26. týdenní plán
25. TÝDENNÍ PLÁN NÁMOŘNÍKŮ
Ahoj námořníci,
nejdříve musím ocenit všechny statečné, kteří se v sobotu vydali na výpravu do pravěku. Dokázali jste překonat všechny nástrahy doby kamenné i doby kovů, ačkoliv to bylo náročné a ne vždy se dařilo J.
Pár informací ke středě 24. února:
- ráno je schůzka Ekotýmu
- během dopoledne proběhne program o zdravé výživě pro všechny třídy 1. stupně, nevím ale zatím, jaká bude organizace celé akce a kdy přijdeme na řadu my. Proto si určitě vezměte všechno učení, aby vám něco zbytečně nechybělo - AKCE ZRUŠENA
- po obědě máme školení pro učitele, nebude tedy doučování
V sobotu se koná v sokolovně dětský karneval, všichni jste srdečně zváni.
Nezapomeňte, kdo ještě nemá potvrzené dílny na Den navíc, do středy je potřeba odevzdat zápisové lístky. Nevíte-li rady, přijďte za mnou.
Katka Vrtišková
Co se budeme učit a co bych měl(a) zvládnout
ČJ
učebnice str. 69-71
Určuji bezchybně probrané mluvnické kategorie. Píšu správně i/y po obojetných souhláskách uvnitř slova a v koncovkách podstatných jmen rodu středního a ženského. Naučím se zpaměti vzory pro rod mužský, přiřazuji slova ke vzorům.
Dílna psaní
Děj příběhu – vyberu vhodná slovní spojení, která popisují, co se odehrává na obrázku. Využiji je k napsání vlastního textu, respektuji rady z minulé práce.
Dílna čtení
Ve dvojici se spolužákem aktivně sdílím své záznamy z minulé hodiny. Při čtení své knihy přemýšlím nad zadaným úkolem o své postavě.
čtení
V další části Odysseova dobrodružství rozlišuji mezi fantazií a realitou. Přemýšlím, co by se stalo s Odysseem bez pomoci bohyně Athény.
M
učebnice str. 64-65, 68
Pamětně násobím velká čísla tisícem, desetitisícem a stotisícem. Řeším slovní úlohy, používám vhodné početní operace. Seznámím se s římskými číslicemi.
geometrie str. 124
Připomenu si rýsování kružnice, zopakuji si geometrické značky a pojmy.
AJ
učebnice str. 43-44
6. lekce – aktivně používám vazbu „There is/are…“ ve větě oznamovací, otázce a v krátké odpovědi.(Ostatní skupiny podle pokynů svých paní učitelek.)
Př
učebnice str. 43
Průběžně pozoruji a zaznamenávám popisem i nákresem pokus svého vědeckého týmu. Vysvětlím rozdíl mezi výživou rostlin a živočichů. Rozdělím živočichy podle toho, jakou potravou se živí, uvedu zástupce jednotlivých skupin.
Vl
učebnice str. 9
Vysvětlím, proč došlo ke stěhování národů a jak se u nás usadili Slované. Vysvětlím, co znamená pojem pohanské náboženství.