Jdi na obsah Jdi na menu
 

Carol Reed Mystery 15 Geospots

Autor návodu - Standa Madukas 13.1.2024

Stejně jako u předchozích her Carol Reed Mystery, je systém nápověd více než propracovaný a dostatečný, aby vás provedl hrou. Hry s Carol Reed jsou stále stejné , s dobrým příběhem a pěknými scenériemi Norköppingu, města ve Švédsku, a dobře promyšlenými a navrženými hádankami.

Příběh hry

Kevo Walthin, známý Caroliny kamarádky Stiny, byl nahlášen jako pohřešovaný. Kevo je zapojen do geocachingu, venkovní rekreační aktivity, kde účastníci skrývají a hledají předměty na konkrétních místech po celém světě. Aby osvětlila řetězec událostí, které vedly ke Kevovu zmizení, musí Carol cestovat do různých geocachingových míst, která Kevo Walthin v posledních týdnech navštívil. Geocaching je outdoorový sport a hra, která pomocí GPS přijímače nebo mobilního telefonu s touto funkcí najde někde nějaký  úkryt / tajné úložiště.Stejně jako v předchozích hrách od Carol Reed, Geospot začíná tutoriálem . Tutoriál si můžete projít nebo ho přeskočit. Je to vaše volba

Carol's Apartment

Geospots začíná s několika úvahami o zvýšené kriminalitě v Norköppingu a o tom, že je momentálně k smrti znuděná, protože nemá žádný případ k řešení. Carol se tedy musela poohlédnout po něčem jiném, aby přečkala dlouhou zimu, a to je poslech audioknih na svém telefonu.

Automaticky vidíte detailní záběr Caroliny podnožky, na které její mobilní telefon recituje audioknihu. Poté zvedněte mobilní telefon a klikněte na tlačítko vypnutí ve spodní části obrazovky. Poté klikněte rukou na telefon a na obrazovce uvidíte červenou, londýnskou telefonní budku.Klikněte znovu rukou a uložte telefon do Carolina inventáře. Jděte vpřed, zahněte doprava a pak projděte dvojitými bílými dveřmi do Caroliny pracovny. Okamžitě si přibližte velký plastový kbelík, který stojí na podlaze poblíž skříně.Carol vaří domácí víno v plastovém kbelíku . Carol říká, že by měla do vína brzy přidat stabilizátor. Klikněte na teplotní zařízení , které je na kbelíku ,baterie v zařízení jsou téměř vybité. Otočte zařízení pomocí šipky. Poté uvidíte zadní stranu zařízení. Otevřete kryt baterií a pokuste se vyjmout téměř vybité baterie a oddalte se. Carol  vloží vybité baterie zpět do zařízení, protože nejprve chce najít plně nabité baterie, které pak může okamžitě zapojit do zařízení, aby nenarušila proces vaření. Oddálením umístíte zařízení zpět na kbelík . Zahněte doprava a postavte se ke Carolinu stolu . Na stole je spousta věcí, ale je tu jen jeden předmět, který je momentálně zajímavý, a to malý bílý sáček, nalevo od červené počítačové myši. Přibližte si malý bílý sáček a pak na něj klikněte, je to sáček se stabilizátorem na víno . Malý sáček se vám uloží do inventáře. Zahněte doprava a vyjděte z pracovny a pak projděte protějšími dveřmi do Caroliny ložnice . Zahněte doleva a uvidíte fitness běžecký pás. Hra vám nyní řekne, jak se dostat do menu hry, kde můžete uložit, načíst, ukončit a přejít k možnostem. Také vám hra radí, abyste si ukládali svůj postup tak často, jak jen můžete. Klikněte na běžecký pás. Chcete-li si zacvičit, můžete trenažér použít tak, že kliknete na tlačítko start. Pak uslyšíte, jak Carol na páse běží.Až dosportujete, tak zahněte 2x doprava a projděte dveřmi do Caroliny chodby. Hra opět přichází s vysvětlením, tentokrát o tom, jak zviditelnit všechny aktivní body na obrazovce. Takže klikněte nejprve na vypínač vpravo a pak stisknete mezerník , tím se vám zobrazí aktivní body na obrazovce. Stojíte před Carolinými předními vstupními dveřmi. Zahněte doleva a jděte do kuchyně a jděte k oknu. Zahněte doleva a otevřete horní dvířka Caroliny lednice. Carol je dobře zásobená.Ve dvířkách najdete v levém horním plastovém držáku balíček čerstvých baterií . Vezměte baterie, uloží se vám do inventáře. Na spodní polici chladničky stojí modrá mini baterka . Přibližte si tu baterku , Carol ji vezme a uloží se vám do inventáře.Zavřete dveře chladničky a podívejte se do žluté nádoby „Lantknäcke“ na pracovní desce. Vyjměte z ní sáček s chitosanem, uloží se vám do inventáře.Chitosan je přirozeně se vyskytující lineární polysacharid (sacharidy) a biopolymer s antibakteriálním účinkem.Vraťte se do pracovny a znovu si přibližte vědro na víno a nyní vyměňte staré baterie ve spotřebiči za nové. Až budete hotovi, Carol obdrží textovou zprávu od Stiny . Stina má práci pro Carol. Hra vám hlásí, že na mapě byla umístěna nová lokace. Klikněte na 'Zavřít' na mobilním telefonu a pak odejděte od kbelíku a opusťte pracovnu. Jděte k vstupním dveřím v chodbě ,vyjděte z bytu a přejděte na lokaci Stina na mapě města.

Stina

Jako vždy je Stina veselá a šťastná, že vidí Carol . Promluvte si se Stinou prostřednictvím všech dostupných možností rozhovoru. Stina také dává Carol informační list o soutěži v Geocachingu . Přečtěte si jej a poté na něj klikněte, uloží se vám do inventáře. Stina se zapojila do této soutěže v Geocachingu, ale nemůže najít poslední předmět, který by potřebovala, a chce pomoc od Carol. Stina dá Carol vlastnoručně nakreslenou mapu oblasti, kde je předmět ukryt. Klikněte na obrázek, uloží se vám do inventáře a Stina dá tužku Carol, kterou musí použít k podepsání soutěžního listu, tužka se vám uloží do inventáře. Poté cestujte přes mapu do Jungle Maze.

The Jungle Maze

Carol dorazila ke vchodu do bludiště. Otevřete inventář a poté klikněte pravým tlačítkem na mapu bludiště , kterou Carol obdržela od Stiny, abyste viděli cestu, kterou musí Carol projít bludištěm ke keši. Podle mapy bludiště jdete 2x vpřed k soše. Zahněte doleva a pak jděte vpřed, otočte se vpravo a jděte vpřed 3x . Odbočte doleva, abyste viděli strom, a poté zahněte znovu doleva, abyste viděli další strom.V tomto druhém stromě vidíte kovovou trubku v dutině stromu. Toto je úkryt (cache). Podívejte se na trubici a poté na ni klikněte rukou. Tuba je utěsněná a na jedné straně vidíte název „The Dynamo Theatre Company“ . Toto místo je nyní uvedeno na mapě města. Otočte trubici pomocí šipky, abyste viděli 5 zelených číselných tlačítek na trubici. Aby Carol otevřela tubu, musí stisknout 5 tlačítek ve správném pořadí, ale tento kód ještě nezná. Takže se sem musíme vrátit, až budeme znát správný kód. Vyjděte tedy ze všech detailních záběrů tubusu a pak se dejte po cestě zpět ke vchodu/výjezdu z tohoto bludiště, abyste se dostali na mapu města. Klikněte na exit a na mapě města nyní přejděte do divadla

The Dynamo Theatre Company

Carol je na nádvoří divadla. Vidíte dlouhou tyč se spoustou kuliček různých barev. Když se hned otočíte doprava, uvidíte šachovnici s černobílými šachovými figurkami a 2 truhlíky s červenými květy. Šachovnici a 2 truhlíky s květinami si můžete přiblížit, ale nic v nich nenajdete . Znovu se tedy oddalte a zahněte znovu doleva a nyní jděte o 1 krok vpřed k dalším květinovým truhlíkům a poté zahněte znovu doprava. Carol je nyní u 2 květinových truhlíků s bílými květy.Přibližte si pravý truhlík s květinami. V truhlíku na květiny je plastový držák .Přibližte si držák a poté jej vytáhněte ze země. Držák je uzavřený a má 4 kruhy, do kterých můžete nacvakat různé barvy. Horní půlkruh je bílý a spodní kruh je tlačítko pro otevření tuby. Takže musíte kliknout na správné barvy ve 4 kruzích, ale jaké jsou to barvy? Několikrát oddálením vraťte držák zpět do květinového truhlíku a poté zahněte doleva a udělejte další krok vpřed. Zahněte doprava a Carol je teď u tyčky s  barevnými kuličkami. Podívejte se na barvy spodních 5 kuliček. Tyto barvy jsou bílá, světle modrá, černá, červená, růžová . Bílá kulička je horním půlkruhem plastové trubice. Barvy světle modrá, černá, červená a růžová jsou barvy, které musíte nastavit v kruzích  plastové trubice. Zahněte doprava, jděte o 1 krok vpřed a poté zahněte doleva . Carol je zpět u truhlíků s bílými květinami. Znovu si přibližte pravý květinový truhlík a opět vytáhněte plastový držák z truhlíku. Kliknutím na kolečka nastavte správné barvy.Takže první kolečko odshora bude světle modré, pod ním černé, pod ním červené a spodní růžové . Poté klikněte na tlačítko Open a poté vyjměte papír nahoře. Papír obsahuje první 2 číslice kódu trubky ze stromu v bludišti džungle. Další 2 číslice stále chybí, takže musíme hledat dále. Carol si papír nebere s sebou, ale vkládá ho zpět , takže si čísla někam zapište.Jsou to čísla 1 a 5.Oddalte se od truhlíku, zahněte znovu doleva a nyní pokračujte 3x vpřed. Pak zahněte doprava a jděte vpřed k dřevěné lavici. Poté se otočte 2x doleva a přibližte si červený sud napravo proti pódiu. Druhý plastový držák je v tomto sudu. Vyjměte plastový držák, vidíte že je stejný jako ten v truhlíku, jen je obráceně.Dvakrát se od sudu oddalte, zahněte doleva a znovu vidíte před vámi barevné kuličky na tyči . Nyní se podívejte na barvy horních 4 kuliček . Je to tmavě modrá, růžová, žlutá a zelená. Otočte se doprava a znovu si přibližte plastový držák v sudu. Nyní vložte správné barvy do 4 kruhů, takže odshora je to tmavě modrá, růžová, žlutá a zelená. Poté vyjměte papír. Vidíte tu čísla 4 a 2, což  jsou poslední dvě číslice kódu. Takže kód pro trubici ve stromu v bludišti džungle je 1,5,4,2 . Opusťte tuto oblast a jděte zpět do Jungle Maze přes mapu

The Jungle Maze

Jděte do bludiště a pak jděte po trase zpět ke stromu, kde je trubka. Cestou Carol obdrží smsku od Stiny, aby jí připomněla, že má kešku podepsat Stininou přezdívkou.Odložte telefon, otočte se 2x doleva a znovu si přibližte kovovou trubku ve stromě. Znovu vezměte trubku a otočte ji na stranu, kde je 5 tlačítek. Nyní klikněte na tlačítka 1, 5, 4, 2 a poté si vezměte poznámku z tuby. Pak vezměte Stininu tužku z inventáře a klikněte s ní na poznámku, tím umístíte na papír Stininu přezdívku.Opusťte bludiště a cestujte zpět do

Stina

Stina je šťastná a Carol vrací tužku Stině. Vraťte se domů přes mapu města

(Home) Carol's Apartment

Vraťte se do Caroliny pracovny přes obývací pokoj a znovu si přibližte kbelík s vínem. Carol říká, že je čas přidat do vína stabilizátor.Kliknutím na víko kbelíku víko sejmete. Pak si z inventáře vezměte bílý sáček se stabilizátorem na víno a dejte ho do kbelíku. Carol bude muset později přidat nějaké další ingredience, jako je Bentonit, myslí si, že její přítel Jonas jí s tím může pomoci . Carol pak obdrží další textovou zprávu od Stiny, která chce, aby se k ní Carol co nejdříve vrátila. Odložte telefon a znovu se oddalte a jděte ke vstupním dveřím v chodbě. Znovu opusťte byt a odcestujte zpět ke

Stina

 Projděte si všechny možnosti konverzace . Stina řekne Carol o zmizení Keva Walthina. Geocacher Kevo Walthin zmizel a Stina si o něj dělá velké starosti. Kevův bratr Stephan může o Kevovi vědět víc. Kevoův bratr je členem rady knihovny a jeho dům je nyní na mapě města, takže cestujte do domu Stephana, Kevova bratra.

Stephans, Kevos brothers, House

Jděte vpřed k předním dveřím Stephanova domu , Stina hlásí prostřednictvím textové zprávy, že Stephan není doma, momentálně pobývá ve svém letním domě a toto místo je nyní dostupné na mapě. Odložte telefon, otočte se a jděte zpět na silnici, zahněte doleva, jděte na mapu města a poté jeďte do

Stephan, Kevos brother

Promluvte si se Stephanem , proberte všechny možnosti konverzace a během konverzace Carol získá fotku Keva, kterou kliknutím přesunete do inventáře. Poslouchejte, co říká Stephan o svém bratrovi. Stephan zavolá své uklízečce, která udržuje jeho dům v čistotě, a řekne jí, aby Carol pustila dovnitř. Rozlučte se a odcestujte zpět do

Stephans, Kevos brothers, House

Nyní vstupte do domu. Jděte jednou dopředu do kuchyně.Zahněte doleva a vykročte vpřed do místnosti se šicím strojem na stole. Zahněte doprava a jděte vpřed do televizní místnosti. Odbočte vpravo. Stojíte před skříní, která se skládá ze 3 částí. Televize je vpravo. Na poličce ve střední části skříně je modrá krabice na sušenky s barevnými písmeny. Přibližte si krabici na sušenky a kliknutím na ni zobrazte víko. Vidíte spoustu barevných písmen , můžete kliknout na všechna tato písmena a stisknout je. Chcete-li otevřít tuto formu na sušenky, musíte kliknout na správná písmena ve správném pořadí. Bohužel tento kód zatím neznáme, tuto krabici můžeme otevřít pouze v případě, že známe její kód. Oddalte se a otočte se 2x doleva. V rohu za pohovkou je bílá plastová skříň. V horní polici této skříně je podivná postava v červeno černé barvě. Přibližte si ji, abyste se na tuto postavu podívali blíže. V černých částech vidíte 11 fialových bodů. Zapište si počet teček, které vidíte v každé černé části, takže, nahoře = 3 tečky, uprostřed = 1 tečka a dole = 5 a 2 tečky . Takže když dáte ty číslice dohromady, dostanete číslo 3152 . Poznamenejte si to, protože to budete brzy potřebovat. Oddalte se, zahněte doprava a jděte vpřed k oknu. U okna se otočte 2x doleva ke schodům. Kliknutím na schody se dostanete do nejvyššího patra.Nahoře zahněte doprava, vpřed k bílým dveřím, zahněte doprava a vstupte do ložnice. Otočte se doprava a přibližte si noční stolek s klíčem na něm. Vezměte klíč, uloží se vám  do inventáře. Oddalte se, zahněte doprava a znovu vyjděte ven do chodby. Poté se otočte dvakrát doleva a poté otevřete dvířka skříně.Ve skříni je rukojeť k malířskému válečku .Vezměte si rukojeť k malířskému válečku, uloží se vám do inventáře. Oddalte se od skříně , zahněte doprava, jděte vpřed k oknu, zahněte doleva a po schodech sejděte znovu dolů, projděte otevřenými prosklenými dveřmi na prosklenou verandu. Poté se otočte 3x doprava. Za barovou stoličkou nyní vidíte obrys a zámek poklopu v dřevěné podlaze.Přibližte si poklop a zkuste poklop otevřít . Carol říká, že poklop nejde otevřít prsty. Vezměte tedy rukojeť malířského válečku a použijte ho na poklop . Otevřete poklop. Ve spodní části schodiště jsou červené dveře. Sejděte po schodech dolů a otevřete červené dveře, Carol je v suterénu domu. Zahněte doprava a podívejte se na kalendář za potrubím. Nyní znáte adresu Stefanovy společnosti '4th Floor Insurance' .Vyjděte ze suterénu a až budete zase nahoře, otevřete prosklené dveře verandy a vkročte do zahrady.Zahněte dvakrát doprava a pak jděte šikmo vpřed k penzionu. Odbočte doleva ke dveřím penzionu a přibližte si kombinační zámek s fialovými čísly.Potřebujete 4místný kód a nápovědou pro tento kód jsou fialové tečky, které jste viděli na červeno/černé postavě ve skříni za pohovkou. Přeložte tedy tyto tečky na čísla a dostanete kód. Zadejte tedy kód 3152 a jděte dovnitř penzionu . Pokuste se otevřít dveře před vámi, ale jsou zamčené. Použijte klíč , který jste našli v ložnici v patře domu na dveře a jděte do garáže. Otočte se doprava a podívejte se na pracovní stůl, na tomto pracovním stole není nic zajímavého. Ustupte, otočte se znovu doprava a vezměte si škrabku na podlahu , která stojí za dveřmi, uloží se vám do inventáře.Vyjděte z garáže. Zahněte doleva a vyjděte po schodech nahoru do podkroví. Otočte se doleva a  prozkoumejte tablet na podlaze. Kliknutím zblízka na obrazovku tabletu zobrazíte na obrazovce  5 oranžových/žlutých symbolů .Chcete-li získat přístup k datům na tomto tabletu, musíte kliknout na těchto 5 symbolů ve správném pořadí. Carol tento kód ještě nezná, takže ho musíme najít a pak se sem vrátit. Položte tablet zpět na podlahu a otočte se znovu doleva a podívejte se na panty dvířek, které vidíte na dřevěné stěně vedle zábradlí. Na panty použijte podlahovou škrabku k otevření nástěnného prostoru.V prostoru je malá bílá krabička na hnědé krabici. Znovu použijte škrabku na podlahu na malou bílou krabičku, bílá krabička spadne do spodního patra. Oddalte se, zahněte doleva a vraťte se dolů. Podívejte se na trubku na pravém ratanovém křesle. Trubku můžete zvednout, ale je prázdná a není důležitá. Zahněte doprava a seberte z podlahy  malou bílou krabičku .Otevřete krabičku a vyjměte elektronickou identifikační kartu, uloží se vám do inventáře. Oddalte se, zahněte 2x doprava a projděte dveřmi. Abyste opustili toto místo, musíte projít Stephanovým domem k jeho hlavním dveřím. Jděte tedy šikmo doleva, pak zahněte doleva a vejděte dovnitř dveřmi na verandu. Zahněte dvakrát doprava a jděte do zadní chodby, zahněte doleva a projděte nalevo kuchyní k předním dveřím a opusťte dům. Na exitu jděte do

P4th Floor Insurance

Podívejte se zblízka na čtečku karet vedle vstupních dveří a poté použijte Kevovu elektronickou kartu pro vstup. Uvnitř zahněte doleva k výtahu. Stiskněte tlačítka pro vstup do výtahu a ve výtahu zahněte znovu doleva a klikněte na tlačítko 4. patro , abyste se dostali nahoru do tohoto patra .Vystupte z výtahu, zahněte doleva, otevřete dveře a vstupte do kancelářských chodeb.Jděte 6x vpřed, až na konec první dlouhé chodby. Otočte se doprava a jděte 5x vpřed druhou chodbou k velké oranžové kouli , která je napravo.Zahněte doleva a otevřete pravé bílé dveře, abyste vešli do této elektrické rozvodny. Podívejte se na ovládací panel s tlačítky.Stiskněte zelené tlačítko "OPEN" , které je vlevo dole. Odemyká dveře kopírovacích místností. Ustupte 2x , zahněte doleva a vraťte se na konec/začátek druhé chodby. Zahněte doleva do první chodby, jděte o krok vpřed a zahněte doprava a vstupte do kopírovací místnosti . Otočte se doprava ke kopírce a otevřete její víko. Vezměte list papíru, otočte ho a přečtěte si zprávu od Stephana. Stefan se na pár týdnů přestěhoval do kanceláře 409 .Vyjděte z kopírovací místnosti. Všimněte si, že místnost 402 je naproti místnosti pro kopírování . Zahněte doleva, vpřed, zahněte opět doprava a vraťte se k oranžové kouli. Zahněte doprava a vstupte do místnosti 409 .Otočte se doprava a podívejte se na blok na psaní ve tvaru okousané čokoládové tyčinky . Klikněte na blok, tím ho otevřete a podívejte se na slovo"BALDR" napsané zeleným a modrým písmem.Toto je řešení hádanky krabice na sušenky ve Stephanově domě. B = zelená, A = modrá, L = modrá, D = modrá a R = zelená . Napište si to, protože Carol si tenhle blok s sebou nevezme. Opusťte tuto kancelář a vraťte se zpět k výtahu a sjeďte výtahem do přízemí stisknutím tlačítka „0“ ve výtahu a poté opusťte budovu.Na exitu jeďte zpět do

 Stephans, Kevos brothers,house

Vstupte znovu do Stepanova domu a jděte do obýváku s televizí a zahněte doprava ke skříni. Podívejte se znovu na plechovou krabici na sušenky a klikněte na barevná písmena B = zelená , A = modrá, L = modrá, D = modrá , R = zelená a plechová krabice se otevře.  Vezměte si klíč, uloží se vám do inventáře. Přečtěte si oba dopisy . Klíč je od Kevova bytu , Stefan zaplatil za byt, ve kterém Kevo žil,  (jeho kočka zemřela). Druhý dopis je stížnost zaměstnanců, že Kevo dostal samostatnou kancelář (místnost 402). Carol si dopisy nebere, ale klíč od bytu si nechá. Opusťte dům a jeďte zpět do

P4th Floor Insurance

Vstupte dovnitř pouhým kliknutím na přední dveře a vyjeďte výtahem zpět do 4. patra. Vystupte z výtahu, zahněte doleva, otevřete dveře a vstupte do kanceláře. Jděte 5x vpřed, zahněte doprava a vstupte do místnosti 402 , do kanceláře naproti kopírovací místnosti. Zahněte doprava ke stolu. Los do loterie je na stole, na pravé straně klávesnice a nalevo od klávesnice leží počítačová karta. Podívejte se na los a pak se podívejte na kartu počítače. Poznámka na kartě říká, že karta nefunguje, ale stejně se vám karta uloží do inventáře. Pod stolem stojí balíček. Podívejte se na balíček , Kevův byt bude umístěn na mapu města. Takže opusťte kancelář, sjeďte výtahem dolů a vyjděte ven. Na mapě města cestujte do

Kevos apartment

Otevřete vchodové dveře klíčem od Kevova bytu a vstupte.Jděte přímo do kuchyně. Na stole je notebook. Vezměte notebook ,kliknutím na víko otevřete notebook a poté klikněte okem na obrazovku notebooku, abyste viděli levou stranu notebooku. Vezměte počítačovou kartu z inventáře a vložte ji do slotu v notebooku , zobrazí se vám chybová zpráva, že karta nefunguje. Ustupte a položte notebook zpět na stůl. Otočte se, udělejte jeden krok vpřed, zahněte doprava a vstupte do obývacího pokoje. Podívejte se na širokou područku mezi židlí a pohovkou. Otevřete loketní opěrku a uvidíte v ní malý červený trezor .Vyjměte malý trezor, abyste si jej mohli prohlédnout zblízka. Potřebujete zjistit kombinaci k otevření tohoto malého trezoru, takže ho vložte zpět do loketní opěrky. Pamatujte, že tento malý červený trezor je zde, v této loketní opěrce. 2x ustupte od loketní opěrky a otočte se doprava, jděte vpřed ke zdi a poté se otočte doleva, abyste byli u konferenčního stolku. Na konferenčním stolku je lístek, přečtěte si ho. Na lístku je napsáno, že Kevo ztratil klíč od své skříňky. Stefan si myslí, že ho ztratil v Blueberry Loop a toto místo bude nyní umístěno na mapu města. Jděte tedy k předním dveřím ,odejděte z bytu a poté se vydejte přes mapu města do 

The Blueberry Loop

Jděte vpřed 6krát, jste na křižovatce. Zahněte doprava a jděte vpřed k tyči se žlutým kovovým košem. Podívejte se na koš zblízka a poté klikněte na jeho horní část, abyste viděli, že v tyči je plastová trubice. Vyjměte plastovou trubici a sejměte víko. Pak klikněte na tubu a vyjměte poznámku. Na poznámce je napsáno 'Hole in 3 in the pet.......', ale chybí poslední slovo. Carol si nevezme poznámku. Ustupte a otočte se 2x, abyste znovu viděli lesní cestu.  Jděte o krok vpřed a poté zahněte doprava, abyste byli znovu na křižovatce.  Nyní jděte po levé lesní cestě 6x vpřed k druhému žlutému sloupu koše ,  znovu si ho přibližte a vezměte trubku shora. Otevřete zkumavku, vyjměte  poznámku a přečtěte si druhou stopu „cemetery“. Místo „The pet cemetery“ bude umístěno na mapu města. Carol tam musí jít a najít třetí trubku. Udělejte krok zpět, otočte se a vraťte se 12krát zpět k exitu a na mapě města jděte na

The pet cemetery

Jděte 2x vpřed, otočte se doprava, 2x vpřed, otočte se doleva a 3x vpřed k discgolfovému koši č. 1. Zahněte doprava, 1x vpřed, zahněte doprava, vidíte rezavou železnou sochu. Otočte se doleva a nyní jděte vpřed přes trávník ke koši č. 2, který je na pódiu .Otočte se doleva a jděte 2krát vpřed k jamce 3.Jděte vpřed 1 krok za koš č.3 a pak se otočte, abyste byli vzadu za košem č. 3. Přibližte si zadní stranu košíku 3 , kliknutím na horní část vyjměte plastovou tubu, otevřete tubu a přečtěte si vodítko. Carol se musí vrátit do lesa Blueberry Loop a vydat se tam druhou cestou. Vložte poznámku a tubu zpět do tyče tak, že ustoupíte 2 krát. Pak jděte 3x vpřed, otočte se doprava, 2x vpřed, otočte se doleva, 3x vpřed, otočte se vpravo, 2x vpřed, odbočte doleva a 2x vpřed k exitu a vraťte se zpět do Blueberry Loop

The Blueberry Loop

Pokračujte znovu 6x vpřed po cestě ke křižovatce. Před vámi nalevo je strom se 2 pruhy a napravo stromeček s jedním žlutým pruhem. Odbočte doleva u stromu se 2 pruhy, abyste byli na nové cestě. Po této cestě 4x jděte vpřed k exitu. Zde odbočte vpravo a jděte 2 kroky vpřed ke kamennému přístřešku. Podívejte se dovnitř kamenného přístřešku. Odsuňte kousek látky stranou a otevřete tubu, vyjměte lístek a přečtěte si vodítko ‚ pod rezavou železnou sochou‘ . Carol se musí vrátit na hřbitov domácích mazlíčků. Ustupte, otočte se a vraťte se na cestu na 2 kliknutí. Zahněte doprava a na exitu jděte do

The pet cemetery

Jděte vpřed 2 kliknutí, otočte se doprava, 2 kliknutí vpřed, otočte se doleva a 3 kliknutí vpřed, abyste byli zpět u koše č. 1. Zahněte doprava a udělejte jeden krok vpřed směrem ke koši č. 2. Poté zahněte doprava a uvidíte rezavou železnou sochu . Podívejte se na rezavou sochu a pak se podívejte pod sochu . Vezměte tubu, otevřete ji a přečtěte si poznámku.Ustupte 3x od sochy, zahněte doprava a Carol dostane textovou zprávu od Jonase, který má pro Carol bentonit. Vraťte se ke koši č. 1 a pak znovu najděte Carolino kolo, abyste na exitu šli na mapě města k Jonasovi

Jonas

Promluvte si s Jonasem a vezměte si od něj bentonit , uloží se vám do inventáře.  Zeptejte se Jonase na vadnou počítačovou kartu, říká že jí opraví a na oplátku se Carol zeptá se, jestli pro něj může taky něco udělat . Některé cenné předměty byly ukradeny z vykopávek a Jonas podezřívá kolegu. Jonas vám dá klíč od domu tohoto kolegy a toto místo je uvedeno na mapě města. Ten kolega je na dovolené, takže není doma, takže Carol může prohledat jeho dům. Tak tam teď pojďme

 Jonas colleagues room

Pro vstup do domu použijte klíč , který jste dostali od Jonase. Uvnitř domu je u okna malý kulatý stolek a na pravé straně toho stolu je odpadkový koš. Podívejte se na odpadkový koš a otevřete jej kliknutím na pedál koše . Vyndejte z tohoto odpadkového koše účtenku z úschovny zavazadel na vlakovém nádraží . Vlakové nádraží Norrköping se vám objeví na mapě města. Ustupte od koše, zahněte doprava a Carol dostane novou textovou zprávu od Jonase, že v levé místnosti je místnost jeho kolegy. Odložte telefon a jděte do levé ložnice. Otočte se doleva a prohlédněte si kufr na podlaze. V kufru je oblečení a navrchu všeho oblečení je balíček ponožek . Ty ponožky mají různé barvy. Zapište si pořadí barev ponožek zleva doprava. Tyto barvy jsou - růžová, šedá, žlutá, modrá a oranžová . Ustupte, zahněte doprava, jděte vpřed k oknu a zahněte doleva. Podívejte se na kulatou krabičku , která je v dřevěném nočním stolku. Zvedněte kulatou krabičku a prohlédněte si ji zblízka. Na víčku jsou barevné ozdobné kamínky . Klikejte na barevné kameny ve stejném pořadí jako jsou barevné ponožky - růžová, šedá, žlutá, modrá, oranžová . Krabička se otevře. Vyndejte papír z krabičky, je to lístek z úschovny zavazadel na nádraží. Zapište si kód: 1970. Ustupte od stolku, zahněte doleva, vraťte se do obývacího pokoje, vpřed, zahněte doleva a otevřete skleněné dveře, abyste byli zpět venku. Zahněte doprava a na mapě města jeďte do

The train station

Uvnitř nádražní haly zahněte doprava ke skříňkám. Uprostřed všech skříněk je obrazovka počítače. Přibližte si obrazovku počítače a přibližte si numerickou klávesnici , která je vpravo nahoře nad obrazovkou. Pomocí číselných kláves  zadejte kód 1970 , který jste viděli na zavazadlovém lístku, a skříňka A05 se odemkne. Otevřete skříňku A05 a vyjměte taštičku. Rozepněte taštičku a vyjměte ukradené věci z Jonasova vykopávkového místa. Jedná se o železný hřeben a železný tlouček z doby železné. Ustupte od skříněk a poté zahněte doprava , opusťte vlakové nádraží a cestujte zpět přes mapu města do

Jonas

Vyčerpejte  možnost všech hovorů. Carol dá hřeben a paličku Jonasovi a na oplátku dostane od Jonase opravenou počítačovou kartu . Takže se vraťte do

Kevos apartment

Už nemusíte používat klíč, tak vstupte a jděte do kuchyně. Znovu vezměte notebook z kuchyňského stolu. Otevřete notebook a poté na něj znovu klikněte okem, abyste znovu viděli slot na levé straně. Vložte nyní opravenou počítačovou kartu do slotu a notebook bude v provozu. Podívejte se na obrazovku, klikněte na blikající ikonu bubliny a přečtěte si zprávu. Stephan blahopřeje Kevovi k tomu, že je 2 roky členem GA. Opusťte dům a vraťte se do

Stephan, Kevos brother

Promluvte si se Stephanem o všem. Stephan říká, že GA znamená „Anonymní gambleři“ a toto místo je uvedeno na mapě města.

Gamblers Anonymous

Anonymní hráči je skupina mužů a žen, kteří sdílejí své zkušenosti, sílu a naději, že budou pracovat na řešení svého problému a pomohou ostatním zbavit se jejich problému s hazardem. O všem si promluvte s pracovníkem GA. Mluví o Kevově úkrytu a nyní bude lokace Dragon Gap umístěna na mapě města.

The Dragon Gap

Carol stojí před stromem s oranžovým pruhem. Za stromem je začátek cesty skrz tuto rokli Dragon Cap. Jděte vpřed 8x roklí. Zahněte doleva, abyste viděli úkryt s trubkou mezi kameny.Podívejte se na trubku, má 6 barevných trojúhelníků, všechny v jiné barvě. Chcete-li otevřít tuto trubici, musíte stisknout trojúhelníky ve správném pořadí. Vy ale ještě neznáte kód, takže vložte trubku zpět do jejího úkrytu. Zahněte doprava a nyní jděte o 2 kliknutí dále vpřed a poté zahněte doprava a nad ulomenou větví stromu vidíte na skalní stěně namalované 4 barevné trojúhelníky. Poznamenejte si barvy těchto 4 trojúhelníků, je to zelená, růžová, žlutá, modrá.Otočte se doprava a jděte o 2 kliknutí zpět a otočte se znovu doprava, abyste byli zpět u trubky v úkrytu. Znovu vezměte trubku a nyní stiskněte správné 4 barevné trojúhelníky - zelený, růžový, žlutý, modrý. Vytáhněte lístek z tuby a přečtěte si další nápovědu.Ustupte, zahněte doprava a nyní jděte 3x vpřed roklí až na konec. Dál už jít nemůžete, tak se otočte a pak vylezte nahoru napravo od rokle.  Zahněte doprava.Vidíte papírový kelímek ležící na kamenech. Přibližte si papírový kelímek a kliknutím na něj se vám zobrazí několik komentářů od Carol o znečišťování životního prostředí. Vezměte papírový kelímek, uloží se vám do inventáře.Zahněte doleva, 1 krok vpřed a znovu zahněte doleva, další trubka trčí u Carolových nohou mezi kameny. Přibližte a vyjměte trubku. Na trubici je napsáno The Elisha Ravine a toto místo se vám zapíše na mapu města. Otočením trubky uvidíte na zkumavce řadu zelených, modrých a růžových koček, ryb a ptáků. Opět je to barevný kód, takže k tomu musíme najít vodítko a najdeme ho v Elishe Ravine. Ustupte a vložíte trubku zpět mezi kameny. Odbočte doleva a vraťte se zpět do rokle na 2 kliknutí. Pak se otočte a jděte celou soutěskou zpět až k exitu, je to 11 kliknutí. Vyjděte na mapu města a přejděte do

The Elisha Ravine

Jděte 6krát dopředu . Vlevo je most a vpravo je studna. Můžete otevřít víko studny a podívat se dovnitř, ale v této studni není nic . Zahněte dvakrát vlevo a projděte po mostě na druhou stranu. Zahněte doprava, vpřed, zahněte doleva a jděte vpřed ke dveřím bunkru. Podívejte se dovnitř a použijte svou mini baterku na osvětlení temné místnosti, abyste měli trochu světla.  Vidíte první zvíře zvířecího kódu, je to modrá kočka .Ustupte zpět, otočte se, jděte vpřed k mostu, ještě nepřecházejte most, ale zahněte doprava a jděte 3x vpřed a poté klikněte na šipku Go down, sejdete do suchého příkopu. Zahněte doprava a podívejte se do temného vchodu. Uvnitř jsou na podlaze ohnuté kleště . Vezměte kleště, uloží se vám do inventáře.Ustupte, zahněte doprava a vraťte se nahoru na cestu a pak vpřed k mostu (2 kliknutí). Zahněte doprava a přejděte zpět přes most ke studni. U studny odbočte doleva a nyní jděte 7x vpřed po cestě, až k laťkovému můstku. Přibližte si informační ceduli , která stojí na pravé straně tohoto laťkového mostíku. Je zde druhé zvíře zvířecího kódu, růžová ryba . Nyní přejděte přes  laťkový most a jděte vpřed přes další laťkový most. Přešli jste přes můstek, ale nemůžete jít dál dopředu, takže zahněte doleva a podívejte se na informační ceduli, je tu zelený pták. Udělejte krok zpět, zahněte doleva a vraťte se až k exitu 15 kliknutími. Poté zahněte doleva a klikněte na exit na mostě, abyste se dostali na mapu města. Cestujte zpět do

The Dragon Gap

Projděte lesem a soutěskou až na konec (11x vpřed). Otočte se, vylezte na cestu napravo,jděte 2x vpřed a zahněte doleva.  Znovu vezměte trubku , otočte ji a zadejte kód. Klikněte tedy na - modrá kočka, růžová ryba, zelený pták . Vytáhněte poznámku z trubky. Carol dorazila na konec této stanice. Ustupte , otočte se zpět a jděte vpřed, Carol dostane SMSku od Stephana.  Vzpomněl si na něco důležitého o Kevovi. Vraťte se tedy soutěskou zpět k exitu a cestujte zpět do

Stephan, Kevos brother

Kevo bydlel nějakou dobu v prázdninovém domě u přítele. Stephan vám ukáže kus papíru s adresou prázdninového domu a toto místo se zapíše na mapu města, takže tam teď pojďme

The Holiday house

Jděte kupředu k domu. Dveře s dvojitým sklem jsou zamčené, tak zahněte doprava a jděte na levou stranu domu přes levé šikmé šipky . Odbočte doleva, abyste byli u staré vodní pumpy , která stojí na straně domu. Přibližte si vodní pumpu a vyndejte z ní  klíč od domu, uloží se vám do inventáře. Zahněte doleva , vpřed, otočte se k domu. Jste zpět v přední části domu. Klíč, který jste právě našli, není pro dvoukřídlé dveře, takže se otočte znovu doprava a přejděte k bočním dveřím pomocí šipek vlevo. Klikněte na kliku a poté pomocí klíče, který jste našli ve vodní pumpě, vstupte do domu. Jděte po schodech do horního patra. Podívejte se na zavřené pravé dveře , uvidíte černý kus železa , který je přišroubován na dveře v pravém horním rohu rámu dveří. Carol potřebuje šroubovák, aby odšroubovala tento černý kus železa z těchto dveří. Dvakrát ustupte a pak jděte do pokoje nalevo od zavřených dveří . Otočte se doprava a podívejte se na krabičku , která je na levém nočním stolku. Kliknutím na krabici zobrazíte její víko zblízka. Na víku jsou 4 čtverečky, které můžete vybarvit do barev zelené a růžové. Zatím, ale nevíme jak který čtverec vybarvit, takže ustupte dvakrát, zahněte doprava a opusťte tento pokoj ke schodům a sejděte do spodního patra. Jděte k předním dveřím, zahněte doprava a vstupte do kuchyně. Otevřete dvířka skříňky pod umyvadlem.Ve skříňce jsou dva odpadkové koše. Kliknutím na pravý koš vyjměte kleště a klikněte na ně, uloží se vám do inventáře.Udělejte krok zpět, zahněte doleva a poté klikněte na šikmou šipku a poté vkročte do obývacího pokoje. Zahněte doprava a jděte vpřed do další místnosti. Zahněte doprava ke konferenčnímu stolku. Na konferenčním stolku je lístek. Přibližte a přečtěte si poznámku o umístění houby . Toto místo bude nyní přidáno do mapy. Od stolku ustupte 2x, otočte se vpravo a jděte vpřed do obývacího pokoje, kde se otočte vlevo a projděte do kuchyně a pak se otočte ke dveřím napravo. Projděte dveřmi ven a na exitu cestujte přes mapu do

The Mushroom location

Jděte přes most z kmene stromu, pak zahněte doprava a pokračujte po cestě 5x vpřed. Po 5 kliknutích zahněte doleva. Stojíte u pařezu. Vlevo od pařezu je mezi vysokou trávou  kupon . Přibližte si kupón a zvedněte ho, je to kupón Grand Slam 75. Otočte kupón, dole na zadní straně vidíte řešení kódu pro tablet, který je v penzionu. Klikněte na kupón, uloží se vám do inventáře.  Zahněte doleva a pokračujte po cestě 6x zpět k exitu a poté se vraťte do

Stephans, Kevos brothers, house

Vstupte do domu předními dveřmi a poté projděte 4x vpřed, otočte se doprava a projděte na mokrou verandu. Projděte ke dveřím domu pro hosty. Otevřete dveře ,vejděte dovnitř a vylezte po schodech nahoru do podkroví. Vezměte si tablet nalevo od matrace. Klikněte na obrazovku tabletu a poté musíte kliknout na symboly podle vodítka na zadní straně kupónu. Očíslujte si 5 figur zleva doprava 1 až 5. Poté klikněte na 4,1,5 a 2 . Poté si na tabletu přečtete, že existuje nová zpráva na Skype, takže kliknutím na ikonu si zprávu zobrazíte. Zpráva je od Reyo, ve které hlásí, že Kevo si pronajal letní dům od někoho s iniciálami PN. Udělejte krok zpět, slezte zpět dolů. Opusťte dům pro hosty. Vraťte se do hlavního domu přes verandu a projděte místnostmi k předním dveřím a vyjděte z domu. Přes mapu města se vrátíte do

Gamblers Anonymous

Promluvte si s Reyo o tajemném křestním jménu PN, jméno je Pierre, ale Reyo nesmí prozradit více . Takže odejděte a jděte do

Stina

Promluvte si se Stinou o všem. Stina zjistí, že letohrádek patří politikovi Pierru Nymanovi . Toto místo je nyní umístěno na mapu města, takže opusťte Stinu a přejděte přes mapu města do

Pierre Nyman

Promluvte si s Pierrem. Kevo se zajímal o otázky životního prostředí a něco dělal v bažinaté oblasti v Toadville. Umístění Toadville Marsh je umístěno na mapu města . Pierre také potvrzuje, že Kevo si pronajal letní dům. Odejděte a na mapě města nyní přejděte na

Toadville Marsh

 Jděte 5x vpřed a pak zahněte doprava. Carol stojí u dřevěné plošiny. Na plošině je malá dřevěná lavice. Podívejte se na malou dřevěnou lavičku a přečtěte si nápovědu, která je na ní napsána... 'Za červenou cedulí'. Ustupte, zahněte doleva a jděte o 2 kliknutí dále přes travnatou lesní cestu. Zahněte znovu doprava a podívejte se do rezavého sudu. Vezměte si kladivo , které je v tomto rezavém sudu, uloží se vám do inventáře. Udělejte krok zpět a otočte se kliknutím 2x doleva nebo doprava. Vidíte pneumatiku auta trčící z trávy. Podívejte se na pneumatiku auta zblízka a poznamenejte si barvy 4 barevných kosočtverců, které vidíte na této pneumatice (červená, modrá, žlutá, zelená). Ustupte, zahněte doprava a pokračujte po cestě ještě 4x vpřed, až k plechové tabuli. Přibližte si tabuli a poté ji posuňte stranou a seberte malou červenou pyramidu . Na pyramidě je 6 trojúhelníků. Trojúhelníky očíslujte shora dolů, zleva doprava jako A1, B2, C3, D4, E5, F6. A1 = zelená, B2 = oranžová, C3 = červená, D4 = modrá, E5 = žlutá, F6 = fialová. Klikněte pouze na trojúhelníky, abyste získali barvy, které jste viděli na pneumatice auta, takže klikněte na trojúhelníky: C3, D4, E5, A1 , pyramida se otevře a uvnitř je hřebík. Klikněte na hřebík. Na hřebíku vidíte nápis Středověké muzeum a toto místo bude označeno na mapě. Otočte hřebík a přečtete si, že Carol musí prozkoumat hřebíky v troskách kostela , ale jakého kostela?  5x ustupte. Carol si hřebík nebere, ale vkládá ho zpět do pyramidy. Otočte se a jděte zpět  k exitu (11x vpřed) a na mapě města přejděte do středověkého muzea

The Medieval muzeum

V muzeu jděte o 1 krok vpřed přes šikmou šipku a pak zahněte doleva. Na stole vidíte podlouhlou krabičku. Přibližte si ji . Na víku krabičky jsou 4 hvězdicová tlačítka. Když kliknete na tato 4 hvězdičková tlačítka, můžete jim dát barvy od fialové, zelené, červené nebo modré.  Potřebujeme více informací o této krabičce, takže ustupte, zahněte doprava a pokračujte 2 vpřed, skrz muzeum a pak zahněte doleva, vpřed k průchodu a zahněte doprava. Přibližte si informační ceduli na zdi a přečtěte si vodítko o kostele Hallsjo. Tento kostel Hallsjo je nyní uveden na mapě města. Udělejte krok zpět, zahněte doprava, vpřed, zahněte doprava a jděte 3x vpřed k exitu, na mapě města jeďte do

The Hallsjo Church

Přečtěte si historické informace o kostele a pak jděte 3x vpřed k ruinám kostela. Jděte 2x vpřed do zničeného kostela, zahněte doprava, vpřed ke kříži a zahněte doleva. Prozkoumejte levou stranu dřevěné lavice. Vytáhněte horní hřebík pomocí kleští.Přečtěte si vodítko na hřebíku, které říká „podívejte se pod úkryt v muzeu“ . Carol se tedy musí vrátit do středověkého muzea. Udělejte krok zpět, zahněte doleva, vpřed, doleva a pak 5x vpřed, otočte se doprava a na exitu , na mapě města jděte do

The Medieval Museum

Jděte vpřed a zahněte doleva. Podívejte se znovu na podlouhlou krabičku na stole .Nyní otočte krabičku pomocí šipky otočení a přečtete si další nápovědu, je to článek na Wikipedii o Cliffu Burtonovi. Klikněte na 'Look Up' a poté klikněte na Carolin mobil. Carol automaticky použije telefon, aby se podívala a přečetla si článek o smrti Cliffa Burtona, který byl baskytaristou heavymetalové skupiny Metallica. Je zde památník Cliffa Burtona a toto místo je umístěno na mapě města.  Burton se zabil při nehodě zájezdového autobusu Metallica ve věku 24 let. V Dörarpu (Švédsko) dostal zájezdový autobus smyk. Ustupte, otočte se vlevo, jděte vpřed k exitu a cestujte k památníku na mapě města

The Metallica grave

Jděte 3x vpřed a pak zahněte doprava a jděte k památníku hrobu.Podívejte se na plechovky a lahve na levé a pravé straně náhrobku. Ustupte, zahněte doleva  a podívejte se na kamenný stůl. Poznamenejte si barevné skvrny, které jsou na jedné z kamenných židlí - fialová, žlutá, zelená, modrá .To je vodítko k té krabičce v muzeu. Vraťme se tedy do muzea. Udělejte krok zpět, zahněte doleva, vpřed, zahněte doleva a vraťte se k exitu a na mapě jděte do

The Medieval Museum

Jděte vpřed a zahněte doleva. Podívejte se znovu na podlouhlou krabičku s hvězdami na stole. Stiskněte hvězdičky zleva doprava - fialová, žlutá, zelená, modrá a poté kliknutím na spodní hvězdu otevřete krabičku a přečtěte si další vodítko. ' inside the 52 can' . Kde jsme viděli plechovky? U hrobu Metallicy, tak se tam vraťme

The Metallica grave

Jděte znovu 3x vpřed, zahněte doprava a jděte k hrobu. Přibližte si plechovky, které jsou na levé straně náhrobku. Seberte plechovku 52, vedle žluté Fanta plechovky. Podívejte se na vršek plechovky od piva. V plechovce je zaseknutý papír.  Vytáhněte papír pomocí kleští s ohnutou špičkou a přečtěte si, co na něm je. Několikrát ustupte, otočte se a vraťte se na cestu a zahněte doleva. Carol dostane textovou zprávu od Nymana, který hlásí, že má nějaké informace. Postupujte tedy po cestě k exitu a poté přejděte do

Pierre Nyman

Pierre říká, že Kevo si prohlédl starou transformátorovou věž. Tato stará Transformer Tower je umístěna na mapě města, tak se tam pojďme podívat.

The transformer tower

Jděte 3x vpřed po asfaltové cestě a poté 2x vpřed po lesní cestě.U keře odbočte doleva a pak jděte vpřed, odbočte doleva, 2x vpřed do kopce, odbočte vpravo a vpřed k věži . Jděte 2x vpřed,doleva kolem věže dozadu.Tam odbočte doleva tak, abyste stáli zády k věži. Podívejte se a vezměte si brašničku na dně skály. Rozepněte ji a vezměte si ztracený malý klíč z Kevovy úložné skříňky v 4th Floor Insurance, klíč se vám uloží do inventáře. 3x ustupte, otočte se vlevo, 2x vpřed, otočte se vpravo, jděte vpřed, otočte se vlevo,2x vpřed, otočte se vpravo,jděte vpřed, otočte se vpravo a jděte 5x vpřed k exitu, jděte do

4th Floor Insurance

Jděte dovnitř a znovu vyjeďte výtahem do 4. patra Vystupte z výtahu, zahněte doleva a potkáte uklízeče Biggieho. Využijte všechny možnosti hovoru. Kancelář jsou uzavřeny. Biggie má přestávku a chce vyfotit objekty v průmyslovém parku. Nabídněte mu, že mu uděláte fotky a on vás pak pustí dovnitř. Biggie dá Carol seznam předmětů, které chce vyfotit, a také  jí dá fotoaparát. Průmyslový park je uveden na mapě města, takže tam Carol musí jít hned. Tento průmyslový park má severní a jižní stranu. Nejprve přejděte na severní stranu

The Industrial Park (north)

Jděte 2x vpřed na náměstí, kde je zaparkovaný minibus. Zahněte doleva, vpřed a zahněte doleva k jednomu z objektů Biggieho seznamu, žulovým válcům. Zkuste válce vyfotit fotoaparátem, ale pozadí je příliš jasné. Jděte dopředu mezi válce a otočte se, abyste viděli válce z druhé strany. Na válci napravo je nakreslený pinďour s koulema. Stina by to mohla opravit ve Photoshopu, ale na to není čas. Otočte se doleva, jděte 2x vpřed , otočte se doleva, jděte vpřed a opět se otočte doleva.  Vyfoťte továrnu se 4 komíny. Carol bude mít "fotku továrny". Odbočte doprava, jděte 2x vpřed přes most a zahněte doprava. Přibližte si levý sud a pak si vezměte malé hrábě , které jsou opřené o sud, uloží se vám do inventáře. Zahněte doleva, 1x vpřed a zahněte doleva k mlýnskému kameni. Vyfoťte si mlýnský kámen, získáte "fotku mlýnského kamene" .Zde je to vše, takže se vraťte na náměstí a doleva k exitu. Přejděte do průmyslového parku (Jih) na mapě města.

The Industrial Park (south)

Jděte vpřed, zahněte doleva a třikrát vpřed na staveniště. Zahněte doleva a za bránou uvidíte nůž na koberce . Přibližte si nůž , zkuste ho vzít, ale Carol na něj nedosáhne.Ustupte a pak použijte hrábě na nůž, nůž je váš, uloží se vám do inventáře . Zahněte doleva a 3x vpřed ke žluté budově. U žluté budovy odbočte vlevo, vpřed a odbočte vpravo. Vyfoťte žlutou vysokou budovu, získáte fotku "žlutá vysoká budova" . Odbočte doleva, 4x vpřed dále do parku a odbočte vpravo k soše a vyfoťte sochu, získáte  fotografii "Socha Moa Martinssona". Nyní se otočte od sochy vpravo a jděte 6x vpřed k exitu a vraťte se zpět na severní stranu průmyslového parku

The Industrial Park (north)

Pokračujte po trase zpět ke 2 žulovým válcům. V inventáři použijte nůž na papírový kelímek . Poté použijte ořezaný pohárek na fotoaparát, jako clonu objektivu. Nyní vyfoťte žulové válce upraveným fotoaparátem. Nyní máte všechny fotografie objektů, takže jděte k exitu a vraťte se k Biggiemu na

4th Floor Insurance

Vstupte a vyjeďte výtahem do 4. patra. Vystupte z výtahu a zahněte doleva k Biggiemu. Promluvte si s Biggiem a Carol mu dá jeho fotoaparát s fotkami a Biggie odejde. Jděte 3x vpřed a pak zahněte doleva ke skříňkám. Jděte vpřed, zahněte doprava a přibližte si úložnou skříňku Kevo Walthina . Otevřete Kevovu úložnou skříňku malým klíčem. Vezměte šroubovák z horní police, uloží se vám do inventáře. Vyjměte tašku z Lidlu , která je také na horní polici , otevřete horní část a vytáhněte Kevův seznam dluhů. Kdo je Verona ? Zde je to vše, takže jděte zpět k exitu a na mapě jděte do

The holiday house

Jděte vpřed k domu, zahněte doprava, doleva na verandu a vstupte do domu. Jděte nahoru a přibližte si pravé dveře a železný černý kus, který zamyká dveře. Pomocí malého šroubováku odšroubujte šrouby a odstraňte železný kus.  V ložnici zahněte doleva a podívejte se do police. Přibližte si zápisník , který je na poličce a přečtěte si seznam ztracených věcí . E cigarety se ztrácejí v AG nebo Pierreově domě na pláži. Při sběru hub na houbařském místě se ztratila kovová mince. Ustupte, otočte se a podívejte se na truhličku, která je na stole šicího stroje. Carol potřebuje najít klíč k této truhličce. K nalezení kovů, jako je ztracená mince, potřebuje Carol detektor kovů. Možná s tím Jonas pomůže Carol, takže opusťte dům a vraťte se k Jonasovi.

 Jonas

Promluvte si s Jonasem o detektoru kovů . Jonas slíbí, že sežene detektor kovů, ale Carol se pro něj bude muset vrátit později. Když jste znovu na mapě města, Carol dostane od Jonase upozornění , že je čas přidat do vína chitosan. Takže běžte domů

Home

Jděte do Caroliny pracovny a znovu si přibližte kbelík s vínem. Sejměte víko a poté přidejte chitosan do vína. Ustupte, opusťte byt a vraťte se k Jonasovi.

 Jonas

Jonas má detektor kovů , tak na něj klikněte, uloží se vám do inventáře a pak cestujte přes mapu do   

The mushroom location

Jděte vpřed, zahněte doprava a jděte vpřed. Hra nyní vysvětluje, co dělat s detektorem kovů. Zahněte doleva ,vaším kurzorem nyní bude detektor kovů .Pohybujte kurzorem detektoru kovů po obrazovce bez kliknutí.Pokud jsou na zemi nějaké kovové věci, detektor kovů je najde a objeví se na obrazovce. Hledáte ztracenou kovovou minci . Pokud kousky kovu, které najdete, nejsou mince, jděte dál po lesní cestě. Po každém kroku odbočíte doleva a doprava a prohledáte strany cesty pomocí detektoru kovů. Pokračujte v tom, dokud nenajdete kovovou minci gamblers anonymous. Minci najdete po 7 krocích vpřed , na levé straně cesty v mechem obrostlé oblasti . Když minci najdete, otočte ji a poté vezměte klíč , který je nalepený na druhé straně mince, klíč se vám uloží do inventáře. Carol si minci nebere. Poté se otočte a po pěšině jděte 8x vpřed, zpět k exitu a na mapě města se vraťte zpět do

The holiday house

Vraťte se do ložnice v patře vpravo, kde je truhlička na šicím stole. Znovu si přibližte truhličku a nyní jí otevřete klíčem, který jste si vzali z mince. Přečtěte si dva dokumenty. První dopis je z městského plánovacího úřadu, píší , že nemají žádné stížnosti na graffiti na vodárenské věži Cylea. Vodárenská věž se objeví na mapě města. Druhý dopis je půjčka od Verony Fors Kevo Walthinovi. Opusťte dům a na mapě města nyní přejděte na

The water tower

Jděte 5x vpřed k Vodárenské věži. Po Carolině komentáři se podívejte nahoru na obrovskou vodárenskou věž, abyste slyšeli další komentář od Carol. Podívejte se znovu dolů a pak jděte vpřed k věži. Na základně věže vidíte nalevo kovovou skříň. Zahněte doleva a poté objeďte věž pomocí šikmých šipek, dokud neuvidíte napravo šedou skříň. Pak zahněte doprava, abyste stáli před šedou skříní, která je plná graffiti. Vlevo nahoře je na skříni číselná klávesnice. Přibližte si klávesnici. Carol ještě nezná kód, tak ustupte. Musíme hledat kód tady kolem věže. Zahněte dvakrát doleva. Přibližte si graffiti na kulatém sloupu věže. Mezi všemi těmi graffiti vidíte na tomto sloupu II:2 .Poznamenejte si to. Udělejte krok zpět, zahněte doleva a vraťte se o 1 krok zpět a znovu zahněte doleva. Přibližte si oranžové graffiti, které je na věži, a na této straně věže vidíte I:8. Udělejte krok zpět, otočte se doprava, vpřed, zahněte doprava a uvidíte III:4 na sloupu. Udělejte krok zpět, zahněte doleva, 2x vpřed a zahněte doleva, abyste viděli IV: 1 na zdi věže. Nyní znáte číselný kód klávesnice na velkém šedém kontejneru,  je to 8241 . Toto jsou číslice, které jste viděli na stěně a sloupech. I, II, III, IV jsou římské číslice a číslice kódu je první, druhá, třetí a čtvrtá. I: 8 znamená, že první číslice kódu je 8. Vraťte se k velké šedé skříni a znovu si přibližte klávesnici. Naklikejte kód 8241 na klávesnici a elektrická ovládací skříňka se otevře. Vezměte tubu , otevřete její horní část a přečtěte si pokyny, které jsou na malé židli, která vychází z této tuby. Johnson's Park je umístěn na mapě města, takže tam Carol musí jít . 3x ustupte, zahněte doprava, jděte 3x vpřed přes šikmou šipku a pak zahněte doprava a pak jeďte 6x vpřed přes silnici k exitu, kde stojí Carolino kolo. Přejděte do

Chairman Johnsons Park

Jsme v parku Norrköpingu podél řeky. Jděte 3x vpřed, zahněte doleva a přibližte si červené lehátko . Potom si přibližte zadní stranu červeného lehátka . Přečtěte si báseň , která je na zadní straně červeného lehátka. Carol si zapíše báseň na kus papíru, který se vám uloží do inventáře. Tato báseň má něco společného s vypínači ve spínací skříňce vodárenské věže. Vraťte se 2x zpět, zahněte doleva a vraťte se ke kolu Carol a jděte zpět do

The water tower

Znovu jděte po cestě k věži a pak jděte k elektrické skříni a otevřete horní poklop, abyste byli znovu u spínačů. K dispozici je 5 spínačů, zleva doprava jsou to spínač Auto, spínač světel Lights, spínač relé Relay, spínač časovače Timer a spínač Calib. Přečtěte si báseň znovu. Báseň má slova, Rely, Light, Time, Calibration. Rely, Light, Timer a Calib jsou 4 přepínače. Stiskněte tedy spínače v tomto pořadí: Relé Relay, Světla Lights, Časovač Timer a Calib. Na  spínačích se objeví písmena, dává to slovo ARCHI. Ustupte, vraťte se k exitu a vraťte se do

Chairman Johnsons Park

Nyní jděte 7x vpřed přes park a křoví, k vodní linii. Zahněte doprava a podívejte se na úkryt keše v pařezu. Přibližte a vezměte si tubu a klikněte na písmena A, R, C, H, I. Vyjměte papír z tuby . Carol dokončila hon na tuto keš. Ustupte, zahněte doprava a jděte vpřed do parku. Carol dostane SMS od Pierra, který chce jít na rande s Carol. Klikněte na Odpovědět , Carol pošle odpověď. Jděte dále ke kolu, dostanete Pierrovu odpověď. Pierre nezná Veronu, datum bude v jeho prázdninovém domě na Sitago Lake Drive 2 . Toto místo se objeví na mapě. Pošlete znovu odpověď  a přejděte k bicyklu. Carol zjistí, že ztratila klíč od kola. Vraťte se zpět k trubce v pařezu.Vidíte tu ležet klíč od kola, vezměte si ho, uloží se vám do inventáře. Vraťte se zpět ke svému kolu a na mapě se vydejte na výlet do

Pierre's Beach House

Jděte dovnitř. Jděte vpřed k oknu, zahněte doleva a otevřete levé dveře, abyste vešli do levé ložnice. Otočte se doleva a podívejte se do skříně. Ve skříni je malý červený trezor. Carol potřebuje najít kód pro tento trezor.Vyjděte z ložnice, jděte vpřed k oknu, zahněte doprava a vstupte do kuchyně. Otevřete levou horní závěsnou skříňku a vezměte z ní krabici Uncle Bens . Otočte krabici dnem vzhůru a vezměte si klíč od auta Mercedes , který z krabice vypadnul. Klíč se vám uloží do inventáře. Vyjděte z kuchyně, zahněte doleva a vyjděte po schodech do horní místnosti. Jděte vpřed k oknu a zahněte doprava k pohovce. Zvedněte sedák a poté vezměte a přečtěte si dopis . Zjistíte, kde se nachází Pierreův vůz Mercedes. Parkoviště letiště Norrköping bude umístěno na mapu. Ustupte, zahněte doprava a sejděte po schodech dolů. Zahněte doleva a vyjděte ven, abyste byli na verandě. Zahněte doprava, vpřed k červenému plotu, zahněte doleva a jděte 4x vpřed k vodě. Carol bude na konci dřevěného mola u loďky. Podívejte se dovnitř loďky, klikněte na pouzdro na elektronickou cigaretu. Rozepněte pouzdro a vyjměte elektronickou cigaretu.  Otočte E-cigaretu, abyste viděli číslo verze cigarety. Číslo je kód, který Carol potřebuje, cigareta se vám uloží do inventáře. Opětovným kliknutím na zip zavřete pouzdro na cigaretu a poté dvakrát ustupte. Otočte se a vraťte se na levou stranu domu. Zahněte doprava, vraťte se na verandu, zahněte doleva a vraťte se dovnitř. Projděte domem k hlavním dveřím a odejděte. Jděte k exitu a cestujte na mapě města do

Pierre's car

Jděte k vozu Mercedes, zahněte doleva a pomocí klíče od vozu Mercedes otevřete dveře řidiče. Poté si  přibližte středovou loketní opěrku. Otevřete středovou loketní opěrku a vyjměte z ní kartu a zapište si kód, který je na kartě. Je 15, 40, 20, 35 . Karta se vám uloží do inventáře. Udělejte několik kroků zpět, zahněte doleva, dopředu, doprava a na exitu na mapě se vraťte do

Pierre's Beach House

Jděte znovu do domu a znovu vstupte do levé ložnice v přízemí. Zahněte doleva, otevřete bílou skříň a seberte malý červený trezor, který je v této skříni. Zadejte kód, který je na kartě, kterou jste našli v loketní opěrce Mercedesu: 15 40 20 35 . Klikejte na správná čísla na číselníku malým kulatým kurzorem, takže klikněte na: 15, 40, 20, 35 a trezor se otevře. V tomto malém trezoru je starý mobilní telefon Nokia a dopis. Vyndejte starý telefon Nokia z trezoru a klikněte na tlačítko zapnutí/vypnutí a přečtěte si všechny chatové konverzace mezi Kevo a Pierrem. Jedna ze zpráv se týká půjčky Veroně Forsové , její adresa bude na mapě města k dispozici. Baterie telefonu se vybije a Carol si telefon nemůže vzít s sebou, takže ustupte a vložte telefon zpět do trezoru. Pak si vezměte a přečtěte dopis,  je podepsán „V“. Několikrát ustupte, opusťte dům a vraťte se do

Kevos apartment

Vstupte a jděte doleva do obývacího pokoje. Přibližte a otevřete loketní opěrku pohovky a vyjměte malý červený trezor . Zadejte kód, který je na elektronické cigaretě: 5, 40, 20, 35 . Vyjměte obálku a zbavte se dvou průkazů, otevřete obálku a vyjměte a přečtěte si novinový článek o obvinění Verony Forsové. Opusťte dům a nyní jděte do

Verona Fors

Promluvte si s Veronou o všem. Verona bude vyprávět o skandálu Stockhausen! Až budete hotovi, budete na mapě města a obdržíte textovou zprávu od Stiny. Takže přejděte do

Stina

Stiny otec prodělal mrtvici a nepamatuje si heslo k tabletu. Stina předá tablet Carol a ptá se, jestli Carol může zjistit heslo. Tablet  se vám uloží do inventáře. Carol žádá Stinu, aby našla informace o skandálu Stockhausen. Po opuštění Stiny jste na mapě města. V inventáři klikněte pravým tlačítkem na tablet, který vám Stina právě dala, abyste si jej mohli prohlédnout zblízka. Zapněte jej a přečtěte si text na začátku. Podívejte se také na dívku, která vypadá jako Marilyn Monroe. Vidíte písmena pro zadání hesla. Nápovědy jsou v textu o výstavě plechovek od piva . Na mapě města se vám tedy objeví nová lokace. Udělejte krok zpět a na mapě města přejděte na

The Paraphernalia Treasury

Jděte 4x vpřed podél regálů, zahněte doleva, vpřed k otevřeným dveřím a zahněte doleva. Podívejte se na stojan na plechovky od piva, vlevo, s obrázky dívek. Najděte plechovku piva s Marilyn Monroe, respektive je to dívka , která má zvednutou sukni a je celá v bílém. Podívejte se na plechovku zblízka a uvidíte, že se jmenuje Shona. Použijte notebook ve svém inventáři a kliknutím na písmena zadejte heslo: Shona. 3x ustupte a vraťte se k exitu z tohoto místa a vraťte se zpět do

Stina

Nahlaste úspěch s heslem tabletu, automaticky Stině vrátíte tablet a Stina ukáže Carol článek o skandálu Stockhausen. Ryno Lander z GA byl zapleten do skandálu. Vraťte se tedy k Rynovi do

Gamblers Anonymous

Promluvte si s Rynem a dozvíte se o jeho záležitostech s Veronou a Kevem. Ukáže Carol zprávu od Keva o úkrytu ve staré stodole, tato lokace se objeví nově na mapě. Opusťte Ryna a na mapě města jděte do

The barn

Jděte 3x vpřed kolem opuštěné stodoly ke stromům, zahněte doprava a vejděte do stodoly vratkými dveřmi. Uvnitř zahněte doprava a 2x vpřed ke dveřím na konci. Otevřete a projděte dveřmi. Otočte se doleva a podívejte se do velké bedny . V bedně je krabička s hvězdami , je to stejný druh krabičky jako ve Středověkém muzeu, ale kód barev je jiný, takže musíte najít kódy barev pro tuto krabičku s hvězdami . Zahněte doleva, vraťte se dveřmi, zahněte doprava, 1 krok vpřed a zahněte doleva. Jděte 2x vpřed střední uličkou ke dveřím na konci. Projděte dveřmi, zahněte dvakrát doprava, vpřed k dvojitým dveřím a poté zahněte doleva. Podívejte se dovnitř tmavého sila, použijte baterku, abyste viděli láhev natřenou barvami. Poznamenejte si barvy láhve zleva doprava - fialová, zelená, červená a modrá.Odstupte, otočte se vlevo, skočte zpět přes prkno, zahněte doleva, 3x vpřed střední uličkou. Otočte se doprava, vpřed, doleva a znovu projděte dveřmi a otočte se vlevo. Podívejte se znovu do velké bedny a vezměte krabičku s hvězdami a nastavte 4 hvězdy do správných barev, jak jste je viděli na lahvičce - fialová, zelená, červená, modrá . Otevřete krabičku a přečtěte si nápovědu. Objeví se vám nová lokace na mapě. Udělejte 2x krok zpět. Zahněte doleva a projděte dveřmi, zahněte doprava, 2x vpřed, zahněte doleva, 2x vpřed a zahněte doprava a vyjděte dveřmi ven. Jděte vpřed do druhé kůlny a vejděte dveřmi. Jděte vpřed a vyjděte z kůlny druhými dvojitými dveřmi. Venku odbočte doprava, vpřed, odbočte vpravo a vpřed zpět do kůlny s traktorem. Otočte se 2x doleva a prohlédněte si pyramidu s trojúhelníky na zadní straně sedadla traktoru. Pokud stisknete trojúhelníky, uvidíte dole siluety zvířat. Musíme najít nápovědu, které trojúhelníky máme stisknout, takže se sem musíme vrátit později. Vraťte se přes stodolu k exitu. Takže udělejte krok zpět od pyramidy, zahněte doleva, vyjděte ze stodoly, zahněte doleva, dopředu, zahněte doleva. Jděte do stodoly a ven druhými dveřmi. Jděte do první stodoly a vstupte do ní znovu a projděte stodolou k předním dveřím a vyjděte ven. Venku zahněte doleva, 3x vpřed, zahněte doprava a na exitu a na mapě města jděte do stájí

The stable

Vstupte do stáje a 2x vpřed a projděte levým dveřním otvorem. Otočte se doleva, šikmo vpřed, odbočte vpravo, vpřed a odbočte vpravo. Podívejte se na zařízení , které stojí na polici napravo nahoře, a poznamenejte si ikony zvířat , které na něm vidíte, a postupujte shora dolů, zleva doprava (kůň, los, prase, kráva a škrtnutý pes). Ustupte, zahněte doprava, dopředu, zahněte doleva, 2x dopředu, ve stáji se otočte a nyní projděte pravými dveřmi na záchod. Otočte se na záchodě ke dveřím. Na dveřích je botník . Prohlédněte si věšák na boty a poté z něj vezměte trubku. Stiskněte zvířata na trubici v pořadí, které jste viděli na zařízení dříve - kůň, los, prase, kráva, přeškrtnutý pes. Vytáhněte lístek z trubky a zapište si siluety jiného zvířecího kódu , který je na kusu papíru ( velbloud, jelen, klokan). Toto je zvířecí kód pro pyramidu ve druhé stodole, takže se tam teď musíme vrátit. Ustupte, klikněte na kliku dveří a opusťte stáj. Venku odbočte doleva a na exitu a na mapě města jděte do

The barn

Jděte 3x vpřed, otočte se vpravo, projděte do stodoly,otočte se vpravo,2x vpřed, otočte se vlevo, 2x vpřed, otočte se vlevo, 2x vpřed, otočte se vpravo a vyjděte dveřmi ven. Jděte vpřed do druhé kůlny a vejděte dveřmi. Jděte vpřed a vyjděte z kůlny druhými dvojitými dveřmi. Venku odbočte doprava, vpřed, odbočte vpravo a vpřed zpět do kůlny s traktorem. Otočte se 2x doleva a prohlédněte si pyramidu s trojúhelníky na zadní straně sedadla traktoru. Seberte pyramidu a nyní klikněte na 3 trojúhelníky, které vám dají velblouda, jelena a klokana. Shora dolů, zleva doprava jsou trojúhelníky očíslovány A1, B2, C3, D4, E5, F6. B2 = Velbloud, D4 = Klokan a F6  je Jelen.Takže klikněte na trojúhelníky B2, F6, D4  . Pyramida se otevře a vy získáte nové místo na mapě, Noemova hora a její souřadnice. Vraťte se k exitu a na mapě města nyní přejděte do

The Noah Mountain

Jděte 3x vpřed přes lesní cestu k modré elektrické kabině a stožáru vpravo. Jděte úhlopříčně vpravo a pak jděte po lesní cestě 10x vpřed až na konec, abyste byli na vrcholu hory. Nahoře odbočte doprava a pak se dvakrát podívejte dolů skrz křoví . Carol vidí dole ležet tělo. Dvakrát ustupte, zahněte doprava, třikrát vpřed, zahněte doleva a poté 2x dopředu/dolů. Otočte se doleva a jděte 3x vpřed, abyste byli u těla. Podívejte se na tělo zblízka. Carol konečně našla zmizelého Keva Walthina. Ustupte, otočte se a vraťte se 3x vpřed a zahněte doleva k exitu . Carol jde nyní na policejní stanici oznámit, že našla tělo Keva Walthina. Poté se dostanete na mapu města, přejděte na

Verona Fors

Promluvte si s Veronou. Verona přiznává, že znala Pierra a Keva. Mluvte o jejich vztahu. Na konci rozhovoru dá Carol obrázek krabičky. Tuto krabičku se čtverečky na víku jsme již viděli v Holiday House . Otočte fotku a přečtěte si zprávu od Keva na zadní straně. Rozlučte se a vraťte se do

The holiday house

Vstupte bočními dveřmi na verandu a jděte nahoru, jděte vpřed do levé ložnice. Otočte se doprava k posteli a nočním stolkům. Krabička je na levém nočním stolku. Než si vezmete krabičku, prostudujte si v inventáři fotografii, kterou jste dostali od Verony. Takže v inventáři klikněte pravým tlačítkem na fotku a na fotce vidíte krabičku ze zadní strany, vidíte tedy zbarvení ve čtvercích na víčku obráceně. Levý velký čtverec na fotografii je zelený. Pravý velký čtverec na fotce je fialový. Malý horní čtverec na fotografii je fialový. Malý spodní čtverec na fotografii je oranžový.  Odložte fotografii a pak si přibližte levý noční stolek a zvedněte krabičku. Otočte polohu čtverců a vybarvěte čtverce: fialová na levé straně, zelená vpravo. Nahoře oranžová. Ve spodní části fialová. Krabička se otevře. Vezměte starý telefon Nokia , zapněte ho a přečtěte si všechny chatové konverzace Keva a Pierra. Nyní je vše jasné. Ustupte a odejděte z místnosti a sejděte dolů. U předních dveří Carol narazí na Pierra. Během rozhovoru se Pierre přizná, že zabil Keva a vyhrožuje Carol. Až budete mít opět kontrolu nad Carol, vezměte si sáček bentonitu z inventáře a klikněte s ním na Pierrovi oči , hodíte mu bentonit do očí, nic nevidí, rychle otevřete vchodové dveře a utečte, venku jděte vpřed, otočte se doleva a klik na exit .Konec

screenshot

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář