Jdi na obsah Jdi na menu

Program třicet- 3.

land-rover-range-rover-velar-by-mansory.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o Kawasaki a jejich Předsedovi správní rady.Kawasaki má modely jako Kawasaki 1400 který konkuruje Suzuki Hayabuse,dále má modely jako ZX 10R Ninja,Kawasaki H2.A předsedou správní rady je Kawasaki H2.Kawaski H2 je motorka která má přední kolo pořád nahoře a i na 4 stupeň se zvedá í přední kolo.Je to dobrý bojovník a lehna a proto je správně předsedou Správní rady.Každý člověk musí uznat že Kawasaki H2 vypadá brutálně ovšem s jejím výkonem se posouvá o něco výše nad konkurenci.H2 umí určitě pobavit a zatáhnout a určitě bych do ní šel.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o BMW  a jejich Předsedovi Správní rady Tedy BMW má modely jako BMW S 1000 RR 2021,BMW M 1000 RR 2021 ,BMW S 1000 R 2021,BMW 1200 Adventure.Zde je to jasné a předsedou Správní rady a bossem a kingem je BMW M 1000 RR 2021.Je nejrychlejší a poslouchá jako pes.Tedy je poslušná a intuitivní  dokáže spoustu věcí tedy hrne rychle a umí zrychlit na 300 km/h jako nic a umí jed v mírných zatáčkách 270 km/h na dálnici.BMW M 1000 RR je krásný motocykl který kombinuje aerodynamiku s funkčností.Umí jed stabilně a s pevností v kramflecích 300 km/H a nemusí se člověk bát.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Yamaze a jejím Předsedovi Správní rady.Yamaha má možné kandidáty na Bosse  a kinga zde- Yamaha R1M1,Yamaha 600 R6,Yamaha MT -09 a další zde se to nemusí déle určovat a bossem je Yamaha R1M1.Tento motocykl je zběsilí a je lepší než předchozí generace která byla na mě moc pomalá i když tam bylo u Znojma hned 225 tak to bylo pomalý na mě a akcelerace byla nepřesvědčující.Je dobré investovat do této motorky už i kvůli designu který je jiný ale krásný.Ovšem u Yamahy je to tak že nejsilnější má právo být nejrychlejší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Triumhu a jeho Triumphu 900 Tiger,Triumph Rocket III,Triumph Triple.Bossem a předsedou Správní rady je Triumph Rocket III.Je to úctyhodný motocykl s motory do stran a jedná se o maximálně velký motocykl.Vždy to bude to nejlepší co Triumph vyrábí a je dokonalé.Je to Choper který je jedním z nejlepším a leze do zelí Harley Davidsonu a Indianu.Tedy Rocket III je jedním z nejlepších Triumphu na světě kdy se vyrábí v Anglii a jedná se luxusní Anglický výrobek což z něj dělá možnost koupě a výběru dobrého až výborného motocyklu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ducati a jejich Předsedovi Správní rady.Ducati má tyto kandidáty.Tedy Ducati 1198,Ducati Panigale V2,DucatiPanigale V4 R,Ducati Panigale Speciale,Ducati V 4 Superleggera.Ducati X Diavel,dále Ducati Mutistrada 1200,Ducati  Multistrada 1200 Enduro,Ducatti Hypermotard ,Ducati Monster ,a Ducati Streetfighter.Jasným Předsedou a kingem je Ducati Panigale V4 Superleggera.Je to motocykl který má cca 165 kiopgramů a přes 210 koní.Je to silák a rváč a porazí všechno.Všechny Ducati jsou kvalitní a důležité ovšem nejdůležitější je V4 Superleggera.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Aprilie a jejím Předsedovi správní rady.Aprilia a má modely Aprilia Tuono což znamená blesk  a je to naháč potom Aprilia RSV 4 R Aprilia Max,Aprilia Dorsoduro 750 a 1200 což jsou odlišné motorky a Apriliu SRV.Jasným Předsedou je Aprilia RSV 4R.Jde o okruhovku a umí i na dálnici a je to lehna tedy motorka která se dobře opírá do zatáček a odstředivá síla tlačí motorku zpět ven do tratě.Nejlepší je to na slickách.Tedy tuto motorku jsem měl a kvůli brzdám mě zklamala kdy se moc houpala jako na houpačce ovšem to byl model 2011 a dnes už je Aprilia lepší a vyrábí lepší superbiky.Tedy Předsedou správní rady je tento motocykl a zaslouženě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Harleyi Davidsonu  a jeho předsedou Správní rady.Harley které by byli ve hře by byl Harley Davidson Elektra Glidem,další Harley Davidston V-Rod atd..Tedy bossem a kingem se stává Harley Davidson Eelktra Glide.Je to koráb silnic který je velmi spolehlivý a použitelný a projede i na nezpevněných cestách a má vše co člověk potřebuje.Má repráky pro radio a CD  má pohodlné sedadlo pro spolujezdce.Má kufry které jsou prostorné a co se týče dynamiky tak je i rychlý když je potřeba zrychlit jako například při předjíždění což je velká priorita.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Indianu Chelenge  Limited Dark Horse,Indian Chieftain Limited,Indian Roadmaster.Kingem je tedy Roadmaster který má muskulaturní design a je stvořen pro pohodlnou jízdu a má vše co člověk potřebuje tedy repráky pro poslech rádia a CD a pohodlná sedadla ,a luxusní výbavu.India je kvalitou zpracování stejný jako Harley Davidson a má i stejně krásný design.Každý choper bude mít tohoto bosse rád a bude ho respektovat a brát jako kinga což je priorita i u lidí.Tedy ten kdo bude jezdit na Roadmasteru bude king protože motorka bude Předseda Správní Rady.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Škodě Fabia která by měla pohon 4 krát 4.Pravda je že Fabia se nedělá ve čtyřkolce a tak by se začala dělat ve čtyřkolce.Bylo by to pro bezpečnost a to jak u Fabie s motorem 1,2 TDI nebo V4 s výkonem 180 koní.Čtyřkolka bude sloužit stejně jako transformer kdy každý transformer bude čtyřkolkou nebo zadokolkou neb předovkou.Tedy u konvenční Fabie na spalovacím motoru by byla nutná čtyřkolka a to kvůli dobré adhezi,přilnavosti a jízdě v jedné stope i když se zatáčka projíždí rychle.Každá Fabia se spalovacím motorem  bude mít čtyřkolku v možnosti výbavy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Škodě Octavia a to s 2,0 TDI nebo Benzinovým motorem a dalšími motory.Všehcny Octavie by se museli v budoucnu vyrábět pouze s pohonem 4 krát 4.Teyd každá Octavia bude muset mít čtyřkolku a to i verze RS se 240 koni.U čtyřkové Oktavie se budou muset vyrábět všechny modely a všechny typy ve čtyřkolce a bude to jejich základní výbava ovšem i tak bude Ovcatavia dražší a za model RS s pohonem 4 krát 4 dáme v Obchodech s transformery 500000 korun protože auta z těchto obchodů budou vždy dokonalá a levnější.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o o Škodě Kodiaq a jeho nutnosti mít v základní výbavě čtyřkolku.Čtyřkolka dodá autu lepší plynulost pohybu a nebude ustřelovat v zatáčce a bude mít dobrý odpich.Kodiaq a s pohonem 4 krát 4 utáhne možná i víc než 2,0 tuny což jsem měl já na svém Kodiaqu.Tedy Kodiaq  v každé konfiguraci a s každým pohonem tedy i ve verzi RS  bude muset mít pohon čtyřmi koly.Kodiaq je se čtyřkokou určitě dobrý a lepší než s pohonem přední nápravy.Ovšem i s 2,0 TDI utáhne Kadiaq dost a je to dobrý dělník.Pokud se budou Kodiaqi prodávat jen s e čtyřkolkou bude ty vždy pozitivní a důmyslné.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Škodě Enyaq a  její nutnosti používat čtyřkolku.I když čtyřkolky víc vybíjí baterii protože zabírají všechny kola stejně.Ovšem i to by se nevyřešilo užšími gumami a koly a nebo by se zvýšila kapacita baterie.Dojezd 535 kilometrů u Enyaqu je dnes velmi dobrý a dá se hovořit o tom že má výborný dosah a dokáže otočit i Prahu když bydlí majitel v Brně což je 400 kilometrů plus jízda po Praze okolo prahy tedy skrz celou Prahu a zpět do Brna na jedno nabití.Tomu říkám pokrok a to se bude kapacita ještě zvyšovat a bude dokonalost nájezdu na jedno nabití ještě lepší.Enyak je jedno z nejlepších SUV jako je Jaguar I-pace který je také famozní v dojezdu a celkovém použití vozidla.                             

 

Nyní bych chtěl hovořit o práci Jako jsou brigády a jejich zaregistrování na úřadě práce.Tedy potom bude k dispozici plat z brigády a plat od státu ve výši 200000 korun.Každá práce a to i brigáda bude ohodnocena částkou 200000 korun.Tedy se na úřadě práce zaregistruje člověk do práce kterými budou brigády  a od tud budou proudit peníze na účet pracujícího.Brigády by mohli být sběr jahod a sběr třešní,nebo uklízení obchodních center jako čištění podlah atd..Tedy nárok na 200000 budou mít lid kteří budou dělat práci za skromné peníze a k tomu přibydou velké peníze.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hrnutí v před a vzad u aut.Hrnutí se dá použít při sprintu z 0 na 400 km/ a  z 400 na 0 km/h.Šlo by to je u některých aut o čem budu hovořit za chvíli.Toto hrnutí dokáže rozpohybovat auto brutálním způsobem a ještě pohon kol to umocní tedy zde máme ultra rychlé auta která jsou se spalovacím motory které dopují hrnutí a kola samotná.Z 0 na 400 km/H bude hrnutí brutální nejsilnější a stejně tak i hrnutí vzad tedy bude čas lepší než je doposud.každý supersport bude mít tuto možnost hrnutí vpřed a vzad a bude tak o mnoho rychlejší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Koenigseggu Jesko a jeho zrychlení na  400 a pak hned na 0 km/h.Tedy na 400 km/h by hrnulo auto co by to šlo a po dosažení 400 km/h by hrnulo zas vzad a tak by dosáhlo za nejmenší čas a byl by aspirantem a vítěze v kategorii 0 400 0 km/h.Jesko na to má být nejlepší tedy překonat Bugatti Chiron Longtail.Podle parametrů na to má ovšem Bugatti Longtail s narodilo proto být nejlepší a nejrychlejší a proto ho muže překonat.Jesko je lehké a má promakanou aerodynamiku kdy má jiné spojlery na zádi než obyčejné Jesko ,tedy Jesko Absolut je auto které chce překonat 500 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Chiron Longtail a jeho hrnutí vpřed při zkoušce z 0 na 400 na 0 km/h.Toto auto má více hmoty než Jesko aproot by neměl být problém při maximální hrnutí a pohonem kol samotnými  překonat Jesko .Protože Longatail má více hmoty kterou jde využít pro hrunutí autem před.Mělo by se zlepšit na cifře z 0 an 400 km/H o pár vteřin tedy zhruba o 3 až 10 sekund a brzdění by mělo být o 3 sekundy lepší díky hrnutí vzad.Vždy by bylo auto jako Longatil rychlejší než Jesko a to díky jeho váze která ba se  nesmršťovala protože by do byla jeho deviza tedy hrnutí vpřed a vzad.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o závodech vozů Caparo T1 a to v České Republice.Tedy na okruhu v Mostu by si to rozdávali příznivci závodnící kteří milují Caparo T-1.Byliy to sériové auta tedy se spalovacím motorem.Caparo T-1  stojí  8 milionů korun a vypadá jako Formule 1 ovšem jen s tím rozdílem že má prosklenou střechu.Je top šíleně dynamické auto které se srovnávalo s Veyronem v dobách kdy byl čas Veyronu tedy od 2005 do 2010.Jezdit Caparem T1 musí být velká paráda a zábava v jednom.Každý by si na něj zvykl a stal se mistrem v ovládání Capara T1.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planětě Motorkářů a jejich možnosti aby měli pro záchranu padák na zádi.Pokud by se na trati stala hromadná bouračka tak by motorka která by jela těsně za nimi vystřelila padák a podařilo se odvrátit střed.Vše by řídil člověk který by dokázal takto rychle zasáhnout do řízení.Šlo by o pouhou pomoc při zastavení motorky.Každý superbike by byl tlačen sílou vzad aby mohl zdvojnásobit brzdný účinek protože většinou všechny superbiky mají delší brzdnou dráhu než auta supersporty protože mají jednu stopu a proto se motorka déle snaží brzdit na 0 km/h a auta mají všechna 4 kola a takají větší tření gum o asfalt a brzdí lépe.    

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dopravních letadlech a jejich možnosti slétnout pod mraky namísto kde prší aby dobili zdroj trasnformera.Muselo by letadlo letět okoko 700 km/h aby to bylo bezpečné jak kvůli zachován těsnosti tak zachování motorů.Airbus A380 by dokázal letět pod mraky a dokázal by odvádět případné blesky po ploše letadla tedy svody pro elektrickou energii.Pokud by letělo letadlo pod mraky tak by přímo dobíjel zdroj letadla tedy transformera doplna.Takto by se letadlo dobilo a bylo dobité a pak by mohlo zase slétnout pod mraky a pokračovat dále klidným a ničím nerušeným letem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dopravě přes velkou louži tedy přes oceán například z Paříže do New Yorku.Věc se má tak že by mohli letět auta jako supersporty neb vrtulníky jako Marien One který patří dnes prezidentu Spojených států amerických a který by byl bez rotoru.Tedy by řídil transformer automobil při letu a tak by si mohla posádka v rychlosti do 900 km/h klidně povídat a auto by letělo samo.Vždy by se pouštěli do vzduchu auta na dovolení řídící věží aby nebylo v prostoru moc aut.Tedy létání auta přes Pacifik by bylo zdlouhávé nežy by  se dostali na řadu.Bylo by to aby nebyli na radaru moc letadel nebo aut nebo vrtulníků tedy by si museli na celém světě například Lamborghini Avetatdor SVJ počkat až na něj přijde řada.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hře na křováky na planetě Sexu pro všechny.Hra na křováky by záležela na tom že by nosili lidi svršky jako křováci a bydleli by hliněných domech které by byli postaveny jako hliněné domy byli to profesionální hliněné domy.Úvnitř by mohl mít postel za 200000 od Hastens.Křováci by navštěvovali ženy v různých obydlích a ptali se jestli může člověk zůstat a podle toho by se odvíjel případný sex.Tedy obydlí by bylo luxusní a měli i televizi s všemi programy kdyby měli na hliněných domech satelit .Takto by se mohli bílí lidé, černí nebo asiaté nebo romové navštěvovat a mohli podnikat klasický sex se dvěma lidmi nebo sex se třemi lidmi tedy dva muži a jedna žena.Bylo by to novodobé křováctví které by přineslo zábavu a sex by měl větší rozmanitost.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o rychlých SUV a jejich funkci hrnití vzad.Tedy rychlá SUV která jezdí přes 300 km/h  tedy například Lamborghii Urus se 305 km/h a Bentley Benatyga Speed se svými 306 km/h.Taková hmotnost by chtěla hrnutí vzad protože zpomalit z 300 km/h je důležité aby bylo uspokojivé a dalo se na něj lépe spoléhat.Hrnutí vzad při zašlápnutém pedálu brzdy by auto hrnulo vzad tak by se mohlo stát to že by auto dvakrát rychleji brzdilo.Muselo by se dávat pozor na cestující za SUV aby do na nás nevlétli při takovém brzdném účinku.Každopádně by SUV nenarazilo do klony vpřed ní a z rychlosti 300 km/h což by mělo proběhnout hladce.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Suzuki Hayabuse 1300 zvané bůh rychlosti.Tato motorka by mohla mít funkcí hrnutí vzad a to z rychlosti 300 km/h.Z 300 km/h by bylo potřeba někdy nutně brzdit jako při koloně nebo havárii kdyby Hayabusa  jela 300 m/h zatavila o povinu rychleji.Mohl by se motocykl vyhnout srážce a v případě že by řidič neubrzdil tak byto vzala Hayabusa s řidičem uličko a ta by jí ochránila před nárazem do zadní části.Každý Hayabusa hrnutá vzad by vylepšila brzdící sílu a a jak říkám bylo by to o polovinu tedy o 50 procent lepší účinek brzdění.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Suzuki B-King která má stejný motor jako Hayabusa jen uřízlý na 184 koní.Tato motorka jede 320 km/h a tak bude potřebovat hrnutí vzad.Hrnutí vzad je pro velký B-King důležité protože je to hromotluk a dokáže ujet ledasčemu.B-King bude s hrnutím vzad například o povahu brzdícího účinku lepší o 50 procent kdy vyvine i 1,5 G při brzdění.Každý B-King jede maximálku která je s omezovačem na 250 km/h a každý člověk potřebuje při takové rychlosti hrnutí vzad aby nenarazil do kolony před ním v plné rychlosti nebo do havárky který blokuje celý směr vpřed.

 

 

Nyní bych chtě hovořit o planetě Tuningu a jejich parkovaných autech.Každý vůz by měl svojí garáž a v této garáži by byl tuningový vůz.Věc se má tak že by v garážích museli stát auta která mají homologované díly a dokáže řidič prokázat že díly jsou homologované a to velkým techničákem kdeby měli napsány že jsou zde například vzduchové podvozky homologované,kola rozměr homologovaný,křídla a spoilery homologované ,LSD doors tedy dvěře zvedající se vzhůru,pneu v techničku.Vše by se muselo být testováno a získat atest aby nebyl problém s Policii což je priorita.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vystřelení auta vzhůru při nebezpečné situaci která by byla neodvratná tak by auta vystřelili do vzduchu jako katapult kdyby nebyli potřeba airbagy a auto prostě vystřelilo jako katapultovaný pilot stíhačky.Auta by tak mohli ochránit sebe a samozřejmě posádku.Auta létající ve vzduchu by byli ve výšce 100 metrů + a katapult by dosáhl na 50 metrů a pak vystřelil padák a dopadl úspěšně například na pole a nikomu by se nic nestalo.Katapult by byl potřeba při jízdě kamionu vedle sebe předjíždějích se vedle sebe a po prasknutí gumy u kamionu by kamion silně zabrzdila a nešlo by nic než nechat auto katapultovat ,také při tom když by byli auta v ptotisměru na dálnici a ohrožovali provoz tak by se také katapultovali.                   

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech jako je Ferrari Pista.Tyto vozy by sebou mohli vozit řidiči aby hlídali jejich kamion a to proti odcizení nafty nebo poškození aut které by převážel.Celou noc by hlídal kolem kamionu tento vůz. Auta by hlídali celou noc tedy v době kdy by řidič spal.Po tom až by bylo ráno nebo skončila povinná odpočinková část cesty tak by mohl jezdit vedle řidiče kterým by byl člověk.Pista by byla krásný transformer který by hlídkoval celou noc a ráno po probuzení by mohl vzbudit řidiče kdyby se nevzbudil a pak by se jelo do jiného státu nebo do jiného města s ve vnitrostátní dopravě .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Lamborghini Aventador SVJ která by hlídkovala kamion pokud by řidič spal a měl pauzu na spaní.Každé SVJ by bylo ve výšce 2 metry a 100 kilo hmotnosti.Hlídali by SVJ auta a naftu aby jí nikdo neodcizil.Každé SVJ by po celou dobu spánku řidiče jen stálo u auta a obcházelo ho každých 5 minuta pokud by neslyšel žádný hluk tak by bylo vše pořádku ,pak by stačilo aby se řidič probudil kdyby se tak nestalo  tak by ho transformer vzbudil zaklepáním na okýnko na dveřích.Transformer by pak mohl jed vedle řidiče a chránit ho pobavit se s humorem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Porsche 918  Spyder který by mohl hlídat kamion při odpočinku řidiče.Práce hlídače kamionu je velmi prestižní kdy transformeři velmi pomáhají řidiči a nesou velkou odpovědnost na auta která by řidič převážel a na naftu kterou by nikdo neukradl.Po noční šichtě by transformer mohl usednout na sedadlo spolujezdce a odpočinout se v pohodlí a mohl jezdit s kamionářem kdybys chránil řidiče kamionu a současně by byla na palubě sranda a mohli by si dávat hádanky,nebo vtipy nebo jen tak hovořit nebo se zkoušet nebo se informovat o novinkách ve světě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari Laferrari  a jeho práci na hlídání kamionu v době kdy řidič spí.Hlídal by převážená auta ,naftu a pneumatiky a také cisterny pokud by je nechtěl někdo vypustit tedy nějaký vandal.Transformeři budou dobře slyšet každé zvuky a tak by byli dobrými hlídači.O dokončení odpočinu by se měl řidič sám vzbudit a pokud by se nevzbudil tak by ho šlo Laferrari vzbudit a to zaklepáním na boční okénko.Pro Laferrai by byla tato práce prestižní protože by hlídali auta,cisterny a nebo naftu samotnou a to je velmi potřebné a prioritní.Dále by mohlo Laferrari nasednou a usadit se na pohodlnou sedačku a chránil řidiče a také spolu zažili spoustu srandy.

 

Na obrázku je Range Rover Velar Mansory.