Otův názor na trest smrti
Komentáře
Přehled komentářů
Přečtl jsem všechny články a všechny příspěvky k nim včetně těch tvejch neskutečně stupidních, pobuřujících a úctu k pozůstalým obětem nemajících. Jedním slovem jsi stejná HIENA JAKO BIEDERMAN a měla by ses smažit v pekle stejně jako všichni vrazi.
smrt?
petr, 6. 3. 2010 11:38proč udělat člověku to stejný co udělal on vraždit by se neměl at si ten život rači protrpí někde zavřenej a at ho žere svědomí že to udělal vražda by ho jen dostala z jeho ponížení at stím žijea i dkyž toho nemusí litovat ale každej by ěml dostat druhou šanci at ho třeba ve 40 pustí a hlídaj ho
Nesouhlasím s vámi Oto
véčková, 20. 9. 2009 13:48Tyto osoby, které mají jinak uspořádanou sebekontrolu, city, pocity atd, jsou pro tuto společnost nepřizpůsobivé, tudíž v ní nemohou být. Cetla jsem několik profilů různých vrahů a at už je důvodem jejich konání cokoliv, nemohou tu být, protože sami kolikrát neví, kdy opět zaútočí.Moje profese není kriminalista, ale zdravotní sestra. I přes to, že mé poslání je chránit život kohokoliv, jsem rozhodně pro trest smrti. Pokud je čin vraždy prokázán, nevidím jediný důvod, trest smrti neudělit. Psychologové a psychiatři u těchto osob zkoumají, proč tento čin spáchali a snaží se dostat do jejich myšlenek. Jenomže i když bychom dopředu tušili, že podle chování je někdo konkrétní potencionální vrah, čekat na to , že někoho zabije, je podle mého pitomost.Nevím o zajištění takového člověka, který své potřeby nechce korigovat.Jsem pro trest smrti a to jednoznačně. Vrah bude vrahem dnes jako byl za středověku. Výsledek se v ničem neliší. Jen náš přístup k nim poněkud ano. A to velice razantně.
(Lady Draculea,
xxx, 22. 8. 2009 1:01Kdyby ti někdo někdy zabil tvého blízkého,nedej bože příbuzného,mluvila by jsi jinak,náno pitomá.
trest smrti
xxx, 22. 8. 2009 0:57Já s tebou nesouhlasím.Aspoň by si každý svůj čin pořádně rozmyslel!A když už je trest smrti zrušený,tak u několikanásobného vraha bych dala za každou oběť doživotí!!!A u tebe by to bylo na místě,Otto!
to Kláruša
host, 10. 7. 2009 1:54
píšeš...
"Chtěla bych říct všem, kteří jsou toho názoru, že za každou vraždu by měl následovat trest smrti, aby si uvědomili, že toto vzniklo kdysi ve starověku, kdy společenské a jiné podmínky byly diametrálně odlišné od těch současných. A to jenom mimo jiné. Česká republika je už naštěstí vázána nejrůznějšími mezinárodními úmluvami o lidských právech, které trest smrti vylučují."
OK. A co ti vrahové...? Ti chápou, že nežijeme ve středověku?
Za další... je fajn, že je naše republika vázána smlouvami o lidských právech. Ano. A řekl kurva někdo těm vrahům, že i jejich oběti měli právo na život?!? Proč já jako slušný, pracující a daně platící občan mám mít jiná práva než někdo jiný. Proč já mohu čekat, že mě nějaký šmejd, který nikdy pro společnost nic pozitivního neudělal zabije a vezme mi právo na život on se tímto právem bude ohánět s tím, že jeho zabít nikdo nesmí a trest smrti ne nepřípustný.
Společnost by měla občana chránit před takovými zvířaty co jsou schopni někoho zabít a ještě promyšleně a plánovaně! Pokud u nás není trest smrti, mělo by být automaticky doživotí, aby společnost mohla garantovat, že vrah už nikdy nikomu neublíží. A jako další věc... měli by si na své potřeby vydělat nebo by je měla podporovat rodina. proč já mám platit ze svých daní vraha, aby měl světlo, teplo, jídlo. Z jakého důvodu?!? Přispívá mě někdo na bydlení a jídlo? Prostě jakoukoliv práci v dolech, lomech, atd. Neděláš - chcípni.
justiční omyly...
host, 10. 7. 2009 1:43
Samozřejmě, že se vyskytují omyly. Proto by měl být trest nejvyšší (trest smrti) aplikován jen v opravdu prokázaných případech a po prověření několikastupňovým mechanismem.
A konkrétně tvůj případ je asi víc než jasný a za to co jsi sám popsal bys ho zasloužil a určitě bys byl adeptem ho dostat. A dobře by udělali...
...
Pavelka, 25. 6. 2009 23:15Trest smrti by byl pro tebe vysvobození.Přikovat za nohy a makat v lomu za tvrdej chleba a vodu......do chcípnutí , aby jsi prosil o zastřelení!!!To si ty Otíku zasloužíš,víš?!
Souhlas
Pírko, 25. 6. 2009 19:31Tak tady souhlasím s Otou Trest smrti Nedá se to vrátit zpět a omyly se stávaj a jaký by v nás normálních lidech byl rozdíl poslat je na smrt stali by se z nás taky vrazi doživotí v Tvém případě správná volba ale nechod ven ukaž že jsi chlap a že toho lituješ zaplat za to.
Jaký justiční omyl
Gi., 20. 2. 2009 19:38Co sem pletete justiční omyly.Otovi bylo vše dokázáno,přiznal se takže by ho provaz neminul tečka.
pro všechny
radek, 28. 5. 2008 12:06Místo toho, aby jste litovali nemocný děti a rodiny pozůstalých tak se tady zastáváte těch nějvětších hajzlů. Chtěl bych vás vidět co byste psali kdyby zabili vaše dítě. To by ste je asi nelitovali, že? Že nemají svobodu tak to je jejich problém. Kdyby se chovali normálně tak ji mohli mít jako já a jako většina lidí.A doufám, že všichni z tady těch nikdy neopustí zdi své cely!!!
Biederman
Martin, 26. 4. 2008 15:33Vaše názory nechápu!!Proč neustále hovoříte o justičních omylech, ti lidé byli odsouzeni na základě jasných důkazů, z vašich příspěvků vyplývá,že lidé z celé mordparty jsou úplní pitomci.Pan Biederman je nepochybně vrahem, který zabíjel bez jakýchkoli zábran a velice chladnokrevně, chápu, že jste ovlivněna jeho dopisy, má velice spontánní projev, což může nepochybně potvrdit i plk.Valerián,kterého tímto zdravím a přeji mu pevné zdraví a mnoho pracovních úspěchů.Doufám,že tyto články nečtou pozůstalí, a to jak rodina podnikatele, který byl podřezán v hotelu Apolo, tak rodina pumpaře, kterého Biederman zabil prostě jen tak!!!Stejně tak jako rodiny všech pozůstalých, které kolínský gang zavraždil.Prosím Lady spravedlivou, aby nedělala z lidí blbce a zhodnotila své příspěvky, nejsou totiž objektivní!!!!
Jak to vidím já!?
Emina, 27. 3. 2008 12:26
Byť souhlasím s příslovím "Oko za oko, zub za zub", myslím si, že pro doživotně odsouzené /zvlášť ty mladé, kteří mají "život před sebou"/ je největším trestem čekat celý život na smrt při vyřčení ortele "doživotí".
Být tím odsouzeným, raději se oběsím dobrovolně, než dlouhodobě bez cíle čekat až smrt přijde sama. Myslím si, že v base je život o ničem.
Pro Martinu:
Lady Draculea, 20. 2. 2008 17:03Dneska je vás tady o Oty nějak hodně!:-) Ale asi takhle - i v Americe je spousta justičních omylů a ne ve všech amerických zemím je trest smrti povolen. Dneska jsem tam právě posílala dopis jednomu vězni, je asi tak v Otově věku, a čeká na popravu...fakt zvláštní pocit.:-(
For you
Martina145, 20. 2. 2008 17:00Myslím se že by se tady měly případy prošetřovat DŮKLADNĚ ale to ještě nejsme tak vyspělí stát jako Amerika apod.Taky si myslím že když je člověk schopen zabít tolik lidí,by v jednom případě mělo být tvrdší vězení a nebo křeslo.
Pro Fandu:
Oto skrze autorku, 17. 2. 2008 14:25"Rád bych mu jen vzkázal, že to u mně není o posranosti z trestu smrti, ale o tom, že s trestem smrti prostě z principu nesouhlasím. Evidentně si neuvědomuje, že mě trest smrti nikdy nehrozil, nehrozí a hrozit nemůže, ani kdyby ho obnovili. Každý totiž musí být potrestán podle zákona, který platil v době, kdy ten dotyčný trestnou činnost spáchal, jde to tedy úplně mimo mně..."
názor na trest smrti
josef53@email.cz, 9. 2. 2008 22:20Kájinka se taky nikdo neptal .Odsoudili ho a hotovo.Přitom většina z věří,že je nevinný.Dnešní mocipáni vraždí,kradou a obyčejný člověk nemá dovolání.Doufejme jenom,že modrý pták skončí v propadlišti dějin i se svým předsedou proutníkem,který nám má být příkladem.K tomu nám dopomáhej bůh.
Souhlasim
Bárny, 2. 12. 2007 16:32S trestem smrti souhlasim ten kdo usmrtí dítě a dostane jenom 3 roky vězení a eště ho pustí na pulku tak to je fakt smutný a proto řikam obnovte trest smrti
klasika
fanda, 27. 11. 2007 13:10bestiálně usmrtit x lidí a pak být posraný z výkonu trestu smrti který by si jistě zasloužil a dal bych mu ho sakramentsky vychutnat.
A co tvuj trest smrti?
Ales, 12. 11. 2007 1:46Zaslouzis si trest smrti za svoje vrazdy? Vzdyt ty jsi nekolikanasobny vrah a na svobode by jsi vrazdil porad dal. Co s tebou? Da se totiz vycitit z tvych fotografii ze jsi castecne hrdy na tvuj status vraha a nebezpecneho cloveka.
PRO LADY DRACULEA
VLASTIS , 27. 3. 2011 11:28