Je islám náboženství poddajných lidí?
Většina náboženství je pojmenována po lidech, kteří je založili, jako například křesťanství či buddhismus. Islám nikoli.
Slovo „islam“ znamená poddanství, ovšem nenechte se mýlit. Muslimové jsou poddaní pouze Alláhovi, ostatní lidé jsou naopak poddaní jim. Proto se i ten nejchudší muslim bude vyvyšovat nad jakéhokoli nemuslima.
Islám také znamená mír, jenže trochu jinak, než je obvyklé chápat mír v Evropě. Islámský mír je sjednocení všech pod jednotnou vírou a poslušností Alláhovi.
Islám je nejmladším světovým náboženstvím, a také nejagresivnějším. Od svých oveček vyžaduje absolutní poslušnost, šíření víry doslova za každou cenu a občas i jejich život.
Vzepřít se islámu znamená stoprocentní smrt. A často velmi, velmi ohavnou.
Korán jako svatá kniha je řazen do jednotlivých kapitol, súr. Řazení súr je zvláštní, ale ukazuje, jaký žebříček hodnot muslimové vyznávají. Pro ilustraci prvních pět – súra Fátiha ( otvírací modlitba ), súra rodu Imránova, súra krávy, súra ženy a súra stolu.
Alláh je také zloděj. Podívejte se, co se píše v koránu: „Abrahám nebyl křesťan ani Žid, ale poctivý muslim.“
Asi jsem úplně hloupá, ale jak mohl Abrahám být muslimem, když žil minimálně 1 500 let před vznikem islámu?
A další perla:“Jednoho dne jsem ti přinesl perfektní
náboženství, a tím ti dokázal svou laskavost, a ty musíš jediné – vybrat si
islám jako svoje náboženství.“
Nevím, nějak mě nepřesvědčil, že mám volit islám. Co vy?
Pamatujte na jedno – islám je náboženstvím pro lidi, kteří chtějí ve jménu svého Boha násilím zotročovat a zabíjet nepoddajné. Jste vrazi? Odpověď je na každém z nás.
Autor: Karolína Kunstová
Komentáře
Přehled komentářů
ako mohol byt abraham m,oslim hahah,, vidite,, ako nechapete a komentujete,,, a pisete,, nato aby ste to povhopili treba asi vam viacej inteligencie, bezurasok,, ako mohol byt moslim, abrahamovy bola dana prava viera, potom sa k tomu otocili chrbtom,, abraham,, je prvy,,ktoremu bola dana kniha, tak islam je prenasledonvikom abrahama,,,
neviem presne opisat ale si to mozete prestudovat ak budete to citat uprimne a nie hladat chyby,, to najdes chybu vsade,, allah znamena , po slovensky oan boh, po rusky, bog, po anglicky god :) tak nic menej nic viacej,, verime v tom itom aj ked pozerame sa na iny stranu mince, nerieste nabozenstvo ale kuknite sa na vieru, ktorou sa narodite a tym aj zite aj umrite,, ale uprimne verit a zdat sa toho co tu vam je dane,, vsak bi zijete pre tento vset makate kradnete,, a zdavate sa rodicou nechavate ich na stare kolena samich aby ste moze zit sami,, stali ste sa otorkmy tohto sveta, dakujem a respekt
Choroši,
(Karolína, 13. 5. 2007 18:52)
nevyzvedávala jsem rozdíly mezi islámem a křesťanstvím, jen se snažila poukázat na některé - ať už záměrně či nikoli - přehlížené aspekty islámu.
Popravit gaye a lesbičky by je nechal islamista, ale papež by jim jen "napravil hlavu" a rozhodně by je nekamenoval :-)
Křesťanství je de fakto doplněný judaismus, a Abrahám byl s největší pravděpodobností židovského vyznání. Ne muslimského. Tak asi tak :-)
Re: Choroši,
(tomy, 3. 6. 2012 12:09)
"brahám byl s největší pravděpodobností židovského vyznání" tady se ukázalo, kolik toho víš :D :D !!! když nevíš NIC o náboženství, nepiš náboženské "články"!
Abraham byl první Žid a to je naprostý ZÁKLAD. Žádná největší pravděpodobnost. Tohle vážně může napsat jen někdo, kdo neví zhola NIC.
A z muslimského hlediska je Abraham muslim, protože, jak už tu někdo psal, byl poslušný Bohu a byl jeho prorokem (teď se přeprav na velký překvapení! Židi, Křesťani i Muslimové maj stejnýho Boha - a spojení "Abrahamovská náboženství" ti asi taky nic neříká, že?)
Prosím, jdi se vzdělat aspoň v základech, než začneš psát, bez prominutí, totální sračky na internet...
Chodím z arabem
(Lucka, 6. 5. 2010 2:50)Ahojky ja uz 5 měsícu chodím z jedním arabem a ten žije v čechách uz dlouho takže umí dobře česky,a má naší českou mentalitu. No kvěci..on se modlí 5xdeně je to normální? já se ho bojím zeptat aby jsi nemyslel třeba že mám neco proti muslimům,tak se ptám vás. jestli je to normálni se modlit 5x deně, dekuji
Na světě je tolik zlých a hloupých lidí
(Aurora, 2. 6. 2012 9:56)
No tak nevím jakým slovem definovat tuto spleť lží ! Než o něčem napíšeš měla by sis o tom aspoň něco málo zjistit! Ale chápu to lepší je se jako pasivní divák koukat na zprávy a jako tupá ovce sledovat to co se ti hodí do krámu.
Předně islám znamená odevzdání se do boží vůle a oproti křesťanství nemají "děj se vůle boží!" ale "ve jmnénu boha milosrdného a slitovného". Takže mají zajištěné že bůh je miluje. Oproti křesťanství nemají prvotní hřích (adam a eva) takže nikdo za nic nepiká, všechny Alláh miluje. Oproti křesťanství za sebou islám nemá genocidu lidí (hony na čarodějunice).
Dále první súra se jmenuje otevíratelka knihy... a je to jejich oblíbená modlidba pomocí níž si zpřítomnostňují boha.
Dála súry mají jméno podle věci která se v ní oběvuje nejčastěji nebo podle toho čeho se týká, ale oproti bibli je korán veršovaný a ke každému problému či definici se vybírají jiné verše.
A mimochodem súry jdou za sebou takto: Otevíratelka knih, kapka přilnavá , rouchem přikrytý, .....
Nevím jaký překlad koránu si četla, jestli si ho ovšem vůbec četla, ale řekla bych že máš velmi špatné zdroje! Doporučuju Korán od Ivana Hrbaka. Nebo duchovní cesty islámu od Luboše Kropáčka.
Dále pokud srovnáváš ideji s realitou je to nefér. Buď srovnávej realitu s realitou nebo ideji s ideou.
Dále si nepleť islám s islamismem. Je to velký rozdíl !
Dále i křesťanství přebírá Abrahama ... takže i křesťanství krade?
Mohla bych tu pokračovat ale po pravdě tohle všechno sis měla zjistit než si něco takového napsala. Lidé jako ty šíří nekorektní bludy a vytváří rasovou nesnášenlivost! Doufám že jsi na sebe hrdá!
Bohužel se tedy musím připojit k tvému konstatování že jsi hloupá a potvrdit ti to ANO JSI VELMI HLOUPÝ ČLOVĚK. Neboj i to se dá vyléčit stačí jen trochu si zjistit o čem píšeš =)
Samozřejmně jako svobodný člověk máš právo vyjádřit svůj názor, ale opravdu inteligentní člověk ví že svoboda jednoho člověka končí tam kde začíná svoboda druhého!
Re: Na světě je tolik zlých a hloupých lidí
(Hana, 2. 6. 2012 11:42)Nikdo nepiká? To je od slova píča jako ty? XDDD
Re: Chodím z arabem
(tomy, 3. 6. 2012 11:53)jestli neni úplnej debil, klidně se ho zeptej. jestli máš strach z Arabů, nechápu, proč s ním chodíš :D
Dete do politiky
(jiri g, 1. 6. 2012 23:17)
Doporucuji aby ste sla do politiky, tam se vam jiste takovehle vytrhovani frazi z kontextu urcite hodi. Za prve si myslim ze o islamu nevite temer nic, za druhe s vasim sebehodnocenim ze jste "uplne hloupa" uplne souhlasim (s ohledem na tento clanek).
Lucka: 5 denne se modlit je v islamu normalni
Hans: min koukej na televizi vic čti.
Tak a to je vsechno s reakcemi se neobtezujte uz se tu neukazu.
Re: Dete do politiky
(Haram člověk, 2. 6. 2012 9:23)Ty muslimská vymaštěná krávo! Co tvé slovo to důkaz idiocie. Naprosté. Až tě budou bičovat, mydlit hlava nehlava, kopat a plivat na tebe, vzpomeň si, jak se tomu řehtám! Takové flundry co si pouštějí mezi nohy černé arabské ocasy si nic jiného nezaslouží, čert tě vem, ty negramotná perfídní rachomejtle, alias omyle svých rodičů!
Prchej dokud je čas!
(Amira, 6. 5. 2010 9:25)Prchej, radikalizuje se, ale možná je pozdě, uřízne ti hlavu a nebo tě poleje kyselinou! Jo a mrkni tady: http://sorayastoning.miniodkaz.cz
Hans a 002
(Krest, 29. 9. 2008 19:46)Ještě nechápu, proč by se paní Kunstová měla bát podepsat, když je ten islám tak mírumilovný a neškodný... vysvětlí mi to někdo?
pro Amana
(Krest, 29. 9. 2008 19:41)Vážený, co konkrétně se vám na článku paní Kunstové nelíbí? Jen tak plkat že je něco špatně umí každý - já si zase naopak myslím, že ten článek je naprosto přesný. Pokud máte o islámu jiné poznatky, sem s nimi, jinak tu jen kecáte, sory.
můj názor na váš článek
(Amal, 29. 9. 2008 18:32)Vážená slečno, váš článek je velice neobjektivní.O Islámu a muslimech toho víte málo.Je zde vidět jak podléháte mediální masáži.Až zas budete chtít veřejně prezentovat nějaký svůj názor, nejdřív si zjistěte všechna dostupná fakta.Amal
naboženství
(002, 9. 5. 2008 11:21)psala jsi tu nesmysly ale chapu tvoje rozhorcení ale zjisti si o to´m jeste vice info a přiste se tam radci nepodepisuj hans mel pravdu vím to osobně dej na nas ale jinak clanek usel ahojk 002
jestli jste dospělá, nechápu to
(Kritik, 27. 5. 2007 0:22)Píšeš nesmysly. Např.na čem zakládáš řazení súr? Nejsou řazeny podle priorit, protože jsou stejně důležité, ale většinou podle délky, absolutně si vymýšlíš nebo to opisuješ, ale z knih pro FF to nebude... neznáš základy filozofie a světových náboženství, čerpáš určitě jen z toho co si najdeš na internetu, v televizi a podle svého vlastního výkladu si vymýšlíš, co znamenají hlavní pojmy a mícháš navíc jabka a hrušky, politiku, kulturu a zločin.... dál jsem nedošel, ztráta času,ale že pro muslimy jsou i Ježíš, Abrahám atd. muslimové,protože byli monoteisti pod vedením Božím, to je prostě fakt, jediného Boha mají všichni. Tyhle stránky ignoruju, někdy si přeju aby sem zavítala policie, protože se tu objevují poplašné zprávy a návrhy ke xenofobii a rasismu. Radši policie, než aby se spavedlnosti ujali lidé, ti pak nemají kodex slušného chování co s takovými autory dělat... Jak může být někdo takhle zaslepený :(
info
(Hans, 14. 5. 2007 8:47)
Dobrý den,
plně chápu Vaše rozhořčení. Jen bych z hlediska bezpečnosti na vašem místě velmi rychle zmazal autora článku. V dnešní době není dobré se podepisovat pod kritický článek k Islámu. Dejte na mě.
Pouč neznalého teologie :)
(Choroš, 13. 5. 2007 17:34)
No, já se v teologii nikdy nehrabal ale zdá se mi, že tento článek nevyzvedává body, kde by se křesťanství a islám nějak výrazně lišily.
Copak se křesťané nevyvyšují nad nekřesťany? A co ti rasisti, židé?
Co se týče mírumilovností křesťanství tak bych rád poukázal na četná krveprolití z důvodu toho, že jedni byli s papežem a druzí nikoliv. Mír? Jistě, hned jak budou nepřátelé zničeni :o)
A v křesťanských válkách nebyla vyžadována poslušnost, a oběti? Všechno je to o interpretacï, pokud vím tak papež by v současnosti taky nejraději všechny geje a lesbičky nechal popravit .)
Jinak souhlasím že je agresivnější než židovská víra a buddhismus.
**** a teď si zafabuluju :o) ****
A krádež Abraháma? Tady asi máš pravdu, ale jenom tím datem to zdůvodnit nelze. Protože v době kdy vznikalo křesťanství existovalo spousta sekt a různých směrů a je dost možné (a možná to muslimská historická věda má za prokázaný fakt) že Abrahám razil vlastní náboženství. A protože byl patrně úspěšný tak ho prvně křesťané prohlásili jako svého proroka a následně tak i muslimové, protože se ztotožňovali s jeho učením.
Víra je víra
(Karolína, 13. 5. 2007 16:42)Choroši, budeš se asi divit, ale četla jsem korán a srovnávacími náboženskými studiemi se zabývám už pět let. Osobně znám také pár muslimů, právě díky studiím. Problém je v tom, že ti žádný muslim do očí nepotvrdí, co má doopravdy v plánu. Nevěřícím se lhát smí, lež je předem odpuštěna. Podívej se na video na těchto stránkách, natočené v pražské mešitě, a udělej si obrázek sám. :-(
hellou, no toto chorošku,
(Ježibaba, 13. 5. 2007 16:41)
Kde vidíš v TV to co tu je napsáno? Asi koukáš někam jinam, né??? Pokud já vím a znám a znam teho hodně, tak TV je multikulti....
a nikdy by se tam tohle neobjevilo!
pali
(ali,, 4. 6. 2012 23:03)