☼ Upravování výsledků
Upravování ekonomických výsledků
Ing. Pejchl nepochybně mluvil pravdu, když uvedl, že ztráta Nemocnice Kyjov činila za měsíc leden až červenec 2010 cca 10 milionů Kč. Následjící informace jsem čerpal z webových stránek Nemocnice Kyjov zde http://www.nemkyj.cz/vyrocni-zpravy-nemocnice-kyjov, kde naleznete výroční zprávu Nemocnice Kyjov za rok 2009, 2010, 2011. Ve "Výroční zprávě" za příslušný rok pak naleznete kapitolu "Plnění úkolů v oblasti hospodaření", v jímž úvodu je zveřejněna tabulka na jejímž konci najdete "Výsledek hospodaření za hlavní i doplňkovou činnost před zdaněním"
r. 2009 + 29.647.000,- Kč
r. 2010 - 19.209.000,- Kč
r. 2011 - 396.000,- Kč
V článku pana L. Rouska, MO LOK-SČL Nemocnice Kyjov pro TEMPUS
MEDICORUM jsem se dočetl: "Již na jaře 2011 ing. Pejchl přišel s tvrzením, že se nemocnice nachází v ekonomické krizi – snad největší, v jaké kdy byla." Dále pan Rousek sáhodlouze rozebírá, že tato tvrzení Ing. Pejchl nikdy nedoložil a že jsou nepravdivá.
Dále na webu Hodonínského deníku zde http://hodoninsky.denik.cz/diskuse/kyjovska-nemocnice-vykazala-zisk.html jsem našel článek s názvem "Kyjovská Nemocnice vykázala zisk". Pod článkem v diskusi pod článkem jsem našel příspěvek MUDr. Jaromíra Břeně ze dne 18. 8. 2011, ve kterém Ing. Pejchlovi, panu Ryšavému a panu Zdechovskému vytýká lež ohledně ekonomických výsledků Nemocnice Kyjov.
Dále také další člen občanského sdružení Občané za Nemocnici Kyjov (dále jen OS ONK) zdravotní sestra Bc. Monika Hálková zde http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/135253-kraj-za-sefem-kyjovske-nemocnice-pejchlem-stoji/ vytýká bývalému řediteli "upravování ekonomických výsledků".
Na základě výše uvedených údajů z webu Nemocnice Kyjov je tedy naprosto jasně zřejmé, kdo mluvil pravdu a kdo lhal.
Kdo a z jakých důvodů nám občanům-pacientům lže?
Dne 16. 4. 2012
Komentáře
Přehled komentářů
Všechno co Pejchl dal do médií je lež,lež,lež a nic jiného než lež!!!
A to nejsem člen, ba ani sympatizant s nějakými odborovými sdruženími....
těm se z daleka vyhýbám !!!!!
Nikdy jsem členem žádné odborové organizace nebyl a ani nikdy nebudu !!
To chci jen říci pro Radka, když někdo napíše proti Pejchlovi tak je členem odborů !!!!
Re: Pejchl
(Radek, 28. 4. 2012 20:03)Máte nějaký důkaz svých slov? Nebo se opět, jako už mnohokrát, jedná pouze o emotivní zvolání zapálené členky OS ONK napsané pod falešnou identitou? Proč by vás jinak Pejchl tolik vzrušoval?
Pejchl
(Přibáň, 23. 4. 2012 18:40)
Zatím mne nikdo nepřesvědčil že Pejchl měl alespoň v jednom bodě pravdu !!!
To co říkal,všechno lež !!!
A za chvíli bude výročí jeho výplodu fantazie "Hospitalfest"....To byl pořádný šok, před dětským odd. řinčí ampliony....kdy mají děti mít klid !!!
To se mohlo zplodit jen v Pejchlově palici !!!!!!!!!!!
Re: Pejchl
(Radek, 23. 4. 2012 20:36)
Výše jsem uvedl důkazy, podle kterých Ing. Pejchl o HV Nemocnice Kyjov nelhal, fantasmagorie amatérských účtařů níže pomíjím.
Domníváte se, že "Hospitalfest" je jediné, co lze Ing. Pejchlovi vytknout?
Účetní chyby
(Joža účetní, 17. 4. 2012 17:07)
Nevím jak se hluboce potápíte do ekonomiky třeba nemocnice....
Účetními triky lze "bezproblémově" lehce udělat + i - v jeho rozpočtu !!!
Lze to s minimálními "čachry" s čísly !!
Podle zdání se dá jít do jakých čísel chcete !!
Re: Re: Účetní chyby
(Joža účetní, 19. 4. 2012 19:26)Ocasu, dělá se to každý rok...zeptej se na účtárně !!!
Re: Re: Re: Účetní chyby
(Radek, 20. 4. 2012 5:19)Takže i za Hudečka, i za Kalixe, i za Pejchla a nově tomu bude i za Svobody? Takže v tomto směru ředitel jako každý jiný.
Re: Účetní chyby
(Radek, 17. 4. 2012 18:54)Takže podle Vás "účetní triky" jsou tak jednoduché, že je může dělat každý, Pejchl jako Svoboda nebo Hudeček.
Re: Re: Účetní chyby
(já, 17. 4. 2012 20:18)Když jsem si našel na netu Listy jižní Moravy z listopadu 2010, tak tam radní Ryšavý uvádí, že ing. Kalix neodstoupil pro pochybení eknomické ani hospodářské, ale že nenašel společnou řeč s krajem, tak tam rovněž sděluje, že nemocnici vyvedl ze 40 mil. dluhů do černých čísel. Po něm vlastně na konci r. 2010 nastoupil ing. Pejchl jako krizový manažer a ztráta za r. 2010 činila přes 19 mil. Kč. podle vašeho sdělení výše. V r. 2009 byla v plusu 29 mil. Takže pokud nejsu blbý nebo mladý, tak ze zisku 29 mil. dokázal jako krizový manažer udělat ztrátu 19 mil. v r.2010, chápu to Radku správně?
Re: Re: Re: Účetní chyby
(já, 17. 4. 2012 20:22)A totéž vlastně uvádí MUDr. Břeň, který určitě čerpal z podobných vyjádření radního Ryšavého, který se tak urputně zasazoval za ing. Pejchla. A ten navíc uváděl, že již od léta r. 2011 měl nabídky na práci a chtěl stejně odejít /a toto již avizoval na kraji/ a podle vás ho vyštvalo "jakési OS", které k tomu nebylo oprávněno. Nějak moc si oba protiřečili
Re: Re: Re: Účetní chyby
(já, 17. 4. 2012 21:18)Chyba tisku, samozřejmě pokud krizový ředitel nastoupil koncem r. 2010, tak ztráta nepadá na jeho vrub, sorry
Re: Re: Re: Re: Účetní chyby
(Radek, 18. 4. 2012 7:10)I já jsem omylný. Přehlédnou se můžeme každý.
Re: Re: Re: Re: Re: Účetní chyby
(já, 18. 4. 2012 7:20)A když počítám dobře, tak zisk v r.2009 29 mil., ztráta r. 2010 19 mil., takže na zač. roku 2011 byla v nemocnice v plusu 10 mil. To se nepřevádí do dalšího roku? Nebo se to počítá jinak, aby bylo na veřejnost prezentováno, že je to ztrátové a musí nový manažer řešit obrovskou finanční krizi? Nebo tedy jak je to? Když na jaře r.2011 ing. Pejchl uváděl, že nemocnice je v největší krizi, v jaké kdy byla. Nebo to tak taky nebylo a všecko je to jinak? Nechápu
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účetní chyby
(Radek, 18. 4. 2012 11:38)Já jsem vás také nepochopil. Podle mě výrok Ing. Pejchla odpovídá číslům zveřejněným na stránkách Nemocnice Kyjov. Jakékoliv debaty o převodech, dotacích, vnějších vlivech či o falšování účetních údajů nebo převodech HV z roku na rok jsou irelevantní, nejsou podstatné - já jsem napsal, že Ing. Pejchl nelhal, že jeho vyjádření odpovídá číslům z výroční zprávy Nemocnice Kyjov, skutečně odpovídá.
ztráta
(Karel, 17. 4. 2012 10:20)
Pane Radku, tak ale to je právě o té špatné komunikaci, která se Pejchlovi vyčítá.
Za další:Nemocnice byla ve ztrátě, přesto pan Radní Ryšavý tvrdil, že je vše v pořádku. Patrně to srovnával se svojí rodnou břeclavskou nemocnicí, která je nebo byla na tom daleko hůř. Přesto si do ní tohoto krizového manažera nedosadil. Vecpal ho do Kyjova. Mimochodem, už jste , když se tak pořád ptáte, zjistil, kde je ona záhadná sedlová střecha, jak je to s nájmem lékárny a další podivnosti? Kolik stál Zdechovský? Bylo to oněch 396 tisíc nebo ještě víc?
Re: ztráta
(Radek, 17. 4. 2012 11:21)
Ale to není o špatné komunikaci přece. Pejchl uvedl čísla pravdivě a členové OS ONK tvrdili, že Pejchl lže - nebo říkali, že "upravuje ekonomické výsledky", z kontextu jasně vyplývá, že měli na mysli, že ekonomické výsledky Pejchl upravuje lživě ve svůj prospěch. Špatná komunikace s tím nemá podle mého nema co dělat. Mimochodem souhlasím, že měl více přesvědčovat, více argumentovat. Sebrat OS ONK jejich "argumenty" nebyl totiž žádný problém. Souhlasím, že Zdechovský musel být amatér. Kolik stál nevím, určitě méně než psychiatr, který předepíše 4.25 % všech léků v nemocnici předepsaných.
Střecha byla vysvětlena. To nebyl výmysl Pejchla, ale amaterismus auditorů. Nic nebrání novému vedení údaje o lékárně a Zdechovském zveřejnit.
Re: Re: ztráta
(dědek, 17. 4. 2012 21:05)Když si přečtu článek z Nového Slovácka z 21.1.2012, tak radní Ryšavý zde uvádí, že chybějící pavilon za 28 mil. objevila krajská kontrola a o auditorech zde není ani řeč. A Ryšavý uvedl, že rada kraje uložila odstupujícímu řediteli uplatnit ve spolupráci s nemocničním advokátem Ondrušem právní odpovědnost zhotovitele v této věci. Takže ještě ing. Pejchl zadal auditorům prověřit střechu? A ti to navíc zpracovali amatérsky, ale ve všech médiích to bylo vydáváno jako zločin bývalého vedení
Re: Re: Re: ztráta
(Radek, 18. 4. 2012 7:15)A co z toho vyvozujete? Nevím, zda mediální prezentaci "zločinu bývalého" vedení způsobil Ing. Pejchl, možná ano. Ale o tom zde není řeč, já jsem nikdy nepsal, že Ing. Pejchl je svatý, já píši o tom, že v něčem měl pravdu a o tom, že některé jeho kroky bylo a dosud jsou ku prospěchu Nemocnice Kyjov, na rozdíl od zaslepených polopravd a i vyslovených lží některých členů OS ONK.
Pejchl
(Johny, 28. 4. 2012 14:41)