Návod
13. 4. 2007
1.1 Kejim Post
Zamiřte do dveří nalevo, najde te tam nějaké vybavení, ale budete asi
muset odstřelit nějaké miny. Pak se vraťte na začátek a tentokrát jděte
rovně, zastřílejte si a pokračujte vpravo, kde čekají další nepřátelé.
Až je zneškodníte, poznamená vaše partnerka, že velké dveře jsou
zamčené. Proto se dostaňte do věže od vrat nalevo, výtahem nahoru a u
pultu aktivujte protileteckou obranu. Vyběhne na vás několik nepřátel,
ale soplu s Jan je zvládnete hned. Poté se vraťte dolů, sedněte k dělu
a rozstřílejte vrata. Za nimi je výtah, kterým sjeďte, ale do dveří
doporučuji nechodit, nechat Jan stát před nimi, počkat až výtah vyjede
zpět nahoru a skočit do šachty pod ním. Tady vejděte do dveří a otočte
se doleva. Vidíte tam velký generátor, ten rozstřílejte a před výbuchem
se schovejte zpět do dveří. když je po všem, projděte kolem zničeného
generátoru, chodbou pořád dál, později rozstřílíte mříž v zemi a skočte
vzniklým otvorem dovnitř. Tady eliminujte důstojníka a u okna otevřte
všechny vchody a přiběhne za vámi Jan. Začne něco dělat u počítačů. Vy
pokračujte dál. Vyjděte z místnosti a zamiřte vpravo, a do posledních
dveří vlevo. Pozor na vojáky, po je jich zneškodnění jděte opět vlevo a
od dveří postřílejte vojáky za nimi. Poté jděte rovně, ve větší
místnosti si všimněte infra-brýlí na bednách vlevo. V pravém zadním
rohu místnosti je velký výtah, který nejprve aktivujte tlačítkem vedle
a poté jím sjeďte dolů. Zde si ve tmě nasaďte brýle a projděte do
jakéhosi střediska. Tady eliminujte vojáky, všimněte si modrého znaku v
levé části pultu a o něco více napravo přepněte páčky. Vyjděte dveřmi
nalevo od pultu, vypněte silové pole a vyjděte po schodech nahoru.
Jděte vlevo do obrovské místnosti s mosty a pokračujte rovně. Tady
pozor na dělo u stropu, po jehož zničení jděte do místnosti, kde za
sklem vidíte důstojníka. Toho zabijte a doplňte si vybavení. Poté z
kukaně vylezte, jděte rovně a vlevo po schodech a dál výtahem. Tady v
místnosti odblokujte silové pole, které odtud vidíte a za ním přepněte
další spínač . Vyběhne na vás pár vojáků, po jejichž eliminaci se
vraťte zpět výtahem a po schodech zpět dolů. Pod schody jděte vlevo, do
dveří, kde jste ještě nebyli a prostřílejte se k skleněnému průchodu.
Tím běžte co nejrychleji to půjde, protože po chvíli vybchne a výbuch
by vás zabil. Za průchodem vyřiďte vojáky a po chvíli narazíte na
létající roboty. Až je vyřídíte, vyjeďte výtahem k dalšímu průchodu,
ale dovnitř nechoďte. Sjeďte zpět a v místě kde bylo hodně létajících
robotů vyjeďte iným výtahem nahoru. Tady jsou další roboti, po jejichž
zneškodnění jděte po střeše skleněné chodby a na jejím konci proskočte
střechou. Tady se prostřílejte k červenému kódu, vyjděte dveřmi a tady
to už znáte. Vraťe se do velké místnosti s mosty a nyní jděte po lávce
ke dveřím, na kterými je zelený znak. Opět pozor na dělo u stropu,
vejděte do kukaně a doplňte si vybavení. Z kukaně rovně a po schodech
vlevo dolů, kde od panelu zavoláte Jan. Ta se vám ale ozve, že
potřebuje pomoc, tak se jí vydejtete naproti. Pototm ji doveďte k
panelu, odkud vám ona otevře dveře. Za nimi je místnost se zeleným
kódem. Nyní se vraťte do místnosti s mosty a na přístroji uprostřed
zadejte všechny tři kódy. Máte je zadané v datapadu. Páčkami na jedné
straně přístroje si pak uděláte další cestu, kudy se vydejte a level
končí.
1.2 Kejim Base Jděte vlevo, pobijte protivníky a klíčem od důstojníka si otevřte dveře na konci chodby. Pozor na dělo. Na konci místnosti jděte vlevo a v další místnosti si u pultu otevřte okno, které rozstřílejte a zabijte důstojníka za ním. Zmáčkněte dvě tlačítka a až se tu trochu porozhlédnete, rozstřelte sklo v mrazáku a skočte dolů. Po okraji mrazáku se dostaňte ke dveřím, za kterými stiskněte co se dá a na druhé straně vyjděte ven. Jděte opět k jeřábu, neseskakujte dolů, ale jděte po vnitřním okraji na rameno jeřábu, po kterém vyskačte na můstek. Po něm přejděte do další místnosti, ve které přejděte po římse na druhou stranu a skrz okno rozstřílejte bednu, jejíž výbuchem se dostanete do této místnosti (výbuch otevře dveře). V této místnosti stiskněte tlačítko, které zpřístupní vchod do válce uprostřed předchozí místnosti. Vejděte tedy do něj, skočte do díry a jděte pořád dál. Tady tlačítkem otevřte dveře, za nimž zabijte nepřátele a důstojníkovi seberte klíč. Odemkněte dveře vlevo a dalšími dveřmi pokračujte dál. Dostanete se do místnosti se dvěma kanóny a explozivní bednou. Tu rozstřílíte a vejdete do šachty za ní. Vlezte šachtou do kukaně, kde si odemknete dveře a po chvíli putování, kdy by bylo prakticky nemožné zabloudit, se dostanete za dveře, za kterými je fůra vojáků a důstojník na kanónu. Až je viřídíte, u důstojníkova kanónu odemkněte silová pole a jděte za ně. V prosklené místnosti stiskněte dvě tlačítka a papsky vám už cestu udělají, jen se mezi nimi musíte nějak vymotat. Až se dostanete do místnosti s mrtvými důstojníky, prvnímu seberte klíč a vraťte se, nebo dopadnete stejně. Odemkněte dveře a u pultu se chopte robota se kterým projeďte smrtící místností až k vypínači o pár místností dál. Nyní už můžete projít zcela bezpečně na konec levelu.
2.1 Artus Mine Jděte pořád rovně, dokud neuvidíte důlní zařízení. Tady se musíte dostat dolů, ale aby jste se příliš nezranili, scházejte vždy v místě, kde je skála nejnižší. Pokud chcete můžete mrtvole vpravo dole vzít Wookie kuši, což je pro vás nová zbraň. Vraťte se o něco doprava, odrazte útok létajících droidů a po trubkách se dostaňte do dolu. Trubky jsou poměrně nestabilní a občas se proboří, proto dojděte na konec první roury a vilezte na vyšší po malých trubkách. Tady naopak vylezte po rourách, které tvoří jakýsi most na vyšší trubku. Po té vejděte do stanice a vyčistěte místnost, důstojník nahoře na ochozu má klíč, kterým si odemknete dveře pod ním. Těmi se dostanete až k výtahu, projděte jeskyní a dveřimi k dalšímu výtahu, který vám ujede a vrátí se s nepřáteli, po jejich destrukci vyjeďte výtahem. Tady jděte vlevo a na křižovatce v jeskyni rovně. Tady vpravo a po čistce nepřátel v místnosi dveřmi vlevo na konci místnosti. Vyjdete na ochoz pod kterým se jednou za čas vysune velká trubka. Až se tak stane, skočte na ní a z ní pak na plušinu u zdi pod ní. Až se opět zasune, vejděte dovnitř a proběhněte do malé místnosti. Tady rychle zničte generátory na stěnách a po nich i ten za zrušeným silovým polem vepředu. To co za ním zbyde vás jako výtah vyveze nahoru, kde vyšplháte na konstrukci a skočíte na kontejner. Za první zatáčkou skočte do jeskyně vlevo po směru jízdy a projděte ji na konec. Pozor na malé všiváky, kterých je jeskyně plná. Až dojdete k vrtáku, aktivujte ho a chodbou, kterou vám vrták udělá jděte dál. Tady zničte druhou mříž, pokoste pár nepřátel a skočte na kontejner, který pod vámi bude podjíždět. Odtud pak na ochoz dolů a výtahem ještě níž. V další místnosti se pomocí velkého kladiva dostanete výš (tak že skočíte na kladivo, ne pod něj). Vejděte do jeskyně s kontrolním centrem a po likvidaci protivníků u pultu stiskněte tlačítko. Po výbuchu jděte chodbou vpravo, dveřmi k výtahu a od něj doprava prostřílejte se k vlaku, rozjeďte ho a je tu konec levelu.
2.2 Artus Detention Vyskočte z vagónu a až se zřítí trám, vylezte po něm nahoru. Tady odemkněte dolní dveře, ke kterým se vraťte a vejděte do nich. Tady se porozhlédněte a odemkněte další dveře vedoucí k vězení. Do nich vejděte a po schodech po stranách se prostřílejte nahoru až do řídícího centra, kde aktivujte větrák a jiným spínačem vysvoboďte vězně. Teď se vraťte dolů po prvních schodech a vejděte tentokrát dveřmi napravo. Tady potkáte vězně, který vás zavede do hangáru. Tady vězňům pomozte od nepřátel a výtahem vyjeďte na ochoz, ze kterho chodbou ve stěně dojděte až k díře s větrákem na dně. Do ní skočte a nechte se snést dolů. Vejděte do štoly s krystaly, opět pozor na malé nestvůrky, na rozcestích jděte vždy nahoru. Dojdete do další části stanice, tady najděte a zajměte jednoho důstojníka, který vás povede, ale dál jde jen ve chvíli, kdy ho máte zaměřeného. Cestou narazíte na pár vojáků, ale přednostně likvidujte malé všiváky, protože by mohli důstojníkovi ublížit. Až otevře později nějaké dveře, vyběhnou z nich vojáci a důstojník se rozeběhne pro zbraň. Teď už zemřít musí. Po likvidaci protivníků jděte do velké místnosti o kus dál, kde se nízkou chodbou dostanete na konec levelu.
2.3 Artus Topside Okamžitě běžte do kukaně vlevo, aktivujte výtah venku a vyjeďte nahoru. Chopte se děla a rychle zničte chodící tank dole, potom sestřílejte všechny vojáky na střeše a po nich další tank co vyjde ze dveří pod touto střechou. pokud to nestihnete a zemře příliš mnoho vězňů, hra končí. po likvidaci sjeďte dolů a dostaňte se napříč kaňonem. Doporučuji ignorovat protivníky, stejně jako tank, který vyjde ze dveří na konci, ten oběhněte a vejděte do dveří vpravo v místnosti odkud vyšel. Vyjeďte výtahem, tady sedněte k nějakému dělu a celý kaňon vyčistěte. Vběhněte do dveří na druhá straně ochozu a dostanete se na další ochoz, tentokrát uvnitř budovy, odtud pokoste všechny dole a sjeďte dolů. Prostřílejte se do chráněné místnosti, kde vypněte štíty děl. Vyjděte zpět nahoru na venkovní ochoz, sedněte k dělu a obě velká děla zničte. Pak se opět vraťte dovnitř a přejděte po ochozu na druhou stranu k nyní otevřeným dveřím. Chodbou plnou min dojdete až na místo s videem. Dessana neporazíte, porazí on vás a následuje video a konec levelu.
3.1 Yavin Temple Naproti vám je výtah. vyjeďte do nejvyššího patra a tady do komnaty Luka Skwalkera. Po videu sjeďte o dvě patra dolů a vejděte do dveří na prostranství, odtud pak do díry ve zdi.
3.2 Yavin Trial Jakmile najdete první sílu, jděte do další místnosti a tady vám pomůže otočit kameny na stěně. Pak ji použijte k posunutí dlaždic tak aby byl uprostřed ten obrazec, který je na stěně u každé dlaždice. Další síla vám pomůže vytahat ve velké místnosti ve zdi cihly a použít je jako schody. Další schopnost, rychlost, použijete tak, že vejdete do díry v zemi a šlápnutím na dlaždici otevřete jedny dveře. Za nimi velkou dlaždicí otevřete všechny dveře v chodbě a pak ji pomocí rychlosti proběhněte. Pomocí Jedi skoku pak vyskáčete po troskách sloupu do vyššího patra. V další místnosti si přitáhněte hlavy chrličů, a vraťte se na břeh. Voda vyplaví lávku a ta otevře mříže. Zapněte rychlost a proběhněte než lávka příliš klesne a mříž se příliš zavře. Popraskanou zeď zničte pomocí odražení. Tady zatlačte klíny jistící velké kvádry a po těch vyskákejte nahoru. Dál si musíte stoupnout na dlaždici a pomocí rychlosti přeběhnout most naproti, který tam na okamžik vyjede. V další místnosti zatlačte kliny ve sloupu uprostřed, postavte se na stupínek ve výklenku a až ten sjede dolů, pomocí rychlosti se rozeběhněte pro meč a přitáhněte si ho, než klec spadne. Pak jen pomocí hodu mečem přetněte lana držící kameny a dveřmi vyjděte ven.
4.1 Nar Shaddaa Streets Vejděte do baru a hoďte řeč s barmanem. Pak pokoste všechny protivníky a vyjděte do vyššího patra tady najděte ovladač na otevření pultu, vraťte se k němu a stisknutím stejného tlačítka, jak bylo to, kterým barman pult zavřel spusťte video. Barmana pak klidně zabijte. Jděte opět o patro výš a zamiřte ke dveřím na vstupem do lokálu. Tady přichází velmi těžká část - budete procházet ulicí, kde na vás budou všude mířit snipeři s Disruptor puškou a Grani s thermal-detonatory. Každého takového protivníka, je nejlepší zničit Disruptorem, jakmile ho uvidíte, prtotože proti této zbrani se neumíte bránit. Jděte tedy od dveří vlevo a po lávce, dál vyjeďte výtahem, odtlačte bednu a přeskočte na můstek u dalšího domu. Vyběhněte nahoru a skočte prosklenou střechou do budovy uprostřed ulice pod vámi. Tady vysuňte most a pokračujte na druhou stranu. Tady přitáhněte bednu a až stoupnete na výtah, zase ji odtlačte. Nahoře pak dejte zvlášť pozor na snipery, zapněte spínač, aby vám spadl most do vyššího patra (pozor ať most nespadne na vás). Vyjděte most a po římse. Seskočte dolů a pak na vznášedlo, ze kterého zase dál. Vyjdeďte výtahem a skleněnou chodbu projděte po pravé straně, protože levá vybuchne. V další místnosti zničte sud v rohu, projděte dírou ve zdi a přesekněte trubku. Pak vstupte do vody a z ní si přitáhněte rampu pode dveřmi. Z rampy vyskočíte na střechu a pak na rameno jeřábu. Přitáhněte si druhé rameno a z něj pak do konterjneru s odpadky. Přikrčte se (kvůli sniperům) a jeďte. Cestou zatlačením sepnete jedno tlačítko a jeďte na konec levelu.
4.2 Nar Shaddaa Hideout Jeďte v kontejneru až na konec a pak rychle skočte k trubkám vlevo a z nich nahoru. Odtud druhou stranou dolů a pak dveřmi do skladiště. Jděte rovně a skočte do trubky, pod kterou není vozík. Zapněte rychlost a podběhněte lis až bude nahoře. Jděte dál až do místnosti s bednami a přeskákejte je do druhého rohu, jen pozor na vrhače granátů, který vyběhne na můstek. V druhém rohu stáhněte bednu přitažením a skočte do chodby. Na její druhé straně si přitáhněte vozík a teď se tou samou cestou vraťte až před lis. Naproti vám jsou nyní dveře, za nimi si přitáhněte krabici a prolezte otvorem za ní. Tady zatlačte na vozík a projděte volnou chodbou. Zatlačte na spínač za sklem, čímž si otevřete dveře. Následuje část, kde budete čelit mnoha sniperům i granátníkům. V místě, kde chodba vede najednou nahoru je vpravo zničitelná mříž. Vlezte do šachty za ní. Skrz další mříž zničte sud a vylezte ze šachty. Vraťe se o pár metrů zpět a seskákejte po bednách na podlahu místnosti. Za dveřmi jděte nově zničenou zdí. Pak jděte dál chodbou a po schodech, za nimiž se ukrývá protivník dolů (schody se dají odsunout pomocí odražení/přitažení). Za dveřmi se pak dostanete k celám, kde když dojdete na konec najdete Landa Calrissiana, který vám mimo jiné řekne kód. Vraťte se zpět do chodby s rezavou mříží a pokračujte dál. Vrchní částí lisovací místnosti přejděte na její druhý konec. V rohu je místnost, kde zadáte heslo a pak už jen dlouhatánská cesta přes snipery a laserová děla. Pak rozbijte naprasklé sklo a odražením zapněte spínač za ním. Po videu pozor nejprve na nepříliš přesná děla a pak ještě na skupinku nepřátel. Vyběhněte do Reelovy místnosti a u stolu Landa propusťte a pod stolem si otevřete tajnou cestu přímo k němu. Pak ho stačí následovat až na konec levelu.
4.3 Nar Shaddaa Starpad Jděte pořád za Landem až do místnosti odkud vidíte loď a sjeďte dolů ve velké místnosti s propastí o něco dál jděte do druhých dveří a tady si dejte infra-brýle a projděte tmavou místnost na druhé straně. Tady přeskákejte po bednách a jděte dál. Lando pak začne mít kecy ohledně kanónů, tak mu udělejte radost a zničte je. Projděte budovu a skočte k zničeným dělům, pak k ovládacímu panelu a pokračujte k lodi. Tady spolu s Landem odrovnejte všechny protivníky, nejlépe asi se zapnutou rychlostí aby Landa nezabili dřív, než se k němu vůbec dostanete. Jděte za ním do lodi, ale zjistíte, že je ještě potřeba obnovit přísun paliva a otevřít střešní sekce. Proto vyjděte před hangár a u jednoho ze čtyř rohů budovy uvidíte obrovskou válcovou nádrž, na kterou se dostanete z vedlejší nádrže. Displeje na malé nádrži musíte upravit tak, aby levý ukazoval žluté pokřivené X a pravý červené přeškrtnuté O. Pak se vraťte do hangáru. Střešní sekce otevřete tak, že na obou delších stranách hangáru vlezete do děr po mřížích které zničíte (jednu z míří zakrývá bedna, kterou je třeba odrazit a druhou bedna, kterou je třeba zničit). Až prolezete. Na druhé straně obou průlezů je místnost se spoustou panelů k aktivování. Až to budete mít, vraťte se do lodi, a proto, že se objevili další nepřátelé, stiskněte tlačítko na straně řídící místnosti a všechny je pokoste. Pak přichází konec levelu.
5.1 Bespin Undercity Zničte jednu z mříží a postavte se vedle otvoru, nestůjte před ním, jinak vás vytlačený vzduch odmrští pryč. Vedle otvoru počkejte, až píst sjede dolů, nastupte na něj a nechte se vyvézt nahoru. Tady to vyčistěte a až píst opět sjede, odemknou se dveře a můžete jimi pokračovat vlevo kde po lodi v hangáru vyskáčete k nějakým zásobám, především bacta kanistrům, což ale není nutné, protože touto úrovní počínaje ovládáte Sílu zdraví. Až se tu porozhlédnete, vraťte se na rozcestí a jděte vlevo, do větší místnosti. Tady použijte na dědulu u pultu oklamání mysli (pokud jste ho zabili, budete muset panel u kterého stál stisknout sami), stařík vám otevře dveře, vy si zapněte rychlost, proběhněte dveřmi a rychle zničte pečeť na druhých dveřích, které se otevřou a vy můžete pokračovat. Vyjeďte výtahem a dostanete se do místnosti, kde jezdí na stěně klíny, které vždy když dojedou do nějakého patra aktivují v tomto patře silové pole. Až klín dojede do patra pod vámi a zapne se pole, zapněte rychlost a přeběhněte ke klínu, na který vyskočte a nechte se Vyvézt o patro výš. Toto opakujte, dokud se nedostanete do nejvyššího patra (běhejte jen po silových polích, protože konstrukce kolem místnosti je nabitá proudem mimo části s klíny), jen pozor na protivníky v jednotlivých patrech. Až budete nahoře, najděte dveře do kterých se po silovém poli dejte. Za nimi je výtah, kterým vyjeďte do větrací místnosti. Tady se skrz otvor v levé části místnosti nechte vyfouknout do jiné, větší místnosti na plošinku. Když se rozhlédnete po této kruhové místnosti, spatříte další takové plošinky, kde je vyšší vždy proti směru hodinových ručiček od té, na které stojíte. Když mezi takovými plošinkami začne foukat vzduch (toho si všimnete) skočte skrz tento vzduch na další plošinku. Až vyskáčete na nevyšší plošinku, spustí se video a v ní první temný Jedi, kterému musíte vzdorovat. Tento protivník ale není nijak zvlášť silný, chce to jen nezmatkovat a sekat, možná ho pomocí odražení shodit do propasti. Stejným způsobem jako před chvílí on přeskočte na druhou stranu a pokračujte dál. Po chvíli potkáte o něco silnějšího Jediho, ale ten vám taky nebude dělat velké problémy. V další místnosti pak pusťte robota a jděte za ním k výtahu.
5.2 Bespin Streets Vyjedete výtahem a nahoře droid zamíří k druhému, ten musíte spustit v místnosti po straně, kde je mimo žoldáka ještě mina hned za dveři, takže si dejte pozor. Tady spusťte výtah a spolu s droidem vyjeďte nahoru. Droid vám otevře dveře do zaminované chodby, kde na vás ještě z leva střílí padouši. Doporučuji si vzít Wookie kuši, nebo něco jiného, podobně silného a přesného a s pomocí rychlosti odstřílet miny stojící droidovi v cestě, na padouchy se vykašlete. Zvlášť na vyšších obtížností je dobré se přikrčit a odstřelovat jen miny, které vám i tak stojí v cestě, protože tak se vaše velikost vyrovná droidově. Až budete na druhé straně, droid vám otevře dveře a můžete pokračovat. V některé z dalších místností se droid zašije do úkrytu a zůstane tam, nechte ho být, jeho úkol je splněn, dál pokračujete sami. Ale byla by hloupost se tady ztratit. Zabijte Jedie, osvoboďte vojáky bespinské gardy, na otevřeném prostranství pak pozor na snipery, dostaňte sa na ochoz, na jehož konci zachraňte další vojáky za dveřmi s pečetí, sjeďte výtahem na prostranství s jámou, na druhé straně vyjeďte, tlačítek otevřete dveře a projděte jimi. Tady potkáte dva Jedie naráz. Po jejich porážce vyjeďte výtahem vpravo a pak na most. Pozor - je plný neviditelných min, proto zkuste rychlost a skákání dojděte na konec ochozu, kde pod sebou máte vodu, do které skočte, aby jste se nezranili. Pokračujte na terasu, potkáte ještě jednoho Jediho a důstojníka s klíčem ke dveřím, za kterými level končí.
5.3 Bespin Platform Po porážce Jediho odstřelte miny, nebo je obejděte dveřmi vlevo a pokračujte rovně, pozor na miny a létající roboty. Ve dveřích napravo seberte důstojníkovi klíč a výtahem u začátku levelu vyjeďte nahoru, jen pozor na miny, které jsou tam nastražené. Klíčem si odemknete dveře, zabte Jediho a v místnosti si spínačem odemkněte dveře na přistávací plochu (jsou to dveře nedaleko místnosti, kde jste sebrali klíč). Za stálého ignorování veškerého vojska doběhněte k těmto dveřím a za nimi už čeká Tavion - Dessanova pobočnice. Tavion používá silný bojový styl, který je sice dobrý pro útok, ale mizerný pro obranu, nejlépe se poráží asi na plošince vedle přistávací plochy, kde se nemůže tak dobře pohybovat (i když vy taky ne). Po její porážce uvidíte video, po kterém následuje konec levelu.
6.1 Cairn Bay Stojíte čelem k zadní části lodi, zamiřte tedy vlevo, cestou můžete pokosit pár bídáků. Pak do dveří vlevo a za nimi doprava, kde je za dveřmi chodbička a na jením konci další dveře. Za nimi se již setkáte s Lukem Skywalkerem, který vám pomůže pokosit haldu bídáků. Pak se ztratí a vy pokračujete sami. Z místnosti vedou dvoje dveře. Jedněmi jste přišli a druhými nyní projděte. Stiskněte tlačítka vzadu a u okna a koukejte se jak se stormtroopeři ztrácí ve vakuu :-). Pak silové pole opět zapněte a vraťte se zpět, projděte chodbičkou a tady uvidíte na pravé straně dveře. Za nimi je ona místnost, kterou jste vyčistili od stormtrooperů. Tedy skoro - na ochoze před vámi jsou ještě dva nebezpeční záškodníci, které odrovnejte a vyjeďte nahoru výtahem. V jedné ze dvou mstností stiskněte několikrát tlačítko tak, aby panel bíle svítil na své pravé staně a ve druhé místnosti pak u jiného panelu potvrďte. Otevřou se vrata na pravé straně místnosti,do kterých se dostaňte a pokoste vše živé (kromě sebe sama samozřejmě). Pak musíte z lodi, kterou určitě nepřehlédnete (zabírá totiž skoro celou místnost) přeskočit na ochoz. Je to velmi těžké, ale dá se to. Odtud pak do větrací šachty. Toto místo není vůbec tak složité, jak se zdá. Je tu jen jedna správná chodba, ostatní jsou slepé. Na konci správné cesty je vždy silové pole, které vypnete tlačítkem a tak si otevřete cestu dál. V místnosti, kde je pod polem ještě mříž můžete jít do jedné z postraních chodeb, odkud seskočíte k důstojníkovi. Tady stisknete panel a totéž udělejte na druhé straně, v podobné kukani. Tím otevřete dveře, kterými pokračujte. Vlezte do díry a zničte mříž. Za ní pak v šachtě jezdí nahoru a dolů výtah. Vlezte do něj a rozhlížejte se po okolních stěnách, kde je otvor a tudíž i cesta dál. Skrz otvory proskačte ještě několika výtahy a do posledního skočte skrz rozbitou střechu. V tomto výthu sjeďte dolů kde se vám otevřou dveře.
6.2 Cairn Assembly Po likvidaci zmetků použijte oklamání mysli na důstojníka za oknem. Ten vám otevře dveře. Na křižovatce je vpravo nějaká výbava, nalevo cesta pokračuje. Až dorazíte do velké místnosti, po bednách se dostanete do patra jakési nedostavěné kukaně uprostřed místnosti a odtud o patro výš. Odtud spatříte ochoz v jedné ze stěn, o něco nad vaší úrovní. Rozbijte tu mříž a zničte čtyři trubky s elektrickými výboji. Takto se vám podaří zblbnout jeřáb u konstrukce, který vám po chvíli probourá zeď a tak otevře cestu dál. Prosekejte se skrz ne zrovna jednoduchou část až do místnosti, kde jsou do podlahy pouštěny elektronické výboje. Na ty opravdu raději nešlapejte, jejich účinnsot si můžete vyskoušet pomocí odražení/přitažení na některém z nepřátel. Po bednách přeskákejte po směru hodinových ručiček na druhou stranu místnosti, kde vlezte do boudy uprostřed. Výtahem pak vyjeďte nahoru a oknem vylezte na rampu. V místnosti pak povypínejte elektřinu a sjeďte opět dolů. Pak už jen rychle vyřiďte Jedie a skupinku robotů pak pokračujte dál, vyřiďte dalšího Jediho a pak si doplňte zdraví, protože ho budete potřebovat. Vyjeďte výtahem a pokoste všechny v řídících centrech a stiskněte tlačítko u okna a vraťte se o něco zpět, kde narazíte na chodící tank. Ten se nejlépe likviduje tak, že oběhnete černé skladiště o 270° (pozor ať vás tank nezašlápne) a odtud pak vejděte do jedněch ze dveří skladiště a můžete odstelovat tank z relativního bezpečí. V další místnosti už jen vyřaďte pár ubožáků a skočte pod schody, kde je zaminovaný prostor s municí, štíty a dírou, za kterou level končí.
6.3 Cairn Reactor Musíte si dávat pozor na proud pryštící v některých z chodeb, protože být pouze příliš blízko této energie stojí život. Pokud bude potřeba proběhnout touto chodbou (jako že bude), bude nutné počkat až se paprsek na chvíli vypne a se zapnutou rychlostí proběhnout. Takto tedy bude muset projít úsek až k místu, kde Pryští krátké výboje ve třech případech nejen ze stěn, ale i ze země do stropu. Zničte všechny tři krámy vlevo a můžete projít dál. Zničení jednoho z krámů vám navíc otevře dveře do další chodby. Tady pozor na paprsek, protože ten se nejdřív chová, jako by v této chodbě vůbec nebyl. Vydejte se doprava, zapněte rychlost. Je bezpečnější zastvit se v chodbičce po pravé straně, kde s znovu zapnout rychlost, protože chodba je dlouhá. Pak už jen doběhněte na konec chodby. Po chvíli narazíte na jádro, kde jen tlačítkem na jeho stěně vypnete paprsky. Pak se vraťte až k místu, kde jste ničili blbosti u stěny, když na vás ze stropu seskočí Jedi. Po jeho porážce vyskočte stropem, kudy on předtím seskočil. Až dorazíte do kruhové místnosti s částí reaktoru uprostřed, podívejte se nahoru. Najdete tu někde dveře, kterými budete pokračovat. Po něčem co vypadá jako lávky k nim vyskákejte. Po lávkách pryští proud, ale není již tak nebezpečný, tak se nemusíte bát. Až projdete dveřmi, dostanete se do velké komory. Tady musíte vždy u kevé nebo pravé stěny najít průchod do další místnosti. Až se dosanete do kukaně, odkud na vás předtím budou střílet troopeři, pokračujte ve svém směru dál a dostanete se do části, kde se kolem jádra něco točí. Toto "něco" je velmi nebezpečné, takže se ho rozhodně nedotýkejte, ale vždy přeskakujte, přičemž dávejte pozor . Na konci chodby jsou dvě stropní děla a přibližně uprostřed jeden Jedi. Toho můžete zkrouhnout Disruptorem, nebo k němu doskákat a zatlačit ho k nebezpečné části jádra a nebo ho zkrátka minout, přes jádro se za vámi nevydá. Pokračujete do veliké haly, kde na vás čeká agresivní robot a pár dalších bídáků. Po jejich likvidaci si sedněte do "vozítka" po pravé straně od vstupu a spusťte ho. Vidíte výklenek na druhé straně propasti? Tam se objeví parchant s raketometem a další bude na můstku nad ním. Tito bídáci rozstřílí vašemu vozítku dráhu a to se zřítí do hlubiny. Proto si zapněte rychlost, vytáhněte Disruptor a oba bídáky zastřelte. Stejně se jim ale podaří vám dráhu zničit, proto musíte z padajícího vozidla vyskočit a po polozničené dráze přeskákat na druhou stranu. Tady vyjeďte výtahem nahoru. Přejděte most a v budově vyjeďte nejprve nahoru, kde stiskněte panel. Pak sjeďte zpátky, dalším výtahem ještě níže a dalším do nejnižšího podlaží. Jeden z důstojníků má klíč, proto je neshazujte do propasti. S klíčem se pak vraťte do nejvyššího patra, odemkněte dveře a na konec kola už by došel i slepý.
6.4 Cairn Dock Projděte dveřmi a dejte se nejprve vlevo. Ocitnete se na rozcestí, kde každý směr vede ke dveřím, za nimiž jsou kvanta všemožného vybavení. Pak se vraťte na rozcestí a jděte poslední možnpu nezamčenou cestou. Projdete chodbou s uniformami Shadowtrooperů ve vitrínách a za dalšími dveřmi se se dvěma z těchto expertů utkáte. Jsou to velmi těžcí protivníci. Až je porazíte, pokračujte do dveří naproti, kde je důstojník s klíčem. Vraťte se na původní rozcestí a odemkněte si dveře. V této místnosti vám přibyde nový úkol - vyhnout se vojákům, tedy, alespoň je nenechat spustit poplach. A to je skutečně peklo. Stisknět panel, sjeďte výtahem a vyjděte ze dveří. Ten panel napravo je alarm. Pokud je vám líto života, postavte se k němu a čekejte, až se začnou přibližovat protivníci a jednoho po druhém je koste. Pak ještě Disruptorem zabít troopera na mostě, i toho na levé straně. Ať už všechny pobijete, nebo proběhnete bez zpozorování, musíte pokračovat stejnou trasou (pokud ale chcete projít nepozorovaně, musíte si pospíšit). Tak tedy: od výlezu z výtahu pokračujte vpravo. Po chvíli uvidíte šachtu, vlezte do ní. Lezte až nakonec, v odbočkách je jen banda buranů u dalšího alarmu. Na konci větračky si přivoláte výtah na pravé straně. Nahoře pak pokračujte doleva. Tam kde pryští elektřina se budete muset vydat, zatím to ale nejde. Na konci ochozu pak do otvoru po levé straně. V místnosti je důstojník a další alarm, takže ho zabijte, nebo na něj použijte oklamání mysli dřív, než stačí stiskonout tlačítko. Pak jen stiskněte panel na své straně, zapněte rychlost a vrťte se k místu s elektřinou, která je nyní dočasně vypnutá. Projděte tedy plochou na druhou stranu, kde čekají tři důstojníci. Jsou k vám otočen zády, zabíjet je nemusíte, ale když už tady tak pěkně stojí... Za rohem je tu pár tvrdě vyzbrojených hnusáků, nejlépe je si na ně pomoci střeleckou věžičkou, pokud ji u sebe máte. Na jedné z beden je klíč, který seberte a pokračujte výtahem do budovy. Až z pravého okna uvidíte skupinku trooperů v pozoru, stiskněte panel a sledujte,jak mizí v hlubinách. Po prostranství přeběhněte do další chodby, kde si musíte dávat pozor na elektřinu. Za dalšími dveřmi rychle Disruptorem pokoste všechny zúčastněné. Pak jděte vpravo, vyskákeje po trubkách a na druhé straně zase seskákejte. Pak projděte další elektrickou chodbou, načež nastává nejtěžší část levelu. Nechoďte dveřmi, vypněte meč, vyskákejte po lampě na římsu, z níž pak otvorem prolezete dál. Po levé straně je panel, kterým zhasnete světla, seskočíte dolů a opatrně (ale rychle) se přemístíte ke dveřím. Vyhnět se všem blbcům, protože tady spustit poplach skutečně není nic těžkého. Rychle proběhněte dveřmi, ale sukládáním počkejte, dokud nebude jisté, že alarm nebude spuštěn. Za dvojitými dveřmi čekají důstujníci a Jedi. Nejdřív zkoste důstojníky, protože ti budou chtí zpustit alarm kdesi za krabicemi. Pak už jen výtahem nahoru k lodi. Zdá se že je zavřená, proto ji musíte po římse obejít, kde je jediný odemčený vchod. A level končí.
7.1 The Doomgiver's Communication Array Prosekejte se k výtahu, kterým sjeďte a opět se zbavte všech ostatních. Stiskněte tlačítko na druhém konci místnosti a pokoste všechny zbylé. Po sesbírání zásob si zpřístupníte další místnost s Jedim a výtahem. Dole se vydejte vpravo, rozbijte stropní mříž a vlezte otvorem, který po ní zbyl, zničte drony a totéž si zopakujte i ve druhé místnosti, kde pak rozbijte další mříž a v další místnosti otevřete dveře a zmocněte se panelu s ovládáním robota. S ním dojeďte na konec chodby, projděte silovým polem po straně (je jedno po které) a dojeďte až ke dveřím s hlídkami. Ty otevřte a pak se už na robota můžete vykašlat. V nově otevřené místnosti je výtah. Použijte ho a opatrně zlikvidujte roboty. Za kruhovými sloupy uprostřed pak zničte sklo a skočte skrz něj. Po likvidaci protivníků vyjeďte výtahem, pomačkejte tlačítka a vstupte dveřmi do vlaku. Po konfrontaci s uvítacím výborem se dostanete pomocí klíče, který tu najdete do místnosti s panelem. Abyste ho zapnuli, musíte vejít do jedněch z postraních dveří a ocitnete se v nové místnosti. Tady najdete vypnuté terminály, které je potřeba zapnout. Sjeďte tedy výtahem a dostanete se ke skákací části, kde máte najít v jedné z místností vždy najít symbol, který máte v datapadu. Když se podíváte pozorněji, zjistíte,že každé patro symbolizuje jednu barvu. Až se po budkách porozhlédnete a od každé barvy stisknete správný symbol, vyjeďte zpět do místnosti s dřve deaktivovanými terminály a potvrďte symboly stisknutím malého tlačítka nalevo od každého z nich. Každý barevný symbol má svou vlastní budku, kde ho takto zvolíte. Vraťte se k ovládacímu panelu, který byl ještě před chvílí nefunkční, použijte ho. Po animaci a rozhovorem s republikovou letkou se a vraťte se k terminálu, kde jste předtím potvrzovali modrý kód. Za ním najddete dveře vedoucí do dalšího levelu. 7.2 Doomgiver DetentionAž dorazíte do velké místnosti, začne trochu tužší bitka, kterou si můžete zjednodušit používáním ovládnutí mysli. Jeden z důstojníků má u sebe klíč, proto pokud se chcete odreagovat, nebo alespoň získat střeleckou věžičku, seberte ho a jděte do dveří za lávkou v půli místnosti. Tady sjeďte výtahem, zabte důstojníka i shadowa a chopte se důstojnického klíče a panelu u něj. Pomocí něho můžete zničit pár TIE fighterů. Pak se vraťte zpět. Když jste poprvé přichýzeli do této místnosti, míjeli jste bednu. Tu nyní můžete otevřít a získat tak onu věžičku. Tolik tedy k odbočení, je čas jít dál. Pokračujte tedy, až dorazíte do další velké místnosti. Nejjednodušší způsob likvidace všech místních trooperů je pravděpodobně zapnout rychlost, proběhnout do dveří naproti, zabočit vlevo, pak projít levými dveřmi a v místnosti, odkud uvidíte všechny tyto troopery otevřít okno pro stíhače, čímž se trooperů zbavíte. Pak okno zase zavřete a stiskněte vedlejší tlačítko. Totéž udělejte ve vedlejší místnosti a vraťte se do místnosti, kde teď už není ani jeden trooper a sjeďte nyní přístupným výtahem. Tady zničte dva roboty, ve větší kruhové místnosti zničte stropní děla a vyjeďte výtahem. Tady vejděte do kontrolní místnosti, kde stiskněte tlačítko, čímž si otevřete další dveře. Opět zničte roboty a dojděte k výtahu na konci chodby. Až vyjedete nahoru, dojděte do kontrolní místnosti třetího hangáru a tady pusťte do vesmíru další troopery, zapínání výtahu už není nutné. Pokračujte dál a v místnosti se zavřenými dveřmi vyskočte na trubky u stropu, zničte mříž a prolezte na strop další místnosti. Ten zničte a pokoste veškeré trooperstvo. Klíčem od jednoho z důstojníků si odemkněte dveře a přes výtah se kolem jednoho důstojníka a jednoho, či dvou shadowtrooperů až do velké místnosti, kde musíte pobít všechny troopery a dva zrozence, načež se otevřou dveře v zadní části místnosti. Za nimi použijte oklamání mysli na důstojníka, který vám otevře dveře. V jedné z cel pak najdete Jan. Vyjděte vena zabijte důstojníka. Pokračovat budete tak, že vždy buď vy, nebo Jan budete držet jedno z tlačítek na zdi, čímž otevřete oboje sousední dveře, aby ten druhý mohl projít a použít další tlačítko. Tak se dostanetezpět do velké místnosti a zamiřte k protějším dveřím, kde po animaci level končí.
7.3 Doomgiver Shields Vyjděte ze dveří a po likvidaci protivníků zamiřte dveřmi vlevo a zničte všechny roboty. Na konci chodby pak dojdete do řídící místnosti, kde seberete klíč a stisknete tlačítko. Vraťte se zpět k místu, kde jste předtím kosili troopery a po rouře přejděte ke dveřím, které odemkněte. Nad vámi budete muset zabít důstojníka a sebrat mu klíč. S ním se pak vraťte a za rourou jděte do dveří naproti vám. Tady hned zabočte vpravo. Tady otevřete kryty v místnosti za rourou. Jediná šachta, kterou se dostanete tam, kam chcete je vlevo vzadu ode dveří. Projděte ji tedy a na konci odtlačte poklop nad vámi. Teď můžete vyskočit ven a pokračujte doprava, pak znovu doprava a do výtahu. Z lávky vyskočte na vyšší lávku a pokračujte do místnosti, kde rozbijete sklo a proskočíte otvorem. Pokračujte k výtahu a pak k vytouženému štítovému generátoru. Nejprve musíte zničit ochraný štít každé trubky (generátor štítu je vždy u zdi nad trubkou) a pak trubku samotnou. Až zničíte všechny čyři, uvidíte video, se kterým přijde snad nejtěžší soupeř hry - Galak Fyar. Sekejte mu do štítu, který se pak na chvíli vypne a vy si pak zapnete rychlost a zezadu do něj budete sekat. Jeho generátor za krkem mu raději neničte, nebo začne být ještě agresivnější. Až padne, dojde k poruše gravitace na lodi a vy se musíte rychle ztratit. Vracejte se tedy po svých stopaách, v místech, kde budou nebezpečné plameny, či elektřina, si raději zapněte rychlost pro snažší manévrování a až dorazíte k otevřeným dveřím, projděte jimi a zničte protivníky. Odtud se jedněmi ze dveří vraťte do chodby, kde jste začátkem levelu ničili roboty a až dorazíte k jedněm otevřeným dveřím, obnoví se gravitace, spustí se video a level zkončí.
8.1 Yavin Swamp Tahle mise se velmi špatně popisuje. Prostě procházejte jednotlivé rokle, kde vás budou ohrožovat téměř neviditelní swamtroopeři a shadowtroopeři. Na konci první rokle vyskočte na kámen a po destrukci shadowa pak jděte do dalšího kaňonu, kde zabočte prudce vpravo. Pak proplavte bažinou v místě, kde ze skály teče voda a v další části pak po šutrech přeskákejte dál. Vpravo najdete jen zásoby, vlevo cesta pokračuje. P nějakém čase putování dojdete k děravé zdi, kterou prolezte a pokračujte a na konci pak vlevo. Pokračujete doprava a pořád rovně, raději se držte u pravé stěny. Až potkáte AT-ST, utíkejte jak to jen půjde pak vpravo a pak do stavení, kde je konec levelu.
8.2 Yavin Canyon Zkrátka nasočíte do tanku a půjdete kaňonem. Budou vás ohrožovat všemožní troopeři, především s raketomety, kteří by vás ale většinou neměli zasáhnout, pokud se nebudete zastavovat. po chvíli narazíte na další tank, který urychleně rozstřílejte a pokračujte. V dalším kaňonu kromě dalších trooperů najdete ještě jeden tank. Až dorazíte ke stavení podobnému tomu na začátku levelu, vyskočte z tanku, stavení projděte a zamiřte do jeskyně za ním. Tady poražte shadowa a dojděte na konec levelu, který je už nedaleko.
8.3 Yavin Courtyard Jděte rovně a pomožte vojákům republiky s Imperiem. Další cesta vede do probourané stěny naprot a vyskákejte po kamenech o patro výš. Pomožte vašim spolujediům proti přesile a pokračujte rozbitým proskleným ocozem (pozor na troopera s raketometem, doporučuji ho nejdřív zespoda zblbnout oklamáním mysli a pak zabít). Projděte jedninými otevřenými dveřmi a dále pak na nádvoří, ze kterého pokračujte až na jiné nádvoří, kde uvidíte videou s Dessanem. Poražte dva jeho osobní strážce a pak dojděte ke schodům, pod kterými předtím zmizel.
8.4 Yavin Final Konečně jste se dostali do posledního levelu. Tady na vás čeká sbírka záludností a samozřejmě závěrečný souboj. Kameny v dveřích zkrátka rozsekáte a budete pokračovat do místnosti s padacími kameny. Tady rychle přeběhněte do dalších dveří. Na rozcestí které vypadá, jakoby bylo nutné jít vpravo, jelikož vlevo e zeď schválně jděte vlevo a zjistíte, že zeď není skutečná. V místě, kde pryští ohně si zapněte rychlost a odražením je dočasně uhaste. Na dalším rozcestí, kde se vám zjeví tři Dessanové a každý uteče jinam jděte doleva. Tady zničte trubku u stropu a až se uhasí oheň pokračujte. Po chvíli skočte do díry v podlaze a odražte znak na levé zdi, pak ten další a za rohem pak zatlačte další znak. Pak se vraťte tam, odkud jste sem skočili a uvidíte poslední překážku před Dessanem. Jde o písty, které vás můžou rozdrtit, pokud si nedáte pozor. Nejlépe tuto překážku zdoláte, když si zapnete rychlost. Pak si ještě trochu odpočiňte během animace a hůrá na Dessana. Ten je velmi neobratný, proto je nejlepší zapnout strong (červený) style, rychlost a útočit tomu zmetkovi na záda. Po stěnách arény si můžete přitáhnout dva kameny, čímž spustíte sloup Síly a údajně tak můžete na čas posílit své schopnosti. Pokud si ale dáte pozor na Dessanovo škrcení, nebude pro vás následující bitva velký problémem. Prý je také možné Zřítit pár kamenů podsekáním sloupů v aréně, čímž je prý možné Dessana zabít. Toto nemůžu potvrdit, ani vyvrátit, ale jestli to jde, chce to trochu šikovnosti, protože když jsem to zkoušel, kameny spadly nanejvýš na mě. Dessan ale není výrazně těžší soupeř než shaowtroopers, takže ho jistě porazíte. Pak už si jen vychutnejte závěrečné outro a titulky autorů.
Co dodat? Snad jen jediné: gratuluji.
1.2 Kejim Base Jděte vlevo, pobijte protivníky a klíčem od důstojníka si otevřte dveře na konci chodby. Pozor na dělo. Na konci místnosti jděte vlevo a v další místnosti si u pultu otevřte okno, které rozstřílejte a zabijte důstojníka za ním. Zmáčkněte dvě tlačítka a až se tu trochu porozhlédnete, rozstřelte sklo v mrazáku a skočte dolů. Po okraji mrazáku se dostaňte ke dveřím, za kterými stiskněte co se dá a na druhé straně vyjděte ven. Jděte opět k jeřábu, neseskakujte dolů, ale jděte po vnitřním okraji na rameno jeřábu, po kterém vyskačte na můstek. Po něm přejděte do další místnosti, ve které přejděte po římse na druhou stranu a skrz okno rozstřílejte bednu, jejíž výbuchem se dostanete do této místnosti (výbuch otevře dveře). V této místnosti stiskněte tlačítko, které zpřístupní vchod do válce uprostřed předchozí místnosti. Vejděte tedy do něj, skočte do díry a jděte pořád dál. Tady tlačítkem otevřte dveře, za nimž zabijte nepřátele a důstojníkovi seberte klíč. Odemkněte dveře vlevo a dalšími dveřmi pokračujte dál. Dostanete se do místnosti se dvěma kanóny a explozivní bednou. Tu rozstřílíte a vejdete do šachty za ní. Vlezte šachtou do kukaně, kde si odemknete dveře a po chvíli putování, kdy by bylo prakticky nemožné zabloudit, se dostanete za dveře, za kterými je fůra vojáků a důstojník na kanónu. Až je viřídíte, u důstojníkova kanónu odemkněte silová pole a jděte za ně. V prosklené místnosti stiskněte dvě tlačítka a papsky vám už cestu udělají, jen se mezi nimi musíte nějak vymotat. Až se dostanete do místnosti s mrtvými důstojníky, prvnímu seberte klíč a vraťte se, nebo dopadnete stejně. Odemkněte dveře a u pultu se chopte robota se kterým projeďte smrtící místností až k vypínači o pár místností dál. Nyní už můžete projít zcela bezpečně na konec levelu.
2.1 Artus Mine Jděte pořád rovně, dokud neuvidíte důlní zařízení. Tady se musíte dostat dolů, ale aby jste se příliš nezranili, scházejte vždy v místě, kde je skála nejnižší. Pokud chcete můžete mrtvole vpravo dole vzít Wookie kuši, což je pro vás nová zbraň. Vraťte se o něco doprava, odrazte útok létajících droidů a po trubkách se dostaňte do dolu. Trubky jsou poměrně nestabilní a občas se proboří, proto dojděte na konec první roury a vilezte na vyšší po malých trubkách. Tady naopak vylezte po rourách, které tvoří jakýsi most na vyšší trubku. Po té vejděte do stanice a vyčistěte místnost, důstojník nahoře na ochozu má klíč, kterým si odemknete dveře pod ním. Těmi se dostanete až k výtahu, projděte jeskyní a dveřimi k dalšímu výtahu, který vám ujede a vrátí se s nepřáteli, po jejich destrukci vyjeďte výtahem. Tady jděte vlevo a na křižovatce v jeskyni rovně. Tady vpravo a po čistce nepřátel v místnosi dveřmi vlevo na konci místnosti. Vyjdete na ochoz pod kterým se jednou za čas vysune velká trubka. Až se tak stane, skočte na ní a z ní pak na plušinu u zdi pod ní. Až se opět zasune, vejděte dovnitř a proběhněte do malé místnosti. Tady rychle zničte generátory na stěnách a po nich i ten za zrušeným silovým polem vepředu. To co za ním zbyde vás jako výtah vyveze nahoru, kde vyšplháte na konstrukci a skočíte na kontejner. Za první zatáčkou skočte do jeskyně vlevo po směru jízdy a projděte ji na konec. Pozor na malé všiváky, kterých je jeskyně plná. Až dojdete k vrtáku, aktivujte ho a chodbou, kterou vám vrták udělá jděte dál. Tady zničte druhou mříž, pokoste pár nepřátel a skočte na kontejner, který pod vámi bude podjíždět. Odtud pak na ochoz dolů a výtahem ještě níž. V další místnosti se pomocí velkého kladiva dostanete výš (tak že skočíte na kladivo, ne pod něj). Vejděte do jeskyně s kontrolním centrem a po likvidaci protivníků u pultu stiskněte tlačítko. Po výbuchu jděte chodbou vpravo, dveřmi k výtahu a od něj doprava prostřílejte se k vlaku, rozjeďte ho a je tu konec levelu.
2.2 Artus Detention Vyskočte z vagónu a až se zřítí trám, vylezte po něm nahoru. Tady odemkněte dolní dveře, ke kterým se vraťte a vejděte do nich. Tady se porozhlédněte a odemkněte další dveře vedoucí k vězení. Do nich vejděte a po schodech po stranách se prostřílejte nahoru až do řídícího centra, kde aktivujte větrák a jiným spínačem vysvoboďte vězně. Teď se vraťte dolů po prvních schodech a vejděte tentokrát dveřmi napravo. Tady potkáte vězně, který vás zavede do hangáru. Tady vězňům pomozte od nepřátel a výtahem vyjeďte na ochoz, ze kterho chodbou ve stěně dojděte až k díře s větrákem na dně. Do ní skočte a nechte se snést dolů. Vejděte do štoly s krystaly, opět pozor na malé nestvůrky, na rozcestích jděte vždy nahoru. Dojdete do další části stanice, tady najděte a zajměte jednoho důstojníka, který vás povede, ale dál jde jen ve chvíli, kdy ho máte zaměřeného. Cestou narazíte na pár vojáků, ale přednostně likvidujte malé všiváky, protože by mohli důstojníkovi ublížit. Až otevře později nějaké dveře, vyběhnou z nich vojáci a důstojník se rozeběhne pro zbraň. Teď už zemřít musí. Po likvidaci protivníků jděte do velké místnosti o kus dál, kde se nízkou chodbou dostanete na konec levelu.
2.3 Artus Topside Okamžitě běžte do kukaně vlevo, aktivujte výtah venku a vyjeďte nahoru. Chopte se děla a rychle zničte chodící tank dole, potom sestřílejte všechny vojáky na střeše a po nich další tank co vyjde ze dveří pod touto střechou. pokud to nestihnete a zemře příliš mnoho vězňů, hra končí. po likvidaci sjeďte dolů a dostaňte se napříč kaňonem. Doporučuji ignorovat protivníky, stejně jako tank, který vyjde ze dveří na konci, ten oběhněte a vejděte do dveří vpravo v místnosti odkud vyšel. Vyjeďte výtahem, tady sedněte k nějakému dělu a celý kaňon vyčistěte. Vběhněte do dveří na druhá straně ochozu a dostanete se na další ochoz, tentokrát uvnitř budovy, odtud pokoste všechny dole a sjeďte dolů. Prostřílejte se do chráněné místnosti, kde vypněte štíty děl. Vyjděte zpět nahoru na venkovní ochoz, sedněte k dělu a obě velká děla zničte. Pak se opět vraťte dovnitř a přejděte po ochozu na druhou stranu k nyní otevřeným dveřím. Chodbou plnou min dojdete až na místo s videem. Dessana neporazíte, porazí on vás a následuje video a konec levelu.
3.1 Yavin Temple Naproti vám je výtah. vyjeďte do nejvyššího patra a tady do komnaty Luka Skwalkera. Po videu sjeďte o dvě patra dolů a vejděte do dveří na prostranství, odtud pak do díry ve zdi.
3.2 Yavin Trial Jakmile najdete první sílu, jděte do další místnosti a tady vám pomůže otočit kameny na stěně. Pak ji použijte k posunutí dlaždic tak aby byl uprostřed ten obrazec, který je na stěně u každé dlaždice. Další síla vám pomůže vytahat ve velké místnosti ve zdi cihly a použít je jako schody. Další schopnost, rychlost, použijete tak, že vejdete do díry v zemi a šlápnutím na dlaždici otevřete jedny dveře. Za nimi velkou dlaždicí otevřete všechny dveře v chodbě a pak ji pomocí rychlosti proběhněte. Pomocí Jedi skoku pak vyskáčete po troskách sloupu do vyššího patra. V další místnosti si přitáhněte hlavy chrličů, a vraťte se na břeh. Voda vyplaví lávku a ta otevře mříže. Zapněte rychlost a proběhněte než lávka příliš klesne a mříž se příliš zavře. Popraskanou zeď zničte pomocí odražení. Tady zatlačte klíny jistící velké kvádry a po těch vyskákejte nahoru. Dál si musíte stoupnout na dlaždici a pomocí rychlosti přeběhnout most naproti, který tam na okamžik vyjede. V další místnosti zatlačte kliny ve sloupu uprostřed, postavte se na stupínek ve výklenku a až ten sjede dolů, pomocí rychlosti se rozeběhněte pro meč a přitáhněte si ho, než klec spadne. Pak jen pomocí hodu mečem přetněte lana držící kameny a dveřmi vyjděte ven.
4.1 Nar Shaddaa Streets Vejděte do baru a hoďte řeč s barmanem. Pak pokoste všechny protivníky a vyjděte do vyššího patra tady najděte ovladač na otevření pultu, vraťte se k němu a stisknutím stejného tlačítka, jak bylo to, kterým barman pult zavřel spusťte video. Barmana pak klidně zabijte. Jděte opět o patro výš a zamiřte ke dveřím na vstupem do lokálu. Tady přichází velmi těžká část - budete procházet ulicí, kde na vás budou všude mířit snipeři s Disruptor puškou a Grani s thermal-detonatory. Každého takového protivníka, je nejlepší zničit Disruptorem, jakmile ho uvidíte, prtotože proti této zbrani se neumíte bránit. Jděte tedy od dveří vlevo a po lávce, dál vyjeďte výtahem, odtlačte bednu a přeskočte na můstek u dalšího domu. Vyběhněte nahoru a skočte prosklenou střechou do budovy uprostřed ulice pod vámi. Tady vysuňte most a pokračujte na druhou stranu. Tady přitáhněte bednu a až stoupnete na výtah, zase ji odtlačte. Nahoře pak dejte zvlášť pozor na snipery, zapněte spínač, aby vám spadl most do vyššího patra (pozor ať most nespadne na vás). Vyjděte most a po římse. Seskočte dolů a pak na vznášedlo, ze kterého zase dál. Vyjdeďte výtahem a skleněnou chodbu projděte po pravé straně, protože levá vybuchne. V další místnosti zničte sud v rohu, projděte dírou ve zdi a přesekněte trubku. Pak vstupte do vody a z ní si přitáhněte rampu pode dveřmi. Z rampy vyskočíte na střechu a pak na rameno jeřábu. Přitáhněte si druhé rameno a z něj pak do konterjneru s odpadky. Přikrčte se (kvůli sniperům) a jeďte. Cestou zatlačením sepnete jedno tlačítko a jeďte na konec levelu.
4.2 Nar Shaddaa Hideout Jeďte v kontejneru až na konec a pak rychle skočte k trubkám vlevo a z nich nahoru. Odtud druhou stranou dolů a pak dveřmi do skladiště. Jděte rovně a skočte do trubky, pod kterou není vozík. Zapněte rychlost a podběhněte lis až bude nahoře. Jděte dál až do místnosti s bednami a přeskákejte je do druhého rohu, jen pozor na vrhače granátů, který vyběhne na můstek. V druhém rohu stáhněte bednu přitažením a skočte do chodby. Na její druhé straně si přitáhněte vozík a teď se tou samou cestou vraťte až před lis. Naproti vám jsou nyní dveře, za nimi si přitáhněte krabici a prolezte otvorem za ní. Tady zatlačte na vozík a projděte volnou chodbou. Zatlačte na spínač za sklem, čímž si otevřete dveře. Následuje část, kde budete čelit mnoha sniperům i granátníkům. V místě, kde chodba vede najednou nahoru je vpravo zničitelná mříž. Vlezte do šachty za ní. Skrz další mříž zničte sud a vylezte ze šachty. Vraťe se o pár metrů zpět a seskákejte po bednách na podlahu místnosti. Za dveřmi jděte nově zničenou zdí. Pak jděte dál chodbou a po schodech, za nimiž se ukrývá protivník dolů (schody se dají odsunout pomocí odražení/přitažení). Za dveřmi se pak dostanete k celám, kde když dojdete na konec najdete Landa Calrissiana, který vám mimo jiné řekne kód. Vraťte se zpět do chodby s rezavou mříží a pokračujte dál. Vrchní částí lisovací místnosti přejděte na její druhý konec. V rohu je místnost, kde zadáte heslo a pak už jen dlouhatánská cesta přes snipery a laserová děla. Pak rozbijte naprasklé sklo a odražením zapněte spínač za ním. Po videu pozor nejprve na nepříliš přesná děla a pak ještě na skupinku nepřátel. Vyběhněte do Reelovy místnosti a u stolu Landa propusťte a pod stolem si otevřete tajnou cestu přímo k němu. Pak ho stačí následovat až na konec levelu.
4.3 Nar Shaddaa Starpad Jděte pořád za Landem až do místnosti odkud vidíte loď a sjeďte dolů ve velké místnosti s propastí o něco dál jděte do druhých dveří a tady si dejte infra-brýle a projděte tmavou místnost na druhé straně. Tady přeskákejte po bednách a jděte dál. Lando pak začne mít kecy ohledně kanónů, tak mu udělejte radost a zničte je. Projděte budovu a skočte k zničeným dělům, pak k ovládacímu panelu a pokračujte k lodi. Tady spolu s Landem odrovnejte všechny protivníky, nejlépe asi se zapnutou rychlostí aby Landa nezabili dřív, než se k němu vůbec dostanete. Jděte za ním do lodi, ale zjistíte, že je ještě potřeba obnovit přísun paliva a otevřít střešní sekce. Proto vyjděte před hangár a u jednoho ze čtyř rohů budovy uvidíte obrovskou válcovou nádrž, na kterou se dostanete z vedlejší nádrže. Displeje na malé nádrži musíte upravit tak, aby levý ukazoval žluté pokřivené X a pravý červené přeškrtnuté O. Pak se vraťte do hangáru. Střešní sekce otevřete tak, že na obou delších stranách hangáru vlezete do děr po mřížích které zničíte (jednu z míří zakrývá bedna, kterou je třeba odrazit a druhou bedna, kterou je třeba zničit). Až prolezete. Na druhé straně obou průlezů je místnost se spoustou panelů k aktivování. Až to budete mít, vraťte se do lodi, a proto, že se objevili další nepřátelé, stiskněte tlačítko na straně řídící místnosti a všechny je pokoste. Pak přichází konec levelu.
5.1 Bespin Undercity Zničte jednu z mříží a postavte se vedle otvoru, nestůjte před ním, jinak vás vytlačený vzduch odmrští pryč. Vedle otvoru počkejte, až píst sjede dolů, nastupte na něj a nechte se vyvézt nahoru. Tady to vyčistěte a až píst opět sjede, odemknou se dveře a můžete jimi pokračovat vlevo kde po lodi v hangáru vyskáčete k nějakým zásobám, především bacta kanistrům, což ale není nutné, protože touto úrovní počínaje ovládáte Sílu zdraví. Až se tu porozhlédnete, vraťte se na rozcestí a jděte vlevo, do větší místnosti. Tady použijte na dědulu u pultu oklamání mysli (pokud jste ho zabili, budete muset panel u kterého stál stisknout sami), stařík vám otevře dveře, vy si zapněte rychlost, proběhněte dveřmi a rychle zničte pečeť na druhých dveřích, které se otevřou a vy můžete pokračovat. Vyjeďte výtahem a dostanete se do místnosti, kde jezdí na stěně klíny, které vždy když dojedou do nějakého patra aktivují v tomto patře silové pole. Až klín dojede do patra pod vámi a zapne se pole, zapněte rychlost a přeběhněte ke klínu, na který vyskočte a nechte se Vyvézt o patro výš. Toto opakujte, dokud se nedostanete do nejvyššího patra (běhejte jen po silových polích, protože konstrukce kolem místnosti je nabitá proudem mimo části s klíny), jen pozor na protivníky v jednotlivých patrech. Až budete nahoře, najděte dveře do kterých se po silovém poli dejte. Za nimi je výtah, kterým vyjeďte do větrací místnosti. Tady se skrz otvor v levé části místnosti nechte vyfouknout do jiné, větší místnosti na plošinku. Když se rozhlédnete po této kruhové místnosti, spatříte další takové plošinky, kde je vyšší vždy proti směru hodinových ručiček od té, na které stojíte. Když mezi takovými plošinkami začne foukat vzduch (toho si všimnete) skočte skrz tento vzduch na další plošinku. Až vyskáčete na nevyšší plošinku, spustí se video a v ní první temný Jedi, kterému musíte vzdorovat. Tento protivník ale není nijak zvlášť silný, chce to jen nezmatkovat a sekat, možná ho pomocí odražení shodit do propasti. Stejným způsobem jako před chvílí on přeskočte na druhou stranu a pokračujte dál. Po chvíli potkáte o něco silnějšího Jediho, ale ten vám taky nebude dělat velké problémy. V další místnosti pak pusťte robota a jděte za ním k výtahu.
5.2 Bespin Streets Vyjedete výtahem a nahoře droid zamíří k druhému, ten musíte spustit v místnosti po straně, kde je mimo žoldáka ještě mina hned za dveři, takže si dejte pozor. Tady spusťte výtah a spolu s droidem vyjeďte nahoru. Droid vám otevře dveře do zaminované chodby, kde na vás ještě z leva střílí padouši. Doporučuji si vzít Wookie kuši, nebo něco jiného, podobně silného a přesného a s pomocí rychlosti odstřílet miny stojící droidovi v cestě, na padouchy se vykašlete. Zvlášť na vyšších obtížností je dobré se přikrčit a odstřelovat jen miny, které vám i tak stojí v cestě, protože tak se vaše velikost vyrovná droidově. Až budete na druhé straně, droid vám otevře dveře a můžete pokračovat. V některé z dalších místností se droid zašije do úkrytu a zůstane tam, nechte ho být, jeho úkol je splněn, dál pokračujete sami. Ale byla by hloupost se tady ztratit. Zabijte Jedie, osvoboďte vojáky bespinské gardy, na otevřeném prostranství pak pozor na snipery, dostaňte sa na ochoz, na jehož konci zachraňte další vojáky za dveřmi s pečetí, sjeďte výtahem na prostranství s jámou, na druhé straně vyjeďte, tlačítek otevřete dveře a projděte jimi. Tady potkáte dva Jedie naráz. Po jejich porážce vyjeďte výtahem vpravo a pak na most. Pozor - je plný neviditelných min, proto zkuste rychlost a skákání dojděte na konec ochozu, kde pod sebou máte vodu, do které skočte, aby jste se nezranili. Pokračujte na terasu, potkáte ještě jednoho Jediho a důstojníka s klíčem ke dveřím, za kterými level končí.
5.3 Bespin Platform Po porážce Jediho odstřelte miny, nebo je obejděte dveřmi vlevo a pokračujte rovně, pozor na miny a létající roboty. Ve dveřích napravo seberte důstojníkovi klíč a výtahem u začátku levelu vyjeďte nahoru, jen pozor na miny, které jsou tam nastražené. Klíčem si odemknete dveře, zabte Jediho a v místnosti si spínačem odemkněte dveře na přistávací plochu (jsou to dveře nedaleko místnosti, kde jste sebrali klíč). Za stálého ignorování veškerého vojska doběhněte k těmto dveřím a za nimi už čeká Tavion - Dessanova pobočnice. Tavion používá silný bojový styl, který je sice dobrý pro útok, ale mizerný pro obranu, nejlépe se poráží asi na plošince vedle přistávací plochy, kde se nemůže tak dobře pohybovat (i když vy taky ne). Po její porážce uvidíte video, po kterém následuje konec levelu.
6.1 Cairn Bay Stojíte čelem k zadní části lodi, zamiřte tedy vlevo, cestou můžete pokosit pár bídáků. Pak do dveří vlevo a za nimi doprava, kde je za dveřmi chodbička a na jením konci další dveře. Za nimi se již setkáte s Lukem Skywalkerem, který vám pomůže pokosit haldu bídáků. Pak se ztratí a vy pokračujete sami. Z místnosti vedou dvoje dveře. Jedněmi jste přišli a druhými nyní projděte. Stiskněte tlačítka vzadu a u okna a koukejte se jak se stormtroopeři ztrácí ve vakuu :-). Pak silové pole opět zapněte a vraťte se zpět, projděte chodbičkou a tady uvidíte na pravé straně dveře. Za nimi je ona místnost, kterou jste vyčistili od stormtrooperů. Tedy skoro - na ochoze před vámi jsou ještě dva nebezpeční záškodníci, které odrovnejte a vyjeďte nahoru výtahem. V jedné ze dvou mstností stiskněte několikrát tlačítko tak, aby panel bíle svítil na své pravé staně a ve druhé místnosti pak u jiného panelu potvrďte. Otevřou se vrata na pravé straně místnosti,do kterých se dostaňte a pokoste vše živé (kromě sebe sama samozřejmě). Pak musíte z lodi, kterou určitě nepřehlédnete (zabírá totiž skoro celou místnost) přeskočit na ochoz. Je to velmi těžké, ale dá se to. Odtud pak do větrací šachty. Toto místo není vůbec tak složité, jak se zdá. Je tu jen jedna správná chodba, ostatní jsou slepé. Na konci správné cesty je vždy silové pole, které vypnete tlačítkem a tak si otevřete cestu dál. V místnosti, kde je pod polem ještě mříž můžete jít do jedné z postraních chodeb, odkud seskočíte k důstojníkovi. Tady stisknete panel a totéž udělejte na druhé straně, v podobné kukani. Tím otevřete dveře, kterými pokračujte. Vlezte do díry a zničte mříž. Za ní pak v šachtě jezdí nahoru a dolů výtah. Vlezte do něj a rozhlížejte se po okolních stěnách, kde je otvor a tudíž i cesta dál. Skrz otvory proskačte ještě několika výtahy a do posledního skočte skrz rozbitou střechu. V tomto výthu sjeďte dolů kde se vám otevřou dveře.
6.2 Cairn Assembly Po likvidaci zmetků použijte oklamání mysli na důstojníka za oknem. Ten vám otevře dveře. Na křižovatce je vpravo nějaká výbava, nalevo cesta pokračuje. Až dorazíte do velké místnosti, po bednách se dostanete do patra jakési nedostavěné kukaně uprostřed místnosti a odtud o patro výš. Odtud spatříte ochoz v jedné ze stěn, o něco nad vaší úrovní. Rozbijte tu mříž a zničte čtyři trubky s elektrickými výboji. Takto se vám podaří zblbnout jeřáb u konstrukce, který vám po chvíli probourá zeď a tak otevře cestu dál. Prosekejte se skrz ne zrovna jednoduchou část až do místnosti, kde jsou do podlahy pouštěny elektronické výboje. Na ty opravdu raději nešlapejte, jejich účinnsot si můžete vyskoušet pomocí odražení/přitažení na některém z nepřátel. Po bednách přeskákejte po směru hodinových ručiček na druhou stranu místnosti, kde vlezte do boudy uprostřed. Výtahem pak vyjeďte nahoru a oknem vylezte na rampu. V místnosti pak povypínejte elektřinu a sjeďte opět dolů. Pak už jen rychle vyřiďte Jedie a skupinku robotů pak pokračujte dál, vyřiďte dalšího Jediho a pak si doplňte zdraví, protože ho budete potřebovat. Vyjeďte výtahem a pokoste všechny v řídících centrech a stiskněte tlačítko u okna a vraťte se o něco zpět, kde narazíte na chodící tank. Ten se nejlépe likviduje tak, že oběhnete černé skladiště o 270° (pozor ať vás tank nezašlápne) a odtud pak vejděte do jedněch ze dveří skladiště a můžete odstelovat tank z relativního bezpečí. V další místnosti už jen vyřaďte pár ubožáků a skočte pod schody, kde je zaminovaný prostor s municí, štíty a dírou, za kterou level končí.
6.3 Cairn Reactor Musíte si dávat pozor na proud pryštící v některých z chodeb, protože být pouze příliš blízko této energie stojí život. Pokud bude potřeba proběhnout touto chodbou (jako že bude), bude nutné počkat až se paprsek na chvíli vypne a se zapnutou rychlostí proběhnout. Takto tedy bude muset projít úsek až k místu, kde Pryští krátké výboje ve třech případech nejen ze stěn, ale i ze země do stropu. Zničte všechny tři krámy vlevo a můžete projít dál. Zničení jednoho z krámů vám navíc otevře dveře do další chodby. Tady pozor na paprsek, protože ten se nejdřív chová, jako by v této chodbě vůbec nebyl. Vydejte se doprava, zapněte rychlost. Je bezpečnější zastvit se v chodbičce po pravé straně, kde s znovu zapnout rychlost, protože chodba je dlouhá. Pak už jen doběhněte na konec chodby. Po chvíli narazíte na jádro, kde jen tlačítkem na jeho stěně vypnete paprsky. Pak se vraťte až k místu, kde jste ničili blbosti u stěny, když na vás ze stropu seskočí Jedi. Po jeho porážce vyskočte stropem, kudy on předtím seskočil. Až dorazíte do kruhové místnosti s částí reaktoru uprostřed, podívejte se nahoru. Najdete tu někde dveře, kterými budete pokračovat. Po něčem co vypadá jako lávky k nim vyskákejte. Po lávkách pryští proud, ale není již tak nebezpečný, tak se nemusíte bát. Až projdete dveřmi, dostanete se do velké komory. Tady musíte vždy u kevé nebo pravé stěny najít průchod do další místnosti. Až se dosanete do kukaně, odkud na vás předtím budou střílet troopeři, pokračujte ve svém směru dál a dostanete se do části, kde se kolem jádra něco točí. Toto "něco" je velmi nebezpečné, takže se ho rozhodně nedotýkejte, ale vždy přeskakujte, přičemž dávejte pozor . Na konci chodby jsou dvě stropní děla a přibližně uprostřed jeden Jedi. Toho můžete zkrouhnout Disruptorem, nebo k němu doskákat a zatlačit ho k nebezpečné části jádra a nebo ho zkrátka minout, přes jádro se za vámi nevydá. Pokračujete do veliké haly, kde na vás čeká agresivní robot a pár dalších bídáků. Po jejich likvidaci si sedněte do "vozítka" po pravé straně od vstupu a spusťte ho. Vidíte výklenek na druhé straně propasti? Tam se objeví parchant s raketometem a další bude na můstku nad ním. Tito bídáci rozstřílí vašemu vozítku dráhu a to se zřítí do hlubiny. Proto si zapněte rychlost, vytáhněte Disruptor a oba bídáky zastřelte. Stejně se jim ale podaří vám dráhu zničit, proto musíte z padajícího vozidla vyskočit a po polozničené dráze přeskákat na druhou stranu. Tady vyjeďte výtahem nahoru. Přejděte most a v budově vyjeďte nejprve nahoru, kde stiskněte panel. Pak sjeďte zpátky, dalším výtahem ještě níže a dalším do nejnižšího podlaží. Jeden z důstojníků má klíč, proto je neshazujte do propasti. S klíčem se pak vraťte do nejvyššího patra, odemkněte dveře a na konec kola už by došel i slepý.
6.4 Cairn Dock Projděte dveřmi a dejte se nejprve vlevo. Ocitnete se na rozcestí, kde každý směr vede ke dveřím, za nimiž jsou kvanta všemožného vybavení. Pak se vraťte na rozcestí a jděte poslední možnpu nezamčenou cestou. Projdete chodbou s uniformami Shadowtrooperů ve vitrínách a za dalšími dveřmi se se dvěma z těchto expertů utkáte. Jsou to velmi těžcí protivníci. Až je porazíte, pokračujte do dveří naproti, kde je důstojník s klíčem. Vraťte se na původní rozcestí a odemkněte si dveře. V této místnosti vám přibyde nový úkol - vyhnout se vojákům, tedy, alespoň je nenechat spustit poplach. A to je skutečně peklo. Stisknět panel, sjeďte výtahem a vyjděte ze dveří. Ten panel napravo je alarm. Pokud je vám líto života, postavte se k němu a čekejte, až se začnou přibližovat protivníci a jednoho po druhém je koste. Pak ještě Disruptorem zabít troopera na mostě, i toho na levé straně. Ať už všechny pobijete, nebo proběhnete bez zpozorování, musíte pokračovat stejnou trasou (pokud ale chcete projít nepozorovaně, musíte si pospíšit). Tak tedy: od výlezu z výtahu pokračujte vpravo. Po chvíli uvidíte šachtu, vlezte do ní. Lezte až nakonec, v odbočkách je jen banda buranů u dalšího alarmu. Na konci větračky si přivoláte výtah na pravé straně. Nahoře pak pokračujte doleva. Tam kde pryští elektřina se budete muset vydat, zatím to ale nejde. Na konci ochozu pak do otvoru po levé straně. V místnosti je důstojník a další alarm, takže ho zabijte, nebo na něj použijte oklamání mysli dřív, než stačí stiskonout tlačítko. Pak jen stiskněte panel na své straně, zapněte rychlost a vrťte se k místu s elektřinou, která je nyní dočasně vypnutá. Projděte tedy plochou na druhou stranu, kde čekají tři důstojníci. Jsou k vám otočen zády, zabíjet je nemusíte, ale když už tady tak pěkně stojí... Za rohem je tu pár tvrdě vyzbrojených hnusáků, nejlépe je si na ně pomoci střeleckou věžičkou, pokud ji u sebe máte. Na jedné z beden je klíč, který seberte a pokračujte výtahem do budovy. Až z pravého okna uvidíte skupinku trooperů v pozoru, stiskněte panel a sledujte,jak mizí v hlubinách. Po prostranství přeběhněte do další chodby, kde si musíte dávat pozor na elektřinu. Za dalšími dveřmi rychle Disruptorem pokoste všechny zúčastněné. Pak jděte vpravo, vyskákeje po trubkách a na druhé straně zase seskákejte. Pak projděte další elektrickou chodbou, načež nastává nejtěžší část levelu. Nechoďte dveřmi, vypněte meč, vyskákejte po lampě na římsu, z níž pak otvorem prolezete dál. Po levé straně je panel, kterým zhasnete světla, seskočíte dolů a opatrně (ale rychle) se přemístíte ke dveřím. Vyhnět se všem blbcům, protože tady spustit poplach skutečně není nic těžkého. Rychle proběhněte dveřmi, ale sukládáním počkejte, dokud nebude jisté, že alarm nebude spuštěn. Za dvojitými dveřmi čekají důstujníci a Jedi. Nejdřív zkoste důstojníky, protože ti budou chtí zpustit alarm kdesi za krabicemi. Pak už jen výtahem nahoru k lodi. Zdá se že je zavřená, proto ji musíte po římse obejít, kde je jediný odemčený vchod. A level končí.
7.1 The Doomgiver's Communication Array Prosekejte se k výtahu, kterým sjeďte a opět se zbavte všech ostatních. Stiskněte tlačítko na druhém konci místnosti a pokoste všechny zbylé. Po sesbírání zásob si zpřístupníte další místnost s Jedim a výtahem. Dole se vydejte vpravo, rozbijte stropní mříž a vlezte otvorem, který po ní zbyl, zničte drony a totéž si zopakujte i ve druhé místnosti, kde pak rozbijte další mříž a v další místnosti otevřete dveře a zmocněte se panelu s ovládáním robota. S ním dojeďte na konec chodby, projděte silovým polem po straně (je jedno po které) a dojeďte až ke dveřím s hlídkami. Ty otevřte a pak se už na robota můžete vykašlat. V nově otevřené místnosti je výtah. Použijte ho a opatrně zlikvidujte roboty. Za kruhovými sloupy uprostřed pak zničte sklo a skočte skrz něj. Po likvidaci protivníků vyjeďte výtahem, pomačkejte tlačítka a vstupte dveřmi do vlaku. Po konfrontaci s uvítacím výborem se dostanete pomocí klíče, který tu najdete do místnosti s panelem. Abyste ho zapnuli, musíte vejít do jedněch z postraních dveří a ocitnete se v nové místnosti. Tady najdete vypnuté terminály, které je potřeba zapnout. Sjeďte tedy výtahem a dostanete se ke skákací části, kde máte najít v jedné z místností vždy najít symbol, který máte v datapadu. Když se podíváte pozorněji, zjistíte,že každé patro symbolizuje jednu barvu. Až se po budkách porozhlédnete a od každé barvy stisknete správný symbol, vyjeďte zpět do místnosti s dřve deaktivovanými terminály a potvrďte symboly stisknutím malého tlačítka nalevo od každého z nich. Každý barevný symbol má svou vlastní budku, kde ho takto zvolíte. Vraťte se k ovládacímu panelu, který byl ještě před chvílí nefunkční, použijte ho. Po animaci a rozhovorem s republikovou letkou se a vraťte se k terminálu, kde jste předtím potvrzovali modrý kód. Za ním najddete dveře vedoucí do dalšího levelu. 7.2 Doomgiver DetentionAž dorazíte do velké místnosti, začne trochu tužší bitka, kterou si můžete zjednodušit používáním ovládnutí mysli. Jeden z důstojníků má u sebe klíč, proto pokud se chcete odreagovat, nebo alespoň získat střeleckou věžičku, seberte ho a jděte do dveří za lávkou v půli místnosti. Tady sjeďte výtahem, zabte důstojníka i shadowa a chopte se důstojnického klíče a panelu u něj. Pomocí něho můžete zničit pár TIE fighterů. Pak se vraťte zpět. Když jste poprvé přichýzeli do této místnosti, míjeli jste bednu. Tu nyní můžete otevřít a získat tak onu věžičku. Tolik tedy k odbočení, je čas jít dál. Pokračujte tedy, až dorazíte do další velké místnosti. Nejjednodušší způsob likvidace všech místních trooperů je pravděpodobně zapnout rychlost, proběhnout do dveří naproti, zabočit vlevo, pak projít levými dveřmi a v místnosti, odkud uvidíte všechny tyto troopery otevřít okno pro stíhače, čímž se trooperů zbavíte. Pak okno zase zavřete a stiskněte vedlejší tlačítko. Totéž udělejte ve vedlejší místnosti a vraťte se do místnosti, kde teď už není ani jeden trooper a sjeďte nyní přístupným výtahem. Tady zničte dva roboty, ve větší kruhové místnosti zničte stropní děla a vyjeďte výtahem. Tady vejděte do kontrolní místnosti, kde stiskněte tlačítko, čímž si otevřete další dveře. Opět zničte roboty a dojděte k výtahu na konci chodby. Až vyjedete nahoru, dojděte do kontrolní místnosti třetího hangáru a tady pusťte do vesmíru další troopery, zapínání výtahu už není nutné. Pokračujte dál a v místnosti se zavřenými dveřmi vyskočte na trubky u stropu, zničte mříž a prolezte na strop další místnosti. Ten zničte a pokoste veškeré trooperstvo. Klíčem od jednoho z důstojníků si odemkněte dveře a přes výtah se kolem jednoho důstojníka a jednoho, či dvou shadowtrooperů až do velké místnosti, kde musíte pobít všechny troopery a dva zrozence, načež se otevřou dveře v zadní části místnosti. Za nimi použijte oklamání mysli na důstojníka, který vám otevře dveře. V jedné z cel pak najdete Jan. Vyjděte vena zabijte důstojníka. Pokračovat budete tak, že vždy buď vy, nebo Jan budete držet jedno z tlačítek na zdi, čímž otevřete oboje sousední dveře, aby ten druhý mohl projít a použít další tlačítko. Tak se dostanetezpět do velké místnosti a zamiřte k protějším dveřím, kde po animaci level končí.
7.3 Doomgiver Shields Vyjděte ze dveří a po likvidaci protivníků zamiřte dveřmi vlevo a zničte všechny roboty. Na konci chodby pak dojdete do řídící místnosti, kde seberete klíč a stisknete tlačítko. Vraťte se zpět k místu, kde jste předtím kosili troopery a po rouře přejděte ke dveřím, které odemkněte. Nad vámi budete muset zabít důstojníka a sebrat mu klíč. S ním se pak vraťte a za rourou jděte do dveří naproti vám. Tady hned zabočte vpravo. Tady otevřete kryty v místnosti za rourou. Jediná šachta, kterou se dostanete tam, kam chcete je vlevo vzadu ode dveří. Projděte ji tedy a na konci odtlačte poklop nad vámi. Teď můžete vyskočit ven a pokračujte doprava, pak znovu doprava a do výtahu. Z lávky vyskočte na vyšší lávku a pokračujte do místnosti, kde rozbijete sklo a proskočíte otvorem. Pokračujte k výtahu a pak k vytouženému štítovému generátoru. Nejprve musíte zničit ochraný štít každé trubky (generátor štítu je vždy u zdi nad trubkou) a pak trubku samotnou. Až zničíte všechny čyři, uvidíte video, se kterým přijde snad nejtěžší soupeř hry - Galak Fyar. Sekejte mu do štítu, který se pak na chvíli vypne a vy si pak zapnete rychlost a zezadu do něj budete sekat. Jeho generátor za krkem mu raději neničte, nebo začne být ještě agresivnější. Až padne, dojde k poruše gravitace na lodi a vy se musíte rychle ztratit. Vracejte se tedy po svých stopaách, v místech, kde budou nebezpečné plameny, či elektřina, si raději zapněte rychlost pro snažší manévrování a až dorazíte k otevřeným dveřím, projděte jimi a zničte protivníky. Odtud se jedněmi ze dveří vraťte do chodby, kde jste začátkem levelu ničili roboty a až dorazíte k jedněm otevřeným dveřím, obnoví se gravitace, spustí se video a level zkončí.
8.1 Yavin Swamp Tahle mise se velmi špatně popisuje. Prostě procházejte jednotlivé rokle, kde vás budou ohrožovat téměř neviditelní swamtroopeři a shadowtroopeři. Na konci první rokle vyskočte na kámen a po destrukci shadowa pak jděte do dalšího kaňonu, kde zabočte prudce vpravo. Pak proplavte bažinou v místě, kde ze skály teče voda a v další části pak po šutrech přeskákejte dál. Vpravo najdete jen zásoby, vlevo cesta pokračuje. P nějakém čase putování dojdete k děravé zdi, kterou prolezte a pokračujte a na konci pak vlevo. Pokračujete doprava a pořád rovně, raději se držte u pravé stěny. Až potkáte AT-ST, utíkejte jak to jen půjde pak vpravo a pak do stavení, kde je konec levelu.
8.2 Yavin Canyon Zkrátka nasočíte do tanku a půjdete kaňonem. Budou vás ohrožovat všemožní troopeři, především s raketomety, kteří by vás ale většinou neměli zasáhnout, pokud se nebudete zastavovat. po chvíli narazíte na další tank, který urychleně rozstřílejte a pokračujte. V dalším kaňonu kromě dalších trooperů najdete ještě jeden tank. Až dorazíte ke stavení podobnému tomu na začátku levelu, vyskočte z tanku, stavení projděte a zamiřte do jeskyně za ním. Tady poražte shadowa a dojděte na konec levelu, který je už nedaleko.
8.3 Yavin Courtyard Jděte rovně a pomožte vojákům republiky s Imperiem. Další cesta vede do probourané stěny naprot a vyskákejte po kamenech o patro výš. Pomožte vašim spolujediům proti přesile a pokračujte rozbitým proskleným ocozem (pozor na troopera s raketometem, doporučuji ho nejdřív zespoda zblbnout oklamáním mysli a pak zabít). Projděte jedninými otevřenými dveřmi a dále pak na nádvoří, ze kterého pokračujte až na jiné nádvoří, kde uvidíte videou s Dessanem. Poražte dva jeho osobní strážce a pak dojděte ke schodům, pod kterými předtím zmizel.
8.4 Yavin Final Konečně jste se dostali do posledního levelu. Tady na vás čeká sbírka záludností a samozřejmě závěrečný souboj. Kameny v dveřích zkrátka rozsekáte a budete pokračovat do místnosti s padacími kameny. Tady rychle přeběhněte do dalších dveří. Na rozcestí které vypadá, jakoby bylo nutné jít vpravo, jelikož vlevo e zeď schválně jděte vlevo a zjistíte, že zeď není skutečná. V místě, kde pryští ohně si zapněte rychlost a odražením je dočasně uhaste. Na dalším rozcestí, kde se vám zjeví tři Dessanové a každý uteče jinam jděte doleva. Tady zničte trubku u stropu a až se uhasí oheň pokračujte. Po chvíli skočte do díry v podlaze a odražte znak na levé zdi, pak ten další a za rohem pak zatlačte další znak. Pak se vraťte tam, odkud jste sem skočili a uvidíte poslední překážku před Dessanem. Jde o písty, které vás můžou rozdrtit, pokud si nedáte pozor. Nejlépe tuto překážku zdoláte, když si zapnete rychlost. Pak si ještě trochu odpočiňte během animace a hůrá na Dessana. Ten je velmi neobratný, proto je nejlepší zapnout strong (červený) style, rychlost a útočit tomu zmetkovi na záda. Po stěnách arény si můžete přitáhnout dva kameny, čímž spustíte sloup Síly a údajně tak můžete na čas posílit své schopnosti. Pokud si ale dáte pozor na Dessanovo škrcení, nebude pro vás následující bitva velký problémem. Prý je také možné Zřítit pár kamenů podsekáním sloupů v aréně, čímž je prý možné Dessana zabít. Toto nemůžu potvrdit, ani vyvrátit, ale jestli to jde, chce to trochu šikovnosti, protože když jsem to zkoušel, kameny spadly nanejvýš na mě. Dessan ale není výrazně těžší soupeř než shaowtroopers, takže ho jistě porazíte. Pak už si jen vychutnejte závěrečné outro a titulky autorů.
Co dodat? Snad jen jediné: gratuluji.