Jdi na obsah Jdi na menu

Mobilní domy a budoucnost stavebnictví

mobilni-domy-a-budoucnost-stavebnictvi.jpg

Další odvětví, ve kterém je možná velká potenciálnost inovace, je stavebnictví.Stavebnictví by mělo za několik desítek let přinést s rozvojem nových druhů pohonu v letecké dopravě tedy prostředky, které budou schopné přepravovat těžké předměty, stejně jak je tomu u přepravních dvoumotorových vrtulníků s dvěmi rotory.Vrtulníky jsou schopné přepravovat džípy pověšené na lanech ve vzduchu,atd..Na tomto principu by měly být stavěny prostředky, které by přepravovaly předměty těžší než 5000 Kg.S příchodem finančně úsporných přepravních prostředků schopných udržet ve vzduchu předmět, který má váhu i 10 tun a budou moci mít vlastnost, že budou vyžadovat pouze jednu zásobu paliva, na které bude moci ústrojí pracovat neomezeně v jednom oběhu tohoto paliva,jako například slané vody, která by neustále kolovala v pohonném ústrojí a v celé lodi, stejně jako je tomu u lidského srdce, které používá neustále stejnou krev, funguje jako pumpa,tedy slaná voda by mohla pohánět jako perpetum mobile, které by spouštela a udržovala v chodu pouze elektřina z baterií,bylo by potřeba, aby vznikly například 4 značně velké proudové motory, které by poháněla například tato nová metoda pohonného ústrojí, které jsem uvedl.Jednalo by se o metodu na principu perpetum mobile, která by stejně jako je tomu u strojů perpetum mobile měla místo kovových kuliček systém recyklace nějaké například kapaliny, která je nejefektivnější a zároveň nejpřizpůsobivější látkou na světě.Jelikož například hydraulická síla například u bagrů funguje díky vodě,voda tedy tvoří nejtvrdší,nejsilnější a nejpřizpůsobivější prvek na světě.Voda, například slaná z moří,se tedy může využít a pohánět nejsilnější vznášející a zároveň létající lodě, která by svojí přizpůsobivostí k pevným tělesům v pohonném ústrojí způsobila pohon působením na pevný povrch díky vhánění slané nebo sladké vody do pohoného ústrojí.Tedy s příchodem těchto vznášejících se lodí, schopných letu, by mohla začít ve stavebnictví revoluce ve stavbě domů.Mělo by se jednat o stěhovací domy schopné letu.Tyto domy by měly být konstruovány jako jeden celek, tedy měly by být svařeny ocelovými traverzami a spoji jako kostry domů, které by měly žlaby na umístění betonových zděných stěn.Střecha by byla opět z oceli a byla by pokryta pevnou střechou, například z mědi.Střecha by obsahovala 4 úchyty pro maximální vyvážení a stabilitu při transportu domu na jiný podklad.Vždy by tedy měly přiletět tyto transportní lodě provést uchycení domu za 4 úchyty a transportovat dům například do vzdálenosti 20 km na nové místo.Toto by mělo znamenat revoluci ve stavebnictví a mohli by si zákaznící, kteří by měli zájem o nový dům, vybrat jak by měl jejich dům na celý život vypadat,a s tímto domem by se mohli stěhovat na jinou lokalitu ve městě nebo mimo město.Mělo by to znamenat revoluci v realitních kancelářích, ve kterých by se nabízely nové pozemky s místem pro usazení samotného domu.Vždy by se pouze koupil nový pozemek se zahradou, bylo by možné hned se objednat u firmy provozující transport domů i s garážemi.Při opuštění místa, kde byl dům umístěn, by začalo být na prodej místo pro jiný dům.Částky za transport by záležely na nákladech vycházejících z transportu domu.Jestli by tedy bylo na světě již vynalezeno pohonné ústrojí, které nevyžaduje žádné palivo, tak by se dalo počítat s cenami do 250000 Kč.O vývoj transportních domů by se měly určitě postarat Spojené státy americké, které by musely nejprve tuto dopravu testovat.Muselo by uplynout nejméně 10 let vytrvalých testů transportu zkušebních domů, které by byly přesně postaveny podle stavebního plánu s ocelovou kostrou a měly by být transportovány do vzdálenosti 1000 km,tedy 1000 km by měly tyto transportní lodě nalétat s těmito domy zavěšenými na ocelových odolných lanech a měla by být testována spolehlivost letuschopnosti těchto transportních lodí a jejich spolehlivost setrvat ve vzduchu a bezpečnost celého provozu transportu těchto domů.