Postavy ve hře diablo 2 lord of destruction
Assassin
Historie:
Assassinky jsou z pradávného řádu, který si najmul Horadrim pro zlikvidování loupeživých mágů. Díky tajným disciplínám, které se za staletí naučili, disponují Assassinky takovými triky jako pasti a jiné pekelné metody, martial arty a silné mentální schopnosti. Běžní lidé nevědí nic o Assassinkách, ale každý, kdo se někdy věnoval magii, se jich velmi obává.
Startovací atributy:
Síla (Strength): 20
Obratnost (Dexterity): 20
Vitalita (Vitality): 20
Energie (Energy): 25
Life: 50
Stamina: 95
Mana: 25
Při postupu na nový level dostanete:
+2 Life
+1,5 Stamina
+1,5 Mana
Efekt bodů v atributech:
1 bod Vitality vám dá 3 Life
1 bod Vitality vám dá 1 Stamina
1 bod Energie vám dá 1,5 Mana
Strategie:
Assassinka má celkem rozmanitou sadu útoků pro různé příležitosti. Z Charge-upů jasně vede Phoenix Strike a Tiger Strike, které patřičně vytrénujte. Cobra Strike se hodí také často, ale stačí ho mít na 1. levelu. Finishing Move je nejlepší Dragon Claw pro obyčejnou potřebu a Dragon Flight proti určitým typům nepřátel. Nejlepší past je jasně Death Sentry se svojí zabudovanou Corpse Explosion. Z doplňkových skillů jsou skvělé Claw Mastery (vytrénujte na 20. level), Weapon Block (stačí pár levelů), Burst of Speed, Venom a občas i Fade. Každopádně se vyplatí Shadow Master posílený několika levely.
Nejpotřebnější atributy pro Assassinku jsou Strength a Dexterity pro její zbraně. Strength asi ještě více, protože přidává i Damage. Vitalita také není špatná, životy se vždy hodí. No a Energy není zase tak potřebná, Mana se dá zvýšit pomocí předmětů a doplňovat v průběhu bitvy pomocí Cobra Strike či vlastnosti Mana Stealing. Jako zbraně si vezměte určitě 2 Katars s co největším Damage a co nejlepšími bonusy. Brnění se hodí nějaké opravdu silné, ostatní zbroj nemusí mít příliš velkou Defense, ale především solidní bonusy na vlastnosti typu Life, Resistances, Skills atd. Podobného rázu budou i prsteny a amulety. U amuletu se pokuste sehnat +2 All Skill Levels. Vyplatí se mít na předmětech vlastnosti Faster Run/Walk a Faster Attack Speed, pak bude vaše postava oplývat smrtící rychlostí!
Skilly:
Assassinka má jako všechny ostatní postavy také 30 skillů. Rozdělují se do skupin Martial Arts, Shadow Disciplines a Trap Skills. Martial Arts jsou bojové skilly, které se skládají ze samotných úderů (Finishing Moves) a tzv. Charge-Up skillů, které mohou přidat k Finishing Moves různé bonusy. Trap Skilly jsou, jak už název napovídá, pasti, kterými můžete zraňovat hloupé potvory. Shadow Disciplines pak zahrnuje soubor různých bonusů vaší postavě (rychlost, resisty...), psychických kouzel a také unikátních dvojníků (obdobných amazončině valkýře, ale mnohem lepších).
Druid
Historie:
Druidové jsou rasa válečníků, kteří byli vyhnáni ze své domoviny před mnoha lety barbary. Nyní žijí Druidové v kmenech v severních lesích. Používají mystické tajemství předávané z generace na generaci, a tak mohou vyvolávat elementy ohně a větru, aby dosáhli své věci, a velet tvorům z lesa, kteří jim pomohou v boji. Lykantropie z jejich člověčích podob do divokých potvor jim dává možnost používat schopnosti, o kterých se sní každému smrtelníku.
Startovací atributy:
Síla (Strength): 15
Obratnost (Dexterity): 20
Vitalita (Vitality): 25
Energie (Energy): 20
Life: 55
Stamina: 84
Mana: 20
Při postupu na nový level dostanete:
+1 Life
+1,5 Stamina
+2 Mana
Efekt bodů v atributech:
1 bod Vitality vám dá 2 Life
1 bod Vitality vám dá 1 Stamina
1 bod Energie vám dá 2 Mana
Strategie:
Při hře za Druida si musíte zvolit své zaměření - buď Shape Shifting nebo Elemntal, protože obojí najednou používat nelze. V současné době je Shape Shifting v pozdějších fázích hry daleko silnější. Pokud tedy zvolíte Elemental, vylepšete pořádně Armageddon, Arctic Blast a Hurricane. Za Shape Shiftera si musíte vybrat ještě zvíře, záleží to na stylu hraní. Za vlka používejte a vytrénujte na 20. level útok Fury, za medvěda Maul. Samozřejmostí je pár bodíků v Lycanthropy. Ať už máte jakkoli zaměřeného Druida, používejte Cyclone Armor pro ochranu před kouzly. Ze zvířátek je nejlepší Grizzly, toho vytáhněte na 20. level, protože je to smrtící pomocník. Jako spirit je skvělá Oak Sage, Shape Shifterové ovšem mohou pouvažovat i o Heart of Wolverine. Spirit of Barbs není až moc silná, protože nedosahuje tak vysokých účinků jako například nekrova Iron Maiden nebo paladinovy Thorny. Vines jsou v pozdější fázi hry na nic, ale ze začátku je pro Elemental Druidy dobrá Solar Creeper, pro Shape Shiftery Carrion Vine.
Při zvyšování atributů záleží na typu Druida. Shape Shifterové budou zvyšovat Strength pro Damage, Dexterity pro možnost nošení zbraní a občas i Vitality pro větší výdrž. Elemental Druidové se naopak zaměří na Energy, Vitality a okrajově Strenght, Dexterity úplně vypustí. Předměty by měly přidávat klasické bonusy jako Life, Resistances a Mana. Shape Shifterové potřebují navíc obouruční zbraň (sekeru nebo palcát) s velkým Damage a brnění s co nejvyšší Defense. Kvůli velkému množství pomocných skillů jsou velmi potřebné předměty + All Skill Levels a dobrá Druid Pelt zvyšující klíčové dovednosti. Pro Shape Shifting Druida se hodí schopnost Faster Attack Speed, pro Elemental Faster Cast Rate a pro oba dva Faster Run/Walk.
Skilly:
Druid má jako všechny ostatní postavy také 30 skillů. Rozdělují se do skupin Summoning Skills, Shapeshifting Skills a Elemental Skills. Summoning Skills podobně jako u nekromancera vyvolávají, v tomto případě zvířata. Můžete vyvolat havrany, vlky či medvědy, kteří za vás budou bojovat, a vines a spirity, jež mohou plnit různé funkce (od zraňování nepřátel, po dávání bonusů vám a vašim potvorám). Pomocí Shapeshifting Skills se můžete proměnit na vlka či medvěda a poté používat speciální útoky určené buď pro vlčí, nebo pro medvědí podobu. A konečně Elemental Skills vám dají možnost zabít nepřátele plošnými kouzly s velmi pěknými jmény (Tornado, Hurricane, Armageddon... :-)).
Všechny články o Diablu 2 jsou převzaty z webu abanova kobka.