Co se dělo v úterý 2. listopadu
Novým hudebním pozdravem jsme se přivítali a do práce se pustili. Nejprve jsme četli písmena z tabule, kde už přibylo i písmenko p. Pak jsme v ŽA dokončili úkoly na straně 36 a pustili se do pohádky o Popelce. Pustili jsme si trailer k pohádce z internetu a pak si povídali o obrázku na straně 37. Pomohli jsme také Popelce roztřídit hrášek a čočku v dalším úkolu. V závěru hodiny jsme hráli hru, při které měl každý na čele jedno písmeno a musil si najít kamaráda, který má stejné písmeno. Vzhledem k tomu, že jsme nemohli mluvit, nebylo to úplně jednoduché, ale nakonec všichni přišli na to, jak zjistit, jaké máme na čele písmeno a najít si kamaráda.
V matematice jsme nejprve pracovali s kartami číslic, kdy jsme zvedali nad hlavu kartičky s výsledky příkladů. Pak jsme se rozcvičili a zkoušeli napsat další dva řádky pětek ve fialce. V sešitě jsme pozorovali, jak se nám dařil domácí úkol. Pouze dvě děti z deseti napsaly úkol na jedničku, ostatní budou muset přidat a někdo úkol vyloženě odbyl. Každý dostal zpětnou vazbu a ví, na čem ještě musí zapracovat. Napsali jsme také dva řádky malých pětek a šli si zahrát hru Swish junior.
Ve třetí hodině jsme nejprve zkoušeli ve fialce malovat spodní kličku na straně 22 a dva řádky na straně 23. Znovu jsme si připomněli, jak je důležité psát uvolněně ale přesně. Pak jsme pomáhali v ŽA na straně 37 najít princi taneční páry písmenek a také si řádně zatančili a zahráli opět hru na hledání stejného písmenka.
Ve čtvrté a páté hodině jsme vyráběli kocory pomocí techniky zvané vosková rezerváž, kdy jme vodovými barvami přemalovávali voskovky. Poslouchali jsme kousek příběhu o kocourovi Modroočkovi, ukazovali knížky o slavných kocourech a kočkách (Mikeš, kocourek Damián, Pejsek a Kočička, Vavřinec,...) a nakonec jsme si četli o kocouru Vavřincovi, který se chtěl stát detektivem.
Domácí úkoly
- matematika strana 32 dokončit dva řádky malých číslic - prosím o dohled, aby děti pracovaly pečlivě a tvar číslic byl správný, nechci děti stresovat špatnou známkou, ale měli bychom držet určitou kvalitu.
- čtení v ŽA strana 37 dole - sloupečky slabik budou děti číst ve sloupcích i řádcích.
Komentáře
Přehled komentářů
Dobrý den, děkujeme za podklady. Ondřej doma pilně pracuje. Chtěla jsem se zeptat zda Vám máme vypracování práci či domácí úkoly poslat alespoň mailem vyfocené. Děkuji moc
Petr Kovář - Re: Práce / Úkoly
Důležité je, že hezky pracujete a zlepšujete se. Posílat nemusíte, vše probereme s Ondrou ve škole.
Veronika Nálepova - Práce / Úkoly