Jdi na obsah Jdi na menu

Co tak letos udělat pořádný byznys?

No jasně, žádnej problém přece. Košile, oblek, kravata, boty naleštěný, vizitky na křídě a web v cajku. Pokud chcete uspět, máme pro vás pár tipů ohledně prezentace na internetu.

Oblečení, deodorant a tak, to si jistě pořešíte sami. S webem to ale může být komplikovanější. Pojďme se tedy podívat, co je dobré udělat, pokud chcete, aby váš web byl úspěšný a pomohl vám více a lépe prodávat.

První dojem rozhoduje

Návštěvník webových stránek získává první dojem z vašeho webu během úvodních 30 vteřin, které stráví na vašich stránkách. To je velice krátká doba. Jednou z prvních věcí, které návštěvník vnímá, je celkový vzhled vašich stránek. Jako vhodnější se jeví volit střídmý vzhled stránek.

Text by měl být strukturovaný a dobře čitelný. Pište raději krátké věty. Vyhněte se nicneříkajícím výrazům a slovním spojením. Pokud jde o obrázky a ostatní grafické elementy, i zde platí, že čím méně, tím lépe. Dávejte na web obrázky, pokud vhodně doplňují text, ne proto, že se vám osobně daný obrázek líbí.

Důležité je také všechny informace, textové i grafické, na webové stránce vhodně uspořádat. Návštěvník se pak bude na stránkách snadno orientovat a najde tam, co hledá. Pak je pravděpodobné, že na stránkách stráví delší dobu než zmíněných 30 vteřin.

Zvolte vhodnou šablonu pro vaše stránky

Základem pro dobře vypadající web na eStránkách je vhodně zvolená šablona vzhledu. Některé šablony jsou zdarma, mnohem větší výběr šablon je pak v placených verzích eStránek. Je také možné, že neplatící zákazník si přikoupí (přes SMS) zvlášť šablonu vzhledu ve svém Ovládacím centru (Nastavení → Vzhled → Galerie designů → Placené).

admin-designy.png

Jaký vzhled můžeme doporučit? V první řadě bude záležet na tom, jaký web chcete provozovat:

Pokud budete chtít dělat skutečný byznys, tak asi využijete některou ze 290 šablon, které jsou připraveny pro firemní stránky. Například styl Byznys nabízí celkem 12 různých variant vzhledů, které se liší barevností a obrázkem v záhlaví:

business-styl.jpg

Nebo můžete zvolit jakýkoliv jiný styl, který barevností vyhovuje například vašemu logu nebo firemním barvám. Stejně jako šaty dělají člověka, tak i web bude člověk, který není povrchní, posuzovat podle zevnějšku … řečeno slovy klasika.

P.S. Schválně, o jakého klasika se jedná? ;-)

 

Komentáře

  1. Dana - Byznys, ale co prodej
    9. 2. 2012 12:40

    Většina zakladatelů stránek pro zakázníky nabízí tři typy stránek:
    osobní stránky, firemní stránky a e-shop.
    ale estránky.cz bohužel stále nenabízí e-shop, formuláře na objednávky a evidenci zákazníků, také chybí e-commerce nástroje jako paypal button, widgets, atd. Zajímá mě jestli webmasteři estránek zavedou také e-shop. Mít jen osobní/firemní stránky je dobré akorát jen na prezentaci, ale když zakázníci potřebují prodávat své produkty přes své stránky, musí vysolit mnohem víc peněz a zaplatit e-shop třeba u webnode.cz nebo eshop-rychle.cz

  2. eStránky.cz - Re: Byznys, ale co prodej
    9. 2. 2012 13:47

    Věříme, že se nám povede spustit eShop v polovině tohoto roku. Vyvíjíme ho již půl roku, přesto to nechceme uspěchat, protože jde o zásadní novinku, kterou chceme mit vyladěnou. A mimochodem: eshop bude součástí komerčního programu, tzn. budete u nás mít stránky s vlastním eshopem za necelé 2000 ročně;)

  3. David - Klasik
    23. 1. 2012 18:20

    Klasik je pro mě vždy Vlasta Burian ;)

  4. Gad - citát
    23. 1. 2012 11:45

    To, že šaty dělaj člověka jsou slova Jana Wericha a dokonce to i zpívá spolu s Voskovcem ve stejnojmenné písni.

  5. Honza, eStránky - Re: citát
    23. 1. 2012 12:09

    Můžeme prozradit, že pan Werich to není. Nejde o "šaty dělaj člověka", to by bylo moc snadné. Čtěte prosím celou větu.