Lamborghini Jarama
Jarama byla postavena na zkrácené platformě svého součastníka, Espadě. Neměla být tak nápadná, Ferruccio si všiml, že někteří majitelé nechtěli být ta nápadní, jako ti, co si kupovali Miuru, plánoval tak model se střídmějším designem. Tím se stala Jarama. Navíc byla stavěna, aby vyhověla americkým bezpečnostním a emisním normám.
Jarama se prodávala v letech 1970-1976, ale nebyla moc úspěšná. Automobil byl totiž moc těžký, první modely navíc nebyly moc kvalitně postavené, což se sice zlepšilo v sérii S (která měla navíc odendavací střešní panely), ale veřejné mínění si o Jaramě myslelo své, zůstalo tak jen u 327 vyrobených kusů. Jaramu nezachránilo ani to, že to byl pohodlný vůz na dlouhé cesty. Spolu s modelem Espada se Jarama stala posledním vozem s býkem ve znaku, který měl motor umístěný vepředu, výjimkou bylo pouze SUV LM002.
Technické údaje (1.série):
Motor: vidlicový dvanáctiválec, 3.9l
Výkon: 268 kW
Převodovka: pětistupňová manuální (u verze S se dala objednat automatická)
Zrychlení z 0-100km/h: 6.8s
Maximální rychlost: 245 km/h
Počet vyrobených kusů: 327 (obou verzí)
Cena ojetého vozu: 24 900 Euro
Fotogalerii naleznete ZDE
Autor: dawid