Call Of Duty 4 - Modern Warfare - Exkluzivní recenze
Takže naši milí vývojáři z Infinity Ward nám ukázaly pár Ingame Videíí z CoD4, ze kterých se ukázalo že to co ukazovali předchozí ukázky, ukazovali naprosto pravdivě
Protože nám ukazovali fantastické videa vojáků, střelby, výbuchů, efektů, atmosféry, vojenských prostředků, dynamických světel, pohybů a modelů.
Grafika se zdála být pro mnoho lidí dokonalá, fantastická, nádherná. Podle mého názoru součastná moderní grafická stránka nových Direct 10 vede špatným směrem, protože už byly uděláný hry kdy se grafika tvářila reálně, jenže Dx10 se zaměřuje na to aby to vypadalo hezky, a ne reálně, viz krásné odlesky světel na maskáčích vojáků, dynamické světla všeho možného, například (viz video) Voják kouří doutník, ale světlo z “motoru :)” se mu odráží od oblyčeje, viděli ste někdy v životě kouřícího člověka jak mu cigareta osvětluje obličej? To je přesně to, o čem mluvím, Grafika vypadá hezky, ale ne reálně, je to přeefektované. No, ale abych se vrátil zpět k článku, Grafika traineru skutečně ukazovala grafiku ingame (byly lidé kteří tomu nevěřili). Věnuju se grafice tolik zaprvé protože CoD4 je teď asi nejočekávanější titul, a za druhé se cod4 na grafiku maximálně zaměřuje, protože co sem chytil z videí, tak Call of Duty 4 bude ještě větší arkáda než CoD 2, ještě méně reálná, a ještě více dělaná pro “zábavnost”. Takže můžeme očekávat velký zájem o tento titul, protože valná většina lidí se podívá na screenshoty a do hry se zamiluje, takové lidi sice moc nechápu ale to teď stranou.
Na tiscali.cz můžete vidět zmíněné videa
Použiji slova z oného druhého videa, který je vlastně rozhovor: V COD2 sme udělali 15 zbraní, v COD4 jich je 30, takže je ještě více čím střílet do ještě více nepřátel, je tam také ještě více výbuchů, ještě více atmosféry, ještě více střelby a prostě… Víc..
Já usuzuji z videí že COD4 je ještě více přescriptovaný, ještě více nereálný, ještě více přeplácaný, ale jak se mi hra bude líbit až si ji zahraju, bůh ví.
Ještě jsem z videí pochopil že půjde prostřelit pevná zeď normální zbraní via Counter-Strike, myslím že je to zajímavý nápad do takové hry, je to sice další unreal prvek, ale přidává hře na zajímavosti.
Hoj a Cod ZdArEc :-)