ZALOŽEN: | 1986 |
PRVNÍ GP: | GP Velké Británie 1977 |
PRVNÍ VÍTĚZSTVÍ: | GP Francie 1979 |
NEJLEPŠÍ UMÍSTĚNÍ: | 1. místo 2005 a 2006 |
POČET GP: | 210 |
VÍTĚZNÝCH GP: | 33 |
POČET BODŮ: | 925.00 |
ŠÉF: | Flavio Briatore |
TECHNICKÝ ŘEDITEL: | Bob Bell |
ŠÉFKONSTRUKTÉR: | Mark Smith, Tim Densham |
JEZDCI: | Heikki Kovalainen, Giancarlo Fisichella |
TESTOVACÍ JEZDEC: | Ricardo Zonta |
VŮZ: | Renault R27 |
MOTOR: | Renault V8 RS27 - 90° |
PNEU: | Bridgestone |
ADRESA: | Renault F1 Whiteway Technical Centre Enstone Oxon OX 4EE England |
1977 Renault v lednu potvrzuje úmysl stoupit do formule 1, v květnu byl představen projekt a v černu začaly testy vozu RS01, který debutoval při GP Velké Británie. Renault nasadil jediný vůz, který pilotoval Jean Pierre Jabouille, který absolvoval 5 GP, nicméně bez bodového zisku.
1978 Vůz RS01, jezdec Jean Pierre Jabouille, zisk 3 bodů a 12.místo v poháru konstruktérů
1979 Vůz RS01, později RE10, jezdci Jean Pierre Jabouile a Rene Arnoux, celkem 26 bodů a 6.místo v poháru kosntruktérů. Při GP Francie získal Jabouille první vítězství Renaultu v F1
1980 Vůz RE20, jezdci Jean Pierre Jabouille a Rene Arnoux. 3 vítězství, celkem 38 bodů a 4.místo v poháru konstruktérů
1981 Vůz RE20, později RE 30, jezdci Rene Arnoux a Alain Prost. 3 vítězství, celkem 54 bodů a 3.místo v poháru konstruktérů
1982 Vůz RE30B, jezdci Rene Arnoux a Alain Prost. 4 vítězství, celkem 62 bodů a 3.místo v poháru konstruktérů
1983 Vůz RE40, jezdci Alain Prost a Eddie Cheever. 4 vítězství, celkem 79 bodů a 2.místo v poháru konstruktérů
1984 Vůz RE50, jezdci Patrick Tambay a Derek Warwick. Celkem 34 bodů a 5.místo v poháru konstruktérů
1985 Vůz RE60, jezdci Patrick Tambay a Derek Warwick. Celkem 16 bodů a 7.místo v poháru konstruktérů
Kurzívou jsou uvedeny výsledky Benettonu v letech 1986-2001
1986 Benetton vstupuje do F1, když přepírá tým Toleman. První vůz nese označení B186 a je vybaven motorem BMW. Jezdecké duo tvoří Gerhard Berger a Teo Fabi. Berger v GP Mexika získává pro tým první vítězství. Tým celkem získává 19 bodů a 6.místo v poháru konstruktérů.
1987 Vůz nese označení B187 a je vybaven motorem Ford, jezdci Thierry Boutsen a Teo Fabi. Celkem 28 bodů a 5.místo v poháru konstruktérů.
1988 Vůz B188 s motorem Ford, jezdci Thierry Boutsen a Alessandro Nannini. Celkem 39 bodů a 3.místo v poháru konstruktérů.
1989 Vůz B189 s motorem Ford, jezdci Alessandro Nannini, Johny Herbert, kterého nahradil Emanuele Pirro. Celkem 39 bodů, 1 vítězství a 4.místo v poháru konstruktérů.
1990 Vůz B190 s motorem Ford, jezdci Nelson Piquet, Alessandro Nannini, kterého po nehodě vrtulníku nahradil v posledních dvou GP Roberto Moreno. Celkem 71 bodů, 2 vítězství a 3.místo v poháru konstruktérů.
1991 Vůz B191 s motorem Ford, jezdci Nelson Piquet, Roberto Moreno, místo něj však tým angažoval po skvělém debutu u Jordanu Michaela Schumachera. Celkem 38,5 bodů, 1 vítězství a 4.místo v poháru konstruktérů.
1992 Vůz B192 s motorem Ford, jezdci Michael Schumacher, Martin Brundle. Celkem 91 bodů, 1 vítězství a 3.místo v poháru konstruktérů.
1993 Vůz B193 s motorem Ford, jezdci Michael Schumacher a Riccardo Patrese. Celkem 72 bodů, 1 vítězství a 3.místo v poháru konstruktérů.
1994 Vůz B194 s motorem Ford, jezdci Michael Schumacher a vedle něj se prostřídali JJ Lehto, Jos Verstappen a Johny Herbert. Tým střídal vítězství a diskvalifikace, přesto Schumacher získává titul mezi jezdci. Celkem 103 bodů, 8 vítězství a 2.místo v poháru konstruktérů.
1995 Vůz B195 s motorem Renault, jezdecké složení Michael Schumacher a Johny Herbert. Ani v tomto roce se tým nevyhnul kontroverzím, do zisku bodů se mu nezapočítává GP Brazílie, kde Schumacher vyhrál, ale tým body nezískal pro použití nesprávného paliva, stejně dopadl druhý Coulthard a tým Williams. Celkem 137 bodů, 11 vítězství a poprvé zisk poháru konstruktérů.
1996 Vůz B196 s motorem Renault, jezdci Gerhard Berger a Jean Alesi. Celkem 68 bodů a třetí místo v poháru konstruktérů.
1997 Vůz B197 s motorem Renault, jezdci Gerhard Berger a Jean Alesi, za nemocného Bergera ve třech GP zaskočil Alex Wurz. Celkem 67 bodů, 1 vítězství a 3.místo v poháru konstruktérů.
1998 Vůz B198 s motorem Playlife (jednalo se o motory Supertec, ale Benetton v rámci firemní strategie užil označení Playlife), jezdci Giancarlo Fisichella a Alex Wurz. Celkem 33 bodů a 5.místo v poháru konstruktérů.
1999 Vůz B199 s motorem Playlife, jezdci Giancarlo Fisichella a Alex Wurz. Celkem 16 bodů a 6.místo v poháru konstruktérů.
2000 Vůz B200 s motorem Playlife, jezdci Giancarlo Fisichella a Alex Wurz. Celkem 20 bodů a 4.místo v poháru konstruktérů.
2001 Vůz B201 s motorem Renault, jezdci Giancarlo Fisichella a Jenson Button. Celkem 10 bodů a 7.místo v poháru konstruktérů.
2002 Renault se oficiálně vrací do světa F1, jezdci Jenson Button a Jarno Trulli.
2002 Vůz R202, jezdci Jarno Trulli a Jenson Button. Celkem 23 bodů a 4. místo v poháru konstruktérů.
2003 Vůz R23, jezdci Jarno Trulli a Fernando Alonso. Celkem 88 bodů, 1 vítězství a 4. místo v poháru konstruktérů.
2004 Vůz R24, jezdci Fernando Alonso, Jarno Trulli a Jacques Villenueve. Celkem 105 bodů, 1 vítězství a 3. místo v poháru konstruktérů.
2005 Vůz R25, jezdci Fernando Alonso a Giancarlo Fisichella. Celkem 191 bodů, 8 vítězství a 1. místo v poháru konstruktérů.
2006 Vůz R26, jezdci Fernando Alonso a Giancarlo Fisichella. Celkem 206 bodů, 8 vítězství a 1. místo v Poháru konstruktérů.