Jdi na obsah Jdi na menu

Technické údaje

4. 5. 2016

Motor

  • mazací směs 1:25 - 1:33
  • Zapalování - elektrické - magnetka
  • setrvačníkový magnet PAL
  • světelný výkon zapalování 20 W (od roku 1975 30W)
  • zapalovací cívka 8V -02-9210.30
  • světelné cívky 15W / 2 x 15W
  • přední žárovka 15/15W/-25/25W
  • zadní žárovka 5W
  • zapalovací svíčka PAL 14-8R (Brisk N15C/N14C)
  • předstih zážehu 1,6 - 1,9
  • vzdálenost kontaktů přerušovače 0,4 mm (odtrh)

 

Převodové ústrojí

Spojka dvoulamelová mokrá v olejové lázni
Převody: primární převod - poměr 2,43 : 1 (14/34 zubů)
primární převod - řetěz válečkový řetěz (ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" - 44 článků)
sekundární převod - poměr 4,58:1 (12/55)
sekundární převod - řetěz válečkový řetěz (12,7 x 5,2 - 111+1 článek)
Poměr převodů 1. převod 1 : 2,94 (24/14x24/14)
2. převod 1 : 1,716 (24/14x19/19)
3. převod 1 : 1 přímý záběr
Celkové převody: II. (sek. kolečko 12 zubů)
1. převod 1 : 32,72
2. převod 1 : 19,1
3. převod 1 : 11,13

 

Podvozek

řazení nožní pákou na levé straně
rám svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu
přední vidlice teleskopická bez tlumení - zdvih propružení 90 mm
zadní vidlice kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči - zdvih propružení 85 mm
brzda vpředu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
brzda vzadu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm

 

Kola

přední kolo drátové na ocelovém ráfku - 1,5 A x 16
zadní kolo drátové na ocelovém ráfku - 1,5 A x 16
pneumatika přední 2,75 x 16" - 1,5 atp.
pneumatika zadní 2,75 x 16" - 1,9 atp.
počet drátů - 36 ks
Paprsky kola - 2,65 x 150 mm

 

Rozměry a hmotnosti

světlost 120 mm
suchá hmotnost 65 kg (bez paliva)
užitečná hmotnost 160 kg
maximální nosnost cca 135kg

 

Výkony

konstrukční rychlost 45km/h nejvyšší rychlost 60 km/h
největší stoupavost 25%