Danganronpa trigger happy havoc
Danganronpa: Trigger Happy Havoc hraje hráče v roli Makoto Naegi, studenta Hope's Peak Academy, který se ocitne uvnitř uvězněný ve hře vzájemného zabíjení mezi studenty. Hra je podobná ve stylu seriálu Ace Attorney, která se otáčí kolem vyšetřování a zjišťování protikladů, i když s důrazem na rychlejší hraní.Každá kapitola hry obsahuje dva styly hry; School Life, ve kterém hráč prozkoumá akademii a postupuje skrze příběh, a zkoušky třídy, kde hráč musí odvodit viníka zločinu.
Během Školního života může hráč prozkoumat školní areál v první osobě a více oblastí akademie se stává dostupným při pokračování hry. Zatímco v jedné z různých místností se hráči pohybují kurzorem, který se používá k zahájení rozhovorů s postavami nebo ke zkoumání částí prostředí. Zkoumáním některých objektů získává Medaile Monokuma, která může být použita v továrně s kapslí ve školní dílně k odemknutí dárků. Škola Život je rozdělena do dvou částí; "Daily Life" a "Deadly Life". V sekcích každodenního života hráči konverzují s různými postavami a posunují plot. Některé komentáře mohou reagovat, aby odhalily nové informace. V určených segmentech "volného času" se mohou hráči rozhodnout, že si povlečou specifické postavy a dávají jim dárky, které zase odhalí více informací o nich a odemknou různé dovednosti, které mohou být použity v testu třídy. Když je objevena scéna zločinu, hra se přesune do sekce Deadly Life, ve které musí hráč hledat stopy v celé akademii. Získané důkazy a svědectví jsou uloženy v elektronické příručce hráče, kde si hráči mohou také uložit svou hru. Když se objeví veškeré možné důkazy, hra se přesune do zkušební třídy. Před zkouškou třídy mohou hráči přiřadit jakékoli dovednosti, které odemkli, což jim může pomoci během hry.
Studie třídy jsou hlavní částí hry, ve které musí studenti mezi sebou diskutovat o tom, kdo je viníkem. S výjimkou příležitostí, kdy musí hráč odpovědět na dotaz s více volbami nebo předložit důkaz, třídní zkoušky se skládají ze čtyř hlavních stylů hry: Nonstop Debate, Hangman's Gambit, Bullet Time Battle a Argument závěrky. Nejběžnější z nich je Nonstop Debate, kde postavy automaticky diskutují o svých myšlenkách na případ, s potenciálními "slabými body" zvýrazněnými žlutě. Během těchto sekcí je hráč vyzbrojen "Pravdivými kuličkami", metaforickými kulkami obsahujícími důkazy důležité pro diskusi. Za účelem rozbití debaty musí hráč nalézt mezi svými slabými místy lež nebo rozpor a zastřelit ho kulkou obsahující důkaz, který je v rozporu. Hráči mohou také umlčet rušivý fialový chatter, aby získali více času a využívali měřiče koncentrace pro zpomalení konverzace a snazší fotografování. Tyto oddíly se stávají obtížnější, jak se hra postupuje a přidávají se další slabé body, přičemž pozdější zkoušky občas vyžadují, aby hráč použil jednu poznámku jako střelivo proti jinému. Hangman's Gambit je sekcí pro střelbu, ve které hráč musí sestřelit konkrétní písmena, která vysvětlují stopu. Bullet Time Battle je individuální debata proti jinému studentovi s rytmickým herním stylem. Jak soupeř dělá poznámky, musí hráč stisknout tlačítka včas, aby zablokoval poznámky a sestřelil je dolů. Konečně Závěrečná argumentace je hádanka, ve které hráči společně sestavují komiks, který zobrazuje, jak se zločinec dostal dolů. Hráči Vliv mezi ostatními studenty je reprezentován srdcem, který se snižuje vždy, když hráč udělá chyby ve střelbě protikladů nebo předkládá důkazy a je mírně doplňován, když jsou předloženy správné důkazy. Hra končí, pokud hráč ztratí veškerý svůj vliv, nebo pokud v průběhu segmentu nevydrží čas. Na konci zkušební doby jsou hráči zařazováni na jejich výkon, s dalšími medailemi Monokuma udělenými pro vysoké tituly.
Verze PlayStation Vita a PlayStation 4 jsou vybaveny exkluzivním režimem Školní život založený na režimu Island, který byl představen v Danganronpa 2 a který je odblokován po vyčištění hry jednou. V tomto "Co kdy?" režim, Monokuma úkoly studenty se staví několik zálohovacích jednotek sám sebe během několika dnů. Každý den hráč přiřadí studentům, aby vyčistili prostory pro potřebné materiály potřebné pro sestavení každého konceptu, pro udržení čistoty školy nebo odpočinku pro obnovení energie. Během volného času mohou hráči buď společně s ostatními studenty odemknout dovednosti, stejně jako v hlavní hře, nebo využít jízdenky vydělané z dokončených konceptů, které jim zajistí výlety. Verze Vita také obsahuje grafiku s vysokým rozlišením a volitelné ovládací prvky dotykové obrazovky.
dávám 9/10 nahráno 20h.
viz obchod zde: http://store.steampowered.com/app/413410/Danganronpa_Trigger_Happy_Havoc/