severus a Brumbál", ale naštěstí to dopadlo, tak jsem si taky oddechla. A líbí se mi to jejich schovávání v domku - vědí o tom vůbec všichni v Bradavicích (omlouvám se, jestli to tam bylo někde napsané a já si jenom nevšimla)? Jestli ne, je to dost zábavné =D.
A taky - ty máš asi opravdu ráda Pána Prstenů, co? =D Přemýšlela jsem o tom už dřív, u všech těch písniček, ale teď je to jasné - ten Aragornův monolog byl nepřehlédnutelný. Ale trochu se mi nelíbí, že mu ho ukradl zrovna Voldemort, pořád mám Aragorna raděj než toho plešouna. Taky si neumí vymyslet něco svého =D. (No, i když to smaozřejmě dávalo smysl, protože jeho slova byla pro Smrtijedy jistě velmi poutavá... =D).
A ještě zpátky k původnímu tématu - jsem zvědavá, jak na všechny ty vzpomínky Harry zareaguje. Je mi Severuse tak strašně líto, jsem tak ráda, že už si to konečně odpustil, díky Harrymu.

Opět - kapitola narvaná emocemi, nádherné. Jen jsem se trochu vyděsila: opravdu už se povídka chýlí k závěru? Já nechi.. =(. Je to úžasné, opravdu, nejlepší povídka, jakou jsem kdy četla.
Děkuji za další kapitolu =)
 
čas na pravdu
33.Princův příběh - V pasti
Grid
12. 2. 2011 16:03
Ach, Ali! Ty si zasa dokázala posunúť prah mojej citovej závislosti na tejto skvelej poviedke o hodný kus. Severus sa rozhodol ukázať chlapcovi kto vlastne je so všetkým, čo sa v jeho živote až dosiaľ udialo. Prežil naozaj kruté a zlé životné obdobia, a aj neopätovanú lásku. Tu by som si dovolila povedať, že ma dosť zarazila reakcia na zistenie, že Severus ľúbil Albusa. Takýto prístup má človek omnoho vyzretejší a Harry Severusa priam zbožňuje, takže by som čakala skôr žiarlivosť, sklamanie. Ale oni dvaja už toho prežili tak veľa a tak zásadne významné, že verím, že ich to mohlo oveľa viac prepojiť a stmeliť. Je mi ľúto, že Severusov život je plný bolestí a sklamaní a dúfam, že Harryho láska a úprimný obdiv a úcta dokážu vyvážiť a viac než to, že dokážu toho životom ťažko skúšaného a inteligentného muža naplniť. Vďaka, zlatko .
 
ešte čosi...
33.Princův příběh - V pasti
grid
12. 2. 2011 16:09
Milá Alica, chcem ti len povedať, že mi je veľmi ľúto, že máš problémy a vyjadriť ti svoju podporu a tiež úprimné želanie, aby sa všetko vyriešilo k tvojej spokojnosti a aby po búrke zasa vyšlo slnko, alebo aspoň dúha.
 
V nekonečném úžasu
33.Princův příběh - V pasti
Achája Eressiel
12. 2. 2011 22:57
Byla jsem jak na trní, když jsem uplynulé dva dny běhala po světě a užívala si a zároveň umírala touhou vědět víc:) Jsem neskutečně unavená, ale už můžu jít s klidným srdcem spát, když mám přečteno:D
Začátek mi úžasem ukradl slova a vykouzlil blažený úsměv nad tím vším, co a jak Harry a Severus sdílí. Pak úsměv zmizel, vystřídán lítostí. Severus měl opravdu hrozný život, není divu, že se později na venek choval, tak jak se choval. Jak jinak by dokázal žít a přežít?
Voldemort tu knihu nedokázal otevřít, že? Dost možná ani žádný jiný smrtijed.
Bylo smutné vidět, kam až Severuse dohnala touha po úznání a vyjímečnosti.
A nějak si neumím představit, jak vypadal Voldemort před svým pádem, prostě nevím:D
Ale nakonec se zase můžu usmát, protože všechny ty hrůzy jsou pryč a oni si to štěstí zaslouží. Nehledě na to, že se situace určitě zase hodně zkomplikuje. Já v ně věřím:)

Je mi líto, že máš teď těžké časy. Doufám a přeji, aby se zas všechno spravilo a i ty ses měla krásně:)

Konec už tak brzy?! Nehledě na to, že čekání bude vždy stejně nekonečné:D
 
...
33.Princův příběh - V pasti
Babu
12. 2. 2011 23:41
Došla mi slova. Po probdělém pátku a sobotě jsem konečně přečetla celý příběh a nevím, jak přesně vyjádřit, jak na mě zapůsobil. A to jsem jej prvně nechtěla ani číst, neboť ač mám ráda slash, je jedna postava, se kterou slash prostě číst nedokážu. ;) I přesto jsi dokázala popsat postupnou přeměnu Severuse natolik důvěryhodně a reálně, že jsem se nedokázala od obrazovky odtrhnout. Dokonce se Ti i povedlo popsat Harryho tak, že jsem si jej zamilovala. Asi nejvíce za to může popis strachu před časem a hodinami. Znám ho až moc dobře a musím uznat, že jsi zhmotnila moje pocity do slov.
Dalo by se toho říct ještě mnoho, ale někdy je lepší mlčet a to zvláště v případě, když melu nesmyslné pochvaly. Závěrem Ti jen děkuji za nejúžasnější povídku, kterou jsem kdy četla. Zasáhla mě více, než jsem si myslela, že je to možné. :)
Snad bude brzy vše v pořádku a život se Ti urovná, držím palce!
 
Re: :-)
33.Princův příběh - V pasti
Ian
13. 2. 2011 02:17
Jéé! Proč mě nepřekvapuje, že jsme se tu zase takhle potkali? :-)) Jo! Ať je to kytka. Alice....Jééé, házíme smutné oči, ať je to květinka... :-D Jani, souhlasím. Alice je skutečně mocná čarodějka a já myslím, že se budeme ještě divit, jak hodně je to "ganz spešl". :-)
 
Re: Re: :-)
33.Princův příběh - V pasti
Jana
13. 2. 2011 13:43
:-)))))))
 
Milá Alice,
33.Princův příběh - V pasti
Alex
13. 2. 2011 14:08
jsem Ti moc vděčná, že přes vážné potíže pokračuješ v psaní. Kéž má psaní terapeutické účinky i na tebe!

Moc taky děkuji za to, že se s námi dělíš o Princův příběh. Mě velmi zasáhlo věčné téma viny a odpuštění. Ano, někdy je velmi těžké odpustit. A velkým hříchem neodpustit. Co to vlastně je: odpuštění? Že se nezlobím? Že se chovám stejně jako předtím? Že mám k druhému stejný vztah jako předtím? To první si dovedu představit, to druhé by vyžadovalo předstírání, to třetí se mi jeví jako nemožné. Albusova situace byla vlastně hrozně těžká – jinak se odpouštím známým, a zcela jinak těm, kteří nás milují. Protože oni očekávají od odpuštění daleko víc. A nejde dávat tam, kde není z čeho brát…

Alice, je mi líto, že je toho na tebe teď moc a přeju ti, aby se to brzy zlepšilo a zase přišlo období, kdy i na tebe bude život zase laskavý!
 
Dnes jen krátce...
33.Princův příběh - V pasti
Popoles
14. 2. 2011 23:06
... nějak nestíhám.
Milá Alice,
neskutečné, jak dokážeš do slov koncentrovat emoce všeho druhu. Vznášela jsem se v poklidu a něze při Harryho probuzení a trpěla jsem jak zvíře při putování Severusovým peklem vzpomínek.
Příště nás čeká pokračování té jízdy očistcem a věřím, že nás na konci zase vyvedeš na světlo a necháš nás nedechnout se čistého vzduchu a lásky.

Je mi strašně líto, že procházíš v osobním životě těžkým obdobím. Přeji ti, abys vždy měla po boku spřízněnou duši, která tě vezme za ruku a řekne: "Neboj, to bude dobré, jsem s tebou."
Držím palce, ať je lépe. Popo
 
Re: Re: Re: :-)
33.Princův příběh - V pasti
Popoles
14. 2. 2011 23:18
Jani, Iane,
Alice mi v jednom z komentářů funkci Trilia vysvětlila.
dovoluji si její odpověď zkopírovat:

A jelikož ne všichni kouzelnící a magické artefakty jsou z Anglie a latiny, dovolila jsem si použít i španělštinu ;-) Takže to znamená (volně přeloženo) Trojnásobné přání. Předtav si, že existuje něco, co zná odpověď na všechno, na cokoliv se zeptáš. Znát pravdu může všechny zachránit. Nebo to může všechno zničit. A tak je to podmíněno tím, že odpověď získají jen tehdy, když si tři současně a zcela identicky přejí odpověď na totéž...
 
neskutecne
33.Princův příběh - V pasti
kakin
15. 2. 2011 23:21
tahle kapitolka byla primo...ja nevim, jak to popsat...jsem hrozne citlivy clovek, kazda prkotina me rozbreci, proto ti oznamuji, ze ackoli vim, ze jsou to jen vzpominky...rozbrecelo me to
ja vim, uz to ode me zni jako klise, ale mas vzacny dar me v kazde kapitole rozesmat i rozbrecet zaroven
a Brumbalova veta „Tak proč jsi mě opustil, můj chlapče…?“ byla posledni kapka... jeste ted brecim
chtel bych se zeptat, nebudou z toho mit Harry se Severusem nejake potize? nikomu nic nereknou a proste si jen tak zmizi...buhvi jak dlouho uz sou v domku...a i kdyz sem si jist, ze Brumbal o cele akci vi a s radosti zastupuje Severuse na hodinach, nemuzu prestat myslet na domyslivost Harryho spoluzaku...jsem si jist, ze jim to urcite dojde xD...a u toho chci byt, takze ranni predsevzeti, ze EK doctu, az bude kompletni, vzal jaksi za sve xD
jsi skvela spisovatelka a slibuju ti, ze az budu mit sve vlastni nakladatelstvi hlass (presmycka slash xD), prvni co vydam, bude tvoje povidka EK xD
 
Ahoj Gigi :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 10:52
Máš pravdu, ani Albus není neomylný. Chtěl Severusovi pomoct; zvolil cestu, která se zdála rozumná - vyhýbal se mu. A doufal :) Marně. I on za tohle rozhodnutí bude platit a napravovat dlouho...
Ano, Harry mu život ještě prozáří. těch okamžiků bude málo a nejspíš budou kratičké; ale o to víc si na nich dávám záležet :)
Děkuju ti :)
 
Ahoj Bábovko :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 10:55
Ano, je smutný. Ale takový, jakého ho stvořila JKR, takový se nenarodil, takovým ho udělal život. A lidi :)
Tuším asi, co ti dělá potíže mu odpustit - a ještě se k tomu vrátíme :)
Děkuju ti :)
 
Ahoj Regilo :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 10:59
Pak jsem moc ráda, že jsi to skutečně přežila i bez dechu (možná je vzduch vážně přeceňovaný :)
No, nešetřila jsem vás... snažila jsem se, aby to i přes "bezpečí vzpomínek" znělo autenticky :)
A víš, že máš velkou pravdu? :) Říká se, že člověk nejdřív musí padnout na své nejhlubší dno, aby mohl vidět skutečnou krásu :) Severus by si ten let ke hvězdám zasloužil :)
Děkuju ti :)
 
Ahoj assez :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 11:07
Přiznávám, něco jsem z děje vypustila :) Tak, jak se příběh začal odvíjet (poměrně sám, protože jsem mu v tom moc nebránila :) ), už se mi pár věcí zdálo zbytečných. Takže nyní nabíráme na rychlosti, vlastně nás čeká už jen několik málo dní... 40 kapitol, ano :) Možná by to nakonec tu 40 dalo, kdybych se držela původního plánu 12 stránek ;-) Ale to už delší dobu neplatí, Princův příběh byl původně jediná kapitola - ale nakonec jsem se ho rozhodla rozdělit, ani ne tak kvůli délce ( i když týden navíc na psaní se mi taky hodí), ale i pro tu "nálož", bylo by toho moc najednou...
Stejně tak bitvu. Válka? Stojí za dveřmi. Těsně za dveřmi. Vítězství - k nějakému dojde jistě. A Harry? Ten tu ještě bude mnohokrát :) Budu doufat, že tě i přes menší počet kapitol příběh nakonec nezklame :)
Děkuji ti :)
 
Ahoj, Profesore :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 11:12
Někdo se narodí pod šťastnou hvězdou - a někdo holt musí dorovnat tu nerovnováhu :)
Ano, být nechtěný nás občas dohání k chybným rozhodnutím, zoufalým náhražkám a sebeobelhávání. A chce to hodně síly uvědomit si to - a změnit to :)
Děkuju ti :)
 
assez :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 11:16
:) Díky :) Jsem ráda, že jsem tě mohla i v téhle kapitolce rozesmát :)
Netuším, jak jsi došla k takovému závěru, že bych byla "geniální spisovatelka" - a to je řečnická otázka, tudíž nereaguj! :) - spisovatelka je titul, který jsem si rozhodně nezasloužila a s genialitou mě pojí nanejvýš mé šílenství :))
Přesto děkuji za poklonu :)
 
Ahoj niko :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 11:18
Shovívavý nebyl, to ne - ani život, ani já :)
Děkuju ti, niko :)
 
Ahoj, Elzo :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 11:38
K té sobotě - opravdu nemůžu popisovat každý den :) Má fantazie má hranice. Navíc, aby hezké chvíle nesklouzly do šedivého opakování, musím s nimi šetřit, v tomhle směru je má zásobárna nápadů velmi skromná.
Jen k Siriusovi a Remusovi - ano, sice se tu neustále pohybují spolu, ale jinak se držím kánonu (není to tu znát, protože mi to nepřijde důležité), ale Remus má vztah s Nymfadorou. Sirius to má těžké. Je "vězněm" situace, nedostatku informací a své vlastní zaslepenosti. Ale pere se s tím ;-)
Ano, přesně, kdo by něco takového nechtěl... :) Aspoňže v pohádkách to je možné :)
Ano :) Už z principu :) To je asi zhruba jako citát "Neberte život moc vážně, stejně z něj nikdo nevyvázne živý" :)
:) Víš, že slovo k té padající váze jsem hledala strašně dlouho? :) Nějaké, které by vyjádřilo zpomalený pohyb, nechalo proznít okamžik opravdu zhluboka. "Převáhla" bylo jediné, se kterým jsem nakonec byla spokojená.
Xenofobní, to tedy ano :) Ale mezi námi, nejsou takové všechny válečné projevy, jedno, na které straně zazní? A jak tu bylo řečeno, částečně jsem použila slova Tolkiena, ano :) Protože na tohle jsem myslela vždycky, když jsem je slyšela Aragorna říkat - co asi říkají ti za Černou bránou? Nebo Haradští? Jak moc se jejich myšlenky liší? :)
Ohledně Voldemortovy myšlenky o čemsi zlém v mudlovské krvi - nakonec, proč by si něco takového skutečně nemohl myslet? Jeho matka taky zemřela, jen hned při porodu. Myslím, že jako dítě ji taky musel postrádat - a na něčí hlavu ten hněv dopadnout musel :)
S Necronomiconem máš pravdu :) A stejně tak s Albusem. Cestička do pekla je dlážděná těmi nejlepšími úmysly :)
Děkuju ti :)
 
Ahoj, Saskyo :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 11:39
Děkuju ti :) Jsem moc ráda, že se ti jeho příběh líbí, snad ani další část nezklame :)
Děkuju :)
 
Ahoj, Nex :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 11:57
Předně - je mi moc líto, že máš za sebou tak těžké období. Ano, souhlasím s tebou, tohle vědomí jakési "zoufalé sounáležitosti" s druhými umí podržet. Ale jindy zase táhne dolů. Jsem moc ráda, že máš snad už to nejhorší za sebou - přeji ti, aby se to už nikdy nevrátilo.
A rozhodně máš pravdu, život umí být krásný. A stojí za to; aspoň dokud máš za koho bojovat :) Nevzdávám se :) Jsem zodpovědná za jednu růži a hodlám udělat cokoliv, aby pro ni sluníčko svítilo vždycky :) Takže až padnu, zase se zvednu a půjdu dál. O nic nejde :)
Ale děkuji ti, jsi velmi milá :) Měj se co nejlépe :)
 
Ahoj, Rowene :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 12:05
Děkuju ti :) Jsem ráda, že se ti mé vidění "druhé strany mince" líbí; taky mi to v kánonu chybělo. Stejně jako hlubší poznání Severuse :) On mě prostě... fasinuje :)
Děkuji, že se ti povídka jako celek líbí - a upřímně ti děkuji za tvou nabídku :)
Přeji ti rychlé zahojení a ještě mnoho protančených střevíčků :))
 
Ahoj, gleti :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 12:16
Nešetřím... Já vím :) Varovala jsem, že vstupujeme do těžkých časů :) Ano, občas můžeme zapomenout, že jsou i dobré stránky života - připomenu vám je, neboj :)) Věřím tomu, že než dojdeme na konec poslední kapitoly, podaří se mi ještě párkrát vám vyčarovat hezký pocit a snad i nějaký ten úsměv :)
Děkuju ti :)
 
Elzo :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 12:23
Ano, to máš pravdu. Ale naštěstí toho Albus udělal mnohem víc; o tom ale zase až v pátek :)
Co se týče Lily, souhlasím, jsou v tom i znaky otcovského vnímání. Koneckonců, Severus je dospělý muž a ona (někdy) rozpustilé děcko :) Chtěla jsem, aby jejich vztah byl hodně výjimečný, aby se nedal zařadit do žádné škatulky, ona je pro něj nejlepší přítel, sestra, svým způsobem životní partner ( za podmínky naprosto nulové erotické přitažlivosti), i proto má jejího Patrona, ne Albusova fénixe :) Protože vztah s ní byl vždy opětovaný, i v dobách, kdy ho Lily "opustila".
 
Ahoj, Káťo :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 12:27
Mám pocit, že tvůj nick jsem tu ještě neviděla - nyní, když jsem si vaše komentáře zaarchivovala, už se musím skutečně spoléhat jen na paměť :) - takže tě pro jistotu v první řadě přivítám :)
Ano, jejich osudy jsou hodně podobné :) Život je bloudění v kruzích ;-)
Děkuju ti :)
 
Re: Ahoj, Elzo :)
33.Princův příběh - V pasti
Elza
16. 2. 2011 12:28
Alice, vztah Rema s Dorou byl nepřehlédnutelný. Neunikl mi, neboj. (Její záchrana.) Předpokládám však, že se Síriem sdílejí v Bradavicích jeden kvartýr. *;-) Víc jsem naznačovat nechtěla. *;-)
Jinak poznámka bokem: víš, že od minulého pátku špatně spím?!?!? Ta jízda do pekel na mne měla nějak moc vliv... *:-( Důkaz působivosti Tvého vyprávění.
A to si přitom nemůžu stěžovat, že bych měla vlastní život nezajímavý či málo podnětný.
Jsem ráda, že už zase odpovídáš. Doufám díky tomu, že se poměry ve Tvé realitě uklidnily. *;-)
 
Re: Elzo :)
33.Princův příběh - V pasti
Elza
16. 2. 2011 12:33
...prostě takový sourozenecký vztah. Vždyť to je nejdelší vztah v životě - vztah se svými rodiči, dětmi i partnerem je cca o 30 let kratší než náš život pozemský. Jedině se sourozencem (ať pravým či 'nalezeným' - kamarádem, kamarádkou) lze tvořit vztahu skutečně na celý život. Také mám pár takovýchto 'sester' a 'bratrů' (jako přídavek k vlastním sourozencům). *;-)
 
Ahoj, Májo :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 12:35
Děkuju ti :) Jsem ráda, že ti takový přijde. Původně jsem v něm chtěla vysvětlit především jejich vztah s Albusem, ale příběh se mi pod rukama vyvíjel sám... :)
Ano, tu matku s dítětem skutečně zabil. Ještě se k tomu vyjádří.
Kdepak, žádný životní příběh není nudný nebo všední. Ať už jsi ty vedla Severuse jakkoliv, byla to určitě ta správná cesta tvým příběhem. A je dobře, že jsi ho napsala - a ještě lepší je, že z něj máš radost :))
Správně :) Naděje prý neumírá nikdy - což je už ve své podstatě strašná lež :))) Přesto, v Klíči přijdou i dobré chvíle :)
Děkuju ti :)
 
Ahoj, Jean :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 12:36
Děkuji ti :) Díky, že se ti příběh líbí - a děkuji za tvé přání :) Měj se hezky :)
 
Ahoj, Nade :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 12:41
Ano, přesně tak - máš naprostou pravdu. Všechno se dá říct různým způsobem a Severus je už poučený, i proto se k tomu rozhodl. Ano, jak říkáš, je to čistě kvůli Severusovi, on tu jistotu potřebuje. I tak v něm nějaká pochybnost je, jak Harry nakonec zareaguje, samozřejmě... ale my nepochybujeme, že ne ? :))
Děkuju ti :)
 
Ahoj, Katrin :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 12:48
Já děkuji tobě :) A moc :) A kdepak, já na psaní nezanevřu nikdy, pro mě je spíš utrpení, když psát nemůžu/nedokážu, což se také stává. Jsem opravdu ráda, že jste ochotní vydržet, kdybych nestíhala, přesto se budu opravdu snažit, abych splnila, co jsem slíbila :)
Ještě jednou děkuju :) Hezký den :)
 
Ahoj, Bacil :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 12:49
Děkuju ti :) Jsem moc ráda, že sis mohla prožít i tak temnou kapitolu - a že se mi daří překvapovat :)
Díky! :)
 
Ahoj, kejt :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 12:51
Děkuju ti :) Díky, že ses do Severusova příběhu natolik ponořila a mohla ho prožít s ním :) Budu doufat, že tě ani jeho zbytek nezklame :)
Díky :)
 
Ahoj, yellow :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 12:57
Máš pravdu, tohle člověka hodně poznamená a je předeším na něm, jak se s tím vypořádá. I když pomocná ruka taky není na škodu :)
Já moc děkuju tobě :)
 
Ahoj, Elenne :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 12:59
Vítám tě :)
A moc děkuju. Jsem ráda, že se ti Klíč líbí - a předevšímm jsem ti moc vděčná, že Severuse vidíš jako velkého muže ...protože o to se moc snažím :)
Díky! :)
 
Ahoj, Misule :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 13:03
Páni, to jsi měla najednou docela dost náročného čtení - je vážně moc prima, když si z toho dokážeš vzít to dobré :)
Ano, přesně, s Necronomiconem jsi to pochopila naprosto správně :) Narozdíl od Severuse... :)
Já děkuji tobě, že se mnou Princův příběh sdílíš :) Uvědomuješ si, že jsi jedna z mých nejvěrnějších komentujících čtenářek, snad už od prvních kapitol? :))
Děkuju ti :)
 
Ahoj, Michangelo :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 13:05
Moc děkuji :) Jsem ráda, že se ti líbil pohled i do Voldemortova života - na to, že byl vlastně jednou z hlavních postav, jsme se o něm v kánonu moc nedozvěděli :)
Děkuju ti :)
 
Ahoj, Iane :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 13:13
To je v pořádku a naprosto to chápu :) Pokud čekáš jen na konec Princova příběhu, ten uzavřeme v příští kapitole. Pokud čekáš na úplný konec Klíče, ještě si nějaký týden počkáš :))
Děkuju, že se ti mé verše líbí :) Konkrétně tyhle jsou staré víc jak patnáct let... Dnes se raději snažím odpuštět ;-)
Trillium skutečně není kytka :) Ale máš pravdu, podle té, kterou jsi ty našel, jsem se nechala inspirovat... názvem, a trochu i nápadem :) Ale to už Popoles vysvětlila za mě :) (Díky, Popoles :))
A děkuji i tobě, Iane :)
 
Ahoj, Adél :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 13:20
Děkuju ti :) Jsem ráda, že se ti Princův příběh líbí - snad ani jeho zbytek nezklame :)
Voldemort je především šachový hráč. Kladné city - asi jako k něčemu, co je nám užitečné. Jinak ne, velmi pochybuji, že by někdo, kdo se zbaví vlastní duše skrz viteály a seslané Avady, byl schopen čehokoliv dobrého. Ale pochopil jednu z největších pravd v životě - každý člověk má něco, pro co je ochoten udělat, obětovat cokoliv - stačí mu to nabídnout a přestane soudit... :) V drtivé většině případů to tak funguje.
A děkuju, jsem moc ráda, že se ti výběr hudby líbí, trávím hledáním těch správných skladeb ve svých sbírkách docela dost času a někdy, než se rozhodnu, která je ta pravá... :) Snad se ti budou líbit aspoň některé z těch příštích :)
Děkuju ti :)
 
Ahoj, Mononoke :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 13:23
Děkuju ti... :) Jsi moc milá :)
A krásně jsi vyjádřila tu největší myšlenku, nejen Severusova příběhu, ale celého Klíče... a nejspíš i samotného života :) Člověk nebyl stvořen, aby žil sám :)
Minulost uzavřeme už v příští kapitole, slibuju :)
Děkuju ti :)
 
Ahoj, marci :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 13:38
Děkuju... :)
Ano, jak velkou máš pravdu, nejhůř umí ublížit ti, co jsou nám nejblíž. A každý člověk je ovlivňován tím, co a koho potká, takže ano, Lily i Albus nesou část zodpovědnosti za Severusovy rány - ovšem rozhodnutí, kam až zajde, bylo jen jeho. Je pochopitelné? Ano :) Jsme jenom lidi, i ti největší z nás :) Zda je to ospravedlnitelné? To je věčná otázka viny a trestu - a v tomhle směru je každý člověk svým vlastním soudcem. Bez ohledu na to, co říkají druzí...
Ano, Lily měla právo na své chyby a stejně tak měla právo na svůj život a lásku, Albus si přál udělat to nejlepší a zmýlil se... A děkuji :) Moc jsem si přála, aby Voldemort vyzněl právě takhle. Říká se, že nejhorší je idiot se zbraní - já myslím, že ne :)
Díky za verše :) A jsem moc ráda, že se ti líbil začátek, tohle souznění jsem si přála vyjádřit... :)
Moc děkuju :)
 
Profesore :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 13:46
Děkuji za tvé přání - přeji i tobě, aby ti bylo líp :)
Ke tvé otázce - nevěnovala jsem se tomu vůbec. Za prvé, přišlo mi to zbytečné, protože Severus takový, jaký je, by nikdy nezmizel beze slova (a souhlasu) a za druhé - bylo to příliš "praktické" :)) Nemohla jsem si pomoct, nedařilo se mi to včlenit do děje nenásilně, aniž by to rušilo nastalou atmosféru, takže jsem to prostě nechala na vás :))
Proč s tím Albus souhlasil? Nejen s Harryho vynecháním učiva, ale i se Severusovým zmizením, třebaže je ředitel koleje a profesor?
Protože Albus něco tuší. Téměř ví.
A tak je nechal "zmizet" nejen se svým svolením, ale i s požehnáním :)
 
Jano :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 13:49
"Ganz spešl" ... :)) Doufám, že ano :) A pokud to až tak úplně spešl nebude, snad mi to odpustíte :) Tady jsem se nechala inspirovat jednou zajímavou myšlenkou v Riddickovi, v Kronice temna ;-)
 
Ahoj, Jano :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 13:55
...Já vím :) Promiň :) Ne, ještě není vzpomínkám konec, ale už došlo ke zlomu. takže teď vyrazíme jiným směrem. Což ovšem neznamená, že bude snad lehčí nebo světlejší...
Ano, konec je už na dohled :) A s ohledem na to, že poslední kapitoly budou opravdu náročné, myslím, že to bude tak akorát, aby už skončil :) Ale přes všechny černé chvíle, co nás ještě čekají, dobrý konec není vyloučen ;-)
Děkuju ti :)
 
Ahoj, zulík :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 13:58
Děkuju :) Jsem ráda, že aspoň začátek byl pro tebe přijatelný - a rozumím, pokud Severusovy vzpomínky jsou pro tebe "nestravitelné". To je v pořádku :) Všichni máme své příběhy a v nich oblíbené pasáže - a pasáže, které přečteme jen jedinkrát a nikdy více :)
Děkuju ti :)
 
Ahoj, Marylin :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 14:00
Moc ti děkuju :) Jsem vážně potěšená, že tě Klíč tak chytil :) Budu doufat, že tě dalším pokračováním nezklamu :)
Děkuju ti :)
 
Ahoj, Jacomo :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 14:10
...Velmi ti děkuju, Jacomo :) Opravdu jsi mě potěšila :) Nejsem nijak dobrá v politikaření, v geniálních zápletkách, ale pracovat s emocemi mě nesmírně baví. Třebaže denně zjišťuju, jak strašně moc lidem nerozumím :)
Bolesti bude ještě mnoho. Jiskrných okamžiků méně - ale snad se mi podařilo je sepsat dostatečně intenzivně, aby dorovnaly misky vah :)
Děkuji ti, Jacomo :)
 
Ahoj, Salazaret :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 14:19
Díky :)) Myslím, že naše drahá JKR postavila krásný hrad - a my pisálci FF k němu přiděláváme věžičky, doplňujeme interiér, osazujeme zahradu... ;-) Protože tohle všechno jeden člověk prostě vymyslet a sepsat nedokáže :)
Princův příběh je jediná část 7 dílu, kterou jsem četla dvakrát (a nikdy víc! :) ) Ale potřebovala jsem si něco ověřit pro Klíč, jinak bych se k tomu asi nedonutila. A ne, ne, prostě ne... já sedmý díl odmítám :)
Myslím, že není důvod nechávat vás v nejistotě - ano, samozřejmě, Harry Severuse nezatratí, kdepak :)
Děkuju ti, Salazaret :)
 
Ahoj, Cory :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 14:34
Předně - vůbec se neomlouvej, není proč :) Jsem ráda, že sis našla chvilku kapitolu přečíst - a snad se z ní i potěšit :)
Ano, já vím, asi většina z vás čekala na Harryho reakci na pravdu o Albusovi :) Myslím, že vážných chvilek jsme si užili až až, takže jsem si dovolila právě tohle velmi odlehčit a nebrat vážně. Nakonec, nebyl k tomu důvod, Harry si je Severusovou láskou k sobě už velmi jistý :)
O jejich zmizení vědí všichni, ano. Ovšem kde jsou a proč, to ví jen Albus ;-) A to je velký tajnůstkář :)
:)) Máš pravdu, vypůjčila jsem si Tolkienova slova :)) Jen pár ;-) Mezi námi, slova jsou strašně nebezpečná a tak snadno zneužitelná, tyhle proslovy před bitvou mě vždycky nutí přemýšlet, co si říkají ti na druhé straně fronty. A myslím, že říkají totéž :) A upřímně, mnohem víc se mi líbil Theodenův projev na Pelennorských pláních. I oni šli s myšlenkou, že jedou na jistou smrt - a pro někoho jiného. Pro někoho, kdo jim na pomoc nepřišel. Prostě šli na smrt, protože cítili, že to je správné rozhodnutí; žádná velká slova :) Nic proti Aragornovi ;-) Theoden si mě získal víc, byl takový... lidštější :)
Neboj, Harry zareaguje dobře :) Oba si to konečně zaslouží, mír aspoň v duši :)
Ano, závěr se pomalu blíží. Snad tě potěší :)
Děkuju ti :)
 
Ahoj, Grid :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 14:42
Děkuju ti :) Ano, dala jsem Severusovi hodně těžký život - ale jak už jsem tu v některé odpovědi psala, takový, jakého ho stvořila JKR, se nenarodil, tím se stal pod vlivem zkušeností a zážitků.
Harryho reakce... :) Ano, odlehčila jsem to :) Ale Harry už opravdu hodně vyzrál, díky Severusovi si zrychleně prožil ukradené dětství a už je čas stát se dospělým mužem :) A třeba v 16, vždyť i jeho život už hodně poučil.
Také v to doufám - že se mi podaří Harryho láskou vyvážit to zlé, co jsem Severusovi vložila do vínku. Doufám, že to tak uvidíte... :)
Děkuji ti, grid :)
 
Re: ešte čosi...
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 14:43
Moc děkuju :) To je od tebe opravdu milé - cením si toho :)
 
Ahoj, Achájo Eressiel :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 14:56
Díky :)) To je vážně milé, že i po přečtení takové kapitoly můžeš jít spát s klidným srdcem :))
Jsem ráda, že tě začátek potěšil :) Ano, přesně, k takovému chování musel mít hodně dobrý důvod, hodně zlé zkušenosti...
Správně, Voldemort tu knihu otevřít nedokázal. Ani nikdo jiný. Proto tolik o Severuse stál :)
Jak Voldemort vypadal před svým pádem? :)) Tak tohle mi dalo hrozně zabrat, protože to je téměř nezjistitelné. Došla jsem k tomu, že pravděpodobně vypadal zcela lidsky (tedy včetně nosu :D) a vlasů, ovšem o rudých očích je zmínka už během jeho mádí, kdy šel Albuse žádat o místo profesora obrany proti černé magii v Bradavicích, tedy dávno předtím, než se k němu Severus připojil. Takže jsem se rozhodla, že v době Severusova příchodu už byly jeho běžnou součástí - tuším, že to mohlo způsobovat tvoření viteálů a s těmi v té době už začal.
Je dobře, že v ně věříš :) Protože ano, situace se začne komplikovat - ovšem ne mezi nimi :)
Ano, konec je na spadnutí :) Harry je při síle, Voldemort dostatečně vytočený, Severus očištěný... Takže už zbývá jen rozhodnout... :)
Děkuji ti, i za tvé přání :) Měj se hezky :)
 
Ahoj, Babu :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 15:02
Vítám tě :) A děkuju ti :)
Je mi líto, že zrovna tohle znáš sama až příliš dobře. Kéž se i pro tebe někde najde ten správný Všeléčivý balzám, ať už tě hodiny trápí z jakéhokoliv důvodu... a ty správné ruce :)
A děkuji, jsem moc ráda, že jsi mohla přijmout oba takové, jaké je vnímám já :) O to víc, že nejsou tvými největšími oblíbenci. Opravdu, díky :)
Měj se dobře :) Děkuju ti :)
 
Ahoj, Alex :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 15:46
Děkuju ti :)
Ano, to je věčné téma... A přesně, co to vlastně odpuštění znamená? Asi to, kolik je konkrétní člověk schopný dát, v současné chvíli, danému člověku... Nevím :) Ale to pravé odpuštění, přijmutí události, která se stala, to chce čas a úsilí na obou stranách, kompromisy... Albus to opravdu neměl lehké, děkuju, že to tak vidíš. To nebylo zaslepené odmítání někoho, kdo se do něj zamiloval - chtěl ho ušetřit trápení, v naději, že si Severus brzy najde někoho jiného. Ani to nebylo zaslepené odmítnutí někoho, kdo se prostě přidal k nepříteli - Albus se cítil zrazený, protože Severusovi věřil, a stejně tak cítil vlastní vinu a pochyby, zda ho tam nedohnal sám... A vůbec netušil, z jakých důvodů se k němu Severus opravdu chce vrátit. Prostě to měl těžké... a zvolil špatně. Ale pochopitelně.
Děkuji ti, Alex, i za tvé přání :) Měj se hezky :)
 
Ahoj, Popoles :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 15:55
Děkuju ti :) Díky, že jsi prošla všechny příchutě téhle kapitoly a ano, věříš správně, Princův příběh v příští kapitole skončí a já vás - snad - zase trochu potěším :)
A děkuji za tvé přání :) Jsi moc milá :) Moje maminka mě vychovávala s heslem "Hledáš-li pomocnou ruku, najdeš ji na konci svého ramene", takže já svou pomocnou ruku mám stále při sobě ;-)
Díky :) Měj se hezky :)
 
Re: Re: Re: Re: :-)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 15:56
Ano. Díky, Popoles :))
 
Ahoj, kakine :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 16:03
Děkuju ti :) Díky za tvé slzičky i úsměvy, jsem moc ráda, že jsi to celé opět prošel s nimi :)
Ne, potíže z toho mít nebudou. Albus o všem ví a "kryje jim záda" :) Ovšem pokud čekáš na "veselou" reakci spolužáků po návratu, té se nedočkáš :) Budou mít docela jiné starosti...
Název tvého nakladatelství je skvělý! :)
Děkuju ti :)
 
Re: Re: Ahoj, Elzo :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 16:10
Aha, jasně :) Dobrý, jen jsem se chtěla ujistit - jinak ano, ubytovala jsem je v jednom pokoji :)
To mě ale mrzí, že špatně spíš. Tak snad se to uklidní s dokončením Princova příběhu... :)
Ano, odpovídám.... :) Upřímně? Dnes ráno jsem seděla asi půl hodiny na chodbě s jednou botou obutou, než jsem konečně akceptovala, že do práce už jednoduše nedojdu :) Takže jsem si vzala volno :)
 
Re: Re: Elzo :)
33.Princův příběh - V pasti
Alice
16. 2. 2011 16:12
Hm, ano, vlastně máš pravdu. Asi by se to dalo nejvíc přirovnat ke zdravému a pevnému sourozeneckému poutu. Pokud se nepletu, výraz "soulmate" nepokrývá pouze milenecké páry...?
 
Alice,
33.Princův příběh - V pasti
Elza
16. 2. 2011 16:40
...jistě... duševním blížencem naopak zhusta bývá někdo, s kým je partnertství buď přímo vyloučené, nebo minimálně těžko představitelné. *;-) Osobně bych dokonce řekla, že oním 'blížencem' může být i skupina osob... protože najít dokonale zpřízněnou duši v jednom jediném těle... to je velká makačka a rozhodně nehorázné štěstí. *:D
Hm... s jednou botou bys tam vážně došla stěží. Ne, promiň, opět nemístně žertuji. Nakonec to, že Tě okolnosti donutily vzít si volno, může být prvním krokem zlepšení... *;-) Tak hlavně ať není hůř!
 
dík
33.Princův příběh - V pasti
mamba
16. 2. 2011 17:31
Tak tohle je jeden z nejlepších příběhů, co jsem četla, skládám poklonu a děkuju, že se i se mnou dělíš, že tohle můžu číst :-) Já svoje příběhy nečtu, já je žiju, jsem zajatkyní svých snů a je příjemné nechat se občas unášet proudem myšlenak někoho jiného.
 
Re: Ahoj, Misule :)
33.Princův příběh - V pasti
Misule
16. 2. 2011 19:03
To si piš, Alice, že uvědomuju;-) a moc mě potěšilo, že to víš:-) komentovat jsem začala poprvé v 7. kapitole, než jsem se odhodlala. A co budeš psát, tak se mě nezbavíš:-)
 
Re: Ahoj, Salazaret :)
33.Princův příběh - V pasti
Salazaret
16. 2. 2011 19:37
Já jsem na tom se 7 dílem stejně. Taky jsem četla podruhé Princův příběh hlavně kvůli jedné mé povídce. Jelikož se ji pokouším psát podle toho co J.K.R napsala a já to chci tak nějak změni. Zachránit ty, co ona zabila... Je to smutné. Padesát lidí na straně světla... Proto se už taky nechci sedmého dílu ani dotknout. Jednu dobu jsem si myslela, že mě ta kniha zlomila. Skoro rok a půl jsem se nemohla ani podívat na obrázek Harryho Pottera nebo vůbec o tom pořádně mluvit. Ale až vlastně před půl rokem jsem se z toho dostala. Možná to dokonce trvalo déle? Ani nevím...
Proto tvůj příběh tak moc miluji. A Mistr je tady víc než úžasný. Ano jeho život nebyl dokonalý, ale koho je, že? Každý si ho uděla přesně takový jaký chce a Severus se rozhodl. Možná, jak jsi psala, k tomu dopomohl Brumbál tím, že se mladíka stranil. Jen chtěl někomu patřeit. Někam patřit.
Znám ten pocit, že člověk vlastně nepatří nikam. Žiji v tom, ale proto tu mám povídky a svěr fanfiction. Tam se cítím skvěle...

Jsem zvědavá na cestu domu a na konečný Princův příběh...

Děkuji, Alice... Za vše...

Vždy Tvá Salazaret
 
Re: Jano :)
33.Princův příběh - V pasti
Jana
16. 2. 2011 21:51
Alice, jo, tak tvoje trilium je opravdu "ganz spešl", nemusí mít všechno listy, abych byla spokojena:-))) On to Ian vynahradí v lektvarových pasážích...
Děkuju za další kapitolu. Je mi líto, čím vším musel Severus projít.
 
Strádám!!!!
33.Princův příběh - V pasti
Haku
21. 2. 2011 20:21
Ja chcem niekoľko hodín do dňa navyše!!! *Potrebujem dovolenku*...A MOCT V KLUDE čítať príbeh,ktorý milujem.
 
...
33.Princův příběh - V pasti
Janica
25. 7. 2011 21:19
Děkuju!!! Už dlouho jsem nekomentovala, hltám jednu kapitolu za druhou a nejsem ochotná zdržet se ani o minutu :-) , ale za tuhle kapitolu prostě MUSÍM poděkovat hned. Je nádherná. Moc, moc děkuju! Nedokážu nebrčet.