Jdi na obsah Jdi na menu
 


Skill techno na robo

29. 4. 2007

Tento návod vznikl tím, že hodně lidí si může pokazit hru špatným odehráním po robu a to mi příjde zbytečné.

Skill techno na Robo

Před Robem

Váš cíl bude do robo získat co nejvyšší (idealní je 9) hodnost a také se pokusit objevit ufo (plazmové zbraně), které Vám vykompenzují generály vlastenec a nacionalista.

Po ukončení protekce se snažte získat rozlohu a mít stejný poměr kasáren a laboratoří, nezapomenout na 10% vojenských základen.

Až budete mí hodně technologií automatizace továren (kolem 160%) stavte pouze továrny a ostatní produkční budovy kromě laborek zničte (technologie nastavte na sílu zbraní a automatizaci). Snažte se získat generála stratécha/ochránce národa (do obrany) nacionalista/dobyvatel a osvoboditel/zbrojař. V továrnách vyrábějte 100% mechy a snažte se něják vykompenzovat -10% útoku.

Ve warech hlavně mechujte a je dobré mít menší průměrnou rozlohu ve vaší ali (není nutností). Při dobývání nedávejte dobyvačný útok totální (se zatím nevyplatí, velké ztráty), jenom kdyby šlo o velké kilometry a máte jistotu že dobyjete úspěšně (viz. článek jak správně válčit ).

Zároveň byste měli mít dobré spojence, kteří mají podobnou, nebo ještě lépe stejné složení army (army mohou mít vždycky víc). Doporučuju také co nejdřív udělat pokrok androidi, družice, bezpečnostní senzory a pokud možno měsíční základna (klidně se nebojte jít s prestyží na 1200k i zacenu vyplytvání všech kol - věřte že se to později vyplatí, ALE zároveň musíte mít na revoluci full kola).

Postavte aspoň 150 stavebních firem a zárověň vlastnit techy rychlost stavby (rychlejší zastavění). Zároveň je dobré si našetřit konvenční rakery.

24. den věku si snižte rozlohu na 1000 až 2000 km. Podle toho kolik máte technologie automatizace továren (na 10 000km je třeba kolem 300 000 automatizace továren - což není možné krýt, nestojí to za risk).

vyhllašte wary:

které mají hodně půdy

menší prestiž (revoluce Vám vezme hodně prestiže a navíc i generály)

mála zkušeností (máte slabé bonusy)

doporučuji minimálně 2 (pozor na fake, ostatní kola využíjte na přeběhlíky).

Po robu

Po robokracii se nedivte, že budete hodně dole. Proto musíte pouze dobýjet slabší jedince s malou hodností, abyjste se obnovili. Neplýtvejte kola odpřipravováním ani mechováním ale házejte konvenční rakety (pozor na fake). Pokud si jich našetříte dostatek tak máte velkou výhodu a myslím si, že je to i potřeba pro správné nabrání hlíny (tato část je jedna z nejtěžších a pokud si ji pokazíte tak si můžete pokazit celý věk).

Generálové

Jsou velmi dúležití jako stavitel/zbrojař a nebo stavitele/dobyvatele (jednoho z těchto dvou musíte získat co nejdřív pro správné odehrání protekce) a stratég/ochránce národa. Pokud tyto geny získáte hned na začátku - máte vše jednoduší.

Techy

Techy jsou také hodně důležité pro rychlé zastavění potřebujete rychlost stavby (ze začátku) automatizace továren pro produkci mechů, sílu zbraní na slušný efekt a samozřejmě pokryté techy sílou rozvědky. Automatizace továren byste měli mít při 7000km maximální efekt.

Pokud správně odehrajete všechny dobyváky měli byste za odehraných 140 kol po Robu získat 10 000km, ale průměr je asi 7 000km.
Stížnosti, připomínky a jakékoliv dotazy do komentářů. Děkuji.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

dobré

(Lídiště, 24. 5. 2008 18:58)

dobré, jsem novášek ve WG a hned jsem se hrnula do roba, máš tady dobrý manuál, ale tak trošku mi teď chybí co vlastně po robu?? mimo toho že znovu nabrat hlínu....myslím na jaké budovy se zaměřit a z čeho "ždímat" penízky??