Úvaha o islámu a muslimech
Proč vlastně píšu tenhle článek? Svůj postoj k celé věci už jsem tu párkrát nastínila, ale nejspíš ne dost jasně... V internetových diskuzích na tohle téma jsem neustále označována za naivního "sluníčkáře", vlastizrádce a dokonce zastánce fašismu. Nevím co znamená "sluníčkář", což je teď hodně oblíbený označení islamofobů pro lidi, kteří hájí neprávem odsuzovaný muslimy, ale stokrát radši budu "sluníčkář" než omezenej xenofob. Naivní mi přijdou spíš ti, kteří si po několika reportážích v TV ukazujících hrůzný teroristický atentáty a nechutný zvěrstva co provádí ISIL myslí, že každej muslim chce někomu useknout hlavu. Za vlastizrádce se taky nepovažuju, páč mi záleží na tom, aby naše česká země zůstala primárně česká, což si myslím, že nějakých pár přistěhovalců nebo pár postavených mešit nemůže ohrozit za předpokladu, že je naše vláda aspoň trochu co k čemu a nenechá si od imigrantů diktovat podmínky. A co se týče toho, že obhajuju fašismus: nic není dál od pravdy - já jsem proti jakékoli formě násilí a útlaku.
Co je islám víme asi všichni - všichni jsme chodili nebo chodíme na základku. A musím říct, že se mi islám jako takovej hnusí úplně stejně, jako křesťanství nebo jakýkoli jiný zkurvený náboženství (snad vyjma některých východních nauk, jejichž některé myšlenky mi přijdou docela zajímavé a blíží se spíš filozofickým směrům). A to z několika důvodů.
Ti, kdo se k němu hlásí totiž slepě věří a tupě následují někoho, kdo 100 let za opicema napsal knížku, která je defakto návodem jak "správně žít" a tvrdí, že právě toto je to jediný pravdivý a správný a mnohdy nabádá k tomu prosazovat to násilím - což nemá daleko právě k tomu fašismu. Nechají se omezovat nesmyslnými náboženskými pravidly, stávají se ovcemi, které skáčou, jak jejich duchovní autority a domnělý bůh píská a ve většině případů se to ještě snaží nacpat do hlavy ostatním a udělat z nich další ovce (ne všichni samozřejmě, jak o tom píšu níže, ale taková je prostě obecná povaha těchto náboženství). Prostě je to vymejvání mozků. Takže kdyby se mě někdo zeptal, jestli tady chci islám, moje odpověď je jednoznačně NE - nechci tu ŽÁDNÝ NÁBOŽENSTVÍ.
Pak je tady samozřejmě činnost teroristických skupin, přičemž 3000 obětí útoků z 11. září je jenom nepatrný zlomek z celkového počtu mrtvých, které mají na svědomí (Al-Kaida, Taliban,...) a pak je tu ISIL, který momentálně představuje reálnou hrozbu. Ne - tyhle zmrdy fakt nepodporuju a to, co dělají v žádným případě neobhajuju ;-).
ALE...: je potřeba nahlížet jinak na to náboženství jako takový a jinak na konkrétní lidi, kteří ho vyznávají. Neexistuje nic jako tolerantní islám, existujou jenom tolerantní muslimové (a je jich sakra málo - bohužel...). Protože každá víra se dá vykládat a chápat různě, dá se různě pojímat (mj. je to způsobeno decentralizací jak islámu, tak křesťanství, ale především tím, že každej člověk je individuum, který může na tutéž věc nahlížet jinak, může ji jinak uchopit). To, co někteří berou jako to jediný svatý a jediný možný, co se za každou cenu musí dodržovat a za co jsou ochotní i vraždit, to pro jiný funguje jako berlička, o kterou se můžou opřít ve svým duchovním životě, a kterou nemají potřebu nikomu vnucovat a ani nejsou natolik zaslepení, aby se snažili na dnešní společnost aplikovat něco, co bylo běžné před tisíci lety (tímto narážím např. na postoj k homosexuálům nebo postavení žen). Proto jsou oblasti, kde můžou být ženským vidět jen oči, a oblasti, kde muslimky běžné chodí v tričkách a krátkých sukních, proto jsou muslimové striktní abstinenti a muslimové, kteří se klidně alkoholu napijou, proto jsou na jedné straně teroristi a podobní hajzlové dopouštějící se všemožných odporností a na straně druhé normální lidi, kteří prostě jen věří. A není žádnej důvod jim tuhle víru upírat, i když se mi nelíbí a myslím si o ní svoje, i když tu víru sdílí s teroristy.
Zatvrzelí islamofobové vidí jenom to, co vidět chcou, protože mají strach z toho, co je odlišný: pořád dokola omýlají vraždění praktikované teroristy, to, jak jsou prý muslimové nesnášenliví, právo šaría podle nějž je v některých zemích legální bít ženy - tohle já taky odsuzuju, ale to, že třeba v Pákistánu nebo severní Africe muslimové vytváří lidské řetězy a vlastními těly chrání při mši křesťany před útoky radikálů, to už nikdo z nich nevidí... a nejzajímavější je, že ti, co nadávají nejvíc neviděli muslima ani z rychlíku, natož aby snad vytáhli paty do nějaký muslimský země :-). Já když jsem byla v Turecku a viděla jsem tam ten kostel co stál pár set metrů od mešity... Když jsem se bavila s týpkama z Egypta nebo s muslimskou spolužačkou z Kazachstánu, tak jsem si říkala, kde jako jsou ti zvrhlí nebezpeční fašisti který já prej obhajuju??? :-D :-)
Komentáře
Přehled komentářů
Pokud negramotný a zafačovaný idiot mlátí celý den palicí o zem jako vozembouch, tak co si o těch přemnoženejch krysách myslet?! Islamofobie a rasová nevyrovnanost je bohužel, už, moje morální povinost! Nazdar
chcipni ty slunickova hnido
(muslim killer, 4. 4. 2017 20:52)zkurveny muslimsky mrdky, negry, cikany a podobny buzeranty nahazet do jamy, polit benzinem a zapalit! a vyfetovany antifacky spiny jako ses ty s nima!
Re: chcipni ty slunickova hnido
(pirate.deluxe (ADMIN), 10. 5. 2017 8:13)hmm jasně, hodně inteligentní komentář :-). zdechni v plynu ty náckovskej čuráku
islamo-fašismus
(tomisak, 3. 10. 2016 19:44)Islám je ideologie (ano, ideologie, ne náboženství, jelikož se týká i státního zřízení) naprosto jednoznačně srovnatelná s fašismem nebo nacismem. Jak svými nedemokratickými a diskriminujícími myšlenkami, tak i nebezpečností a ozbrojenou agresí. Že někde existuje pár výjimek, které si z něj berou spíš to dobré, na tom nic nemění. A po pravdě nevěřím ani těm výjimkám – někdo, kdo skutečně ctí hodnoty jako je svoboda a rovnost se nebude hlásit k něčemu takovému. Islám zakázat a jeho stoupence vyhubit je jediné přijatelné řešení.
Re: islamo-fašismus
(pirate.deluxe (ADMIN), 6. 10. 2016 14:29)tak jo, křesťanství je teda taky ideologie vzhledem k tomu, že ve středověku u nás měla církev větší moc než vláda :-) s fašismem nebo nacismem je srovnatelný jenom wahhábismus, který vykládá korán opravdu doslovně včetně všech jeho kontroverzních pasáží. existuje ale víc směrů islámu, z nichž některý věci jako např. podřadnost žen naprosto ignorujou. byť třeba v islámském světě wahhábismus silně převažuje (ale to nechci kecat). nácek bude vždycky kokot na entou kterej bude někoho soudit na základě nějakých povrchností, kdežto muslim nemusí být. ale to bys věděl, kdyby sis zjišťoval fakta místo toho, abys hltal každý hovno co vyblije Konvička a jemu podobní ;-) jo a co se týče té ozbrojené agrese, to jako myslíš teroristy, nebo válečný konflikty který vyvolávají neustálý výpady Američanů na blízký východ a do severní Afriky? :-) P.S.: jenom aby nedošlo k nedorozumění: nejsu žádná vítačka nebo sluníčkářka co leze do prdele každýmu imigrantovi a přátele si mezi muslimy nehledám (to ostatně ani mezi křesťany a podobnýma pánbíčkářema), ale vím, že prostě nejde házet všechny do jednoho pytle. fakt je to tak strašně těžký pochopit???
odpově%d
(jura, 20. 7. 2016 16:59)muslim = ten, kdo žije podle koránu. praví muslimové bohužel aplikují na dnešní společnost to, co bylo běžné před tisíci lety, protože korán je pro ně neměnná pravda, kterou jim bůh seslal z nebes. „muslimky“ běžně chodící v tričkách a krátkých sukních jsou pro PRAVÉ muslimy stejně podřadné, jako každý, kdo přesně nedodržuje korán a nezaslouží si podle nich nic jiného než smrt rituálem znásilnění a ukamenování (tzn. nejsou to žádné muslimky!). a to stejné vlastně čeká i každou pravou muslimku, která se ve všem nepodvolí muži, protože ženy v islámu nejsou brány jako lidské bytosti, ale jako majetek... vymazal bych islám z povrchu zemského, žádného hnusného zavšiveného muslima bych sem nepustil – každého, kdo by se sem pokusil dostat bych zastřelil a ještě bych tam těm z**dům poslal pár bomb jako pozdrav!
Re: odpově%d
(pirate.deluxe (ADMIN), 22. 7. 2016 17:19)
ne, muslim = ten, kdo věří v Alláha (tedy jistýho boha, proto se tomu říká náboženství)... takže tohle podle tebe nejsou muslimové? http://cs.wikipedia.org/wiki/Alevit%C3%A9 hádám, že podle tebe ani křesťani, kteří nechcou přibíjet na kříž homosexuály vlastně nejsou praví křesťani, protože v bibli je přece napsaný, že mají homouši „skončit v krvi“ :-)
http://cs.wikipedia.org/wiki/Isl%C3%A1m - „...Tomu ovšem neodpovídá nejen existence různých směrů a škol islámu, ale ani praxe v různých zemích.“ je až s podivem, nakolik se tvoje definice „pravého muslima“ shoduje s tím, jak ho definuje IS :-). vidím že jsi jeden z těch, kteří jsou tak vymatlaní Konvičkovou rétorikou, že jakmile se objeví někdo, kdo nezapadá do jeho modelu „pravého-špatného muslima“, tak to vlastně není muslim :-D seš krypl ;-) http://img9.rajce.idnes.cz/d0903/8/8576/8576390_7b94329f13ffa6b5a31a28b6be6ed3ac/images/12983424_655453044592764_2535391932247471822_o.jpg?ver=0
ano, kdyby islám nebyl, bylo by to všechno jednodušší a lepší, ale bohužel tady je, protože hloupí lidi budou vždycky radši následovat někoho/něco, co bude řídit jejich životy, aby nemuseli sami přemýšlet. nemalá část muslimů je určitě taková jak píšeš, ale ne všichni. a o to jde. střílením a bombama to může řešit jenom idiot – víš kolik nevinných lidí by to odneslo spolu s těma zmrdama?
škoda, že nenávistí, zakazováním a násilím to chcou řešit i IVČRN, jinak bych si taky připla odznáček s přeškrtnutou mešitou :-)
blbe
(Mahrion, 8. 5. 2016 22:38)skupinové obtěžování žen za bílého dne přímo na ulicích, násilná přepadení, rabování, provolávání nenávistných hesel. takto se naprosto běžně projevujou islámští přivandrovalci v zemích, které uvěřily v existenci tolerantních muslimů. ve Švédsku skupina islámských migrantů unesla mladou ženu a mladého muže- ženu opakovaně znásilňovali a muže mučili žehličkou, do ran mu kapali citron.. protože jsou to přece nevěřící psi, kteří si to zaslouží.. ale to je v pořádku, máme přece svobodu vyznání, tak sem všechny ty slimáky nechme nalézt, koho zajímají nějaká bezpečnostní rizika :-) přestaň to hulit a možná i budeš schopný zdravého úsudku...
Re: blbe
(pirate.deluxe (ADMIN), 9. 5. 2016 9:51)
zkus srovnat wahhábismus s alevismem a možná pochopíš, koho tady obhajuju ;-) samozřejmě není naše povinnost pustit sem všechny bez rozdílu – nevím proč bych měla přijmout někoho, kdo se chová agresivně, protože mu jeho víra (přesněji jeho pojetí islámu) dává pocit, že je něco víc a že my jsme jenom nějakej hmyz když nevěříme v to stejný co on... to jsou přesně ti pičusi, kteří znásilňujou, přepadávají atd. jenže těch já se nezastávám. spíš naopak :-) četla jsem rozhovor s nějakým imámem, kterýmu radikálové vyhrožujou smrtí, protože káže umírněnou verzi islámu. podle něj (a je to pravda) je hlavním problémem to, že hromada lidí nevykládá korán v dobových souvislostech, ale aplikujou ho na dnešní dobu v nezměněné podobě. a to je strašnej průser, protože společnost se vyvíjí a velká část věcí co jsou v koránu je těžkej středověk...
tak či tak, každej kdo vyznává islám, křesťanství apod. je pro mě vůl a v okruhu nejbližších přátel bych takovýho člověka mít nemohla, ale ať si každej věří v co chce: proč mu to brát pokud to nikomu nevnucuje a nechová se agresivně... stačí mi myslet si svoje ;-)
Re: Re: blbe
(mahrion, 9. 5. 2016 23:50)tak jinak. představ si velkej tác s cca 50 koblihami. 40 z nich je otrávených, 10 z nich je poživatelných. vezmeš si koblihu sluníčko? :-)
Re: Re: Re: blbe
(pirate.deluxe (ADMIN), 10. 5. 2016 11:19)
ne, udělám chemický rozbor, poživatelný si vezmu a zbytek vyhodím :-) každýho člověka lze prověřit, to že na to EU sere je věc druhá.
P.S.: to sluníčko si nech pro svou starou, článek je víc jak rok starej a jako sluníčkář se vším všudy si nepřipadám
pro všechny sluníčkáře a multikulturalisty
(Ivčrn, 18. 5. 2015 23:12)
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/369551-islam-nikdy-nebyl-nabozenstvim-miru-ozval-se-sef-islamskeho-statu.html
"Pro žádného muslima neexistuje omluva, pokud se nepřestěhuje do Islámského státu. Je povinností každého se připojit. Vyzýváme vás, abyste se buď přidali, anebo pozvedli zbraň, ať jste kdekoli. Islám nikdy nebyl náboženstvím míru. Islám je náboženstvím boje. Ať si nikdo nemyslí, že válka, kterou vedeme, je válkou Islámského státu. Je to válka všech muslimů, ale Islámský stát stojí v jejím čele. Je to válka muslimů proti bezvěrcům. Ó, muslimové, veďte válku všude. Je to povinnost každého muslima,"
Pořád si myslíš, že existují tolerantní mírumilovní muslimové? Každý, kdo si to myslí po tomhle prohlášení je DEMENT, který by měl být vyhoštěn ze země spolu s těmihle hovady
Re: pro všechny sluníčkáře a multikulturalisty
(pirate.deluxe (ADMIN), 19. 5. 2015 10:12)
:-D
ano, pořád si to myslím (resp. to vím). to, že si nějakej pičus vzal slovo a myslí si, že může mluvit za všechny, na situaci nic nemění... zase je to jenom JEHO pohled, JEHO vnímání. dement je spíš ten kdo si myslí, že takhle přemýšlí všichni muslimové... protože nepřemýšlí ;-)
kdy už lidi konečně otevřou oči a pochopí, že nezáleží na rase, etniku, národnosti nebo vyznání, ale na konkrétních jedincích???
Re: Re: pro všechny sluníčkáře a multikulturalisty
(Ivčrn, 29. 5. 2015 19:40)
Tihle jedinci tak teda rozhodně přemýšlí a zdaleka nejsou sami.
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/321955/do-15-let-budete-nasi-otroci-kriceli-v-olomouci-arabove-kteri-napadli-stanek-s-petici.html
Však si vem ty nevinné utečence k sobě domů. Po tom co se na tobě vystřídají tě pošlou dělat otroka do kuchyně s hadrem na hlavě (v lepším případě). Pak přehodnotíš, ale to už bude pozdě...
Re: Re: Re: pro všechny sluníčkáře a multikulturalisty
(pirate.deluxe (ADMIN), 29. 5. 2015 22:17)co na to říct... takovýhle čuráky nakopat do řitě a poslat zpátky odkuď přišli :-) ale neodsuzovat úplně všechny - nikdy nemůžeš zobecňovat. příklad: nějakej pure Čech z Brna znásilní a zabije malou holčičku. znamená to že všichni brňáci znásilňujou a zabíjí malý holčičky? princip kolektivní viny je prostě největší pičovina. ani u islámu to nejde, jelikož - jak už jsem psala - jde o hodně decentralizovanou skupinu, která má sice Korán jako společný základ, ale každej si ho vykládá po svým. btw. "naše" křesťanství je taky vyloženě tolerantní a mírumilovný náboženství že? se podívej na některý pasáže v Bibli nebo do historie kolikrát křesťani vesele válčili a zabíjeli a nastolovali fanatickou diktaturu... proč teda nejsi i proti křesťanům ale jenom proti muslimům? cítím tady pokrytectví :-)
Re: Re: Re: pro všechny sluníčkáře a multikulturalisty
(pirate.deluxe (ADMIN), 29. 5. 2015 22:44)jinak co jsem tak narychlo projížděla stránky té vaší organizace (která se tváří jakože vystupuje proti totalitním ideologiím, ale přitom přímo nabádá k netoleranci a diskriminaci určité skupiny), tak si místy dobře serete do huby - na jednu stranu vykládáte, jak jsou muslimové nevzdělaní špinavci který nehodláte živit, ale na druhou stranu byste jim chtěli znemožnit chození do škol. dále odsuzujete halal porážku zvířat (což je naprosto správně - je fakt nechutná), ale že byste nějak aktivně vystupovali třeba proti našim českým velkochovům, což jsou defakto zvířecí koncentráky, to ne... co si takhle nejdřív zamést před vlastním prahem než začnete odsuzovat druhý??? jinými slovy: AŤ ŽIJE XENOFOBIE :-ú
Re: Re: Re: pro všechny sluníčkáře a multikulturalisty
(Ivčrn, 1. 6. 2015 18:51)
Jseš úplně mimo. Je vidět, že vůbec nevíš, co islám je a na čem je jeho zrůdná ideologie postavená. Ten příklad se znásilněním malé holčičky, to jako myslíš vážně? Srovnávat islám s tím, že někdo bydlí v Brně?
A co se týče naší organizace, ano máš pravdu, jsme opravdu banda xenofobů a utlačovatelů když jsme se rozhodli netolerovat netoleranci. Vidím, že snažit se tobě něco vysvětlit nemá cenu. AŤ ŽIJE LIDSKÁ BLBOST A NAIVITA.
Re: Re: Re: Re: pro všechny sluníčkáře a multikulturalisty
(pirate.deluxe (ADMIN), 2. 6. 2015 14:27)
no když myslíš :-D ježiš jasně že to k sobě nepřirovnávám, jen sem na tom chtěla ukázat, že odsoudit globálně celou skupinu na základě chování jednotlivců je debilita. a to je přesně to, co ty a tobě podobní děláte. snažíte se aplikovat řešení, který je pro vás nejjednodušší, protože na víc vaše omezený mozky nemají ;-). čau
Re: pro všechny sluníčkáře a multikulturalisty
(secondhand, 3. 4. 2016 22:53)absolutní souhlas
Tak to je..
(ŠANTAL HULÉN, 14. 12. 2022 16:19)