Archiv diskuních příspěvků - říjen 2013
verejna sluzba je vymysl rapkove
Diskuse
radek
4. 10. 2013 06:21
vysvetli mi nekdo z jakeho duvodu by nezamestnani meli vykonavat verejnou sluzbu?z toho duvodu,ze pobiraji od statu podpory ci davky?-vzdyt ty jsou preci zdarma a nejedna se o zadnou odmenu za praci........bud prace pro ty nezamestnane je a urady prace by ji meli tem nezamestnanym dat(pokud by odmitli,pak by nemeli mit na podporu narok) nebo prace neni a na podporu nebo davku narok snad maji ne?ale nabizet nezamestnanym verejnou sluzbu misto plnohodnotneho pracovniho pomeru je uplne od veci a hlavne to urdzuje ty nezamestnane v te nezamestnanosti dele!!celej koncept "verejna sluzba" by mel byt vyhozen do kose,protoze to je kravina jako donez a skarty
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.94 Blokovat IP Nahlásit SPAM
verejna sluzba je podvod(dalsi)
nebudou muset lidé dojíždět na mnohdy vzdálenou poštu
DONEZ končí, ministr práce L. Koníček má za něj náhradu
Rad
4. 10. 2013 21:20
Na ÚP to mají lidé často dál než na poštu a nemají peníze na to, aby tam každý týden jezdili, takže účel tohoto opatření je jasný (stejný jako toho minulého): co nejvíc nezaměstnaných vyřadit z evidence.
Re: Veřejná služba
Diskuse
Kossuth
5. 10. 2013 16:11
Dobrý den, VS je v tuto chvíli zcela dobrovolná, takže vás na ni poslat můžou, ale pouze když s tím budete souhlasit, jak to bude po volbách netuším, ale rozhodně nezaměstnané nečeká nic dobrého - inovovaná veřejná služba, inovovaný DONEZ, práce v domácnosti (za vydatné asistence pracovních agentur), nasazená nezaměstnaných na čištění lesů, nesmyslné a nikam nevedoucí rekvalifikace a vzdělávací kurzy, stáže zdarma pro absolventy............., ani jedna z výše jmenovaných možností nepovede ke snížení nezaměstnanosti, ale právě naopak.
Odpovědět Smazat IP: 89.203.220.170 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Veřejná služba pro nezaměstnané na dávkách? Pravice, ANO i levice jsou pro
Diskuse
Kossuth
5. 10. 2013 16:22
Jde o to, že se zase bude jednat o výkon práce při souběžném vedení v evidenci ÚP, takže to nezaměstnanost nesníží, ale právě naopak zvýší protože dojde k vytlačení míst VPP (standardní pracovní smlouva se vším všudy na dobu určitou). Inovovaná veřejná služba pak bude pod úrovní VPP, ale zase se ušetří.............
K žádným kontrolám zřejmě nedochází jinak by si někdo nemohl jezdit pro dávky mercedesem a jiný který nemá skutečně co do pusy nedostal skoro nic.
Odpovědět Smazat IP: 89.203.220.170 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Veřejná služba
Diskuse
radek
5. 10. 2013 23:39
ani pokud davky pobirate proboha snad uz vas nemuzou nikam poslat otrocit,ty davky jsou zdarma a na preziti,zijeme v civilizovanem state,ale podle te otazky si to asi nemyslite:) pekny sobotni vecer
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.94 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Veřejná služba
Diskuse
Kossuth
6. 10. 2013 18:04
Ano myslím si, že převážná většina nezaměstnaných si nechá líbit kde co i buzeraci, pro příklady nemusíme chodit daleko (VES/DONEZ), kdy se bránily pouze jednotlivci, mýlíte se finanční otroctví je taky otroctví a ostnatej drát tu je taky akorát není vidět. Nechápete podstatu tyto polotovary budou postupně nahrazovat standardní pracovní místa, takže to nepovede ke snižování nezaměstnanosti, ale právě naopak ke zvyšovaní, protože se bude jednat o práce při souběžném vedení na ÚP. Skutečně jsem si nevšiml, že by nezaměstnaní někdy vyšly do ulic, ale to je obecný problém v ČR.
Odpovědět Smazat IP: 89.203.220.170 Blokovat IP Nahlásit SPAM
pravni stat
Diskuse
nezaměstnany
7. 10. 2013 10:19
lidi začinam zjištovat jednu važnou věc že česko není pravni stat a že tady pomalu ale jistě začina falešna demokracie kdo za to muže jednoznačně předešla bezohledna pravicova vláda gaunera nečase tento gauner nedodržoval zakladni lidska prava když nutil nezaměstnane k fašistickym nucenym pracem toto si nedovoli ani v rusku taky problematickem právním statě závěrem po letošních volbách snad přijde lepši vláda pro.nezaměstnane aby jim usnadnila už tak těžky život jaky mají dnes
Odpovědět Smazat IP: 91.221.212.35 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Veřejná služba pro nezaměstnané na dávkách? Pravice, ANO i levice jsou pro
Diskuse
radek
7. 10. 2013 10:58
nejsem si jisty,ale mam pocit,ze aby jste dosahl na socialni davku,tak auto mit nemuzete a ze se to jako kontroluje a dost...no a jestli si pro tu davku nekdo mercedesem jezdi,tak mi do toho nic neni a netrapime to-jako vazne:)
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.81 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Veřejná služba
Diskuse
mzvm
7. 10. 2013 15:02
tak z jakého důvodu i členové čssd loni posílali nezaměstnané na VS?
nějak v janině dotazu/z janiného dotazu nevidím, že by byla hloupá ...
naopak z tvé reakce je naprosto zjevné, že si totální tupec!
Odpovědět Smazat IP: 90.179.40.46 Odblokovat IP Nahlásit SPAM
Je třeba zrušit pobírání dotací na zaměstnáni dlouhod.nezaměstnaných.na VPP
Diskuse
Pavel
7. 10. 2013 15:53
A poskytnout tyto dotace jen na zaměstnání dl.nezaměstnaných na řádnou pracovní smlouvu,u níž má zaměstnanec nárok na nemocenskou a doba kterou zaměstnanec odpracuje mu bude řádně započítana do odpracované doby do důchodu a také do rozhodné doby při určování podpory v nezaměstnanosti.Jednoduše řečeno:Aby zaměstnavatel mohl pobírat dotace na dlouhodobě nezaměstnaného,nesměla by být uvedená osoba v evidenci ÚP.
Odpovědět Smazat IP: 81.19.35.227 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Je třeba zrušit pobírání dotací na zaměstnáni dlouhod.nezaměstnaných.na VPP
Diskuse
Re: Re: Re: Re: Veřejná služba
Diskuse
jirka
7. 10. 2013 18:16
hlupáci?to mluviš o sobe mzvm?me opravdu nezajima,ze si pro davku nekdo jezdi mercedesem a v jakem je obleceni,popripade,jestli ma na krku zlaty retez......podle lidi s vasim myslenim,by si meli chodit lidi pro davku ve stejnem uboru,nebo spinave obleceni ne?byla by jste asi pak spokojenejsi,to,ze nekdo prijede pro davku mercedesem a je cite obleceni neni zadna ostuda a tohleto nehraje roli,jeestli na tu davku ma narok ci ne...ale zajimave postrehy mate,resit,to,ze je nekdo ciste obleceny mi prijde hodne ujety:(
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.81 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Re: Veřejná služba
Diskuse
radek
7. 10. 2013 18:20
ano vidite sama,ze to zotrocovani nema vubec vliv na snizovani nezamestnanosti a ze to se snizovanim nezamestnanosti nema vubec nic spolecnyho-je to jen buzerace a zneuzivani nekoho ve svuj vlastni prospech-nedejme sanci tem,ktery by si prali,aby si nezamestnany musel davku nebo podporu odpracovat-davka neni zadna odmena za praci a v civilizovane spolecnosti je poskytovana samozrejme zdarma,
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.81 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Re: Veřejná služba
Diskuse
radek
7. 10. 2013 18:29
je to to tak kossthe,tyhle vpp a vs pro nezamestnane budou vytlacovat zamestnane z jejich mist,nezamestnanosti nesnizi a budou branit nezamestnanym v hledani jejich prace-je to byrokraticka a zbytecna zatez,ktera nema smysl a problem a otazku nezamestnanosti to absolutne neresi-je to jen buzerace a osobni zlomyslne poteseni zakomplexovanych mentalu,ktery chtej nejak uskodit nezamestnanym,aby si resili svuj komplex,ale nic to nevyresi:),to,ktery uz o tom ted mluvi pred volbama jsou jen neschopny populisti,kteří absolutne ten problem nezamestnanosti s takovym stupidnim pristupem(vs)nevyresi:))))
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.81 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Veřejná služba
Diskuse
radek
7. 10. 2013 18:59
zadni clenove cssd nikoho na vs neposilali mzvm,to narizeni davat nezamestnanym neplacenou praci dala ministerstvu strana top09 a ods,protoze cssd u vlady neni 5 let-u vlady byla loni pravice top09 a ods a ti dali ministerstvu pokyn,aby si z vas mzvm udelali na mestskym urade či na vasi pobocce uradu prace otroka,sobotka z cssd a cela cssd podala navrh u ustavnmiho soudu na zruseni otrockych praci-proc myslite ,ze to ustavni soud zrusil?prave na podnet cssd a nekolika slusnym lidem!! cus
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.81 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: konečné stanovisko k VS
Diskuse
radek
7. 10. 2013 20:38
mesta a obce zotrocovala nezamestnane jak pisete-to je fakt,ale kdo to tem mestum naridil?-ministerstvo-a kdo to naridil ministerstvu?ministerstvu to nabizeni otroku naridila pravicova vlada top09 a ods!!!!za tohle nenese odpovednost preci cssd mzvm!!!za tohle nese odpovednost pravice-top09 a ods!!to je jejich "práce" !!
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.81 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Re: Veřejná služba-čssd vždy byla proti nuceným pracím
Diskuse
Milan
7. 10. 2013 20:45
zkopírováno z oficiální stránky čssd:03.12.2012 Lze jen souhlasit s výrokem Ústavního soudu ČR, který zrušil institut veřejné služby. Za prvé proto, že každého nezaměstnaného řadil od svého počátku do role podezřelého ze zneužívání dávek a za druhé proto, že drtivá většina nezaměstnaných si svoji podporu v nezaměstnanosti již „předplatila“ svým sociálním pojištěním v době zaměstnání. A povinná veřejná služba v pojetí současné vládní koalice byla spíše nucenou prací, protože za ni nebyla poskytována žádná výhoda. Nehledě na skutečnost, že vedle toho existuje institut veřejně prospěšných prací.ČSSD dlouhodobě kritizovala přístup vládní koalice k veřejné službě, jako nástroji na potlačení zneužívání dávek. Základním problémem totiž byl zánik motivační složky, která fungovala do minulého roku a která dávala šanci těm, kteří využívali institut veřejné služby proto, aby si přivydělali. Prostě musí platit, že kdo pracuje, musí se mít lépe než ten, kdo nepracuje a ten, kdo pracuje v rámci veřejné služby či veřejně prospěšné práce se musí mít lépe než ten, kdo se práci vyhýbá. A málokdo si uvědomoval,že veřejná služba zvýhodňovala ty podnikatelské subjekty, které službu využívaly a zároveň snižovala cenu lidské práce i počet řádných pracovních míst.Základním problémem současné vlády je však její pojetí nezaměstnanosti, kdy podporu v nezaměstnanosti bere jako „dar“ těm, kteří nechtějí pracovat a zároveň čerpají dávky. Přitom vláda není schopna pochopit, že sociální politika má za úkol částečně napravit křivdy sociálního vyloučení, které hrozí kvůli selhání volného trhu i státu. Státu, který není schopen přijmout taková opatření, které by zvýšily zaměstnanost, a to zejména mladých lidí. Vláda naopak snížila a téměř zničila aktivní politiku v nezaměstnanosti, která je velmi úspěšná například v sousedním Rakousku a Německu.Vláda, jejímž jejímiž jedinými opatřeními k posílení zaměstnanosti bylo snížení mezd ve státní správě a stop stav valorizaci minimální mzdy, ukázala, že není schopna řešit nezaměstnanost v zemi. Především proto, že pominula vliv domácí spotřeby na růst HDP a také skutečnost, že každý zaměstnanec by měl za svoji práci dostat adekvátní odměnu, která umožní důstojný život jemu a jeho rodině. Nezaměstnanost není nemoc, jak se nám snaží namluvit pravice, ale obrovský sociální problém, který si vyžaduje odpovědná řešení. Pouhým škrtáním dávek a neustálým vymýšlením útoků na lidská práva tento problém vláda nevyřeší.
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.81 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Veřejná služba
Diskuse
radek
7. 10. 2013 20:52
tak z jakého důvodu i členové čssd loni posílali nezaměstnané na VS?:))) na veřejnou sluzbu ty nezamestnane posilalo ministerstvo,kteremu to naridila pravicova vlada-top09 a ods!bez strany to09 a ods,ktere ty nucene prace vymysleli by ministerstvo mestskym uradum zadne otroky nenabizelo,nucene prace 80 hodin mesicne a zadarmo vymysleli lide z top09 a ods!!nikdo jinej!!to je 100% pravda!! 80 mesicne odmakat zdarma vymysleli lidi z ods a top09 !!! souhlas?::
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.81 Blokovat IP Nahlásit SPAM
top09 zotrocovali nezamestnane,ale ustavni soud jim"zabavu" to prekazil
Diskuse
radek
7. 10. 2013 22:42
nezamestnane zotrocovala pravicova vlada-top09 a ods!pravicova vlada(ods,top09) zaridila to,ze nezamestnani museli makat zadarmo 80hodin mesicne-top09 dala pokyn ministerstvu a ministerstvo dalo pokyn mestum,obcim a uradum prace aby zotrocovali nezamestnane!
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.81 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Mám nárok na sociání dávky?
Diskuse
Jana
17. 10. 2013 12:47
Od roku 2007 vstoupila v platnost novela zákona o hmotné nouzi, která zpřísnila podmínky vyplácení dávek těm nejchudším. Novelu připravil tehdejší ministr práce a sociálních věcí Z. Škromach z ČSSD. Novela se nepovedla. Dlouhodobě nezaměstnaní přišli o dávky a jejich příbuzní byli nuceni je živit. Podle mého názoru je zákon o pomoci v hmotné nouzi protiústavní. Nezaměstnaní, kteří již nemají nárok na podporu v nezaměstnanosti, jsou státem nuceni prodávat svůj majetek a zbavovat se úspor, protože jim stát nedá ani životní minimum. Rovněž nutit příbuzné, aby nezaměstnaného živili, odporuje ústavě. To by stát také mohl přestat vyplácet důchody a tvrdit, že důchodce má být živen rodinnými příslušníky. Bohužel, v době přijetí novely zákona byla ve společnosti velká nenávist vůči nezaměstnaným a sociálně slabým, pak se to vystupňovalo za exministra práce Nečase a vyvrcholilo to Drábkovým běsněním.
Odpovědět Smazat IP: 213.226.206.250 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Mám nárok na sociání dávky?
Diskuse
Kossuth
17. 10. 2013 18:27
S tím souvisí i zákon č. 110/2006 Sb., o životním a existenčním minimu viz odkaz, jde právě o ty společně posuzované osoby. Jinak je to určitě v rozporu s LZPS a to hlavně a především s čl. 30 odst. 2 kde se praví „Každý, kdo je v hmotné nouzi, má právo na takovou pomoc, která je nezbytná pro zajištění základních životních podmínek.“ Problém je v tom, jak úřady práce posuzují nárok na pomoc v hmotné nouzi a vůbec to kdo je osobou v hmotné nouzi a kdo nikoliv. Těch důchodců se ještě klidně můžeme dočkat (v další fázi). Osobně se na to, že budu mít nějaký důchod, moc nespoléhám (je taky otázkou zda se toho vůbec dožiju). Je otázkou, co se s tím dá dělat, muselo by totiž dojít k návratu k právní úpravě před rokem 2006, příslušná zákonná ustanovení by museli zrušit buď zákonodárci, což nepředpokládám, nebo ÚS což taky nepředpokládám. Určitou nadějí do budoucna by mohl být bezpodmínečném základní příjem, ale obávám se, že v tuto chvíli je to mimo realitu
http://business.center.cz/business/pravo/zakony/zivotni-existencni-minimum/zneni.aspx
Odpovědět Smazat IP: 89.203.220.170 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Mám nárok na sociání dávky?
Diskuse
mzvm
17. 10. 2013 18:58
minimální základní příjem by byl sice na druhou stranu celkem fajn - především tedy pro flákače (je mi jasné, že i na tyhle by se, bohužel, dostalo :() a ty, kteří nemohou pracovat (nezaměstnaní, nemocní, staří - tady je to zcela na místě), ale vzhledem ke globálnímu problému to tak růžově nevidím ... :(
veškerá politická i nepolitická "sdružení" se touto záležitostí dosud nezabývala :(
na tomhle mě osobně udivuje jen to, že se čssd v této záležitosti nikdy neangažovala a neangažuje :(
nevíte čím to může být?
protože už dlouhou dobu nám tu "spammer" tluče do hlav, že právě tahle strana je ta nejlepší ...
Odpovědět Smazat IP: 90.179.40.46 Odblokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Re: Mám nárok na sociání dávky?
Diskuse
Volím KSČM
17. 10. 2013 23:42
Souhlasím s vámi, asociální ČSSD, která ožebračila za Škromacha statisíce nezaměstnaných a dodneška se nezměnila, tak tu může volit jedině hlupák.
Odpovědět Smazat IP: 83.208.237.186 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Začátek formuláře
© 2005 - 17, Všechna práva vyhrazena eStránky.cz | ^ nahoru
Re: Mám nárok na sociání dávky?
Diskuse
Jitka
18. 10. 2013 10:58
ČR má velice přísná a tvrdá pravidla a podmínky pro nárok na na socialni davku.Posuzují se společně příjmy v domácnosti.Pokud v tom domě s Vámi žije osoba,která má příjem,tak v Čr nemáte na sociální dávku nárok....podmínky jsou přísné a ne každý je splnujě.Pěkný den
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.62 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Mám nárok na sociání dávky?
Diskuse
Jitka
18. 10. 2013 11:19
V čr platí velice přisná a tvrdá pravidla a podmínky pro nárok na soc.dávku,protože dříve docházelo ke zneužívaní a ne každý ty podmínky splnuje.Posuzuje se společně příjem všech osob v domácnosti,aby ty dávky dostávali skutecně jen potřební a nedochazelo k tomu,že si bohaté rodiny a domácnosti zvyšovali tímto zpusobem příjem i když to neměli zapotřebí.Pravidla jsou tvrdá a ne každý je splnuje.
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.62 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Takže volit KSČM
Stanovisko ASN k říjnovým volbám do poslanecké sněmovny
ASN
18. 10. 2013 15:48
Odpovědět Smazat IP: 81.200.54.247 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mám nárok na sociání dávky?
Diskuse
Klára
18. 10. 2013 15:59
Za mm mzdu zaměstnávají jen zloději,který strana Top 09 chrání před menším ziskem
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.62 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mám nárok na sociání dávky?
Diskuse
sdsds
18. 10. 2013 16:29
(normální člověk za MM pracovat dobrovolně nechce, protože ví, že tato částka je jen tak tak na přežití - pouze ksindlové toto vítají a využívají toho, že oficiálně berou MM, na ruku dostanou zbytek, a ještě pobírají sociální dávky.-to je samozřejmě hloupost a lez mila damo,ktera me u tebe neprekvapuje,k minimalni mzde zadne socialni davky pobirat samozrejme NELZE-proc porad lzes???strany top09 a ods v zadnem pripade minimalni mzdu zvysit nechtejí a diky temto stranam je cesky obcan za minimalni mzdu pracovat(uprimnoou soustrast),tyto strany se naopak domahaji toho ,aby ze mm zrusila,aby jejich ochranci mohli zamestnavat treba za 6 000 mesicne,pokud by se minimalni mzda zvysila,tak by samozrejme k zadnemu vyplaceni stranou bokem nedochazelo a slo by to vsechno statu misto do kapsy nekomu....asi tak,proto volim cssd,ktera chce minimalni mzdu zvysit a ktera byla proti nucenym prace80hodin mesicne-povinna a zdarma:),ktere tady zavedla strana top09 a ods-hnus,tyto strany prinaseji jen bidu nic vic:) proto je nevolte lidi a nenechte se zmast lacinejma zvastama
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.62 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Mám nárok na sociání dávky?
Diskuse
fef
18. 10. 2013 16:32
Bohužel, v době přijetí novely zákona byla ve společnosti velká nenávist vůči nezaměstnaným a sociálně slabým, pak se to vystupňovalo za exministra práce Nečase a vyvrcholilo to Drábkovým běsněním. - ANO PRESNE TAK TO JE!!SOUHLAS 100%
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.62 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Re: Mám nárok na sociání dávky?
Diskuse
Michal
18. 10. 2013 16:38
osobně stojím za lidmi,kteří odmítají za minimální mzdu pracovat pro nějaké otrokáře a místo minimální mzdy,kterou jim tito zlodeji nabizeji pobiraji davky-clovek,ktery pracovat chce za noprmalni vyplatu a odmita pracovat za minimalni mzdu neni smaozrejme zadny flakac,za minimalni mzdu pracuiji jen lidi s nizsim intelektem
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.62 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Mám nárok na sociání dávky?
Diskuse
mzvm
18. 10. 2013 16:54
znám případy, kdy např. matka samoživitelka pobírá MM + čerpá formu sociální pomoci, tj. dostává sociální příspěvky - at již na děti, bydlení ...
samozřejmě - samotná MM je vyšší než ŽM i EM, ale přesto zde existují lidé, kteří sociální dávky i v těchto případech čerpají!
kde je jaká lež?
Odpovědět Smazat IP: 90.179.40.46 Odblokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Re: Re: Mám nárok na sociání dávky?
Diskuse
Kossuth
18. 10. 2013 17:52
To je v pohodě já sem to pochopil.
Odpovědět Smazat IP: 89.203.220.170 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Krize?
Diskuse
Kossuth
18. 10. 2013 18:07
Už před nějakou dobou jsem sem napsal něco podobného, bohužel admin to smazal.
Hlavní myšlenkou bylo, že někteří jedinci hledají rozdílné namísto sjednocení nebo, že se zde zabývají nesmyslema a uniká jim to podstatné.
Jedno přísloví říká když se dva perou tak se třetí směje a tak to je.
jinak se vší souhlasím i s tím politickým divadlem.
Odpovědět Smazat IP: 89.203.220.170 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mám nárok na sociání dávky?
Diskuse
sdswd
18. 10. 2013 21:07
u me ten kdo chce pracovat za normalni penize(12000+) a odmitne od otrokare minimalni mzdu za kterou se ani nenaji pomalu a misto toho radeji bere davky je u me rozumnej clovek,opravdu ti dokazovat nic nemusim mzvm,ty ses ta posledni,ktery se kterou bych se o cemkoliv bavil(doporuceni manzelky),takze si svy stupidni kecy nech pro hlupaky,kterym vymivas akorat mozek se svoji chudobou:) ,myslis,ze si frajerka,ze delas za minimalni mzdu a ja te tady budu jeste obdivovat ne?clovek,kterej pristoupi na takovy penize a necha se okradat u me neni zadnej borec.takze si za minimalni mzdu pracuj ,jak chces,ale hlavne to necpi ostatnim prosim te,ja bych za minimalni mzdu v zivote nepracoval,nastesti praci mam a dobre placenou,ale ty lidi,ktery za minimalni mzdu pracujou uprimne lituju
Odpovědět Smazat IP: 78.102.202.217 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Tzv. veřejná služba je novodobé otročení a vydírání lidí.....
Diskuse
Kossuth
23. 10. 2013 13:20
Zdroj:
http://steinbauer.blog.idnes.cz/c/363940/Tzv-verejna-sluzba-je-novodobe-otroceni-a-vydirani-lidi.html
„Apeluji na lidi, aby si uvědomili, že příčina nezaměstnanosti není v nezaměstnaných, ale v systému, který nedokáže vytvořit pracovní pozice a ještě nezaměstnanost zneužívá k vydírání a ponižování lidí bez práce.“
--------------------------------------------------------------------------------------
Zaujal mě tento článek, je v něm spousta moudrosti a pravdy, můj pohled na věc je plně v souladu s pohledem autora, díly za takový názor a velký RESPEKT autorovi ode mě!!
Odpovědět Smazat IP: 89.203.220.170 Blokovat IP Nahlásit SPAM
.
Re: Re: Mám nárok na sociání dávky?
Diskuse
Anonym
24. 10. 2013 16:41
jestli máte něco cenného, tak to poschovávejte a zapírejte, protože z těch asociálních dávek se nedá žít, jen živořit.Mám ČID a příspěvek na bydlení a po zaplacení nájmu mě zbude asi 3156 Kč , takže nemám ani životní minimum 3410 Kč. zkouším žádat o doplatek na bydlení, ale obávám se, že mě to zamítnou. Bylo by potřeba udělat v sociálních zákonech pořádek a stanovit, že příspěvek mají dostat i ČID, starobní důchodci, pokud jim to nevýjde po zaplacení nájmu aspoň na na 3410 Kč. Jenže jak už to bylo napsáno a je to i má zkušenost , že MPSV je jedno, zda chcípáte hlady anebo se živíte z popelnic.
Volby dopadly pro nezaměstnané slušně.
Diskuse
Přeměna ASN v politickou stranu
26. 10. 2013 23:00
Ti, co si platili kampaně proti nezaměstnaným a štvali ty, jimž ještě nějaká práce zůstala proti chudým lidem bez práce, tedy ODS a TOP09 těmito volbami definitivně skončili. Každé další volby budou dostávat méně a méně hlasů a možná, že do 10-ti let se dočkáme, že už nebudou strašit v Poslanecké Sněmovně vůbec. To je hlavní úspěch.
Zdá se, že se situace nezaměstnaných, alespoň pro příští 4 roky nebude zhoršovat, bude ovšem dost záležet, jak se k nezaměstnaným postaví nevyspytatelné sdružení A. Babiše ANO. Sám Babiš se zatím nezaměstnaných slovně zastává, když např. prohlásil, že v situaci, kdy je v zemi milión chudých a nezaměstnaných a statisíce dalších nízkopříjmových občanů, tak nemůže tento stát vydat 300 miliard korun na církevní restituce. Doufejme, že nezůstane jen u slov a jeho hnutí se skutečně bude starat alespoň o vznik nových pracovních míst a nebude zavádět nějakou novou povinnou veřejnou službu, nebo obdobu povinného DONEZu, či jiné zvěrské drábkoviny.
Nejlepší by ovšem bylo, kdyby si nezaměstnaní založili novou politickou stranu sami, s tím, že by oslovili ještě lidi s minimálním příjmem do řekněme 12 tisíc korun měsícně, což by reprezentovalo 1,5 miliónu voličů( reálně je v této zemi 750 000 nezaměstnaných a minimálně dalších 750 000 pobírá měsíční plat nižší, než 12 tisíc Kč hrubého). Tato strana by pak při účasti kolem 60% oprávněných voličů měla volební potenciál 30% zisku, což by reprezentovalo suverénní vítězství ve volbách( připomeňme, že ČSSD v letoších volbách získala jen 1 016 829 voličů). Co by to znamenalo, již nemusím dodávat. Předseda ASN by se pak stal předsedou vlády ČR, druhý místopředseda ASN by se stal předsedou Poslanecké Sněmovny atd.
Zákony, které by tato vláda nezaměstnaných a chudých schválila pro nezaměstnané a nízkopříjmové občany by jim byly velice vstřícné. Mohla by se např. ustanovit minimální mzda ve výši 30 000 Kč hrubého, příspěvek v nezaměstnanosti by se vyplácel po 5 let, první dva roky 90%, druhé dva roky 75% a poslední rok 50% z posledního průměrného ročního platu. Dále by se mohl schválit zákon o životním minimu, které by činilo 15 000 Kč měsíčně pro každého nezaměstnaného, který by již nepobíral podporu v nezaměstnanosti. Schválil by se nový Zákoník práce, mnohem vstřícnější k pracujícím, než doposud a desítky dalších, pro nezaměstnané, chudé a nízkopříjmové občany spravedlivějších zákonů.
Odpovědět Smazat IP: 83.208.237.186 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Volby dopadly pro nezaměstnané slušně.
Diskuse
Kossuth
27. 10. 2013 07:36
Myšlenka založení politické strany se mi celkem zamlouvá, sám si s touhle myšlenkou zahrávám již delší dobu. Jde skutečně o to, že tu máme minimálně 750 000 nezaměstnaných (ať v evidenci ÚP, nebo mimo ní) a dá se předpokládat, že toto číslo zůstane v budoucnu více méně stejné. Pokud nyní skutečně začnou vznikat nějaké místa, tak to povede jenom k tomu, že toto číslo nebude narůstat. Navíc se bude zvyšovat podíl dlouhodobě nezaměstnaných. Počítat se musí samozřejmě i s další skupinou obyvatel na hranici chudoby, v hmotné nouzi ………… Navíc se musí počítat s tím, že 40 procent oprávněných voličů nešlo k volbám, takže je tu jistý potenciál a úvaha založit politickou stranu není, až tak utopická jak se na první pohled může zdát. Jak efektivněji hájit zájmy nezaměstnaných a dalších ohrožených skupin, než právě v parlamentu.
Jinak úspěch hnutí ANO, je pro mě velkým překvapením, na rozdíl od neúspěchu ČSSD (příliš sebevědomí, ignorance a arogance), za to si může ČSSD více méně sama. Z hnutí ANO mám, ale spíše obavy je to strana typu ODS, TOP 09, VV – zřejmý podnikatelský záměr, napojení na lobbisty………….. tyto strany taky slibovali, že pomohou nezaměstnaným, akorát, že nezaměstnaní si pomoc představovali trochu jinak.
Je to spíše otázka přímo na ASN, zda o této možnosti, alespoň uvažují.
Odpovědět Smazat IP: 89.203.220.170 Blokovat IP Nahlásit SPAM
VPP
Diskuse
Jirka
27. 10. 2013 08:18
Dobrý den, úřad práce mi poslal dopis abych se dostavil a převzal doporučenku dne 30.10 na VPP. Zjistil jsem že je to na zkrácený úvazek. Pobíram dávky takže se mi to nevyplatí. Tam si vydělám a na sociálce mi to zase seberou. Jak dál?
Odpovědět Smazat IP: 37.188.238.41 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: VPP
Diskuse
Petr
27. 10. 2013 10:06
máte uplnou pravdu,jako nezaměstnaný nemáte v ceske republice pravo a nárok pracovat na zkraceny uvazek jinak prijdete o davky nebo podporu,je to divny ,ale je to tak:),misto aby stat mel zajem vybrat co nejvic penez a povolil nezamestnanym zkracene uvazky,tak by nezamestnani urcite radi uvitali a na ty zkracene uvazky by samozrejme pracovali-stat prichazi zbytecne o prijem a nezamestnany o sanci prejit ze zkraceneho uvazku na plny pokud by se u toho zamestnavatele na tom zkracenem uvazku osvedcil-v čr nezamestnani nemaji moznost pracovat na zkracene uvazky!!to je spatny a tohle by se melo resit a zacit neco s tim delat misto donezu a zotrocovani lidi!doufam,ze to levice napraví
Odpovědět Smazat IP: 78.102.202.94 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: VPP
Diskuse
nhg
27. 10. 2013 10:11
jak dál?bud zmenu zakona aby jste jako nezamestnany mohl pracovat na zkraceny uvazek a o ty davky by jste neprisel,nebo si mate dalsi 2 moznosti-bud jit pracovat na ten zkracerny uvahzek a prijit o davky,nebo nejít pracovat a o davky neprijit-je to vase volba!:)
Odpovědět Smazat IP: 78.102.202.94 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: VPP
Diskuse
Kossuth
29. 10. 2013 13:42
Co to je zase za blábol - NEMINEM, záměrně zapomněl poznamenat, že odmítnutí VPP je rovno odmítnutí vhodného zaměstnání (§ 20 odst. 3 zákona o zaměstnanosti), což je rovno vyřazení z evidence ÚP. Důsledek vyřazení je minimálně placení zdravotního pojištění (OBZP)………………………., tuším, že i osoba v hmotné nouzi musí vyvíjet nějaké aktivity (V hmotné nouzi není osoba, která prokazatelně neprojevuje snahu zvýšit si příjem vlastním přičiněním), stejně tak neprojednání doporučenky v řádné lhůtě (tuším tří dní) je rovno vyřazení z evidence ÚP. Tudíž doporučenku musíte projednat (třeba vás ani nevyberou). Vhodné zaměstnání můžete odmítnout pouze z vážného důvodu - zdravotní důvody, péče o dítě……….. (§ 5 písm. c zákona o zaměstnanosti). Co k tomu dodat, NEMINEM vložil dva příspěvky o ničem, čímž si ve svých očích zvýšil ego, nebo snad intelekt.
http://business.center.cz/business/pravo/zakony/zamestnanost/
Odpovědět Smazat IP: 89.203.220.170 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: VPP
Diskuse
Rad
29. 10. 2013 13:48
VPP jako Veřejně prospěšné práce, nebo Vedlejší pracovní poměr?
S tou doporučenkou si tam zajdete a uvidíte, třeba Vás ani chtít nebudou. Třeba se s nimi domluvíte, aby Vás nechtěli. Nesmíte však odmítnout, to by Vás vyřadili z evidence, přišel byste o dávky a ještě si musel platit pojištění.
Taky je možné, že si tam vyděláte víc, než kolik máte dávky, i když to asi ne, že?! :)
Odpovědět Smazat IP: 78.45.76.17 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Volby dopadly pro nezaměstnané slušně.
Diskuse
Jourovou (ANO) v HydeParku mrzelo rozhodnutí ÚS o veřejné službě (otroctví)
Diskuse
ABC
29. 10. 2013 21:07
Takoví lidé jako Jourová se mi opravdu hnusí. Může si podat ruku s Drábkem. Na druhou stranu si přeju, aby VS obnovili a udělali si konečně pořádnou ostudu. ÚS už rozhodl, takže je volná cesta pro Štrasburk. Ten by už měl podobných hovadům utnout tipec.
Odpovědět Smazat IP: 81.200.54.247 Blokovat IP Nahlásit SPAM
prosim pomozte
Diskuse
nezaměstnany
30. 10. 2013 10:17
lidi už to zase začina na jednom nejmenovanem uřadu prace my nabizeji veřejnou službu jenom za stravenku a podminuji to odebranim davek pokud to odmitnu lide prosim o pomoc opravdu nevim co mam dělat poradte prosim uvažuji že bych se odhlasil na vlastni žadost z pracaku alespon na 1 měsic ale uřednice my to odhlašeni nechce povolit opravdu nevym co mam dělat moc prosim o pomoc
Odpovědět Smazat IP: 91.221.212.35 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: prosim pomozte
Diskuse
Jarda
30. 10. 2013 12:32
Za stravenku??To je nezakonne!Za stravenku na hodinu snad jste chtel naopsat ne?Za stravenku na den vas nikdo nemuze zamestnavat....
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.18 Blokovat IP Nahlásit SPAM
"BOJ" S NEZAMESTNANOSTÍ NEBO BOJ PROTI NEZAMESTNANYM?
Diskuse
MICHAL
30. 10. 2013 12:41
ZAMESTNAVANIM NEZAMESTNANYCH ZA STRAVENKU SE NEZAMESTNANOST NESNIZI-TO NENI BOJ S NEZAMESTNANOSTI,ALE S NEZAMESTNANYMI,KLASICKA CESKA BUZERACE A MENTALITA UZ JE MI TO JASNY....
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.18 Blokovat IP Nahlásit SPAM
CECHACCI NEBOJUJI S NEZAMESTNANOSTI,ALE S NEZAMESTNANYMI:)))
Diskuse
JARDA
30. 10. 2013 12:49
ZADNE ZAMESTNAVANI NEZAMESTNANYCH ZA STRAVENKU NEBO VPP NA ZKRACENY UVAZEK PRO NEZAMESTNANE PRECI NEZAMESTNANOST NESNIZI:),TI LIDÉ PRECI BUDOU DAL NEZAMESTNANY NE?:),PROC MISTO TRECH DOPISU TREM NEZAMESTNANYM S NABIDKOU NA 3 ZKRACENE UVAZKY ALA VPP NEPOSLOU DOPIS JEN JEDNOMU NEZAMESTNANEMU S NABIDKOU NA PLNY UVAZEK??USETRILI BY ZA DOPIS DEBILOVE A HLAVNE BY UDELALI Z NEZAMESTNANEHO ZAMESTNANEHO....NENI TO SLOZITE,ALE CESKA MENTALITA NEMA VAZNE UROVEN,NEMAM RAD TUHLETU STUPIDNI MENTALITU,KTEROU TADY MA 90% LIDI FUJ TAJBL:)))
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.18 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: prosim pomozte
Diskuse
Jana
30. 10. 2013 13:36
Dobrý den,
veřejná služba již není povinná, je dobrovolná, můžete ji odmítnout a neměl byste přijít o dávky.
Pokud vám nabízejí veřejně prospěné práce, ty odmítnout nemůžete, jinak o dávky přijdete. Pokud po vás někdo bude chtít výkon veřejně prospěšných prací, měla by s vámi měla být sepsána pracovní smlouva nebo dohoda o pracovní činnosti či dohoda o provedení práce. Odměňování za práci se potom řídí zákoníkem práce a zákoník práce stanoví, že za práci musí být vyplacena mzda. Stravenky mohou být navíc ke mzdě, ale nikoli místo mzdy. Informujte se na úřadu práce, jaká smlouva by s vámi byla sepsaná. Dotaz, zda je možné pracovat za stravenku, klidně směrujte i na ministerstvo práce a místní inspektorát práce. Kontaktujte také ombudsmana a požádejte o radu.
Jinak, odhlásit z úřadu práce na vlastní žádost se můžete kdykoli, není vaší povinností někomu sdělovat důvod. Ještě než to uděláte, ujasněte si, zda po vás chtějí veřejnou službu nebo veřejně prospěšné práce. Je také možné, že úřednice na pracovním úřadě to na vás zkoušela. Někteří nezaměstnaní totiž nevědí, že veřejná služba již není povinná
Odpovědět Smazat IP: 213.226.206.250 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Jourovou (ANO) v HydeParku mrzelo rozhodnutí ÚS o veřejné službě (otroctví)
Diskuse
Kossuth
30. 10. 2013 19:02
Nechápu zvrhlou logiku voličů hnutí ANO, komunista, který nemá mnohdy s minulým režimem nic společného jim nevoní, ale agent STB (minulého režimu) jim nevadí. Podle čeho se potom tito voliči rozhodovali, podle programu, který je o ničem, nebo snad podlehly předvolební kampani. Chápu, že se jedná především o zoufalé (bývalé) voliče ODS a částečně TOP 09, ale nepřipadá mi zrovna rozumné vymlácet klín klínem. Taky chápu, že kritizuji desetinu obyvatel ČR, takže si mě klidně mínusujte (kdyby bylo jak). Docela se děsím, co z toho může vzniknout, zbavili jsme se trojkolky a nahradili ji kriplkárou. Spojení ČSSD + ANO + KDU-ČSL apod., nikdy nebude dělat dobrotu. KSČM bohužel mino dění a to hlavně díky ČSSD, která přišla o jedinečnou a neopakovatelnou šanci. Pohnojili všechno co mohli a ten nepromyšlený (nedomyšlený) puč po volbách, tím to jenom dodělali a sami sebe oddělali (tím myslím hlavně křídlo kolem mistra Haška). Jinak hnutí ANO skutečně plánuje znovu zavést veřejnou službu, samozřejmě v takové podobě, která se bude líbit ÚS.
Odpovědět Smazat IP: 89.203.220.170 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: VPP
Diskuse
sdss
31. 10. 2013 12:44
jo souhlasím,tu doporucenku projednat ten clovek musi,ale jestli v te doporucence na nej ceka zkracerny pracovni uvazek,tak se asi tezko uzivi,tudiz chci tim rict,ze povinne zkracene uvazky venovane nezamestnanym jsou hodne ujeté
Odpovědět Smazat IP: 78.102.233.18 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: VPP
Diskuse
fdvd
31. 10. 2013 22:33
VPP na zkracený uvazek jsou nyni místo povinné veřejné služby?tak to je pěkný svinstvo,vpp přeci vzdycky byli za trest uřčený kriminálníkum,proč těm nezaměstnaným nedaj skutečná pracovní místa na plný uvazek?asi aby tim otravily co nejvice lidí a asi aby se nezaměstnaní pracující na castecny uvazek drzeli v evidenci uradu co nejdele,jinak by jim davali preci plne uvazky a oni by nemuseli byt v evidenci up ,,,,,,,,nebo ty zkracene pracovni uvazky urcene nezamestnanym slouzí spis jako tyrani lidi,protoze se budou mit hure nez ti kteri pracuji na plny