AND1
AND1 je sportovní obuv společnost specializující se na basketbalové boty a oblečení.Společnost byla založena v roce 1993, se sídlo společnosti nachází v Paoli, Pennsylvania před přestěhoval do Aliso Viejo, Kalifornie.
Historie společnosti.
V roce 1993 AND1 začínal jako absolvent partnerství škol v projektu Seth Berger, Jay Coen Gilbert a Tom Austin, zatímco oni byli postgraduálních studentů na University of Pennsylvania Wharton School of Business. Název společnosti je odvozen [pochvalná zmínka potřebovaný] z frázi používanou basketbal vysílání: Když je hráč faulován při střelbě, je výstřel a je udělen faul také, že skóre body z koše "a 1" z volného hodu. Brzy reklamní strategie, který se používá k odlišení svých výrobků od ostatních, včetně dalších basketbalové koše a slogany mluví, jako například "Pass. Zachraň sám sebe rozpaky".
V polovině roku 1996, NBA hvězda Stephon Marbury se stal prvním mluvčím AND1.
Koncem roku 1998 byla videokazeta obsahující streetball kousky doručena [pochvalná zmínka potřebovaný] k AND1 v Marquise Kelly, trenér Benjamin Cardozo tým střední školy v Queens, New York. Nahrávka obsahovala nízké pohybuje kvalitní fotoaparát, špatná rozhodnutí a téměř nečitelné audio představovat streetballer jménem Rafer Alston. V té době, Alston byl studentem na Fresno státu, který vstoupil v roce 1998 NBA návrhu.Videokazeta by brzy bylo známé jako "Skip tape", odkazovat se na streetball přezdívku Alston je "Přejít k mému Lou". [Pochvalná zmínka potřebovaný] Alston později podepsal AND1 první podepsala smlouvu.
V roce 1999 na Haverford College ve Philadelphii, AND1 střílel první série reklamních spotů a tiskové reklamy zahrnující hráčů NBA Darrell Armstrong, Rex Chapman, Ab Osondu, Raef LaFrentz, Toby Bailey a Miles Simon. Když se tradiční marketingové kampaně ukázaly se neúspěšné, byla strategie vytvořena k použití "Přeskočit pásku". To bylo sestaveno a dotisk na 50.000 kopií a během následujících osmi týdnů, distribuované přes basketbal tábory, kliniky, gramofonové společnosti. Páska by se stal prvním "Mix Tape", a rychle se Alston na celebrity. Když AND1 se stal výrobek s partnerem FootAction, tato strategie se vyvinul do národního programu. Vystupují radikální pohyby a rotace dunks. Oni také vykonávají a mají své vlastní společnosti. Začátek v létě 1999, byl bez AND1 Mix páska uvedeny za nákup. Přibližně 200.000 pásky byly distribuovány v rozsahu 3 týdnů, takže tuto akci jeden z nejúspěšnějších v historii americké maloobchodní.Filmaři se pak poslal po zemi k zachycení a najít další streetball legendy. AND1 Mixtape Tour
AND1 týmu
AND1 Mixtape Tour představoval streetball hráčů slávy, včetně Bonafide, přejděte na My Lou, Main Event, The Professor, Hot Sauce, 50 a AO. AND1 hráči z ročního turné po Americe, aby získávala další streetball legendy. Tento nábor se od té doby byla upravena pro vysílání, zatímco "Ball Street" na ESPN a ESPN 2. To je také parodován ve filmu Like Mike 2.