Přesvědčíme se,
je-li v nádrži palivo. Uzávěr nádrže se vytahuje směrem vzhůru. Po zajetí
mopedu mícháme benzin s olejem M5 Mix v poměru 1 : 20, tj. na
Otevřeme palivový kohout.
Karburátor přeplavíme stisknutím přeplavovacího kolíku na plovákové komoře.
Teplý motor nepřeplavujeme !
K ulehčení startování stiskneme páčku dekompresoru. Sešlápneme šlapátko ve směru jízdy o ke konci sešlapu páčku dekompresoru uvolníme.
Řazení převodových stupňů a jízda
Stiskneme
páčku spojky na levé straně řídítek, rukojetí otočíme
od sebe (zařadíme prvý stupeň) o za stejnoměrného přidávání plynu pravou
otočnou rukojetí pouštíme pomalu páčku spolky. Po dosažení
rychlosti asi
Při zastavování ubereme plyn, stiskneme páčku spojky a rukojetí otočíme do střední polohy (chod naprázdno). Motor zastavíme stisknutím páčky dekompresoru. Při brždění používáme nejprve zadní, o něco později přední brzdy. Po ukončení jízdy uzavíráme palivový kohout.
Zajíždění nového mopedu
Při přebírání přesvědčte se o stavu oleje v převodovce. Správnou výšku hladiny určuje kontrolní otvor na Ievém víku motoru, uzavřený šroubem M6×8.
Pohonnou směs mícháme v tomto poměru:
do najetí
na
po ujeti 1000 km 1 : 20 na
Do ujetí
Občas překontrolujete dotažení všech šroubů a matic.
Po ujetí
Po ujetí