Rozvrh hodin
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | |
Pondělí | ČJ | M | HV | ČJ | |
Úterý | M | ČJ | Prv+AJ | VV | PČ |
Středa | TV | TV | ČJ | ČJ | |
Čtvrtek | M | ČJ | Prv+AJ | ČJ | |
Pátek | ČJ | M | Prv | ČJ |
V pondělí první hodina ČJ - malujeme+píšeme deníček (sešit PANDA) a povídáme si. Sešit zůstává ve škole v šuplíčku dětí, domu ho přinesou občas na kontrolu a "pobavení" rodičů. Rodiče se podepíší k poslednímu zápisu/obrázku dítěte.
V úterý a ve čtvrtek máme 3. vyučovací hodinu dohromady angličtinu a prvouku. Tematicky propojím výuku prvouky a angličtiny. Takže když se např. učíme o lidském těle v prvouce, budeme se také v angličtině učit pojmenovávat části lidského těla. Když se učíme o škole a o školních pomůckách v prvouce, tak se budeme učit pojmenovat některé školní pomůcky v angličtině. Učebnici prvouky tedy nosíme v úterý, ve čtvrtek a v pátek, kdy je prvouka samostatná.
V úterý máme VV - výtvarná výchova a PČ - pracovní činnosti. Hodiny propojuji ve dvouhodinový blok, tzn. že 4.+5. vyučovací hodinu máme jednoduše výtvarku a někdy více malujeme, jindy více vyrábíme.
Ve středu máme v rozvrhu tělocvik 1.+ 2. vyučovací hodinu. Záleží ale vždy na mě, jaký si udělám na ten den plán a zda bude tělocvik 1.+2. hodinu nebo 3.+4.hodinu. Každopádně tělocvik bude ve středu.