Letní soustředění Klínovec 2020 - online !!

25. 7. 2020

Klínovec - Kovářská  24.7.- 28.7.2020

Po povedeném loňském soustředění v horské vesničce Kovářská, pod Klínovcem, jsme i letos závítali do nám už známého prostředí apartmánu Viktoria v Kovářské. Po příjezudu do Kovářské nás přivítal opět gastro tým pod vedením Oldy Šimla st., Marti Šimlové a  Fandy Uhlíka. První den soustředění jsme začali večeří, po které jsme šli na první 6 km výběh po místních horských cestách. Zástávka u místní historické památky Vápenka, znamenala první posilovací trénink, který kluci zvládli s nadšením, obzvlášť po té velké porci rizeta. Při výběhu se kluci bavili seznamovali se s novými hráči (Václav Vitoň z Domažlic a Filip Zahradník z Třemošné), kteří jsou u nás na zkoušce, prostě pohodička výklus. Po návratu z výběhu následovala sprcha, zabydlení na penzionu a  druhá večeře. Po večeři zasloužený odpočinek a příprava na první tréninkový den, který bude opravdu náročný.

sobota - 25.7.2020

V sobotu čeká na kluky dvoufázový trénink.  Po vydatné snídani jsme se výklusovým tempem přesunuli na místní hřiště, ke kterému vede cesta do táhlého cca kilometrového kopce. Na hřišti jsme se rozdělili do dvou skupin, kdy jedna zůstala na hřišti, kde posilovala a nabírala kondici s míčem. Druhá polovina šla na nám známou a oblíbenou louku, kde na kluky čekaly oblíbené kopečky. Po absolování tréninkové jednotky si kluci před návratem zpět na penzion dali 50 kliků, lehsedů a cviků na záda. Následoval oběd - řízek s br. kaší a poté pro některé vytoužený polední klid. Dopoledne bylo opravdu hodně náročné. Odpoledne nás čeká na místním hřišti další tréninková jednotka, která se bude skládat z herního a kruhového posilovacího tréninku.

Tak máme za sebou odpolední trénink a kluky musíme pochválit, protože odmakali vše co měli naplno. Po skončení tréninkové jednotky byla v jejich očích viditelná únava. Teď už je čeká flákota masa na grilu, kterou nám připravil gastro tým,  teambuildingová hodinka zakončená volbou nového kapitána na nadcházející sezónu a poté zasloužený odpočinek. Jako loni za námi do Kovářské dorazila velmi početná skupinka rodičů, včetně Jany s kytarou, takže dnes půjdou dospělý spát o něco déle, než je večerka. Kluci samozřejmě ulehnou ve 22:00 hodin, protože nás zítra čeká druhý přípravný zápas v Karlových Varech s místní Slávií, která hraje stejnou soutěž jako my, tedy českou divizi žáků.

neděle - 26.7.2020

Třetí den soustředění nás dopoledne čekal  zápas se Slávií Karlovy Vary. Za deštivého počasí jsme dorazili do Varů, ale postupem času déšť ustal a zápas se nakonec odehrál za přiznivého počasí. V utkání se Slávií jsme nebyli horším týmem, ale fotbal se hraje na góly a v tom byli domácí lepší, kdy proměňovali své šance. Zápas se nám výsledkově nepovedl, prohráli jsme 4:2, ale v zápasu byli pasáže hry, které se museli našim fanouškům určitě líbit. Bohužel jsme si nepohlídali dvě standartní situace, kde jsem si nepočínali důrazně a ty rozhodly o konečném stavu. Kluci i přes nepříznivý výsledek makali, a tak to má v přípravě být. Po návratu do Kovářské jsme si dali oběd, po němž následoval polední klid, který kluci uvítali. Jedinou kaňkou na přípravném utkání bylo zranění Honzy Pletichy a Veny Koláříka, který v podvečer odjeli ze soustředění domů a jeli na lékařské vyšetření. Snad jejich zranění nebude vážné a brzy se k týmu připojí zpět.  Odpoledne na kluky čekal pozápasový trénink na hřišti v Kovářské, který si náramně užili, obzvlášť posledních dvacet 20ti metrových sprintových rovinek. Únavu kluci zvládali smíchem, vzájemným povzbuzováním a hecováním. Při scházení schodů na večeři už to taková sranda nebyla, chodbou bylo jenom slyšet " mě bolí nohy, já to nesejdu", ale jak praví staré přísloví, "težce na cvičišti, lehce na bojišti".  K večeři si kluci dali špagety, pak návrat na penzion, vysněná postel, ze které vstali až když šli na druhou večeři - bílý jogurt s nakrájeným ovocem. Zítra čeká kluky opět náročný den, kdy si nejprve ráno dají oblíbených 80 kopečků a odpoledne je čeká tréninkový  zápas s místním fotbalovým klubem TJ Jiskra Kovářská.

pondělí - 27.7.2020

Čtvrtý den soustředění a konečně se na tréninkový program dostaly všem oblíbené kopečky na místní horské louce v blízkosti fotbalového areálu. Na kluky čekalo 80 úseků, různých délek. Na programu byl i oblíbený gymbal, na který se kluci těšili, protože to bylo náročné i pro trenéry. Na závěr tréninkové jednotky byl naplánován i jeden dlouhý výběh, který končil až na horizontu horské louky a byl opravdu dlouhý. Kluci to nicméně zvládli a nahoře si vyčerpaní  udělali společné foto. Po tréninku přesun do penzionu, následoval oběd a polední klid, na který se všichni do jednoho těšili. Odpoledne byl domluven tréninkový zápas s místní TJ Jiskrou Kovářská. Kluci si dali hodinu před zápasem  tréninkovou jednotku, po které následoval avizovaný mač. Domácí borci (mužský tým) to pojal velkolepě, kdy na místní fotbalový zápas dorazil větší počet diváků, kteří byli zvědaví, jak si povedou jejich fotbalisté proti petřínským mladíkům. Zápas skončil naším vítězstvím, kde jsme Jiskru porazili 5:2. V zápase jsme dominovali, vytvořili si spoustu šancí, ale nedokázali jsme se vyrovnat s nerovných povrchem hřiště. I tak jsme zvládli první konfrontaci s dospěláckým fotbalem. Gólově se za nás prosadili Hofi dvakrát, Káca, Matěj Novák a Saly. Asistence si připsali dvě Frenky, Med, Matěj Novák a Káca, Večer nás čeká opékání buřtů a pohovory s jednotlivými hráči, kteří si užívají jak trenéři tak i kluci. Před pohovory došlo k rozlosování turnaje dvojic, který se odehraje v rámci posledního úterního dopoledního tréninku. Rozlosované dvojice: Petráš - Káca, Véna Vitoň - Hofi, Med - Filip Zahradník, Dáva - Troja, Frenky - Ráďa, Šeďas - Jarda, Matěj Novák - Olda, Saly - Tadeáš.

úterý - 28.7.2020

Poslední den soustředění jsme měli pouze dopolední trénink, který se nesl v duchu turnajů dvojic. Rozlosované dvojice z předchozího dne (večera u ohně) se utkali systémem každý s každým a hrálo se 7 miut. Před posledním kolem již bylo jasné, které dva týmy si to mezi sebou  rozdají o první místo, takže jejich zápas se odehrál až po skončení posledního kola, aby měl finalový souboj o diváckou kulisu postaráno. Ve finálové bitvě se utkala dvojice Káca s Petrášem proti Salymu s Tedem. Dlouho se hrálo nerozhodně, ale vítězství na svou stranu nakonec zlomilo duo K & P. V boji o třetí až páté, stejně tak o šesté až osmé místo  musely rozhodnout pokutové kopy. Ze třetího místa se po penaltách radovalo duo Med s Filipem Zahradníkem, čtvrtý skončili Radek s Frenkym, a pátí Dáva s Trojou.Další penaltový rozstřel přisoudil šestou příčku Hofimu s Venou Vitoněm, sedmé Járovi s Šeďasem a poslední příčka zbyla na Oldu s Matějem Novákem. Turnaj byl dotován  finančí odměnou 600,- Kč, kdy si vítězná dvojice odnesla 300,- Kč, druhá 200,- Kč a třetí 100,- Kč. Pro většinu kluků to byly pravděpoodobně prvně vydělané peníze fotbalem :). Při turnaji, během sběru míčů jsme v místním lesíku našli hřiba větších rozměrů, takže to bylo takové stylové zakončení letního soustředění v horské vesničce Kovářská pod Klínovcem, obklopené hustými lesy a kopci. Počasí se nám vydařilo, takže letní soustředění můžeme hodnotit pozitivně. Jedinou kaňkou jsou dvě zranění, ale doufejme, že se z nich kluci brzy dostanou a naskočí co nejdříve na zelený pažit.

Závěrem patří velké poděkování gastro týmu Olda & Martina Šimlojc a Fandovi Uhlíkovi, kteří se o nás během celého soustředění velmi pozorně a obětavě starali a vytvořil nám super podmínky. Děkujeme tedy za celý tým, rovněž i rdičům, kteří nás přijeli navštívit a opět přispěli k utužení týmového ducha. Díky !