Archiv diskusních příspěvků - leden 2012
1. 3. 2017
NESPĚME ANI DNES NATOŽ ZÍTRA ( ČAS NÁM BĚŽÍ )
Diskuse
Diskuse
Raplavý
1. 1. 2012 08:34
OTROCI V ČR
(Simon , 28. 12. 2011 11:50)
Všem nezaměstnaným ! Pořád se pouze píše ( a co bude dále když budeme pokorně přihlížet a nechat se nadále zotročovat ? Řešením má být pro nás nucené práce + hlášky na poštách? Vážně se zamysleme tohle jsme potřebovali
a ta práce i obyčejná se těžko hledá. Nyní jsme tady jakoby za trest tomuhle se říká svoboda ( GALEJE PRO NEZAMĚSTNANÝ ) Jen tak mimochodem i když
se člověku konečně podaří sehnat obyčejnou práci moc nepochodí asi víme proč ty výplaty jejda. Čest čemu komu ?
(Simon , 28. 12. 2011 11:50)
Všem nezaměstnaným ! Pořád se pouze píše ( a co bude dále když budeme pokorně přihlížet a nechat se nadále zotročovat ? Řešením má být pro nás nucené práce + hlášky na poštách? Vážně se zamysleme tohle jsme potřebovali
a ta práce i obyčejná se těžko hledá. Nyní jsme tady jakoby za trest tomuhle se říká svoboda ( GALEJE PRO NEZAMĚSTNANÝ ) Jen tak mimochodem i když
se člověku konečně podaří sehnat obyčejnou práci moc nepochodí asi víme proč ty výplaty jejda. Čest čemu komu ?
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
ABS
1. 1. 2012 23:14
Vše spěje k fašismu! Na Slovensku už zakázali nadávat na politiky pod hrozbou vězení a pokut. V Maďarsku jsou nezaměstnaní odváženi do lágrů a bezdomovci zatýkáni! V ČR je již povoleno beztrestně hajlovat! Doporučuji opatřit si zbraně.
Odpovědět | Smazat | IP: 81.200.54.251 Blokovat IP
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
NEŠTĚSTÍ NEZAMĚSTNANÝM "KDO SE JEŠTĚ NA NÁS POVEZE"
Diskuse
Diskuse
anonym
3. 1. 2012 11:13
Šel jsem se hlásit 30. listopadu, tedy v den, kdy poště „spadl systém“. Dostal jsem náhradní termín hned den nato. Vynadali mi, že jdu o den pozdě.
( no a kdopak nechce pracovat ? ) Umělý vyhazov s ÚP.
( no a kdopak nechce pracovat ? ) Umělý vyhazov s ÚP.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
Jenom výhrůžky, práce ale žádná“
Diskuse
Diskuse
anonym
3. 1. 2012 11:18
Řeknu vám jen tolik, pro spoustu lidí, jako jsem já, je to šikana. Jsem už třetím rokem nezaměstnaný, ve věku 51 let, VŠ. Drábek myslí, že takového člověka, jako jsem já, někdo na Olomoucku zaměstná? Ani omylem,“ stěžuje si pan J., který jako bývalý voják podporu nebere a na rekvalifikační kurs čekal rok. Okamžitě po absolvování se ocitl v DONEZ.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
Jak je to faktický u nás s práci
Diskuse
Diskuse
anonym
3. 1. 2012 20:36
Zdravím,
plně souhlasím s názory, že úřady práce tady nejsou pro nás nezaměstnané ale naopak my jsme tady pro jejich pracovní náplň. Mám ty nejhorší zkušenosti. Ve chvíli, kdy začnete přemýšlet a dávat otázky, jste jejich nepřítelem. Tak to přece nemůže být. Okamžitě ze strany úřadů nastupuje šikana, která končí vyřazením z registrace. Co nám vůbec úřad práce dává? Nějakou krátkodobou podporu, která nestačí ani na jízdenky při hledání práce. Zaplatí sociální a zdravotní pojíštění a to je tak vše. Tak to nefunguje nikde na světě. Vláda poukazuje na to, že nezaměstnaní si nechtějí hledat práci / možná by se pár takových našlo/ ale pravda je někde jinde - vláda neumí vytvořit pracovní místa a svojí neschopnost přehazuje na nás nezaměstnané. Ano, souhlasím - je třeba založit sdružení nebo stranu nezaměstnaných a začít s těmi pacholky jednat jako rovný s rovným. S naší strany je třeba zorganizovat setkání a na něm domluvit podrobnosti o další činnosti. To jsou věci, které važadují věcnou diskusi.
plně souhlasím s názory, že úřady práce tady nejsou pro nás nezaměstnané ale naopak my jsme tady pro jejich pracovní náplň. Mám ty nejhorší zkušenosti. Ve chvíli, kdy začnete přemýšlet a dávat otázky, jste jejich nepřítelem. Tak to přece nemůže být. Okamžitě ze strany úřadů nastupuje šikana, která končí vyřazením z registrace. Co nám vůbec úřad práce dává? Nějakou krátkodobou podporu, která nestačí ani na jízdenky při hledání práce. Zaplatí sociální a zdravotní pojíštění a to je tak vše. Tak to nefunguje nikde na světě. Vláda poukazuje na to, že nezaměstnaní si nechtějí hledat práci / možná by se pár takových našlo/ ale pravda je někde jinde - vláda neumí vytvořit pracovní místa a svojí neschopnost přehazuje na nás nezaměstnané. Ano, souhlasím - je třeba založit sdružení nebo stranu nezaměstnaných a začít s těmi pacholky jednat jako rovný s rovným. S naší strany je třeba zorganizovat setkání a na něm domluvit podrobnosti o další činnosti. To jsou věci, které važadují věcnou diskusi.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
MOC RÁD JSEM SI TENHLE PŘÍSPĚVEK POZORNĚ PŘEČETL..
Diskuse
Diskuse
Simon
3. 1. 2012 20:53
p.Radkovi Děkuji ( příspěvky musejí mít váhu .... snad se statní obyvatele zapojí .....)
Obyčejným netřeba pomoci ale likvidovat +Deklarace-úvaha
(Radek, 3. 1. 2012 20:38)
Nejde o to zda je to cilená likvidace, nebo ne...já si osobně myslím ,že se nejedná o lidvidaci dělnictva..protože je to jedinná faktická složka obyvatelstva, která vytváří faktické hodnoty,né že by ostatní nebyly důležite..viz lékaři zdravotní sestry...a pod....kdo by totiž na nevýrobní leč vládnoucí třídu vidělával...
co si však myslím a to souvisí s tzv krizí...ona byla uměle vytvořena aby se snížila cena práce...a ro je co nás likviduje...jak už jsem tu v jednom příspěvku psal jsme udržováni v nevědomosti a negramotnosti...ale né v podobě,že by jsme byly ve škole hloupí...ale v podobě že nám je zkreslován životní standart v ostatních zemí....např: důchod v Belgii minimál je 800euro v Rakousku je to 900euro...pracují tam víc??? blbost jsme stát kde je největší produktivita v evropě...tzv německý systém...Organizace prace druhých je tam na vysoké úrovni...sami však pracuji ..no přirovnávám to k časům u nás za komunistů (ti starší vědí o čem mluvím)
u nás je totiž vše postaveno na hlavu...resp obrácený postup a vychází to.Vysětlím: Tak jako dřív byla umělá zaměstnanost, tak nějaký ekonom přišel na to ,že co je nedostatkové ,je žádoucí a tudíš vyhledávané a žádané Tímto způsobem se vytvořila uměle nezaměstnanost....a to ve více státech...řízená eu...
Krize ve své podsatě vždy znamenala,že není co vyrábět a pro koho...není prace...ale já co je krize jsem se v práci nezastavil a myslím že ostatní taky ne...naopak a nyní si i v zákoniku prace viz novelizace 2011 schválili praci zadarmo ve výši 150hodin...kDO A JAK TO ZKONTROLUJE???aby byly odpracovány max tyto hodiny když víme ,že do teď jsou podniky a fyrmi téměř nekontrolovány? a když tak takovým způsobem že se o kontrole běžně ví....
Jestli mi ještě dovolíte poslední postřech:
T.G.Masaryk kterého mají naši politici tolik v oblibě taky proklamoval že služba státu to zn ůřednické posty by měli být zadarmo..:-)
no bylo by docela fajn kdybz nám tak na té šichtě pomohl někdo z vlády nebo i z nižších ůřadů...jako že by to dělali při práci:-)
Obyčejným netřeba pomoci ale likvidovat +Deklarace-úvaha
(Radek, 3. 1. 2012 20:38)
Nejde o to zda je to cilená likvidace, nebo ne...já si osobně myslím ,že se nejedná o lidvidaci dělnictva..protože je to jedinná faktická složka obyvatelstva, která vytváří faktické hodnoty,né že by ostatní nebyly důležite..viz lékaři zdravotní sestry...a pod....kdo by totiž na nevýrobní leč vládnoucí třídu vidělával...
co si však myslím a to souvisí s tzv krizí...ona byla uměle vytvořena aby se snížila cena práce...a ro je co nás likviduje...jak už jsem tu v jednom příspěvku psal jsme udržováni v nevědomosti a negramotnosti...ale né v podobě,že by jsme byly ve škole hloupí...ale v podobě že nám je zkreslován životní standart v ostatních zemí....např: důchod v Belgii minimál je 800euro v Rakousku je to 900euro...pracují tam víc??? blbost jsme stát kde je největší produktivita v evropě...tzv německý systém...Organizace prace druhých je tam na vysoké úrovni...sami však pracuji ..no přirovnávám to k časům u nás za komunistů (ti starší vědí o čem mluvím)
u nás je totiž vše postaveno na hlavu...resp obrácený postup a vychází to.Vysětlím: Tak jako dřív byla umělá zaměstnanost, tak nějaký ekonom přišel na to ,že co je nedostatkové ,je žádoucí a tudíš vyhledávané a žádané Tímto způsobem se vytvořila uměle nezaměstnanost....a to ve více státech...řízená eu...
Krize ve své podsatě vždy znamenala,že není co vyrábět a pro koho...není prace...ale já co je krize jsem se v práci nezastavil a myslím že ostatní taky ne...naopak a nyní si i v zákoniku prace viz novelizace 2011 schválili praci zadarmo ve výši 150hodin...kDO A JAK TO ZKONTROLUJE???aby byly odpracovány max tyto hodiny když víme ,že do teď jsou podniky a fyrmi téměř nekontrolovány? a když tak takovým způsobem že se o kontrole běžně ví....
Jestli mi ještě dovolíte poslední postřech:
T.G.Masaryk kterého mají naši politici tolik v oblibě taky proklamoval že služba státu to zn ůřednické posty by měli být zadarmo..:-)
no bylo by docela fajn kdybz nám tak na té šichtě pomohl někdo z vlády nebo i z nižších ůřadů...jako že by to dělali při práci:-)
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
Beznadějnost sociální situace chudobných lidí u nás.
Diskuse
Diskuse
anonym
3. 1. 2012 21:08
Hmotná a sociální nouze je negací důstojnosti člověka. Tam, kde jsou lidé odsouzení k životu v chudobě, jsou porušována lidská práva. Zápas s chudobou, nouzí všeho druhu, teprve čeká na své vítězství.Prozatím je tento boj jakoby pouze okrajový, provázený násilím, nepochopením a lhostejností.Spravedlivý princip bydlení pro všechny. TOHLE UŽ JE PROBLÉM POKUD SE NEZAČNEME BRÁNIT..*
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
Re: NAŠTVANÝ NÁROD V ČR TJ. BUDOUCNOST
Diskuse
Diskuse
Radek
3. 1. 2012 21:09
odpověď panu anonim: otazka:Proč před rokem 1990 u nás neexistovali žádní bezdomovci?
Odpověď: protože do roku 1989 byla u nás zakotvena přímo v ústatvě pravo na práci..ale zároveň povinost pracova
V praxi to znamenalo že ti líní co prostě do prace nešli a nepřišli 2-3dny zaklepali u jejich dveří policajti (veřejná bezpečnost omlouvám se) a vyptávali se vás na důvody vaší nepřítomnosti v zaměstnání
Zdroj: učebnice občanské nauky pro 6tř zakl.školy.
Zvláštní na tom bylo ač byla umělá zaměstnanost tak jsme byli stát s nejmenším zadližením ze všech států lido demo...a byli jsme naprosto soběstační...a to opravdu nejsem a nikdy nebyl komunista...dokonce mě kdysi v pionýru vyhodily a to hned po slibu protože mě chytil pionýrský vedoucí,že jsem zkoušel kouřit. Zdroj: mé paměti:-)
Odpověď: protože do roku 1989 byla u nás zakotvena přímo v ústatvě pravo na práci..ale zároveň povinost pracova
V praxi to znamenalo že ti líní co prostě do prace nešli a nepřišli 2-3dny zaklepali u jejich dveří policajti (veřejná bezpečnost omlouvám se) a vyptávali se vás na důvody vaší nepřítomnosti v zaměstnání
Zdroj: učebnice občanské nauky pro 6tř zakl.školy.
Zvláštní na tom bylo ač byla umělá zaměstnanost tak jsme byli stát s nejmenším zadližením ze všech států lido demo...a byli jsme naprosto soběstační...a to opravdu nejsem a nikdy nebyl komunista...dokonce mě kdysi v pionýru vyhodily a to hned po slibu protože mě chytil pionýrský vedoucí,že jsem zkoušel kouřit. Zdroj: mé paměti:-)
Odpovědět | Smazat | IP: 80.188.228.154 Blokovat IP
Příčiny vzrůstajícího bezdomovectví.
Diskuse
Diskuse
anonym
3. 1. 2012 21:27
Nezaměstnanost je zločinem proti lidskosti.A tak obrovský sociální propad bezdomovců a také i jiných nezaměstnaných se stále více a více prohlubuje.
Ps: otrocké práce POZOR NA TO! Chtít chleba ano ale důstojně.Nedovolte nic co je proti nám nedůstojné.Děje se již toho mnoho nedobrého.
Ps: otrocké práce POZOR NA TO! Chtít chleba ano ale důstojně.Nedovolte nic co je proti nám nedůstojné.Děje se již toho mnoho nedobrého.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
Skutečná příčina Drábkových reforem.
Diskuse
Diskuse
Jiří Novák
4. 1. 2012 12:44
Včera jsem se bavil s jedním výše postaveným úředníkem ÚP a ten mi potvrdil, že hlavním záměrem reforem je vyřadit cca 100 tisíc nezaměstnaných z evidence ÚP, čímž z nich budou převážně bezdomovci. Toto má ušetřit významné prostředky do státního rozpočtu. Řeči různých Drábkových náhončích, že se mají obnovit pracovní návyky nezaměstnaných, že mají nezaměstnaní, přestože si celý život platili pro tento případ nemalé daně, cosi vracet společnosti, je pouze kouřová clona a propaganda zastírající skutečnou příčinu spuštění této reformy. Je asi načase se začít bránit. Nejúčinnější by bylo sdružit prostředky na úhradu právníků, kteří by v těchto věcech, porušujících Ústavu ČR podávali hromadné žaloby na stát. Touto žalobou nebojujeme s českým národem, ale se zločinci ovládající stát, kteří terorizují nezaměstnané. Proto se musíme bránit. Vysouzené peníze by se pak rozdělily poměrně dle výše částky mezi ty, co přispěli na právní zastoupení.
Odpovědět | Smazat | IP: 83.208.237.186 Blokovat IP
Re: systém DONEZ
Diskuse
Diskuse
Radek
4. 1. 2012 18:11
Je mi líto pane conny já jsem jen ten samý člověk ktery tyto stránky našel zcela náhodně..a co píšu píšu jen své nazory a fakta...je v těch příspěvkách vyjádření meho postoje a co si myslím o takovém vyhlášení třeba i systému DONEZ...plně s vámi souhlasím ,když mate pocit vězně...muj nazor také je ,že příští krok bude aby se tzv ušetřilo za pobyt ve věznici tak budem chodit v pruhovaném až naás zavřou, a nemusí nas tim padem do žádné věznice vozit...
za prvé režim je podobný...a tím že neseženete práci se dopoušzíte recidivy...
jediné co nás může těšit je že jsme odstoupily jako republika od trestu smrti...tak snad do nás kteří souhlasíme s postojem lidí tu a nějakým způsobem dáváme najevo svůj názor nebodou střílet nebo se neobnoví Gulagy či koncentrační tábory to zaleží na tom ze které světové strany to příjde...
za prvé režim je podobný...a tím že neseženete práci se dopoušzíte recidivy...
jediné co nás může těšit je že jsme odstoupily jako republika od trestu smrti...tak snad do nás kteří souhlasíme s postojem lidí tu a nějakým způsobem dáváme najevo svůj názor nebodou střílet nebo se neobnoví Gulagy či koncentrační tábory to zaleží na tom ze které světové strany to příjde...
Odpovědět | Smazat | IP: 80.188.228.154 Blokovat IP
Vláda vám mění život :(
Diskuse
Diskuse
Kamila
4. 1. 2012 21:36
Nechci se zastávat komunistů, nebyla jsem v té straně a nikdy jsem netvrdila, že v té době bylo všechno růžové. V 89.roce jsem byla také nadšené jako spousta jiných, že bude svoboda a začneme se mít lépe. Táta mi tehdy říkal, holka, nechci ti brát tvoje nadšení, ale byl bych nerad aby z tohoto nevznikl podobný režim, který jsem v mládí zažil. Byla bída, nezaměstnanost, poklonkování bohatým, zkrátka menšině lidí se žilo velice dobře z těžké práce chudé většiny. Tehdy jsem to ještě bohužel nechápala a svoji nevoli jsem otcovi dávala náležitě najevo. Nyní, stéle častěji na jeho slova se smutkem vzpomínám. Kdyby táta dnes ještě žil tak mu řeknu jediné: Tati prosím odpusť mi, měl jsi ve všem pravdu.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
Vláda vám mění život :(
Diskuse
Diskuse
Lenka
4. 1. 2012 21:47
I já se tenkrát divila mému dědovi ,který byl za komunismu politický vězeň ,že se neraduje ,ale říkal přesně to samé co Kamily táta .Dnes už ho docela chápu a vduchu jsem ráda ,že se nedožil toho co se tady v dnešní době děje..
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
Re: Nucené práce v ČR
Poradna
Poradna
Vilém
4. 1. 2012 22:06
Pokud budete zařazena na Drábkovy nucené práce, doporučuji neztrácet nervy. Možnost této "nabídky" se vztahuje jen na nezaměstnané vedené u ÚP nepřetržitě déle než dva měsíce. Doporučuji místo odmítnutí této "nabídky" ji přijmout, vzápětí požádat o ukončení evidence a druhý den se zaevidovat znovu. Uchazeč o zaměstnání musí být z evidence vyřazen, jestliže o to požádá (ani není třeba uvádět důvody), tím samozřejmě také zaniká VS, protože ta se týká jen uchazečů o zaměstnání. Totéž platí o zařazení, je to na vůli občana, ÚP při splnění zákonných podmínek žádosti musí vyhovět.
Je to sice jednání účelové, ale nikoli nezákonné, a nikdo mi nebude říkat, že pachatelé takových opatření mají nárok na korektní chování ze strany těch, které utiskují.
Nic horšího než poslat vás na tyto nucené práce vám stejně už udělat nemohou, takže není důvod se k nim chovat s naprosto nemístnou slušností a zdrženlivostí. Doufám, že tento postup zvolí co nejvíc obětí veřejné služby, aby Drábek zůstal bez robotníků.
Je to sice jednání účelové, ale nikoli nezákonné, a nikdo mi nebude říkat, že pachatelé takových opatření mají nárok na korektní chování ze strany těch, které utiskují.
Nic horšího než poslat vás na tyto nucené práce vám stejně už udělat nemohou, takže není důvod se k nim chovat s naprosto nemístnou slušností a zdrženlivostí. Doufám, že tento postup zvolí co nejvíc obětí veřejné služby, aby Drábek zůstal bez robotníků.
Odpovědět | Smazat | IP: 94.112.232.102 Blokovat IP
Re: Re: Skutečná příčina Drábkových reforem.
Diskuse
Diskuse
Jiří Novák
4. 1. 2012 22:47
Rozumím Vám, nemáte důvěru v náš právní systém. Já také ne, ale počítejte se mnou. Nezaměstnaných je v evidenci ÚP 500 tisíc. Dalších 200 - 300 tisíc nezaměstnaných v evidenci ÚP není, jak přiznávají sami úředníci tohoto "skvělého úřadu". Pokud by se složilo "jen" 100 tisíc nezaměstnaných a každý z nich poslal částu v průměru 500 Kč, vytvořil by se fond ve kterém by bylo 50 milionů! To rozhodně není na chudého právníka, samozřejmě, že by hromadné žaloby byly časově náročné a spory by mohly trvat 5 let i více. Pravděpodobně by se přes odvolání došlo až k Nejvyššímu soudu, pak k Ústavnímu soudu a když by i ten si dovolil pošlapat Ústavu ČR, která v listině základních práv a svobod důstojnost občana chrání, nezbylo by než zažalovat ČR u mezinárodních evropských soudů. Tam by ovšem už při prohře musela ČR zaplatit veškeré vícenáklady nezaměstnaným, takže to odhaduji, jen u systému DONEZ na více jak jednu miliardu korun. Nejhorší je bojovat osaměle, při sdružení prostředků je šance na vítězství a zpětnou výplatu všech odcizených peněz nezaměstnaným veliká.
Odpovědět | Smazat | IP: 83.208.237.186 Blokovat IP
Jan
5. 1. 2012 06:17
K systému DONEZ
Domnívám se osobně, že tento systém je v přímem rozporu se zákonem o zaměstnanosti v platném znění.A to především z tohoto důvodu
-Osoby, pro které se nevztahují kriteria výběru
Uchazeč není občanem ČR
Uchazeči je 60 a více let
Dle výše uvedeného zákona č 435/2004
§4 Rovné zacházení a zákaz diskriminace při uplatňování práva na zaměstnání
odstavec 2)
Při uplatňování práva na zaměstnání je zakázána přímá i nepřímá diskriminace z důvodu pohlaví, sexuální orientace, rasového nebo etnického původu, národnosti, státního občanství, sociálního původu, rodu, jazyka, zdravotního stavu, věku, náboţenství či víry, majetku, manţelského a rodinného stavu nebo povinností k rodině, politického nebo jiného smýšlení, členství a činnosti v politických stranách nebo politických hnutích, v odborových organizacích nebo organizacích zaměstnavatelů; diskriminace z důvodu těhotenství nebo mateřství se povaţuje za diskriminaci z důvodu pohlaví. Za diskriminaci se povaţuje i jednání zahrnující podněcování, navádění nebo vyvolávání nátlaku směřujícího k diskriminaci.
Uvedený zákon též hovoří o tom co lze dělat:
§4 odstavec 10)
Dojde-li při uplatňování práva na zaměstnání k porušování práv a povinností vyplývajících z rovného zacházení nebo k diskriminaci, má fyzická osoba právo se domáhat, aby
a) bylo upuštěno od tohoto porušování,
b) byly odstraněny následky tohoto porušování a
c) jí bylo dáno přiměřené zadostiučinění.
Tzn., že by se mohlo toto opatření nejenom zrušit, ale dokonce i požadovat
náhrada - cestovní výdaje,strávený čas na poště atp.
Žádám proto všechny, kteří sdílejí stejný pocit jako já aby mě kontaktovali na E-mailu: xxjantaro@seznam.cz
Domnívám se osobně, že tento systém je v přímem rozporu se zákonem o zaměstnanosti v platném znění.A to především z tohoto důvodu
-Osoby, pro které se nevztahují kriteria výběru
Uchazeč není občanem ČR
Uchazeči je 60 a více let
Dle výše uvedeného zákona č 435/2004
§4 Rovné zacházení a zákaz diskriminace při uplatňování práva na zaměstnání
odstavec 2)
Při uplatňování práva na zaměstnání je zakázána přímá i nepřímá diskriminace z důvodu pohlaví, sexuální orientace, rasového nebo etnického původu, národnosti, státního občanství, sociálního původu, rodu, jazyka, zdravotního stavu, věku, náboţenství či víry, majetku, manţelského a rodinného stavu nebo povinností k rodině, politického nebo jiného smýšlení, členství a činnosti v politických stranách nebo politických hnutích, v odborových organizacích nebo organizacích zaměstnavatelů; diskriminace z důvodu těhotenství nebo mateřství se povaţuje za diskriminaci z důvodu pohlaví. Za diskriminaci se povaţuje i jednání zahrnující podněcování, navádění nebo vyvolávání nátlaku směřujícího k diskriminaci.
Uvedený zákon též hovoří o tom co lze dělat:
§4 odstavec 10)
Dojde-li při uplatňování práva na zaměstnání k porušování práv a povinností vyplývajících z rovného zacházení nebo k diskriminaci, má fyzická osoba právo se domáhat, aby
a) bylo upuštěno od tohoto porušování,
b) byly odstraněny následky tohoto porušování a
c) jí bylo dáno přiměřené zadostiučinění.
Tzn., že by se mohlo toto opatření nejenom zrušit, ale dokonce i požadovat
náhrada - cestovní výdaje,strávený čas na poště atp.
Žádám proto všechny, kteří sdílejí stejný pocit jako já aby mě kontaktovali na E-mailu: xxjantaro@seznam.cz
Odpovědět | Smazat | IP: 89.102.185.181 Blokovat IP
ČTĚTE I PRO TY KTEŘÍ ZATÍM TU PRÁCI MÁTE
Diskuse
Diskuse
anonym
5. 1. 2012 08:19
SKUTEČNÁ PŘÍČINA DRÁBKOVÝCH REFOREM TAK NĚJAK TO VYCHÁZÍ.
Skutečná příčina Drábkových reforem.
(Jiří Novák, 4. 1. 2012 12:44)
Včera jsem se bavil s jedním výše postaveným úředníkem ÚP a ten mi potvrdil, že hlavním záměrem reforem je vyřadit cca 100 tisíc nezaměstnaných z evidence ÚP, čímž z nich budou převážně bezdomovci. Toto má ušetřit významné prostředky do státního rozpočtu. Řeči různých Drábkových náhončích, že se mají obnovit pracovní návyky nezaměstnaných, že mají nezaměstnaní, přestože si celý život platili pro tento případ nemalé daně, cosi vracet společnosti, je pouze kouřová clona a propaganda zastírající skutečnou příčinu spuštění této reformy. Je asi načase se začít bránit. Nejúčinnější by bylo sdružit prostředky na úhradu právníků, kteří by v těchto věcech, porušujících Ústavu ČR podávali hromadné žaloby na stát. Touto žalobou nebojujeme s českým národem, ale se zločinci ovládající stát, kteří terorizují nezaměstnané. Proto se musíme bránit. Vysouzené peníze by se pak rozdělily poměrně dle výše částky mezi ty, co přispěli na právní zastoupení.
Skutečná příčina Drábkových reforem.
(Jiří Novák, 4. 1. 2012 12:44)
Včera jsem se bavil s jedním výše postaveným úředníkem ÚP a ten mi potvrdil, že hlavním záměrem reforem je vyřadit cca 100 tisíc nezaměstnaných z evidence ÚP, čímž z nich budou převážně bezdomovci. Toto má ušetřit významné prostředky do státního rozpočtu. Řeči různých Drábkových náhončích, že se mají obnovit pracovní návyky nezaměstnaných, že mají nezaměstnaní, přestože si celý život platili pro tento případ nemalé daně, cosi vracet společnosti, je pouze kouřová clona a propaganda zastírající skutečnou příčinu spuštění této reformy. Je asi načase se začít bránit. Nejúčinnější by bylo sdružit prostředky na úhradu právníků, kteří by v těchto věcech, porušujících Ústavu ČR podávali hromadné žaloby na stát. Touto žalobou nebojujeme s českým národem, ale se zločinci ovládající stát, kteří terorizují nezaměstnané. Proto se musíme bránit. Vysouzené peníze by se pak rozdělily poměrně dle výše částky mezi ty, co přispěli na právní zastoupení.
POZOR JE UŽ ROK 2012 PRO NÁS NIC DOBRÉHO
Diskuse
Diskuse
anonym
5. 1. 2012 08:54
Gratuluji ke vzniku organizace na pomoc nezaměstnaným.
(Josef Kopal, Jablonec nad Nisou, 29. 9. 2010 16:35)
Již v období 1. republiky existovalo u nás jedno z nejmasovějších hnutí nezaměstnaných v Evropě. Např. 15.-16. března 1931 se sjelo do Prahy na Celonárodní sjezd nezaměstnaných 1000 delegátů. Tento sjezd žádal zrušení gentského systému podpory v nezaměstnanosti a plnou státní podporu pro všechny nezaměstnané. Zákon o tzv. gentském systému podpor v nezaměstnanosti schválilo Národní shromáždění ČSR 19.7.1921. Poskytování podpor bylo přeneseno na odborové organizace, jimž stát dodatečně hradil část nákladů. Zákon vstoupil v platnost 1. 4. 1925. Vládním nařízením z 23. 12. 1924 byl nejvyšší státní příspěvek k podpoře v nezaměstnanosti stanoven na 12 Kč denně.
Domnívám se, že i současné hnutí na podporu nezaměstnaných by mělo vypracovat nějaký základní návrh na změnu současných zákonných úprav, týkajících se nezaměstnaných, které, jak se domnívám jsou jedny z nejrepresívnějších v Evropě (délka podpůrčí doby v nezaměstnanosti, automatické přiznání podpory nezaměstnaným absolventům škol, výše podpory v nezaměstanosti, daná nízkou procentuální výměrou z prům. platu v posledním zaměstnání, velice nízká úroveň životního minima (2020,- Kč, pokud nezaměstnaný nesouhlasí s otrockou prací za defakto minimální mzdu), úvahy o doplnění zdravotního a sociálního pojištění, daného zákonem o nový, třetí druh povinného pojištění a to pojištění proti nezaměstnanosti, které by musely odvádět všechny ekonomicky aktivní subjekty na vytvoření dostatečných zdrojů ke krytí nákladů na nezaměstnost. Dále prosazování hesla, že za své nezaměstnání nenese odpovědnost pouze dotyčný nezaměstnaný, ale že při deficitu více než půl miliónu pracovních míst, je z rozhodující části za způsobený stav zodpovědná celá společnost.
Bude také třeba uvažovat o potencionálních spojencích v politických stranách, zde vidím určité možnosti účastnit se voleb na kandidátkách levicových stran a to zejména KSČM a možná i ČSSD. Také by, alespoň v prvních fázích utváření Hnutí nezaměstnaných bylo vhodné obrátit se o pomoc v odborných otázkách na některé stranické experty na sociální politiku těchto politických stran. Hodně úspěchů ve Vaší záslužné práci Vám přeje
J. Kopal, t.č.také nezaměstnaný
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
Re: Smutná skutečnost by nemusela být
Diskuse
Diskuse
Anonym
5. 1. 2012 16:58
Je to pravda, už to zašlo příliš daleko , nezaměstnaní jsou opravdu šikanováni, terorizování , okrádáni a je to nastartovaná sociální genocida.
Je to vina kapitalismu , že nemají práci, který tada zlikvidoval lehký průmysl, těžký průmysl a v likvidaci je sociální systém, zemědělství, zdravotnictví, kultura a věda. Do ulic budeme muset, aspoň ti co mají zdravé nohy a vydrží pochodovat.Přeji akčnímu spolku nezaměstnaných hodně úspěchů a štěstí do nového roku. Držím palce paní Hanušové, aby vyhrála tu žalobu na DONEZ a zároveň s e táži proč nepodáte žalobu na nezákonnost Veřejné služby ?
Je to vina kapitalismu , že nemají práci, který tada zlikvidoval lehký průmysl, těžký průmysl a v likvidaci je sociální systém, zemědělství, zdravotnictví, kultura a věda. Do ulic budeme muset, aspoň ti co mají zdravé nohy a vydrží pochodovat.Přeji akčnímu spolku nezaměstnaných hodně úspěchů a štěstí do nového roku. Držím palce paní Hanušové, aby vyhrála tu žalobu na DONEZ a zároveň s e táži proč nepodáte žalobu na nezákonnost Veřejné služby ?
Odpovědět | Smazat | IP: 195.113.164.130 Blokovat IP
JE TO TADY
Diskuse
Diskuse
Nemakačenko
6. 1. 2012 05:34
žebráky jste z tohoto národa udělali vy a teď ještě vyhrožujete.Drábku,žádné stromy nerostou do nebe,jen se koukni kolem sebe ve vládě a musí tě mrazit.
jak se žilo za socíku? všichni měli zaměstnání ,možnost obživy ,všichni měli kde bydlet, jo zlatá doba.
jak se žilo za socíku? všichni měli zaměstnání ,možnost obživy ,všichni měli kde bydlet , kvalitní zdravotnictví pro všechny zadarmo, léky zadarmo, zdravotní pomůcky zadarmo, o desítky daní méně , důchod 64% platu dnes 40% platu , mhohem nižší počet vražd ,loupeží,krádeží, korupce, neexistovala tu lichva, exekutorská mafie přitom všem nezadlužili ČR jo zlatá doba ve srovnání s tímto mafiánským paskvilem co tu je dnes
jak se žilo za socíku? všichni měli zaměstnání ,možnost obživy ,všichni měli kde bydlet, jo zlatá doba.
jak se žilo za socíku? všichni měli zaměstnání ,možnost obživy ,všichni měli kde bydlet , kvalitní zdravotnictví pro všechny zadarmo, léky zadarmo, zdravotní pomůcky zadarmo, o desítky daní méně , důchod 64% platu dnes 40% platu , mhohem nižší počet vražd ,loupeží,krádeží, korupce, neexistovala tu lichva, exekutorská mafie přitom všem nezadlužili ČR jo zlatá doba ve srovnání s tímto mafiánským paskvilem co tu je dnes
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
NEZAMĚSTNANOST A TY REFORMY PRO KOHO JE TO DOBRÉ ?
Diskuse
Diskuse
anonym
6. 1. 2012 06:31
Jak známo, ztráta zaměstnání se z hlediska negativních dopadů na lidskou psychiku řadí hned za ztrátu blízkého člověka. A tak budeme nezaměstnané ještě víc ztrapňovat a jejich lidskou důstojnost zašlapávat ponižujícími podřadnými pracemi, pravidelným se hlášením na Czechpointech, a omezovat jim tak časový prostor k tomu, aby si mohli hledat novou práci? Ta funkce vysokoškolského "dohližitele" bude asi taky terno - když vás lidi neposlechnou, máte je nahlásit. Dokážu si představit, jak se někteří skutečně nepřizpůsobiví budou svým dozorcům, event. jejich rodinám následně mstít, což může skončit i tragédií.. Navíc opět zřejmě ti, kteří systém sociálních dávek zneužívají nejvíce, i tentokrát nově nastaveným sítem proklouznou, stačí jen spustit oblíbené tirády o "diškriminácii" . Ministr nezaměstnanosti a asociálních věcí je jedním z největších prosazovatelů naší velmi specifické "demokracie" se stále výraznějšími prky otrokářského řádu. Rozeštvávání lidí mezi sebou navzájem utěšeně roste, staví se tu mladí proti starým, zdraví proti nemocným, bohatí proti chudým, vzdělaní lidé proti těm s nižší kvalifikací, státní zaměstnanci proti zaměstnancům ze soukromé sféry, stále ještě zaměstnaní proti těm nezaměstnaným atd. Jen "nahoře" se spokojeně "odklání" a mlaská u koryt dál, policie případy odkládá jeden za druhým a pokud případ neodloží, zastaví to "nestranné" státní zastupitelství. Jaká úsporná opatření naordinovali naši papaláši sami sobě? Cílová likvidace sociálně slabých, nemocných, starých lidí i nechtěných dětí (rušení kojeneckých ústavů) pokračuje mílovými kroky vpřed! Kdo z vás právě pro tohle cinkal na Václaváku klíči? Tahle vláda snad neporušuje lidská práva? A co náš dnešní prezident? Řeší problémy světového klimatu, třídí nám věci a potraviny na pravicové a levicové, udílí knížecí rady do zahraničí, sepisuje neprodejné brožury, ale neustále se zhoršující situaci ve státu, jejhož je prý hlavou, jaksi nevidí, náš "pan prezident všech občanů?
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
Poslankyni Parlamentu České republiky Lenka Kohoutová
Diskuse
Diskuse
anonym
6. 1. 2012 06:56
Ta paní asi žije někde v oblacích. Vážená, krom Prahy, se zbytek státu potýká s docela vysokou nezaměstnaností a občas si přečtěte, kolik uchazečů se uchází o 1 pracovní místo. Navíc, Vy jste asi nikdy v evidenci nebyla. Vy se už asi v té poslanecké sněmovně musíte hodně nudit, když vymýšlíte takové voloviny. Hodně lidí bylo propuštěno z práce z organizačních důvodů a ne vlastní vinou se dostalo do evidence. Vinu nese hlavně stát, místo aby se postaral o získání investorů a firmám a potažmo lidem dal práci, to Vás nezajímá. Pro Vás jsou nejdůležitější jen škrtformy, nic víc. Všem takovým vychcánkům v parlamentě bych přál, aby se dostali evidence nezaměstnaných a 20 hod. měsíčně makali na VPP za hmotnou nouzi na drábkovy sociální karty. Jsem zvědavý za jak dlouho by je přešel humor.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
Jeden pohled z Anglie na vyčůrané Čecháčky.
Diskuse
Diskuse
Čech
7. 1. 2012 08:10
Nebuďme proti sobě a NEZŮSTÁVEJME JEN TĚMI OVCEMI !
Musí být lidem opravdu "hrozně blbě",aby konečně zvedli své zadky od přihlouplých seriálů v TV a šli si to vyřídit do ulic s těmi zloději,co vykrádají stát. Češi v cizině mají dost špatnou pověst,jsou hodnoceni jako po hospodách remcající Švejkové,kteří vždycky čekají,až jak to dopadne. Názorným příkladem byla tak zv. sametová v roce 1989,kdy komunistické težimy padaly jako zralé hrušky,ale připosraní Češi se připojili spolu s Rumuny jako poslední! Havel byl v té době na Hrádečku a přijel až třetí den do Prahy,aby se připojil ke stotisícům lidí,které zburcovali z letargie studenti. Pak se s velkou slávou spolu s dalšími disidenty postavil do čela,začali si navzájem pochlebovat,jak jsou v té "revoluci" nejlepší na světě,protože bylo jasné,že se komunismus nevrátí.Připojuji se k řadě svých známých,kteří se stydí za to,že jsou Češi a když přijedou do ciziny,tak svoji národnost zapřou. Není se opravdu čím chlubit! Již za Protektorátu si Němci pochvalovali kolaborantství Čechů a je znám výrok zločince Hitlera,že Čech je jako dobrý cyklista,nahoře se hrbí a dole pořádně šlape! Z povolebních průzkumů je známo,že výsledek voleb zvrátily dvě skupiny voličů. Mladí lidé s vymytými mozky lživou pravičáckou propagandou ve stylu "Přemluv bábu" a ti důchodci,kteří se na volby vykašlali a nešli volit! Takže všichni vy vyčůraní Čecháčci,nikdo za vás nic nevybojuje,vyžerete si pravičácké reformy až do samého hořkého konce. A Švejkovské nadávání po hospodách nebo na internetu je,abych byl slušný, naprosto,ale opravdu naprosto k ničemu!!!
Musí být lidem opravdu "hrozně blbě",aby konečně zvedli své zadky od přihlouplých seriálů v TV a šli si to vyřídit do ulic s těmi zloději,co vykrádají stát. Češi v cizině mají dost špatnou pověst,jsou hodnoceni jako po hospodách remcající Švejkové,kteří vždycky čekají,až jak to dopadne. Názorným příkladem byla tak zv. sametová v roce 1989,kdy komunistické težimy padaly jako zralé hrušky,ale připosraní Češi se připojili spolu s Rumuny jako poslední! Havel byl v té době na Hrádečku a přijel až třetí den do Prahy,aby se připojil ke stotisícům lidí,které zburcovali z letargie studenti. Pak se s velkou slávou spolu s dalšími disidenty postavil do čela,začali si navzájem pochlebovat,jak jsou v té "revoluci" nejlepší na světě,protože bylo jasné,že se komunismus nevrátí.Připojuji se k řadě svých známých,kteří se stydí za to,že jsou Češi a když přijedou do ciziny,tak svoji národnost zapřou. Není se opravdu čím chlubit! Již za Protektorátu si Němci pochvalovali kolaborantství Čechů a je znám výrok zločince Hitlera,že Čech je jako dobrý cyklista,nahoře se hrbí a dole pořádně šlape! Z povolebních průzkumů je známo,že výsledek voleb zvrátily dvě skupiny voličů. Mladí lidé s vymytými mozky lživou pravičáckou propagandou ve stylu "Přemluv bábu" a ti důchodci,kteří se na volby vykašlali a nešli volit! Takže všichni vy vyčůraní Čecháčci,nikdo za vás nic nevybojuje,vyžerete si pravičácké reformy až do samého hořkého konce. A Švejkovské nadávání po hospodách nebo na internetu je,abych byl slušný, naprosto,ale opravdu naprosto k ničemu!!!
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
STRACH
Diskuse
Diskuse
Jana
7. 1. 2012 15:13
Jsem už 9 měsíc bez práce a nyní už bez podpory. Je mi přes 55 - žena a nikde mě nechtějí přijmout. Prostě se mi nedaří sehnat práci. Začínám mít ale problém a nevím co s tím. Silně se mi zhoršuje vysoký krevní tlak, jsem stále unavená, nesnesitelná sama sobě. A začínám mít strach obcházet stále dokola firmy a nosit od nich potvrzení pro Úřad práce že si aktivně práci hledám. Jsem stále jen odmítána. Jenže když nevymámím z firem odmítnutí tak mě vyhodí i z toho ÚP který za mě platí to zdravotní pojištění.
Rada lékaře je k ničemu. Mám bý t v klidu a nijak se nestresovat. Jenže to v mé situaci nejde.
Rada lékaře je k ničemu. Mám bý t v klidu a nijak se nestresovat. Jenže to v mé situaci nejde.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.192.60.32 Blokovat IP
Re: Re: Nucené práce v ČR
Poradna
Poradna
Radek
7. 1. 2012 22:08
Problém je, že se tento postup musí každé 2 měsíce opakovat. A také je asi potřeba se současně přihlásit a odhlásit na ZP. A je jen otázkou času, než to zákonem znemožní. Pro mnohé bude jednodušší domluvit se s obvodním lékařem, aby od nucených prací osvobodil. To odhlašování a přihlašování bych viděl až jako poslední možnost záchrany.
Odpovědět | Smazat | IP: 89.103.183.77 Blokovat IP
Re: Re: Re: Nucené práce v ČR
Poradna
Poradna
Vilém
8. 1. 2012 01:52
Pokud má někdo zdravotní překážky, určitě je musí uplatnit. Ovšem představa všeobecné domluvy s lékaři není reálná, zatímco toto může udělat každý.
Ujasněme si, že Drábek se bude snažit zlikvidovat postupy, které by umožnily vyhnout se VS, ať jsou jakékoli povahy a ať budou používány v jakémkoli rozsahu, včetně domluvy s lékařem. Patrně v tomto směru časem nařídí prohlídky u úředně jmenovaných "feldkurátů". U vyřazování zase nejspíš omezí možnost se nechat zařadit opět do evidence.
Pokud tedy nějaké cesty existují, a tato je zcela jednoduchá, není důvod jich nevyužít, dokud existují, a to v maximální možné míře, protože to bude časem určitě upraveno, ale není přeci zanedbatelné, jestli VS unikne do té doby 100 lidí nebo 10 000.
VS není natrvalo, možná bude v nucené podobě zrušena ÚS už zanedlouho. A jak jsem už psal, přeci je dětinské mít zábrany využívat zbytku práv kvůli dnes už zcela neadekvátní představě, že člověk se má k úřadu chovat slušně. Možná je obtížné se toho zbavit, ale v tomto případě jde o vysloveně zločinné úřadování. Je tedy nejen právem každého, ale svým způsobem i povinností, aby to mařil, protože v opačném případě se zbytečně podílí na rozvoji patologických institucí. Možná je to také nepříjemné, ale není to příjemnější než 20 hodin týdně někde pracovat zadarmo?
Ujasněme si, že Drábek se bude snažit zlikvidovat postupy, které by umožnily vyhnout se VS, ať jsou jakékoli povahy a ať budou používány v jakémkoli rozsahu, včetně domluvy s lékařem. Patrně v tomto směru časem nařídí prohlídky u úředně jmenovaných "feldkurátů". U vyřazování zase nejspíš omezí možnost se nechat zařadit opět do evidence.
Pokud tedy nějaké cesty existují, a tato je zcela jednoduchá, není důvod jich nevyužít, dokud existují, a to v maximální možné míře, protože to bude časem určitě upraveno, ale není přeci zanedbatelné, jestli VS unikne do té doby 100 lidí nebo 10 000.
VS není natrvalo, možná bude v nucené podobě zrušena ÚS už zanedlouho. A jak jsem už psal, přeci je dětinské mít zábrany využívat zbytku práv kvůli dnes už zcela neadekvátní představě, že člověk se má k úřadu chovat slušně. Možná je obtížné se toho zbavit, ale v tomto případě jde o vysloveně zločinné úřadování. Je tedy nejen právem každého, ale svým způsobem i povinností, aby to mařil, protože v opačném případě se zbytečně podílí na rozvoji patologických institucí. Možná je to také nepříjemné, ale není to příjemnější než 20 hodin týdně někde pracovat zadarmo?
Odpovědět | Smazat | IP: 94.112.232.102 Blokovat IP
Re: Re: Re: Re: Re: Nucené práce v ČR
Poradna
Poradna
Vilém
8. 1. 2012 21:15
Určitě bych v případě možnosti také preferoval cestu lékařského vyloučení z výkonu VS. Ovšem nedělám si iluze, že by VS byla takové povahy, aby ji tolik lidí nemohlo vykonávat. Drábkovi jde v první řadě o šikanování, čili pracovně (nikoli však psychicky) to může být i zcela nenáročné a také o snahu získat záminku k vyřazení nezaměstnaných z evidence. A samozřejmě uchazeči o zaměstnání jsou z pracovně-lékařského hlediska všeobecně vzato schopni nějaké práce.
Sám bych byl také rád, kdyby existovaly méně krkolomné cesty, jak VS předejít. Existuje ještě jedna možnost. V zákoně se mluví o odmítnutí nabídky vykonávat VS jako důvodu vyřazení z evidence. To rozhodně nelze ztotožnit s povinností VS vykonávat. Podobně jako v minulosti nesměl uchazeč odmítnout nabídku vhodného zaměstnání, ale tam potom mohl dát výpověď, eventuálně ji způsobit neplněním pracovních povinností, a ÚP mohl jen přihlížet, i tady občan nesmí odmítnou uzavřít smlouvu o VS. Zjevně ji ale pak nemusí dodržovat, resp. může ji vypovědět. Takže i tuto cestu by bylo záhodno vyzkoušet a nepochybně k tomu v praxi dojde.
Sám bych byl také rád, kdyby existovaly méně krkolomné cesty, jak VS předejít. Existuje ještě jedna možnost. V zákoně se mluví o odmítnutí nabídky vykonávat VS jako důvodu vyřazení z evidence. To rozhodně nelze ztotožnit s povinností VS vykonávat. Podobně jako v minulosti nesměl uchazeč odmítnout nabídku vhodného zaměstnání, ale tam potom mohl dát výpověď, eventuálně ji způsobit neplněním pracovních povinností, a ÚP mohl jen přihlížet, i tady občan nesmí odmítnou uzavřít smlouvu o VS. Zjevně ji ale pak nemusí dodržovat, resp. může ji vypovědět. Takže i tuto cestu by bylo záhodno vyzkoušet a nepochybně k tomu v praxi dojde.
Odpovědět | Smazat | IP: 94.112.232.102 Blokovat IP
tady máte kapitalismus,přesně jak jsem se to učil ve škole.
Diskuse
Diskuse
Milda
8. 1. 2012 21:50
vykořistování chudých bohatými,tenkrát jsem tomu nevěnoval pozornost,nebyl jsem ani jiskra ani pionýr,ale ted upřimně musím říct,že podle toho co si pamatuji,se tenkrát lhalo mnohem meně a dost toho co si pamatuji se ted děje, za chvíli si ty slavné banány z kaufu budete moct jen promítat,pokud zaplatite ovšem energie. Včera v tv ukazovaly bezdomovce jak byl prolezly červy až na kost a nikdo se o něj nezajímal,jako by snad byl ještě horší než zvíře. K tomu to jediné,at se všem kdo tento stav zavinily stane to nejhorší co se muže stát.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
Re: Re: STRACH
Diskuse
Diskuse
Jana
9. 1. 2012 18:07
Na ÚP ale musím dodat název firmy, adresu, jméno a příjmení pracovníka který se mnou projednával možnost nástupu do práce, jeho telefonní číslo a datum kdy k jednání došlo. Tak mi dávají na papír razítko, případně další potřebné údaje pro ÚP . Ty pak doložím na ÚP s mnou vytvořeným seznamem navštívených míst.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.192.60.32 Blokovat IP
Re: Re: Re: STRACH
Diskuse
Diskuse
Radek
9. 1. 2012 20:58
Všechny ty údaje o zaměstnavateli máte uvedeny v inzerátu, takže je stačí opsat a vůbec nikam nemusíte chodit. Stačí do firmy zavolat nebo napsat mail, a i když neodpoví, můžete si to napsat jako místo, kde jste hledala práci. Samozřejmě jestli Vám na nějaké nabídce záleží, můžete tam zajít osobně, ale rozhodně si nemusíte říkat o razítko. To žádný zaměstnavatel není povinen dát a žádný úřad nemá právo ho po Vás chtít.
Odpovědět | Smazat | IP: 89.103.183.77 Blokovat IP
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nucené práce v ČR
Poradna
Poradna
Vilém
9. 1. 2012 21:09
Smlouva nemůže obsahovat žádné ustanovení o veřejnoprávní sankci. ÚP tady totiž vystupuje v dvojroli jednak orgánu veřejné správy, jednak jakéhosi smluvního partnera, a v tomto druhém postavení nemůže nic stanovovat jednostranně nad rámec zákona. Zákon o zaměstnanosti sankci neumožňuje, i když si myslím, že Drábek se bude snažit lidi vyřazovat. To by pak bylo nutné zkorigovat rozsudky správních soudů.
Pokud jde o právní konstrukci VS, MPSV sice má právní odbor, jenže toto ustanovení vymyslely až dodatečně v sociálním výboru Sněmovny Řápková a Kohoutová z ODS a vložily to do zákona jako pozměňovací návrh, proto to neprošlo kvalifikovaným právním posouzením.
I tak se obávám, že občané nebudou reagovat příliš kompetentně, kdo by také čekal, že bude konfrontován s takovou sprostotou, když se celý život choval řádně a přišel o práci nezaviněně. Naopak ti vychytralí si s tím poradí (i když nepovažuji VS za oprávněnou ani vůči flákačům, jejich existence nikoho neopravňuje požadovat práci bez zaplacení).
Čili uvidíme, podle mě s tím určitá, možná značná část úředníků nesouhlasí, proto by se to mohlo zadrhávat, a také bude záležet na zájmu obcí, který nebyl v minulém období přes velkou snahu MPSV nijak oslnivý.
Pokud jde o právní konstrukci VS, MPSV sice má právní odbor, jenže toto ustanovení vymyslely až dodatečně v sociálním výboru Sněmovny Řápková a Kohoutová z ODS a vložily to do zákona jako pozměňovací návrh, proto to neprošlo kvalifikovaným právním posouzením.
I tak se obávám, že občané nebudou reagovat příliš kompetentně, kdo by také čekal, že bude konfrontován s takovou sprostotou, když se celý život choval řádně a přišel o práci nezaviněně. Naopak ti vychytralí si s tím poradí (i když nepovažuji VS za oprávněnou ani vůči flákačům, jejich existence nikoho neopravňuje požadovat práci bez zaplacení).
Čili uvidíme, podle mě s tím určitá, možná značná část úředníků nesouhlasí, proto by se to mohlo zadrhávat, a také bude záležet na zájmu obcí, který nebyl v minulém období přes velkou snahu MPSV nijak oslnivý.
Odpovědět | Smazat | IP: 94.112.232.102 Blokovat IP
Nečas v Partii: Nepracujete a berete dávky? Makat s koštětem do ulic.
Diskuse
Diskuse
Josiek
9. 1. 2012 22:20
Pane premiere, čí vinnou lidi berou dávky ???? Čí vinnou je nedostatek pracovních míst??? Lidí??,
Nečas má také máslo na hlavě. Také dělal vrchního šéfa Úřadům práce. Myslím, že to největší koště patří jemu, aby konečně zametl tu všeobjímající korupci. Úřady práce, nezaměstnaným práci neseženou, pokud to neudělají oni sami. Ti si jen přidají čárku, pokud si dotyčný nějakou práci najde, včetně prémie. Proč se ten úřad vlastně takhle jmenuje? Není to snad úřad pro úřednické šimly. Pokud máte dobré známé, jen tak seženete práci. Výběrová řízení jsou jen pro formu, aby se učinilo zadost předpisům. Korupce nevládne jenom u politiků, je přítomna všude. A když vás někdo zaměstná, tak načerno, za nízký plat, aby za vás nemusel platit sociální a zdravotní pojištění. Tenhle stát je potěmkinova vesnice. Máme nepřeberné množství zákonů a předpisů jen proto, abychom je mohli obcházet a porušovat. A světe div se, nejvíc je porušují politici, a to beztrestně. Jak si má člověk bez vlivu a známých najít práci? Jak má mladý vysokoškolák najít práci, když po něm všude požadují praxi? Jak tu praxi mohl získat, když teprve ukončil školu? A těch příkladu bych mohl jmenovat desítky. Nechci už dál pokračovat, protože jsem z toho mírně řečeno znechucen.
Nečas má také máslo na hlavě. Také dělal vrchního šéfa Úřadům práce. Myslím, že to největší koště patří jemu, aby konečně zametl tu všeobjímající korupci. Úřady práce, nezaměstnaným práci neseženou, pokud to neudělají oni sami. Ti si jen přidají čárku, pokud si dotyčný nějakou práci najde, včetně prémie. Proč se ten úřad vlastně takhle jmenuje? Není to snad úřad pro úřednické šimly. Pokud máte dobré známé, jen tak seženete práci. Výběrová řízení jsou jen pro formu, aby se učinilo zadost předpisům. Korupce nevládne jenom u politiků, je přítomna všude. A když vás někdo zaměstná, tak načerno, za nízký plat, aby za vás nemusel platit sociální a zdravotní pojištění. Tenhle stát je potěmkinova vesnice. Máme nepřeberné množství zákonů a předpisů jen proto, abychom je mohli obcházet a porušovat. A světe div se, nejvíc je porušují politici, a to beztrestně. Jak si má člověk bez vlivu a známých najít práci? Jak má mladý vysokoškolák najít práci, když po něm všude požadují praxi? Jak tu praxi mohl získat, když teprve ukončil školu? A těch příkladu bych mohl jmenovat desítky. Nechci už dál pokračovat, protože jsem z toho mírně řečeno znechucen.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
RE STRACH
Diskuse
Diskuse
Jana
10. 1. 2012 12:35
"Všechny ty údaje o zaměstnavateli máte uvedeny v inzerátu, takže je stačí opsat a vůbec nikam nemusíte chodit. Stačí do firmy zavolat nebo napsat mail, a i když neodpoví, můžete si to napsat jako místo, kde jste hledala práci."
Jenže mě právě tento způsob vůbec nefunguje. Takto jsem už našla asi 100 "volných " pracovních míst a nedopracovala jsem se ani k jednomu pohovoru. Odezvyjsou většinou takové - místo je již obsazeno, již skončilo období pro příjem žádostí o volné pracovní místo pro průběh výběrového řízení (přitom nebyl nikde uveden den do kdy se mohu do toho řizení přihlásit),již by vybrán jiný uchazeč, byl vybrán uchazeč který lépe vyhovoval našim představám o pracovníku na volné pracovní místo. Většina zástupců firem se mi neozvala vůbec a když jsem se ptala ,tak je častá odpověď že odpovídají pouze některým vybraným uchazečům. Ty nabídky a inzeráty jsem měla z nabídek ÚP ,tisku i internetu. Ono je to na internetu stejně skoro stejné -čerpají ze seznamuů ÚP. Proto jsem pro stálou neśpěšnost v hledání práce dostala od pracovnice tabulku, do které musím uvádět různé typy hledání práce nejen podle inzerátů a nabídek - pomocí internetu ,nebo telefonu ale musím navštěvovat i firmy které volná pracovní místa nenabízejí.Oni prý už nemají ze zákona hlásit volná pracovní místa na ÚP a tak si je musím najít sama a doložit kde jsem takto práci hledala. Proto ta razítka a návštěvy firem.
Včera jsem zase na ÚP předkládala "Šanon dokladů o neúspěšném hledání pracovního místa".Paní na ÚP byla dost mrzutá, že si mě nemůže zařadit mezi zaměstnanéovečky jejího stáda. Začala s tím že to takhle dál nejde a bude se mnou pří příští kontrole jednat jinak. Asi do DONEZ a nucené práce.Domnívá se že to martirium na ÚP už nezvládnu a odhlásím se sama z evidence a ona si udělá čárku - jako základ pro svoji odměnu za úbytek v evidenci.
Jinak děkuji pane Radku za odezvy na můj příspěvek
Jenže mě právě tento způsob vůbec nefunguje. Takto jsem už našla asi 100 "volných " pracovních míst a nedopracovala jsem se ani k jednomu pohovoru. Odezvyjsou většinou takové - místo je již obsazeno, již skončilo období pro příjem žádostí o volné pracovní místo pro průběh výběrového řízení (přitom nebyl nikde uveden den do kdy se mohu do toho řizení přihlásit),již by vybrán jiný uchazeč, byl vybrán uchazeč který lépe vyhovoval našim představám o pracovníku na volné pracovní místo. Většina zástupců firem se mi neozvala vůbec a když jsem se ptala ,tak je častá odpověď že odpovídají pouze některým vybraným uchazečům. Ty nabídky a inzeráty jsem měla z nabídek ÚP ,tisku i internetu. Ono je to na internetu stejně skoro stejné -čerpají ze seznamuů ÚP. Proto jsem pro stálou neśpěšnost v hledání práce dostala od pracovnice tabulku, do které musím uvádět různé typy hledání práce nejen podle inzerátů a nabídek - pomocí internetu ,nebo telefonu ale musím navštěvovat i firmy které volná pracovní místa nenabízejí.Oni prý už nemají ze zákona hlásit volná pracovní místa na ÚP a tak si je musím najít sama a doložit kde jsem takto práci hledala. Proto ta razítka a návštěvy firem.
Včera jsem zase na ÚP předkládala "Šanon dokladů o neúspěšném hledání pracovního místa".Paní na ÚP byla dost mrzutá, že si mě nemůže zařadit mezi zaměstnanéovečky jejího stáda. Začala s tím že to takhle dál nejde a bude se mnou pří příští kontrole jednat jinak. Asi do DONEZ a nucené práce.Domnívá se že to martirium na ÚP už nezvládnu a odhlásím se sama z evidence a ona si udělá čárku - jako základ pro svoji odměnu za úbytek v evidenci.
Jinak děkuji pane Radku za odezvy na můj příspěvek
Odpovědět | Smazat | IP: 213.192.60.32 Blokovat IP
Donez je již absolvován .
Diskuse
Diskuse
Miguel Tapía Díaz
11. 1. 2012 21:01
Dobrý den , byl jsem zařazen do systému Donez od 17.10. 2011 do 16.1.
2012 , tak mám docela radost , že jsem to nějak přežil , včera , 10.1 jsem byl v rámci systému naposled . Jako dírce plsmy mi umožnili chodit na úp místo na poštu , vysvětlil jsme jim ,že se nesmím někde ve frontě nakazit či nachladit , takže jsme chodil na úp. kde jsem naštěstí nikdy moc nečekal a byl zván na , dá se říci , předem odhadnutelné dny a v celku nezáleželo , kdy přijdu , takže jsem chodil raději brzy na osmou ,abych si nekazil den . Takže jsem nemusil kupodivu již ani ještě podruhé tento týden , tedy např. 12.1.2012 ani dokonce 16.1.2012 , ale stačí , když přijdu až jako v době , než byl zaveden systém donez , před říjnem 2011 , tedy po dvou měsících . Akorát jsem tím nicméně ztrácel čas , protože z domova to mám 2100 m a autem mne to stálo dost peněz , to ježdění , takže v polovině počtu "docházek" jsem chodil pěšky a autem jen , když jsem to mohl spojit s něčím užitečnějším , nákupem , nějakou brigádou a docházkou do plasmy .
Takže se stát jako přesvědčil , že nepracuji na černo , ale práce stejně není , tedy je , ale jen na nic , typu obchodní zástupce a jiné nesmysly a vnucování služeb a zboží = zoufalé obtelefonování , spíše obtěžování lidí , kteří stejně nic nepotřebují .
Je to o ničem . Po březnové návštěvě úp odjedu do Španělska na chvíli zapomenout .
2012 , tak mám docela radost , že jsem to nějak přežil , včera , 10.1 jsem byl v rámci systému naposled . Jako dírce plsmy mi umožnili chodit na úp místo na poštu , vysvětlil jsme jim ,že se nesmím někde ve frontě nakazit či nachladit , takže jsme chodil na úp. kde jsem naštěstí nikdy moc nečekal a byl zván na , dá se říci , předem odhadnutelné dny a v celku nezáleželo , kdy přijdu , takže jsem chodil raději brzy na osmou ,abych si nekazil den . Takže jsem nemusil kupodivu již ani ještě podruhé tento týden , tedy např. 12.1.2012 ani dokonce 16.1.2012 , ale stačí , když přijdu až jako v době , než byl zaveden systém donez , před říjnem 2011 , tedy po dvou měsících . Akorát jsem tím nicméně ztrácel čas , protože z domova to mám 2100 m a autem mne to stálo dost peněz , to ježdění , takže v polovině počtu "docházek" jsem chodil pěšky a autem jen , když jsem to mohl spojit s něčím užitečnějším , nákupem , nějakou brigádou a docházkou do plasmy .
Takže se stát jako přesvědčil , že nepracuji na černo , ale práce stejně není , tedy je , ale jen na nic , typu obchodní zástupce a jiné nesmysly a vnucování služeb a zboží = zoufalé obtelefonování , spíše obtěžování lidí , kteří stejně nic nepotřebují .
Je to o ničem . Po březnové návštěvě úp odjedu do Španělska na chvíli zapomenout .
Nebojte!
Diskuse
Diskuse
Drábek
13. 1. 2012 06:19
My vás stejně z ÚP vyhodíme! Důvod se vždy najde. Desetitisíce na soudní poplatky a advokáta nemáte, takže jsme v klidu. No a na nucených pracích vás už doděláme :D
S pozdravem,
Dr. Hyena
S pozdravem,
Dr. Hyena
Odpovědět | Smazat | IP: 81.200.54.251 Blokovat IP
Re: Re: Re: Kdo na nás vydělává ?
Diskuse
Diskuse
ABC
13. 1. 2012 16:41
Ono je i docela sranda, že aby ta jejich databáze vypadala větší, tak tam ty "volné pozice" dávají pro jistotu 10x v různých kategoriích a toto sčítají jako volná místa, takže z 1 udělají třeba 10. No a se zákonem si taky moc hlavu nelámou (diskriminace přímo v inzerátech, švarcsystém atd.). Prostě Drábkův team :D
Odpovědět | Smazat | IP: 81.200.54.251 Blokovat IP
Aneta
16. 1. 2012 10:50
Jsem delší dobu nezaměstnaná, práci sehnat nemohu, žádné dávky nepobírám. Zaplať pánbůh jsem měla - alespoň doteď - jelikož jakmile jsem do tohoto systému byla zařazena, už to nebude možné - nekolidující zaměstnání, vedu dětské kroužky pár hodin týdně pod státní organizací. Na úřadu práce mi bylo vysvětleno, že nekolidující zaměstnání není řádná omluva pro nedostavení se nebo změnu termínu "součinnosti" na poště, a již kvůli 2. schůzce budu muset kroužek, který děti mají zaplacený rok dopředu, rušit. Nemůže to dopadnout jinak, že o poslední možnost alespoň minimálně si přivydělat přijdu a za 14 dní budu klepat na dveře oddělení pro sociální dávky v hmotné nouzi. Takhle to stát chtěl? To tedy klobouk dolů!
Odpovědět | Smazat | IP: 88.103.118.57 Blokovat IP
Re: Re: blbost
Docházka nezaměstnaných – DONEZ
Docházka nezaměstnaných – DONEZ
Eda
16. 1. 2012 16:58
Ale jo, to už mě na ÚP slibovali, čistit boty nebo zametat listí nebo sbírat psí hovínka, (říkají tomu Veřejně prospěšné práce) možná dostaneme na nohu i řetěz se železnou koulí...
Jediná záchrana tohoto zlodějského státu je, že se do Veřejně prospěšných prácí bude počítat i ekologická likvidace tunelářů a zkorumpovaných státních úředníků...
Jediná záchrana tohoto zlodějského státu je, že se do Veřejně prospěšných prácí bude počítat i ekologická likvidace tunelářů a zkorumpovaných státních úředníků...
Odpovědět | Smazat | IP: 88.100.56.149 Blokovat IP
Musím říci
Diskuse
Diskuse
Miguel Tapía Díaz
17. 1. 2012 01:02
že kybernétés drábek asi trpí slavomamem , on té šílenosti dokonce věří , že prý na úp nikdo nikoho nedrží a že může ty práce (veřejnou službu)odmítnout . Jenže bude musit onen netastník z ničeho platit vzp pojištění , takže pochopitelně lže .
Takto se stírá rozdíl mezi např. odsouzeným fotbalovým násilníkem , který je odsouzen např. ke 160 hodinám prací veřejně prospěšných a tedy bezplatných a zde proti tomu bezúhonný člověk je "neodsouzen" k vykonávání veřejé služby , což je ta samá činnost.
Asi mu již kape na karbid a ztratil soudnost a rozlišovací schopnost .
A ještě štve lidi proti sobě a blábolí , že prý když člověk chce od státu alias lidí pomoci (tím prac. úřadem) musí jim to odpracovat na veřejné službě .
Takže ta nacistická svině se dokonce pasuje na jekéhosi arbitra , který rozhoduje, kdo ztratil a potřebuje již obnovit pracovní návyky .
Doufám , že se na tu svini už vaří v kotli voda .
Takto se stírá rozdíl mezi např. odsouzeným fotbalovým násilníkem , který je odsouzen např. ke 160 hodinám prací veřejně prospěšných a tedy bezplatných a zde proti tomu bezúhonný člověk je "neodsouzen" k vykonávání veřejé služby , což je ta samá činnost.
Asi mu již kape na karbid a ztratil soudnost a rozlišovací schopnost .
A ještě štve lidi proti sobě a blábolí , že prý když člověk chce od státu alias lidí pomoci (tím prac. úřadem) musí jim to odpracovat na veřejné službě .
Takže ta nacistická svině se dokonce pasuje na jekéhosi arbitra , který rozhoduje, kdo ztratil a potřebuje již obnovit pracovní návyky .
Doufám , že se na tu svini už vaří v kotli voda .
Odpovědět | Smazat | IP: 89.24.35.248 Blokovat IP
Arbeit macht frei
DONEZ převážně nevážně
DONEZ převážně nevážně
Pepan 55 let
17. 1. 2012 17:23
Jsem starý kriminálník a seděl jsem už za komunistů v 80 létech za áčka. Jako recidivista jsem se musel každý týden hlásit na odělení veřejné bezpečnosti že pracuji a těd zase musím chodit na Czech POINT že nepracuji. A kde mám podle vás vy dementi z ministerstva práce na černo pracovat? Na místo továren supermarkety a na stavbách zahraníční dělníci!!
Odpovědět | Smazat | IP: 82.114.195.168 Blokovat IP
kybernetik
17. 1. 2012 18:19
je prostě nacistická špína nejhrubšího zrna , jemuž není žádná lež malá .
Je to zřemě psychopat , který ztratil soudnost a již tomu svému nesmyslu uvěřil .
Je to zřemě psychopat , který ztratil soudnost a již tomu svému nesmyslu uvěřil .
Odpovědět | Smazat | IP: 89.24.74.204 Blokovat IP
Zde je krásně vidět , jak kyberpsychopat Drábek lže :
Diskuse
Diskuse
Nezaměstnaný
17. 1. 2012 19:42
To, že od 1. 1. bude platit jeden ze základních kamenů našeho volebního programu – 20 hodin týdně veřejné služby pro ty, kteří pobírají pomoc od státu, pro ty, kteří jsou součástí klientů sociální sítě, to je podle mého názoru velkým úspěchem TOP 09. To, že se to týká všech, asi tady není potřeba zdůrazňovat, byť jste z různých útočných mailů ujišťováni o tom, že změny se zajišťují jen na krátkodobě nezaměstnané a ty, kteří žijí dlouhá léta v sociálním systému, těch že se to týkat nebude. Bude se to týkat všech. Všech, kteří dostávají podporu v nezaměstnanosti a v sociální nouzi budou muset vykonávat veřejnou službu, aby těm ostatním, kteří se na ně skládají, odvedli aspoň část toho, co přijímají od společnosti.
http://www.jaromirdrabek.cz/page/24
Ve skutečnosti i ten nezaměstnaný , který od prvního dne registrace na úp až do dnešního dne nic nedostával a ani si o nic , třeba z hrdosti ,nežádal , tak tam může být stejně zařazen .
http://www.jaromirdrabek.cz/page/24
Ve skutečnosti i ten nezaměstnaný , který od prvního dne registrace na úp až do dnešního dne nic nedostával a ani si o nic , třeba z hrdosti ,nežádal , tak tam může být stejně zařazen .
Odpovědět | Smazat | IP: 89.24.74.204 Blokovat IP
Re: Zde je krásně vidět , jak kyberpsychopat Drábek lže :
Diskuse
Diskuse
JanQ
17. 1. 2012 22:03
Zdravím,
po kliknutí na odkaz "komentáře" (vpravo hned pod titulkem příslušného článku) se zobrazí již existující příspěvky i prázdný formulář pro vložení nového příspěvku.
Je velice vhodné dát Drábkovi najevo stanovisko k jeho šílenostem, žije totiž zřejmě v uzavřeném prostředí polokriminální politicko-podnikatelské spodiny z TOP09, kde jeho psychopatické výplody sklízejí aplaus.
I jemu samému tedy prospěje, pokud změní názory a bude schopen zkorigovat své protispolečenské záměry dřív, než něco spáchá a občané s ním udělají krátký proces.
po kliknutí na odkaz "komentáře" (vpravo hned pod titulkem příslušného článku) se zobrazí již existující příspěvky i prázdný formulář pro vložení nového příspěvku.
Je velice vhodné dát Drábkovi najevo stanovisko k jeho šílenostem, žije totiž zřejmě v uzavřeném prostředí polokriminální politicko-podnikatelské spodiny z TOP09, kde jeho psychopatické výplody sklízejí aplaus.
I jemu samému tedy prospěje, pokud změní názory a bude schopen zkorigovat své protispolečenské záměry dřív, než něco spáchá a občané s ním udělají krátký proces.
Odpovědět | Smazat | IP: 94.112.232.102 Blokovat IP
Opět na ÚP
Diskuse
Diskuse
Dana
19. 1. 2012 11:37
Byla jsem vedena na ÚP,od května jsem pracovala ve veřejných pracech v naší obci.Bylo mi to místo nabídnuto naším p.starostou,přede mnou tak 8 let pracovala paní,která ale odešla do důchodu.Ve vsi jsme takto byli zaměstnáni 2.Obec na nás dostávala dotace,část hradila z rozpočtu.V listopadu 2011 nám bylo ze dne na den oznámeno,že včera jsme již neměli být zaměstnáni,dotace byly zastaveny a tyto práce budou dělat lidé,kteří jsou na ÚP déle než 2 měsíce.Připadá mi to postavené na hlavu,jen díky reformě jsou další 2 bez práce,kolega má na víc jen 1 rok do důchodu,pracoval zde 6 let.Práce to není jednoduchá,z počátku jsem se styděla,odmítala jsem jezdit s kolečkem po vesnici,pracovala jsem dřív na hotelu jako pokojská,tam jsem kvůli nevyplácení mezd skončila,takže to byla velká změna.Pak jsem zjistila,že to jinak nejde,dost lidem jsem byla pro srandu,ale také dost lidí si mé práce vážilo,protože jsem opravdu makala.Myslím,že spousta lidí,kteří k VPP budou donuceni budou na tom stejne jako já zpočátku,k té práci si nenajdou žádný vztah,to je plně chápu,bude jim jedno,jestli je vesnice uklizena,když budou dělat jen za podporu.Já mezi nima bohužel také po 2 měsících skončím,ale dřít jako dříve už nebudu.Obec si to zatím vyřešila po svém,vzala si zpět tu paní důchodkyni,aby měl vůbec kdo odklízet sníh,za ni nic nemusí hradit,ona si ráda něco málo přivydělá.než jim z úřadu práce pošlou lidi.My dva sedíme doma,moc mě to mrzí,práce po vesnici je dost,ALE BOHUŽEL,TO,CO VYMYSLEL P.DRÁBEK,jen vzal práci lidem,kteří chtěli dělat.
Odpovědět | Smazat | IP: 80.188.99.63 Blokovat IP
Josef Beer
19. 1. 2012 13:03
Zásadní problém je, že nestačí nadávat, odsuzovat či domnívat se, ale prvotně znát a na tomto základě prokázat. To se ovšem nedaří. Domněnka není argument, pouze svědectvím exhibice a myšlenkové nedospělosti.
Odpovědět | Smazat | IP: 88.103.33.194 Blokovat IP
Re: Opět na ÚP
Diskuse
Diskuse
Jana
19. 1. 2012 15:35
Ano, přidude nezaměstnaných. Práci kterou dělali lidi v pracovním poměru za peníze, budou dělat nezaměstnaní zadarmo. Tak jako ve vašem případě. Vyhodí vás z placené práce pro obec a pak vás jako nezaměstnanou pošle ÚP vykonávat stejnou práci zadarmo. O práci se bojí lidé v technických službách a na jiných pracovištích, kde práce může vykonávat téměř každý s jakýmkoliv vzdělání nebo bez něho.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.192.60.32 Blokovat IP
DOCHÁZKA NA POŠTU!!
Diskuse
Diskuse
JANA
19. 1. 2012 17:17
Velice by mě zajímalo proč někdo na poštu musí a někdo nemusí docházet,to je takový bordel,že to není ani možný!!Mám neteř,která není romka a marně hledá práci a od prosince musí chodit na poštu 3x týdně v časem který ji určí.Tudiž si nemůže zařídit žádnou práci a ani třeba na dva dny odcestovat za synem,to prostě nejde,její soc.dávky dělají 2200Kč na celý měsíc což je opravdu k smíchu,bydlí na ubytovně kde jsou převážně romové a oni se ji ještě smějí jak je pitomá,že oni si to umí zařídit a na poštu chodit nemusí a jezdí dělat do Prahy a mají slušné peníze,sem si přijedou pouze vybrat soc.dávky a zase jsou pryč .a to berou mnohem větší dávky než neteř,která opravdu peníze nemá a práci takto nesežene.Jak je tohle vůbec možné??Romové mají přednost opravdu ve všem a ještě se lidem smějí.Chtělo by to opravdu spravedlivé měřítko na všechny,ale v naší zemi prostě romové mají zelenou!!!JE MI Z TOHO ZLE!!!
Odpovědět | Smazat | IP: 81.25.21.1 Blokovat IP
Re: DOCHÁZKA NA POŠTU!!
Diskuse
Diskuse
Vilém
19. 1. 2012 19:34
Paní JANO,
DONEZ je v každém případě nepřijatelný a tímto problémem se mnozí z nás zabývají. Odpovědný za DONEZ je ministr Drábek, nikoli Romové. Proto není úplně jasné, z jakého důvodu se rozčilujete právě na ně.
Štvaním proti Romům se poměry v naší zemi určitě nezlepší, a pokud jde o Vaši neteř, ani nahnání všech Romů do DONEZ by její situaci nijak neovlivnilo. Pokud máte zlost, pokuste se najít skutečné viníky vzniklé situace, není to tak obtížné.
DONEZ je v každém případě nepřijatelný a tímto problémem se mnozí z nás zabývají. Odpovědný za DONEZ je ministr Drábek, nikoli Romové. Proto není úplně jasné, z jakého důvodu se rozčilujete právě na ně.
Štvaním proti Romům se poměry v naší zemi určitě nezlepší, a pokud jde o Vaši neteř, ani nahnání všech Romů do DONEZ by její situaci nijak neovlivnilo. Pokud máte zlost, pokuste se najít skutečné viníky vzniklé situace, není to tak obtížné.
Odpovědět | Smazat | IP: 94.112.232.102 Blokovat IP
Rozhovor s členkou ASN
Diskuse
Diskuse
Olda
19. 1. 2012 23:51
Upozorňuji na rozhovor Haló novin s Renatou Hanušovou z Akčního spolku nezaměstnaných.
Vláda podněcuje nenávist vůči lidem bez práce
Vysvětlete, prosím, našim čtenářům, co je Akční spolek nezaměstnaných.
Akční spolek nezaměstnaných (ASN) vznikl jako občanské sdružení v srpnu 2010 s cílem hájit práva a zájmy nezaměstnaných. Navazujeme na tradice rozsáhlého a úspěšného československého hnutí nezaměstnaných z doby velké krize třicátých let, inspirujeme se i aktuální činností obdobných hnutí v civilizovaných zemích.
Na webových stránkách ASN (www.akcnispolek.estranky.cz) uvádíte, že »v blízké budoucnosti se české hnutí nezaměstnaných stane významným činitelem společenského života a nepominutelným politickým faktorem«. Co tím máte konkrétně na mysli?
ASN zveřejnil již v lednu loňského roku program Charty nezaměstnaných s konstruktivními návrhy na zlepšení životní situace občanů bez práce. Týkají se jejich postavení ve společnosti, zvýšení zaměstnanosti a záruk existenčních jistot, bez nichž není možné lidsky důstojně existovat. Podařilo se nám vzbudit pozornost veřejnosti, a především ostatních iniciativ kritických vůči vládě a její politice, získat jejich spoluúčast na našich aktivitách, protože pochopily závažnost této problematiky.
Podle poslední statistiky ministerstva práce a sociálních věcí (k 9. lednu) je aktuálně v evidenci úřadů práce (ÚP) v České republice 508 451 nezaměstnaných. Podle odhadů analytiků počty lidí bez zaměstnání i nadále porostou. Přitom je volných míst pouhých 35 784! Navíc, dalších 300 tisíc lidí bez práce se již v evidenci ÚP nenachází. Celkem je tedy v ČR více než 800 tisíc lidí bez práce, a tudíž i bez příjmů k zajištění existence. Podle oficiálních údajů vlády činí současná míra nezaměstnanosti 8,6 %, skutečně je to ale 13,7 %. Srovnání s ostatními zeměmi EU pak pro ČR vypadá mnohem hůř.
Kolik nezaměstnaných z těch, kteří jsou odhlášeni z evidence ÚP, získá skutečně práci? Odpověď pokračuje v celostránkovém rozhovoru v Haló novinách ze dne 19. 1. 2011 na
http://www.halonoviny.cz/articles/view/230922
Vláda podněcuje nenávist vůči lidem bez práce
Vysvětlete, prosím, našim čtenářům, co je Akční spolek nezaměstnaných.
Akční spolek nezaměstnaných (ASN) vznikl jako občanské sdružení v srpnu 2010 s cílem hájit práva a zájmy nezaměstnaných. Navazujeme na tradice rozsáhlého a úspěšného československého hnutí nezaměstnaných z doby velké krize třicátých let, inspirujeme se i aktuální činností obdobných hnutí v civilizovaných zemích.
Na webových stránkách ASN (www.akcnispolek.estranky.cz) uvádíte, že »v blízké budoucnosti se české hnutí nezaměstnaných stane významným činitelem společenského života a nepominutelným politickým faktorem«. Co tím máte konkrétně na mysli?
ASN zveřejnil již v lednu loňského roku program Charty nezaměstnaných s konstruktivními návrhy na zlepšení životní situace občanů bez práce. Týkají se jejich postavení ve společnosti, zvýšení zaměstnanosti a záruk existenčních jistot, bez nichž není možné lidsky důstojně existovat. Podařilo se nám vzbudit pozornost veřejnosti, a především ostatních iniciativ kritických vůči vládě a její politice, získat jejich spoluúčast na našich aktivitách, protože pochopily závažnost této problematiky.
Podle poslední statistiky ministerstva práce a sociálních věcí (k 9. lednu) je aktuálně v evidenci úřadů práce (ÚP) v České republice 508 451 nezaměstnaných. Podle odhadů analytiků počty lidí bez zaměstnání i nadále porostou. Přitom je volných míst pouhých 35 784! Navíc, dalších 300 tisíc lidí bez práce se již v evidenci ÚP nenachází. Celkem je tedy v ČR více než 800 tisíc lidí bez práce, a tudíž i bez příjmů k zajištění existence. Podle oficiálních údajů vlády činí současná míra nezaměstnanosti 8,6 %, skutečně je to ale 13,7 %. Srovnání s ostatními zeměmi EU pak pro ČR vypadá mnohem hůř.
Kolik nezaměstnaných z těch, kteří jsou odhlášeni z evidence ÚP, získá skutečně práci? Odpověď pokračuje v celostránkovém rozhovoru v Haló novinách ze dne 19. 1. 2011 na
http://www.halonoviny.cz/articles/view/230922
Odpovědět | Smazat | IP: 89.102.175.129 Blokovat IP
Re: Opět na ÚP
Diskuse
Diskuse
ABC
19. 1. 2012 23:53
Jestli ta paní důchodkyně za tu práci dostala odměnu a teď se čeká jen na nezaměstnané otroky, odporuje to mezinárodnímu pracovnímu právu! Zejména čl. 9, kde je jasně řečeno, že pokud za práci, kterou nyní mají dělat nezaměstnaní zdarma, byla vyplácena odměna, jde o nucenou práci, která je v rozporu s mezinárodním právem (ILO). Na pana starostu a spol bych jednoznačně podal přinejmenším stížnost, né-li trestní oznamení!
Odpovědět | Smazat | IP: 81.200.54.251 Blokovat IP
Drábek rozdával tučné odměny. Jeden náměstek měl za půlrok milion
Diskuse
Diskuse
ABC
20. 1. 2012 00:00
Ministerstvo práce a sociálních věcí rozdávalo tučné odměny. Za posledního půl roku ministr Jaromír Drábek schválil dvacet prémií vyšších než sto tisíc korun. Jeden jeho náměstek si pak přišel na odměnu přes 600 tisíc korun.
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Drabek-rozdaval-tucne-odmeny-Jeden-namestek-mel-za-pulrok-milion-220352
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Drabek-rozdaval-tucne-odmeny-Jeden-namestek-mel-za-pulrok-milion-220352
Odpovědět | Smazat | IP: 81.200.54.251 Blokovat IP
Drábek rozdával tučné odměny. Jeden náměstek měl za půlrok milion
Diskuse
Diskuse
Aleš
20. 1. 2012 11:49
Takhle to nějak je... no a nezaměstnaní mohou jít na ty V. prospěšné práce
a plus ty hlášky na těch poštách.Drábek si může zamést ve svoji hlavě blbé myšlení s těmi nápady jak to dotyčný pro nezaměstnané určil.Napsal
jsem to tak jak mu to náleží.Je to pouze můj názor a ostatním nezaměstnaným
je na nich jak to vidí. A ty výplaty za tu práci pokud zrovna nějakou máme....
Řešením jsou půjčky dluhy koloběh vše se jen píše.Našim dětem hrozby.
a plus ty hlášky na těch poštách.Drábek si může zamést ve svoji hlavě blbé myšlení s těmi nápady jak to dotyčný pro nezaměstnané určil.Napsal
jsem to tak jak mu to náleží.Je to pouze můj názor a ostatním nezaměstnaným
je na nich jak to vidí. A ty výplaty za tu práci pokud zrovna nějakou máme....
Řešením jsou půjčky dluhy koloběh vše se jen píše.Našim dětem hrozby.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
Re: reakce na stať
Veřejná služba porušuje Listinu základních lidských práv a svobod
Veřejná služba porušuje Listinu základních lidských práv a svobod
Vilém
20. 1. 2012 12:57
Je velmi snadné vznášet různé zmatené připomínky i bez jakýchkoli znalostí a informací, poněkud směšné ale je, když se právě jejich autor dožaduje kvalitní argumentace, případně mluví bez souvislosti o tom, jak snadné je nadávat.
Postižení občané mohou samozřejmě argumenty z textu prakticky využít, a například veřejnost by rozhodně měla vědět, jaké jsou závady veřejné služby.
Postižení občané mohou samozřejmě argumenty z textu prakticky využít, a například veřejnost by rozhodně měla vědět, jaké jsou závady veřejné služby.
Odpovědět | Smazat | IP: 94.112.232.102 Blokovat IP
Re: Re: Opět na ÚP
Diskuse
Diskuse
Jana
20. 1. 2012 13:32
Tady už odporuje všechno všemu i zdravému rozumu a nic se neděje. Máme to tu pěkný bordelistán. Jak někdo před časem napsal , jsme ovce. Otázka je jak ještě dlouho.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.192.60.32 Blokovat IP
Pan chytrý
Diskuse
Diskuse
Jana
20. 1. 2012 13:45
Stále čtu jak je pan Drábek všechno jen ne chytrý. Není to pravda, tento pán jako vůdce své smečky je naopak velice chytrý. Našli způsoby jak snížit oficiálně zveřejńované počty nazaměstnaných, snížit výplaty starobních důchodů, umožni práci legálně zadarmo, dostat do oběhu naškudlené peníze občanů - stát už nemá co prodat a rozebrat, rozeštvat lidi mezi sebou......další úspěchy si doplňte ,určitě na nějaké přijdete. A za to rozdat zasloužené vysoké odměny. Cíle se postupně naplňují.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.192.60.32 Blokovat IP
MAFIÁNSKÝ KAPITALISMUS
Diskuse
Diskuse
anonym
20. 1. 2012 14:31
770 618 nezaměstnaných ČR je otrokářský lágr mafiánského kapitalismu, zločinný režim UKRADL LlDEM Práci,totalitní diktatura mafiánského kapitalismu lže občanům ,podvádí je falešnými statistikami , Úřady v Česku tají, kolik lidí skutečně nemá práci, nezaměstnanost v Česku je o 100% vyšší http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/prace/clanek.phtml?id=724621 8. 11. 2011 Úřady práce evidovaly 470.618 .uchazečů o práci + o čem mlčí je přes 300 000 lidí nezaměstnaných co nejsou v evidenci úřadů práce ........... údaje k datu 26.3 2011...............4 666 233 celkový počet ekonomicky aktivních osob (včetně nezaměstnaných) z toho 770 618 reálný počet nezaměstnaných ----------------------- reálná nezaměstnanost je 16% .................. a počet reálně nezaměstnaných na jediné volné pracovní místo je 21 ......... ÚP ČR evidoval k 30. 11. 2011 celkem 36 832 volných pracovních míst. takže nezaměstnaní nikdy nemůžou najít pracovní místa co neexistují , o které je okradl mafiánský kapitalismus , .........................jako bonus je zločinecký režim trestá nacistickými nucenými pracemi , šikanou na czechpointech , terorizováním úřadů práce když jsou nuceni hledat neexistující pracovní místa ................................................tento mafiánský kapitalismus = teror obyvatel , protože i zaměstnaní jsou jen bezprávní otroci ...........tomu se říká otrokářská svoboda
reagovat
reagovat
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
Proc lide nevyjdou do ulic a nechaji to libit?
Diskuse
Diskuse
občan
20. 1. 2012 14:40
Techto duvodu je vice. Predevsim chybi vudce, v teto zemi prevlada nazor, ze nikomu nelze verit, podporovany medii. Dale dobre funguje straseni politiku, ze bez nich chcipnem i kdyz je jasne, ze opak je pravdou. A predevsim se skvele dari hra rozdel a panuj. Princip je jednoduchy, vytvori se zastupny problem, pro obvynovani se dvou skupin stylem, kdo za to muze? Samozřejmně, ze ani jedni! To podstatne diky tomu jede na pozadi dal. A o tom to je. Ovsem vseho docasu. Az se system rizeneho zbydacovani presiti, tak to bude skutene tvrde. Mam neblahe tuseni, ze nepujde o samet, ale spoustu zverstev.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
Hlavně, že Drábek
Diskuse
Diskuse
občan
20. 1. 2012 14:46
nezapomněl včas přidělit úředníkům MPSV nadstandardní odměny za vymýšlení takovýchto paskvilů. Odměny dosáhují řádu stovek tisíc a vysoce převýšují odměny na jiných ministerstvech. Pan Drábek káže vodu a pije kvalitní víno.
Odpovědět | Smazat | IP: 213.29.146.231 Blokovat IP
JEN NÁS OŽEBRAČUJÍ
Diskuse
Diskuse
občan
20. 1. 2012 15:03
Že se hajzlové nestydí,co to je za stát,kde lidi musí chodit žebrat na úřady ?Proč nemají senioři důstojné důchody,za celoživotní praci,které odpovídají cenám.Když stát neregulije ceny,proč tedy nevalorizuje důchody tak,aby lidi měli na nájmy a na jídlo.Těch 150,- Kč si strčte do prdele,to nikoho nezachrání,to je výsměch.Kam jste to dotáhli vy naši političtí hajzlové v čele s Klausem ????Styďte se šmejdi.Ty nakradené majetky si neužijete,stejně chcípnete v bolestech za to svinstvo,které tady provozujete s občany.Na ministerstvech si rozdávají miliony a slušní lidé musí chodit žebrat,aby přežili řádění těch nelidských hovad.