Jdi na obsah Jdi na menu
 

Carol Reed Mystery 17 Amos Green's Final Repose

Autor návodu - Standa Madukas 21.1.2024

Část státních lesů byla téměř deset let uzavřena kvůli plánovanému řízenému pálení. Když byl areál nedávno zpřístupněn, poblíž nepoužívaného krmítka bylo nalezeno tělo zesnulého staršího muže. V mužově kapse bylo nalezeno jméno a adresa Caroliny přítelkyně Stiny, ačkoliv byl Stině zcela neznámý. Rozluštění spojení mezi mrtvým mužem a Stinou vede Carol do letní kolonie, kterou úřady uzavřely a kam už více než 20 let nevkročil žádný člověk.

Domov: Carol's Apartment

Jděte do obýváku a trochu se rozhlédněte.Podívejte se zblízka na vonné tyčinky, které jsou na komodě, která stojí v levém horním rohu místnosti. Oddalte se, zahněte doleva a podívejte se do Caroliny studovny. Otočte se, podívejte se na baterku , která stojí vedle obrazovky počítače napravo. Vezměte baterku, uloží se vám do inventáře.  Jděte do haly a zahněte dvakrát doprava a vstupte do koupelny/toalety. Carol hlásí, že se jí porouchala pračka. Vezměte špinavé prádlo  a vezměte i krabici pracího prášku Ariel . Opusťte byt. Jděte po schodech dolů, abyste byli u východu, ale nevycházejte ven. Zahněte doleva ke dveřím do sklepa. Otevřete dveře do sklepa. Běžte šikmo doleva a pak dopředu a pak zahněte doleva a vstupte do prádelny. V prádelně je pračka a sušička. Přibližte si horní část pračky. Otevřete víko nahoře a vložte do něj prací prášek Ariel a poté víko opět zavřete. Klikněte zpět a znovu se podívejte na pračku. Nyní otevřete dvířka pračky  a vložte špinavé prádlo do bubnu. Něco je špatně, protože Carol slyší zvuk. Prohledejte špinavé prádlo a Carol najde svůj mobilní telefon , který byl ve špinavém prádle.Klikněte na telefon, uloží se vám do inventáře a poté zavřete dveře pračky a mytí začne. Mytí bude nějakou dobu trvat, takže nečekáme, až bude hotovo. Později zkontrolujeme, zda je praní dokončeno, odejděte z prádelny a Carol dostane textovou zprávu od Stiny, která si chce s Carol promluvit. Vyjděte ze suterénu a vyjděte ven vstupními dveřmi. Na mapě města  přejděte do

Stina

Jděte dovnitř a promluvte si se Stinou a využijte všechny možnosti konverzace. Stina vypráví o mrtvém muži, který byl nalezen v lese. Mrtvý muž měl v ruce lístek se Stinou adresou, ta však muže nezná. Stina ukazuje Carol novinový článek o Herzogském lese. Stina také provedla nějaký výzkum o mrtvém muži a ukázala Carol novinový článek z roku 1976 o Amosu Greenovi. Nalezený mrtvý muž je Amos Green. Na mapě jděte do stanice krmení zvířat v lese Herzog, kde bylo nalezeno tělo.

Krmná stanice(The Feeding Station)

Vpřed , zahněte doleva, 3x vpřed, zahněte doprava a opět vpřed k pozorovací chatě. Podívejte se na dveře pozorovací chaty . Otevřete dveře a podívejte se dovnitř, ale v chatě zatím nemáte co dělat.  Vyjděte z chaty. Otočte se a jděte 2x vpřed ke krmelci, který stojí před námi na mýtině. Otočte se doleva a podívejte se na předmět, který leží vlevo vedle velkého kamene. Je to peněženka ,vezměte si ji, abyste ji viděli zblízka. Otevřete ji stisknutím 4 kovových tlačítek tak, aby všechna zůstala černá. Pořadí je 2, 4, 3, 1. Vezměte poznámku z peněženky a přečtěte si text, získáte nové místo na mapě. Udělejte krok zpět, zahněte doleva, 3x vpřed, zahněte doleva, 3x vpřed, zahněte doprava, vpřed a na mapě jděte do Triangle Parku

Triangle Park

Jděte 4x vpřed , ke žluté lavičce v parku. Zahněte doleva a přibližte si papír , který je na zemi pod žlutou lavičkou. Vezměte si papír, je to vzkaz od jistého Gunnara Hansona z úkrytu Salt Field Shelter a tato lokace se stává novým místem na mapě. Krok zpět, odbočte doleva, dopředu, odbočte doleva a podívejte se na batoh , který leží v křoví . Vezměte si batoh, otevřete ho a  vezměte si ředidlo na barvy. Krok zpět, zahněte doprava, 3x vpřed, zahněte doleva a vyjděte na mapu. Na mapě přejděte na Gunnar Hanson.

Gunnar Hanson

Jděte dovnitř a promluvte si s Gunnarem Hansonem. Elim(jeho bratr) je mrtvý, ale Gunnar řekne Carol jméno kontaktu Amos Green, ale kontakt má v telefonu. Gunnar bohužel ztratil telefon ve svém úkrytu a Carol pro něj musí jít. Gunnar se také ptá, jestli Carol může vzít jeho deodorant a přinést mu ho sem. Na mapě jděte do Gunnarova úkrytu.

Gunnarův úkryt

Jděte vpřed, zahněte doleva a 4x do kopce k přístřešku. Zahněte doleva a jděte ke shnilé polici. Podívejte se pod shnilou polici a získejte deodorant . Deodorant se vám uloží do inventáře. Ustupte, zahněte doprava a zamiřte vpřed do úkrytu. Použijte baterku v temné jeskyni, abyste získali světlo, jděte vpřed a pak zahněte doleva. Přibližte si Gunnarův zelený telefon za modrou karimatkou. Vezměte telefon, uloží se vám do inventáře. Otočte se 2x doprava, vpřed a otočte se doprava. Vezměte si zapalovač.Otočte se, vyjděte z úkrytu, pak vpřed, odbočte vpravo, 4x vpřed, odbočte vpravo a vpřed k exitu. Vyjděte na mapu a vraťte se zpět do

Gunnar Hanson

Jděte dovnitř a promluvte si s Gunnarem Hansonem, vrátíte mu telefon a deodorant. Gunnar vám dá jméno Lennart "Bee" Johnson. Najdete ho v klubu The Athletics Club. Přejděte na mapu do klubu The Athletics Club.

The Athletics Club (Atletický klub)

Po příjezdu zahněte doleva a vpřed ke dveřím sportovního klubu. Podívejte se na plaketu , která je na levých dveřích, nad poštovní schránkou, přečtěte si ji a všimněte si odkazu na webovou stránku. Klikněte zpět a Carol automaticky použije telefon pro připojení k tomuto webu. Přečtěte si text k setkání s bývalým boxerem. Chcete-li začít, navštivte Steamhouse Garden Cafeteria. Poté uvidíte řadu symbolů, na které můžete kliknout a změnit je. Zatím nevíte, co s těmito symboly dělat, tak je zatím nechte být. Odložte telefon, otočte se, jděte vpřed a vpravo. Na mapě jděte do zahradní jídelny.

Steamhouse (Zahradní jídelna)

Jděte 5x vpřed ke kavárně. Když nemůžete dál, odbočte vpravo.3x vpřed přes terasu a zahněte doprava k nástěnce. Přečtěte si leták o rallycrossové trati , který je na této nástěnce, abyste získali nové místo na mapě. Všimněte si také barevného kruhu na tomto letáku . Krok zpět, otočte se doleva, 2x vpřed, otočte se doleva k poutači a přiblížením si přečtěte informace. Ustupte, zahněte doleva, dopředu, zahněte doprava, dopředu, zahněte doprava a podívejte se na úly . Vraťte se k exitu, kde jste začali. Vyjděte na mapu a přejděte na

Rallycross(Kurz rallycrossu)

Jděte 2x vpřed a pak znovu vpřed přes betonové bloky. Když přeskočíte betonové bloky, zahněte doprava, 3x vpřed, zahněte doprava a uvidíte lukostřelecké terče.Jděte 2x vpřed k terčům. Stojíte před jedním modrým a dvěma bílými terči. Jděte 2x dopředu mezi dva bílé terče a pak se otočte, abyste viděli zadní stranu těchto 3 terčů.Na zadní straně modrého terčíku, to je ten vpravo, je nalepena poznámka. Přibližte si tuto poznámku, abyste získali nové místo na mapě , Agastya Hill. Ustupte a vraťte se na cestu. Pak zahněte doprava a pokračujte po cestě dále k rozcestí u bílé lavičky. Na rozcestí zahněte doleva, 1x vpřed, zahněte doleva a pak jděte vpřed přes trávu ke kapli. Zahněte doprava a přibližte si náhrobek, který je u zdi kaple, a všimněte si symbolu kompasu . Je to jeden ze symbolů pro telefon. Vraťte se na cestu u bílé lavičky a pak zahněte doleva. Jděte po cestě 1x vpřed, odbočte doleva a přibližte si "zadní dveře" kaple. Poznamenejte si symbol, který je na „zadních dveřích“. Udělejte krok zpět, abyste byli znovu na cestě a zahněte doprava a poté  vpřed k závoře. U závory odbočte doprava a jděte 2x vpřed ke žlutému domu. Zahněte doleva, vpřed na nádvoří a zahněte 2x doprava k psí boudě . Přibližte si boudu a poznamenejte si symbol O na boudě. Krok zpět, odbočte vpravo a vraťte se na cestu a nyní pokračujte po cestě zpět k exitu. Na mapě přejděte na

Agastya Hill (Kopec Agastya)

Jděte 2x vpřed k oranžovému rozcestníku.Na oranžovém rozcestníku zahněte doleva a jděte vpřed a 1x klikněte vpřed na pole pro lukostřelbu. Zahněte doleva a uvidíte piknikový stůl a lavici. Něco je na dřevěné lavici. Přibližte si dřevěnou lavici a pak si vezměte čelovku. Ustupte, otočte se doprava a 2x vpřed k cíli. Poznamenejte si cílové barvy terče, od středu: žlutá, červená, světle zelená, černá.Podívejte se na telefon v inventáři a zadejte na něm symboly, které jste viděli na náhrobku kaple a zadních dveřích, na boudě pro psy a na tomto cíli. Takže nahoře bude v kruhu +, pod ním jakýsi terč kombinovaný s dvojzubcem,pod ním bude cosi jako rozevřený konec nůžek a dole terč před kterým stojíte.Poté klikněte na „OK“ a přečtěte si o střelnici, objeví se nové umístění na mapě. Otočte se, 3x vpřed na cestu, doleva na cestu, odbočte vpravo a 2x vpřed a vyjděte na mapu. Na mapě jděte na střelnici.

Střelnice

Jděte 2x vpřed a zahněte doleva,1x vpřed a zahněte doleva.Podívejte se na zelenou boudu. Otevřete levé dveře a vezměte si klíč , který leží uvnitř.Ustupte, zahněte doprava na pole, jděte 2x vpřed a zahněte doprava. Vidíte spoustu registračních čísel. Jděte kupředu , abyste si je dobře prohlédli . Všimněte si, že čísla 11 a 25 jsou červená. Otočte se a pak vpřed 3x na druhou stranu tohoto pole a poté zahněte doleva.  Jděte 3x vpřed podél boudy. V dálce vidíte červenou boudu. Nechoďte hned k té boudě, ale zahněte doprava a jděte vpřed, skrze boudu a zahněte doprava, abyste byli u žlutých dveří boudy na zadní straně . Dveře jsou zamčené, tak použijte klíč na zámek žlutých dveří. Uvnitř se podívejte na leták k výročí střelnice a všimněte si, že toto výročí bylo v roce 2017. Vyjděte z boudy, zahněte doleva a vpřed přes boudu. Zahněte doprava a vpřed k rudé kůlně se zamčenými žlutými dveřmi . Zahněte doleva a jděte 3x vpřed na lesní cestu. Lesní cesta je uzavřena řetězem. Překročte řetěz a jděte 5x vpřed k několika kůlnám, odbočte vpravo , vidíte nazelenalé dveře s visacím zámkem s číselným kódem. Ještě neznáte kód, takže se sem vrátíte, až budete kód znát. Udělejte krok zpět, zahněte doleva, vpřed a zahněte doprava. Je tu velká červená značka s číslem 20. Nyní víte o výročí vše, co potřebujete, takže se podívejte na telefon v inventáři a klikněte na správná čísla: 2017, 11, 20 a 25 . Přečtěte si zprávu, která říká, že můžete potkat 'Včelku' - ale až 25. září!! Otočte se doprava a jděte k exitu 9x vpřed. Vyjděte na mapu a jeďte zpět do

The Athletics Club (Atletický klub)

Otočte se doleva, jděte ke dveřím a zaklepejte na dveře. Promluvte si s domovníkem, který požaduje, aby Carol splnila úkol, aby získala jeho důvěru = nové místo. Na dráze musíte nasbírat 5 plastových míčků a odstranit graffiti na nejbližší dráze a na dráze venkovní tělocvičny. Řekněte sbohem, jděte k exitu a výstupu na mapu. Carol potřebuje zkontrolovat prádlo, takže na mapě jděte do Carolina bytu.

Home(Domov)

Nejděte do Carolina bytu, stojíte na schodišti. Otočte se vpravo, otevřete dveře a jděte do suterénu, kde je prádelna. Cestou v chodbě v suterénu seberte kostkovanou utěrku na podlaze. Jděte vpřed, otočte se vlevo, stojíte před dveřmi do prádelny. Pokuste se vstoupit do místnosti, ale dveře jsou zamčené. Přečtěte si nápis na dveřích. V neděli je zakázáno používat prádelnu, Carol si může vyzvednout prádlo v pondělí. Vraťte se k předním dveřím , vyjděte na mapu a vraťte se do

The Athletics Club (Atletický klub)

Carol nyní musí najít 5 barevných, plastových míčků  a odstranit nějaké graffiti.Jděte 2x vpřed na sportoviště a projděte bránou. Jděte 2x vpřed a pak zahněte doleva.Jděte 2x vpřed a zahněte doprava k lavičkám. Pod první lavicí něco leží. Přibližte si oranžovou věc. Je to oranžový míček, tak si ho  vezměte. Ustupte a zahněte doleva, 2x vpřed a doprava. Pod první lavicí je zelený míček, vezměte si ho. Ustupte, zahněte doleva, vpřed k odpadkovému koši , otočte se doprava a jděte vpřed k domu a pak se otočte a vezměte si žlutý míček , který je u kovového válce. Ustupte a pak jděte 2x vpřed k zelenému odpadkovému koši a otočte se 2x doleva. Vedle koše vidíte na zemi oranžový míček,  vezměte si ho. Otočte se doleva a na hromadě štěrku vidíte červený míček, vezměte si ho. Carol našla všech 5 míčků. Nechoďte k té zelené lezecké věci, která stojí na druhé straně.Otočte se od hromady štěrku doprava, vpřed, otočte se vpravo a jděte 5x vpřed, otočte se vlevo a jděte 2x vpřed.Otočte se a na nástěnce s pokyny vidíte graffiti. Zkombinujte ředidlo s utěrkou v inventáři. Přibližte si tabuli a použijte utěrku/ředidlo na graffiti, abyste je odstranili. Otočte se, jděte 2x vpřed a zahněte doleva. Přibližte si oranžovou značku a použijte utěrku na graffiti. Carol je zde hotová, takže ustupte, otočte se vlevo a jděte 8x vpřed k exitu a na mapě cestujte do

Venkovní posilovna

Jděte vpřed, zahněte doleva a vpřed, jste u prolézačky s kruhy. Podívejte se na tabuli s nápisem tunguzka. Přibližte se a použijte utěrku na graffiti. Ustupte, jděte vpřed a otočte se, abyste viděli druhou stranu této desky. Přibližte se a použijte utěrku na emotikon smajlíka. Ustupte a Carol řekne, že dokončila svůj úkol. Vraťte se tedy na cestu a na exit  a cestujte zpět do

The Athletics Club (Atletický klub)

Otočte se vlevo ,jděte dovnitř a promluvte si s domovníkem, dáte mu 5 míčků, a zeptejte se, jestli se můžete setkat s mužem 'Bee'. Muž "Včelka" je zaneprázdněn svými včelami. Carol mu může pomoci, aby se s vámi mohl setkat. Carol musí chytit jednu včelu ze dvou úlů, aby je zkontroloval na viry. Odejděte a jděte na mapu a přejděte na nové místo, úly v Supine Mountain.

Supine Mountain(Včelí úly)

Jděte 3x vpřed a poté zahněte doleva.Jděte 4x vpřed do lesa. Vstupte do boudy. Uvnitř boudy zahněte doprava a podívejte se do regálu. Podívejte se na vykuřovák. Carol neví, co to je, takže si zatím nechce vykuřovák vzít . Vyjděte ven, zahněte doprava a vpřed na stranu boudy. Zahněte doprava a podívejte se na žlutý úl na stromě. Otevřete včelí úl a přečtěte si návod ke včelímu vykuřákovi pro chytání včel, získáte nové umístění na mapě. Ustupte 2x od úlu a jděte 4x vpřed ke včelím úlům. Otočte se k zadní části včelího úlu. Přečtěte si poznámku, která je na úlu, získáte nové umístění na mapě . 'Včelka' má další včelín .Vraťte se do boudy a nyní si vezměte včelí vykuřovák.  Jděte k exitu a na mapě přejděte na

Včelí úly Broxtowe

Jděte vpřed, zahněte doleva, 3x vpřed a zahněte doleva k úlům. Podívejte se na úl a vezměte si dřevěnou bedničku k přepravě včel. Udělejte krok zpět, otočte se vlevo a pokračujte po trase zpět k exitu a na mapě se vraťte do Carolina bytu (domů)

Domov(Carol's Apartment)

Jděte nahoru ke dveřím Carol ,vstupte a seberte na rohožce dopis z magistrátu o kácení stromů. Jděte do ložnice a vezměte Caroliny punčochy , které jsou na  komodě naproti vám. Jděte do obývacího pokoje a vezměte si vonné tyčinky, které jsou na skříni.Vyjděte z bytu a na mapě přejděte na

Botanická bylinková zahrada

Jděte vpřed, zahněte doprava, dopředu k vodě a zahněte doleva .  Jděte zpět , dostanete SMS od Jonase, abyste se s ním setkali v Bores. Zahněte doprava a vpřed.Dál cesta nevede, most do bylinkové zahrady je uzavřen. Vraťte se k východu a přejděte k Jonasovi na mapě

Jonas

Vstupte do Bores a promluvte si s Jonasem. Jonas říká, že bylinková zahrádka je na léto obecně zavřená. Ale Carol najde bylinky i v petrželové bylinkové zahrádce. Takže tam hned běžte

Bylinková petrželová zahrada

Musíte najít bylinky, které jsou pro včelího vykuřováka nezbytné. V návodu je uvedeno, že potřebujete bylinky Celestial a Lychnis Coronaria. Jděte po cestě 3x vpřed a pak zahněte doleva a vezměte si listy Celestialu. Zahněte doprava, vpřed k domu, zahněte doleva , 1 krok vpřed, odbočte vpravo a vezměte si listy Lychnis Coronaria. Vraťte se k exitu a mapě a jeďte zpět do

Supine Mountain (Včelí úly)

Jděte 3x vpřed, odbočte doleva, 3x vpřed do lesa a odbočte vpravo a 3x vpřed ke 2 úlům, které stojí vzadu. V inventáři zkombinujte vonné tyčinky s Celestial a poté s Lychnis Coronaria. Poté připravené vonné tyčinky spojte se zapalovačem. Pak zkombinujte kouřící vonné tyčinky se včelím vykuřovákem. Když zkombinujete všechny tyto věci, máte fungující ho vykuřováka. Přibližte si šedý úl a použijte včelí vykuřovák na včely a poté použijte dřevěnou krabičku na včely, abyste si vzali první včelu. Klikněte zpět, otočte se 2x doleva, 1 krok vpřed, otočte se doprava a přibližte si druhý osamocený úl se včelami. Použijte včelí vykuřovák na včely a poté znovu použijte dřevěnou krabičku k odebrání druhé včely. Udělejte krok zpět , otočte se vlevo a jděte 9x vpřed zpět k exitu a cestujte zpět do

The Athletics Club (Atletický klub)

Otočte se vlevo, jděte dovnitř a promluvte si se školníkem, dáte mu včely a zjistíte adresu muže 'Bee' , získáte nové umístění na mapě. Nyní se vydejte na

Včelka(Bee)

Vstupte do domu a promluvte si s mužem 'Bee'. On a Amos spolu žili ve venkovském domě 'Včelky'. Carol může prozkoumat tento venkovský dům, takže tam teď jděte

Venkovský dům včelky

Jděte 4x vpřed, zahněte doprava a vejděte do domu bílými dveřmi.Uvnitř se otočte doprava a vejděte dveřmi do koupelny. V koupelně zahněte doprava a vezměte si modrý hadřík z mikrovlákna , který je na poličce. Vyjděte z koupelny. Zahněte doprava, dopředu do kuchyně a přes ni do haly a vyjděte po schodech do horního patra. Otočte se doleva a podívejte se na vlhké ubrousky v misce na kulatém stole. Carol si teď tyhle ubrousky nebere. Odbočte doleva ke dvěma dveřím. Levé dveře jsou zamčené. Otevřete pravé dveře a uvnitř si přibližte záchodovou štětku a vezměte si jí. Klikněte zpět a otočte se doleva. Všimněte si látky s očima, visící nad schody. Tři červené oči a jedno zelené oko. Jděte po schodech dolů.Dole opět zahněte doleva a pak vpřed do obývacího pokoje. Podívejte se na dřevěnou sochu visící na zdi nad stolem. Můžete stisknout oči. Levé oko zezelená a pravé oko zčervená.Podle očí, které jste viděli na visící látce u schodů, klikněte třikrát pravým okem (červené) a jednou levým okem (zelené). Pak si vezměte klíč. Ustupte, zahněte doleva a jděte do pokoje pro hosty. Otočte se ke knihovně. Přibližte si poznámku , která je na poličce, zvedněte ji a přečtěte si ji. 'Včelka' má někde loďku, kterou lze opravit pomocí Gelshiedu, a chce, aby Amos zničil Krusenhof. "Včelka" chce také zjistit Doxsonovo tajemství.  Vraťte se po schodech do horního patra. Použijte nalezený klíč na zamčené dveře vlevo a jděte do ložnice. Zahněte doleva a vezměte si obálku , která je na gramofonu. Otevřete obálku a přečtěte si dopis od včelařova právníka. Carol musí jít na panství Krusenhof, objeví se vám nové místo na mapě.Sejděte po schodech dolů, vyjděte z domu, jděte přes trávu na cestu a na exitu a na mapě jděte do

Krusenhof

Vidíte žlutý dům s několika vraty. Můžete si přiblížit jedny z těch vrat, ale jsou zamčené a nemáte klíč. Takže ustupte od těch dveří a otočte se 2x doleva. Nyní vidíte 2 podivně vyhlížející kůlny. Jděte vpřed k nim. Jděte do pravé kůlny a v kůlně zahněte doprava a podívejte se na nůž, který je na parapetu, vezměte si ho. Opusťte kůlnu, otočte se ke kůlně napravo a nyní jděte vpřed po pravé straně kůlny. Jděte 2x vpřed , zahněte doprava a vejděte do velké červené stodoly.  Uvnitř červené stodoly zahněte doprava a podívejte se na dopis , který je na polici pod oknem. Vezměte a přečtěte si dopis , abyste si přečetli o panství Jungmanshof , objeví se vám nové umístění na mapě. Opusťte stodolu, otočte se vlevo, jděte 4x vpřed, otočte se 2x vpravo a na exitu vyjděte na mapu a jděte do

Jungmanshof

Jděte 3x vpřed, zahněte doleva a vstupte do první staré budovy.Uvnitř odbočte vpravo, vpřed, zahněte doprava a podívejte se na peněženku na modrém kusu železa.Seberte peněženku a vyjměte kartu , abyste si ji mohli přečíst. Je to reklama na plavbu po moři. Carol si nevezme kartu ani peněženku.Vyjděte z budovy a venku zahněte doleva , vpřed, zahněte doleva. Nyní jste před střední částí budovy.Všimněte si letopočtu nad dveřmi, 1913 . Přibližte si zámek dveří. Potřebujete klíč . Ustupte, zahněte doprava, 2x vpřed, zahněte doleva a dveřmi vejděte do stodoly.Zahněte doprava a podívejte se do dřevěné krabice nahoře. V dřevěné krabici je černá krabička s písmeny KRUSENHOF. Chcete-li otevřít černou skříňku, musíte kliknout na správná písmena, ale nevíte, na která písmena musíte kliknout. Takže se sem vrátíme později, až budeme mít řešení .Vyjděte ze stodoly, zahněte doleva ven a 2x vpřed k díře do stodoly.Uvnitř jděte vpřed, zahněte doleva a 2x vpřed do temné chodby. Použijte svou baterku na temnou chodbu, abyste měli světlo. Zahněte doprava a vstupte do místnosti. Zahněte doprava a seberte zednickou lžíci na podlaze. Ustupte, vyjděte z místnosti a jděte vpřed do protější místnosti.Otočte se doprava a podívejte se na poznámku, která je na lavičce.Vezměte si poznámku s očíslovanými písmeny KRUSENHOF, je to kod k otevření černé krabičky  s nápisem KRUSENHOF. Otočte se a podívejte se na dřevěné skříňky. Všimněte si, že skříňka 7 se neotevře. Ve skříňkách 6 a 8 nic není. Poznamenejte si čísla skříněk 6,7,8. Otočte se doleva, vpřed, otočte se doprava a jděte 2x vpřed, otočte se vpravo a vyjděte dírou ze stodoly. Venku zahněte doprava, vpřed, zahněte doprava a vstupte opět do druhé stodoly, kde se otočte doprava a podívejte se na krabičku s písmeny KRUSENHOF. Viděli jste dvě kombinace čísel. Na fasádě budovy jste viděli rok 1913 a na dřevěných skříňkách jste viděli čísla 6, 7, 8 . Pomocí poznámky KRUSENHOF můžete tato čísla přeměnit na písmena. Takže 6, 7, 8 jsou písmena NHO a 1913 jsou písmena KFKU. Když stisknete písmena NHO na krabičce KRUSENHOF, nic se nestane, takže NHO nejsou správná písmena k otevření krabičky, ale musíte nejprve stisknout tato písmena. Poté stiskněte písmena  KFKU a krabička se otevře. Vyjměte klíč z krabičky.Tento malý klíč slouží k odemknutí dveří velké žluté budovy v Krusenhofu.  Vyjděte ven, otočte se vpravo  jděte 6x vpřed k exitu a na mapě  jeďte zpět do

Krusenhof

Přibližte si dveře velké žluté stodoly a pomocí malého klíče odemkněte dveře.Uvnitř jděte vpřed ,na konec a pak zahněte doleva a uvidíte dřevěnou paletu. Vezměte si paletu. Vyjděte ze stodoly a venku zahněte doprava a uvidíte další , menší,  žlutou stodolu. Jděte vpřed k této druhé stodole. Dveře na dlouhé straně stodoly jsou napůl otevřené, takže vstupte do stodoly pootevřenými dveřmi. Uvnitř jděte vpřed, zahněte doleva a vezměte si šídlo , které leží na zemi. Vyjděte ze stodoly ven, otočte se vlevo a jděte vpřed na trávník. Zahněte doprava a jděte vpřed ke skleníku oranžérie. Ve střeše oranžerie je nalevo díra . Přibližte si otvor ve střeše. Použijte paletu na fasádu budovy, pod střešní otvor, a pak vylezte nahoru, abyste vešli do budovy střešním otvorem. Uvnitř skleníku zahněte doprava, dopředu, zahněte doleva , vidíte krabici s jedem na krysy. Poté ustupte, zahněte doprava a jděte vpřed do velké místnosti.  Otočte se 2x doleva ke schodům a do haly, odkud jste přišli. U dveří stojí plastový kbelík. Podívejte se na plastový kbelík. Carol ho nemůže otevřít.Vezměte nůž z inventáře a použijte jej na kbelík, poté  vyjměte ocelovou kouličku z kbelíku, uloží se vám do inventáře. Zavřete kbelík a ustupte. Zahněte doprava a pak jděte vpřed k oknům, zahněte doprava a jděte do další místnosti, další část je trochu tmavá , takže použijte svou baterku , abyste měli světlo. Odbočte doleva a vysoko nad Carol, na horním rohu stojanu, leží klíč , ale Carol na klíč nedosáhne. Takže ustupte a pak zahněte doprava a jděte vpřed do další místnosti. U zelených dveří zahněte doprava a pak si přibližte poznámkový blok na pracovním stole. Seberte poznámkový blok , vidíte , že na horní straně je nějaké písmo, ale zatím není čitelné. Carol potřebuje něco, aby bylo písmo viditelné. Zahněte doleva, otevřete zelené dveře a vstupte do další místnosti. Zahněte doleva a vezměte si dřevěné prkénko, uloží se vám do inventáře. Ustupte, zahněte doprava a vpřed do další místnosti. Otočte se doprava a vezměte si neořezanou tužku , která je na polici, uloží se vám do inventáře.Tužka se musí nabrousit, ale to tady nejde. Udělejte krok zpět, zatočte doprava, jděte 3x vpřed a odbočte doprava ke stojanu .Podívejte se nahoru na klíč a použijte dřevěné prkno na klíč, tímto si ho vezmete. Zahněte doleva a jděte vpřed do velké místnosti. Zahněte doprava, vpřed ke dveřím se zeleným oknem, zahněte doprava a nyní vyjděte po schodech do horního patra. Použijte klíč na dveře nahoře na schodech a vejděte do podkrovní místnosti. Použijte baterku na tmavé podkroví .V podkroví je teď světlo, zahněte doleva a přibližte si kladivo na podlaze. Vezměte kladivo, uloží se vám do inventáře. Ustupte, zahněte doleva a podívejte se na podlahu,  vezměte si ořezávátko, uloží se vám do inventáře.V inventáři zkombinujte tužku s ořezávátkem, abyste tužku naostřili. Zahněte doleva a podívejte se na kovovou krabičku , která je nalevo mezi trámy. Krabička má barevná tlačítka, ale zatím ji nelze otevřít. Vyjděte z podkroví, po schodech dolů do velké místnosti, vpřed, u oken zahněte doleva, vpřed a zase doleva. Pak jděte 2x vpřed dále do místnosti se zelenými dveřmi a tam zahněte doprava k pracovnímu stolu. Podívejte se na poznámkový blok na pracovním stole a pomocí tužky na něm zviditelněte písmo. Je tu psáno : „Řekněte Amosovi, že může použít skříňku 7 v Jungmanshofu“. Takže pojedeme zpět na Jungmanshof. Otočte se od stolu doprava, jděte 2x vpřed, otočte se doprava, jděte vpřed, otočte se doprava ke schodům a poté vstupte do chodby za schody, jděte 2x vpřed, otočte se vlevo  a vylezte ven dírou ve střeše.Jděte vpřed, otočte se doleva a vpřed.Otočte se doleva a jděte vpřed k exitu. Na mapě  jeďte zpět do Jungmanshofu

Jungmanshof

Jděte 7x vpřed,  k díře do stodoly.Uvnitř jděte vpřed, zahněte doleva a 2x vpřed . Zahněte doleva a vstupte do místnosti. Otočte se doleva a podívejte se na dřevěné skříňky s čísly 6, 7, 8. Přibližte si zámek skříňky 7 . Pomocí kladiva zámek rozbijte, otevřete dveře a vezměte si rezavý špinavý pilník, který je uvnitř na podlaze. Na rukojeti pilníku je něco napsané, ale není to dobře čitelné. V inventáři spojte ocelovou kuličku s pilníkem a přečtete si jméno: Amos Red. Musíte se zeptat 'Bee', kdo je Amos Red. Takže opusťte stodolu, vraťte se k exitu na silnici a jeďte zpět do

Včelka(Bee)

Vstupte do domu muže „Bee“ a promluvte si s ním. Ví, kdo je Amos Red, ale chce, aby Carol nejprve našla skryté tajné úly, aby zjistila, jak konkurent chová včely. Skryté včelí úly jsou nyní na mapě s novým umístěním, takže se tam nyní vydejte.

Skryté úly

 Jděte po cestě 3x vpřed, odbočte vpravo a jděte 5x vpřed podél lesa a poté odbočte vpravo.Vpřed přes kamenný svah, 2x vpřed lesem, odbočit doleva a 2x vpřed k úlům. Jděte vpřed mezi úly. Zahněte doprava a přibližte si věci, které jsou na zemi, vezměte si sáček vpravo, je to sáček koupelové soli. Klikněte zpět, Carol položí sáček zpět na zem. Otočte se na druhou stranu a za úly uvidíte láhve s propylenglykolem. Udělejte krok zpět. Carol položí láhev zpět na zem. Otočte se vlevo, jděte 3x vpřed, otočte se vpravo a jděte 3x vpřed , otočte se vlevo a jděte 5x vpřed.Otočte se vlevo a jděte 3x vpřed k exitu. Na mapě se vraťte do

 Včelka(Bee)

Vstupte do domu muže „Bee“ a promluvte si s ním, abyste mu řekli, co jste zjistili ve skrytých úlech . Chce, aby mu Carol přinesla 3 včely z těch úlů , dá vám dobrého vykuřováka a krabici na přepravu včel. Takže se musíte vrátit zpět do skrytých úlů.

Skryté úly

Jděte po cestě 3x vpřed, odbočte vpravo a jděte 5x vpřed podél lesa a poté odbočte vpravo.Vpřed přes kamenný svah, 2x vpřed lesem, odbočte doleva a 2x vpřed k úlům.Když jste zpátky u včelích úlů, podívejte se na prostřední úl vlevo. Použijte vykuřováka na úl, abyste včely uspaly a pak použijte krabici k odebrání včely. Totéž udělejte na dalších dvou úlech, takže v krabici budete mít  tři včely. Pokračujte po trase zpět k exitu a vraťte se zpět do Bee .

Včelka(Bee)

Vstupte znovu do domu "Bee" a promluvte si s ním. Dáte mu tři včely a on vypráví o místě, kde Amos žil, je to Orefield . "Včelka" vám ukazuje novinový výstřižek o smutném osudu této oblasti.  Na mapě klikněte na umístění Orefield , ale jediný způsob, jak se dostat do Orefield, je lodí. Víme, že "Včelka" má ve svém venkovském domě loďku, tak se tam vraťme!

Venkovský dům včelaře

Odbočte doleva, jděte vpřed po lesní cestě, zahněte doleva a 7x vpřed lesem k jezeru.Podívejte se na loď na břehu, loď potřebuje opravu. Zahněte doprava a vstupte do kůlny. Vezměte si plechovku s impregnační kapalinou Gelshield . Vyjděte z kůlny a otočte se k loďce. Zkombinujte hadřík z mikrovlákna s toaletní štětkou. Zkombinujte šídlo s plechovkou Gelshield, tím plechovku otevřete . Zkombinujte toaletní štětku s otevřenou plechovkou Gelshield, získáte čisticí nástroj. Podívejte se na loďku a použijte na ni čisticí nástroj , poté kliknutím na „ Launch Boat“ spustíte loďku do vody. Objeví se vám mapa a vy klikněte na

Orefield

Na mapě Orefieldu klikněte na

 Overgrown Jetty (Orefield: Zarostlé molo)

Jděte 3x vpřed, zahněte doprava a zkontrolujte dveře oranžové boudy. Je zamčená, takže musíte najít klíč.Zahněte doleva, vpřed, zahněte doprava, vpřed, zahněte doleva, vpřed, zahněte doleva a vstupte do betonového bunkru. Vezměte kanystr a přečtěte si text, který je na kanystru. Je to pozvánka na moonshine party, objeví se nové umístění na mapě. Udělejte krok zpět, abyste se dostali z bunkru, doleva, vpřed, vpravo, vpřed, vlevo a pak 3x vpřed k exitu.Nyní jděte do Stranger's House

Orefield: Stranger's House

Jděte 3x vpřed a vstupte do chatrče. Uvnitř  zahněte doleva a jděte po schodech nahoru. Nahoře zahněte doprava, jděte vpřed do místnosti, otočte se a přibližte si poznámku v regálu nalevo. Přečtěte si o kódu nemovitosti potřebném k přiřazení poštovních adres. Carol říká, že může najít Amosovu adresu, takže automaticky vezme telefon.Klikněte na vyhledávací lištu v mobilu, automaticky zadáte jméno. Ale vyhledávání na internetu dává negativní výsledek. Možná vám může pomoci Stina, takže vyjděte z místnosti, vraťte se po schodech dolů a vyjděte z domu a vraťte se k exitu. Jste na mapě Orefieldu. Kliknutím na „Do města“ se dostanete na mapu města a odcestujete do lokace Stiny

Stina

Promluvte si se Stinou, dá vám adresu Amose, objeví se vám nové umístění na mapě Orefieldu. Přečtěte si také dopis, který vám ukazuje Stina. Na mapě města klikněte na Orefield a na mapě Orefieldu jděte do Amosova domu.

Orefield: Amosův dům

Jděte vpřed k domu a poté zahněte doleva k zastřešené terase domu. Jděte vpřed na terasu, odbočte doleva, vpřed, odbočte vpravo, vpřed, odbočte vpravo a vpřed do domu. Zahněte doprava a podívejte se na kazetové rádio na parapetu. Pokuste se vyjmout kazetu, ale nelze otevřít kryt. Klikněte zpět a otočte se směrem do ložnice. V ložnici je tma, takže použijte baterku a pak jděte dopředu do ložnice. Otočte se doleva a přibližte si noční stolek, vezměte si pero a přečtěte si dopis. Klikněte zpět, zahněte doprava a vpřed do kuchyně. Přibližte si peněženku, která je na stole. Vidíte, že peněženka  má 4 knoflíky v barvách žlutá, modrá, zelená, červená. Pro otevření peněženky musíte kliknout na 4 tlačítka ve správném pořadí, ale toto pořadí ještě neznáte, takže udělejte krok zpět, zahněte doleva. Na kuchyňské lince je deník, otevřete deník a přečtěte si ho. Na levé stránce klikněte na horní řádek a přečtěte si, že Stiny matka byla alkoholička. Na pravé stránce se dočtete správné řešení knoflíků peněženky . Ustupte a otočte se zpět k peněžence. Znovu klikněte na peněženku a nyní klikněte na 4 tlačítka ve správném pořadí, takže správně je modrá, červená, zelená, žlutá . Pak vytáhněte kartičku z peněženky a přečtěte si o grilovací párty v domě sousedů .Opusťte dům přes terasu a venku se otočte k domu. Nyní jděte vpřed, na straně domu, a pak dvakrát po dřevěných schodech a pak dále do kopce, objeví se vám nová lokace na mapě, takže jděte 3x kupředu k domu

Orefield - Dům sousedů

Pokuste se vstoupit do domu, ale dveře jsou zamčené. Otočte se, jste před zahradní kůlničkou na nářadí. Na horní polici je klíč, vezměte si ho.Můžete zkusit tento klíč na dveře domu, ale tento klíč není pro tyto dveře.Pokud jste otočení ke dveřím, tak se otočte 3x vpravo, jděte 3x vpřed a otočte se vlevo, k exitu. Na mapě Orefieldu se vraťte zpět do

Zarostlé molo

Jděte 3x vpřed, otočte se vpravo k oranžové kůlně a použijte klíč na zámek .Uvnitř najdete starý sekáč, vezměte si ho.Zde je to vše, takže vyjděte ven, otočte se zpátky a jděte k exitu. Na mapě jděte do

Amosův dům

Jděte vpřed k domu a poté zahněte doleva k zastřešené terase domu. Jděte vpřed na terasu, odbočte doleva, vpřed, odbočte vpravo, vpřed, odbočte vpravo a vpřed do domu. Zahněte doprava a podívejte se na kazetové rádio na parapetu. Pomocí sekáče otevřete přihrádku na kazetu, vyjměte kazetu, uloží se vám do inventáře. Páska je trochu vymotaná z kazety, takže v inventáři zkombinujte pero s kazetou, tím opět pásku namotáte do kazety.Takže máte kazetu, ale žádný přehrávač, který by kazetu přehrál. Možná by tady mohl pomoci Jonas? Takže se vraťte zpět k exitu, na mapě Orefieldu klikněte na návrat do města a na mapě města klikněte na

Jonas

Výměnou za kazeťák chce Jonas, aby Carol šla na překážkovou dráhu, kde ztratil pár věcí, které pro něj Carol musí najít.  Jonas vám dá seznam(uloží se vám do inventáře) a překážková dráha je nyní na mapě města, takže tam jděte

Překážková dráha

Jděte 1x vpřed a zahněte doprava .Podívejte se na prkna a vezměte si „páčidlo“ , které je napravo. Udělejte krok zpět, zahněte doleva, vpřed na rozcestí, zahněte doleva a vpřed k první překážce v lese. Zahněte doprava a seberte USB klíčenku , která je v trávě mezi stromy.Udělejte krok vzad, zatočte doleva, 2x vpřed k zadní překážce. Otočte se doleva a seberte baterii , která je na zemi nalevo. Otočte se vpravo, 2x vpřed ,odbočte doleva, přelezte překážku a jděte 1x dopředu k závěsné překážce. Zahněte doleva a seberte pero s nahou modelkou, které leží v trávě. Udělejte krok zpět, zahněte doprava, vpřed, zahněte doleva a vpřed k další překážce. Zahněte doprava a vezměte náramek ze země. Udělejte krok zpět, otočte se vlevo, vpřed, přelezte překážku a otočte  se k překážce. Vezměte si kartičku ke konzoli, která tu leží na překážce. Nyní jste našli vše, co Jonas požadoval. Vracet se stejnou cestou nemusíte, otočte se od překážky a jděte 3x vpřed na lesní cestu. Odbočte doleva, vpřed a zahněte doprava k exitu a jděte do

Jonas

Promluvte si s Jonasem , abyste mu dali jeho věci a zeptejte se ho na kazetový přehrávač, Jonas na tom stále pracuje.Na mapě se vraťte do Orefieldu a domu sousedů.

Orefield: Neighbors House

Jděte 3x vpřed k zamčeným dveřím sousedova domu. Použijte páčidlo na dveře a vstupte do domu. Otočte se doprava a vpřed ke stolu. Otočte se doleva a podívejte se na dopis na stole. Je to mapa ostrova a vidíte druhý dům Amose, objeví se nové umístění na mapě. Opusťte dům, 3x vpřed a zahněte doleva k exitu. Na mapě Orefieldu jděte do Amosova druhého domu

Orefield: Amos Second House

Jděte 2x vpřed k domu. Zahněte doprava, kolem domu vpřed, zahněte doleva, otevřete dveře a vstupte do domu. Jděte vpřed do obývacího pokoje a otočte se doleva. Podívejte se na komodu. Otevřete horní zásuvku a vezměte obálku. Otevřete obálku a přečtěte si dopis. Klikněte zpět a pak jděte vpřed do kuchyně. Podívejte se na notýsek na pultu. Přečtěte si další příspěvek o matce Stiny (klikněte na text). Zahněte doleva a vezměte si stoličku, uloží se vám do inventáře. Zahněte doleva a podívejte se na krabici s čísly. Tuto schránku zatím nemůžete otevřít. Jděte vpřed, zpět do obývacího pokoje. Otočte se ke komodě. Všimněte si, že stěna nalevo od komody je aktivní. Umístěte tam stoličku a vylezte na stoličku ke stropnímu poklopu. Vezměte si klíč z dřevěné boty.Je to velmi rezavý klíč.Opusťte dům. Zahněte doleva, jděte doleva za roh domu a vpřed k kůlně. Nejprve zkuste otevřít dveře, ale jsou zamčené. Pak použijte rezavý klíč  na dveře, ale klíč je příliš rezavý. Carol potřebuje vyčistit klíč, takže se otočte, jděte 6x vpřed k exitu, na mapu Orefieldu a poté na mapu města a pak se vraťte do Carolina bytu (Home).

Home

 Jděte do Caroliny kuchyně a otočte se vpravo k pultu a vezměte láhev Coly, která stojí na pultu,uloží se vám do inventáře. V inventáři zkombinujte kolu s ocelovou kuličkou a poté ocelovou kuličku s rezavým klíčem. Máte méně zrezivělý klíč. Opusťte byt a jeďte zpět do Orefieldu a na mapě se vraťte do

Amos Second House

Vraťte se do kůlny za domem, takže jděte 6x kupředu. Použijte méně rezavý klíč na dveře a vstupte. Otočte se doprava a vezměte srolovaný dopis z police. Přečtěte si tento dopis od  společnosti Britt-Louise Amosovi. Vyjděte z kůlny a dostanete textovou zprávu od Jonase, který našel konečně přehrávač, aby si Carol mohla poslechnout kazetu. Jděte tedy zpět k exitu a na mapě se vraťte za Jonasem

Jonas

Vezměte si od Jonase kazetový magnetofon.Jste zpátky na mapě, v inventáři zkombinujte kazetu s magnetofonem a poté klikněte na tlačítko přehrávání a uslyšíte, co je na pásce. Je to začátek kázání a slyšíte jméno kostela: West Side First Baptist Church, objeví se nové umístění na mapě. Tak tam hned běžte

The Church

Jděte 2x vpřed, zahněte doleva a podívejte se na basreliéf na kazatelně.Vidíte tu římské číslice  V, IX, X = 5910. Klikněte zpět a otočte se doprava a jděte 2x vpřed k oltáři, otočte se doleva a vpřed otevřenými dveřmi do boční haly. Podívejte se na kombinační zámek nalevo od dveří a poté zadejte kód 5910 a vstoupíte na invalidní toaletu. Podívejte se na citát z Markova evangelia na zdi a zapište si číslo žalmu, které je na něm napsáno, je to 10:27. Udělejte krok zpět, abyste opustili toaletu a pak se otočte doprava k dalším dveřím. Podívejte se na kombinační zámek, zadejte kód 1027 a vstoupíte do skladu. Podívejte se do pytle na odpadky a vyndejte lístek. Na lístku se dočtete o městském kostele a  Catu Carlzzonovi, objeví se nová lokace na mapě. Vyjděte z kostela a přejděte na mapu do

The City Church

Vstupte do městského kostela. Promluvte si s Cat Carlzzonem. Cat Carlzzon mluví o práci Amose v elektrárně v Oxenbergu , objeví se nové místo na mapě. Cat vám také ukazuje článek, který napsal Amos Green. Odejděte a na mapě jděte k elektrárně.

The Power Station

Jděte 2x vpřed k plotu, zahněte doprava a pak 2x vpřed k dřevěnému mostu v lese. Zahněte doleva, vpřed za roh budovy elektrárny a vpřed směrem k podrostu. Projděte podrostem. Pokračujte dvakrát vpřed lesem a přelezte spadlý kmen stromu, budete na potrubí. Projděte 5x přes potrubí vpřed, otočte se doprava a seskočte z potrubí. Zahněte doleva, 1x vpřed a zahněte doleva k potrubí a poznamenejte si číslo 6, které vidíte na potrubí. Zahněte doprava a pokračujte 1x vpřed, zahněte doleva a poznamenejte si číslo 4, které je na potrubí. Zahněte doprava, pokračujte 1x vpřed, zahněte doleva a poznamenejte si číslo 7, které je na potrubí. Otočte se doprava, pokračujte 2x vpřed, otočte se doleva a poznamenejte si číslo 3, které je na potrubí. Nyní jste viděli a zapsali si čísla 6, 4, 7, 3. Zahněte doleva a vraťte se 5x zpět a pak zahněte doprava a vylezte zpět na potrubí. Otočte se vlevo a jděte 15x vpřed, přes potrubí a skrz křoví k elektrárně a přejděte na přední stranu elektrárny, zahněte doleva a pokračujte po cestě k exitu. Vyjděte na mapu a vraťte se zpět na

Orefield: Amos Second House

Vstupte do domu a do kuchyně. Otočte se a vezměte si dřevěnou krabici s čísly. Stiskněte čísla, která jste viděli na potrubí: 6; 4; 7; 3. Z otevřené krabice si vezměte Amosův starý mobil. Přečtěte si také dopis o 10 přikázáních. Vyjděte z kuchyně, dostanete textovou zprávu od Cat Carlzzona. Přečtěte si, že Amos žil ve starém vojenském bunkru, objeví se vám nová lokalita na mapě. Opusťte dům, jděte k exitu a nyní se vraťte k Jonasovi.

Jonas

Promluvte si s Jonasem o starém mobilu. Dáte starý telefon Jonasovi,aby ho nabil. Jonas bude hledat nabíjecí kabel pro tento starý telefon, ale to nějakou dobu potrvá. Vyjděte z kavárny a dostanete textovou zprávu od Gunnara Hansona. Hanson má nové informace o Elim a žádá vás, abyste přinesli láhev vína. Takže na mapě jděte do

Gunnar Hanson

Než vejdete dovnitř,přijde vám další sms od Gunnara Hansona, požádá vás o dvě láhve vína!! Ignorujte to a jděte dovnitř a promluvte si s Gunnarem Hansonem, který vás požádá, abyste našli adresu jeho bratra a dá vám jeho jméno na poznámce, která se vám uloží do inventáře. Možná by mohla poradit Stina, takže tam jděte

Stina

Promluvte si s ní a ona rychle najde adresu. Odejděte a vraťte se za Gunnarem Hansonem.

Gunnar Hanson

Promluvte si s Gunnarem Hansonem a dejte mu adresu jeho bratra. Hanson říká, že Elim žil v karavanu na Lindon Field - objeví se vám nová lokace na mapě. Odejděte a na mapě nyní přejděte do Elim's Residency

Elim's Residency

Jděte 4x vpřed na křižovatku, Na křižovatce zahněte doprava a vpřed přes závoru. Jděte vpřed, odbočte doleva, 6x vpřed lesem, odbočte vpravo a 4x vpřed polem ke zničené karavaně. Vstupte do karavanu, zahněte doleva, vpřed a zahněte doprava. Seberte a přečtěte si poznámku o dalším karavanu poblíž Gornet Bridge, objeví se vám nové umístění na mapě. Otočte se a vezměte si šroubovák. To je zde vše, takže opusťte karavan a jděte ven. Jděte 4x vpřed, odbočte vlevo, 6x vpřed, odbočte vpravo, 2x vpřed, odbočte vlevo a 4x vpřed k východu. Na mapě jděte do karavanu u Elimova předchozího bydliště.

Elim's Previous Residency

Jděte 2x vpřed na křižovatku. Odbočte doleva, 2x vpřed směrem ke karavanu. Zahněte doprava a vpřed k napájecí skříni. Podívejte se na kryt šachty za napájecí skříní. Odsuňte pruhovanou košili stranou a podívejte se na zelenou kartu Elima Ploegera. Klikněte zpět a dostanete textovou zprávu od Jonase, že starý telefon je nyní nabitý. Ustupte, otočte se, vpřed, zahněte doprava a nyní jděte vpřed ke karavanu a jděte dovnitř. Uvnitř karavanu zahněte doprava, vpřed, zahněte doprava a vezměte si rozlámaný DVD box „Ocean Thirteen. Otevřete DVD box a přečtěte si Amosovu zprávu o kvízu o evangeliu? uvnitř krabičky. Opusťte karavan,3x vpřed, vpravo a 3x vpřed k exitu.Na mapě se vraťte za Jonasem.

 Jonas

Promluvte si s Jonasem a vezměte si starý telefon, který je nyní nabitý. Telefon je chráněn heslem, ale neznáte heslo! Takže musíte zjistit heslo pro tento telefon. Na mapě se vraťte do městského kostela.

The City Church

Vstupte do kostela a promluvte si s Cat Carlzzonem. Carlzzon vypráví o Elin Ploegerovi  a o Gospel kvízu u Pelican Lake , objeví se vám nové místo na mapě. Na mapě se vydejte k jezeru, kde najdete kvíz o evangeliu.

Gospel Quiz

Přečtěte si informace o Gospel Quiz na první ceduli vpravo. Musíte se podívat a přečíst si cedule podél cesty o citacích z Bible a pak se pokusit odpovědět na otázky na cedulích s otázkami.Jděte 2x vpřed a podívejte se na ceduli o 3 Jan 1.11. Ustupte a jděte vpřed 2x a podívejte se na znamení o Žalmu 7, verš 10. Ustupte a jděte vpřed 2x, zahněte doleva a podívejte se na znamení o 2 Korinťanech. Ustupte, otočte se doprava a jděte 2x vpřed a podívejte se na ceduli o 1 Petrovi 56-7. Od poslední cedule s uvozovkami ustupte,jděte vpřed k bráně a podívejte se na první ceduli s otázkou: Otázka 1 je o Petrovi a odpověď = 1. Jděte vpřed a podívejte se na ceduli: Otázka 2 je o Janovi“ a odpověď = 3. Jděte vpřed a podívejte se na ceduli: Otázka 3 Korinťanům“: Odpověď = 2. Jděte 2x vpřed, otočte se a podívejte se na ceduli: Otázka 4 o „žalmu“: Odpověď = 7. Máte odpovědi na všechny 4 otázky, takže nyní máte číselný kód 1327. V inventáři klikněte pravým tlačítkem na starý telefon od Amose a poté zadejte 1327 jako své heslo kliknutím na tato 4 číselná tlačítka telefonu. Poté si přečtete zprávu od 'Bee'. Klikněte na tlačítko 'Ano' a přečtěte si více o Martě. Kdo je Martha? Vraťte telefon zpět a vraťte se na 11 kliknutí k exitu a na mapě přejděte k Bee.

Bee

Promluvte si s mužem „Včelkou“ on řekne, že Martha byla jeho sestra. Sestra Martha zemřela a její ostatky byly pohřbeny pod altánkem na místě Krusenhof. Takže se teď musíte vrátit do Krusenhofu

Krusenhof

Zahněte doleva, vpřed ,zahněte doprava a vpřed na trávník. Odbočte doprava, jděte vpřed ke skleníku oranžérie, u oranžerie nevstupujte střešním otvorem dovnitř, ale zahněte doleva a jděte vpřed do lesa, kde mezi stromy uvidíte altán. Jděte dále k altánku, ale nevstupujte do něj. Zahněte doleva, stojíte u stromu, podívejte se na zem pod stromem.Použijte 2x zednickou lžíci k zarytí do země.Vykopete bílou krabici. Otevřete krabičku a zapište si kód: RGBY, což znamená červená, zelená, modrá, žlutá. Klikněte zpět, zahněte doleva, 3x vpřed a 2x doleva do skleníku. Nyní vejděte do skleníku střešním otvorem. Uvnitř jděte ke schodům a vyjděte po schodech do podkroví. Na půdě zahněte doprava a podívejte se a znovu vezměte kovovou krabičku s barevnými knoflíky. Na krabičce stiskněte červené, zelené, modré a žluté tlačítko podle vodítka, které jste viděli v bílé krabičce u altánku. Barvy tlačítek ve 3. řadě se mění, mají jiný kód. Tato barevná tlačítka musí být všechna červená a pak se krabička otevře. Stiskněte tlačítka 3142 a poté vyjměte klíč z krabičky.Tento klíč je od budovy z roku 1913 v Jungmanshofu, takže se tam teď musíte vrátit. Opusťte tedy Oranžerii a na exitu se vraťte zpět do

Jungmanshof

Jděte 4x vpřed a zahněte doleva k budově z roku 1913. Podívejte se na zámek na dveřích, použijte na něj klíč a vejděte dovnitř. Uvnitř zahněte doprava a podívejte se na list papíru mezi starými okenními rámy. Přečtěte si o svatyni Amose, je to bílý dům z hlíny, získáte nové umístění na mapě. Vyjděte z budovy a jděte na mapu a cestujte do hliněného domu

Amos Clay House

Jděte dovnitř a uvnitř se otočte k předním dveřím. Podívejte se napravo od dveří na elektrické spínací skříňky. Podívejte se na pět tlačítek na velké pravé spínací skříňce. Když stisknete těchto 5 tlačítek, uslyšíte zvuk. Každé tlačítko vydává jiný počet zvuků. Počítejte zvuky každého tlačítka: Tlačítko 1 = 3. Tlačítko 2 = 7. Tlačítko 3 = 1. Tlačítko 4 = 9. Tlačítko 5 = 2. Poznamenejte si to. Otočte se a jděte vpřed k oknu. Zahněte doleva a podívejte se na dřevěnou krabičku na pracovním stole. Víko krabičky má 5 tlačítek. Na tato tlačítka musíte kliknout podle počtu zvuků tlačítek elektrické skříňky. Stiskněte tedy tlačítka: 3, 7, 1, 9, 2. Pak si vezměte klíč z krabičky.Je to klíč od Bunkeru. Jděte ven a na mapu a nyní cestujte do bunkru.

The Bunker

Jděte po silnici 2x vpřed, zahněte doleva a podívejte se na modrou tašku v trávě. Otevřete tašku a vytáhněte jablko a vezměte si poznámku s nákresem. Je to kód k otevření dveří bunkru. Ustupte, zahněte doprava a pokračujte 2x vpřed přes silnici a poté zahněte doprava a jděte ke dveřím Bunkeru. Podívejte se na dveře bunkru a zkuste je otevřít klíčem z hliněného domu. Klíč nefunguje, ale měl by fungovat. Nyní se tedy podívejte na kombinační zámek vedle dveří. Podívejte se na nákres na poznámce ve vašem inventáři. Porovnejte výkres s klávesnicí kombinovaného zámku. Zadejte kód 8591 a symbol klíče zezelená. Klikněte zpět, znovu použijte klíč na dveře, nyní to funguje a vstupujete do bunkru. Je tma, takže použijte čelovku( ne baterku) na temný prostor. Jděte 5x vpřed k rezavým železným dveřím na konci bunkru. K otevření dveří použijte šroubovák. Uvnitř zahněte doprava a vezměte si a přečtěte si červenou biblickou knihu. 2 čísla jsou na stránkách označena žlutě: 19 a 27, což vám dává kód 1927. Opusťte bunkr a vraťte se přes silnici k exitu a jeďte zpět do

Amos Clay House

Jděte dovnitř a znovu se otočte k předním dveřím. Podívejte se znovu na spínací skříňky. Za předpokladu, že 1, 9, 2, 7 je správné, stiskněte nyní tlačítka 3, 4, 5 a 2. Skříňka se otevře, vezměte peněženku, která je uvnitř skříňky. Otevřete peněženku, vyjměte dopis a přečtěte si ho. Otočte dopis, abyste si přečetli i zadní stranu. Je to Amosův dopis Stině, ve kterém mluví o vztahu, který měl se Stinou matkou. Opusťte dům a na exitu se vraťte ke Stině.

 Stina

Vstupte dovnitř, Carol řekne Stině o výsledcích vyšetřování. Podívejte se na závěrečné titulky. Konec hry.

screenshot

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář