Stav Vozu
Předem bych chtěl říct že stav vozu je perfektní
- Rok a datum uvedení do provozu: 6.11.2003
- Poslední technická kontrola: 18.8.2009
Stav jednotlivých prvků známkování jako ve škole 1 nejlepší 5 nejhorší
- Podvozek (2) - Nové tlumiče (8/2010), velmi mírná koroze rámu, žádné poškození ohnutí či odření krytů motoru a převodovek.
- Hnací ústrojí (1) Naprosto perfektní stav, poloosy čepy, diferenciály (výměna oleje 8/2010)
- Řízení (1) aprosto skvělý stav, nic nikam netáhne, žádné vůle. Seřízení (laserová) geometrie po výměně tlumičů (8/2010), nepoškozený neohmataný kožený volant)
- Motor (2) - Skvělý stav, klidný a tichý chod bezproblémové startování i v zimě. Bez jediné závady, výměna oleje plná sintetika 5W40 (8/2010) Rozvody neměněny, klínový řemen zatím neměněn,
- Převodovky (1) - Naprosto bezhlučný chod, přesné řazení za tepla i zimy. takřka nulová vůle v řazení.
- Elektroinstalace (1) Perfektní stav vše funguje jak má, alternátor správně nabíjí. Nová baterie 74Ah bezúdržbová v záruce(9/2010)
- Interiér (2) V přední oblasti a oblasti sedaček bez škrábanců, stav nového vozu. V kufru občas nějaký ten škrábanec. Stav odpovídající stáří)
- Exteriér (1) Karoserie takřka bez škrávbance občas nickový škrábanec. V létě (5/2009) Opava střechy (laku) po pádu kola z nosiče. Mírná prohlubeň a lak - opraveno dokonale bez znatelnosti nějaké nehody) Světla bez škrábanců, naprosto čirá, sklo bez ďubek. Fólie na oknech nepoškrábané)
Historie vozu.
Vůz byl vyroben 3.9. 2003 v Anglii a dne 6.11.2003 uveden do provozu v Belgii, kde jej měl jeden vlastník který jej v v květnu 2009 nabídl k prodeji. Po nabídce a domluvě s autobazarem DC Automotive (Ústí nad labem) jsme si vůz nechal dovézt a 18.8.2009 se stal jeho majitelem.
Vůz byl koupen v perfektním stavu a i když dle servisní knížky bylo uděláno co mělo být tak jsem pro jistotu vyměnil olej motoru, přední žárovky a doplnil povinnou Českou výbavu.
Postupně jsme vůz zveleboval. Největší zvelebení bylo 8/2010 Kdy jsem nechal vyměnit veškeré oleje včetně převodových a v diferenciálu, nechal vyměnit tlumiče, přikoupil další set stejných hliníkových kol a osadil novými pneumatikami matador. Zároveň se na vozidle ocitli nové homologované fólie, navigační jednotka s DVD televizí a parkovací kamerou. Před zimou 2010 jsem namontoval nezávislé topení společně s GSM ovládaním jenž zároveň slouží jako GSM alarm.