Nabídka obchodu systému
Nabídka pro dnešní ekonomiku
1. Star obchodního systému - virtuání prezentace = internetového ,,portálu,, s názvem ,,Imperio,, s nabídkou prezentace v několika směrech - realitní část kompletní soubor kolem bydlení
- informace jak legálně prodávat a pronajímat nemovitosti
- rekonstrukce a revitalizace
- zvyšování hodnoty nemovitosti
- ekonomická část - výhody finančních produktů
- kulturní akce
- památky přírody v regionu
2. Značný počet lidí začíná chápat dost důležité zásadní věci pro každý den:
- spořit finance s použitím pro další potřebu
- jak v dnešní době se rekreovat i po větší část roku a ne pouze krátkou dobu z celého roku ale klidně i každý víkend
- naplnit osobní potřebu rodiny pro každý den s spokojenosti
3. Propojení několika firem s vzájemnou řetězovou návazností s mnoha výhody ve prospěch
- konenčných spotřebitelů- zákazníků
- jednotlivých firem
- celé skupiny firem zapojené do ,,obchodního programu,,
- např. obchodních firem
montážních firem
servisní firmy
4. Vytváření mimálního zboží na skladě bez využití ( vytváření ,,ležáků,, ) s prodejem kde je potřeba – žádané k prodeji konečný spotřebitelům s minimálními prostorový ale hlavně finančními náklady na skladování které se odrazí ve finále konečné ceně ve prospěch spotřebitele
5. Snížení finančních nákladů na reklamu firmy i několik firem, ale současně zvýšení atraktivnosti jednotlivé firmy i celé skupiny firem
a ) menší finanční náklady z obyčejných řádkových inzerátů posunout o třídu zvednou na tisk
– plošnou reklamu reklamu - v novinách
- v časopisech
b ) reklamu na internetu např. seznam.cz nebo centrum.cz a dalších web portálu
c ) reklama na bilboardech
d ) reklama v rádio vysílání regionální ale iceloplošné – celostátní
e ) reklama v TV regionální ale i celoplošné - celostátní
6. Poslední dobou je aktuální problém a určitým směrem bude náročná nadále náročný sehnat přijatelnou nemovitost za dobrou cenu k nákupu
a ) byt
b ) rodinný domek
c ) chatu, chalupu pro rekreaci
d ) pozemek
e ) komerční nemovitost
aby splnilo potřebné požadavky zájemce o nemovitost
-
dobré místo ( poloha )
-
snadný příjezd
-
přijatelná cena k nákupu
-
financovat s pomocí úvěru
7. Prodej nemovitostí i když ekonomika není příliš v dobrých pevných základech a současně i v době kdy je celkem velká konkurence realitních kanceláří na trhu s nemovitostmi která poslední 2 -3 roky je rapidně nárostla
8. Na obchodní trhu v dalších následujících 1 – 3 let bude rapidní nedostatek přijatelných rekreačních nemovitostí který se může dále zvyšovat z důvodu rozvoje lidí rekreačních chatařů, chalupářů
9. Nákup velkoobchodního zboží přímo od výrobců ( pro další prodej spotřebitelům ) v první řadě s výhodnou cenou nákupu i ve větším hromadném nákupu za přijatelnou cenu, ale současně sledování ceny dovozců s nejvýhodnější cenou pro konečné spotřebitele
10. Motivace klientů k půjčkám a hypotékám s větší ( zvýšenou nabídkou ) schopností splácet poskytnutý úvěr
11. Motivace klientů k uzávírání smlouvy - penzijní připojištění
- stavebnímu spoření
- finančním investicím
12. Zvýšená garance klientů schopných splácet poskytnutý úvěry s využitím ,,tzv. tvrdého,, produktu ( např. topného s systému se zvýšením účinkem topení ) společně s využitím tzv. měkkým produktem výhodnou smlouvou např.