Neschopnost a čachry
Neschopnost a čachry
Pro správný a průhledný život (systém) a chování ve společnosti jsou psaná i nepsaná pravidla. Kdo nemá v úmyslu postranní nekalá jednání a získání osobních výhod na úkor společnosti pro příslušníky určité skupiny, zákonné normy a pravidla dodržuje. Vyhlašovaná výběrová řízení a veřejné soutěže by měly být jedním z opatření, která mají omezit korupční a klientelistická jednání. Očekávání, že na obcházení pravidel a nečestná jednání společnost nepřijde nebo je bude tolerovat, jsou naivní, jak většinou čas ukáže.
Vedení města před časem rozhodlo v rozporu s výsledky výběrového řízení na ředitele základní školy a dalo přednost před vítězem soutěže údajně zkušenějšímu uchazeči. Že toto rozhodnutí nebylo asi nejšťastnější se pozvolna ukazuje. Je ale docela možné, že pod špatným vedením radnice nemůže uspět sebelepší a zkušenější odborník. Co je blíže k pravdě ukáže jistě čas.
Rada města si opakovaně začala přisvojovat pravomoc která jí nepřísluší viz. 26. bod usnesení.
26. RM odsouhlasila doporučit Kontrolnímu výboru provést kontrolu plnění usnesení rady č. 7 ze dne 8. 4. 2013 bod 6 a dále závěry rady zaslané řediteli ZŠ a MŠ Třebenice, p. o. z čj. 632/2013 ze dne 11. 4. 2013 a závěr kontroly předložit radě a následně zastupitelstvu.
6. RM odsouhlasila nařídit řediteli ZŠ a MŠ Třebenice p. o., aby napravil ekonomickou ztrátu při nákupu lehátek do MŠ a o způsobu provedené nápravy informovat zřizovatele do 30. 4. 2013.
7. RM odsouhlasila zaslat řediteli ZŠ a MŠ Třebenice p. o. písemné vytčení nedostatků včetně finančního postihu po dobu tří měsíců.
Samozřejmě bude záležet na tom, jak začne konečně plnit funkci kontrolní výbor a především zastupitelstvo, nebo zda opět zvítězí přiťáplá poslušnost a nekompetentní budou dále udělovat příkazy a císařské rady a odpovědnost svalí na podřízené a volený orgán.
Třebeničan
Komentáře
Přehled komentářů
Neschopnost a čachry
(pisatel, 29. 4. 2013 10:56)
Váš článek není úplně přesný,
současný ředitel byl vybrán na základě svých dosavadních zkušeností ve vedoucích funkcí. Zatímco "vítěz" neměl zkušenosti ve vedoucí funkci žádné.
V průběhu roku 2012 a 2013 proběhlo v ZŠ Třebenice několik kontrol (Inspektorát práce, Krajská hygienická stanice, 2x finanční úřad, Česká školní inspekce aj.), tyto intituce neshledaly žádná pochybení a to je co říct (až na hospodaření za rok 2010 a 2011 kdy byl ředitelem ZŠ pan Malý).
A to jen díky práci současného ředitele, který ve své funkci hasí už rok problémy, které se tu nashromáždily za "panování" pana Malého.
Ohledně kauzy "postýlky v MŠ" si holky z radnice opět nalezly obětního beránka, snažící se vmést vlastní problémy pod koberec = "pošpiníme Vlčka a naše problémy vidět nebudou". Copak je špatné když ředitel vymění špinavá, pročůraná a několik desítek let stará lehátka a nahradí je lehátky novými???
Ono by to chtělo jen mít více informací, které se tu nepochybně během pár dní napíšou...
Re: Neschopnost a čachry
(baryk, 30. 4. 2013 1:10)Ty krávo, co to má být? Obhajoba zapšklého tkz.Napoleona, který jen škodí, biueruje a vyhrožuje? S tímto jednou v životě s rozhodnutím rady souhlasím. Konečně na to amazonky přišly, že je to kripl a ne ředitel. Tím byl p.Malý, dnes to vědí i učitelky okolo exstarostky ze Svazu žen, proto se začalo konečně něco dít. Který hovado ho dodalo naší škole, čí je to vděčnouš? A že napravuje chyby p. Malého? To je sci-fi , tím ho velice urážíte, jen si ho Vlčka-kripla užívejte, vy, které jste psaly anonymy, i svini bych urazil. Je vám teď O.K.? I na vás se vaří voda, na udavačky......
Re: Re: Neschopnost a čachry
(Baryk, 30. 4. 2013 1:13)Omlouvám se, kráva je užitečné zvíře a nebylo to myšleno osobně, bylo by mi té užitečné holky líto. Asi jsem měl napsat: ty vaďo......aby si to zas někdo nevzal osobně.
Re: Re: Re: Neschopnost a čachry
(pisatel, 30. 4. 2013 8:11)
...jinak, zkuste si porovnat zprávy z výsledku kontrol České školní inspekce u pana Malého a ředitele Vlčka.
Tam máte jasně napsáno a srozumitelně černé na bílém, kdo svojí práci odváděl - odvádí dobře a kdo ne a pan Malý to nebyl = úředně potvrzeno.
Těším se na další urážky baryku...
Re: Re: Re: Re: Neschopnost a čachry
(jenik, 30. 4. 2013 9:19)Myslím, že je zbytečné někoho urážet, ale p. Malý to neměl lehké. Na špatném účtování a konečném výsledku hospodaření naší školy se silně podepsalo tehdejší vedení radnice. Pan Malý dostával příkazy kam co zaúčtovat a marně se bránil, že to není správné. Stále se muselo podle pokynů přeúčtovávat a pak už se v tom nikdo nevyznal. A co se týká peněz za sběr papíru, tak tu praxi, že se nepřiznávaly a nepřiznávají všechny získané prostředky, aby se nemusely platit daně, tu už zdědil. Nakupovalo se za ně ledacos. Zase s vědomím radnice. A pan ředitel Vlček už na vlastní kůži také poznal s kým má tu čest. A nebude-li poslušný, dlouho ředitelem nebude. Stále je tu v záloze jedna vyvolená..
Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost a čachry
(Jeníkovi, 5. 5. 2013 23:22)Vy si myslíte, že pan Malý účtoval a rozuměl tomu? Na to měl svou účetní EU a ta už holka věděla co kam a jak zaúčtovat :D. A ten sběr papíru? Za to se snad mělo nakupovat pro žáky nebo školu a ne se z toho dělat ředitelna. Je fakt, že v Třebe dělattuto funkci je za trest.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost a čachry
(jenik, 6. 5. 2013 18:34)Nemyslím že p.Malý rozumí účtování od toho opravdu měl účetní. Teď snad ale nemluvíme o EU, protože manko o kterém se píše v usnesení rady vzniklo po r. 2010 za jiné účetní a tam dostával p.Malý příkazy kam co zaúčtovat. Bránili se oba p.Malý i účetní,ale marně.A sběr papíru?Ředitelna není součástí školy?Spíš vysvětlete proč nebyly všechny peníze zaúčtovány a kdo zaručí že část někdo nerozkradl.A znám jednu,která se na tu funkci za trest už dlouho třese.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost a čachry
(jeníkovi, 7. 5. 2013 15:10)A která pak se to dáma třese???
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost a čachry
(Jeníkovi, 13. 5. 2013 22:33)Taky by mě zajímala ta třesoucí se zájemkyně na post ředitelky ZŠ.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost a čachry
(jenik, 11. 10. 2013 10:14)Tak už v předstihu tam máte coby ředitelku tu co se na tu funkci třese.Nevydržela ani do jmenování a už se jako ředitelka podepisuje a taky tak jedná s ostatními učiteli.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost a čachry
(jenik, 16. 5. 2013 9:00)A že vás zajímá jen kdo se třese na funkci a ne jak je možné, že se s penězi za sběr zachází nedovoleným způsobem? Že vás nezajímá, jak si někdo může dovolit krátit odvod daní? To je snad závažnější problém ne? A kdo se roky třese na funkci a nemá na ní, jak říkají její kolegyně, ví každý. A už se tu o tom psalo několikrát.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost a čachry
(jeníkovi, 16. 5. 2013 12:58)Tak každý o ní asi neví, která pak to dáma je???
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neschopnost a čachry
(Jeníkovi, 26. 5. 2013 0:48)No tak jestli se už léta někdo třese na fci ředitele, tak proč se nepřihlásil do výběrového řízení? Zase samý drby - jedna paní povídala.
Re: Re: Neschopnost a čachry
(pisatel, 30. 4. 2013 7:17)
Tak to přesně odpovídá úrovni pisatele. Nevím včem byl p. Malý echt ředitel???
Že mlčel a nic nedělal a pak to tak dopadlo??? Že si vybudoval pan ředitel Malý kancelář z peněz ze sběru papíru, které přinesly děti a jejich rodiče? Že za pana Malého nastala ve škole zpronevěra jako hrom??? V tom byl pan Malý opravdu dobrý ředitel, a navíc zmlátil i žáka své školy. Opravdu pan Malý byl ředitelem roku.
To, že Vlček něco po někom chce je docela normální, zvlášť když je to práce, kterou má zaměstnanec normálně odvést a neodvádí jí. A ostatní urážky kolem Vlčka mi připadají opravdu ukázkou vaší inteligence, jen do toho...
Re: Re: Re: Neschopnost a čachry
(Denis, 3. 5. 2013 21:46)
No já do té školy chodím a vím jak to tam vypadá. pan Vlček není v žádném případě nějakej andílek. Tady píšete, že Malej zmlátil žáka, kdyby jste se informovali pořádně tak by jste zjistili, že to byli asi 2 facky a to za zavřenými dveřmi, tím ale nechci malýho obhajovat. A kdyby jste byli ještě líp informovali ak by jste se ještě dozvěděli, že Vlček taky zmlátil žáka a ještě před třídou. malej ten si dovolil na sedmáka, ale vlček ten se pustil do pátáka tak to taky asi není v pořádku.
Ještě si tam Vlček přitáhne svojí přítelkyni, která umí jen na hodinách pustit film, a když už se odhodlá k výkladu tak učí, jak kdyby pes učil kočky mňoukat a k tomu všemu ty žáci uráží a to všechno Vlček ignoruje!! Tu tam má jen aby mu měl, kdo donášet na učitele.
Vlček taky všechny učitele jen buzeruje a čeká až někdo bude jenom o sekundu později na dozory, aby ho mohl vyhodit a dát si tam dalšího svého zámého.
A taky když začne ve školce kopat do židliček tak to by si měl někam zajít na prohlídku.
Když jsem ho viděl poprvé tak jsem si myslel, že bude fajn, ale popár týdnech jsem změnil názor, protže jsem zjistil, že se jen umí přetvařovat.
Myslím si, že vedení města mohlo vybrat někoho o hodně lepšího. Možná Vlček má zkušenosti, ale když ty zkušenoti pocházejí z vedení Bohnic, to taky není v pořádku.
Re: Re: Re: Re: Neschopnost a čachry
(pisatel, 6. 5. 2013 17:08)...co se tady všechno člověk nedoví??? Úroveň tohoto dopisu bych typoval na někoho z MŠ nebo jinou blbku z okolí. Je zajímavé, že se tady zmiňujete o násilí na žácích, ale stížnost byla podána jen na Malého. Zmiňujete Vlčkovu přítelkyni (která má jak vzdělání, tak i praxi), ale opomněla jste zmínit manželku pana Malého, kterou si sám dosadil na místo v MŠ, na kterou si stěžují rodiče, že je nespolehlivá, sprostá a navíc kouří na pracovišti..., ale každému co jeho jest... Bylo by dobré, kdyby jste vycházela z faktů a ne stupidních smyšlenek. Jinak ohledně donášení informací od někud někam, bych se raději zaměřil na spolupráci mezi třebenickými ženami v MŠ a I. stupněm ZŠ a radnicí, která tancuje, jak ony dámy pískají... Vox populi...
Re: Re: Neschopnost a čachry
(Barykovi, 3. 5. 2013 23:34)Nesouhlasím s vaším názorem, že pan Malý byl ředitel. Nebyl, je nekomunikativní, jelo se v zajetých kolejích, období bezvládí a asi si všichni myslí, že kdyby byl zvolen jiný kandidát, pokračovalo by dál. Nadřízený má kontrolovat svoje podřízené, to je jedině dobře. Když není zvyk na dodržování dozorů, tak se nějak vypěstovat musí a je jasné, že ta cesta není příjemná, ale trnitá - jak pro podřízené tak pro šéfa. Když nebudete řádně plnit svoje úkoly ve své práci, přijdete o peníze nebo dokonce o práci, nebo snad ne? A kontrole se říká buzerace? Přijetí přítelkyně nebyl dobrý tah. A Denis žák? Nevěřím. Jak může vědět co dělá Vlček i ve školce, 2 facky pana Malého za zavřenými dveřmi - učebny? Na chodbě a co kopání? Nestalo se to prvně v Třebe, ale už i na předchozím pracovišti.
Re: Re: Re: Neschopnost a čachry
(Denis, 4. 5. 2013 17:49)
Nevěříte mi, že jsem žák? Nevěřte já vás o tom přesvědčoovat nebudu. Já rozhodně nechci obhajovat Pana Malého. Ano souhlasím je nekomunikativní a drží v sobě emoce, a pak bouchne a vybije to na nějakém žákovi a ano stalo se to i v předchozí škole a to je zlé. To máte jako s politiky. Někdo je jejich příznivcem a někdo je jejich odpůrcem. Určitě jak pan Malý tak i pan Vlček mají své plusy a své mínusy.
Teď je ředitelem pan Vlček a asi i bude, ale show must go on, aspoň není nuda, že??
Já jsem jen chtěl napsat, jak to cítím já z mého úhlu pohledu a už se tím radši nebudu zabívat, protože tahle kauza Vlček kontra Malý to jsou takový Akta x, že jste musí jít člověku hlava kolem.
Takže si tady šťasně diskutujte o tom, kdo je lepší ředitel jestli Malý nebo Vlček, když se tím stejně nic nevyřeší.
PS: Nashledanou
Re: Re: Re: Re: Neschopnost a čachry
(Žák?, 5. 5. 2013 13:41)Tak Denis nám to podal i politicky a definitivně se s námi rozloučil. Nikdy o sobě nepsal že je žák naší školy,jen že do ní chodí.Ty okázalé hrubky nás v tom možná měly utvrdit.Mě však víc než pření o to kdo je lepší ředitel zaujaly ty čachry s penězi za sběr papíru.Tak my a naše děti se pachtíme se sběrem,některé děti potom dostanou směšnou odměnu a někdo se na tom pakuje pod záminkou aby se neplatily daně?To snad nemůže být pravda.
Neschopnost a čachry
(pisatel 29.4.2013 10:56, 29. 4. 2013 11:46)