Jdi na obsah Jdi na menu
 


Originální zápletka příběhu Hra se odehrává v jednom fiktivním království, které napadne armáda Orků. Ačkoliv královští rytíři bojují chrabře a udatně, pomalu začínají podléhat přesilám. Jako každá válka, i tato si vyžádala nejen oběti v řadách bojovníků, ale také blahobyt ostatních obyvatel království je ohrožen. Začínají docházet zásoby, zvláště pak zásoby zbraní. A tak král vydá příkaz, aby byli vězni nahnáni do dolů, kde mají těžit rudu potřebnou pro výrobu zbraní. Tato ruda má navíc zvláštní vlastnosti, díky nimž jsou zbraně z ní vykované mnohem lepší než ty z obyčejné oceli. O to, aby vezni zůstali v dolech a nemohli utéct, se mělo postarat několik mágů, kteří dostali za úkol vztyčit kolem nich ochranné bariéry. Tyto bariéry se daly projít jen jedním směrem a to dovnitř. Směrem ven byly neprostupné. Avšak mocné kouzlo se mágům vymklo z rukou a bariéra se rozšířila na podstatně větší část světa, než bylo původně zamýšleno. Lidé, kteří zůstali uvězněni uvnitř, začali toto území nazývat Kolonií. Po nějakém čase se Kolonie rozdělila na tři znepřátelené skupiny. První skupina, Brotherhood of the Sleeper, se uchýlila do bažin, kde uctívali svého jediného boha Sleepera v naději, že je vyvede ven z bariéry. Další skupina si začala říkat Old Camp a snažila se obchodovat se zbytkem království. Její lidé těžili rudu, kterou potom prodávali králi. Poslední skupina se pojmenovala New Camp a narozdíl od Old Campu tito lidé těžili rudu jen pro svoje účely, neboť věřili, že jejich mágové s její pomocí prolomí bariéru. Vy hrajete za trestance, který právě přichází do Kolonie (samozřejmě ne dobrovolně). Ještě než jste však uvrhnuti za bariéru, dostanete od jednoho královského kouzelníka pergamen, který máte předat mágům v Old Campu. A právě v této chvíli začínáte hrát.