Jdi na obsah Jdi na menu

5.Část

dscn0195.jpg

 

5.část

otní úroveň v Evropě.Odtud by šly výrobky do celé Evropy a Afriky.Další továrna by byla v Číně v hlavním městě v Pekingu a největší továrna by byla samozřejmě na Cubě,odkud by bylo exportováno do Severní a Jižní Ameriky atd.Počítače jsou produktem, který bude v budoucnu velice vyžadován, proto je také vhodné a potřebné, aby se tato značka vytvořila.Trh s výpočetní technikou bude nenasycený i s příchodem značky Codelogic.Tato značka má tedy s přihlédnutím k faktu,že by byly Afrika a Indie,Rusko a Kazachstán integrovány do celosvětové spotřební sítě, velký přínos z důvodu ,že je hmatatelnou alternativou k stávajícím značkám.Trh je připraven na to, aby přijal novou značku výpočetní techniky, a s přihlédnutím k faktu, že by výše vyjmenované státy a země začaly hromadně nakupovat produkty a tedy elektroniku, tak by nová značka měla blahý přínos z důvodu větších možností výběru pro zákazníky a celkově také jde o obohacení světa o novou techniku a nového výrobce, který se může podílet na pokroku ve světě výpočetní techniky.

Další firma pro zvýšení HDP a hlavně pro obohacení světa o novou elektrotechniku,která by patřila Cubě,by byla firma ,která by vyráběla Bílou techniku, tedy kuchyňské spotřebiče.Značka této techniky by nesla jméno Cube (z angličtiny kostka),a vyráběla by například ledničky,Myčky,Sporáky,Pračky,Klimatizace,Microvlnné trouby,Vinotéky,Radiátory a topidla,Mrazáky a Bojlery.Byla by to normální konkurenceschopná značka,tedy při srovnatelné cenové relaci s konkurencí.Pračky by měly například záruku 10 let na buben.Každý model by byl opatřen digitálním displayem,byl by úsporný na vodu a energii a každý výrobek značky Cube by musel mít výhradně bílou barvu.Každá myčka značky Cube by měla být opatřena digitálním displayem,měla by mít hlučnost od 38 do 45 decibelů,měla by mít zvukový signál ukončení programu atd.Každá myčka by měla mít 6 let záruku.Ledničky by se měly vyrábět ve stylu Amerických ledniček, tedy dvoudveřových,dále dvoupatrové s mrazáky,dále malé kompaktní ledničky.Všechny ledničky by měly být opatřeny displayem.Každá lednička by měla mít supermrazení a také superchlazení.Měly by mít skleněné police a hlučnost nebude moci přesáhnout 40 DB.Do nové cubánské značky na bílou techniku bych mohl investovat sumu rovnající se 30 miliardám dolarů.Továrny by byly na Cubě v Havaně,dále v Rakousku ve Vídni,dále v Indii v Novém Dillí,a v Číně v Pekingu a poslední v Africe v Keňi v hlavním městě Nairobi.

Další elektrotechnikou pro zvýšení HDP v České Republice a pro obohacení světa o další elektroniku by byla přesně elektronika,která slouží jako GPS.Tedy by vznikla nová značka automobilových,motocyklových,lodních i cyklistických navigací.Značka by měla jméno Zamnou.Co se týče názvu navigací, tak ten je zvolen tak, aby byl mezinárodní a přitom byl český.Název značky znamená následuj mě,neboli jdi v mých stopách.Tato značka by vyráběla navigace například od 6000 do 35000 Kč.Byli by to výkonné navigace se všemi potřebnými funkcemi jako je MP3,TV tuner,Bluetooth,Radio atd..Existovaly by tedy například tyto modely:První model by byl Zamnou Europe 470,tento model by měl v základu 500 míst pro uložení cílů a 300 pro uložení tras.Měl by konvertor měny,kalkulačku,Radio,Bluetooth a dále všechny dodatečné funkce jako:body zájmu,nastavování průjezdových bodů atd..Cena navigace by měla být ve výši 6000 Kč.Další model by byl Zamnou America 670,tento model by měl v základu 1000 míst pro uložení cílů,a 600 pro uložení tras.Měl by mít Konvertor měny,kalkulačku,budík,stopky,Mp3,Bluetooth,Radio a TV tuner.Model C670 by měl být opatřen stejnými dodatečnými funkcemi jako model C440.Cena modelu by ležela na hranici 14990 Kč.Další model by měl být model určený pro motocyklisty.Tento model by nesl jméno Zamnou Indianopolis 570 , tento model by měl mít v základu stejné funkce jako model C670 a měl by být opatřen i stejnými dodatečnými funkcemi.Jen by měl mít v základu také Hands Free sluchátka do přilby a měl by být zcela vodotěsný.Cena by měla být okolo 22000 Kč.Vyráběné navigace by se měly jmenovat podle tratí závodů motocyklů,dále podle kontinentů a také podle názvů oceánů a nakonec podle slavných názvů lesů a přírodních rezervací.Navigace pro motocykly by měly používat názvy podle závodních okruhů v Moto GP,u automobilových navigací by měly být používány názvy kontinentů a největších suchozemských osídlených zemí,a u námořních navigací by měly být používány názvy moří a oceánů,a u cyklistických navigací by se měly používat názvy nejznámějších světových lesů a přírodních rezervací.Modely by se měly vyrábět ve třech továrnách.První v ČR v Praze,další v USA v Seatlu,a třetí v Číně v Pekingu.Do této firmy bych investoval přesně 8 miliard dolarů (160 miliard korun) pro výstavbu továren,výrobu součástek,opatřování displayů z nejvyšší kvalitou,pro zajišťování baterií a na vytvoření nového programového prostředí pro vyráběné navigace.Značka Zamnou by měla zaručovat vysoké prodeje v celé Evropě,například v Německu,Francii,Španělsku a Nizozemsku by měly být prodeje na vysoké úrovni,dále v Americe by si měla značka vést také na nejvyšší úrovni a v Japonsku a Číně taktéž.V České republice by měly být prodeje nejvyšší kvůli tomu, že by byl výrobek český a tedy tuzemský.Očekává se od značky vysoká perspektivita a vysoké prodeje vyráběných produktů.

Pro zvýšení HDP a také pro přispění dalším podílem v automobilovém trhu bych nechal na Cubě přesněji ve městě Santiago de Cuba tedy druhém největším městě na Cubě vystavět velkou továrnu pro automobily která by nesla přesně jméno BRAGA,tato továrna by měla další firemní továrny,a to přesně: první ve Francii ,Detroitu a čtvrtá v Šanghaji.Firma by vyráběla od začátku 4 modely které by se mohli samozřejmě rozšiřovat o další druhy a typy vozidel.V nabídce by mohl být například model menšího luxusního sedanu s názvem BRAGA FERUCIO který by měl 4 motorizace a byl by v cenové relaci od 1100000 kč do 2500000 kč podle výbavy první 2.0 naftový motor,3 litrový naftový motor,3.5 litrový benzínový motor a 4.4 litrový motor,dále by to byl model většího luxusního sedanu s názvem BRAGA BAROKO se čtyřmi motorizacemi v cenové relaci od 3100000 kč do 4600000 kč například s benzínovým 2.7 litrovým motorem(s 340 koňmi),3 litrovým naftovým motorem,3,5 litrovým benzínovým motorem a 5.5 litrovým motorem(osmiválcem)a 5.6 litrovým motorem(desetiválcem) ,dále model BRAGA SAVANA v cenách od 2300000 kč do 3800000 kč BRAGA SAVANA by byla se stejnými motorizacemi jako u BRAGY BAROKO s přidáním 6 litrového benzínového dvanáctiválce a čtvrtý model by byl model rodinného Vanu s názvem BRAGA MISSISIPPI v cenách od 1050000 kč do 2100000 se čtyřmi motorizacemi první 2.0T benzínový motor, 2.2 naftový motor,další 2.5 benzínový motor,a poslední 3 litrový naftový motor.A dále bych nechal rozjet další firmu a továrny na výrobu motocyklů která by nesla jméno: Fukissimo.Firma by měla největší továrnu na Cubě v Santa Claře a další menší továrny ve Francii v Paříži a další v Číně v Hongkongu.Tato firma by produkovala čtyři modely, první by byl skútr Fukissimo Hortensia s 880 ccm a výkonem 80 koní,která by měla cenu 288 000 Kč, další model supersportu s názvem Fukissimo Narcisia s 1100 ccm a výkonem 198 koní, V max 300 km/h, a cenou 530 000 Kč,další choper Fukissmimo Everest s objemem 1900 ccm a výkonem 130 koní, V-max 200 km/h, tento choper by měl základní cenu 508 000 kč, a poslední Fukissimo Kilimadžaro s objemem 990 ccm a výkonem 110 koní, třemi barevnými kombinacemi a cenou 272 000 Kč.A třetím přičiněním se na HDP, tedy zisku státu a vytvořením Cuby jako motoristické světové veličiny by byla nová značka autobusů která by nesla jméno Leggera a tyto autobusy by byli pro městský,meziměstský a dálkový provoz(u autobusů typu pro městský provoz by byli tedy krátké,a dále typ ve stylu harmoniky).Autobusy by byly lehké asi o dvě a půl tuny než u konkurence a také s nižší průměrnou spotřebou.Tato firma by měla továrny na Cubě v Havaně a další v JAR v Kapském městě,další v Evropě ve Francii v Paříži,čtvrtý v Indii v Novém Dillí a poslední v Číně v Hongkongu.Autobusy by mohly stát např.od 1900000 kč do 8000000 kč.

Dále pro zavedení České republiky jako velmoci ve výrobě bílé techniky a pro obohacení světa a všech vytvořených světů o novou bílou techniku by se založila nová značka bílé techniky s názvem Novia.Název firmy by byl použit podle španělského slova Novia,což v překladu znamená nevěsta.Název je zvolen z důvodu, že každá nevěsta je vždy v bílém, což je pro bílou techniku důležitý atribut,a také pro název hraje fakt, že se s bílou technikou v podstatě člověk obrazně ožení a vytvoří s ní partnerský a hlavně společný život.Opět by značka tedy vyráběla:ledničky,mrazáky,myčky,pračky,trouby,vinotéky,bojlery,klimatizace,mikrovlnné trouby atd..Každá lednička by se vyráběla s displayem, supermrazením, superchlazením,skleněnými policemi a hlučnost by neměla přesáhnout 40 DB.Myčky by měly mít záruku 6 let,měly by mít vysokou úspornost vody a každá myčka by měla být opatřena displayem.U praček by měly být standardně montovány displaye,buben by měl mít záruku 10 let. Každá pračka značky Novia by měla být úsporná na vodu a energii.Do této firmy bych investoval za 4 roky přesně 30 miliard dolarů na vytvoření zázemí,výstavbu továren atd..Továrny by se nacházely: první v ČR v Liberci,druhá v Americe ve Phoenixu,třetí v Číně v Pekingu,čtvrtá v Indii v Novém Dillí, poslední v Africe v Kinshase.Firma by měla distribuovat své produkty na jiné trhy než značka Cube,z důvodu aby nebyly trhy přesycené.Samozřejmě tam, kde by bylo potřeba dávat obě značky na trh, by se přistupovalo k této strategii.Firmy Cube a Novia by vznikaly díky financím od stejného investora, proto by existovala spolupráce těchto firem,ale tato spolupráce by byla pouze ve vzájemném informování těchto dvou firem o rozmísťování výrobků na dané trhy,a také informování o počtu konkrétních prodaných výrobků za určité období.

Dalším možným přínosem pro svět by mohl být prodej produktů z obuvnického průmyslu.Tato firma by byla cubánská a byla by to firma vyrábějící luxusní a stylovou dámskou i pánskou a v omezených sériích i dětskou luxusní obuv.Obuv by měla značku Celebrity.Značka by měla znamenat v překladu slovo sláva,veličina,hvězda atd..Obuv by měla být vyráběna za použití nejexkluzivnějších druhů kůže.Měla by být v nabídce i aligátoří kůže.Dámská obuv by měla nabízet vysoké kozačky bez kožíšku a i s kožíškem, dále nižší kozačky s bočními zipy a se šněrováním a také klasické luxusní střevíce v luxusních materiálech atd..Pánské boty by měly být koncipovány s dlouhými protáhlými špičkami a měly by mít nižší výšku.Tento druh bot by měl být v provedení s lesklým povrchem,dále v bílé barvě kůže a do třetice v provedení v hadí a krokodýlí kůži.Dětské boty by měly být hlavně semišové a hlavně s vyšší výškou a vyšší podrážkou.Ceny bot by se měly pohybovat od 7000 do 90000 Kč.Továrny by byly tři.První na Cubě v Havaně,druhá v Lucembursku v hlavním městě Lucemburk a poslední v Indii v hlavním městě Novém Dillí.Do této firmy bych investoval 5 miliard dolarů.

Další technika, určená pro zavedení v lidské společnosti, by byla výroba leteckých a zároveň automobilových dopravních prostředků.Jedná se tedy o kombinaci leteckého modulu s automobilem.Existovaly by tedy moduly určené pouze k letu nebo tato forma zkombinovaná do jednoho modulu, tedy letecký modul a automobil.Tyto dopravní prostředky by byly dražší ve většině případů až o polovinu nebo třičtvrtinu.Měly by mít v základu: Gyroskop,Tempomat,Výškoměr,Radar,Satelitní navigaci, která by se používala pro řízení,atd.Satelitní navigace by se opět používala pro řízení z bodu A do bodu B.Opět by se zadával do navigace, tedy do počítače daného modulu, bod vzletu a pak bod přistání.V navigacích by byly uloženy všechny přistávací místa v dané Zemi nebo na daném kontinentu.Jako pohon modulu by mohl sloužit pohon, který je nejlepší a nejdokonalejší, tedy pohon založený na principu perpetum mobile,nebo v dalším případě využití nového druhu energie schopného nadnášet tělesa těžší než 1000 kg i v nehybné poloze ve vzduchu.Je možné,že jde o druh energie, která bude pracovat buď na principu akce s reakcí a nebo na principu odporu pevného nebo kapalného skupenství tělesa proti jinému tělesu jiného nebo stejného skupenství.Jde hlavně o to se dopracovat k daným principům pohonu.Vše by měla být otázka času.Každý modul by měl mít bezpečnou povahu a měl by se zařadit mezi nejbezpečnější dopravu na světě.Kola, tedy rotující ústrojí, by mělo být konstruováno v pevném a neměnném stavu, tedy nemělo by se přistupovat k takové konstrukci, která by se měla přizpůsobovat vzduchu, protože rychlost modulu by byla maximálně 90 km/h.Modul by měl být opatřen volantem a automatickou převodovkou.U modulu by mohla být manuální převodovka pouze na přání z důvodu, aby byl modul jednoduchý na ovládání a byl nejluxusnější,což by byla vlastnost, která by patřila pouze modulům.Schopnost se pohybovat po dálnici a pak sjet k místu vzletu, které by bylo označeno na návěstí na dálnici, a následně najet na místo vzletu a odletět do libovolného cíle by znamenalo nejluxusnější způsob dopravy na světě.

Dalším způsobem letecké dopravy by byly vzdušné létající stroje, založené na platformách sajdkáry.Dá se odhadovat, že by mohly vznikat sajdkáry s venkovní kapotáží.Sajdkárové moduly by byly kompletně kapotované,měly by střechu,boční linie,dveře u řidiče a horní kryt u spolujezdce založeny na platformě aktuálních stíhaček F16.Sajdkáry by byly velikosti například Nissanu Micra s kruhovými světlomety.Opět by mělo vše fungovat na principu zadávání bodů vzletu a bodu přistání do navigace a řízení sajdkár by mělo být bez asistence člověka.Vzdušná sajdkára by byla spíše stylový způsob dopravy pro motorkáře a pro všechny fanoušky.Podlaha sajdkáry by obsahovala prosklené panely a bylo by možné si detailněji vychutnat pocit z letu.Sajdkáry by byly muskulaturní pro uložení daného pohonu a byly by robustní pro bezpečnost cestujících.Každá sajdkára by byla určena pouze pro létaní.Létající sajdkáry by měly sloužit pro prožití intenzivnějšího pocitu z létání až adrenalinového zážitku.Protože se momentálně chtějí vyrábět automobily určené na adrenalinovou jízdu a je zájem tyto vozy vyrábět i v budoucnu, tak by mohla být budoucnost létajících sajdkár velmi reálná.Šlo by tedy hlavně o létající prostředky určené pouze pro pohyb ve vzduchu z bodu A do bodu B.Létající sajdkáry by musely patřit k nejbezpečnější dopravě, jinak by se nemohly realizovat.Šlo by hlavně o zakomponování pohonu do sajdkáry a o dosažení dokonalého vyvážení.Proto by váha obrazného motocyklu a váha obrazné sajdkáry musela být v přesném poměru a jde o délku sajdkáry, která musí být stejná jako obrazný motocykl.Létající sajdkáry by měly být také z 70 procent prosklené a po stranách by měly nabízet o 40 procent větší výhled než moduly.Sajdkáry by měly mít své místo na planetě Zemi a ostatních planetách z důvodu maximálního využití letecké dopravy a maximálního využití možností vzdušného prostoru.Létající sajdkáry by se používaly většinou ve městech a pro dopravu mezi městy.Maximální rychlost by měla být 70-80 km/hod.

Dalším tématem, kterým je důležité se zabývat, je vzlétávání a přistávání na vyhrazených místech.Vzlétání a přistávání na vyhrazených místech by mělo být řízeno hlavně navigací všech vozidel.Místa vzletu by se mohly stavět u rodinných domu podobně jako heliporty.Tyto místa by se musela registrovat do národní databáze prostorů pro vzlétání a přistávání.Každý člověk by si mohl nechat postavit místo vzletu u svého rodinného domu za přibližně 250-300 tisíc Kč.Pro občany, kteří by o stavění prostorů pro vzlet neměli zájem, by měli jako variantu místa vzletu hromadná, která by se stavěla ve městech,na okrajích měst,u dálnic a u okresních silnic.Rozlišovala by se tedy místa vzletu a místa přistání.Každý prostor by byl rozdělen a evidován jako odlišná položka v navigaci.Proto by se mělo na místech vzletu pouze vzlétat a na místech přistání pouze přistávat.Všechna místa přistání by měla být opatřeny minimálně 2000 skleněnými a plastovými odrazkami.Tyto odrazky by měly osvětlovat světla na podvozku každého modulu pro stoprocentní bezpečnost lidí pohybujících se na parkovišti.Za každý vzlet by se mělo platit,tedy povolení vjezdu na místo vzletu by mělo být zpoplatněno.Přistávání a odjezd z místa přistávání by měly být samozřejmě zdarma.

Další důležitou věcí, která by měla být realizována,, je zavedení speciálních navigací pro Hasiče, Policii a Rychlou záchranou službu.Jde o to, že budoucnost letecké dopravy je určitě velmi pestrá.Když je vzat fakt, že před 70 lety se ještě nelétalo letadly a dnes díky objevení principu vztlaku a zdokonalení spalovacích motoru do formy motorů v letadlech typu Rolls Royce atd.se létá každodenně a světové aerolinky odbaví denně desetitisíce lidí,tak se dá počítat s tím, že létaní a doprava díky létaní bude zdokonalována a doplňována o další druhy dopravy.Proto je možné počítat s faktem že budou v budoucnosti používány létající moduly pro policii,hasiče a sanitky.A jelikož je třeba s tím počítat, tak je nutné myslet i na navigace pro tyto záchranné složky a ochranné složky.Navigace jsou důležité z důvodu toho, že když se vezme příklad, při kterém se mají volat například hasiči ,tak je důležité vědět, kam se má tento výjezd přesunout a kde má pomoci.Proto by sloužily speciální navigace, které by musely ukazovat směr ,tedy kurz do cíle a měly by ukazovat zbývající vzdálenost do cíle.Takto by měly fungovat tyto navigace a tyto záchranné složky by měly nastavenou jednu obecnou hodnotu na výškoměru a musely by také létat pouze v této výšce.Pro manévrování ve městech, tedy klesání, by se u všech létajících modulů nacházejících se v blízkosti například hasičů automaticky zpomalil jejich pohyb na 20 km/h, aby mohli například hasiči bezpečně klesat na místo zásahu.Ovládání klesání velkých hasičských vozů by bylo manuální a vše by bylo ovládáno podle dané situace.Jedná se o to, že je provoz hasičských modulu v aktuálním čase a prostoru, proto musí být ovládání klesání manuální.Každý hasičský modul by musel být osazen zařízením schopném ovládat ostatní moduly a sajdkáry a zpomalit jejich rychlost na 10 až 20 Km/h z důvodu bezpečného klesání speciálních hasičských modulů.

Dále je důležité se věnovat tématu létajících hasičských,policejních a sanitních modulů.Samotné záchranné moduly by byly samozřejmě odlišné od modulů standardních.Pracovaly by tedy na jiné odlišné úrovni.Byly by osazeny technologií, která by spolupracovala s technologií sériově osazenou v každém modulu.Tato technologie by pracovala například na technologii vysílání informací, směřovaných pro přijímače v běžných modulech.Tedy na platformě technologie vysílače a přijímače by byly moduly založeny a ovlivňování rychlosti modulů v km/h by ovlivňovaly počítačové systémy.S příchodem umělé inteligence na trh by vše řídila umělá inteligence podle vyhodnocování intenzity přibližujících se sirén a identifikace záchranného modulu běžným modulem podle schopnosti zjistit přítomnost buď cizí,státní záchranářské umělé inteligence díky přibližování se výstražných sirén a schopnosti vidět záchranná vozidla díky neustálému vyhodnocování informací o pohybu vozidel ve výšce, ve které se mají pohybovat záchranné moduly nebo podle vysílače GPS informace na všechny světové strany v případě absence umělé inteligence.Všechny záchranné moduly by byly konstruovány v provedení, ve kterém by se mohly pohybovat ve vzduchu i po zemi jako automobily.Tedy by mohly na místo zásahu doletět a například jeden blok ulic by dojely na kolech po silnici.Klesání a volba místa klesání záchranných vozidel by bylo ovládáno ručně.Tlačítkem by se měl modul zastavit a dalším tlačítkem by se spouštěla aktivace klesání,směr přídě při klesání by byl řízen díky volantu.Vždy by musely být zapnuty při výjezdu zvukové sirény a také výstražné majáky.Co se týče policie a policejních modulů, tak ta by disponovala základnou pro ovládání modulů,tedy v případě snahy o únik zločince by mohli na dálku naprogramovat modul a jeho nejbližší bod přistání a na místě přistání už by čekala policie, která by mohla osobu zadržet.Policie by disponovala databází všech modulů podle identifikačních značek umístěných na modulech a mohla by ovládat všechny moduly na dálku díky GPS a přijímačům umělé inteligence.

Další záležitostí spojenou s elektrotechnikou, kterou je potřeba analyzovat, je využití umělé inteligence ve veřejné bezpečnosti občanů a ochraně majetku občanů.Proto by mohl vzniknout takzvaný policejní robot, který by byl opatřen programem s umělou inteligencí a schopností pomáhat a chránit.Samozřejmě by byl tento robot opatřen programem s miliardami informací o situacích atd..Vznikl by tedy takzvaný policejní stroj, tedy robot schopný sledovat kamery umístěné v policejním centru neboli na policejní stanici.Robot by mohl střežit například 15 kamer současně a do jedné sledovací místnosti by mohli být nasazeni až 4 roboti, kteří by se starali o veřejný pořádek ve městě a v případě zaznamenání jakéhokoliv přestupku nebo zaznamenání podezřelého chováním by robot nahlásil případ policistům lidským formou hlasového sdělení.Roboti by se měli zasadit o lepší veřejný pořádek a efektivnější ochranu majetku, tedy měli by omezit vandalství a krádeže automobilu a motocyklů.Funkce policie by se měla stát dokonalejší a měla by mít o minimálně 30 procent větší úspěšnost odhalování velkých zločinů a odhalovaní menších zločinů jako kapsářství atd..Roboti by měli mít uniformy bez policejních čepic pro zachování dokonalé identity robotů.Protože budou roboti inteligentní, tak si budou uvědomovat svůj rozdíl oproti lidským kolegům a proto je potřeba jim vštípit, že nejsou lidmi, ale pouhými roboty, kteří musí sloužit lidem a být pouze pracovně založeni a nesmí mít jakékoliv poznámky k lidem a situacím,to by byly věci, které by byly naprogramovány robotům před tím než by byli vpuštěni do svého života.Policejní robot by měl schopnost sledovat kamery rychleji než člověk a dokázal by analyzovat děj s vrozenou neúnavností díky bateriím a s vrozenou duchapřítomností,což by byl jeden z největších přínosů robota ve službách člověku.

Nyní je potřeba se zmínit o tom, jak by se mělo obrazně cestovat ve vesmíru,a jaké by měly být základy spojené s cestováním vesmírem.Když si vezmeme čistě vesmírnou loď,tak ta by měla být ovládána většinou ručně,měla by být osazena například radarem s vysokým výkonem snímaní kvůli rojům meteoritů pohybujících se ve volném prostoru.Loď by byla vybavena například navigací pro pohyb v naší galaxii, tedy v okolí planet celé galaxie, která by měla mít základní schopnosti jako výpočet kilometrů uražených od planety Země k jiným planetám,dále dostatečnou zásobou kyslíku na dlouhé cesty k planetám,dále zařízením pro výrobu umělé gravitace, které by vytvářelo sílu, která by působila jako tíha na všechna tělesa přítomná na vesmírné lodi.Vesmírné lodě by měly být buď elektrické s nově vyvinutými bateriemi nebo jiný pokrokový druh pohonu schopný zdolat dlouhé vzdálenosti na minimální požadavky paliva nebo vymyslet druh pohonu založený na technologii perpetum mobile, kdy by se energie vyráběla neustále a k pohonu by nebylo potřeba žádné palivo,tedy pohon na bázi akce a reakce atd..

Dále pro lepší zpřístupnění a vytvoření sítě dálnic a silnic bude potřeba počítat s výstavbou mostů.Mosty bude potřeba budovat na největších řekách světa.Budou se budovat visuté,obloukové,zavěšené a konzolové mosty a podle materiálu: železobetonové,ocelové,železné,nýtované atd..Je třeba počítat, že dotace na obnovu světa budou investovány hlavně do visutých,obloukových a zavěšených mostů.Mosty budou potřeba na největších řekách podle průměrného průtoku, tedy Amazonka,Kongo,Orinoco a Jang-c‘t’iang ,dále podle velikosti povodí Nil,Paraná Ob,a Mississippi a podle délky:Žlutá řeka,Lena a Amur (mezi Ruskem a ČLR).Mosty by měly být projektovány tak, aby byly schopny odolat zemětřesení,povodním a bombovým útokům.Mohly by se stavět i dlouhé mosty na moři s nízkou hloubkou mořského dna pro automobily.A mohly by se analyzovat možnosti stavby mostů pro vlaky pro spojování břehů moří atd..Obloukové mosty by se měly stavět většinou čtyř a pětiproudové.Měly by se stavět nejvyšší obloukové mosty, které by měly překonat Dubajský most s 205 metry.Dále delší mosty, než stávající nejdelší mosty.Vývoj nových mostů bude jednou z nejdůležitějších záležitostí ve výstavbě nové civilizace ve státech, které jsou chudé a nerozvinuté.Investice do mostů po celém světě by měly být v řádu bilionů dolarů.

Dále pro rychlejší přepravu mezi státy by se měly budovat podmořské nebo také podzemní tunely.Je důležité stavět tyto tunely z důvodu větší bezpečnosti transferu a vyšších odbavovacích možností, než je tomu u lodí a letadel.Tunely by měly být stavěny pouze pro vlaky s železnicí z důvodu bezpečnosti provozu v tunelech.Opět by mělo vše fungovat, jak je tomu u tunelu mezi Francií a Anglií a všechny automobily,motocykly,kamiony a autobusy by byly nakládány na vlaky a tyto vlaky by dopravovaly motorová vozidla do cíle buď pod mořskou hladinou nebo pod zemí.Vlakový tunel se již staví například pod mořem mezi Španělskem a Marokem a bude dokončen roku 2027,a jsou jistě možnosti, kde by se daly tunely stavět i v jiných částech světa, jako například také mezi Cubou a Miami atd..Tato doprava by ročně odbavila statisíce lidí a dopravních prostředků a stala by se bezpečnější formou dopravy mezi státy a také by přinášela velké peněžní prostředky daným státům, což by bylo důležité pro například opravy všech silnic a všech dálnic v daném státě,a také pro údržbu daných podmořských nebo podzemních tunelu.Do stavby tunelů po celém světě by měly padnout desítky miliard dolarů.

Dalším vynálezem, který by měl mít velký smysl, by byla funkce mobilního telefonu určená pro hubnutí lidí.Jelikož je obezita dnes velice problematickou záležitostí a hubnutí je a vždy bude kapitolou, která bude konána z důvodu potřeby lidí hubnout a hlavně pro získávání vyššího sebevědomí u všech obézních lidí i lidí s nadváhou.Proto by mohla vzniknout funkce v mobilním telefonu, která by měla za úkol kontrolovat a omezovat přísun potravin do těla a také by vypočítávala hodnoty typu kolik gramů nebo kilogramů člověk přibere, když bude konzumovat způsobem jakým konzumuje a nebo kolik daný člověk zhubne, když bude omezovat přísun potravy způsobem, jakým omezuje svůj přísun potravy.Mělo by se jednat o dokonalý program, který by měl efektivně motivovat člověka,který si tuto funkci nainstaluje nebo nechá nainstalovat do svého mobilního telefonu nebo si ji s telefonem už zakoupí za vyšší cenu.Vše by mělo fungovat na základě změření délky horních končetin a velikosti hlavy od brady po horní část hlavy a dále by byl mobilní telefon s touto funkcí vybaven skenerem, který by byl nastaven na hodnotu délky paží a velikosti hlavy a tento skener by skenoval a neustále kontroloval pohyb paží a, když by se paže přiblížily k hlavě, tak by mobilní telefon zaznamenal pohyb připomínající stravování.To by byla detekce a potom by se program vibrováním a vyzváněním ohlásil a stisknutím například tlačítka 1 by se aktivoval hlasový záznam podobný nahranému záznamu z navigace s otázkou co tento člověk právě zkonzumoval,pak by se odpovídalo a díky zdokonalenému hlasovému ovládání a také databázi 10000 slov by mobil vyhodnotil situaci a ukazoval by, kolik bych měl přibrat v následujících 24 hodinách a nebo v případě vyslání požadavku mobilem na analýzu stavu trávení při zastaveném příjmu potravy a s tím spojené redukce hmotnosti by bylo zjištěno, o kolik by se mělo zhubnout v budoucích 24 hodinách.Hlavní výhody této funkce by tedy bylo efektivní hubnutí, kontrola stravování inteligentním přístrojem,efektivita redukce hmotnosti a schopnost zhubnout o 35 procent rychleji než bez tohoto přístroje a tedy bez přístroje schopného motivovat člověka k hubnutí vyhodnocováním dat.Každý přístroj by doporučil zprávou na display, že už by se nemělo nic konzumovat z důvodu možnosti náběru dalších gramů nebo celých kilogramů.Každý člověk by si musel nechat udělat test u specializovaného doktora a musel by si nechat zjistit, jaký druh metabolismu má, jestli pomalý,rychlý a nebo středně rychlý.To už by mělo být v době tvorby tohoto programu a těchto mobilních telefonů standardním vyšetřením.Tedy musela by být provedena analýza metabolismu,potom by měl být zanalyzován druh postavy,tedy jestli je postava obézní,středně obézní nebo štíhlá,potom by se musela analyzovat váha před deseti lety a před pěti lety a aktuální hmotnost.Všechny nasbírané informace by se zadaly do mobilního telefonu a o zbytek by se měl postarat mobilní telefon.Za měsíc by se mělo hubnout minimálně o 10 kg a mělo by být tedy zabráněno nežádoucímu přejídání a konzumaci jídel, po kterých je pravděpodobné, že se zvýší hmotnost daného člověka.Mobilní telefony s dokonalým hlasovým ovládáním,nahranými funkcemi pro hubnutí a skenerem by se daly očekávat až rokem 2075.A tedy tyto mobilní telefony nebo alternativa tohoto přístroje se dá očekávat až zhruba od roku 2075 z důvodu složitosti tohoto přístroje a z důvodu, že umělá inteligence je záležitostí, u které může trvat stovky let, než se bude realizovat,tak proto se zdokonalování těchto mobilních telefonů dá očekávat až v řádu stovek let.Mobilní telefony s funkcí pro hubnutí by se měly zařadit k největším vynálezům historie z důvodu, že bude tento přístroj šetřit potraviny na světě, bude činit život lepší a sníží úmrtnost obézních lidí o zhruba 70 procent.

Co se týče fotografií Zeleno bílého unikátu,tak bylo doplněno celkem 102 nových fotografií do galerie určené pro Zeleno bílý unikát.

Ještě bych měl zájem se podělit o takový plán, který bude realizován hned jak to bude možné.Jedná se o to, že bych chtěl koupit Automobilku Audi, která vlastní Lamborghini.Bylo by to realizováno tak, že bych koupil všechny akcie značky Audi a tím pádem bych udělal z této značky automobilku českou, která by navždy patřila České Republice.Audi a Lamborghini by měly továrny v Mladé Boleslavi spolu se značkou Škoda.Dále bych koupil značku Bugatti a co se týče typu Veyronu a typu Galibier, tak by se u obou jednalo o české výrobky.A továrna by byla ve městě Plzni.Automobilky by mohly být pouze v Čechách, které jsou nejideálnější pro tyto značky.Další značkou, kterou koupím, bude značka Porsche,opět všechny akcie budou odkoupeny a tato značka přejde z národnosti německé do cubánské národní značky.Porsche bude vyrábět cubánskou Porsche Panameru s 1200 PS a už značka Porsche bude navždy cubánské značky.Továrna této značky bude ve městě Santiago de Cuba.Poslední značkou bude anglický Bentley, který se stane z původní Anglie značkou, která se bude nacházet v Americe opět na Cubě.A bude to tedy nejluxusnější automobilka s cubánským statutem.Továrna značky Bentley by byla ve městě Colorado.

Ještě je zde záležitost,o které by se mělo zmínit.Co se týče počasí
a sněhu.Co se týče datumu okolo 15.11.2010 bylo to od tohoto data obrazně plus mínus den, tak se jedná o datum, kdy byl
mnou Zeleno bílý unikát umyt kompletně na mokro po 1 roku a půl,to
se odehrálo asi kolem 18 hodiny večer.Co se týče počasí, tak bylo
kolem 5ti stupňů Celsia.Jedná se o fakt ,že hned následující den
vzrostla teplota na 17 stupňů Celsia,toto je událost, která znamená,
že Zeleno bílý unikát ovlivňuje počasí.Byla zakoupena velká
prachovka, s kterou se unikát oprašuje a každé oprášení vždy
způsobilo, pokud byla teplota mezi 5 až deseti stupni, zvýšení
teploty na 17 stupňů.Proto byly teploty tak dlouho horké a proběhl
tedy nejteplejší listopad a to i z historického pohledu.Jedná se o
to, že Zeleno bílý unikát ovlivňuje teplotu jen tehdy,
je-li v atmosféře průměrné teplo a je jisté, že když příjde mráz a
studený vítr ,tak teplota putuje pod bod mrazu a teplo unikátu
nedokáže překonat teplotu, která je opačná teplotě kolem 5 až 12
stupňů, tedy teplotě 2 až mínus 25 stupňů i méně.Ale vždy sníh,
který napadne, musí v brzké době roztát.To je ten princip.Sníh sice
může padat, ale dlouho se neudrží na povrchu zemském.Sníh vždy musí
roztát a to je věc, která patří k Zeleno bílému unikátu.Minulou zimu
roku 2009 byla sněhová pokrývka udržovaná na povrchu dlouhou dobu z
důvodu, že od listopadu 2009 do března 2010 bylo demontováno křídlo
ze Zeleno bílého unikátu z důvodu, že bylo lakováno na stejnou barvu
jako celý Zeleno bílý unikát,tedy bílou barvu.Zeleno bílý unikát
nebyl kompletní a proto byla funkce Zeleno bílého unikátu bez svého
přirozeného způsobu projevu.Byla to tedy zima bohatá na sníh z
důvodu, že unikát byl nedokonalý a nebyl kompletní a tedy nebyl
funkční.Nyní funguje a je potřeba ho pořád oprašovat.To je věc,
která ovlivňuje funkci unikátu.Pokrývka prachu dokáže znemožnit
funkci Zeleno bílého unikátu.Proto bude potřeba, aby byl Zeleno bílý
unikát umístěn ve skleněné krychli, která bude uvnitř naprosto bez
vzduchu.Bude důležité vysát všechen vzduch z této krychle, aby se
nemusel Zeleno bílý unikát ošetřovat fyzickou formou a za asistence
člověka.Zeleno bílý unikát tedy ovlivňuje počasí v celé České
republice a všechen sníh, který napadne, má roztát a je zabráněno
tomu, aby se udržoval fyzicky na povrchu Země.Na povrchu Země se
můžou udržovat pouze kusy ledu a podobné záležitosti.

Kontakt pro prodej je: prodejunikatu@email.cz, telefonická forma je: 774926148