Průběh cesty

ANO!!!! Promítání se koná v sobotu 5.září na zahradě pensionu v Karlovicích!!!

Promítat začneme zhruba kolem 20. hodiny, až bude trochu šero, abyste na tom plátně taky něco viděli.  :-)      Ale jinak přijeďte už odpoledne, opečeme nějaké klobásky, gulášek taky bude, pivo budeme točit přímo na zahradě a ani počaí nás neodradí, bo máme vypůjčený vojenský stan, takže se budete mít kam schovat.  Na spaní si přivezte spacáky a stany, na zahradě je místa haba-kuk.    Tak v sobotu AHOJ!!!

Tady zase jako loni bude Peťa (Bača) psát formou komentářů naše SMS zprávy. Můžeš tedy sledovat den po dni jak postupujeme a nějaké ty zážitky. (Pro starostlivé rodiče důkazy, že jsme v pořádku.) A klidně piš i ty své vzkazy, názory, připomínky.

Takže START - 02.08.2009 z Otrokovic

A pokud se vrátíme, tak tady nahodíme nějaké fotečky.

Tak zatím AHOJ, sledujte naši cestu a držte nám palečky!!!   :-)

(Bača, 3. 9. 2009 22:43)

čau Tome...promítání bude za každého počasí...přístřešek zajištěn...bacha večer má být chladno

pro PeDR

(Bača, 2. 9. 2009 12:44)

Neboj po promítání to zahltí server

(PeDR, 29. 8. 2009 21:00)

Mně pošli aspoň 2 fotky mailem (ty nejlepčí), mám to na promítání daleko :-)).

TERMÍN PROMÍTÁNÍ

(Batmani, 21. 8. 2009 9:50)

Termín promítání se stanovuje na 5.září. Místo zůstává stejné.

100BUBU

(Tomáš, 20. 8. 2009 23:40)

v sobotu 22.8

to platí nebo ne?

nedočkaveccccc !

(Libor od řeky, 19. 8. 2009 22:49)

dvě fotky udělají malou radost...!
STani dej sem TŘI a zítra :o) .....
( NEČEKEJ, dlouho , návštěvnost "o) stránek KLESÁÁÁÁÁ !

PODĚKOVÁNÍ

(JožoRáž, 16. 8. 2009 19:21)

Batmani, Rudo, byli jste skvělý tým. Moc Vám děkuji za perfektní a pohodovou cestu napříč balkánem. Bylo mi velkou ctí ztrávit s Vámi těch 5 tisíc km. MOC VÁM DĚKUJI. Děkuji Vám za nádherné večery u pivka, kdy jsme si povídali o zážitcích z prožitého dne. Děkuji Karlovi, za to, že se ujala funkce týmového fotografa, za nádherné fotky pořízené ve chvílích kdy jsme drtili vracáky či šotolinu na cestě. Děkuji za to, že jsme vše projeli bez nějakých problémů, bez toho abychom se nějak pohádali. Jste fakt pohodoví a moc fajn lidičky. Dík. Chtěl bych také poděkovat Bačovi, za rychlé přepisy našich sms, chlape DÍKY. Moc chci poděkovat technikům z Mnichova, za skvelé báva, které to vše zvládly bez zavání. Soudruzi DÍKY za GSa. Také chci poděkovat Vám všem co jste nám drželi palce a sledovali jste naši cestu. DÍKY. Dík za Vaše komentáře, které nám Staňka předčítala na dobrou noc :-). Díky TOMU co nad námi držel celou cestu ochrannou ruku. DÍKY!!!
Co dodat. Kamarádi, pojedus Vámi kamkoli. Byli jste fakt super, tak co příští rok, mohli bychom dát to Turecko, že jo?
Vzkaz pro Karla : Karle KTM jsou fakt hezký, ale stejně to pochopíš a koupíš si jednou to osmikilo od chlapců z Mnichova.

Dík všem

Váš JožoRáž
jozoraz@bmwr1200gs.cz
www.bmwr1200gs.cz

100BUBU

(Tomáš, 16. 8. 2009 8:53)

Tak gratulujem k návratu. a vítejte.

Den 14

(Batmani, 15. 8. 2009 21:22)

Tak, a výlet skončil, jsme doma. Vlastně jsme před chvílí dojeli do Otrokovic, zaparkovali jsme motorky, smyli jsme ze sebe prach z Albánských cest a sedíme v moravské hospůdce, pijeme pivko, ochutnáváme Sviňovu třešňovici a jsme rádi, že se nám ten výlet tak krásně vydařil. Zítra dorazíme do Bruntálu. Tak, cesta skončila. Bylo to nádherné! Nezapomenutelné! Úchvatné! Nebojte, fotky BUDOU!!! Už brzy... :-)

Návrat domů

(Batmani, 14. 8. 2009 21:36)

Co jinak? My zítra dorazíme do ČR! Přespíme v Otrokovicích a v neděli jsme doma jak na koni (vlastně na BMW) :-) Bača P.S. Začátek této SMS a její odpověď necháme na promítání :-DDDD . A ještě mám v žaludku tu rejži!!!!

Promítání

(Batmani, 14. 8. 2009 21:25)

Ještě k tomu promítání fotek: omlouvám se, termín na Slovensko jsem popletla, promítání posuneme, během pondělí nebo úterý zkusím dát už přesný datum, kdy to spácháme. :-)

Den 13

(Batmani, 14. 8. 2009 21:15)

Tak právě si dáváme vídeňský řízek v rakouském Faaker See-to je nádherné jezero u Klagenfurtu. Dnes jsme najeli 445km, od Balatonu jsme vyrazili ráno v 9hod. směr Veszprem, Egg, přes hranice do Rakouska, Mochendorf, Gussing, Furstenfeld, Graz, pak jsme si udělali malou zajížďku na Magdalenburg, hrad s kostelem na nádherném kopci (mají webovky, zkuste zadat do vyhledávače), pak jsme se vraceli na Klagenfurt a Faaker See. Tady jsme našli kempík, postavili stan a valili jsme do jezera. Před Grazem jsme brutálně zmokli, chytnula nás průtrž mračen na dálnici v místě, kde byl náš směr sveden do protisměru, takže jsme neměli šanci zastavit a oblíknout nemoky. Takže jsme promokli na kost. Ale než jsme dojeli na místo, tak jsme ještě stihli uschnout.

taky se nám to kryje

(Kocoška, 14. 8. 2009 13:06)

Zdraec všichni,
moc bych chtěla to promítání vidět.Ale...vracíme se z dovolené 27.8.,tak pokud to bude možné,tak nám někdo pisněte SMSku,kdy to bude:-))

Krytí termínu

(Bača, 14. 8. 2009 9:18)

Možná na to Staňka zapomněla, ale v termínu 21.8.-23.8. je plánovaný motoclanový výlet do Zuberce. Takže na definitivní řešení musíme počkat až se vrátí a nebo si bude muset každý určit priority.

Zahrada je rezervována -

( Batmanovi rodiče , 14. 8. 2009 8:39)

nejen pro motorkáře !
Počasí zajištěno !
At žije Albánie !

www.pensionureky.jeseniky.com

Kozlík a celníci

(Batmani, 13. 8. 2009 22:17)

Chorvatští celníci probrali Kozlovi všechny kufry, doteď na to vzpomíná, hrozně se ho to dotklo, že si ho vzali bokem a začali probírat věci. Když otevřel
kufr se svýma špinavýma hadrama, tak celník jen zakoulel očima a řekl, že to je dobrý, že kufr může zavřít. Ještě se ho celník ptal, jestli veze nějaké tablety. Ale nejvíc se Kozla dotklo, že jsem vám to tady nenapsala, tak jsem to právě odčinila. :-P Snad. Přesto vám to ještě všem bude vyprávět po svém. Těšte se... :-)

Pro 100BUBU

(Bača, 13. 8. 2009 22:04)

Ahoj Tome. Termín znáš a místo konání je tady
platí pochopitelně i pro ostatní zvědavce a fandy.

Den 12 pokračování

(Batmani, 13. 8. 2009 21:54)

Dnes jsme ujeli celkem 429km. Cesty byly klasické asfaltky, prostě jako u nás, no nuda. Už začínáme přemýšlet, kam se vydáme za rok... :-) Tak se na nás hezky těšte, my se taky těšíme a v sobotu 22.srpna si udělejte volno a spácháme to promítání! Právě jsme to odhlasovali. Pivíčko a masíčko zajistíme. :-) Babi a dědo, zamlouváme si zahradu, snad už není obsazená.

Den 12

(Batmani, 13. 8. 2009 21:43)

Dnes jsme vstávali brzo, připravili jsme si zrychlený přesun, nejkratší cestou na Chorvatskou hranici přes přechod Srpski Brod. Přes celé Srbsko jsme míjeli hromady rozstřílených domů, některé byly úplě opuštěné, v některých bydleli lidé, okna měli zatlučené jenom deskama. Docela skličující pohled, člověk si tady uvědomuje, jak je rád za to, co má. Chorvatsko jsme projeli nejkratší možnou cestou-přesně 98km od hranice k hranici. Mimochodem, chorvaté jsou protivní a nevstřícní a celníci dvakrát tolik. Hranici jsme překročili v Donji Miholjac. A byli jsme v Maďarsku. A rovnou cestou k Balatonu. Tady jsme jeli trajektem, našli útulný kemp a teď už sedíme (jak jinak) na pivu. To vám byla dřina maďarskému číšníkovi vysvětlit, co to je a jak se dělá řezané pivo... :-)

Casta do Albánie

(Bača , 13. 8. 2009 15:38)

Když Krasomilu (suzuki 750 gsx inazuma) přestavím na něco takového http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/321959-kingquad-700-4x4.html
tak příště můžu jet taky :-DDDD