Jdi na obsah Jdi na menu
 

Komentáře k 22. kapitole

jujky ...
22.Severusova
Martina
26. 11. 2010 09:33
jen tam vidím Lily, Lily, Lily a už mi začíná plesat srdce silněji :)
jdu si poslechnout tu písničku a začnu čísti ... :)
Tohle , myslím, bude nejkrásnější kapitola ( zatím ) :)
 
Jedinečná
22.Severusova
denice
26. 11. 2010 09:55
Dočetla jsem několik tvých brilantnách kapitol. Jsi opravdu jedinečná. Napadlo mě, že bych chtěla, aby teď uplynul nejmíň rok a já si mohla přečíst všechno, co za tu dobu napíšeš o Severusovi a Harrym. 
Děkuji.
 
nemám slov ...
22.Severusova
Martina
26. 11. 2010 10:08
Tak ! A je to tady :)
Jsem tak šťastná, že tou neznámou byla opravdu " jeho " Lily !!!
Co mě trošku překvapilo, že si ji chce pamatovat jako malou dívenku. Já to chápu, že je to poslední den, kdy ještě žádného Jamese neznala, ale kdyby tak čtyři roky přidal, myslím si, že by se k jejímu vztahu k němu nic moc nezměnilo, ne ?
Takhle musí mít pořád pocit, že " skotačí " s malou holkou :) Takže nějaké " erotické " jiskření, které z těch scén bylo trošku patrné... vyznívá tak trochu do prázdna...
Co se mi naopak strašně moc líbí, že teď má Harry jakoby vážně rodinu ! Chce se mi napsat, že mu tam chybí otec, ale to by nedělalo fakt dobrotu :-D
Teď Harry přijde z učení a vejde do pokoje, kde se Snape baví s jeho matkou v dětské podobě, pro Harryho to musí být úplná paráda na druhou !
Co se také divím, že Snape seznámení ( nečekané odhalení Harrym ) vzal takhle v klidu. Mám za to, že schválně budík nevypnul !!!!!!!!! Chtěl to tak. Chtěl, aby se s ní Harry seznámil, a jelikož nevěděl jak to zaonačit, tak to udělal po svém způsobu. Natvrdo :)
Ta věta o tom, že kam půjde Harry ( nebe, ráj ) jeho už dávno nepustí ( peklo, zatracení )... je tak pravdivá a dojemná. A strašně moc smutná!
Musím se přiznat, že zatím píšu komnetář a ještě jsem ani tu kapitolu celou poctivě nepřečetla.Takže počítej, že se určitě ještě ozvu až pomine prvotní šok z radosti.
Z té obrovské něhy co ji má Severus v sobě :)
Také začátek je silně emotivní a pěkný ! Severus ochoten udělat cokoliv, aby ušetřil Harryho utrpení. Copak tohle nedělají andělé ? JJ Severus není kandidát na peklo, byť by se to mohlo někomu zdát.
 
:)
22.Severusova
Lady corten
26. 11. 2010 10:29
Moc pěkný díl, konec dílu mě velmi pobavil :)
 
Tak tohle teda nedávám...
22.Severusova
LoLo
26. 11. 2010 12:11
...brečím spolu s Harrym, ta hudba k tomu je přímo vraždící...bože, Alice, co nám to děláš? Jsi skvělá...
 
já bych strašlivě žárlila...
22.Severusova
Kiki
26. 11. 2010 12:50
skoro se to bojím říci, protože Severus přeci není na holčičky...ale tady mi něco sakra nevoní :D Lily se celou tu dobu chová vyloženě jako dítě, takže kde je ta žena o které nám Sevík vyprávěl hmmm?
navíc mi tak trochu vadí že se Harry musí o Severuse dělit... kdyby byla Lily aspoň víc dospělá než dítě, tak by nyní byli defakto jako fungující rodina...ale takhle?
Severus je navíc pěkný zatloukač i před Lily...tady asi má ještě co prasknout :D
heehe...líbí se mi Smrtijedi když mají v kalhotách..a Lucík fakt měl..kdyby přinesl k Voldemortovi jen mrtvolu, tak by byl asi stažen z kůže zaživa... (a že u tebe to není jen prázdná fráze :D )
trošku se mi nechce věřit že to bylo všechno co Sirius udělal - že jen vyhrožoval...jeho argumenty mají logiku když je neinformovaný a dá se očekávat, že příště to pěkně podělá on...
jinak - mám jen ten pocit, nebo teď Harry začal řadit na výhybku? zatím byl takové to kuře v koutě co se třese a modlí se aby to mělo rychle za sebou...ale zdá se že hledá cestu, jak být jako Severus - tedy aby byl schopen se těm věcem nějak postavit a být něco platný...však už bylo na čase...to by bylo od něj pěkně nevděčné, kdyby jeho záda chránil Severus ale Severusova záda nikdo... protože Sevík nám nyní jasně ukázal že i on se může mýlit... měli by se jistit vzájemně a Harrymu by to mělo brzo dojít...když budou pracovat jako sladěný pár, tak je nic neroztrhne...
jinak tedy sorry ale trochu zklamání prakticky nulovou akcí (to že Severus hledal místo kde se schovají a Harry se mu klepal u kolenou za akci vážně nepovažuji) a to jsem se na ni taaaak těšila! Asi nejlepší byl Lucius v tom bodě...hih, a jeho hnědá skvrna na kalhotách :D a když začal Sirius šílet, už jsem si říkala "bitka" a ono zase nic...ach jo...jako chápu, že bylo asi nezbytné aby je nějaká událost zase posunula dál a přerovnala jim něco v hlavě, ale celou tu dobu co jsme čekali na tuhle kapitolu jsem si právěže představovala co všechno se nestane..a když se nestane vlastně nic, tak to zklame...promiň za upřímnost - ale to je prostě tím, žes mě nechala příliš moc čekat...já pak mám v hlavě kdoví co a pak si říkám že některý jiný scénář by byl lepší...tohle byla jen nafouknutá bublina...
 
další komentík .)
22.Severusova
Martina
26. 11. 2010 12:56
Musím říct, že před chvilkou jsem se vrátila z nákupu ( a my to máme jakože pěšky a hodně daleko :) ) a celou cestu jsem v myšlenkách byla zavrtaná v téhle kapitolce :)
Postřehy : 
************
Nechápu jak může mít tak sympatický Draco Malfoy za otce takovou stvůru ?
Je podivné vidět Harryho nazývat svou budoucí matku jménem :) Chápu to, jasně, jen je to takové psindovní. Jsou jako dvě Severusovy děti :-D
Tedy ona asi bude třebas psychicky na úplně jiné rovině, když si bude povídat jen se Severusem, ale když je tam přítomen Harry, pak se z ní stává ona jedenáctiletá holčička :) A to si Severus asi " užije " :-D Zrovna začátek hledejme v těch pohádkách na dobrou noc :)
Za další ... až bude Severusovi opravdu ouvej, už má na ošetřování dvě sobě milé osůbky ! A to je moc dobře !
Taky tahle kapitola je jen zase dalším důkazem, že Severus dělá chyby a Harry tu chybu v podstatě zase napravil. Mám skoro pocit, že Severus je ten věrný až za hrob, ale Harry je ten mocnější ! Jo a Brumbál a zrádce ? Nezdá se mi ani náhodou ! Spíš zase jak Severus... je to jenom člověk :)
Sirius ? Znáte můj názor na něj... Ale viděno jeho očima a nenávistí ke Snapeovi... chápu ho , chudáčka :)
O čem se asi tak Severus s Lily mohli dohadovat ? Že od sebe tak odskočili, když vešel Harry ...
To jejich špičkování o bačkorách k vánocům a tak... to je jednoduše úplně úžasné. Je krásné vidět, jak od nich dvou si Severus nechá líbit pomalu cokoliv. Myslím si, že kdyby to Lily chtěla, asi by doma ty bačkory vážně nosil, a k nim ještě růžová ouška na hlavě a ocásek chundelku na zadečku :-D
Jasně, že jinak by to byl ten nesmlouvavý a hrůzunahánějící profesor Snape !
Takže kdyby se o ní někdo dozvěděl, šel by Severus sedět do Azkabanu ? FUJ !!!
Je neviditelná... hmmm... to by se v budoucnu ještě mohlo hodit ...
 
ach jo...
22.Severusova
Mája
26. 11. 2010 13:44
Prvotní dojem... Severus je bisexuální pedofil??? NEEE, už mě to přešlo. Přiznávám, že jsem kapitolu poprvé přečetla příliš hladově a ve velké časové tísni. Na druhé přečtení už ten dojem nebyl zdaleka tak hrozný. Ale něco mi tam nehraje... S Lily má Severus vztah chvíli jako stejně starý kamarád, chvíli jako taťka a chvíli to jiskří něčím... ani nevím čím vlastně. A pak ta Harryho láska se nám tím značně komplikuje, protože si nějak neumím představit jejich milostný vztah pod dozorem jedenáctileté přítelkyně a vlastní matky... No fakt jsem zvědavá, jak se z tohoto vykroutíš :-)))
Jinak Lily se ti opravdu podařila - něžná čertice, nebo andílek s ďáblem v těle. Doufám, že začne brzy Harryho trochu kazit, trochu rozpustilosti by mu neuškodilo. Konec konců neměl příliš snadné a laskavé dětství, tak by si to snad i zasloužil.
=„Severusi, jsi ten nejvěrnější muž, jakého jsem kdy poznal,“ řekl tiše. „Je to pro mne čest, být tvým přítelem.“
Severus divoce nasál vzduch; jen jsem ti poděkoval – co mi to proboha děláš?
„Odpusť,“ špitnul Albus úsměvně. = tohle je nádhera, polilo mě horko...
= „Nechci, kam vy nemůžete…“
Severus neřekl nic. Ani nic neudělal.
Pokud existuje něco, co se dá říct nebo udělat, když se pro vás svatý zřekne ráje, Severus to neznal. = A tohle mě dostalo - orosené oči, rozmazaná písmenka. 
Tohle taktéž: = Hněv. Někde tam musí být; proč jinak by nechal nitrobránu zavřenou? …James by běsnil.
V tom Potterovy dveře zmizely, Severuse zavalilo štěstí. Láska. =
Prostě děkuji, je to moc dojemný a poutavý příběh. Jen bych být tebou začala trochu víc pracovat na Harryho magii. Má se pořád ještě co učit a Albus se Severusem jeho přípravu podle mě nerozvážně podceňují. Takto opravdu nebude mít proti Voldemortovi šanci, když nezná své možnosti a neumí je využít...
 
Alice, prepáč!
22.Severusova
Iva
26. 11. 2010 15:44
Vysvetlenie nájdeš na blogu, komentár k tejto dokonalosti o niekoľko.. týždňov, mesiacov, ja neviem!!! ;(.. v každom prípade to už mám stiahnuté v mobile a dúfam, že sa veľmi nehneváš.. Už musm, inak sa tu do svojej dospelosti nezjavím... Prepáč.
Tvoja verná
Iva
 
Přiblbě se usmívá
22.Severusova
Melodye
26. 11. 2010 15:51
Ahoj, zatím jsem tvojí povídku neokomentovala.. ale po téhle kapitole prostě nešlo něco nenapsat.. Bylo to super, skvělé, neustále jsem se smála.. Představala malé Lily je prostě super a jejich "rodina" no prostě super.. Doufám, že Severus Harrymu dovolí ho políbit. Nejdříve jsem myslela, že je tato povídka překlad, ale mile jsem se zmýlila :) Už se těším na další kapitolu.. Jen menší otázka: Kolik předpokládáš kapitol?
 
Suprová kapitolka!
22.Severusova
Baruška
26. 11. 2010 16:54
Kapitolka byla jako vždycky úžasná. hned mi zvedla po té středeční matice náladu. Hlavně se mi líbila ta část kde Sev chce Harrymu zlomit vaz. To zní blbě :-D, ale bylo to takový....no, já ani pořádně nevím jakým slovem to popsat, ale bylo to úžasný. ;-) To s malou Lili sem docela čekala, ale i tak mě to udělalo radost. Prostě úžasný jako vždy. ;-) P.S.: Upravila sem jeden novej wallpaper a říkala sem si, že by se ti mohl líbit a třeba i hodit, tak kdyby si chtěla, tak mi napiš mail a já ti ho pošlu. ;-)
 
Keby to bolo mozne...
22.Severusova
Haku
26. 11. 2010 17:01
...tak Ta v objati rozdrvim. Ze milujem tuto poviedku to vies,ze mam na nej zavislost to je sväta pravda a viac hadam ani netreba hovorit. Cely tyzden sa umaram predstavami kam sa dostali a ako sa ubrania a nakoniec taky obrat co by som ani vo sne necakala.Aby si vedela oblievala ma hrúza...a nakoniec som sa doslova v tej neznosti na konci rozplynula. Si proste zazrak,od ktoreho je mi čest citat pribehy. A veta**Nechcem,kam vy nemôžete**ma odrovnala asi tak ako Severusa,-nato nieto slova do protivahy. Dakujem pre Harryho za Lili. Maj sa krasne.
 
Super napsané,
22.Severusova
Rowene
26. 11. 2010 17:07
citlivé, hřejivé a něžné. Ale přeci jen se opakuje poněkud stejný scénář, zdá se, jakoby příběh ustrnul na jednom místě - souznění, co kamarádi, Voldemort najde skulinku ve štítech, záchrana, naštvaný Sirius, Poppy je dá dohromady a ještě větší souznění - a to se pořád opakuje. Teď tam máme navíc Lily, která by mi seděla méně hmotná a polibek se přesunul až ke koutku úst, to je velký pokrok. Bez ironie, tak pěkný popis skoro polibku jsem ještě nečetla.:-) Jsem zvědavá na finále.
 
uf... dohnala jsem čtení a sedím z toho na pr.eli!
22.Severusova
sevy
26. 11. 2010 17:31
myslím z toho obsahu ;-D
u prvního odstavce jsem byla v těžkém šoku! škub? :-O uf! moje první myšlenka... jak se z toho sakra dostane? to pak vyjde z koupelny jako bobby jujing? nebo co! ... pak jsem zas nestačila koukat! 
máváš s jejími i našimi emocemi jen co je pravda!

Tam, kam ty půjdeš, mne dávno nepustí,“ zašeptal.
harry-ráj... seve- peklo... mají ty jeho úvahy nějaký hlubší význam pro - asi spíš závěr povídky? vymyslela jsi nějaké zvrácení tohot stavu? ... asi sotva povíš pokud jo, ale zkusit jsem to musela :-D

lily... pořád jsem 100% nevěřila, jestli to bude nebo nebude právě ona.. u tebe jeden nikdy neví, zatím si můžeme být jisti jen tím pátkem :-D
vzpomínka... moc zajimavé! musela v tom být asi silní magie, bude později vysvětleno?
a budíček lily? to je geniální! ;-) i když byl seve jistě ve špatném rozpoložení po tom přemístění, ale... opravdu JEN zapomněl deaktivovat budík? v každé intrice ještě jedna intrika... zmijozel je zmijozel... :-D
a bobek malý umaštěný... on se bojí, že přijde o lily i harryho! kdyby náhodou, já bych se o něj postarala, vzala si jej k sobě a bobka ochránila! :-D
Možná bych teď dokázal na Taru jít. Jen tak. Možná bych to měl udělat.
tu jsem se zarazila a vzpomněla si na rok a na jehly a harryho snaze postavit se strachu! snad to byl jen blbý pocit!
mimochodem, nepracuješ ty ve zdravotnictví? z té zdravotnické oblasti to znělo fundovaně! ;-D
v kapitole bylo takových emotivních okamžiků, že jsem byla fakt několikrát dojatá (asi ze mě diplomka udělala starou citlivku :-D )
„Albusi, já… ti děkuji.“
Ředitel se pomalu otočil zpět. Objal Severuse laskavým pohledem.
„Severusi, jsi ten nejvěrnější muž, jakého jsem kdy poznal,“ řekl tiše. „Je to pro mne čest, být tvým přítelem.“
Severus divoce nasál vzduch; jen jsem ti poděkoval – co mi to proboha děláš?
„Odpusť,“ špitnul Albus úsměvně. 
***
„Nechci, kam vy nemůžete…“
Severus neřekl nic. Ani nic neudělal.
Pokud existuje něco, co se dá říct nebo udělat, když se pro vás svatý zřekne ráje, Severus to neznal.
A tak neřekl nic.
***
Severus stál s dlaněmi přitisknutými k monolitu, upínal vědomí k Iskariotovi.
Hněv. Někde tam musí být; proč jinak by nechal nitrobránu zavřenou? …James by běsnil.
V tom Potterovy dveře zmizely, Severuse zavalilo štěstí. Láska.
Na to připravený nebyl.

vážně krása! děkuji! ;-))
PS: seve si teď bude asi užívat, co? lily a harry po kupě... :-D
PPS: siriuse je mi už zase líto, tak to nepokaž, ať na něj nejsem zase naštvaná! :-DD
 
http://www.a-sisi.wgz.cz
22.Severusova
assez
26. 11. 2010 17:34
Tak si říkám, kolikrát si ještě budeš pohrávat s tím nápadem Zabiju Pottera, než ho fakt umřít necháš.
Idiot Black. Alespoň že to nevidí jako atentát. Idiot. Ale tak jo, moc velké překvápko se po Tvém jasném „nohy mu líbat nebudou“ nedostavilo. I když Blackova blbost je vždy pozastavení se hodná.
…kdo se stará o studenty, Trelawneyová? :D
„Umím si představit, jak se žádnému ze Smrtijedů nechtělo dovnitř.“ *rofl* Kdo že to řekl, že Brumbálovi nevěří a nemá ho rád? Miluju Brumbála!!! :D :D :D
„Odpusť,“ špitnul Albus úsměvně. – A Albus se při tom usmíval, nebo to vážně bylo tal vtipné, to špitnutí? :)
Severus si stáhl Pottera do náruče; cosi s ostrými drápy mu drásalo duši. …ale je divné, že Sirius nevidí – zkrátka prostě a úmyslně nevidí! – že se Severus STARÁ. I když utíkali před Smrtijedy spolu…
Jo tak Sevova vzpomínka, ano? Chmmm. Ahm.
„Nepokoušej se mě vychovávat, Severusi! Jsi starší jen o dvacet jedna dní,“ sykla nazpět. *rofl* To mu patří! :D
A chvatně stáhl loket z desky stolu. *rofl*
„Nech ho,“ sykla Lily nahněvaně, „třeba to má takhle rád!“ *rofl* Pravda! Jak nevychované! (Od Severuse.)
„No, moc dobré to tedy není, ale zvyknu si,“ špitla Lily. *rofl; rofl*
Chtít přeměnit ohnivého salamandra na říčního pomocí kouzla Nox je běžný a velmi rozšířený omyl.“ …dobrý vtip! :D
Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis – to sis musela vysloveně vychutnat, ne? Já se smála už u páté slabiky. :D
Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis – neoficiálně nejdelší anglické slovo, je to lékařský termín pro „plicní onemocnění“ …Severus opravdu nepodváděl. *rofl* Neváhala jsem ani na vteřinu.
Děkuji za kapitolu. :)
 
Niektoré sľuby dané niektorým ľuďom plním :)
22.Severusova
Iva
26. 11. 2010 18:02
A že nenávidím svoj život tak veľmi, až pokúšam svoje mizerné zásoby šťastia, som tu a som rada, že pokúšam diabla. (Nie každý s ním vie tancovať tak ako ja. Keď už si niečo dám za úlohu, tak sa k tomu dostanem. Hlavne, keď to je top secret a v top zakázaných položkách mojej drahej matky. :)Moja predvoľba je 666 :D Oukej, schluss) Dlho som nepísala tak pomaly s diakritikou, tak si to teraz pekne užijem a Ty sa môžeš tešiť z dlhého komentára plného Gajdošovie sentimentality. 
Úžas. Neskutočne Lily závidím jej detskosť, tak dobre sa na to pozerá, tak dobre sa to číta. Je úžasná, to ako manipuluje so Severusom... proste dokonalá prváčka. ((i)Ty(/i) si úžasná)Severus... Je mi ho strašne ľúto, aj keď toto bola asi najoptimistickejšia a najpozitívnejšia a.... úžasne (i)krásna(/i) kapitola. :) Na začiatku strach na konci nesmierna úľava a zvedavosť, upútavky ma presvedčili v tom, že sa so svojím šťastím zahrám aj na budúci týždeň. Tak sa teším! A ďakujem. Za všetko, za to, že píšeš, že si kontrolovala môj blog, ešte raz sa ospravedlňujem, ale to, čo je teraz, je práve tak, ako si napísala: V skutočnom svete toho veľa zmeniť nedokážem. (Za to pokašlem čo sa dá...) Ale tak, dúfam, že sa ... nehneváš. Stále tu visím ako obrovsky ohrozený neviditeľný tieň a po kúskoch sa prehryzávam kapitolami Kľúču a Vandrákov tety Sax, pretože bez nich by sa mi vážne zdvihla žlč ako tsunami. Vďaka Vám mám aspoň na začiatku a konci týždňov pocit, že sa niektoré veci uberajú kontrolovaným a úžasným smerom. Tak. Možno by som mala skončiť. Ešte raz ďakujem za celý Elysejský Klíč, uvidíme sa o pár kapitol ďalej - toľko času ako teraz si asi dlho nenájdem. ĎAKUJEM, teta Alice :)
Iva
P.S.: Zdraví ťa aj čert ;) Dnes má rok !!! :)
 
:)
22.Severusova
Saskya
26. 11. 2010 18:09
úplne nádherné :)
píšeš úžasné, krásny príbeh :)
to je ale trojica :D
 
:)))))
22.Severusova
grid
26. 11. 2010 19:40
Opäť som si to užila, Ali, nesklamala si ma. Kapča skvelá a som fakt strašne rada, že Harry a Severus sa z tej pasce nakoniec dostali. Vďaka zmijozelskej vynalizavosti a sile a rýchlosti Brumbála a jeho suity. Ty už vieš, že milujem ten rozohratý vzťah medzi Severusom a Harrym, a táto kapča ho zasa o trošku viac posunula k mojej predstave.
Je dobre vedieť, že Severus bude vždy stáť pri Harrym, nech sa deje čokoľvek, ale ... takmer som sa tiež začala smiať, narozdiel od chlapca cez slzy, keď ho Severus tak "jemne" zarazil v pokuse o vytúžený bozk. No tak ja teda neviem, čo mu bráni, ale už by sa snáď mohol vyjadriť aj inak než objatím. Dobre, dobre, ja si počkám, pomaly k tomu speje, viem. Na margo Lily: že úplný zmätok a bezradnosť. No lebo by som vedela pochopiť, že osamotený a nikým nemilovaný čarodejník Severusovho rangu má schopnosti stvoriť pomocou mágie tú, ktorú ako jedinú v celom svojom nepríliš šťastnom živote miloval a ktorá milovala jeho, ako zhmotňujúcu sa spomienku-predstavu. A som veľmi zvedavá, čo s tou predstavou mieniš urobiť teraz, keď Severus má celkom reálne živého Harryho, ktorý ho zbožňuje? Ak Lily bola myslená ako taká barlička, či poistka proti úplnému scvoknutiu, či už z Temného pána a jeho prejavom pozornosti, netuším aká bude jej úloha v tomto vzťahu. Ani dieťa ani žena a predsa z každého niečo. Teraz ma naapadlo, ak je Lily stále blízko Severusa, ako jeho spomienka asi je, aj keď nie je zhmotnená, tak chápem, že v nejakých väčších intímnostiach má Severus prorodzene zábrany. Nechám to tak a radšej sa budem tešiť zasa na piatok, čo krásne pre nich zasa vymyslíš. P.S. Ja sa idem ešte učiť na zajtrajšiu skúšku.
Bude sa mi učiť pekne, o to si sa Alicka postarala. Vďaka. 
 
Děkuji Alice,
22.Severusova
Misule
26. 11. 2010 19:42
děkuji za to, že jsi do příběhu dala Lily, nenechala umřít Brumbála….děkuji kvůli sobě, ale hlavně děkuji kvůli nim. Oni je oba moc potřebují. To je na těch příbězích tak krásné, že si s nimi člověk hraje podle svých představ, změní si, co se mu nelíbí…
Tahle kapitola je opět hotový emocionální hurikán…
Na začátku jsem ani nedýchala a jen čekala, jak se z toho dostanou a jestli vůbec. Renascor byl dobrý nápad. A Harry se držel, co se dá. Zdá se, že Severus udělal chybu, když lano pustil. Ale byla to vůbec chyba? Můžeme se jen dohadovat, co by se stalo, kdyby čekali na Albuse. Věřím, že jednal správně. Škoda, že to Sirius vidí jinak:-( Dalo se to čekat…Díky Merlinovi za Brumbála, který ho podržel. Není sám a to je moc dobře.
Návrat domů….
Nebo možná Tara už není to nejhorší, co by se mohlo stát…..nejtěžší by bylo ztratit Severuse. Harrymu už pomalu začíná docházet, oč se jedná. Asi i fyzicky, jestli jsem to dobře pochopila:-)
Jeho setkání s Lily, to bylo tak milé, tak moc to potěšilo a zahřálo na duši. Všechny ty scény s ní. 
Jenže… Až Potter odejde a Lily půjde s ním… Co mi zůstane?….tak tohle mě totálně odrovnalo a vlilo slzy do očí
Ale Severus se bát nemusí, Harry nikdy neodejde. A Lily, soudím taky že ne. Ale co s ní máš autorko ještě v plánu, ví bůh:-) A co bude asi tak říkat na jejich vztah:-) Všichni tři spolu:-)
Na Harrym jde stále víc a víc vidět, jak dospívá…“Myslím, že patří k nám oběma“

„Jsem doma“….úžasný, tak to má být:-)
A závěrečná mazlivá scéna, další slzy autorko! Tak krásně, krásně napsaná! 
Čím víc Severus odmítá, tím jsem zvědavější, jak a kdy se podvolí…. A kdy se taky začne z jeho strany jejich vztah posouvat do dalšího patra. Jsou tam pořád jen jemné náznaky.
Ukázky na příště:
U té první se nabízí, jakoby chtěl Severus zvolnit tempo….to néé;-)
A druhá, Harry potřebuje lektvar na impotenci? :-D no dobrá, vím, že to byla blbost, ale nemohla jsem si to odpustit:-D

Já ti nevím Alice, jedna moje část si přeje, aby už byl Klíč napsaný, a druhá zase, aby nikdy nekončil…. Klíč je zase moje konstanta. Co s tím udělám…
Krásný mrazivý víkend:-)

PS. jak to myslel Severus, že účinky evitery kulminují?
 
štěstí
22.Severusova
Bacil
26. 11. 2010 19:46
Jo právě jsem zjistila jak se cítím. Jsem opravdu moc štastná. To tvoje psaní je prostě neuvěřitelný zážitek. Na začátku kapitoly jsem od hrůzy ani nedýchala,ale pak to bylo něco neskutečného. Ti dva jsou prostě nejlepší. A to, že je Lily vzpomínka mně dostalo. Tvoje neuvěřitelné vyprávění naprosto zbožňuji.Děkuji a moc se těším na další kapitolu
 
Děkuji.
22.Severusova
Michangela
26. 11. 2010 20:20
Lily je krásná "bytost". Nádherně doplnila ty dva, až mám pocit, že tu vzniklo něco připomínající slavné Poberty. Ten šok na začátku byl strašný. Smrt tak blízko. A pak... Vzpomínka. Na mrtvou. Ne smutek, ne vztek, ale extáze ze setkání! Vděčnost a radost z okamžiku. Proč se taky trápit zítřkem nebo včerejškem když tu máme dnešek? Ten máme teď v rukou a ten nesmíme ztratit. Dík.
 
Re: Děkuji Alice,
22.Severusova
Martina
26. 11. 2010 20:22
je možné, že až bude mít Severus odvahu připustit si, že něco cítí k Harrymu , a bude mít tak někoho blízkého a někoho o koho se bude moct starat, bát se o něj a milovat ho, tak už nebude Lily coby berličku na melancholii potřebovat a nechá ji v klidu odpočívat v pokoji :)
 
Ach Alice to bylo pohlazení na duši...
22.Severusova
Jean
26. 11. 2010 20:26
...moc ti děkuji za kapitolu, byla naprosto fantastická. Nejenom, že jsem byla napnutá jak kšandy, pak se mi nesmírně ulevilo, pak jsem se i velice pobavila, donutila si mě k zamyšlení, ale ještě ke všemu mě tahle kapitola vážně zahřála u srdce :-) Bylo to nádherné a opravdu velice emocionálně silné

Moc se těším na pokračování...

Jsem doopravdy moc šťastná, že si oběma Lily vrátila :-) zaslouží si to...
 
Od hrůzy přes depresi k manickému rozjaření
22.Severusova
Elza
26. 11. 2010 20:58
Dobře z toho maléru vybruslili. Jsem ráda, že to dopadlo jak to dopadlo. A že nebelvírka není vinna.
„Kdo si ještě dá Uklidňující lektvar?“ objevila se mezi nimi Poppy.
Existuje něco, co se dá říct nebo udělat, když se pro vás svatý zřekne ráje?
Dívat se z bezpečné vzdálenosti bude… bezpečnější. - Harryho uvažování v kostce *;-D To je krásné, jak se role obrátily... Severus také pozoruje spícího Harryho z křesla kvůli bezpečné vzdálenosti?
Bylo to dobré my. Velké a silné.
Já chci také takového budíčka! To je daleko lepší než to rádio s předpovědí počasí, co mě budí každé ráno. Šťastný Severus. A nebo také ne. Jak tohle proboha dokázal stvořit?!?!? Možná raději nevědět...
Úžasné jak střídáš slovník i větnou stavbu podle toho, kdo je zrovna vypravěčem příběhu.
Snape čekal s ním.
To je k uzoufání smutná staromládenecká domácnost. Oživlá vzpomínka na malé děvče. Oživlá a přeci... neměnná. Bolí z toho u srdce. Pořádně. - Kámen vzkříšení? Život s neživou, jenž postupně dožene živého až k smrti? Ale Severus si myslí, že nepůjde tam, kde je ona. Tak proč umírat. Lépe zařídit si posmrtný život už zde na Zemi. Protože jeho existence připomíná spíše bytí na onom světě... Je mi zima. A stýská se mi. Jestli nebude děj optimističtější, bude mě tahle kapitola strašit ještě hodně dlouho. Ta Lily je... silně depresivní. Nelidsky!
Tak ne Kámen vzkříšení ale přeci jen stará dobrá černá magie. Achich ouvej. Severusi, Severusi... je ti ještě pomoci?
„Vážně? Hele… Co jsi snídal?“
...zřejmě to se sušícím kouzlem přehnal... Zabouchnuté dveře, polité a přeschlé noviny... tam se tedy dějí věci!
Zajímavá kapitola.
 
Re: Re: Děkuji Alice,
22.Severusova
Misule
26. 11. 2010 21:26
Myslíš, že ji nechá odejít? 
Fakt mě zajímá, co s její postavou Alice uděláš:-)
Jak na tom člověk musí být, když si zhmotní vzpomínku, aby nebyl sám...
 
=0)
22.Severusova
Teressa
26. 11. 2010 22:06
prekrasne!!!! uz sa neviem dockat pokracovania=) naozaj uzasny cyklus=)
 
Děkuji, denice
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 22:10
Jsem ráda, že se ti příběh líbí a pokud ti dokázal přinést aspoň několik hezkých pocitů, jsem za ně vděčná; protože pak to psaní mělo nějaký smysl. Děkuju.
 
Děkuji, Martino
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 22:21
Věděla jsem, že to nebude podle tvých představ. Tahle Lily, v tomto věku, je zcela čistou bytostí a je přesně a dokonale tím, jak ji od počátku příběhu představuji - Severusovou nejlepší přítelkyní. Je mi líto, že jsem špatně sepsala jejich předchozí společné okamžiky, a že se z toho zdálo nějaké erotické jiskření. Nebylo. V Klíči byli od počátku velmi blízcí přátelé, v angličtině je na to krásné slovo - soulbounded. Omlouvám se, zřejmě jsem to měla zdůraznit víckrát, že mezi nimi nikdy k ničemu erotickému nedošlo a že ani z jedné strany to nebylo žádáno.
A ne, Severus to odhalení neudělal schválně.
Severus se snaží odčinit své hříchy. Ale je možné odčinit smrt? Když rozlijete mléko, můžete pak postavit třeba sirotčinec - a mléko pořád zůstane rozlité.
 
Děkuji, Lady corten
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 22:23
Jsem ráda, že jsem tě směla rozesmát, dar smíchu je velmi vzácný a já ti jsem za něj vděčná.
 
Děkuji, Lolo
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 22:24
Ač je to velmi sobecké - děkuji, že dnes pláčeš se mnou.
 
. . . .
22.Severusova
Walentine
26. 11. 2010 22:30
Promiň, ale ta myšlenka s Lily se mi vážně nelíbí. Tenhle příběh byl krásný a výjimečný ve vztahu, který spolu mají S a H (a chápu, že už ti možná i docházejí nápady v tak dlouhé kapitolovce - já bych je teda alespoň vyčerpala o takových dvacet dílů dřív :D ), a Lily byla jejich společná bolest. Mám k tomu prostě odpor, oživovat to, co je dávno mrtvé a ulpívat na iluzi... Ano, kdyby se Lily ukázala Harrymu a strávili spolu nějakou chvíli s tím, že pozná, jaká byla jeho matka jako dítě - ale žít s ní ?
 
Děkuji, Kiki
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 22:41
Opět se omlouvám za špatnou interpretaci. Ne, Severus není na holčičky. Má velmi obyčejně Lily pouze hodně rád. Rodina nemusí být složená z dospělého muže, dospělé ženy a z dítěte. Rodinu mohou tvořit i lidé, co se mají rádi.
A ne, před Lily Severus tajemství nemá žádná. Jen nerad mluví o osobně-intimních věcech nahlas, zvlášť, když v nich sám ještě nemá jasno.
Harry roste. Čelit fobickému strachu je velmi dlouhá cesta, nenech se zmást americkými filmy, kde stačí někoho strčit do situace, která v něm budí panickou hrůzu a jejich následným zázračným vyléčením. Takhle to opravdu nefunguje.
Je mi líto, že jsem tě zklamala, ale tomu se těžko mohu někdy vyhnout - vašich představ, jak by se měl děj odvíjet je příliš mnoho a jsou příliš různorodé. Nafouknutá bublina? Může být. Přesto v ní došlo ke dvěma zásadním bodům - Harry opět získal větší vládu a vědomí o své magii, a Severus splnil svůj slib - skutečně se pokusil Harryho zabít, aby ho uchránil před bezmocí a mučením. Volil mezi "spásou světa" a Harryho "spásou", a zvolil Harryho.
Pokud se těšíš na zlé chvíle, přijdou. Pokud čekáš brodění v krvi a zbytečné fyzické mučení, asi se nedočkáš. Fyzické rány se totiž dají uzdravit, tak proč s nimi ztrácet čas.
 
Děkuji, Májo
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 22:50
Čekala jsem rozporuplné reakce na tuto fázi příběhu. Ale přiznám, že výraz pedofil mě překvapil.
Vztah Severuse a Lily je jen a čistě přátelský a vždy byl. Ano, je "jiný". Svým způsobem se velmi bráním ho strčit do jakékoliv škatulky s jakýmkoliv nápisem. Ale samozřejmě chápu, že to tak vidět nemusíš.
Jsem ráda, že tě jiné situace v kapitole mohly potěšit.
Na Harryho magii pracuji - svým způsobem. Myslím, že nejdřív je důležité vrátit mu víru v sebe a zbavit ho strachu. Ale je pochopitelné, že ti to nemusí vyhovovat a řešila bys to jinak.
 
Re: Děkuji, Martino
22.Severusova
Martina
26. 11. 2010 22:53
No jo, ale musíš brát důležitost... mlíko a sirotčinec , pche :-D
Jasně, že tady soudíme smrt oproti veškerému obětování . Tak to by bylo přinejmenším 1:1. Kdo dá poslední gól ? Když zůstane rozlité mléko, i smrt se nedá vzít zpět,,, jenže Severus v jediném zatím známém případě zabil v sebeobraně, nebo lépe ... při obraně osoby blízké. Zabití, ne vražda... ani zákon by to nebral zas tak přísně. Tedy asi bral, jak znám soudy, tak určo je to víc než sadistický vrah dětí :( Prostě by měl mít šanci Severus to napravit ! Jestli mi teď řekneš, že v závěru Severus dopadne fakt blbě, tak to radši nedělej :) Nevěřím, ani tomu, že Albus je zrádce a tím méně tomu, že by chtěl Severus Harrymu ublížit, jak tu Mája nadnesla...
Podle mě po dnešním zážitku bude mít ještě méně odvahy a odhodlání byť i k tomu, aby ho dokázal v případě opravdového nebezpečí rychle zabít. Vždyť dnes by ho zabil, kdyby se nedržel a kdyby tolik nechtěl a nedokázal udržet nervy ! Tohle by si tedy určitě nikdy nedokázal odpustit. Tohle by ani vzpomínka Lily nedokázala utěšit :(
No já nevím,ale projdi si co jsi o nich dvou takhle napsala... jestli z toho nečišelo trošku něco víc, než když si teď mám představit malou holku a dospělého muže... jedině bych to brala, kdyby ona měla vizáž, ale blbost to je divné i tak ! Mě se to moc líbí, že je to Lily, vždyť ona a Harry jsou jeho středobody života, a jasně ! chápu, že píšeš slash... jen mě to zmátlo a asi natolik, že jsem si přeci jen přála tak 16ti letou Lily.
 
Není zač se omlouvat, Ivo
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 22:54
A stejně tak není třeba cokoliv vysvětlovat. Zopakuji, co jsem ti napsala - doufám, že se ti daří co nejlépe to jde a potíže, kterým nyní čelíš, se vyřeší co nejdříve. Drž se. Kdysi kdosi tvrdil, že prý bude líp, zkus tomu věřit.
 
Děkuji, Baruško
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 22:56
Je pro mě velkým dárkem, že jsem ti směla vylepšit náladu.
Tvůj wallpaper samozřejmě velmi ráda uvidím a docela jistě ho tu zveřejním, s tvým souhlasem.
 
Děkuji ti, Haku
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 22:59
Jsem velmi ráda, že mi bylo opět povoleno vylepšit ti trochu páteční večer. Ty víš velmi dobře, že tvá radost je mi velkou odměnou. Děkuju.
 
Děkuji, Rowene
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 23:05
Děkuji za tvé názory a poznatky. Když to shrneš takto - ano, máš pravdu. Je to stereotypní. A lepší to už se mnou nebude.
Nechtěla jsem tu Lily jako ducha. A je mi jasné, že tahle představa nemůže vyhovovat každému.
Jsem ráda, že se ti líbil popis skoro-polibku. Díky.
 
Moc pěkné
22.Severusova
Bábovka
26. 11. 2010 23:05
Moc, moc hezké, přišlo mi to takové roztomilé. Akorát bych nechtěla, aby tam s nimi byla Lily pořád, musejí být taky někdy sami, že? Ale jak říkám, moc krásný díl. Děkuji
 
Děkuji, sevy
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 23:13
Jsem ráda, že jsi ten svůj náročný týden nakonec zvládla a snad i ke své spokojenosti.
Otázkou viny a trestu se zabývám mnoho let - a ne, k závěru jsem dosud nedošla. Myslím, že v tomhle směru jistotu získat prostě nejde.
Rituál černé magie, kterým Severus zhmotnil Lily, vysvětlen nebude. Je to jen vylepšená verze JKR, když se v Tajemné komnatě objevila Voldemortova vzpomínka.
Ne, Rok a jehly se tu opakovat nebudou.
Děkuji, jsem moc ráda, že se ti ony situace líbily.
 
Pak raději štěstí nepokoušej, Ivo
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 23:19
Je mi líto, že se ti to doma teď natolik zkomplikovalo, držím palce, ať se situace uklidní co nejdřív. A jsem velmi ráda, že pokračuješ v psaní, člověk by si své sny měl chránit, pokud to jen trochu jde.
Blahopřeji tvému čertíkovi k dnešním narozeninám :)
 
Děkuji, Saskyo
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 23:19
Těší mě, že jsem směla potěšit tebe. Díky.
 
Děkuji, grid
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 23:29
Jsem ráda, že tě kapitolka mohla potěšit. Ano, k posunu mezi nimi došlo, jako obvykle po náročném prožitku.
Severusovi toho brání mnoho, jen to prozatím drží v tajnosti. Zatím nemá důvod brát Harryho chování nějak vážněji a tudíž tomu věnovat větší pozornost.
Lily nikdy nebyla berličkou. Byla přítelkyní, kterou velmi postrádal. Takže Harryho přítomnost ani jeho láska na tom vůbec nic nezmění, Lily i nadále zůstane Severusovou nejbližší přítelkyní, někým, bez koho by se mu život nelíbil.
Těší mě, že se ti teď bude učit lépe a přeji, aby výsledek učení byl ke tvé spokojenosti.
 
Re: Děkuji, Májo
22.Severusova
Mája
26. 11. 2010 23:29
Ten pedofil nebyl myšlen vážně :-) Z předchozích kapitol jsem získala dojem vztahu spíš partnerského a jedenáctiletá Lily mě prostě překvapila. Radši už nebudu nad dalším dějem spekulovat, nechci ti podstrkovat nějaké své nápady, máš svých skvělých dost. Budu se prostě jen těšit na další pátek :-)
 
Děkuji, Misule
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 23:39
Jsem ráda, že tě Lily mohla potěšit stejně jako Albus.
Zda to byla chyba nebo ne zůstane nezodpovězené. Stejně jako v životě se málokdy dozvíme, jestli jiná reakce by přinesla lepší výsledek. Některé situace nedovedu k jasnému vysvětlení jednoduše proto, že ho sama nevím, stejně jako v realitě.
Ano, Harry začíná pomalu chápat, že se jeho vztah k Severusovi mění. A ano, pokouším se ukazovat, že zvolna dospívá.
Děkuji, těší mě, že se ti líbila závěrečná scéna.
S Eviterou to myslel tak, že jejich genemagický kód je v téhle - a ještě chvíli v budoucnosti - asi nejpodobnější. Což bude jednou důležité.
I tobě přeji krásný víkend :)
 
Děkuji, Michangelo
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 23:44
Jsem ráda, že se ti Lily taková zdá. A těší mne, že ti přijde, že se vzájemně doplnily, protože o to jsem se snažila.
Ano, svatá pravda. Proč se trápit včerejškem a zítřkem, když tu ještě stále máme k dispozici současnou vteřinu... Kéž by to tak šlo :)
 
Martino
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 23:48
Lily není berlička. Je Severusovou součástí. Někteří lidé se do nás otisknou natolik, že bez nich nemůžeme být úplní.
A Lily jako vzpomínka je ve své současné existenci šťastná, není obživlým duchem mrtvé Lily.
 
Děkuji, Jean
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 23:51
Jsem velmi ráda, že jsem tě směla potěšit. Každý váš úsměv má pro mě velký význam. Děkuji.
 
Děkuji, Elzo
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 23:56
Díky za každý z tvých pocitů, velmi si jich vážím. A děkuji, že jsi dokázala vidět i druhou stranu; myslím, že jsi ji vystihla velmi dobře.
 
Misule
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 23:58
Ne, jednoznačně ne. Nenechá Lily odejít, aspoň ne v tom smyslu, o jakém mluvila Martina.
Jak na tom člověk musí být? To je prosté. Stačí ztratit ty, bez kterých si další den neumí představit.
 
Děkuji, Teresso
22.Severusova
Alice
26. 11. 2010 23:59
Jsem velmi ráda, že jsem tě směla potěšit.
 
:-))))))))))
22.Severusova
Slimča
27. 11. 2010 00:03
Tak jo, Aličko, kde začít? Probírám kapitolu shora, zdola, zepředu i zezadu... Vážně to chci vzít systematicky, ale stejně se mi pokaždé stočí myšlenky k Lily, Severusovi, Brumbálovi a Harrymu. A vlastně tak nějak dohromady. To by asi jako komentář nestačilo, že? :-D No tak dobře... 

Lily - krásná, krásná, krásná! Já jí tleskám a jsem nadšená. Myslím, že lépe jsi ji napsat nemohla. Pro mě je tvá Lily osůbka narozená z neskutečné, nekonečné a absolutně neunesitelné samoty. Musí být dětská – nevinná, přímá, schopná bez nejmenšího zaváhání přijímat lidské city, pozornosti a slabosti, aniž by přemýšlela proč a aniž by soudila. A stejně bezelstně musí umět dávat – tak, jak to dělají jenom děti. Navíc, malá Lily byla ta, která k Severusovi vzhlížela, obdivovala jej, nezradila. S přibývajícím věkem se jejich vztah komplikoval a kalil a před Severusem dostali přednost jiní. Dívčiny záchvěvy dospělosti jsou nutnost. Některé bolesti se nedají unést a bez moudrého slova někoho blízkého se v nich člověk utopí.
Přemýšlím nad vztahem Severuse a Brumbála. U tvé povídky je zcela běžné, že se mýlím, takže... Pardon. Už víme, že mezi těmi dvěma v současnosti existuje silná citová vazba. Minulost... Představuji si ji podobně, jako to teď funguje mezi Harrym a Severusem, jen... Severus nakonec křičel do prázdna. Brumbál, ať už byly jeho pohnutky jakékoliv, nedopustil, aby jejich pouto přešlo v něco mocnějšího. Tak komu vlastně měl Severus dát všechno, co v něm bylo? A kdo ví, kolikrát se ve skutečnosti spálil. A jsem zase u Lily.
Harry – jistě, že je šťastný. Plní se mu sny. Zajímalo by mě, jestli - až pomine prvotní euforie – bude přemýšlet, proč Lily existuje... A že by ji časem Severus přestal potřebovat? Komplikovaná věc. I kdyby se to stalo, Lily je myslící a cítící bytost – pletu se? Tak kam pak s ní? A co by se s Lily stalo, kdyby se Severus ztratil? (No FUJ! Tohle jsi nečetla! Nikdo se zabíjet nebude! Hepáááč! ;-D)

Uf... Vypnul mi mozek... Tak to už asi víc nenapíšu, promiň :-( Mimochodem, už vím, jak vypadá můj nitroklid: horká mléčná čokoláda! :-) .-P Má to jednu vadu. Jakmile nastoupá hladina, všechnu zbaštím a pak stejně vybuchnu :-D

Moc ti děkuji za další krásnou kapitolu! :-)
 
Děkuji, Walentine
22.Severusova
Alice
27. 11. 2010 00:05
Není proč se omlouvat. Tenhle nápad se ti prostě nelíbí a máš na to naprosté právo. Ne, není to způsobeno nedostatkem nápadů, tahle myšlenka byla jedním z hlavních důvodů, proč jsem Klíč začala psát. Děkuji za tvůj názor.
 
Re: Re: Děkuji, Martino
22.Severusova
Alice
27. 11. 2010 00:12
Jak napravíš smrt, když ji nemůžeš vzít zpátky? A můžeš zachránit desítky lidí, ten jeden zůstane stále mrtvý. Jde to napravit? Já to prostě nevím, Martino. Což samozřejmě není důvod se o to stále nepokoušet.
Ano, už jsem to pochopila, jejich vztah jsem evidentně radikálně nezvládla vysvětlit. 
 
Děkuji, Bábovko
22.Severusova
Alice
27. 11. 2010 00:14
Jsem ráda, že se ti to líbilo. Ne, Lily s nimi nebude neustále, budou i sami.
 
Re: Re: Děkuji, Májo
22.Severusova
Alice
27. 11. 2010 00:15
To je v pořádku, Májo. Čekala jsem, že tohle vyvolá rozporuplné reakce.
 
Děkuji, Slimčo
22.Severusova
Alice
27. 11. 2010 00:25
Děkuji, že můžeš vidět Lily takovou. Ano, ona je samostatnou, myslící a cítící bytostí. Co by se s ní stalo, kdyby Severus zemřel? Ona by zůstala, její existence není vázaná na jeho život. A cítila by stejnou ztrátu jako Harry.
Já děkuji tobě.
 
Re: Děkuji, Slimčo
22.Severusova
Martina
27. 11. 2010 05:57
I já ti Slimčo děkuju, že jsi mi tímhle krásným komentářem Lily ( takovou jaká je napsána tady ) " vysvětlila " :)
Takže Lily je samostatná, " živá" bytost ? No jedině by mohla " odejít " kdyby se tak rozhodl Severus, vyřkl " Este Dormenti a už ji nezavolal zpět a vypnul budík ...
je to tak, Alice ?
Slimčo... máš pravdu " TADY SE NIKDO A OBZVLÁŠTĚ SEVERUS ZABÍJET NEBUDE !!!! :)
 
Re: Re: Re: Děkuji, Martino
22.Severusova
Martina
27. 11. 2010 06:03
Ano, ten jeden zůstane mrtvým a ne , nevím jak to napravit. Kdybych věděla, byla by tu maminka dneska s námi :( A to si taky může kdokoliv říkat, že věci měly jít jinak, Alice.

S tím vztahem Lily a Severuse si nedělej násilí. je to pěkné takové jaké to je , no tak tam příště nedávej ty jemné náznaky a nech ji chovat tedy spíše jako nevinnou a sladkou a rošťáckou malou holku. Já na to předešlé zapomenu a bude O.K. ;-)
O čempak se asi ale mohli dohadovat ? Že by taky diskutovali o tvé včerejší kapitolce ? :-D
 
Re: Martino
22.Severusova
Martina
27. 11. 2010 06:19
To se omlouvám, to s tou " berličkou " vyznělo asi dost špatně... já vím, že oni dva byli jedna duše , ale vždycky jsem viděla nějak, Severusem vyvolanou Lily, prostě jinak. Ne, nemusela být dospělá, ale jaký by byl rozdíl mezi duchem Lily a vzpomínkou ? Kromě toho, žeduch by nejspíš vypadal, přesně jako ta Lily těsně než zemřela ? Kdežto vzpomínka by mohla být na Lily v jakémkoliv věku ...
A pak by mě strašně zajímalo, jakou roli v tom všem sehraje " tajemství " ! Jestli hodláš Severuse sedřít duševně do krve, nebo naopak nebude věc co by Severusovi Harry nedokázal odpustit...
 
vánoční chundelka na zadečku :)
22.Severusova
Martina
27. 11. 2010 06:33
Když jsi v komentářích napsala, že právě vrátit Lily Severusovi,aby mohl být v soukromí šťastnějším, s tím právě tvou povídku obdivuji.
Já vím, že jsi možná podle mých komentářů usoudila, že se mi tvá Lily, tak jak je tady napsána , nelíbí. No, není vše " podle mého gusta ", to nebudu předstírat, ale KONSTANTA A ZÁKLAD je přesně to co mám v srdci na celém HP příběhu jako takovém. Jen se zeptám... chystáš k vánocům ( protože pátek bude štědrovečerní :) ) také nějakou speciální vánoční kapitolku ? kde by právě oni tři mohli perlit a dělat si radost při Štědrém dnu ? Nebo to dle anglických zvyklostí také necháš na sobotní ráno ?
Já tedy bych si klidně do soboty počkala :)
Kiki jsi odepsla tohle : Pokud se těšíš na zlé chvíle, přijdou. Pokud čekáš brodění v krvi a zbytečné fyzické mučení, asi se nedočkáš. Fyzické rány se totiž dají uzdravit, tak proč s nimi ztrácet čas. 
Je príma vědět co má jeden čekat. Tak to si tedy Severus bude duševně a psychicky docela " UŽÍVAT " ...
Je podivné vidět Harryho nazývat svou budoucí matku jménem :) Chápu to, jasně, jen je to takové psindovní. Jsou jako dvě Severusovy děti :-D
Tedy ona asi bude třebas psychicky na úplně jiné rovině, když si bude povídat jen se Severusem, ale když je tam přítomen Harry, pak se z ní stává ona jedenáctiletá holčička :) A to si Severus asi " užije " :-D Zrovna začátek hledejme v těch pohádkách na dobrou noc :)
Za další ... až bude Severusovi opravdu ouvej, už má na ošetřování dvě sobě milé osůbky ! A to je moc dobře !
Taky tahle kapitola je jen zase dalším důkazem, že Severus dělá chyby a Harry tu chybu v podstatě zase napravil. Mám skoro pocit, že Severus je ten věrný až za hrob, ale Harry je ten mocnější ! Jo a Brumbál a zrádce ? Nezdá se mi ani náhodou ! Spíš zase jak Severus... je to jenom člověk :)
Sirius ? Znáte můj názor na něj... Ale viděno jeho očima a nenávistí ke Snapeovi... chápu ho , chudáčka :)
O čem se asi tak Severus s Lily mohli dohadovat ? Že od sebe tak odskočili, když vešel Harry ...
To jejich špičkování o bačkorách k vánocům a tak... to je jednoduše úplně úžasné. Je krásné vidět, jak od nich dvou si Severus nechá líbit pomalu cokoliv. Myslím si, že kdyby to Lily chtěla, asi by doma ty bačkory vážně nosil, a k nim ještě růžová ouška na hlavě a ocásek chundelku na zadečku :-D
Jasně, že jinak by to byl ten nesmlouvavý a hrůzunahánějící profesor Snape !
Takže kdyby se o ní někdo dozvěděl, šel by Severus sedět do Azkabanu ? FUJ !!!
Je neviditelná... hmmm... to by se v budoucnu ještě mohlo hodit ...
 
Re: Děkuji
22.Severusova
Elza
27. 11. 2010 09:08
Zapomněla jsem poděkovat za výběr hudebního doprovodu. Správně depresivní hudba k depresivní kapitole... *;-)

PS: neodpustím si zmínit své sobecké potěšení nad tím, že jsem Snapeovu spolubydlící dobře odhadla - jeho vyprávění o ní dosti přesně vystihovalo můj prvotní dojem... Malá holka se záchvěvy vzpomínek na budoucí ženství (míněno psychicky nikoli fyzicky - na 'mateřské' silně ochranitelské pudy). Hezkys ji vystihla!
 
Re: Děkuji, Misule
22.Severusova
Misule
27. 11. 2010 09:39
Díky za vysvětlení Alice. Jsem ráda, že Seveserus by Lily nenechal odejít, to by vůbec tvému Severusovi neodpovídalo. Ještě cítím potřebu dodat, že jak vnímám tvého Severuse, tak on dá své srdce jen jednomu člověku. Nevěřím tomu, že by se v tomto slova smyslu musel Harry o jeho lásku dělit, to by bylo nespravedlivé a to by Severus nikdy neudělal. S tím tento příběh čtu:-)
 
Re: není zač
22.Severusova
Kiki
27. 11. 2010 11:15
je mi jasný že před Lily asi nemá tajemství ale před Harrym má - proč by jinak od sebe odskakolivali když věděli že nejsou sami? Lily normálně po Severusovi leze u jídla a nikdo si s tím hlvu neláme...tak proč?

neříkám že hned v další podobné situaci Harry vyskočí a zláme všem smrtijedům vaz..jen že hledá cestu, jak se psotavit svému strachu...že si to asi pomalu uvědomuje - vždyť tohle chování musí být i jemu okaté.
Předtím se bál být bez Severuse úplně sám, ale když si je jist, že má pevnou půdu pod nohama, tak si dovolí i na Bystrozora, to tím chci říci.

jo, ty dvě věci se tam skutečně staly...ale dá se říci že byly jen zmíněny...tak trochu nemohu najít, jestli si Harry vůbec uvědomil, že chybělo tak málo a Severus ho mohl zabít a zrovna tak Severus - si spíše dělá starosti o tom, jestli mu Lily někdo odvede nebo ne, místo toho aby přemýšlel o tom, co se chystal udělat a co by to pro něj znamenalo, kdyby to udělal a vyšlo najevo, že vlastně zcela zbytečně - viz to že to byla částečně jeho chyba, že si s Harrym udělali výlet...

Tohle všechno bylo zazděno malou rozpustilou holčičkou, která tam pobíhá jako Severusovo druhé štěňátko a ostatní prostě vyšlo trošku naprázdno...

ne že bych měla zrovna kritickou náladu, ale mě to tak připadá...že je sice fajn že už víme koho to tam Severus schováva, ale tím se posunuly tyhle zajímavé věci na vedlejší kolej...
 
...
22.Severusova
nika
27. 11. 2010 11:39
nádherná kapitola, plná mrazivých i veselých momentov...som rada, že z toho vyviazli pomerne ľahko, neviem si ani predstaviť čo musel Severus prežívať, keď mu povedali ako málo stačilo a možno by bolo všetko inak.
Som zvedavá kto bude mať na koho väčší vplyv, či Lily na Harryho alebo Harry na Lily :D Každopádne sa už veľmi teším na pokračovanie. 
ospravedlnujem sa, že komentujem až dnes, no včera som sa k tomu už nedostala

 
Re: Děkuji, Baruško
22.Severusova
Baruška
27. 11. 2010 13:07
Tak to mám radost, ale nevím, kam ho mám poslat nebo vložit. :-D
 
Re: Re: Děkuji, Baruško
22.Severusova
Baruška
27. 11. 2010 13:32
Tak už sem ti to poslala na mail (oreally.alice@gmail.com) ;-) Doufám, že sem to poslala na správnej :-D
 
Ach ano,
22.Severusova
Nex
27. 11. 2010 16:04
JEHO Lily je v tomto případě dokonale vytěžený význam slov. Merlin ti žehnej.

A, víš, ve skutečném životě dokážeš změnit mnoho. Vážně. Protože všechno je IRL. A protože ne nutně musí být vše AFK. A v nás to zůstává. Jak kouzelné. :)
 
Re: Ach ano,
22.Severusova
Nex
27. 11. 2010 16:05
(In Real Life : Away From Keyboard)
 
Děkuji, Niko
22.Severusova
Alice
27. 11. 2010 16:22
Jsem moc ráda, že sis mohla vychutnat všechny odstíny téhle kapitoly. Díky.
 
Re: Re: Re: Děkuji, Baruško
22.Severusova
Alice
27. 11. 2010 16:23
Ano, Baruško, wallpaper dorazil, je moc hezký, povedl se ti :) Děkuji, hned ho vložím do Dárků.
 
Děkuji ti, Nex
22.Severusova
Alice
27. 11. 2010 16:26
Prostě děkuji.
Bohužel, to skutečně důležité změnit nedokážu.
 
...
22.Severusova
Alice
27. 11. 2010 16:28
Nejsem dokonalá, nikdy nebudu; ani mé psaní. Klíč není pokus do literární soutěže, je to jen takové obyčejné večerní vyprávění při posezení u ohně. Nasadili jste mi hned ze začátku poměrně vysokou laťku a přiznám, že mě to také od začátku strašilo. Nechci se srovnávat s ostatními autory, protože mi to přijde jako srovnávat nesrovnatelné (každý autor je jiný, každý čtenář má jiné chutě, nejde říct „tohle je dobrý/špatný autor“, můžu říct pouze „tohle se mi líbí/nelíbí“) a protože v mých očích se nikdy nemůžu přiblížit k těm autorům, ke kterým vzhlížím. Neměřím svůj „úspěch“ počtem návštěv ani rozsáhlými komentáři (třebaže potěší), ale počtem úsměvů. A v této fázi příběhu jsem neuspěla :)
Přesto mi to přijde jako logický vývoj, hned ze dvou důvodů. Přicházíte se svými vlastními představami, které já neznám, nevidím vám do hlavy, takže nikdy nebudu psát o tom, co vy si přejete. Za druhé, i kdybych do vaší hlavy viděla… :) Stále budu psát o mém snu, ne o tom vašem. Protože to jsou mé sny, ze kterých čerpám odvahu akceptovat, že zase přišel nový den.
Walentine, psala jsi, že máš odpor k tomu oživovat mrtvé, ulpívat na iluzi. Takový názor je zcela v pořádku, máš na něj právo a já ti děkuji, že jsi měla odvahu to napsat upřímně. Můj postoj je zcela opačný. Chci věřit, že existuje místo, kde se i mrtví mohou vracet a smrt není definitivní rozsudek, že už neuvidím ty, které postrádám. Každý máme svůj způsob, jak přijmout rozbořenou hráz a temnotu, když nás zavalí :)
Martino a vy ostatní, kteří jste vnímali nějaké erotické jiskření mezi Severusem a Lily – myslím, že v tomhle zapracovalo podvědomí, které fyzický kontakt a něhu spojuje s erotikou. Přesto na tom nezměním vůbec nic. Za názorem, že dva lidé mohou mít intenzivní vztah a užívat si fyzickou blízkost bez jakéhokoliv sexuálního podtextu, si pevně stojím. A že ti dva byli „pouze“ přátelé jsem v Klíči řekla několikrát.
Ano, Lily je tu jako dítě, s myšlenkami dospělé ženy (občas :)). A jsem si vědoma, že je to docela radikální změna ve ff a jako taková je prostě trochu šok. Dítě je symbolem čistoty a nevinnosti – takový vnímám jejich vztah. A jinou Lily tu vidět nedokážu.
Je možné, že někteří z vás v dalším průběhu nakonec Lily přijmou „na milost“. A je možné, že pro některé z vás je v tomto bodu už příběh „nestravitelný“. Těmto čtenářům chci poděkovat, že mi věnovali svůj čas a došli se mnou až sem. Věřím, že u některého z jiných ohňů se vypráví příběh právě pro vás :)
 
Re: Re: Re: Re: Děkuji, Baruško
22.Severusova
Baruška
27. 11. 2010 16:31
Tak to mám radost, že se líbí. ;-)
 
Lily 
22.Severusova
Martina
27. 11. 2010 17:57
Blázníš ??? EK je pro mě droga !!!
Jak vůbec budu žít, když nebdu mít pak pátek co pátek další kapitolku ? A ať je Lily třebas miminko :) Já se vážně snažím to pochopit, přísahám. To už jsem si několikrát i říkala, že podvědomí a to, že ... jinak více a hodně Lily rozebíráme na FB ;-) tak až budeš mít čas a budeš zvědavá...
přeci by bylo hloupé to sem kopírovat, ne ?
Ta povídka je moc nádherná a psát umíš ! To vůbec není o dokonalosti, když zrovna něčím natolik překvapíš, že to vyvolá tolik rozporuplné reakce. Spíš bych si troufla tvrdit, že to je známkou vyjímečnosti a geniality autora !
Když já sjem asi natolik naivní, že si " jen přátele " právě dokážu představovat i téměř dospělého Severuse s Lily. Já na něm obdivuji jeho oddanost k ní a ne jeho chtíč !
Mě jen ta malá Lily trochu vyrazila dech, asi budu potřebovat tak dvě kapitolky abych zase začala dýchat :)
 
...
22.Severusova
assez
27. 11. 2010 17:59
Hmhm… takže k Lily. Popravdě rozsudek o tomto celém si chci nechat na později. Protože souhlasím s Alicí – proč nevrátit mrtvé zpět alespoň tam, kde to můžeme ovlivnit? A nesouhlasím s Alicí – potkat se s nimi? Ano. Tady? Na zemi? …pořád myslím, že oživování mrtvých živým nepřísluší. Protože se to může zatraceně vymknout. Řekla bych, že Voldemort byl od půdy po sklep něco tak zkaženého, že oživení jeho části už nemohlo věcem přihoršit (to měla Rowla mimochodem štěstí; jinak si taky mohla kdysi pěkně pokazit reputaci). A podruhé nesouhlasím s Alicí, protože Lily, opravdová Lily, je mrtvá a nic ji zpět nevrátí. Co Brumbálovo: Nestačí jen prodlévat ve snách a zapomenout žít? Lily je sen. Proto je nebezpečná. A proto zůstane krásná a věrná a Severusova – nemá ani na výběr. Což je ta nejsmutnější část na celé krásné znovuobjevené Lily. (Můžu vzít v potaz jediný vedlejší výsledek: Severus dokázal něco, co Harrymu Brumbál kdysi naprosto vyvrátil – alespoň na chvíli Harrymu vrátil matku. Matku… spíš bytost, která se jí později stala.)
Nicméně k tomu, co jsem chtěla. Přijde mi vtipná ta chyba čtenářů, že jakmile něco není prosté a jasné, obviní autora z nedostatku nápadů anebo pedofilie. Popravdě občas se značně podivuji nad tím, jak lidi vlastně čtou, že jim nejpodstatnější uniká (a že v FF povídkách všeobecně není nejtěžší si podstatné vydedukovat). A když už i já jsem si všimla, že Severus a Lily se v tomto příběhu rovná přátelé a že to, co se děje před Harrym – odskakování, neodskakování; to myslíte jako vážně, že jste přesně tohle v jedenácti nedělali zkrátka proto, aby neslyšel váš hovor někdo třetí?! – asi opravdu TĚŽKO bude PEDOFILIE, je co říct, že to některým nedochází. Opravdu – to má probíhat někdy mezi tím, kdy Severus vypráví o své koleji a o Harrym a o tom, jaký mu dělá čaj nebo kávu?
A když jsme u toho – četli jste někdy před třídou sloh? Máte vůbec ponětí, drahé obecenstvo, jaké to je, když si něco pro vás jasného druhý vyloží jinak? Asi ne. Osobně vím, že se to ve vás dost promíchá, když o tom, co jste napsali bokem, řekne někdo zcela scestný výklad. Umíte si tedy představit, jak na větvi z toho jeden je, když si jeden ze základních kamenů povídky vyloží lidé úplně obráceně? Uznávám. Kdysi jsem vás prosila, abyste nemysleli a psali (protože aspoň to, když už nic, že… no nic); tak se tak podivuji a začínám si čím dál tím častěji říkat, jestli by nebylo lepší, abyste začali psát, až něco mít budete.
OK, uznávám, jsem útočná. Na druhou stranu se nezlobte, ale tváříte se, jako byste potřebovali ehm, ehm: „Mapu. Neboť bez ní nenajdete lavici.“
Alice: Nezlob se. Já se vždy někam narvu a pak mám strašnou potřebu dělat pořádek, i když mi to nepřísluší.
 
Opět nádhera...
22.Severusova
Popoles
27. 11. 2010 18:14
Tak hned za začátku mi pěkně zatrnulo. Když už chtěl Sev trhnout tím vazem, málem mi vynechalo srdce...
Dobře jsi je nechala z toho maléru vybruslit. Docela by mne zajímalo, kdo změnil ten směr přemístění, protože jestli to byli oba najednou....wau, pak evitera očividně působí čím dál víc. Ale taky to mohlo skončit špatně – jen teoreticky pokud by mysleli každý na konkrétní místo, mohlo je to oddělit, nebo dokonce rozštěpit...fuj, raději ani nemyslet.
Severus chladný a uvážlivý jako vždy i bez své rtuti, dokázal velmi přesvědčivě lhát. A Harry? No, popravdě mohl by se už pomalu začít vzpamatovávat. Já vím, že je to pořád 16ti letý kluk, kterému bylo ublíženo děsivým způsobem a duše se neléčí tak snadno jako tělo... tak jo, já si počkám, až bude vyléčen úplně a pro změnu zase on bude dodávat sílu Severusovi. 
A pak zásah Albuse. Nejen jeho Protego, ale i řeč na ošetřovně. Chudák Sev, když se neměl jak bránit nařčení – u Siriuse žádné překvapení, tuhle reakci jsem očekávala – a kupodivu ji i chápu.
V ložnici...rozdělit se nemyslitelné...kapi, kapi kap... celá ta scéna je kouzelná a završená úvahami Harryho nad tím, že Tara už není to nejhorší... obávám se, že k tomu co je nyní pro něj horší se brzo dostaneme, že?
Takže přece jen Lily... Ok. Já se asi řadím k táboru těch, kterým se líbí. Vlastně moc líbí. Stvořila jsi ji s nádhernou povahou a reakce obou pánů jsou roztomile něžné a bezmocně odzbrojené.
Severus chce, aby oba zůstali navždy? Nedivím se. A snad i pochopil, že by mu Harry nikdy neublížil tím, že mu Lily vezme. Postava Lily podle mne ještě zamíchá dějem. Něco mi říká, že bude hrát dost důležitou roli, nebo se pletu?
Večerní rituál. Stává se z toho tradice. Objetí, rozmluva, návštěva v síle vědomí...Potterův pokus o polibek :-))) Severusovo odmítnutí.
Ačkoli – ta akce slíbáním ruky – to už bylo vážně docela dost a hádám, že to nenechalo Seva úplně chladným.
Pohádka? Jooo já chci taky. Předčítaná tím jeho nádherným hlasem... přímo balada.

A teď k ukázkám -
první bych hádala, že se odehrává před spaním. Harry čeká na rituál a Sev nepřichází. Bojí se dalších Harryho pokusů o polibek? Jsem zvědavá...
Druhá – tak tady se vážně bojím. Může to být cokoli, ale napadá mne, že chce po Drcovi pomoc s lektvarem... nenapadla ho taková stupidnost jako je lektvar lásky, že ne?

Alice díky. Tahle kapitola měla vše, po čem může moje dušička toužit. Napětí, odhalení a moře citlů. DĚKUJI !!!
 
Re: ...
22.Severusova
Martina
27. 11. 2010 18:15
Nebudu obšírně odpovídat , byla by z toho , jak tak koukám, jen hádka. Myslím si, že když si třebas jen kousek dole přečteš můj příspěvek Alici, tak poznáš , že je pro mě naprosto geniální autorkou, o tom žádná !
Proč třebas nepíšu já ? protože by ze mě lezly jen samé sentimentální a dramatické žvásty. Znám to. Psávala jsem.
Lily ? Ano, ihned jsem věřila, že to bude ona, ale já věřím v jeho oddanost a lásku a klidně BEZ SEXU k ní a na to nemusí nutně mít 11 let. Odskakování... takže když odskakuje Lily v 11.letech to beru,ale Severus se s ní chová taky jako 11.letý ? :)
Prostě jsem věřila, že si dokáže vyvolat vzpomínku, ducha , cokoliv na Lily ,ale dospělou. Zažila jsi někdy šok ? Nejspíš ne. Tohle byl šok pro mě. Snad ho rozdejchám,a le vůbec nic to nemění na příběhu jako takovém ! Harry, Draco, Brumbál, Severus... jedna velká nádhera. I na Taru se těším, abyste věděly :)
Jen Lily budu muset přehodnotit a zvyknout si prostě na ni, toť má odpověď. Taky bych se pustila do jiných, kdybych měla pocit, že Alici někdo nějak " ubližuje " a znehodnocuje její dítě ( EK ), ale zrovna patřím k té skupině co jsi je nazvala , že jim to " nedochází ". Tak se snažím vysvětlit ti svůj postoj. BTW... pedofilii jsem zrovna já nikdy ani nezmínila :)
 
Snarry
22.Severusova
Baruška
27. 11. 2010 18:22
Až teď sem si poslechla tu písničku od tebe a je moc krásná. ;-) Já sem si k nový kapče pustila:
Snarry - YOU ARE EVERYTHING (Harry/Severus)
http://www.youtube.com/watch?v=c6k9bchj0U8

Harry Potter: I'll make it allright - Harry/Snape SLASH
http://www.youtube.com/watch?v=bEjCUAJW7X0

Jsou to krásný písničky. Doporučuju. :-D
 
proc 
22.Severusova
kakin
27. 11. 2010 19:27
mam takovy dojem, ze jsem vedel, kdo ta divcina je...hmm...asi diky tomu hlavnimu obrazku na uvodni strance
ohledne Severuse sem hodne zmateny...copak to jde milovat holku a kluka zaroven? hoodne divny...dokazu pochopit kdyby miloval dva kluky nebo dve holky, ale takhle? fuj, strasna predstava...sem rad, ze jsem stopro na kluky xD
ohledne toho posledniho obrazku, nejsem az tak milovnik latiny, ale k tomuhle pribehu by se to docela hodilo
 
Re: proc 
22.Severusova
kakin
27. 11. 2010 19:40
a diky Brumbalovym slovum, ze by to mohlo Harryho ranit
 
Re: Re: ...
22.Severusova
assez
27. 11. 2010 19:55
Jenže… tady jde o to, jak to vidí Alice. Pokud Alice vidí, že Harry mluví tak, jak se mluví v Čechách, vidí to tak. Pokud vidí, že Severus musí mít Lily prostou od Potterů, vidí to tak. A pokud… achjo, jak to…? Musím to respektovat, pokud se nechci o nic ochudit. Ano – a časem s tím nemusím ani souhlasit. Ale to, jak se mi to jeví teď, může být přece zcela irelevantní. Tak proč s tím teď trápit autorku. Mimochodem – ono to mnohdy trápení je – a na to nemusíš psát, abys pochopila, jak moc může bolet, když si kus povídky lidé špatně vyloží. Nemám pravdu?
Na otázku: „Chová se s Lily jako jedenáctiletý?“ mohu odpovědět jedině – a proč ne? Bylo o něco více racionálnější, když si vybral místo dvacetileté Lily jedenáctiletou? Ano, může se tak chovat. Protože ho dost pravděpodobně Harryho příchod překvapil. A PROTOŽE tam byl s jedenáctiletou Lily, se kterou se tak pravděpodobně choval. Ne. Určitě se tak nezachová před Voldemortem.
Zažila jsem někdy šok? Řekla bych, že ho zažívám denně. A řekla bych, že možná ne ten ultra mega šok, kdy otevřu pusu a začnu slintat, protože ji zapomenu zavřít. A možná takový ani nezažiju nikdy. To, myslím, dost záleží i na povaze a na situacích, které se člověku v životě vyskytnou. Nicméně CHÁPU, že to pro Tebe byl šok… i já byla… překvapená. Asi tak… půl sekundu a pak další dvě.
Ha! Tara? Ty myslíš, že ho tam Autorka ještě jednou potáhne? :D Jsem zvědavá.
Ano – zvyknout si. To musíme všichni. Vždyť to jsem řekla také.
BTW: Neřekla jsem, že jo.
 
...
22.Severusova
Tessie
27. 11. 2010 21:40
Na tvoji povídku jsem narazila asi před týdnem a můžu říct, že je naprosto úžasná. Máš další vděčnou čtenářku na kontě :) Jsem hrozně ráda, že Severusovi někdo vrátil Lily, je to moc zajímavý nápad. Severus zná nejdelší anglické slovo? V čem on se nevyzná... Jsem napnutá, co chce Harry po Malfoyovi, že to tak spěchá. Z téhle kapitoly mě ale nejvíc dostala přeměna salamandra kouzlem Nox. To bych nevyplodila snad ani já, 'salamandre zhasni se' :)
 
xxx
22.Severusova
Hajmi
27. 11. 2010 22:14
Milá Alice,- nebo bych spíš měla napsat "Obratná manipulátorko"? Konec minulé kapitoly jsi mě nachytala. Skutečně jsem se bála, že se bude opakovat zase kruťácká scéna u Voldemorta, a měla jsem strach pokračování číst. Ale tak nějak v koutku duše jsem doufala, že snad tak krutá nebudeš. Závěr ?
Krutá jsi, ale na nás čtenáře. Pohráváš si s námi skutečně mistrovsky. Kumbál na košťata? Tstststs.
Opravdu fantastický nápad. Tohle zjištění při čtení tak vypjaté scény je jako ledová sprcha v prostřed parného léta. Zalapáš po dechu a když se vzpamatuješ a uvědomíš si, že se ti ulevilo - začneš se rozhodovat jestli brečet úlevou, nebo se smát. Prostě jsi jednička.
Od nynějška budu skutečně čekat, až co napíšeš a doufat, že nakonec všechno dobře dopadne a oba zůstanou naživu. Díky moc .
 
Milá Alice, 
22.Severusova
Alex
27. 11. 2010 23:54
už když se poprvé objevilo Este vivanti, obávala jsem se, že by to mohla být Lily. A právem. Ne, tohle opravdu není můj šálek kávy.

Ale to je, koneckonců, úplně jedno. Je úplně jedno, jak bych si další vývoj příběhu představovala já, nebo kdokoliv jiný. Je to úplně jedno, protože je to TVŮJ příběh. Jsem hrozně vděčná za to, že se s námi o něj dělíš. Opravdu strašně moc. Prosím, pokračuj, pokračuj dál. Pokračuj dál po svém.

Víš, tvůj způsob psaní je pro mě něco jako hrníček. V českých ff vodách rozhodně nejoblíbenější hrníček. A ráda si z něj vychutnám i trochu jinou kávu, než jsem pila včera. Bude prostě jiná, než jsem čekala, ale to neznamená, že svůj oblíbený hrníček opustím. Ne, kdepak, z toho bych vypila leccos. A třeba tou změnou kávy objevím nějaké nečekané chuťové tóny, které jsem předtím odmítala úplně zbytečně. 

Alice – děkuji! Děkuji za odvahu být jiná, odvahu nezůstávat u obehraných klišé, odvahu setrvat na svém. Jsou to vzácné dary…Děkuji…
 

22.Severusova
cim
28. 11. 2010 00:48
Nervy drásající začátek a milé zakončení setkáním Harryho s Lily - kapitola ve mě zanechávé moc pěkný dojem :) Díky
 
mnam
22.Severusova
Zulík
28. 11. 2010 00:51
dakujem za další diel
 
Re: Re: Re: ...
22.Severusova
Martina
28. 11. 2010 07:31
Všechno beru:)
Je to Alice povídka, ale je tak krásná, že hned od začátku tvrdím, že je to moje naprostá srdcovka!
Už jen proto, že na malou Lily si zvyknu lehce, protože všechny tyhle přenice jsou k její postavě nefér. A k Alici také. Je to moc milá verze JEHO Lily:) A zrovna já bych možná měla kecat co nejméně, protože on a Lily jsou moje konstanta už od páté knihy, víš ? :) Mám jejich obraz i nad postelí :) Jenže, tím spíš proto mě tak překvapil ten její věk. Toť vše...nic víc, nic míň. 
Tara ? Určitě ! Tedy alespoň doufám v to:) Dříve jsme měly s Alicí jistou debatu o křičení profesora... no tak uvidím ;-) Třebas to zase bude jinak, než si myslím :) Ale ať už je tu požehnaný pátek a s ním POŽEHNANÁ kapitolka ať už se nehádáme každý o své vizi Lily ;-)
BTW ... dneska je první adventní neděle a my tu máme -9 stupňů :) Je nádherná zima ! 
A Alice prosím, jestli jsem tě třebas zrovna já zklamala tou reakcí na Lily, protože vím, že víš, že já je tolik miluju... tak se omlouvám. Ale já opravdu přímo uctívám tu jeho oddanost a lásku k ní a vůbec tam nemusí být jakýkoliv chtíč. A Lily by mu mohla sedět na klíně a v posteli třebas jako třicetiletá :) Takže si prosím nemysli, že jsem celá žhavá za nějakou přihlouplou povídkou na téma SS / LE plné sexu :( brrr... to už spíše by se mi chtělo z toho zvracet. od takových povídek jdu pryč mílovými kroky. Proto má ta tvá mé srdíčko celé, protože se zabývá právě hodně vnitřními pocity hlavních hrdinů.
A btw... nikdy jsem u tvé povídky nečekala sex někoho jiného než Harryho a Severuse ;-)
Já se jen taky obávám, že bude Severus fakt strašně trpět, když si Harry teď zamiluje Lily a pak se od někoho ( nějak ) dozví ono tajemství... Hádka, a odchod tu bude ihned... Harry je vznětlivý. Teď ho miluje, pak může ( na chvíli ) nenávidět... Severus si vážně ukousnul tlustej krajíc :) Ale Brumbál ho varoval... šel do toho , ne sice po hlavě, ale už ji pomalu ztrácí a ten Harryho objev Lily ho trochu určitě v lásce k Harrymu přibrzdí... 
Každopádně už si začínám pomalu na malou příjemnou Lily zvykat. Když bude i nadále skákat po Severusovi jak po houpacím koni, tak během dvou kapitol jsem 100% zvyknutá a na vánoce očekávám nějaké jejich ( tří ) zpestření v podobě vánoc ve sklepení :-D Tak ať to klidně nechá Alice na 25.12. to je sobota :) Když v Anglii slaví ráno ...
 
tři tečky
22.Severusova
Bellatrix Black Lastrange
28. 11. 2010 14:27
Přeji hezkou neděli Alice, dámy...

Četla jsem některé komentáře. Jsem teď jaksi vyčerpaná, s chutí bych se začala debatit, ale jaksi mi příjde, že by se tvořily jen malá nedorozumění a hádavá slova. Každopádně, hrozně moc jsem mě Alice potěšila s úvodní hudbou, tak nějak jsem netušila, že tohle ještě někdy uslyším... svět je malej.

Každopádně, musím se přiznat, že jsem Lily vždy přijímala v knížce obtížně. Věřím, že by mi byla dobrou kamarádkou, možná i víc než kamarádkou (kanonová, vlastně i tvá Lil je chytrá, krásná a vtipná-navíc zrzavá, kmenově mě to k ní táhne) každopádně vadí mi, nevím proč, vadí mi, vadila mi a zřejmě mi vadit i bude, jak ve filmu, tak zde. Leze do zelí, je na víc. Je to přínosné navíc, ale navíc zůstává vždy navíc.
Každý jsme holt uplácaný z jiného těsta.

Sama bych popsala reakci Harryho na Lily jinak, rapidně, né scela opačně, ale výrazně jinak. On fakt, že tohle je jeho "mladostará" matka v těle jedenáctiletého dítěte, jeho matka kterou nikdy nepoznal... která už pět let žije s člověkem, který je mu na světě momentálně nejdražší. Matka která může Severuse hubičkovat /schválně jsem použila tohle otřesně slovo...:)/. Tady nejde o žádný sexuální podtext, jen o princip. Nějak mi to narušilo status quo, abych řekla pravdu.
Každopádně je to o různorodosti, každý to vnímá jinak, každý by to napsal jinak, o tomhle je spisovatelství, o tomhle je fanfiction. :)
Takže děkuji za kapitolu, děkuji moc. Začátek mě vážně dojal, může za to ta mě známá skladba a taktéž ta pasáž, kdy byl Severus rozhodnut Harryho zachránit tou logickou myšlenkou-zlámáním vazu.
 
.-.-.
22.Severusova
Mariana
28. 11. 2010 14:48
Alice, tvoje povídka je takový malý velký zázrak. Opět se mi poštěstilo přečíst si dvě kapitoly současně a skutečně jsem si to užila. 
Magipast nám hezky zčeřila vcelku poklidné hladiny, hmm... Celá akce mi připadala hodně zoufalá. A překvapila. Což na této povídce obdivuju – nikdy nevím, kde se v další chvíli můžeme ocitnout, co se může stát. A občas jsou ty zvraty skutečně markantní :-) 
Dostalo mě, že by byl Severus opravdu schopen Harryho raději zabít, než aby riskoval „další Taru“. Tak rychle a jakoby smířeně. A nejspíš... když nad tím tak přemýšlím... je to od něj obrovsky velká oběť. Nebo jak to nazvat... 
Z Luciuse šla parádní hrůza. A jeho uhlazenost tomu jen přispívala. Ovšem hodně se mi líbilo, jak ho Severus vystrašil :-) 
A jéje, Black. Ten už se asi nikdy nezmění, co? Bylo by lépe, kdyby mu Harry žádný lektvar nevařil (ačkoli to tedy stálo za to – akce „lektvaristi“ :-D). 
Tak... docela ledová sprcha – zjištění, že k tomu možná nemuselo dojít. Jenže stejně... k čemu to je, taková „kdyby“? Taky ho udržet nemusel... Jsem ráda, že se Severus zachoval tak, jak se zachoval. 
/„Severusi, jsi ten nejvěrnější muž, jakého jsem kdy poznal,“ řekl tiše. „Je to pro mne čest, být tvým přítelem.“
Severus divoce nasál vzduch; jen jsem ti poděkoval – co mi to proboha děláš?/ - Milé. Moc milé. 
„Nechci, kam vy nemůžete…“ – Asi nejsilnější část kapitoly. 
Budíček Lily :-) Tedy... další takové překvapení. Čekala jsem to? Myslím, že ne. Tedy přesněji – nedokázala jsem si představit nikoho jiného, než Lily, ale nakonec ani tu Lily ne :-) A závěr – ta vzpomínka má něco do sebe. V žádném případě ji celkově nechci zatím hodnotit – nevím, jakou roli snad ještě sehraje... V tuto chvíli můžu říct jen – dává smysl. Chápu, proč si ji Severus „vytvořil“ a schvaluju mu to (ačkoli mu do toho samozřejmě nemám co kecat :-) 
„...Patří vám mnohem víc než mně.“ – No... a v tomhle ale se Severem nesouhlasím. Je to přece jeho vzpomínka. Harry Lily v této podobě nikdy neviděl. A možná je mi trochu líto, že ji Harry uviděl. Severus měl něco ryze svého a nikdo mu to nemohl vzít. Je vidět, že mu na té vzpomínce záleží. Ale zase když jsem viděla Harryho nadšení... tak jsem mu to přála. Nicméně opravdu si počkám, co z toho ještě vzejde. 
„Což není důvod mu ho nepřipravit tak, jak ho má rád.“ - :-DDD Chytrá věta. 
Děkuji, Alice.
 
Re: tři tečky
22.Severusova
Martina
28. 11. 2010 15:10
První jsem si říkala , že budu mlčet, ale napíšu jen jedno a sice to, že " ono navíc " , jak nazýváš Lily je nosným kamenem celého HP canonu... a bez toho by nikdy Alice nepoznala Severuse a my bychom byly chudší o Alice krásný příběh. Takže nemohu souhlasit, že by zrovínka Lily byla jaksi " navíc "...
 
...
22.Severusova
klakla
28. 11. 2010 17:56
Milá Alice, 
tak tentokrát jsem se cítila přesně naopak, než u předešlé kapitolky. Ze začátku jsem tvůj skvostný výtvor četla se staženým krkem a bála sem se každého řádku. Ale pak se mi začal na tváři rozlévat blažený úsmě. Lily je vážně roztomilá, i když ji taky nemám ráda, i když nevím proč, ale asi protože jsem spíš, než na sladké postavičky na postavy z té rádoby temné strany - Severus, Lucius, Draco a nemám ráda představitele dobra Lily, Harryho - i když Harryho v tvé povídce zbožnuju. Tak ta tvoje Lily vystrkuje růžky a to se mi moc líbí. A jestli tam je Lily navíc, to si nemyslím pro Harryho je to ten nejcenější dar co mu mohl Severus, i když dá se říci nevědomky. Sice se bojí, že mu ji Harry sebere a už mu nezbyde nic než samota, ale toho se moc nebojím. Už se moc těším jak to bude dál a ještě víc se na to těším, že mi kapitolka spraví náladu po návštěvě zubaře. Děkuji za překrásné počtení
 
nemůžu si pomoct, 
22.Severusova
sevy
28. 11. 2010 19:36
ale docela mě zaráží absurdnost některých komentářů a postoj k poslední kapitole jakožto i autorce...
každému čas od času nedochází význam myšlenky, kterou se autor snaží vyjádřit, ale... 
už od první kapitoly je podle mě patrné, že je Alice někde úplně jinde než valná většina autorů ff... tím jinde myslím, že její postoj je o dost vyzrálejší... vychází to z každé věty, formulace... 
ono asi kdyby měl mít severus choutky takové, jaké tu- v komentářích- byly naznačeny, tak se celá povídka ubírá úplně jiném směrem!
komentující, na které tu narážím by si měli uvědomit, kolik času Alice nad povídkou musí strávit... není to je nějaké ledabyle splácnutí toho, co zrovna propluje myslí... víc propracovanou povídku, ze které je patrné to množství práce a preciznost, jsem už dlouho neviděla! je to dost špatně projevený vděk za veškeré to úsilí!
zamyslete se, jak musí autorce asi být!
pedofilie... %) 
nevím jak pochopitelně jsem to napsala já, protože mám chuť vyjádřit se stručně a slovy "umaštěného" klasika! ]:-(
 
Re: nemůžu si pomoct, 
22.Severusova
Martina
29. 11. 2010 08:38
Víš Zuzko, co se týče mě, tak mě tyhle hádky, nebo přinejmenším ne stejně nadšené komentáře , mrzí za Alici . Nevím jestli uvěříš...
Já nevím jak to mám dovysvětlit, ale kdyby byla ve věku dejme tomu Harryho... Co ? (kromě toho, že už poznala Jamese) , by na tom bylo špatného ? 
Copak mám Alici v komentářích lhát a psát jak je kapitolka opět úžasná ( což mimochodem opět úžasná JE !!!!! ), když mou prvotní reakcí je šok, nebo úžas !
Jasně, já poslední mám co povídat, protože jsem ŠŤASTNÁ , že to vůbec je Lily ... 
Velice dobře si uvědomuji kolik času a myšlenek musí Alice strávit nejen nad povídkou, ale taky nad odpovědmi na naše komentáře ( btw... asi se jí vůbec nedivím , že tyhle ignoruje ). Ono se bude jinak povídat, až budeme tak o pár kapitol zase dál.
Prostě už jsem to psala a moc mě to k Alici mrzí, vím třebas co se týče mě, jak byla zvědavá na komentář k Lily. Možná to bude pro děj nějak zásadní, že je ještě takhle mladinká, co já vím ?
Víš , nevím co jsi přesně čekala třebas ty, ale vždycky mi přijde nefér, když počkám dva dny a pak sjedu všechny kteří napsali svůj prvotní dojem dle pravdy . A lhát nebudu :) Jen si na tuhle Lily , zvyknu. Dej mi Alice čas.
 
otázka ...
22.Severusova
Martina
29. 11. 2010 09:01
mě teď tak napadlo... a ví vůbec tahle malá Lily, jak ji moc Severus má rád ? Nebo třebas právě proto to i jemu lépe vyhovuje takhle, protože mohou být kamarádi ... a právě protože on v ní nechce vidět něco víc než malou rozpustilou holku ? Jen spekuluji... zase... nic víc v tom nevidím... žádné hádky, prosím, jen spekuluji a chtěla bych aspoň nějakou malou nápovědu ;-)
BTW... Ali, můžu se zeptat jaký používáš na fotomontáže program ? A neví někdo o nějakém v češtině volně stažitelném na netu ?
 
první dojem
22.Severusova
marci
29. 11. 2010 10:36
Minulý týden jsem Klíč objevila. Začala číst, po asi třech kapitolách pochopila, že toto tedy opravdu není jen tak nějaká povídka, vytiskla jsem si jí a už se vezu :-) První dojem? Přečíst všech 22 kapitol na jeden zátah je neskutečné. Děj vtáhne, postavy žijí, vyvíjí se, propracovaný svět plný kouzel a Pán zla dělající čest svému jménu. Úchvatné. Na mnoha místech jsem se smála, na mnoha jsem měla slzy v očích. Z celé povídky na mě podprahově dýchá maličko smutek a bojím se, že ačkoli na konci budou nejspíš spolu (doufám!), Harry by byl schopen zabít a rozštěpit si duši jen proto, aby šel na místo, kam bude moct Severus s ním... Snad to tak nedopadne... Moc děkuji za možnost snít :-) M
 
Děkuji vám všem
22.Severusova
Alice
29. 11. 2010 11:02
Ne, Martino, já vás neignoruji. Nikdy jsem to nedělala a nikdy dělat nebudu. K vašim názorům jsem vždy přistupovala s respektem a brala je velmi, velmi vážně. Chovám úctu ke každému člověku a jeho práci – zde jsou vaší prací vaše komentáře. Četla jsem každý z nich několikrát. Vaší práce si cením. 
Zákon akce a reakce je nekonečný proces. Já zveřejním díl, vy na něj reagujete; v té chvíli se vaše komentáře stávají akcí a já jsem jejich jediný cíl. Tolik nesouhlasných projevů v různých formách měly jediný následek – jsem unavená. Jsem taky jenom člověk :) Kolikrát jsem musela obhajovat, proč v mé povídce jsou postavy takové a ne jiné? Proč mé postavy jednají tak a ne jinak? Někdy mám pocit, že nezveřejňuji amatérskou povídku, ale obhajuji disertační práci :)
Právě nyní se snažím si vzpomenout, že psát je radost, a odpustit si aspoň některé mé chyby. A že jste jich za těch dvaadvacet kapitol našli požehnaně :)
Ale nechci, aby se zdálo, že vaši radost nevidím. Je tu mnoho kladných komentářů a já je vidím. Jsem velmi vděčná za každý z vašich úsměvů.
Děkuji každému z vás, děkuji za KAŽDÝ z vašich názorů. Ať už jsou kladné, záporné, neutrální, vnímám to jako čest, že jsem vám stála za to nad příběhem přemýšlet a dát si tu práci mi své poznatky sdělit. Děkuji. A omlouvám se, tentokrát nedokážu reagovat ke každému zvlášť. Došly síly :)
Velmi doufám, že tímhle projevem nikoho nepopudím, protože tak to není myšleno. Stejně jako každý z vás i já řeším běžný život, problémy osobní, pracovní, zdravotní; a jak už to bývá, k Murphyho velké radosti, občas se toho "štěstí" sejde příliš mnoho najednou :)
 
Re: Děkuji vám všem
22.Severusova
Martina
29. 11. 2010 14:48
Já se ti ze srdce , za sebe ,upřímně ,Alice omlouvám, asi tě to sebralo hodně . Jen jsem myslela, že bych se vůbec nedivila kdybys tyhle nepěkné komentáře tak nějak přešla do ztracena. Vykašlala ses na odpovědi a psala jsi dál , protože to je to nejlepší ! 
A uvědomuji si já jedno, že jsem tvou povídku asi začala brát prostě moc vážně :) Asi jako ty , když máš pocit, že neobhajuješ povídku, ale dis. práci :)
Takže budu muset zvolnit tempo. Moc se mi povídka líbí a asi až moc ! A to je celé asi špatně.
Nenapsala jsem ti nic hrozného, ale mám prostě jen ten pocit, že omluva za to, že jsme si s Lily tentokrát neporozuměly je na místě.
 
...
22.Severusova
assez
29. 11. 2010 19:09
Ach-jo.
 
teď to vypadá...
22.Severusova
Martina
29. 11. 2010 20:35
že tou nejdůležitější osobou je Lily :)
Vyvolala vážně hodně reakcí... já myslím Alice, že bys měla být ráda. Vždyť se ti povedl přímo husarský kousek. Mě šokovat s Lily ! To se jen tak někomu nepovede :)
Heleďte chci to tu odlehčit. Vy co si s ní nevíte rady, ji buďto přijměte , anebo ne . Assez... ty pořád přestaň s tím ach jo, protože za chvíli to tu bude jak na hřbitově :)
Těším se na pátek ! Vy snad ne ?
Tedy já tiše doufám, že tu v pátek a další pátek a další budou kapitolky ... někdo ( Slimča ) se mi třebas snaží v klidu tuhle vizi Lily vysvětlovat a já jí za to moc děkuju ! Možná kdybych tohle všechno věděla dříve. Možná škoda, že jsem o Lily nevěděla dříve, že tady bude holčinou . Jeden by se na to 
koukal jinak :) Sláva pátku, že budu moct myslet na jiné věci než na komentáře ! Myslím, že do komentářů přestanu pro jistotu chodit. A jak tu kdosi napsal... spíše bych čekala, že uřezané prsty vyvolají debatu, ale jeho milovaná ???
 
Re: teď to vypadá...
22.Severusova
assez
29. 11. 2010 20:55
To já jen do jaké míry s Alicí souhlasím - to oprávněné ach, a to, do jaké míry ne - ta druhá část. A to se týká obou jejích prohlášení. A tak si říkám, jak čas plyne, zda-li všechno to rozčilování... dobře. Ano, stálo to za to. Výsledek. Ty mimovolné pocity kolem diskuzí však nebyly zdaleka přiměřené. A z těch komentářů... člověk nemůže nebýt melancholický. Zvlášť když vidí, co to dělá s autorkou. Tou, o které se domnívá, že bude za posledních sedm let jednou z nejlepších. V mnoha směrech. Možná vůbec. Avšak tento soud počká až na závěr povídky. Který bude svým způsobem velmi smutný - pro mě.
Tak promiň, ale jisté achjo je přiměřené. :)
 
Re: Re: teď to vypadá...
22.Severusova
Martina
29. 11. 2010 21:38
Assez prosím dej mi mailík ;-)
chtěla bych to probrat,a le fakt už ne tady a už vůbec ne nějak zle...
mě to vážně přijde, že nějak to přerostlo z komára do velblouda
 
Právě teď
22.Severusova
Arlen
30. 11. 2010 10:12
mám na sebe krutopřísný vztek! Proč jsem na tvoje stránky přišla už teď, když povídka ještě není hotová :( Nesnášim čekání... grr No, aspoň o důvod víc, začít si to číst znovu a pořádně. Pžiznám se, že jsem na začátku první kapitoly byla velice skeptická (znovuzrození Siriuse), ale po přečtení kapitoly jsem hned klikala na další a další a další... Máš můj obdiv a respekt, dlouho se mi nestalo, že by mně nějaká povídka táhla domů z práce, jako bych měla koudel u zadku, protože jsem byla zvědavá, jak to vlastně pokračuje. Děkuju, že dáváš nám, věčným snílkům, možnost snít s tebou. Co se týče Lily, myslela jsem si, že to bude ona, ale ještě se s její existencí v příběhu vyrovnávám.
 
Re: Re: Re: teď to vypadá...
22.Severusova
assez
30. 11. 2010 14:55
trlawney@centrum.cz
Chci jen poukázat na fakt, že Alice s ničím, o čem mluvím, nemusí souhlasit. Chápeme, že…
 
Re: Re: Re: Re: teď to vypadá...
22.Severusova
assez
30. 11. 2010 14:56
Promiň, oprava: trelawney@centrum.cz
 
Re: Re: Re: Re: Re: teď to vypadá...
22.Severusova
Martina
30. 11. 2010 16:53
chápeme, že :)
máš ho tam :)
Martina 
Snape007@seznam.cz
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: teď to vypadá...
22.Severusova
assez
30. 11. 2010 18:17
A Ty odpověď. :)
 
...
22.Severusova
assez
30. 11. 2010 19:01
Alice?
 
Přítomna :)
22.Severusova
Alice
30. 11. 2010 22:38
Mám trochu obavu, že jsem zapříčinila nějakou nepříjemnou diskuzi mimo zdejší stránky... Takže pod přísahou prohlašuji, že žádný konkrétní komentář mě nerozhněval ani neranil, za všechno může listopad. A permoníci. Vlezou všude :)
Všechno je v pořádku, assez. Aspoň doufám :)
 
Re: Přítomna :)
22.Severusova
Martina
30. 11. 2010 22:41
Tak to jsem ráda , že ten tvůj depresivní mailík byl asi vyplozen nějakým vrtichvostem, nebo škrknou :-D
BTW... nebyla to vůbec nepříjemná diskuse ;-)
 
Re: Re: Přítomna :)
22.Severusova
assez
1. 12. 2010 17:18
Opakování je... a tak dále. Tak znova: nebyl nepříjemný. :)
 
Re: Přítomna :)
22.Severusova
assez
1. 12. 2010 17:20
Očekávala jsem: Ano?; ne popis umělecké kreace. *vrtí hlavou*
A odpověď na: Ano? by byla: Pojď si povídat.
 
Re: Re: Přítomna :)
22.Severusova
Alice
1. 12. 2010 20:09
:) Díky, assez
 
Ahoj, Arlen, marci :)
22.Severusova
Alice
1. 12. 2010 20:12
Vítám vás a děkuji za vaše komentáře :)
A děkuji i všem stávajícím čtenářům, kterým jsem neodpověděla přímo.
A omlouvám se, většinou se snažím lidi kolem sebe neděsit. Ups. Někdy to nevyjde :))
 
Tak, konečně jsem se dostala k tomu, abych napsala komentář :))
22.Severusova
Lisa
2. 12. 2010 13:30
Takže začátek: No nevěřila jsem, že by to Severus dokázal udělat - zlomit Harrymu vaz, zabít jeho Štěňátko, bože ta představa, že by se rozdělili a jeden by žil a druhý zemřel a i po smrti by nemohli být spolu (Tam, kam ty půjdeš, mne dávno nepustí),ta představa je tak hrozná a otřesná a nervy drásající a ... bože, neplánuješ to tak na konci udělat, že ne - Merline, to by mě zničilo! Jee v té restauraci - skvělé, jak umí Severus mlžit i bez rtuti ( Léta praxe co? :D ) A přichází záchrana ( tedaa, né že bych čekala něco jiného :-) ) Na té ošetřovně - už jsem říkala, jak nemám ráda Siriuse? Ne? No, pro jistotu to zopakuji - Nemám ho ráda!!! Jak si mohl myslet, že by Severus vyměnil Harryho za milost nebo zlato, jak si vůbec mohl jen pomyslet, že ta magipast byla Severusova? Vždyť je to absurdní! Aaa..eeee...pardon, nechala jsem se unést :-DD Moc mě potěšil Albus - vyvedeš mě z každé tmy?, Nesouhlasím, zasípěl Black - Ano, přitakal Albus ,Já vím - Paráda!! :)) A pak Harry, zkoumající otisky Severusovi ruky na svém těle a byl za ně rád - měl důkaz, že ho Severus držel tak pevně, až.... to je úžasně překrásný :-) A LILY - aaa, ta nádherná, skvělá Lily - doufala jsem, že to bude ona - nevěřila jsem tomu, ale doufala jsem v to - jsem tak šťastná, že je to Lily, a že je malá - jedenáctiletá...božínku, já měla tolik představ a nápadů, kdo by to mohl být, jak by se mohl chovat a co by mohl dělat, ale když jsem četla, to co si napsala, tak to jednoznačně předčilo moje představy a to je pokaždý, když myslím na to, jak by se mohl ten děj vyvíjet dál a co, by se tam mohlo dít, tak přijdeš ty Alice, vložíš novou kapitolu plnou tvých skvělých, rozmanitých, dokonalých nápadů a já se můžu jít klouzat, protože to, co vymyslíš ty se s tím mým nedá srovnávat! Takže si rozhodně nemůžu ani trošičku stěžovat, že je to právě tahle malá, rozpustilá a naprosto perfektní Lily! A vypadá to, že Harry je z ní unesený stejně tak, jako já ( to dokazuje ten test z přeměňování :-DDD ) A přichází konec, ta nejhezčí část celé kapitoly (teda, nemyslím, jako že konec je ta nejhezčí část to ne, protože to, že kapitolka končí, je pro mě jako rána hlavou o stůl, ale myslím to, čím to končí, to je to nejhezčí :D ), jak Harry líbá Severusovu tvář a ruce a..aach joo, proč se tomu Severus brání, vždyť je to tak krásný! No, alespoň, že je Harry šťastný a spokojený, asi bych taky byla, kdybych jednou rukou objímala Severuse a druhou Lily - život nikdy nebyl lepší - tak to nesouhlasím, pro mě bude život ještě lepší, až zítra přidáš! :)) Hmm, asi se připojím k Lily a Harrymu, akorát že nebudu říkat: My chceme pohádku, ale My chceme povídku :-D Ochutnávka - v rámci možností chutná dobře, až na to, že vůbec nevím co se to tam děje :-)) Název příští kapitoly: POŽEHNANÝ a já si domyslím to druhé slovo - polibek hmm? Požehnaný první opravdový polibek - co ty na to? Prosíím, řekni, že už konečně bude, prosííím, modlím se ke všem svatým, jen ať tam už konečně zítra je :)
 
Ahoj, Liso :))
22.Severusova
Alice
2. 12. 2010 19:51
Ty jsi takové strašně hodné sluníčko :)) Děkuju. Téhle tvé laskavosti si moc vážím.
Budu doufat, že tě zítřejší "požehnaný pátek" potěší ;-)
 
Re: ...
22.Severusova
Mononoke
2. 12. 2010 21:54
Porovnať neporovnateľné znamená ohodnotiť rôzne veci na základe rovnakej škály hodnotenia - ako v škole. Prospech 1,00 môžu mať viacerí, ale niekto dostane jednotku z matematiky aj z fyziky a iný so slovenčiny aj hudobnej - kto je lepší? Niektorí idú po číslach a niektorí po jemne vystupňovanej gradácii. (bolo toto dvojzmyselné? hm, porozmýšľam. bolo.) 
Mne sa pri ohni, ktorý planie z tejto poviedky pri každej kapitole darí mimoriadne dobre a nemienim ho opustiť. Len času je ku koncu roka menej a menej... na komentáre. Už aby tu boli sviatky.
 
Re: Tak, konečně jsem se dostala k tomu, abych napsala komentář :))
22.Severusova
Mononoke
2. 12. 2010 22:27
Pridávam sa k Lise: "My chceme povídku."
Stačí to zopakovať každý večer... a možno bude každý večer. Veď Vianoce sa blížia a tí čo poslúchali si môžu niečo želať pod stromček.
 
Re: ...
22.Severusova
cim
2. 12. 2010 22:46
Tvůj příběh je čtivý, napínavý, plný fantazie a dokážeš své čtenáře šokovat :D To je skvělý ne? :D
Víš kolik věcí se mi nelíbilo nebo s nimi nesouhlasím v díle JKR? A přece ten příběh miluju ;)
Těším se na novou kapitolu :)
 
Re: Re: ...
22.Severusova
Martina
3. 12. 2010 06:07
Přesně ! Neřekla bych to lépe :)
 
Ahoj, Mononoke :))
22.Severusova
Alice
4. 12. 2010 23:52
Děkuju :)) A s komentáři se netrap, předvánoční shon prostě zasáhne každého. Jsem vážně naprosto spokojená, když se ti podaří najít chvilku a chuť si kapitolku přečíst :))
(A ano, BYLO to dvojsmyslné :DD)
 
Ahojky, cim :))
22.Severusova
Alice
4. 12. 2010 23:55
Děkuju ti. Tohle jsi totiž napsala strašně hezky - a já se s tím naprosto ztotožňuju. U JKR jsem třeba "neskousla" závěr - příliš mnoho mrtvých mých oblíbených postav :-( - a stále bude pro mě celý její příběh jedinečný a budu ho vždycky milovat :)) Takže, pokud mě potká stejné štěstí u mých čtenářů, budu maximálně spokojená :))
Vážně - díky! :))
 
Vývoj vztahu mi nedá spát... *;-)
22.Severusova
Elza
16. 1. 2011 20:37
„Severusi, jsi ten nejvěrnější muž, jakého jsem kdy poznal,“ řekl tiše. „Je to pro mne čest, být tvým přítelem.“
* Albus bojuje ze všech sil, tuhle bitvu o Severuse rozhodně nevzdává lehce.
Alice, víš že jsem při prvním čtení nějak přehlídla ten roztrhaný test z přeměňování? *:D Krása!
 
:-)
22.Severusova
Ook
25. 8. 2011 16:58
Musím, říct, že je to překvapení. Už dříve jsem si říkala, že to nejspíš bude Lily. Líbí se mi, že vztah Severuse a Lily je čistě přátelský. Bylo by úchylný, kdyby Harryho líbal a přitom chtěl i Lily. Jen se mi tam Lily nelíbí. Přijde mi, že narušila vztah Severuse a Harryho, ale uvidím jak dál :-) Díky za vše. Je to úžasná povídka. Dneska od rána nemyslím na nic jiného. V práci jsem byla totálně nesoustředěná a přemýšlela jsem co bylo a bude

P.S.- ta písnička na začátku je k tomu úžasná. Měla jsem slzy na krajíčku a strachy se mi zastavilo srdce.