Zálesácká čajovna - Přerov

víkendová výprava v naší klubovně

ZÁLESÁCKÁ ČAJOVNA

1.       1.DEN

V pátek jsme se sešli v klubovně, jakmile všichni došli, mohla začít výprava jménem Zálesácká čajovna. Jak přišel Honza tak řekl, že si máme vzít kapesní nožíky a že ten kdo nemá, tak ať si půjčí od kamaráda.

My jsme se ho ptali, kam půjdeme, řekl nám, že zítra budeme dělat tatary, ale protože nemáme pruty z vrby, musíme si ty pruty jít uřezat a ještě před odchodem nám řekl, že Kostěj má pro nás nějaké přichystané překvapení. Tak jsme se tedy vydali na ty pruty z vrby. Když jsme šli, tak nám Honza vysvětloval, které pruty můžeme uřezat a které se nesmějí řezat a také nám vysvětlovat, jak se ty pruty řežou, jak jsme odcházeli od Laguny, někteří už měli pár prutů, jakmile jsme došli na místo, začali jsme ty pruty řezat a já sem neměl nožík a než jsme se chtěli vrátit zpět do klubovny, tak se mě Kvakva zeptala, jestli jí nechcu ty pruty podržet a já sem řekl že jo a poté sem se jí zeptal, jestli si ty pruty nemůžu vzít a ona řekla že jo a tak jsme se vydali zpátky do klubovny a měli všichni s sebou tak 8 prutů, cestou do klubovny jsme nešli po cestě, ale lesem a v tom lese jsme našli stan a uvnitř stanu spal pán a okolo byl šílený nepořádek. Z lesa jsme se vynořili u Laguny, z Laguny jsme šli už normálně po cestě a mě Barb ještě zavazoval ty pruty tím provázkem, který jsme dostali na začátku, potom jsme ostatní doběhli.

Před klubovnou jsme si odložili pruty a Mišák nám řekl, že si máme jít vybalit spacáky a ten kdo chtěl, tak si mohl přinést z toho, co si donesl. Jakmile jsme si rozklidili batohy, po jídle jse šli ven hrát hry, venku byly vytvořeny 2 skupinky, v první skupině byl kapitán Kostěj, v druhé skupince byl kapitán Vojta, první hra byla na pyrotechniky a bomby. Tato hra spočívala v tom, že 3 jednotlivci byli bomby a 3 zase pyrotechnici, bomby měli za úkol držet se za ruce, pyrotechnici měli za úkol bomby přenést kolem budovy bez jediného doteku země. Tuto hru vyhrál Kosťův tým, další týmová hra byla Ostrovy, tato hra spočívala v tom, že každý měl svůj ostrov, musel se na něm udržet, ale ten ostrov se zmenšoval, tuto hru nevyhrál nikdo.

Večer, kdy už byla tma, jsme šli nahoru do klubovny, kde se začalo plnit jméno této výpravy. Vyměnovali jsme si čaje, vařily se čaje, hrály se hry, hrálo se na kytaru, ale zrovna večer se udělalo Dydymu nevolno, a tak musel jet domů, zachvíli co odjel jsme museli jít spát. Mišák nás furt chodil kontrolovat.

2.      2.DEN

Ráno jsme vstávali asi o půl osmé, před snídaní byla rozcvička, po snídani jsme šli dělat tatary, byla to záležitost na hodně dlouho. Všichni to zvládli, hlavně j sem s tím měl problém. Před obědem sme nanosili dřevo na ohniště a potom jsme šli konečně na to Kostějovo překvapení, jeho maminka pracuje v BIOSu, tak sme se mohli jít podívat zadarmo na vycpané ukázky ptáků, potom sme šli do záchranné stanice Ornis a BIOS, tam jsme viděli lišáka, pár papoušků, 2 sovy, 1 holuba, 2 káňata, potom jsme šli hrát hry a potom byl oběd, byl moc dobrý. Po obědě šel Vojtův tým zapálit oheň, povedl se nám ale dost velký oheň. Přinesli jsme si s sebou vajíčka s vodou a tácek s nůžkami a obvazem, měli jsme si sehnat nějaké lístky a květy, pak sme měli namočit vajíčka do vody, pak na ně nalepit ty lístky, omotat obvazem a udělat mašličku a dát na tácek, mezitím dojelo Morče a Hvězdička z Polkovic.

Odpoledne se hrály zase různé hry s týmy, večer se rozdělal oheň a opékalo se, hrálo se na kytaru, večer musel Jacek a Vojta odjet domů.

Večer v klubovně se hrály různé hry. Tuto noc jsme usínali bez problémů.

3.      3. DEN

Ráno se už jen balilo, ale hrála se ještě jedna týmová hra s názvem MHD, u té byli změněni kapitání místo Vojty Bára a tuto hru vyhrál Bářin tým, potom Bára musela odjet, tak sem byl kapitánem já.

Nakonec nás Honza mě a Kostěje odvezl domů.