Kauza Terezka II. aktualizace 12.10.07
Soudce Sládek je neuvěřitelná kreatůra!
Terezka je zavřená již 60 dní!
Jak rozhodla kreatůra Sládek - zde (v 10.minutě zpráv)
Tohle je už do nebe volající zvůle, co tento člověk ukazuje, protože o co mu jde - to tam bude to dítě držet tak dlouho, až se najde soudní znalec, který napíše posudek podle jeho představ, tedy tak, že označí Terezku za nesvéprávnou, nemocnou, trpící syndromem nevím čeho, aby v zastoupení \"štrasburského klanu\" mohl vítězoslavně prosadit svoje a odrovnat matku Terezky, vůči které nepokrytě dává najevo svoji podjatost a Terezku od ní vítězoslavně odervat?
Kolik je u nás celkem soudních znalců, jejichž posudky bude muset Terezka projít, dokud nebude pan soudce spokojen,když zatím prošla jenom pěti? Jak dlouho se tady bude trpět tato soudcovská zvůle, kterou tato kreatura uplatňuje z titulu nedotknutelnosti moci?
A vy všichni pánové, kteří tady tak duchaplně rozvíjíte teze o ovlivňování dětské mysli a zavrhování jednoho rodiče tím druhým, a plivete tady zášť na matku, protože stejně jako nezaměstnaný pan Choc si tady přihříváte polívčičku za svoje životní ztroskování a uražené mužské ego, se jděte "vycpat", protože jestli vám to alespoň trochu myslí, tak by vám mělo být naprosto jasné, že problém Terezky se dostal už někam úplně jinam.
Tady se jedná o násilí, páchané protiprávně na dítěti zneužíváním soudcovské pravomoci, které zůstává nadále bezdůvodně zavřeno jenom proto, že se ještě nenašel soudní znalec, který by napsl posudek tak, jak to chce tento soudce, aby si mohl vykompenzovat svůj vlastní komplex a napravit si své zjevně pošramocené mužské ego, a tak se rozhodl, že si ho vykompenzuje na této ubohé holčičce a její matce za podpory stejných životních ztroskotanců, jako je zřejmě on sám!
Jak dlouho bude v tomto státě existovat takový absurdistán, kdy je žena považována pomalu za zločince jenom proto, že přivedla na svět dítě a že se rozešla s partnerem, který ve své roli, která mu v rodině náleží, selhal?
Pokud to půjde takhle dál, radím všem mladým ženám a potencionálním matkám, aby si v budoucnu raději pořizovaly děti bez identifikace biologického otce a spolehly se samy na sebe a matky ještě malých synů vyzývám, aby je vychovaly tak, aby se jednou s nimi jejich partnerky nemusely v budoucnu rozcházet a aby plnili v rodině úlohu, která jim náleží, ale která je u generace současných čtyřicátníku a výše poněkud deformována.
A teď vy všichni, jejichž ega jsem se opět dotkla, mi to nandejte - huráá do toho!
Renata S.
_________________________________________
Aktualizace 11.09. - Klikejte zde *** !!!
Nebylo zjištěno, že by otec dívku týral či dokonce pohlavně
zneužíval, a proto nemá žádný rozumný důvod ho nenávidět a ignorovat ho.
Myslím, že dvouměsíční pobyt v psychiatrické léčebně v době prázdnin by byl pro
dívku nejvhodnější, aspoň by nezameškala školu.
Když by ji tam dokázali napravit hlavu, mohla by se po dvou měsících vrátit
domů, když ne, musel by se zde její pobyt patřičně prodloužit. Pokud by byla
pořád tvrdohlavá, doporučoval bych vůči ní použít i tvrdší metody, které má
psychiatrická léčebna k dispozici, například skotské střiky.
Nikdo po ní přece nechce, aby otce přímo milovala, ale aby si ho vážila a
respektovala ho a jednala s ním jako se svým otcem a nechovala se k němu tak,
jako by to byl pro ni úplně cizí člověk!
Novější aktualizace zde*****!!!!!
Nejnovější aktualizace zde******!!!!!!
_________________________________________
Komentáře
Přehled komentářů
Podívejte se na tisíce otců, co jim SOUKYNĚ a matky jejich dětí, brání v otcovské lásce a výchově. Jednou se stane opačný případ a HISTERIE žen ( běžná ženská choroba ) nezná mezí. I když matka již má jiného přítele Nemá právo vymývat dítěti mozek a štvát ho proti vlastnímu otci. To je totiž ženami rozšířený Hyenismus.
Měřte všem stejným metrem !!!!
Co je s Terezkou?
(Patricie, 13. 5. 2008 0:27)Nějak podezřele dlouho jsme nic neslyšeli o Terezce. Nedávno (asi před 10 dny) se o ní mělo hovořit v Dobrém ránu (ČT) v tom smyslu, že bude zase další soud, ale příspěvek byl z nepochopitelných důvodů zrušen a dál ticho po pěšině. Dokonce i bulvár mlčí, nevíte někdo, co se děje?
Soud a další "převýchova" Terezky
(Patricie, 1. 2. 2008 15:12)Ze zpráv (30.1.) bylo patrno, že paní Smutná má novou právničku (Věra Ptáčková) a Terezka přistoupila na styky s otcem (aby nemusela být zavřená v léčebně), Otec si stěžoval, že ho Terezka vymazala ze svého života. Ale proč si stěžuje, když nechtěl, aby se vůbec narodila (matka si ji musela vybojovat) a pak tvrdil, že není jeho. Terezce zkazil poslední prázdniny, kdy ji s pomocí soudu nechal zavřít nejdřív na psychiatrii a pak do Říčan. Zkažené prázdniny si Terezka bude pamatovat celý život, jak má pak najít k otci kladný vztah? A navíc se do toho montuje otcův bratr a babička ... ještě, že jsme už dospělí, za našeho dětství se tohle prostě nedělo.
Soud Terezky 30.1.2008
(Realita, 31. 1. 2008 8:49)Super! Zdá se, že estráda "fialových" šlenců přišla právě včas, aby svým kontraproduktivním jednáním alespoň pomohla dobré věci:))
Estráda "fialových" šílenců
(Renata Strauchová, 27. 1. 2008 23:12)V souvislosti s avizovaným pokračováním případu Terezka doufám, že to představení, které předvedla skupina K213 v Brně a ve kterém hodlá pokračovat i zítra před MPSV, ukáže konečně veřejnosti, co jsou tihle hrdinové zač a podle toho se snad bude také na Terezčin případ nahlížet. Snad jí to alespoň trochu pomůže, když její táta knim také patří.
Pro Terezu
(patricie, 26. 1. 2008 16:29)Taky by mě moc zajímalo, jak bude pokračovat případ Terezky Smutné. Na podzim se soudce Sládek v médiích vyjádřil, že může Terezku klidně dát do výchovy otci. Děs-běs, Terezka měla nejspíš zkažené vánoce ;-( Doufám, že se na atllance o tomto případu ještě něco dozvíme. Držím Terezce a její mámě palce!
Tereza
(nel, 26. 1. 2008 12:41)Atlanko, nějak má zasunutý v paměti, že causa Tereza bude u soudu pokračovat okolo konce ledna (30?). Vzhledem k tomu, že by to byl fakt pro celou společnost - bez rozdílu otec, matka, blbej precedens, tak bych se přimlouvala za nějaký monitoring celého případu a zcela zvláštní kolonku.
pro alladina
(XYXY, 13. 12. 2007 18:45)
Paní,Vy vážně věříte tomu co jste napsala?
Nemůžete srovnávat psychiku dospělého a dítěte.
Ne takto...
Je otázka jak moc někoho nenávidíte-už nenávist sama je patologická a patří do ústraní,nemyslíte?Pokud opustí nesympatie svou hranici a stane se chorobou,měla by se léčit v jakémkoli věku.
Ujištuju Vás že znám Motol velmi dobře.NENI to koncentrák!
Pokud jeden rodič prokazatelně zabranuje druhému v kontaktu s dítětem,jak mu -dítěti-tedy má ten druhý dokázat svou lásku a charakter? Odpověď na tuto otázku mě vskutku velmi zajímá...
Nemám pocit že jsem hajzl a mé dítě mne má rádo-máme úžasný vztah-lepší naž bych byl vůbec schopen mu v manželství dát,a to díky střídavé péči.
Asi si dokážete představit jak strašlivou cestu jsem musel projít,abych před soudy naší země pro své dítě i pro sebe tuhle krásu obhájil a vybojoval.
Musel jsem obětovat mnoho svých životních snů a objevit jiné.Jsou krásnější.
My tátové nejsme všichni stejní ,jsou mezi námi spousty dobrých rodičů.Ani Vy maminky nejste všechny jen majetnické ziskuchtivé potvory.
Na obou stranách pomyslné barikády úplně zbytečně stojí spousta slušných lidí,zmítaných soudy,psychology,právníky a OSPOD-lidmi kteří vydělávají peníze na těchto hrůzách.
Naše děti nás potřebují oba.
Pojďme udělat VŠICHNI něco pro to,aby tyhle nesmysly skončily.
pro xyxy
(Alladin a jeho lampa, 13. 12. 2007 14:12)Když ty nemáš rád někoho, šlo by to nazvat syndromem zavržení, a poslat tě taky na převýchovu do "koncentráku"? Nebo jak to chceš jinak nazvat? Když budeš hodný, ohleduplný a vstřícný, nic nebude moct tvému dítěti zabránit tě přijínmat, ale jestliže jsi hajzl, co si vyřizuje účty s matkou svého dítěte skrze něj, a mimo placení alimentů nevidí na něm nic co by ho více zaujalo, pak máš smůlu, budeš právem zavržen. Zavrženi bývají i rodiče co se nerozvedli, to nevíš?
nesouhlas
(xyxy, 7. 12. 2007 21:28)Vcelku průlom ve státě,kde celý soudní systém včetně psycholožek a sociálních pracovnic straní matkám a děti jsou pro ně pouze finančním zdrojem,že?Zdá se že některým dětem jednostranná výchova jediným rodičem a izolace od toho druhého ubližuje a navozuje syndrom zavrženého rodiče a zbytku rodiny.Konečně si toho náš stát všiml a byť nešťastným způsobem se snaží něco s tím dělat.Samozřejmě že ženy a lidé kteří se na těmito zločiny léta živili se spravedlnosti zuby nehty brání a budou donekonečna omílat populistické žvásty.Připomíná mi to "nevinné"nacistické vrahy ci "nevinné" prokurátory procesů které vedly k politickým vraždám 50.let.Jsou podobně dojemní.
Souhlas s Renatou a malinká oprava :-)
(Patricie, 7. 12. 2007 15:51)Včera jsme mohli vidět na všech TV programech v hlavních zprávách další informace o případu Terezky Smutné. Soudce se prý rozhoduje, zda má Terezku umístit od začátku ledna do Domu tří přání na půl roku nebo ji rovnou přiřknout do péče otce, ať si ji prý umístí kam chce. Matka je šokovaná, Terezka bude mít zkažené Vánoce (ono nestačilo, že měla zkažené prázdniny) a systematické týrání nevinného děvčete, požehnané státem, trvá vesele dál a nic se neděje. Lidi, fakt se probuďte. Měli bychom nejen demonstrovat ve správný čas na správném místě, ale možná by stálo za to uspořádat rychle celonárodní sbírku na pomoc Terezce, aby si její máma mohla dovolit pořádného právníka typu Tomáše Sokola apod. Jedině takový právník by s takovým případem dovedl pořádně zatočit. Sama jsem také prožila pěkné hrůzy, za socialismu totiž vyšli mužům všude vstříc spíše než ženám, zvlášť když se matky o děti vzorně staraly a otcové na ně kašlali. O děti jsem naštěstí nepřišla a problém jsem vyřešila úplně jinak a přes počáteční horory docela skvěle :-) Proto si dovedu představit, co paní Smutná a její dcera prožívají ...
A je to tu zase!
(Renata, 6. 12. 2007 19:53)Zvůle samosoudců nezná mezí! Soudce Sládek chce poslat Terezku znovu do Olivovy léčebny v lednu, a to až na půl roku! Odůvodnění? Maminka prý Terezce naplánovala tolik kroužků a zájmů, že se vídá s otcem jen půl hodiny týdně! A kdyby Terezka nechodila nikam a nedělala nic, zase by byla kritikyhodná maminka za to, že nepodporuje její všeobecný rozvoj ducha a těla! Moje desetiletá dcera chodí do baletní školy, na hudební nauku a hraje na klavír! Nikdo ji do ničeho nenutí a nenutil, své zájmy si také vybrala sama a to na základě sondáže, kterou provedla umělecká škola ve školkách u pětiletých dětí podle toho, které prokázaly hudební sluch! Neumím si představit, že bych jí její zájmy vzala! Co je tohle za hyenismus? Po tom všem, co se kolem tohoto exemplárního případu týrání dítěte semlelo, snad musí být i laické veřejnosti jasné, co by se také mohlo stát! Terezka není žádný nemyslící předmět v majtku státu, aby s ní nějaký takový zvrácený netvor z titulu samosoudce mohl nakládat, jako s kusem hadru tak, jek se mu zlíbí, ale jak je vidět, dělá to dál a to i se souhlasem evidentně zvrácenoho otce a jeho příbuzných (bratr a 84-letá matka!). Lidi, proberte se a vezměte klacky do ruky, nebo dopustíte, aby s námi mával takovýto zvrácený zmetek v soudcovském taláru?
Samý kecy Nemo,
(Kecy, 30. 11. 2007 8:46)
já mluvila o maminkách co vychovávají své děti, ne o kurvách, jak se mi tu snažíš podsunout, i když i ty jsou tím čím jsou jen díky takovým z vás, co si je kupujete, jinak by to asi těžko mohly dělat, že? A co pasácích, o těch jsi asi taky v životě neslyšel, ne? Nebo, že by to byly pasačky? No nevím, ale rozhodně si nemyslím, že není rozdíl mezi pohlavími, a už vůbec nevěřím na pohádku typu: jakýkoli mužský element je nutný ve výchově....
Ostatně ty sám tu jedním dechem tvrdíš, jak nelze lidi posuzovat na základě pohlaví, a druhým, že je potřeba k výchově obou elementů - tož jak?
Ještě bych chtěla dodat to, že jsem tu nepsala o mužích jako takových - asi 30-ti procent se to netýká, mají rádi svou ženu, dělí se s ní o vše a ve výchově nejsou rozhodně ti shůry zhlížející... Totéž platí o ženách, jenže bohužel v obráceném gardu - asi tak 30 procent je tzv. mužatek, chceš-li feministek co prosazují společnost bez mužského elementu, protože jej viní ze všech běd světa.... A já se tě ptám - kdopak je to doma naučil? Že by drsné kouřící opivněné matky?
Dodatek :
(Nemo, 30. 11. 2007 1:10)Můj předchozí příspěvek však v žádném případě neznamená, že bych souhlasil se zvěrstvem, kterého se dopustil pan Choc za přičinění pana Sládka na Terezce. Myslím,že slovo zvěrstvo je v tomto případě zcela na místě,bez ohledu na to,je li to v souladu s právním řádem,či ne. Zákon,který toto umožnil považuji za zločinný a zákonodárný sbor, který přijetí takového zákona dopustil za zločince, stejně jako ty, kteří jej prosazují.
Kecy? Přímo žvásty!
(Nemo, 30. 11. 2007 0:52)Právo na dítě mají oba rodiče,pokud se k němu chovají tak,jak se chovat mají.Je známo,že dítě ke svému zdravému duševnímu vývoji potřebuje jak ženský,tak i mužský vzor.Je pravdou,že mnozí z otců si díky svému přístupu k rodině styk s dětmi nezaslouží a že je pro dítě lépe,když je jim tento styk znemožněn.Ale také se nedá popřít to,že totéž platí i o mnohých matkách.Mohl bych se rozepsat o ženách,jejichž jedinou předností je to,že mají kousek pod pupíkem dírku a velkou četnost zasouvání do ní,za účelem výdělku,prospěchu a různých výhod.Jenže to bych přistoupil na "hru" pisatelky předchozího příspěvku a to opravdu nechci. Kvalita lidí totiž není dána tím,jakého jsou pohlaví. Alespoň já mám pro posuzování lidí jiná kriteria.Pokud někdo posuzuje kvalitu lidí podle toho,co mají pod pasem,bývá to obvykle známka jeho zakomplexovanosti.
Samý kecy
(Kecy, 29. 11. 2007 9:43)Jen samý kecy, právo na mládě má kdekoli v přírodě samice, i u lidí to je stejné, a že tomu tak není? Inu pánové smekejte před hodnými ženami, které vám dovolují být s mládětem pohromadě. A pokud to nedovolí, mají k tomu důvod, vyženou vás, a jistě zcela právem - protože ohrožujete je i jejich děti! Abyste mohli být podílníky na výchově, musíte být lidé, což mnohdy nejste, a domníváte se, že vaše jediná přednost spočívá v délce penisu a četnosti jeho zasouvání.... chápete to?
Pro maskuliny sebejisté
(No toto, 23. 11. 2007 8:09)
Počtěte si o tom, jakou zásluhu máte na svém rozmnožení
http://www.osel.cz/index.php?clanek=3098
smekněte a držte si kloboučky, pojedete z vršku :D)))
Přemýšlím, co udělám.
(Vlasta, 22. 11. 2007 12:51)Pro člověka s citem pro spravedlnost (tedy ochranu slabších = závislejších na okolí, nikoliv spravedlnost ve smyslu "já chci a myslím si, že mám na to právo a tak to dostanu") je v této zemi velmi těžký vzduch. Nemohu rozdýchat to, že někdo (dokonce jeden z rodičů) si chce vynutit dítě za cenu zavření tohoto dítěte a působení cizími lidmi na jeho psychiku tak, aby to dítě milovalo onoho rodiče. Nemohu než napsat, že soudce a všichni "odborníci" volící tuto cestu (zavírání dítěte a působení na jeho převýchovu) mají hodnotu doktora Mengeleho. Protože každý zcela normálně a lidsky uvažující člověk ví, že chyba je jinde: V neúctě jednoho rodiče k druhému. Z této analýzy vyplývá jedině možný způsob řešení: Soud by měl nařídit ambulantní docházení rodičů k odborníkům, kteří je naučí úctě a komunikaci. Jak se pozná úcta a komunikace? No, že nakonec soud nebude muset nic řešit. Protože naučí-li se ti dva dospělí spolu řešit problémy své, nebudou tím obtěžovat soudy a veřejnost. Záměrně neříkám, že na vině je jeden rodič byť obvykle je na vině úplně normální biologický strach matky o dítě a před otcem, který ubližuje matce považuje za ohrožené i dítě tato matka. To si prostě oni "slavní" odborníci vůbec nepřipouštějí. Prostě matka ze své biologické povahy brání (intuitivně) dítě před tím, kdo ohrožuje ji - matku. Protože matka dobře tuší, že stane-li se s ní něco, odnese to i dítě. A ikdyž otec matku nebije a jen se k ní chová neuctivě, či slovně hrubě, cítí se tato matka ohrožena. A já jí rozumím. Komu nerozumím jsou otcové, kteří chtějí své dítě nechat zavřít, aby někdo cizí toto jeho dítě naučil jeho milovat. takoý nesmysl by snad nevymyslel ani autor toho nejpitomnějšího hororu. Co mohu dělat já? Udělám toto: Značím si jména soudců Sládek a teď na té Praze 6 si poznačím, ministra spravedlnosti a ty, co mají tuto kauzu na starosti) a až se Terezka Smutná a Daniel Čermák budou u Štrasbuku domáhat náhradu škody na zmařeném dětství (věřím, že vymůžou tak 20 miliónů každý), pak budu žádat, aby tyto milióny zaplatil Pospíšil, Sládek a ten druhý soudce z Prahy 6. Protože je míním na tuto skutečnost upozornit, míním ji napsat jak porušují směrnice a právní předpisy EU v těchto věcech. Současně zřejmě podám trestní oznámení z podezření na trestný čin "z nedbalosti a případně zneužívání postavení veřejného činitele". Nebo prostě odjedu z této země plné čpící čunoviny a násilí na ženách a omezujících práv dětí - odejdu.
A máme tu další podobný případ
(Patricie, 18. 11. 2007 23:28)Nezůstane jen u Terezky Smutné, v TV byl prezentován další podobný případ. Tentokrát je to devítiletý Daniel Čermák. Z TV příspěvku je patrné, že jeho otec (po vzoru p. Choce) chce dosáhnout umístění syna v léčebně v Říčanech, protože prý k němu nechce chodit. Bylo vydáno předběžné opatření o umístění dítěte v léčebně a jeho matka udělala to nejlepší, co mohla - prostě se s dítětem ukryla na neznámém místě. Policie po nich pátrá - zase to začíná, děti jsou považovány za pouhý předmět, se kterým je možno libovolně manipulovat. Babička Daniela prohlásila, že dcera se vrátí, až bude předběžné opatření zrušeno a bude mít záruku, že dítě zůstane doma. Jelikož tady už nelze skoro ničemu věřit, doufám, že je policie nevypátrá. Ačkoliv - v těchto případech je někdy policie aktivnější, než při stíhání vrahů a zločinců vůbec. Držme paní Čermákové a jejímu synovi palce, budou to potřebovat!
To Hynzek
(Renata, 7. 11. 2007 12:13)Pokud myslíte skutečně vážně všechno to, co jste níže napsal, pak se divím, že jste nepochopil, co z této reakce bylo směrováno na Vás (možná tím, že mně v odkazu na Vaše internetové jméno vypadlo z). A pokud nejste členem žádné z těch "masculinacistických" organizací, potom nechápu, proč jste zrovna mě takto oslovil. Možná nevíte, že právě pan Choc je jejich členem! To, že dva roky popíral otcovství a s matkou se o ně kvůli tomu soudil, o dítě nejevil zájem až do doby, kdy se matka začala domáhat nároku na výživné, možná také nevíte, takhle se totiž tito povedení tatínkové začínají o děti, o které nejevili zájem a kolikrát i nechtěli, aby se narodily,zajíma! až poté, co se matka obrátí na soud s uplatněním toho, na co má nárok - výživné na dítě a v případě svobodných matek, na které se partner vykašlal, výživné na neprovdanou matku! A o tom, že matka se snažila Terezku dostat z toho "kriminálu" celé prázdniny a naopak bylo v zájmu otce, aby tam zůstala a byla od matky odříznuta (což potvrdil i advokát otce p. Dub v tisku), že ohledně neuskutečněných styků poslala matka soudu omluvu s potvrzením, kterou soud neuznal (takže dítě s hnisajícím zubem nemělo jet s mámou na zubní pohotovost, nýbrž být s otcem, aby se vlk nažral a koza zůstala celá, a že by třeba na to doplatilo dítě nějakými následnými zdravotními komplikacemi, to mělo být podle soudce v pořádku!), a že s 10-letou holčičkou se samými jedničkami, sportovně nadanou a celkově prosperující, která píše zoufalé dopisy mamince a oslovuje ji mamísku, stát sprostě zachází jako s věcí v jeho majetku a týrá ho tím, že ho chce za každou cenu odervat od člověka, který mu dává všechno a který ho miluje jenom proto, aby posloužilo otci jako nástroj pomsty matce,toho bylo napsáno dost nejenom zde, ale uvedeno i ve sdělovacích prostředcích a důkazy jsou samozřejmě ve spisu! Ovšem pokud jsou pro Vás dostačující pouze protokoly, uvedené na stránkách "štrasburských" otců, pak nemá cenu o něčem podobném nadále diskutovat, protože každá věc má svůj rub a líc, a pokud se Vám praktiky těchto otců skutečně nezamlouvají, tak byste to měl nejlépe vědět sám a také pochopit, před kým a proč jsem ty mladé ženy potenciální matky vyzvala tak, jak jsem je vyzvala!
Cti otce svého a matku svou.
(Staňa, 18. 7. 2008 7:55)