zajímavosti ze Hry
Věřím, že tam jsou 3 různé druhy lukostřelce.
- a) Purebreed, který budu diskutovat
- b) hybridní i rvačka a střelecké umění
- c) Melee i když jsem se asi nikdy to zkusit
- Attack Rating
- Kritické úspěšnost
- Dálkovém rychlosti útoku
- Dlouhé Range Attack Power
- Davy
- PvP
4story Průvodce znaků Assassin
- Zbraň výběr
Já osobně preferuji Harperams / Chakrams jako dealer škoda, protože upřímně jeho jediným schůdným řešením této třídy v současné době. Zvyšte svou zbraň sety co nejvíce v mezích toho, co si daný (CS nebo ne) jako vysoce závislé na rychlosti + set (luk a nablízko). Duální ovládat meč / dýka je jen okrajově rychlejší a jsem nenašla rychlost děvka vyrovnání těžší poškození zde.
- Dovednost výběr
To vše jsou mé osobní statistiky pro nyní, jak jsem musel udělat stat obnoví kvůli výzkumu (sic, nedostatek vysoké úrovni hříchů), co funguje a co ne pro mě. Jedná se v pořadí od shora dolů
- Rána ticha: 4 / 6, to nemá čas a také obsazení žádný trest MP (také nemocný není definován každý, jak to jen přidává příliš nepořádek nyní můžete. Sic špatně, když jsem reedit)
- Hoď Písek: 3 / 3, má omračující účinek a vřele doporučuji k úrovni to co nejvíce!
- Krvácení z rána: 3 / 5, má vliv na leeching soupeři / davy HP
- Kick: 3 / 5, to má za následek lessining soupeřů def a působí také jako stávku poté, co házet písek jen proto !!!!!!!!( VHAZOVÁNÍ SAND> KICK)
- Ring smrti: 3 / 3, MASTER to jako nejdříve! to má +1093 škoda, ale také přichází s 12 minut vychladnout, v kritické chvíli to může být jeden z těch úderů, které mohou rychle měnit výsledek bitvy givin situaci moudrý!
- Jedovatý plyn: 3 / 6, Až do nedávna to nebylo opravdu relavent ale protože vyvažování je vysoce žádoucí úrovně, že pro jeho použití při broušení pomáhá nesmírně.
- Kontaminované Blade: 3 / 5, to také byla aktualizována a oba to a jedu sprej je nyní 30% trvalé poškození, které po Stacked dělá slušné škody. (Průběžné poškození + stávky mohou mít Mass Effect v PvE!)
Buffy: Bohužel jsme jen nadšenci givin 4 a 3 se týkají boje stromu a všechny jsou urážlivé pouze!
- Bude na smrtelnou ránu: 4 / 7, jednoduše řečeno, že se přidá k att sazba b. Energie
- Tma: 3 / 5, se přidá k fyzickému poškození
- Studený Výpočet: 3 / 6, dodává crit sazba
- Existují tři dovednosti i osobně nikdy nepoužívejte, Stormy rána, krvelačná a protiútok,protože jsou nespolehlivé a ne moc mi k ničemu.
- Z: 3 / 3, třeba i říci více? jeho založení, co stealth třídy !!!!!
- Překvapivý útok: 4 / 7, pohyb může to být použita pouze od stealth a má omračující účinek, ale nebylo prokázáno, že vše, spolehlivé, jak mnoho odpůrců našli způsob, jak podkopat tato dovednost, ale to je pro další konverzaci.
- Výsledek Překvapení Attack: 3 / 6, to musí následovat, jinak nemá žádný význam. V krátkosti tyto 3 schopnosti jsou všechny součástí jednoho komba a pokud se vaše ne v tajnosti ... k ničemu (skrýt> překvapení att> výsledek)
- 1HIT 1KILL: 3 / 5, nyní je tato dovednost může být použita jako samostatný dovednost a dělá hromadné škody, když měřil správně!
- Killers Intuice: 1 / 1, to nám umožňuje detekovat stealth a platí i pro ty kolem nás (poznámka: to není přepínat pryč a během 1v1 pvp váš soupeř bude mít možnost vidět vás jednou vaše blízké)
- Studený Oči: 2 / 3, tato dovednost je prostředí jako únik dovednost, jak to údajně má aggro z vás na okamžik, aby k útěku). (PvE pvp +
- Escape: 3 / 3, To vám umožní uniknout omráčí a jiných překážek, jako je zmrazení od průvodců atd. ... velmi užitečné
- Maskovat: 1 / 1, to vám umožní přejít do stealth po zaparkování a není mozků své MP.
- Poke Oči: 1 / 3, to je v podstatě slepá.
Tyto jsou tyto dovednosti prostředí jako únik a dává vám možnost uzavřít se soupeřem v rychlém způsobem.
- Teleport: 1 / 1, ať už v tajnosti, nebo ne jeho jediný způsob, jak krátký ven právo chůze se můžete zavřít se svým soupeřem.
- Pomalý pád: 1 / 1, jste pomalý pád: /
- Silent Race: 3 / 3, to je biggy také umožňuje spustit na 50% sazby, která odpovídá rychlosti lukostřelci.
- Protiproud energie: 1 / 1, jsme se jako třída, jsou vysoce závislé na využití HP, jak jsme prakticky žádné def nebo daňovým únikům. Nechci používat jako první pomoc při vymáhání HP neopravňuje bodů lepší sloužil jinde.
Nedávno jsem udělal přehodnotit na to, jak jsem použít k pokusu vyvážený přístup s combo Dex / Str. .... I teď im pomocí plné síle jako Assassins jsou založeny výhradně na rychlé údery a nic víc.Dex efekty vaše def rating okrajově a imroves svůj útok na dálku, ale s teleport a schopnost zůstat v tajnosti pod útokem i nyní použít sílu na rozdíl od Dex pro těžší důsledné stávky, mi stále chybí zbraně s + crit mods, ale jeho postup není akce!