Blbost v Čechách jen kvete - otočme kola zpět!
Přemýšlela jsem, proč se někteří občané poznávají v tom
neuvěřitelně arogantním, nemožném, všekritizujícím a vševědoucím Paroubkovi.
Myslím
si, že to je jen dílem klasického fanatizmu, chcete-li, tak druhem víry v to, že aniž by se
jakkoli zasloužili a něco do společné kádě dali, mají právo na rovný díl z ní
se všemi ostatními tak, jako kdyby do ní hojně přispívali. Mají přece právo
být bohatí, právo mít se stejně dobře jako ti, co se snaží, makají a umí, protože oni přece za to
nemohu, že je vynález žárovky napadl dávno po Edisonovi...
Naopak, Edison ať
kouká navalit podíl, protože jim vyfoukl nápad! Jsou to totiž stejně jako Jé Pé
naladění, frustrovaní a zneuznaní Úžasňáci, co je svět nevidí, nechápe, a
neklaní se jim. Většina z těchto parsocdemáckých
obdivovatelů a obdivovatelek bude zřejmě i obézní, ošklivá, „Vílou fyzické krásy“ zcela
opomenutá zakyslá "Zuzi Zuzi co tě mrzí", a nebo otylý umaštěný "Jirka sirka
bublinka", co se jim zdá, že ti ostatní, více obdaření, za jejich vizáž mohou.
Makat se jim na sobě nechce, protože to
by znamenalo, že musí pohnout zadnicí z té své odřené kancelářské židle a
místo nářků a nadávek na diskuzích začít třeba chodit plavat, běhat, či jen
chodit do přírody, a místo cigaret a píva si dát denně do kasičky nějakou tu
zlatku a tu pak zpětně investovat do sebe.
Oni sice tuší, že tak nějak to
dělají úspěšní lidé, a že je za to pak navštíví asi i "Víla duševní krásy", ale jsou tak líní a pohodlní, že se to ani nepokusí
napodobit. Raději sedí u kompů, všem co cokoli dělají se posmívají - a hlavně!
...volí socany! ....kvůli dávkám! ....aby
dělat nikdy nemuseli, a v pohodě mohli dál nadávat a kopat do těch, co je
živí svou prací. A když se zadaří, a naše programové socky zase jednou vyhrají
volby, tak to chtějí těm kapitalistům zase pěkně ukrást a prožrat, jako v roce
1948 po komunistickém puči o)) a pár let žít jako hyeny z mršin a nakradeného...
Co bude pak? To je jim fuk, po nich potopa!!! Hezky to mají vymyšlené, jen
nechápou, že ty prachy, co každý měsíc chtějí od státu, musí někdo vydělat! Proto
parazitují na těch, co makají, a že jim chcípá tento pracující hostitel a s ním nakonec
pojdou i oni, to nejsou schopni dohlédnout...
Nadarmo se neříká komunismu Rudý
mor, já bych to nazvala sarkomem, to je ten nejzhoubnější nádor, jako komunismus – nikdo to zdravý nepřežije! A pokud ano, tak se pořádně podívejte na ty jeho potomky, co tu zaplavují rovnostářskou špínou všude diskuze, a
chtějí aby se jim dokazovalo dávno dokázané, protože číst a psát je sice
naučili, ale myšlení, pokoře k předkům a vlastním dějinám nikoliv!
Občane český, znovu na tebe apeluji – když nemůžeš pomoci, alespoň neškoď!
Komentáře
Přehled komentářů
Tak to vidím já. Nehodlám se vázet na nějaké místo jen proto, že jsem tam něco prožil, znám tam lidi apod. Ne, že bych si těchle věcí nevážil - právě naopak. Nerad ale dělám šaška a když už je to vlastně nevyhnutelné, tak chci aspoň dělat jen malého. V tomto státě je více parazitů, než jsou hostitelé schopni snášet aby přežili a nebyly na tom hůř než paraziti samotní. Proto je cestou zmizet pryč. Vybrat si jiný stát, kde je člověkem vykonaná práce něčím váženým. Něčím, co je o řádově cenější než lidská zdechlost.
Mamuty na vás!!!
Paní Jiřino,
(Anna M., 10. 6. 2007 12:29)za to, že jak píšete nic nemáte, nemůže ODS, ale komunismus. To on vás nepodporoval v šetření na stáří, díky kterému byste teď byla dávno za vodou, naopak, choval se jako by tu měl být věčně. Peníze, které jste vydělala, utratil, vám dal jen menší část a zbytek spolkl ve svojí mašinérii. Nejhorší tunel byl celý komunistický režim, který vše devastoval a nevážil si ničeho.
Demokracie
(Jiřina, 10. 6. 2007 12:02)Patřím k seniorům pracuji do dnes a nic nemám, jen to nejnutnější, důchod průměrný, s kterým není možné vyjít. Nic jsem nevytunelovala a proto nemohu souhlasit s demokracii ODS - Topolánka a Klause. Nejsem pro, aby lempli brali podporu, to bych vše zrušila a donutila tím každého pracovat. Nelíbí se mě zákulisní metody ODS ve všem v policii, v justici, zde není možné nikomu věřit, všichni tam sedí jen pro peníze včetně dvou přeběhlíků.Paní Vesecka , nám ukazuje tu čistou demokracii, zatím je to beznadějné, asi už se normálních poměrů tak brzy nedočkáme.
Vynikající článek!
(Pozorovatel Honza, 10. 6. 2007 7:56)
"Hezky to mají socky vymyšlené, jen nechápou, že ty prachy, co každý měsíc chtějí od státu, musí někdo vydělat! Proto parazitují na těch, co makají..."
lol!!! - Lépe to napsat nejde!
Výstižné, jak svým socanským smrádkem dotvrzují i tady v komentářích :-))))
Obyčejná frustrace
(pykacu, 9. 6. 2007 10:03)Vpodstatě máš pravdu, ale bláznovi taky nevysvětlíš, že je blázen. Frustrace velké části českého národa z vlastní neúspěšnosti je problém spíše pro psychiatry než pro politiky.
Rozlišuj socialismus a komunismus
(Adam, 5. 6. 2007 11:13)
Řekl bych, že předvádíš slušnej pravičáckej fanatismus a o těch věcech jsi ve skutečnosti asi moc nepřemýšlela. Nemám čas toho napsat víc, ale stručně:
Peníze nikdy nemohou odpovídat skutečné hodnotě práce, někdo dře za 10 000 hůře než jiný za 100 000.
Komunismus a socialismus dosti odlišné, viz učebnici politologie pro střední školy (doporučuji Romana Davida). Kdybych uvažoval jako ty, tak jsou pro mě ODS fašisti.
všichni
(Hany, 1. 6. 2007 9:58)když už kritizuješ tak všechny protože jsou teď všichni stejní
Pro MODREHO Petra
(Petr, 1. 6. 2007 1:37)Kdyby jsi mel aspon trochu inteligence tak bys vedel ze jmena ti voli rodice a ne ja jsi psal:"Bohužel, jak vidíš, rádi si volí i jména , která, jak jsi mi psala, máš ráda."Novorozenec si opravdu nemuze zvolit jmeno:-).A Atllance taky dekuji ze se ji nase jmeno libi,akorad skoda ze ty mu delas ostudu "vedatore":DDDD
pro barborku
(don dominique, 31. 5. 2007 9:32)
Máš pravdu ale to jsou stalinistické režimy a v to je rozdíl oproti modernímu komunismu !!!!
Jo a jenom mimochodem kapitalitický systém připravil o život daleko víc lidí než jakýkoliv kom. režim !
Charakteristika levicového voliče
(Otto, 30. 5. 2007 23:42)Moje osobní představa o voliči levice rozhodně není tak radikální, jak tu autorka prezentuje, nicméně dala by se shrnout asi takto. Jedná se o člověka zpravidla maximálně se středoškolským vzděláním, převážně zaměstnance, který nerad riskuje a preferují spíše pocit bezpečí a sociální jistoty za cenu nižších příjmů a vyšších daní. Spíše než na argumentaci faktů je citlivý na emotivní projevy a výpady. většinou se také jedná o člověka v důchodovém věku, který jež nemá dost sil na to, aby začal sám podnikat nebo se ještě živit a nezbývá mu, než spoléhat na stát, že se o něj postará.
ATLLANKO, VYDRŽ
(Petr - Thug Arafat, 30. 5. 2007 21:04)Držím palce, nenech se zastrašit, koukám, že největší kecy plné demokracie mají právě sockomoušský demagogický stvůry. Závistivá to, neschopná a líná pakáž. Bohužel, jak vidíš, rádi si volí i jména , která, jak jsi mi psala, máš ráda. Měj se hezky, určitě budeme mít ještě možnost se tu sejít, verbež, která v pracovní době za peníze těch, kterým nemůže přijít na jméno, totiž , alespoň co se mektání na netu, nikdy nespí...
Všeho s mírou
(Salvator, 30. 5. 2007 20:41)Obávám se, že v téhle republice chybí nějaký opravdu umírněný směr. Na jedné straně "socanský pijavice". Na straně druhé strana, která neuznává právo na život člověka, který nemá dostatečně ostré lokty.
Vo co gou?
(horus, 30. 5. 2007 20:10)
Na této planetě, patrně i v tomto vesmíru, a nejen v tomto, jde hlavně o jedno: Probíhá zde boj neindividuálních forem života proti individuálním formám života. Pro neindividuální formy života v lidské podobě se vžil název deprivant. Termín "deprivant" zhruba odpovídá termínu neentita.
Entitou je zde myšlen člověk, u kterého funguje individuální duše, pravá individualita, "duše vědomá".
Neentitou je myšleno cosi podobné homo Erektokleptokratu, u čehož je individuální duše, "duše vědomá", potlačena. Může jít buď o někoho, kdo se stal nevědomým davem, nebo o někoho, kdo navenek na některé lidi dojmem individuality působí, ale ve skutečnosti je pouze něčím posedlou biomasou.
Jediná „hodnota“, kterou deprivanti uznávají, je moc, a zvlášť v anonymních mocenských strukturách se jim velmi dobře daří infiltrovat se „nahoru“. Když se tam uchytí, snaží se manipulovat lidi a celou společnost směrem, který jim nebo je ovládajícím skupinovým duším vyhovuje. Nastolí svou ideologii, zamění všechny hodnoty, zvítězí jejich nápodoba pravdy a lásky. A masívní propagandou se to vše snaží natlouci do hlavy všem ostatním… A tyto předátory najdeme ve všech politických stranách, kde tvoří tvrdé jádro zasvěcených, obklopených jásavým nezasvěceným stranickým komparsem užitečných idiotů, tzv. straníků, kteří jim dělají křoví.
Inteligentní web
(Celebi, 30. 5. 2007 19:29)
Doporučuji lidem, kteří chtějí diskutovat a jsou schopní uznat, že ne všechno, co si myslí musí být správné. Je to sice spíše levicový web, ale hlavní je, že se zde v diskuzích používají konstruktivní argumenty a ne takovéhle nesmyslné výkřiky jako v tomto článku.
http://www.modra-sance.blogspot.com
Pro Newtona
(Petr, 30. 5. 2007 17:21)
:D kdyby tu bylo nejake hlasovani dal bych ti bod po tom co mi clanky mistniho autora zkazili den tak mi tva reakce ten den opet napravila a skvele jsem se zasmal:D
DIKY:-)
Zákon setrvačnosti
(Newton pro Petra v 17:02, 30. 5. 2007 17:15)Každé těleso setrvává v klidu nebo v rovnoměrně přímočarém pohybu, pokud není nuceno vnějšími silami tento stav změnit.... Zřejmě tu s tebou pohnuli :))
Autor je plne pri smyslech???
(Petr, 30. 5. 2007 17:02)
No nic chtel jsem si precist vice clanku at vim jestli autor mel jen slabou chvilku pri psani tohodle ale po precteni clanku "Bud zdrava ameriko" jsem se rozhodl ze si nenecham vic kazit den :D.
Z casti by se dalo s clankem souhlasit...ale ze by nove zbrojeni pomohlo miru??Ze nemecko podporovali jen podnikatele z USA???Ano ale pod tajnym dohledem vlady USA!!!!USA nikdy neudelala nic z ceho by neprofitovala...prvni podporuje nemecko a tim nejhorsi valku...pozdeji je nas "slavny" zachrance atd.Boj proti terorizmu by se dal nazvat boj pro ziskani ropy...atd.USA si vybralo tuhle destruktivni cestu a proc mi bysme si meli vybrat za spojence v podniku Radar nekoho kdo behem sveho "zivota" napadl skoro 40 suverenich statu???Ano nektere byli totalitni ale po napadeni vyrabovani a odtazeni nastala vzdy situace jeste horsi nez byla...terorismus se rozmaha jen dikyn politice USA..proc by jsme meli byt tercem...Pro koko???Podle dokumentu ktery si nechal spraovat kongres USA a o kterem Atllanka nestrana urcite vi...je v nem rozpracovany scenar ze po nuklearnim utoku na Rusko bude znicen skoro cely nuklearni arzenal Ruska a zbytek raket vyslanych Ruskem by byl znicen "Nasim" radarem a rakety v polsku....takze je jasne ukazane ze tento system neni jen pasivni jak lzive USA uvadeji!!!Vim ze hrozba konfliktu USA-Rusko je mlziva ale tenhle system ma dvoji ucel...terorizmus a vytvoreni valecne nadvlady USA.Autor clanku urcite cetl i jak to bylo z prodejem naseho systemu "TAMARA" vlade USA...ktera nam za to dala vcelku prd a pritom jsme dokazali zachytit lety "neviditelnych" americkych bombarderu...jsme demokraticky stat a patrime na spravnou stranu takze bylo rozumne prodat tenhl system USA ale za jakou cenu??je to smesne...a znovu po nas chteji velkou laskavost za co???Velke riziko a co z toho budeme mit podle prvnich jednani mel tento radar chranit pouze uzemi USA....zemi ktera da rocne miliardy na valku ale na svoje bezdomovce da asi jen jednu miliardu a ze tito lide tam umiraji ve velkem poctu je nezajima...ano je to "odpad" spolecnosti ale bez pomoci se sami nevyhrabou...jiste vite o zakonech USA a slnenim podminek ziskani prace!!!!
Proste druhy clanek co jsem cetl a nema hlavu ani patu...mozna si zalozim taky vlastni stranku abych konkuroval temhle bludum co zdejsi autor nekde zaslechne a fakta jsou mu ukradene!!!Zajimalo by me kolik je Atllance let ze muze rozdavat tolik pravdivych informaci!!!Ja jsem taky mlady ale vzdy se snazim schromazdit informace s obouch stran a ne jen jedne a v kombinaci nenavisti to zde prezentovat!!!
A ted cekam na reakce na me 3 prispevky od Pravice:-)....prosim ale jen konstruktivni reakce zalozene na faktech a necim podlozene a ne jen reakcemy citovymi a urazejicimi jak to mate radi.....Komu jsem prispevkama ublizil se predem omlouvam..nechci byt totiz jako zdejsi autor:-).Vsem preji krasny den
Pro kocourka
(Petr, 30. 5. 2007 16:27)
Plne s tebou souhlasim.Cely tvuj prispevek ma hlavu a patu.Presne i tak ja ziji cely zivot sportem a od 15 jsem chodil na brigady.Nebal jsem se odletet do ciziny a poctivou praci si vydelat.A jak pises o nepoctivych zamestnavatelych...souhlasim s tebou presne jak psali tvy kritikove tak jsou spatni a dobri zamestnanci ale i zamestnavatele.To jste nezazili co si zamestnavatele dovoli tady!Nikoho nezajima ze delas praci postive snazi se cizince jen co nejvic oskubat a nezaplatit jim co jim za poctivou praci nalezi...presne jak nekteri zamestnavatele v CR.A to ze tokovy existuji musi vedet i pravicaci...neni to v politickem smeru mysleni ale v cloveku.....a ne jak tady porad na diskusy omylate cinu atd...V tehle statech je politicka myslenka zneuzita pro moc jednotlivcu a je jedno jestli k tomu zneuzili komunismus nebo by bejvali zneuzili jiny politicky smer.Je to olidech korupci a vlade.Komunismus je dobra myslenka ktera byla a vzdy bude brutalne zneuzita...proto tato myslenka nema sanci na uspech...za to me pomalu jiste pripada ze se ODS za chvili uchyli k zavedeni povinych "desatku" pro hornich 10 tis obyvatel :DDDD.
V prubehu studii se my rodice rozvedli a zustali jsme s maminkou 3 deti samy, takze vim jake to je nic nedostat zadarmo a na vse si muset sam vydelat..proto i kdyz se ted mam dobre mohl bych spise sympatizovat s ODS tak to nikdy neudelam protoze si pamayuji jake to je a jak u nas zije vetsina lidi.A nikdy nepodlehnu kampani pravicove ovladnutych medii ze levicove zalozeni lide nechteji pracovat a nepracuji.....vetsina jich pracuje a zkuste si vypocutat kolik jim zbyde z vyplaty 10 tis. KC po vasi rovne dani,zaplaceni najemneho a detem veci do skoly a pak si spocitejte kolik zustane vam???On je velky rozdil jestli vam v zustane 3 tis z vyplaty a to musite jeste met odpracovane prescasy a nevo 30 tis....proto byste se meli zamyslet nad tim koho kritiujete a proc!!!Timhle se nezastavam obcanu kteri nepracuji....vsichni vime kdo to vetsinou je:-( a zbytek ma smulu ze je v oblasti z velkou nezamestnanosti....musite si uvedomit ze tihle lide nevyuzili prevratu a privatizace jako mnozi vasi rodice k rozkradeni republiky...a tem co si vydelali poctive se omlouvam,a le vy hazite levici do jednoho pytle a stejne tak se budeme muset chovat i my.
Objektivni clanek????
(Petr, 30. 5. 2007 15:48)
Nezlob se, tvuj clanek jsem si precetl protoze te na diskuzich nekdo chvalil,ale to co jsi v tomhle clnku predvela te vyobrazuje jak jsi popisovala...tlusta...nastvana...a musis se vybijet rozlejvanim horkosti u pocitace!!Proc si myslis ze volici levice musi byt tlusti,skaredi a ze nic neumeji???Neni to od tebe namyslenost??Jen pravice je hezka,zdrava???Toto je prvni vec co me velmi zarazi....!!
Dalsi vec je ta ze popisujes ze nikdo z volicu "socanu" nepracuje....ale o par radku dal zas pises :"Makat se jim na sobě nechce, protože to by znamenalo, že musí pohnout zadnicí z té své odřené kancelářské židle".....takze nikdo nepracuje ale pak zas to jsou tlusti urednici sedici jen na svych zadkach????Promin ale ja se ridim tim ze kdyz uz neco pisu tak aby to nebylo zalozene na urazkach druhe strany a hlavne abych si NEPROTIRECIL....co ty teda delas hroznym zpusobem.Prectu si tve dalsi clanky...treba byl tento jen vytvorem spatne nalady....mozna spatne doby v mesici...nevim ale tenhle clanek neobsahoval nic nez urazky....pokritectvi..samochvalu pravice...
Ja jsem napriklad volic CSSD a nijak nezapadam do tveho profilu "volic socana"....po vystudovani skoly jsem odletel pracovat do skotska..kde delam praci rukama a sefove se k cizincum chovaji celkem udesne kdyz maji spatnou naladu...ale prechazim to a jdu za svym cilem.Priznavam reformu financi CR nutne potrebuje..ale ze by ODS vymyslelo neco konstruktivniho o tom nmuze byt rec....prevalani fynancni zodpovednosti na obcany je mozna lehke a usporne opatreni ale priznejme si ze tohle dokaze vymyslet kazdy b.b....a tim nechci urazet ODS...jen proste zatim nevymyslela nic prevratneho a jeste nesplnina nic ze sveho programu!!!
Státy jako konkurentni
(Adam, 15. 6. 2007 22:07)