Jdi na obsah Jdi na menu
 


Žádost o stavební povolení - doplnění

30. 8. 2012

 

Strakonice 10.2.2011

Doporučeně.

 

 

Městský úřad

Stavební úřad

Velké nám. Č. 2

Strakonice

386 01 

 

 

 

Věc : Doplnění podkladů správního řízení

 

V souladu s usnesením SÚ č.j. MUST/056307/2011/SÚ/žáč a s „výzvou“ č.j. MUST/056306/2011/žáč doplňujeme žádost o zbudování malého zdroje znečištění, plynovou kotelnu pro dům 1137

 

1.      Aby komín vedený po fasádě domu nepřesahoval na cizí pozemek, požádali jsme o odkup tohoto pozemku dopisem ze dne 27.12.2011, odbor majetkový.

Dle sdělení odboru, bude žádost zákonným způsobem projednána, doplnění naší žádosti jsme na žádost  téhož odboru provedli dne 25.1.2012. Jelikož nebyly shledány žádné zákonné důvody pro odmítnutí prodeje  a   je zcela jasné, že ke koupi pro naši potřebu dojde.

     Tento stav by neměl být překážkou uskutečnění správního řízení na naši kotelnu. Přihlédneme-li k obvyklé praxi každého stavebního úřadu, nezatěžovat správní řízení řešením majetkových vztahů u zavěšených balkonů, komínů vedených po fasádě domů, neorganizovat obstrukce v těchto případech,, není důvod k neuskutečnění tohoto správního řízení kvůli našemu komínu, vedeného po fasádě domu.

2.      Odbor životního prostředí. K naší žádosti o „kladné“ stanovisko, jak rozhodl stavební úřad, jsme mimo jiné uvedli,

Odbor životního prostředí MěÚ Strakonice, č.j. MUST/047063/2011/Chm. Toto stanovisko neprokázalo, porušení citovaných zákonů ze strany svj Azur1137sv. Náš záměr je v souladu se zákony, zejména s těmi částmi, které občanům umožnují druhou volbu s ohledem na jejich konkrétní ekonomickou situaci.

     Dle ustanovení §3 odst. 8 zákona č. 86/2002 Sb.  Cituji:   … je-li to pro ně …ekonomicky přijatelné. Cena z CZT je pro nás nepřijatelná a zákon zde občana chrání před jiným rozhodnutím. Platební neschopnost vlastníků již výbor svj řešil několikráte1/ a tato realita, kterou občané nezpůsobili,  zazněla i na výročním shromáždění dne 15.4.2011. Tuto skutečnost nelze zpochybnit, ale je nutné s ní počítat. V občanské a demokratické společnosti nemůže nikdo občanům vzít druhou volbu, a nařídit jim odběr tepla za likvidační ceny pro rodinný rozpočet a vnutit  tak občanům neřešitelnou životní situaci.

 

1/  Zpráva  výboru Azur ll37 sv na jednání shromáždění vlastníků dne 18.9.2011, strana 3, poslední odstavec

-          2  -

 

Azur 1137 sv

Spotřeba tepla za dům v GJ   * * *   nárůst cen meziročně  v %

 

2007

2008

2009

2010

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

2018

2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

celkem GJ

764

1026

916

928

680

 

 

 

 

 

 

 

 

Kč / GJ

400

432

429

496

610

 

 

 

 

 

 

 

 

růst ceny meziročně  %

0

8,2

-0,7

15,6

23