Písmena k 6. 2.
Začalo nám druhé pololetí a s ním i nové úkoly, které budeme hodnotit na známky. Dnes jsme poprvé zkoušeli hodnotit přepis - děti přepisovaly v písance slabiky a slova z tiskacího písma do psacího. Začnu také často hodnotit opis - tzn. opisování psacího písma. Zkoušeli jsme si také první diktát písmen, zatím jen na tabulku, ale děti dostanou do ČJ sešit, ve kterém budeme zkoušet kromě diktátů i přepisy a opisy.
Čtení ve slabikáři
- souvislé texty - s. 11, 13 (máme hotovo)
- víceslabičná slova s. 13 a 15 (máme hotovo)
- čtení slov - čtecí karta OPAKOVÁNÍ - tento týden budeme trénovat už 8. a 9. řádek - trénování podobných slov ve slabikáři s. 19 a s. 23
- vyvození melodie otázky - s. 15, dále s. 16 a 17
Připomínám, že je důležité číst s dětmi každý den. Některé děti mi dělají radost výrazným, plynulým a bezchybným čtením. Věřím, že častým trénováním se k takovému výkonu dopracují všichni.