Škoda 110R
Dvoudvéřové čtyřmístné kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1107 cmł, vrtání 72 mm a zdvih 68 mm, komprese 9,5, výkon 38 kW (52 koní) DIN při 4650 ot/min, (46 kW (62 koní) SAE při 5500 ot/min), točivý moment 88 Nm při 3500 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2400 mm, vnější rozměry 4155x1620x1340 mm, hmotnost 880 kg. Test: maximální rychlost 141 km/h a zrychlení na stovku za 19,3 s. Světová premiéra modelu se uskutečnila na podzimním mezinárodním veletrhu Brno 1970. Výroba probíhala v pobočném závodě v Kvasinách a poslední vozy opustily výrobní linku v roce 1981.