ratka
(bandy, 10. 01. 2009 00:24)
Chceš pochválit, že ? Udělám to s čistým svědomím. Primitiv nenapíše slova, která jsi napsala Ty. Nezdá se mi, že bys byla ochotna žít s primitivem a nevěřím, že jako primitivy vychováváš své děti.
v tomhle jsme každý jinde. Mně se například líbí věta, že člověk nemá právo zničit sebe a svět nukleární válkou, protože by to zasáhlo i nevinná zvířata.
jsem hrda az prilis :o) Nejradeji bych se mlatila pohrabacem po hlave kazdy den abych furt netrajdala v oblacich.
Mym partnerem je primitiv. A ja jsem taky primitiv. A moje deti jsou primitivni, nevychovane a chytre jak opice. pratele me otravuji a nudi. A ja dekuji osudu za to ze je mam a ze me jeste nenakopali do prdele s naprahem. Musim je hrozne stvat. Ale skutecny pritel zustane i kdyz me zna :o)) Nastesti.
Já dodnes nepoznal,která z mých iluzí je zbytečná.No a požadavky na jiné musíš mít vysoké. Jinak skončíš mezi těmi, co už nemají ani iluze. Přece nechceš, aby Tvým partnerem byl primitiv. Nechceš, aby Tvé děti byli hloupé a nevychované. Nevybereš si přítelkyni, která Tě nudí nebo, nedejbože, otravuje. Myslím, že jsi dost sebevědomá a hrdá na to,že se vždy kdy budeš chtít, můžeš pohlédnout do očí komukoliv.
Nerozumím dost dobře části věty "má raději zvířata než lidi". Slovům rozumím, význam mi uniká. Já nemusím mít rád lidi. Já mám rád člověka. A přesně vím, kterého. Ty ostatní bych mohl mít rád. Jen je ještě neznám. Úplně stejně mohu říct, že nemusím mít rád zvířata. Já jsem ochoten pohovořit o jednotlivém, psu kočce,morčeti či fretce. Živé tvory prostě nejde hodnotit jako jednu skupinu.
nemyslim si ze jsou horsi nez ja :o) Asi by clovek nemel mit zbytecne iluze a pozadavky na TY druhe.
...to je moudré, ani si to člověk, který má radši zvířata, než lidi, jako já :-), neuvědomí...
Mám dva důvody, proč lze věřit v člověka. Ten první je spíše filozofický. Jsou ti co věří v bohy, jsou ti, kteří věří v ďábla, proč tedy nevěřit v člověka ? Není to o nic lepší, ale ani o nic horší. A ten druhý je spíš praktický. V koho věříš, když se zamiluješ ? Opravdu zamiluješ. V koho věříš, když onemocníš tak, že jsi sám bezmocný ? V co si věřil, když si byl malý ? Přiznávám, že na světě není jiné , ďábelštější plemeno. Prostě proto, že neexistuje žádné jiné, které by mohlo být nositelem víry v cokoliv.
Víra v člověka? Ty si snad děláš prdel.Na téhle planetě neexistuje ďábelštější plemeno než je člověk. Existují samozřejmě vyjímky, ty jsou tu ale jenom proto aby potvrdily pravidlo.
Myslel jsem to tak, že by Bůh, který má lidskou podobu , řídil vesmír. Tato představa mi připadá scestná. Takové monstrum přece nejde uřídit. Kolik by musel mít náměstků, podnáměstků a jak rozsáhlý personál ? Ti tvorové by přece museli být vidět, když je jich tolik.
Nelze si splést víru a naději. Naděje je přece víra, že bude lépe.A pozitivní pohled na svět ? To znamená vidět věci nadějněji než ve skutečnosti jsou. Z toho vidíš, milý doktore, že mám dost vlastního myšlení, ale bez víry to prostě nejde. Jistě sis povšiml, že nehovořím o víře v Boha. Že se nezmiňuji o křesťanské víře ani o víře jiných církví. Což takhle víra v člověka ? Bez víry v úspěch se nedají stanovit cíle. A kam se snažit, když nevím, kam mířím ? To jsou aspekty mého pohledu na víru.
Myslím, že si pleteš víru s nadějí a pozitivním náhledem na život. Uvidíš, že až trochu postoupíš a získáš vlastní myšlení, nebudeš už víru tak moc potřebovat. Víra je jěco jako berle, čím dříve se bez ní obejdeš, tím lépe.
Připadáš mi v pohodě, taky to tak nějak vidím.
nemusi byt (ratka, 16. 12. 2008 11:05)
zadny tvurce a zadne stvorene zakony a pravidla. Vsechno co bezi muze bezet bez jakohokoliv zasahu zvenci. Vsechno muze byt v souladu. Vznik i zanik vesmiru. Opakovane cykly. ZApisovbani informaci do "vakua" nekonecne mnozstvi pocatecnych podminek pri vzniku zivota, pricemz ta NASE se stala vyberem tim ze doslo k pozorovani a sebeuvedomeni. Jak tem proces funguje je nepredstavitelne ale mozne. Pokud to funguje stejne jako mikrosvet.
A nikdo nemusi ridi ani dohlize ani trestat a ani odmenovat. Vsechno bezi pres nasi mysl. Sami se navazujeme na "svoji uroven". Sebeuvedomujeme se a zarazujeme kam patrime automaticky.
Pak vsechny ty biblicke a mysticke texty muzou mit ukol dovest sebeuvedomeni lidi na urcitou "uroven". Nekam.
V případě stvoření slepice by musel být stvořen také kohout, kdežto u vajec to je zcela jasné.
Nerozumím otázce řízení vesmíru v lidské podobě. My také vychováváme děti k obrazu svému a někdy se nám nepovedou( není můj případ), nemusí vypadat jako my, když máme šikovného kominíka..
Už by to chtělo to povídání rozjet. Nějak to spí. Tak tedy uvažuji: Stvořitel udělal dokonalé přírodní zákony. Pokud by nebyly, tak vše zbuchne.To odpovídá i biblickému "na počátku všeho bylo slovo" tedy zákon, návod, plán, výrobní výkres....Dále uvažuji: kdo dokázal něco tak dokonalého jako tyto bezchybné zákony (až na pár drobností, např. pánské bradavky a chybě na dámách se nebudu zmiňovat)musí být sám dokonalý. Pokud udělám dokonalý zákon a sám jsem dokonalý, nemohu vlastní zákony porušovat.Pokud bych musel dělat něco jinak než je pro hmotný svět zákonné, bylo by to porušení. Proto umělé vytvoření hotového živého tvora, který se má pouze rodit, nemohu použít stvoření- nemohla by tedy vzniknout slepice, ale musela se narodit, vylíhnout. Něco jiného je stvoření u bytostí nezrozených (andělé, duchové,....). Tam platí jiné zákony. Podle svého zákona musel "stvořitel" postupovat vývojem, jak nám poněkud zkresleně předvádí pan Darwin. Při dnešním vědeckém poznání je nám už jasné, že to tak mohlo být, protože z té zárodečné prvotní buňky lze úpravou vypěstovat cokoliv. Záleží na tom určitém kódu do ní vloženému. Pokud tedy stvořitel namíchal jakýsi koktejl, ze kterého vznikl život( první zárodečné buňky), není to proti jeho zákonu. Dále už to mohlo jít cestou skoků, ne vývoje (na ten je existence tohoto vesmíru moc krátká), protože se DNA ani její předchůdce kódově nevyvíjí, pouze skoková změna vytvoří zcela jiného jedince.Tím myslím, že se ta první slepice mohla narodit třeba z krokodýlího vejce... Jedu na Tramín, takže úvahy jsou dost odvážné...
Tys to tedy rozčísl. Kterého z Bohů si měl na mysli ?
O tom by se mělo podebatovat.
S tím vejcem to není tak prosté. Kdo tedy snesl to vejce? Problém je v tom, že nevíme, jestli Bůh stvořil vejce, nebo slepici. Ale to je v podstatě dnes už nedůležité.
A proč by nemohl vesmír existovat jen tak. Bez toho, aby jej řídil někdo v lidské podobě. (Bůh přece stvořil člověka k obrazu svému)
to Leon (pevasa, 04. 12. 2008 13:05) Bůh, v podobě jaké nám ho líčí církve, neexistuje. Byl by to hrozný despota a tyran. Když Ti řeknu, že mě musíš milovat, co z toho vyznívá? Že jsem buď teplej(což asi není), nebo si nárokuju něco nesplnitelného. Milovat na rozkaz prostě nelze.A milovat ze strachu před trestem také ne. Většina návštěvníků kostelů a synagog tam chodí proto aby nebyla zatracena (tedy ze strachu)... a koná úkony jejichž smysl jim uniká. Jiná věc je cosi nejdokonalejšího ve vesmíru, či vesmír sám. Tam je ta nejvyšší inteligence nepopiratelná.Pokud tomu říkáme Bůh, pak určitě existuje. ja to rozcisnu (Leon, 03. 12. 2008 21:45) Buh existuje bez debat. Realysta (pevasa, 02. 12. 2008 07:53) Otázka vejce a slepice se tu už kdysi řešila a došli jsme tak trochu k závěru, že první muselo být vejce. Jakékoliv i jednobuněčné. Ono totiž obsahuje zárodečné buňky, ze kterých lze "stvořit " prakticky cokoliv změnou části DNA či jejích jednoduších fází.Kdyby byla první slepice, potvrzovalo by to existenci boha, protože by jí musel stvořit. Takto se odsouvá do "stvoření" jen ta prvotní buňka.Jinak to, čemu se říká bůh, má být nestvořené a nepočaté( věčné), takže pokud jsme si něco stvořili, pak to může být mýtus, pohádka, duch....,ale nikdy ne bůh. Realysta (Bandy, 29. 11. 2008 14:35) Tvá úvaha je naprosto v pořádku. Jenom Saty říkala, že věří v něco. Ne v Boha.To něco si stvořila sama a věří, že to co stvořila tvoří svět, ve kterém žijeme. S vírou je to těžký. Bez víry nejde normálně být. Věřím, že se uzdravím. Věřím, že dívka přijde na schůzku a věřím, že Sigma neprohraje. Jak jde žít a nevěřit ? Nebo věřit jen sobě. Já nemám ani kopačky ani podprsenku. bůh stvořil? (realysta, 29. 11. 2008 01:59) Bůh stvořil....? Anebo i my stvořili a tvoříme Boha? Bylo dřív vejce nebo kuře v té podobě, jak je dnes známe? A přes tuto otázku existuje jak vejce, tak kuře... ro Dr. House. (Saty, 26. 11. 2008 12:25)
Já s Bohem nemluvím, ani mu nenaslouchám, ale věřím v něco, co je nad námi. Něco co stvořilo vesmír i nás, něco, čemu jsou lhostejné naše prosby, bolesti a pláč. Něco, z čeho jsme vzešli a kam se zase vrátíme. Co řekneš o mně?
Na co člověk nestačí, hází na Boha...Bože pomoz, zařiď, udělej tohle nebo tamto za mne. Když zůstávají prosby bez ozvěny, obrací se někteří na Satana. Stejný ticho, ale lidi prosí dál. Je zajímavý sledovat, když se třeba věřícímu člověku podaří udělat maturu, nebo dostat za partnera toho, koho si přál, budou tvrdit, ža za to nemohou oni, ale Bůh. Nevěří, že to byli oni, kdo uspěl u zkoušek, nevěří, že o dobré partnerství se zasloužili sami. Když nevěříš v sebe, vlastní život se posouvá někam do nereálna, ale oni jsou šťastní myšlenkou, že jejich životní kroky nedělají oni, ale dělá je za ně jejich Bůh. Oni starostlivého Boha potřebují, nechť jim je přán.
Ten kdo mluví s Bohem je věřící, ten kdo Bohu naslouchá, duševně vyšinutý.
Když nevěříš v sebe a vyzveš na pomoc ďábla a on nepomůže, může vzývat boha. Když vzýváš boha a on nepomůže, musíš přece jen věřit v sebe...
Již víc jak čtyřicet let mám stejný plán. Lehnout do betle a zamyslet se. Jenže vždy se do toho přimotala ženská. Milenka, manželka. Později syn, dcera. Dnes vnouče. A já pak usínám první bez přemýšlení. To už nestíhám.
máš, Satynko. Lidé by si měli uvědomit tu nádheru kolem sebe a ne jen nadávat, škorpit se, pomlouvat.Vždyť žijeme nyní jen jednou a není naším úkolem se honit za hmotnými statky. Když nám pak ta zubatá koukne do tváře, poznáme správnou cestu....Ta není v létání za Bohem ani majetkem. Je to obyčejný lidský život s jeho starostmi i radostmi.
Tak jak jsi to napsal je správné Boha i život brát. Člověk by měl žít tak, aby necítil potřebu lítat do kostela ke zpovědím a zpovídat se tam z hříchů. Mnohdy je církví prohlašováno za hřích i to, co hříchem není. Do kostela se taky ráda podívám, když jsme někde v jiném městě a mám čas, ale jak říkáš ty...jako na kulturní památku. Můj kostel a svatostánek je příroda a nebe nad hlavou.
praktikuji už více jak 40 let denně. Bez farářů a dogmat církve. Pouze si večer, jak je napsáno v Bibli, zalezu do postele a zamyslím se nad sebou a uplynulým dnem. Co jsem udělal zlého, dobrého, zda jsem někomu neuškodil, někoho neurazil. Nad tím zjištěným se zamyslím a snažím se chyby příště nedělat.Podle mého názoru to stačí. Do kostela zajdu pouze při návštěvě cizího města a z důvodu studia historie. Výzdoby jsou super, ale se službou Bohu nemají nic společného (nezobrazíš svého Boha).
Niterní sounáležitost se vším co je kolem něj, lidmi, přírodou, vesmírem, to je víra v Boha. Klanění a fanatické uctívání určitě není Božím záměrem, stejně tak jako neustanovil církev jako svoji mluvčí na Zemi. Pevaso, pár slovy jsi vystihl podstatu věci, díky.
nás Bůh stvořil, určitě ví co stvořil.Proto pokud by nám chtěl něco říci, řekne to abychom pochopili všichni bez vykládání církevními hodnostáři. Pokud nám nic říci nechce, asi na nás žádné speciální požadavky nemá.Při případném hodnocení by pak určitě nebylo důležité zda člověk fanaticky Bohu "leze do...", ale jak se člověk choval a jaký byl.Kdyby totiž bylo to lezení důležitější, byly by popřeny veškeré Boží vlastnosti, jak nám byly vykládány....
Na hřebíku ve zdi visí suchá kytičku z loňského podzimu. Občas sfouknu prach. Nezahodím, pořád má barvu. Už jsi někdy zkoušel zahodit bumerang?
Svatý svatým i u tance na oslavu rovnodennosti, pohan pohanem s oplatkou v puse zalitou vínem.
Kdysi jsme si spolu psali o hřebíku ve zdi :)
Ty přece nesnášíš jakákoliv omezení tak proč je nezahodíš??????????????????????????????????????
Křesťanská morálka? Ještě jde za pár korun do kostelní pokladničky, nebo za pár zdrávasů smáznout jakýkoliv hřích? Já to totiž nevím, nechodím tam. Pro mne jsou přijatelnější pohanské zvyky.
Snažil jsem se komunikovat na základě všeobecně tedy většinově uznávaného - hřích - lidské slabosti ve vztahu ke křesťanské morálce např. nesesmilníš a tak. Mohlo mě napadnout, že tato pravidla u tebe narazí :)
Jaký jsi vím, taky ale vím, že umíš hezky psát a to co napíšeš sedí. Snažím se pochopit význam slova "hřích". To co je lidské,přece hříchem není a nemůžeme to tak nazývat a to co je nelidské, jsou nepěkné lidské vlastnosti za které by měl následovat trest. Asi to s tou tvojí hříšností nebude tak zlý. Piš, piš, nebo tě sežere myš.
Di ty, myslím, že si to tu ukočíruješ více než dobře:)
Myslím, že mi ta několika měsíční nepřítomnost dala uritý odstup bez kterého by to asi nešlo, tak se třeba někdy podělím o své názory, ale nesmím to přehánět, víš že jsem jen hříšný člověk :)hm, to jsem si taky ujasnil ale to je na jiný stránky
Líp to snad ani nešlo napsat, díky. Potřebuji tě tady Jirko.
pokud bůh existuje tak pro něj lidské chápání není rámcem jeho jednání, pokud tedy bůh je v podobě boha milosrdného - budou ho zajímat skutky. Bible , korán, i vše ostatní je vytvořeno lidmi, proto tam najdeš lidské slabosti, proto bůh nic nesepsal - nerozuměli bychom tomu.
Chci tím jen říct, že pokud se trápíš osudem
" nevěřících " už teď jsi překročila to lidské a přiblížila se tomu božskému. Měj se
Nemýlíš se často. Nemýlíš se skoro nikdy. Jen teď se pokusím uvést věci na pravou míru. Do hospod a hospůdek chodím jen s úmyslem pojíst. Popíjím skoro všude jinde. A je-li Olymp nebem, pak s Bohy popíjím nektar z ambrózií. A je mi sakra veselo. Ne, neřehtám se. Jen stále tiše usmívám. Jako ti kolem. Nebo to není nebe ?
A nejraději hraji v Rudolfinu. Chodí tam fajn lidi a mají dobře naladěný piano (Jiří Šlitr)
Ty do nebe nemůžeš přijít, protože bys tam určitě otevřel hospůdku a to už by nebylo nebe, protože by tam bylo moc veselo a to se v nebi nenosí... takže buď rád, že máš kamarádku, která ti otevře dveře tam, kam patříš. Neboj, je tam samá lepší společnost a nuda taky ne.
Neboj. Spasena budeš. Ty v něj uvěříš a máš do nebe první třídu. My druzí jsme v hajzlu. Co si počnu nespasen ? Peklo v naši hospodě je dost zajímavý.
Šeptej tuto otázku spolu s modlitbou, říkej ji nahlas, nebo křič. Až ti Bůh odpoví, přijď nám to říct, byla bys prvním člověkem. Hříšní jsme všichni, věřící jsou rozděleni na různá náboženství a víry a nevěřící? V koutku duše také věří. Jak tohle chce Bůh řešit a nedopustit se nespravedlnosti, je mi záhadou. Podle mne ať věřící, nebo nevěřící, bude odměněn podle toho jak žil.
Bože slibil jsi že prideš na zem pro nas hrišne a vemsš nas do nebe kdo tobe uveři bude spasen a co ty druhe co bude snimi
A
Bůh nestvořil ani jednoho z andělů. Jsou to nehmotné bytosti, které byli přítomny už u stvoření hvězdné oblohy.I církevní znalci připouští, že paralelně k našemu světu, je svět andělů.
Angel = posel.
No a Chuck Norris, nejsi daleko. To je vůl jak anděl.
Tak si to precti jeste jednou mas to hned na zacatku kdy tvoril andele. BTW nezapomen ze na to uz davno koukal chuck norris!!
Ta hrubka mě rozesmála,dík.DD))Jestli jsi hodný,nebo ne,nakonec posoudíš ty sám.Nikdo to za tebe neudělá.
Opravdu podnětný pohled na bibli. "Budiž světlo", řekl Bůh v první den a pak ještě 5 dní pracoval a sedmý den odpočíval. To v bibli je. Kdy, ale stvořil andělíčky, ze kterých se stali později i ďáblové až po samotného Lucifera ? Nebyli v jeho partě už když začínal tvořit svět. Nepřisírali mu od začátku ? A on to pak neuřídil a vymklo se mu to. Tak se o tom v Bibli nemluví. Pro jiístotu.
Také jeden z možných rozhovorů s Bohem. Nikdo nespočítá, kolik podobných otázek bylo Bohu položeno a odpovědí na všechny bylo mlčení.
Bože, proč čestný, upřímný, nevinný člověk musí často trpět? Proč je zavražděn ve válce zanechává po sobě malé děti? Proč mu někdo zabije tyto děti, nebo někoho blízkého? Proč trpí bolestivými chorobami...?
Bůh: "Cožpak jsi nečetl Bibli? - Je v ní odpověď. Vše dobré na světě je ode mne. Vše co je na světě zlé pochází od Zlého (Ďábla).
Otázka: Jsi, Bože, náš milující Otec? Vševědoucí a Všemohoucí?
Bůh: Ano jsem.
Otázka: A proč jsi tedy milující a Vševědoucí Otče stvořil Ďábla?!
Konstatování Nepochází tedy, Bože, všechno zlo od Tebe? Nejsi pokrytec?!
Jo, bude to tak, jak píšeš.
Elend (Bandy, 06. 06. 2008 23:16)
Stejně jak progres zanechává své pozitivní stopy v pozitivních vztazích lidí, stejně progresivně se vyvíjí i to negativní. Můžeš stokrát vyměnit zámek za lepší. Zloděj najde ce stu jak ho otevřít. Ale to je vývoj. My dobří (tam se řadím) nesmíme přestat bojovat proti těm špatným. (tam si myslím, nepatřím).
Kdo ovšem posoudí, jestli mi jsme ti hodní ?
jéééé,tady je vše ztichlé pouhým bytím,snad abych taky pro jednou držel hubu..
Je jen málo lidí, s kým mohu sedět a beze slov si všechno říct. Patříš mezi ně, jen tady ty slova být musí. Díky.
:))))To je hezky pověděno..)) ..medovou barvou:)) Ale spíš bude psáno pouští a kamením..) Já tě mám rád z tvé podstaty, aniž bych tě kdy musel vidět, vnímám tě bez ohledu na vzdálenost a vím, že spolu komunikujeme intenzivně, beze slov a bez přenic a vysvětlování. Stav BÝT je mocnou vnitřní silou. A nejde mi primárně o nic takového, abych dokazoval co je a není do jaké míry propagandou, mystifikací, překombinovaným lidským rozumářstvím...to nejlepší je zřejmě to "obyčejné" - stačí mi, že jsi:))
Ahojky Elende, já jsem si hned neuvědomila o co se jedná, ale už jsem v obraze. Možná máš pravdu s tou propagandou, nebo mystifikací, ovšem jestli je pochybování a hledání jiné verze mystifikací. Člověk už je takový, že když se začnou objevovat trhliny, hledá co za nimi je. Máš pravdu s tou svobodou, čtu jedno i druhé, ale mojí cestu to nemění, jen se utvrdím v jednom, -vím kam patřím a vím proč se mnohé děje. Mám se tak, jak si zasloužím, někdy fajn a někdy průser a tak to asi se mnou půjde, dokud se mi nezklidněj hormony. Je to zvláštní, někdy se mi k určitému slovu, nebo jménu připlete barva. Tvůj nick vidím napsaný medovou barvou a nevím čím to je. Jak se máš ty?
Dost dobře nerozumím tomu, co pro tebe znamená vidění neustálého progresu na Zemi. Pokud je to zmravňování člověka, vůle být přirozeně dobrým člověkem se snahou pomáhat druhým a ne je degradovat, potom máme určitě stejný pohled. Ale tato cesta není zdaleka tak oblíbená, aby se mohla nazvat neustálým progresem. Je totiž nepohodlná, vyžaduje vnitřní úsilí nemít v centru pozornosti jenom sebe samého, proto je z pohodlnosti hojně odmítána. O tom je potřebné hovořit.
Ahoj.))rád tě taky opět "vidím". Jedná se o video které máš pověšené hned nad těmito komentáři. Určitě je působivě zpracováno, nicméně je povahy propagandistické, což my /v tuto chvíli ty i já/, jak vyznělo již z dřívějších našich výměn názorů, nemůžeme svým svobodným duchem jen nekriticky přijímat, jelikož si oba ceníme nejvýše vnitřní svobody. I když oba zdánlivě na "opačných" březích, ale i toto je velmi relativní. Můj apel je znovu a zas na životnou svobodu lidské bytosti, která může nabývat moudrosti pouze ze skutečného stavu věcí. Jak k nim docházet je předmětem našeho celého nelehkého putování po Zemi. Doufám, že se ti daří dobře:))
Zplanění lidského všeho co popisuješ je jev, který nepozoruji. Já naopak vidím neustálý progres. Že bych byl naivní ?
Ocenil bych, kdybych slyšel "já".A pak názor. "My" je pro mne nepoužitelná kategorie. Zní mi to jako dělnická třída nebo tak nějak. Vidíš to už z toho, že teď si my dva nemyslíme totéž. Nuže nekydejme. Pojď pohovořit. Zajímáš mě
Ahojky ELENDE, moc dlouho jsi tu nebyl. Mluvíš o nějakém videu, nemáš na něj odkaz? Neviděla jsem jej a proto se k tomu nemůžu vyjádřit, ale podle toho jak mluvíš, tuším co to asi bude.
Video "Duch doby" odhalující křesťanství na počátku věku Vodnáře jako falsum ,je opravdu úsměvné. Takto mohou vzniknout desítky teorií kupříkladu o nesmrtelnosti chrousta:)) Stačí si určit těžiště toho, co chci vyzdvihnout a popřít a potom už pouze přizbůsobuji vše své teorii. Nic nového pod sluncem. Bohužel je to hlavně výsledek zplanění lidského úsudku, rozumu, citu, vzdělání, nadhledu, pokory, studia, tříbení, zmravňování, obezřetnosti, duchapřítomnosti, členění vědomostí, vlastní zkušenosti, oběti, lásky, modlitby, dialogu se Stvořitelem...je toho tolik co nemáme v sobě ani za mák zvládnuto, a chceme hned okamžité "světlo" z pár minut videa, kde existuje pouze totálně tendenční manipulace s NEVĚDOMOSTÍ člověka:)) Zkuste si spíš položit otázku kdo a proč to tak nastavuje a jaký cíl tím sleduje. Už teď bych ale směle řekl, že to vůbec nebude k vašemu prospěchu. Každý člověk je jedinečná bytost s mohutnými vlohami duše. Nenechte je spát a probouzejte k prospěchu vám i vašemu okolí. Nenechte si kydat hnoje do hlav, na to jste před Bohem příliš cenní:))
Jsem rád, žes mi uvěřil. Nebuď smutný z toho, že Tě vojna s východňarama jazykově nepoučila.2 roky. Já žil mezi maďarama dvacet let a nejsem na tom líp než Ty.Rozumím jim, ale nebéknu. A to nás čeká pondělí. Měj ho hezké.
S těmi stoličkami máš asi pravdu.Vida vojna s východňárama mě nic nenaučila.To neva.Ten měsíc..napadlo mě to,to je vše..ahoj
Příběh určitě nepochází z východního Slovenska. Tam se to nerýmuje. Tam nejsou židle, ale stolky a jsou mužského rodu. A ještě šamerliky. Stoličky vŕzgajú víc na západ. Tak kolem Martina. A až po Bratislavu.
A měsíc schován ve stínu noční oblohy. To mě dostalo. Na to má představivost nestačí. Jedině , že by to byl text nějakého šlágru. Tam je možné všechno.
Tančíš na moc tenkém ostří nože
který nikdy nikoho nerozsekl..
Ale může sám sebe pokud se nebojíš.
Je fajn že si s někym taky občas porozumim,už mi ze sebe bylo na blití...
opravdu nevím..jen plácnu..
tyhle kecy o karmě,hříchu...jsou
lží i pravdou...co je skutečně co?
Vždyť i měsíc se nám teď určitě směje jako blázen..je ve stínu noční oblohy,prevít jeden ..může za to snad slunce?
Ochutnávka ze stromu poznání nebyla hříchem...byla přirozenou akcí nevědomého lidského ducha.Lpět na mozkem vyšlechtěných nesmyslech je hřích.Co ty na to?
Jsou ještě zásady a zahrady. Já říkal, že základem slova je "stst". Zní to jako české sloveso "stát" a je mu velmi příbuzné, ale není to vončo.
A ještě je posada.(Nemá nic společného s posedlostí. Jen slovensky se to podobá) Ale tam taky není "stat". Pevné místo k stání.
Nemyslím erekci. Tam je stání motivováno jinými prostředky a technikami.
No a pak je ještě násada, asi se sem nehodí, ale líbilo se mi jak se rýmuje.:-DD
Bandy, myslím že se shodnem. Kde je tvoje podstata pevného kroku? Určitě tam, kde moje.;-)
A PODSADA bude asi ještě pod PODSTATOU, že, jo, já jen, abych v tom neměla bordel:-D
Je jediný překlad počeštěného slova podstata do češtiny
Podstata = základ. A vysvětlete si to jak chcete.
Základ slova je "stat" což popisuje něco udržitelného ve vzpřímené poloze. ( V angličtině Statue je socha) Česká předpona "pod-" určuje význam tak, že stát se musí ne něčem co mi vzpřímenou polohu umožňuje. Takže fráze :"v podstatě" neznamená nic jiného než slovní spojení :"od samého základu"
DD))
Takže jsi tu ty a tvá podstata.Kašli nyní na podstatu,co jsi TY?
Nic ve zlém...hezký jarní podvečer
Lze nějak definovat slovo "podstata"? Uvedu pár příkladů: "V PODSTATĚ nechápu význam slov, PODSTATA existence světa, znamená to v PODSTATĚ
soubor, význam slova v PODSTATĚ neexistuje, hledám hlubokou PODSTATU slova." Já si to laicky přeložila, jako "jádro věci", nebo něco pevného na čem stojí slova, myšlenky, nebo dokonce ty a nebo já. Takže na tvoji otázku, kdo je vlastníkem mé podstaty odpovím: Vlastníkem své podstaty jsem já a jenom jááááá!! Podstata je pro mne něco jako pevný pilíř a tak moje podstata je od boků dolů a závisí na ní můj pevný krok. Jak definuješ podstatu ty?
DDD))děkuji za přání,vím,¨že bylo myšlené upřímně..
DDDDD))))nech si svou podstatu...hihi...a kdo,nebo co je vlastníkem tvé podstaty?
Tu knihu jsem nečetla, tak možná proto ti nerozumím. Jelikož myšlení nás dvou je odlišné, nemůžu odhadnout, že bych rozuměla tak jako ty tomu, co je v té knize psáno, zvlášť když dodáváš, že při čtení se není o co opřít, zastavit se a na něco se posadit. Asi by to dopadlo stejně, jako kdyby to četl zlatý retriewer. Nechám si raději svou podstatu nenakaženou věděním a budu jen sama sebou. Dneska má svátek Radek. Nevím jestli jsi křtěný Radek, nebo Radoslav, ale to neva, přeji ti aby byl pro tebe dneska krásný den, ať máš svátek, nebo ne.
"Hromadění majetku" není novým smrtelným hříchem.Svědci Jehovovi přichází s takovými inovacemi. A ještě sekta říkající si Salviši. Předělávat základní kameny křesťanské mytologie a terminologie je podobné, jako když mistr Bean předělával obraz mistra.
A k tomu: Nevěřím, že hromadění majetku je hřích. Naopak. Hromadění majetku je povinnost. Nemám-li nahrabáno, těžko pomůžu těm chudým.
A ještě Tě, Saty ,poopravím.
"Horší už je, když svou víru začne k něčemu zneužívat," To cituji Tebe a nesouhlasím. Se svou vírou ať si dělá každý, co chce. Jen nesmí zneužít
m o j i víru. A tu Tvoji hlídám jak oko v hlavě.
To,že člověk hromadí majetek není hříchem,nýbrž jeho "přirozeností".Všechny tzv.hříchy následují a jsou vlastně odvozené od prvotního hříchu,pádu Adama.Je to vědomí,mylně se pouze ztotožňující s tělem.Jen jako tělo se pak uvědomuje a dle toho následně i jedná.Saty,pořád si nerozumíme,nikdo si nemůže uvědomit "svou" podstatu,lze jí pouze být.Nežiju vůbec příkladně,a už pramálo podle nějakých učení či dogmat,ikdyž musím upřímně dodat,že kniha Allana Watze Cesta Zen mě opravdu oslovila.Je to cesta,po které se nedá vlastně kráčet.Už při pouhém čtení se není o co opřít,zastavit se a na něco se posadit.Je to jako klenot,který nikdo nevlastní.My nemáme vědomí,jsme vědomím.Rozhodujícím v životě je,jestli se tak i prožíváme,nebo o tomhle z pozice mysli jen přemýšlíme a dohadujeme se.
Jinak přeji hezký,ikdyž zimní den.
Také si myslím, že není dobré někomu víru vymlouvat. Věřit v "Něco" je právo každého. Ať si věří třeba v Alláha, Universum, nebo třeba v patník u cesty. Hlavní je, jaký je to člověk a jak se chová k ostatním. Horší už je, když svou víru začne k něčemu zneužívat, třeba jako mocenský nástroj, nebo k zastrašování. Řekni mi třeba jak si vysvětlíš nový smrtelný hřích...hromadění majetku? Od jaké částky to je hřích a od jaké částky ještě není ? Každý člověk hromadí majetek. Když je mladý, je jeho majetkem vzdělání a něco od rodičů, v pozdější době už toho má víc, má rodinu, dům, auto, je to také hřích? Bylo by moc otázek, ale dneska už to balím. Taky hezkou noc.
Jasně že život v prvobytně pospolné společnosti nemám zmapovaný, ale museli dodržovat
zákon smečky...zákon přežití. Desatero je vlastně zákon smečky převdený do lidské řeči
a mohl by se jmenovat: "Zákony dobrých mravů". I dneska, jak říkáš " v pokročilé době
slovutné civilizace" žijeme ve smečkách, jen se jim říká organizace. Organizace jsou
silné, co proti ní zmůže jedinec? Moc málo a tak jde a připojí se k organizaci,
která mu nejvíc vyhovuje a v které se cítí bezpečný, nebo hmotně zajištěný. Souhlasím
s tebou, že se od přírody vzdalujeme čím dál víc a jejímu hlasu už většina lidí nejen
nenaslouchá, ale vůbec mu nerozumí. Dám ti otázku, ty sis uvědomil svoje přírodní
kořeny a svou vlastní podstatu? Předpokládám že žiješ příkladně, jenže podle čeho?
Má na tom zásluhu Boží desatero, nebo tvoje vlastní svědomí, nátura, zkrátka "TY"??
Ahojky Leviathane, hezký příklad. Dalo by se říci, že tady se mohla stát jedna ze dvou chyb.
1) Bůh udělal chybu, že si vybral Mojžíše. Jenže když Bůh ví všechno, musel vědět jak deska
skončí, takže to asi nebude ono. 2) Mojžíš udělal nenapravitelnou chybu, že se nechal
unést vztekem a s Božím dílem udělal to co udělal. Asi moc velký respekt k Bohu
a nejsvětější věci neměl, když s ní fláknul. Co se týká psaných láskyplných skutků
a pak činů tomu přímo odporujících? Křesťanství, ale i jiná náboženství jsou plná
takových rozporů. Kdyby Bůh existoval, pak by ho nemohlo nechat v klidu všechno to,
co se jeho jménem dělo. Hezkou noc.
Moje představa (Bandy, 18. 03. 2008 23:40)
Lidé po dobu své existence sbírali zkušenosti.(To ostatně píše i Saty) Jejich formulace má mnoho variant. No a křesťané si ony zkušenosti přisvojili, vymysleli k nim pohádku o Mojžíších a jiných svatých a otcem myšlenky stanovili svého Boha.Výsledek pak nazvali "Desatero" a "Sedm smrtelných hříchů."
Já bych je v tom nechal.Dětem taky nebereš Karkulku. Je tak hodná.
Já zatím nenašel důvod, proč tyto dvě proklamace zavrhnout. Většina dobrých lidí se jimi řídí i když často nevědomky. Nenašel jsem ani důvod je měnit nebo rozšiřovat. Mohlo by se stát, že se jejich účinnost rozmělní.
Třeba znečišťování životního prostředí se pokusím vysvětlit jako přestupek vůči desátému přikázání:"Nepožádáš statku bližního svého". Voda, kterou piji, vzduch, který dýchám, krása, kterou vidím kolem sebe při procházce lesem, loukou je statek můj, ze všeho nejdražší. Zakal mi vodu, zakuř vzduch a vykácej strom. A jsem v prdeli. Tys o něj nejen požádal. Tys mi ho vzal.
Ty jsi v době prvobytně pospolné žila,že tohle můžeš věrohodně potvrdit?Určitě to nebylo tak spravedlivé,jak by se mohlo na první pohled někomu zdát.To ale nemůže troufám si říci nikdo z nás s naprostou jistotou tvrdit,jelikož nyní žijeme přeci v pokročilé době slovutné civilizace,pyšnící se snad vševěděním,pramálo si však uvědomující své přírodní kořeny a svou vlastní podstatu.
Zdravím.Jistě,i takto vznikala jakási první pravidla.Víš,jen taková vsuvka.Dovedeš si představit,když Mojžíš vystoupil na horu Sinaj (Hora Možíšova),kde mu Bůh předal Desky zákona."Hospodin nabádá Mojžíše:Bedlivě dbej na to,co ti dnes přikazuji.Nebudeš se klanět jinému bohu,protože Hospodin,jehož jméno je Žárlivý,je Bůh žárlivě milující.Hospodin řekl Mojžíši:Napiš si tato slova,neboť podle těchto slov uzavírám s tebou a s Izraelem smlouvu.A byl tam s Hospodinem čtyřicet dní a čtyřicet nocí;chleba nejedl a vody nepil,nýbrž psal na desky slova smlouvy,DESATERO PŘIKÁZÁNÍ".A on udělá to,že když sestoupí z hory a uvidí jak se lidé baví,tak ty Desky (nejsvětější věc,co mohl kdy mít) rozbije.Trošku vzlaštní ne?Asi tak vzláštní jako celé křesťanské náboženství,láskyplné a milující,a přitom zavražděných a umučených lidí se nedá ani dopočítat.Schválně,co tomu sama říkáš?Přeji ti hezký večer.
Když to vezmu z gruntu, tak už v prvobytně pospolné společnosti věděli, co je dobré a co špatné. Pravidla určoval sám život. Zákonitě bylo přežití celé tlupy závislé na spravedlivém dělení ptravy. Ten který ukradl něco co mu nepatřilo byl potrestán. Buď ho zabili a nebo ho vyhnali, což mělo stejný výsledek, poněvadž samotný člověk by nepřežil. Život lidí ve společenství přinesl pravidla, nikoliv Bůh. Lidé ty pravidla sepsali a aby jim dali váhu, připsali autorství Bohu. Nebyl to tak docela špatný nápad, ale ani to nepomohlo, zabíjelo se dřív jako teď a o krádežích a loupežích ani nemluvím. Kdo víc hromadil majetek a žil v nadbytku oproti ostatním, než vládcové, šlechta a nebo církev? Všichni víme jak se máme jeden k druhému chovat, jen je mezi námi rozdíl. Jeden tvrdí, že žije příkladně podle Božího desatera a druhý, že žije podle svého vlastního svědomí.
Hezký den vám oběma.
Je samozřejmě pravda,co píšeš.Ale jen to potvrzuje moje původní tvrzení,že církev má nová pravidla.Tak jako Saty napsala,že církev se staví na roveň Boha,což je též pravda.Církev se nám prostě modernizuje,jako již tolikrát,pro současné ale hlavně pro začínající mladé věřící.Přece v dnešní době nepotřebujeme ani desatero a ani hříchy,abychom nevěděli,jak se máme chovat,a jak máme žít.A pro ty,co to nerespektují,pro ty jsou tu zákony,zákony lidské(chceme-li světské),né nějaké pofidérní zákony nebo přikázání církve.Ve své podstatě,je tragédie,že v jedenadvacátém století,je tolik lidí,kterí ještě něco takového si přejí,nebo potřebují.Nechci vůbec rozebírat,který nebo jaký hřích je odvozen z toho původního,proč.Spíš jde o to,že církev udělá nebo vyhlásí cokoliv,aby si upevnila své postavení,a věřící to v klidu zkousnou.Dnes jsou to nové hříchy,ale co zítra?Představme si,jen opravdu pouze hipoteticky,že by zde na Zemi přistáli mimozemšťané.Jak by na to reagovali,a jak by vysvětlovali jejich vznik,taky boží zásah nebo vůle?Ale co kdyby oni žádné bohy neměli,bylo by to velice zajímavé,z čím by vyrukovali a nebo,jak by se vytáčeli.Ještě bych chtěl dodat,od desatera,přes hříchy a jiné a jiné rádoby filozofické rady,kteří poskytují a píší zpousta lidí,jak máme žít a jak máme myslet.Knihkupectví jsou jimi plná.Tak o nich si myslím,že to je jen manipulace s lidmi,a Bůh s nimi,co se jimi řídí.Zdravím a přeji příjemné úterý.
Nelze zapochybovat o jediné z Tvých vět, pokud nehovoříš o tom, čeho ses dočetl v brožurce římsko-katolické církve. Nevidím to jinak než že si četl v nesprávné knížečce. Žebys Ty četl nesprávně nepředpokládám.
Je deset Božích přikázání a 7 smrtelných hříchů. Basta.
To ostatní je apendix. Politický apendix.
Skutečnost, že lidé rozeznali hříšnost dalších deseti oblastí je posunuta o několik století. V době , kdy se postulovalo sedm smrtelných hříchů byla prostituce řemeslem jako každé jiné. Sex s dětmi byl sex jako každý jiný. Hříšný jen proto, že jeho cílem nebylo plození dětí. O životním prostředí církev nehovoří. O genetických změnách nemá ponětí. Ano. Ač nevěřící jako Ty, považuji Tebou popsaná jednání někdy jako hříšná, jejich hodnocení však není výplodem církve. Výsledky papežských výroků nemění evangelia. jeden z prvních papežů spal se svou sestrou. Borghia se jmenoval. Podle nepotvrzených údajů pak i se svou dcerou, kterou se sestrou měl.
Když jsem si o těch nových hříších přečetl v novinách,tak jsem tomu taky moc nevěřil.Tak jsem si sehnal brožůrku pro českou církev římsko-katolickou,a z ní to pak sem opsal.Všech 17 uvedených hříchů je smrtelných,a jsou každý vzlášť,není to jen kompilát z těch původních sedmi.Žel jsem si to nevymyslel,protože kdyby ano,tak by to bylo tak akorát k zasmání,bohužel takhle je to spíš k pláči.Já nejsem věřící,tudíž nějaké smrtelné hříchy mi můžou býti ukradené,jenže nic není černobílé.Církev je velmi silná a zároveň mocná světová organizace,tudíž vše okolo ní se nás všech dotýká,ať chceme nebo ne.Myslím si ,že každý (nepíši normální,protože kdo je normální) člověk,má v sobě nějaký morální kodex podle kterého žije,samozřejmě kromě danných zákonů.Pro mne osobně jsou body 9,12,17 takového rázu,že by se za ně mělo zavírat a nepouštět.S některými nesouhlasím.A zbytek hříchů pravidelně porušuji.Jen bych se chtěl zastavit třeba u bodu 8,já naprosto nedokážu přijmout to,proč by měl někdo zakazovat ženě,jak se má postavit ke svému těhotenství,je to pouze její svobodná volba,a jakýkoli zákaz nebo příkaz je jen zrůdnost (tedy kromě snad lékařů).Píšeš o shromažďování bohatství,já shromažďuji moc a moc rád,a v zájmu sebe:-D,a nevidím v tom vůbec žádný problém,tak jako ho nevidím u nikoho jiného.Pardon,tedy kromě církve,která je neskutečně bohatá,ale u ní to asi žádný hřích není.Jen tak pro zajímavost,Vatikán,tedy v podstatě jedno velké náměstí plus přilehlá zahrada leží nad prostornými podzemními chodbami.A tam každý (upozorňuji,každý) den přijíždí vlak plně naložený milodarů z celého světa.Ta dráha tam byla zřízena za druhé Světové války.O Velikonocích,až bude mít Papež vystoupení,tak by měl o těch hříších mluvit,tak uvidíme s čím přijde,ale myslím si,že je to už tímto danné.Zdravím a přeji hezký zbytek neděle.
Chodil jsem do první třídy, kdy jsem byl přinucen babičkou jít k prvnímu svatému přikázání (Někam patří velká písmena, ale o ty nejde). A tam jsem musel znát sedm smrtelných hříchů, které si vyjmenoval bezchybně.
Ě časem přibyli další je nabíledni. Jen nepíšeš odkud.Jen jestli se nejedná o kombinace sedmi základních. Jestli se nejedná o snadno zpochybnitelnou souvislost mezi tvrzením a církví.Sedm hříchů a desatero přikázání je vše co stojí jako vodítko církve k jejím cílům.
Umělé přerušení těhotenství je hříchem. Nikoli hříchem smrtelným. Sex s dětmi je obsažen v sedmém přikázání "Nesesmilníš". Prostituce není hřích. Hříchem je soulož jejím cílem není počít. A tady bych našel pár jemností.
A to co uvádíš jako nové smrtelné hříchy mi s církví vůbec nejde dohromady. Ale tam by to chtělo bod za bodem. Víš, jak rád bych shromažďoval nadměrné bphatství jem proto, abych ho mohl ropzdělit nuzným ? Hřích ? Nehřích ?
Smrtelné hříchy
Původní:
1)Lenost
2)Hněv
3)Pýcha
4)Závist
5)Lakota
6)Smilstvo
7)Obžerství
Časem přibyly další:
8)Umělé přerušení těhotenství
9)Sex s dětmi
10)Prostituce
Nové smrtelné hříchy:
11)Manipulace s lidskými geny
12)Provádění pokusů na lidech
13)Znečišťování životního prostředí
14)Přispívání k sociální nespravedlnosti
15)Ožebračování lidí
16)Shromažďování nadměrného bohatství
17)Obchod s drogami a jejich užívání
To jsou nová pravidla církve.Co se týká I+I,tak to jsem ukončil o něco níže.Stačí jen přečíst.Zdravím.
Nová pravidla církve ? Povídej. Rád se přiučím.Hlavně by mě zajímala souvislost s inteligencí a intelektem.
Zdravím.Píšeš,že církev se postavila na roveň Boha,ale ona již se dávno na tento post sama dosadila,kdykoliv řekne chvalte Boha,tak potažmo říká chvalte církev,a že je pružná,to nám již tolikrát předvedla,stačí se podívat na příklad Ježíše,Ježíš Kristus byl nepochybně člověk,a oni z něho udělali syna božího a posléze boha,protože se jim to za prvé hodilo,a za druhé to nutně potřebovali,aby si upevnili v té době pozice,tak jako nutně potřebovali Ďábla,geniální taktika,která skvěle funguje dodnes.To že je to dobrý tah na peněženky,o tom vůbec žádná.Spíš je daleko horší ta varianta zpovědi.Z tímto výmyslem udržovali a udržují svoji moc,je to nejlepší výzvědná činnost,jakou si můžeš přát.V těch nových hříchách je mimojiné to,že nesmíš být bohatý,aspoň jsem to tak pochopil,ono je to tak lehce zamotané,dá se to vykládat více než jedním směrem,tak tedy jak budou vysvětlovat své bohatství,na to jsem zvědav,teť bude mít Papež zase vystoupení,a bude o tom mluvit,tak se na to těším,až nám bude osvětlovat,jak máme po novu žít :-).Přeji ti krásnou dobrou noc.
Ahojky Leviathane, tohle je teda žhavé téma k diskuzi. Když jsem to četla, tak jsem
v první chvíli nevěděla, jestli mě nešálí zrak. Církev se postavila na roveň Boha
a rozšířila smrtelné hříchy. Když už jsme u toho, zasahování a pozměňování Božího
desatera by měl být také smrtelný hřích, leda by autorství Bible a desatera církev
připsala lidem. Mnooo, myslím si, že tak nějak to bude. Církev jde s dobou, nic naplat
a tak musí udělat i korekci v přikázání, aby to bylo aktuální. Kolik takových korekcí
už udělala? Není to tah na peněženky? Ono se z každého smrtelného hříchu dá vyzpovídat
a tak se možná kalkuluje, že davy feťáků, miliardářů, nebo prostých důvěřivých věřících
přijdou do kostelů naplnit pokladničky. Možná taky dojde na odpustky. Nějak se ve mě
všechno bouří, jdu si udělat kafe.
Jsem za jedno,inteligenci i intelekt jsme probrali.Co něco nového,jsou nové smrtelné hříchy,církev vkročila do nového tisíciletí,a tak vydala zase nová pravidla,co jim říkáš (Tedy kromě toho že káží vodu,pijí víno :-),zdravím.
Intelekt,je součást našeho vědomí, je to duševní schopnost získávat poznání po stránce
citové, kdežto inteligence je hodnota, kterou jsme získali životními zkušenostmi.
učením, praxí. Inteligentní člověk nemusí mít nutně intelektuální schopnost citově vnímat,
naslouchat druhého a být zdrženlivý v soudech. Necitlivé zasahování do práv druhého,
nebo hrubé chování inteligentního člověka k druhému, značí naprostou absenci intelektu,
jinými slovy: inteligent, ale hulvát a dacan. Ten, u koho jde inteligence ruku v ruce
s inteklektem, bývá vlastně nejlepší partner, přítel, kamarád, člověk. Znám hodně inteligentních lidí, ale lidí s intelektem už míň.
Leviathan. (Bandy, 05. 03. 2008 21:20)
Teď si mi objasnil zmínku o EQ.
Zdravím,chtěl jsem tím jen říci,že EQ na rozdíl od IQ,je o integraci,z části výchovou a danným okolím,i z části od narození.Vysoké IQ samo o sobě tak moc neznamená,prvotně záleží na schopnosti jedince adaptovat se okolí (to neznamená,že když budou okolo samí zloději,tak že bude sám zloděj,i když v české kotlině to zase by nebyl jediný případ :-).Záleží to na další spoustě jiných faktorů,já jen jsem chtěl naznačit,že inteligence a ani intelekt není naprosto celé bytí člověka.Jsou to základní stavební kameny,na které se postupem doby navazují další viz.rodina,zázemí,vzdělání,filozofie,skušenosti,ego atd.,s toho poté vzniká samostatný a ucelený úsudek jedince.Omlouvám se,že jsem vynechal slova víra a bůh,ale já tímto netrpím :-).Přeji ne-škaredou středu.
Pokud vím, tak IQ a EQ,nemají ani jednu společnou charakteristiku. Domluvili jsme se, že IQ je získáno od narození. EQ, je naopak vypěstováno výchovou. Je to v podstatě schopnost žít s lidmi. Zaměstnavatel potřebuje vědět, jestli dvě ženy s vysokým IQ jsou schopny řešit problém spolu. Jestli jsou schopny sedět v jedné kanceláři a nesypat si do kávy fujtajbly.
Není dávno, kdy pojmem IQ se označovala inteligence obecně. Jenže. Jak rozlišit matematika, který si neumí zapnout knoflík od špičkového umělce a řemeslníka schopného obrovských věcí. A najednou tu bylo inteligencí několik. Ta normální, pak ta inspirovaná a ta manuální. A další. Nevím, jestli jsem původní, ale nazývám to inteligencí pro vztah. Je o tom dlouhá řeč, ale času mám dost. Zdravím.
Zdravím,to že je inteligence člověku dána a že se nejde naučit,s tím plně souhlasím,jen bych trochu rozvedl píli,intelekt versus inteligence.Stokrát radši budu jednat s lidmi třeba méně inteligentními ale snaživými,než s jedním superinteligentním lenochem.Pak intelekt potírá inteligenci.Jen bych chtěl ještě dodat,že se to s IQ dnes moc přehání,člověka daleko lépe určuje EQ (Emocionální),různých testů IQ je moře,protože se za hodinu vyplní,sečtou se hodnoty a máme tu výsledek (paní,máte neuvěřitelných 150 bodů),člověk je hned spokojený a koza zůstala celá,u emocionálních testů se postupuje úplně jinak.Nejkratší doba je asi týden,jinak zhruba celý měsíc se vyplňují různé kolonky,co kdy,kde jsem denně udělal,a jak jsem se přitom cítil.Také proto se tento test vyžaduje,když skutečně o něco vážného jde (Piloti,potápěči a další skutečně nebezpečné a důležité práce).Asi nejlepší výsledky má v tomto případě Sorbona,měl jsem tu šanci,že jsem kdysi tento test postoupil,a můžu říci,že je to úplně něco jiného než klasický test IQ,kterých jsem vyplňoval snad stovky.Přeji hezký zbytek neděle.
Nechtěl jsem anonymovi opravovat jeho omyly.
S Tebou je to na férovku. Když uvěříš mému tvrzení, že inteligence je člověku dána a nejde naučit, pak jsme na společném stupínku.Prostě, komu není dáno...Intelekt je pak schopnost, jak ten dar rozvíjet. A vím, že dostatečnou pílí je možné intelektem docílit dojem inteligence. V druhé větě se mohu mýlit. V první nikoliv. Ale to víš sám.
Po přečtení tohoto příspěvku,se mi vybavil román Temno a F.L.Věk,taky krásně napsáno,dotvořeno barevným příběhem,leč,žel historie byla jiná než Jirásek popisoval,i když v románové formě.Ještě by se to mohlo přirovnat k Francouzké revoluci,to je možná lepší příklad,také nádherné idee,a nakonec vše skončilo na gilotině.Jako skoro vše,čeho se dotkla církev a její vyšší "celky".Přeji příjemný víkend.
Nerozumím anonymům. Stydím se za ně. Dnes jsem porušil svou zásadu a četl text od anonyma. A opět nesouhlasím. Velmi důrazně nesouhlasím. Jen s tím balením by se dalo souhlasit.
Balit se dá ledacos,dárky,zakoupené zboží.
Intelekt je založený na logice,inteligence je založena na paradoxu.Intelekt je analytický,snaží se vše rozebrat,abychom věc dokázali pochopit.Inteligence věci spojuje dohromady a z částí vytváří jeden celek-je to vlastně celistvé pochopení založené na tom,že části existují díky celku,nikoliv naopak.A celek není pouze souhrnem částí,je to víc než jen souhrn.Když vezmeme např.květinu a půjdeme s ní k vědci s požadavkem "Chci pochopit tenhle květ"Co udělá?Rozpitvá jej na jednotlivé části,které se dohromady skládají v jeden květ.Pak zjistíme,že květ zmizel a místo něj je zde jen několik sklenic s nálepkami.Květ byl rozdělený na části,jedna věc bude však jistá,nebude tam žádná sklenice s nálepkou "krása".Totéž můžeme udělat i s člověkem,vždy však poznáme jen rozpitvanou mrtvolu,u které bude zřejmé kolik obsahuje např. železa,vody atd,mechanismus těla,jak fungují orgány.To nejcennější tu však nebude a to život.Není tam to,co chceme poznat.Kde je ona životnost,křehkost,pulz života?Kde je onen nádherně živoucí květ,který svou krásou těšil celičký svět?
Když byla růže květem,vypadala naprosto jinak a koloval v ní život.Byla plná přítomného okamžiku a v jejím srdci tepal život.Byly tam všechny části,ale nedá se říci,že potom by to byly stejné části.Nemohou být stejné,protože existují v celku.Intelekt pitvá,analyzuje,je to nástroj vědy.Inteligence je nástrojem skutečného náboženství,protože spojuje dohromady.Největší duch.nauka se nazývá jóga,je to metoda založená na spojování.Bůh je největší jednotou,spojením všech věcí.Bůh není osoba,je přítomností,přítomným stavem,v němž celek funguje v naprostém souladu-stromy,zvířata,lidé,země,hvězdy,vesmír,vše je v téhle jednotě.Pokud se ji bude někdo snažit rozpitvat,Boha nikdy nenajde.Když rozpitváme člověka,neobjevíme stav přítomnosti,jenž ho oživuje,rozpitváme-li svět,nenalezneme přítomnost která je Bohem.Inteligence je metoda,spojující věci dohromady,inteligentní člověk využívá syntézu.Vždy hledá vyšší celek,protože smysl je obsažen jen ve vyšším celku.Vždy hledá něco vyššího,to,v čem je obsaženo vše nižší fungující jako části,fungující jako jedna nota v harmonii celku.Hledá to,co je přínosem pro celý orchestr a není to od něho odděleno.Intelekt se zaměřuje na příčinu,inteligence na cíl.Inteligence kráčí do budoucnosti,intelekt se vrací do minulosti a vše redukuje na toho nejnižšího jmenovatele.
Nadpozemské smyslno v nás, sto nekonečen v jedné vteřině, není třeba s tebou hovořit, je potřeba mít tě v sobě.
Žhavá energie chladnoucí duše, to je Bůh?
Myslím, že máš dost dobrý pořádek:-)
Ty se nehledají. Ty jsou. Jsou i když je nevidíš. Jestli na to nemáš hlavu, nezabývej se tím.
Věřím Ti Moniko, že to máš jiné než já. To už bych měl ve světě bordel.
Ale dyť já taky,jen to mám jinak...
Díky Vám. Mé dcery mo rozumí.
Takže ne rozum, ale cit ti velí, že se v tramvaji nečůrá že? A co takhle kdyby ti cit poradil, abys ubral trochu jedu ssssssssss?? Jinak tě mám ráda ťu ťu ňu ňu
PS: to tvoje pusy pusy kuc kuc je taky hezký...
Já vím, kde žiju(nemyslím místo, či stát)a také tomu rozumím. A přesto se cítím svobodná.Asi to bude v každém z nás, jak si mantinely rozšíříme. ale v SOBĚ a ne na úkor ostatních. Takhle jsem to pochopila. A proto se mi Bandyho věta líbí. :-)
Proč to nedělám?Bez potřeby hledat mantinely-necejtim to tak.Prostě kdybych to tak cejtil,tak bych se v tý tramvaji vyčůral.Že jsi svobodnější?Jistě, z pohledu za pletivem kotce naučil ses spořádaně výt-ne potichu abys byl v uších ostatních dost velikým a ne nahlas,aby tě nespráskali...a vžil ses do své úlohy natolik,že považuješ své vytí za nekonečný projev svobody.Takže-jistě jsi svobodnější...
http://www.mml3.wz.cz/hovory_s_bohem_1-3.rar
(pokud to nepujde stahnout, tak skuste aktualizovat, či obnovit).
Enjoy.
I svoboda má svoji míru.A smiř se s myšlenkou, že je vázáná ne rozumem, ale poznáním.
Je svobodné čůrat v tramvaji ? Jistěže ano. Proč to tedy neděláme ? Hlupák neví, že se to nemá. Čůrá tedy.
Je nesvobodné dávat přednost ženě ? Zajisté je ona v dané situaci svobodnější.
Vracím se tedy k první větě. Jinou míru pro svobodu má hlupák, jinou dítě jinou člověk znalý, jinou vzdělanec.
Je hulvát svobodnější jako Ty ? Vždyť si může dělat co chce. Vandal rovněž. Cítíš se nesvobodný, že Ty to neděláš ? Tak proč to tedy neděláš ? Odpovím Ti. Protože VÍŠ, že se to dělat nemá. Já neříkám, co je hovadina a přes to si nepřipadám méně svobodný jako Ty. Naopak. Mám pocit, že jsem svobodnější proto, že vím, jak se chovat.Jsem zbaven nejistoty.
Svobodný jsem tehdy,rozumím-li tomu kde žiji....pak je svoboda vázána na rozum a to je s prominutím hovadina.Ale napsané je to moc hezky-pusy pusy kuc kuc...
No,tak teda trošku si začaruj, ale jen malinko:-)))
P.S. O té svobodě jsi to napsal moc hezky.
O svobodě. (Bandy, 06. 02. 2008 22:27)
Narodil jsem se jako naprosto svobodný člověk. Čím víc jsem poznával svět, tím více jsem se musel vtěsnávat do mantinelů, které mi byli určovány. Čím víc jsem se učil, čím víc poznával, byli mantinely těsnější. Myslím, že mi rozumíte a nemusím uvádět příklady.
A dávám Vám teď k úvaze. Není blázen nejvíc svobodný ? Není člověk svým vzděláním svazován ?
A sám si odpovídám:"Ne. Není tomu tak. Svobodný je ten, kdo ví kde žije a rozumí tomu."
Saty-kde jsme teď? Víš, s tím neustálým utahováním opasků a vzrůstající nezaměstnaností(aspoň tady) nechci být sprostá.:-)
Bandymu-tato, nech čarování jara na nás, abys nedostal revma:-)
Janovi-souhlas s tím, že Bibli napsal také jenom člověk, přikláněla bych se ke koloběhu bez ohledu na dimenzi, zkrátka, že nic nezaniká :-)
Víš bible je lidský výtvor,napsal ji člověk.Protože jsem svobodný,mám možnost posuzovat věci svobodně.Nedělám si iluze o tom co se kolem mně děje.Navíc né všechno co se v ní píše se vztahuje přímo k Zemi jako takové.Vyhnání z ráje,Adam a Eva,strom života...Začnu stromem-jím samozřejmě nebyl myšlen strom jak jej vidíš když se rozhlédneš po lese.Je jím univerzální vědomí,ke kterému dospěješ až prožitím.Cestou.Ta cesta vede ducha krz nižší úrovně a to až sem,tedy na zem.Zde má za úkol prožhavit všechny své obaly natolik aby jej síla kterou k tomu je schopen vyvynout(tedy vědomí),pozvedla až zpět k východisku.Kde díky ní bude moci působit plně až jako vědomí duch.Tím východiskem a vámi zmiňovaným rájem jest Duchovní říše.A Adam s Evou?V počátku své poutě přikloní se duchovní zárodek,lépe řečeno svým vyzařováním se připojí k principu ženskému,nebo mužskému.A při prvním vtělení se mu samozřejmě dostane i odpovídajícího obalu.Během žití se to může změnit,leč podstata zůstává.To je na delší povídání...
Vzpamatuj se člověče a začni poprvé v životě přemejšlet sám za sebe...hovořím o tom jak to je
Vrať se k bibli. Proč byl Adam s Evou vzhnán z ráje ?
Pak se soustřeď. Zamysli se nad tím, jestli hovoříš o tom, čemu rozumíš.
Popíráš Bibli? Popíráš vyhnání v ráje za to, že Eva toužila po poznání? Scénář který jsi napsal se mi líbí daleko víc, než to co popisuje Bible. A Peklo? I cesta může být peklem, ale jedna jistota tu je: každý tou cestou jednou přijde na konec. Jaká ta cesta bude, záleží jen na něm samotném. ( sakra náhoda, číslo příspěvku je 19666):-D
Tim že odněkud odejdu,to místo zmizí?Touha po poznání vůbec nebyla hříchem,ani za to nikdo nebyl vyhnán.Pro nevědomého lidského ducha je touha po poznání přirozená...aby se mu jej však dostalo,bylo třeba zákonitě projít hmotou a dozrát v ní.Proto musel odejít z ráje,tedy z Říše Ducha,ježto je jeho domovem a do které se jako vědomí vrátí.Peklo?...co takhle cesta?
Hezky napsaný Bandy. Takže ráj už byl a teď jen rozlišit v čem jsme teď. Pro někoho znamená život procházku rájem, pro někoho je život peklem. Jedinou jistotou je smrt a nejistota co vlastně bude potom. Věřím že "potom" je!!
Nebude už nikdy toho, co Bůh zavrhl.
Takže ráj už byl. Smíme se k němu blížit způsobem, kvůli kterému byl odvrhnut. Kousejme jablko poznání. Nechme šťávu stékat po bradě.
Ahojky,nejen mocného dračího ochránce,ale hlavně přítele a kamaráda.Já jsem zase moc rád že mám v pekle kamárádku Šéfku,to víš,hodné zlobím,nesnáším autority,tak doufám,že na mne budeš hodná :-),přeji ti krásný den,i když zrovna začalo ošklivě sněžit.Zařiď prosím,ať už je Jaro!!!
Jsem ráda že mám tak mocného dračího ochránce. Báje převedená do skutečnosti a ohnivý drak co má ve znaku vodu. Není nad to, mít vlivné přátele.;-))
Co bysme dělali v nějakém pofidérním křesťanském Ráji?Užíváme si přece tady,a až nadejde náš čas,tak se přece sejdeme u nás doma dole,né?Tam si můžeme užívat dosytosti,vždyť ty jsi šéfka,a já tě tam hlídám,takže my se budoucnosti bát nemusíme,na rozdíl od toho velkého fanklubu,co si říkají Křesťané.;-D
Myslím si, že nás Bůh vybavil dokonale a že dal každému kousku našeho těla nějakou funkci, ruce třeba na práci, nohy na chůzi, hlavu na myšlení atd...atd...Jestli má Bůh v úmyslu nás té klasiky v ráji zbavit, tak se mi tam nějak moc nechce.:-DDD
No,já dávám přednost klasice i netradiční,podle nálady,konec-konců,můj vznik je určen termínem "Výskyt",naštěstí se ten Svatý rytíř netrefil,a já funguji stále :-),co ty Princezno,čemu ty dáváš přednost?Také ti přeji krásný a pohodový víkend,ahojky.
Ahojky Leviathane, pokaždý tě tu ráda vidím. Jak je to u tebe s tím početím? Já dávám přednost poskvrněnýmu.:-DDD Hezkej pátek a celej víkend.
Dělání dětí v Ráji?Že by neposkvrněné početí? :-)
Ahojky,přeji krásný den.
Jestli Bůh nelže, pak se tam v tom ráji potkáme a pokecáme. Zajímají mě ty děti. Jak se budou v ráji dělat? Víš to?
Pravda pride najevo a jednou pride raj ve kterem budeme zit a chovat sve deti.
Nahlédl jsem do odkazu, který jsi nechal Saty. Z mé pozice mi nezbývá než chválit. Ano, tak to je.
Tak ten web Hennoch zafungoval dobře. Dostala jsem se tam a ten článek o víře se mi moc líbil. Já například věřím v Universum a v zítřejší den. Je pravda, že kdo tvrdí že nevěří ničemu je buď lhář, nebo si neuvědomuje co říká. Máš tam dost zajímavých věcí jak jsem koukala, jen narychlo jsem prolítla ty demony...zvědavost...chce to víc času a pak se k tobě podívám podrobněji. V Novém roce se musí makat jako ve starém, tak žádný velký změny.:-DD
http://www.henoch.cz/?page=clanek&idc=85
http://www.henoch.cz/?page=clanek&idc=84
Ahoj. Když odkazy zkopíruješ a dáš do řádku adresy (v prohlížeči), tak funguje. Jinak stačí na stránky Henocha a do vyhledávání zadat „víra". A jak v novém roce ? Petr.
Ahojky Hemmi, oba tvoje odkazy mě hodily na barvy, nebyla tam ani láska, ani víra a nějak jsem se tam neorientovala, zkus se na to podívat ještě jednou, jestli tam není chyba. Hezkou neděli přeju.
Ahoj.
Též tě rád „slyším". Láska plodí víru a naopak.
Jsem rád, že jsi z5.
Nevím, jestli oponuji Henochovi, ale myslím, že láska je víra v milovanou bytost. Věřím, že víra je láska k tomu v koho věřím.
Zdravím tě Hemmi, opravdu jsi tu dlouho nebyl a proto jsem moc ráda, že tě tu zase vidím. Podívám se k tobě, ale až večer, teď jsem v plném pracovním nasazení, je pátek, blíží se víkend, tak kmitám.:-D
Všechny zdravím. Dlouho jsem tu nebyl, ale jak vidím, téma je tu vždy zajímavé :)
K oboum slovům jsem napsal svůj názor, tak předkládám i vám :
Víra - http://www.henoch.cz/?page=clanek&idc=85
Láska - http://www.henoch.cz/?page=clanek&idc=84
Snad vám to trochu pomůže. Petr.
Nevím...
Víra je možná něco,v co doufáme,že je i jinak než je.
Láska přichází(hloupé spojení),když víra ztrácí svou moc.
Ona je vždy stále bezprostředně tady,není ji zapotřebí hledat,či v ní věřit,ona prostě JE,vždy přítomná.Bohužel je někdy překryta vírou v něco,co nás od ní samotné vzdaluje.Ona ani tiše nečeká,jestli si jí někdo všimne,ona je..a pro vše co je,je podstatou a součástí jejich samotné existence.
Už dlouho pátrám po tom, co víra a láska mají společného. Čaroděj to naznačil, jsem překvapená...
Neboj nejsi v tom sám...já tomu taky nerozumím:-)ale jsem ráda,že jseš zase chvíli zpátky;-)
Víš, příteli, je to o trochu jinak. Ale jestli láska je vírou pak se nemýlíš.
Jsem na dobu nějakou nazpět,píšete zde velice krásně ale já některejm věcím nerozumím ale to nevadí není to moje věc.
To líbání mezi představiteli,budiž,ale to není to o čem jsem povídal.
Víte jsem staromodní,jiné generace,proto jsem takový.
Také to co píšete o bohu a satanovi,každý z nás o tom ví něco jiného,já vím že Lucifer je druhorozený syn boha,také se mu říká Světlonoš,přináší do srdcí lidí Světlo,je to světlo kterému se říká Láska,láska je plné světlo které prosvítí celého člověka.
Víra je něco co lidé mají a s čím nechtějí aby se někdo zabýval.
Milujte proto lidi kteří mají víru,protože víra hory přenáší.
Zamilovaní mají svou vlastní a neochvějnou víru v to že ten druhý je ON,který dá jí či jemu to nejlepší.
Věřte že jsem moc rád že mohu toto napsat,děkuji vám.
čaroděj
To co píšeš Ty a co já se nevylučuje. Jde mi míru svobody a pohledu na ni. Zbavíš-li ortodoxně věřícího jeho víry, on se bude cítit bez víry nesvobodný. Tebe by jeho víra svazovala.
(C církví opatrně. Ortodoxní církev je pravoslaví)
Vytvořeny..hihi,nestihl jsem napsat představy vytvořené ve stejné dílně(malinká omluva,někam jsem spěchal).Jakož i dnes.
Přesně tak Moni, souhlas.
Podle mě je ortodoxní víra svazující a mnohdy brání svobodnému rozhodování. Věřit ano, ale mít svobodné myšlenky, to beru.
Proč s tebou musím souhlasit?
Já bych to viděla takhle-žít svobodně s Bohem i Satanem :-)
O té dílně bych to sám neřekl lépe. Jen nevím co společného to má se svobodou. Pravou svobodou. Věřit v cokoliv ještě neznamená být nesvobodný. Svoboda je přece jen pocit. Nelze reálně posoudit. Každý máme jinou míru svobody. Jako máme každý jinou míru pravdy. To co pro Tebe je menší svoboda, může několika lidem v Tvém okolí bohatě dostačovat. A obráceně. Tvá téměř naprostá svoboda může omezovat svobodu těch kolem.
Proto pozor !
Slova pravda a svoboda zní velmi sladce. Proto je tak snadné jich zneužít.
Bůh i Satan jsou vytvořeny ve stejné dílně.Až zmizí jeden,zmizí i druhý,společně.Pak se možná zrodí pravá svoboda.
Jasně, že vím. Ale nedalo mi. Už takhle nebudu.
Bandy?......o tom to není a Ty to víš:-)
Zapomněl jsi jak Husák líbal Brežněva a jiné.To je pusa bratrská, družební, či přátelská.Hnusná. Internacionální francouzák. Odměna dr.Husákovi za to, že úspěšně transplantoval srdce Evropy do prdele Ruska.
Krásne co víc k tomu dodat:-)))))
Čti můj názor:
Rodiče dávají pusu dětem na dobrou noc proto aby děti věděli že jsou milovány a že až se ráno probudí tak tu jsou pro ně,je to záruka jejich lásky k nim.
Muž dává ženě políbení či polibek proto aby žena věděla že je na tomto světě někdo kdop jí má rád,kdo na ní čeká a ráno až se probudí jí opět políbí.
Milenec dává polibek na dobrou noc proto aby ubezpečil svojí milou že je to ona ta jediná pro kterou se ráno probudí a ona pro něj.
Záletník jí dává proto aby si ulechčil svědomí,protože tento polibek ho nezavazuje aby se ráno vrátil.
Rozdíl mezi polibkem a políbením či pusou je obrovský,pokud mi nevěříš tak si to vyskoušej.
Víš ono se vše nechá vyložit jinak i to když tě nová milenka řakne jsi nejlepší,protože ted tam jinej není.
Proto miluj ženy tak jako sebe a važ si žen tak jako si vážíš sám sebe,je to nebezpečné je nemilovat a říkat jim to.
AHOJ OD ČARODĚJE
Až tak hluboce jsem nad tím neuvažoval. Polibek na dobrou noc dávám dětem, vnoučatům a ...
A proto nerozumím tomu co říkáš o milenkách a manželkách.Jedině, že by šlo o polibek na dobré ráno.
Ženy políbené ve snu neplatí. Je to jen sen.
Nenapsal jsem žádný blud.poslední políbení na dobrou noc dostává,milenec,manžel,atd.
Pokud ty líbáš colou noc je to jiné ale já v noci i občas spím,víš nic metaforického nehledej,manželka ,žena,milenka a jiné tě políbí na dobrou noc a spí stuleny ve tvém náručí.
Vím a znám ony kapky lásky,jsou to opravdové kapky lásky od obou,ale zase po nádherném milování přijde opět polibení na dobrou noc,protože oba usnete.
Ano je to opravdu božské to milování,pokud ho dokážeš dovést až úplně dokonce tak máš pocity jako když se vznášíš a látat můžeš .
Ve snu líbám ženu kterou nikdy mít nemohu,v reaálu líbám svou vlastní ženu a jsem moc rád že je,ta ze sna je éterická,tato je z masa a kostí,má ty svaly a ten tuk perfektně uložen a dovede s ním moc nádherně vlnit a provokovat,jako každá jiná žena,všechny jsou opravdové čarodějky s našimi smysli.
Pokud tě toto stačí jsem rád,jinak asi encyklopedie ti napoví.
Takto se prozatím loučím,nevím a neznám času pro mne určeného.
AHOJTE VÁM ČARODĚJ
Nemýlíš se ? Není to první políbení na dobrou noc ? Nechceš trochu do světa nečarodějů ? Nechceš líbat jindy než ve snu ?
Tvé kapky lásky jsou pro mne kapky potu z čela milenky. Jsou to kapky potu z mého čela, které kapou na její hruď.
Vím, mám zde hovořit s Bohem. Ale pokec s Tebou je taky dobrý.
Víš, já se pokoušel. Jenže jsem neuspěl a ty poznámky moji rodičové nesli těžko. Paní učitelka si stěžovala.
Vím to jistě protože políbení poslední na dobrou noc dané je kouzlem největším. Sám vládce Oberon svým pláštěm zahalí tvou mysl a ty usneš spánkem ve kterém se ti mnoho zjeví.
Tam v tom kouzelném a čarovném snění každá moc malá se jeví,tam jsi pán i chudák,tam jsi to co právě chceš.
Ve svém snu libém se koříš či poddáváš ženě svých snů,lásce své veliké,ty jako drak mnoho víš a mnoho znáš,jsme bratři ,jsme si podobní,máme mnoho stejného ale kapky které ty sbíráš nebo já,jsou pro nás oba těmi nejcenějšími,jsou to kapky LÁSKY.
Co na tom že jsou od polétavic či hvězd,od obojích jsou z lásky dané.nebot každá ta hvězda na obloze se skvoucí či polétavice bloudící jedna lidská duše je.
Každá lidská bytost jednou milovala a ta kapka jí zůstala a ted jí darovala nám,vám všem,aby ani kapka naděje se nestratila.
Jsem čaroděj a ty dráček,oba jsme bytosti které se dovedou oblohou prohánět ale oba víme že láska je něco co křídla má a pokud nechce tak jí málokdo má.
ČARODĚJ
čaroděj tohle vědět nemůže...máš pravdu nelítá krajinkou ve světle hvězd,nezná krajinu snů ...nezná třpyt měsíce na hladině řeky...v tomhle má drak navrch..čaroděj kouzlí a čaruje a hezká písmenka maluje:-))))
krásná slova z úst tvých zní...doufám,že nejsou posledni....velká škoda jen,že čaroděj NEZNÁMÝ je...
Jak víš,že políbení bylo poslední?Povýšeně hledíš,pravíš?
Hřálo snad slunce mocně dnes po poledni?Prosím tě kam na tohle chodíš?To jsi Čaroděj?Vždyť Ty ani nevíš sám komu se to koříš,či snad i dvoříš?Lítáš snad Krajinkou ve světle hvězd,nebo jen sbíráš krůpěje lásky z roucha jejího podél létavic cest?Vezmeš ji do krajiny snů,kouzel?Tvá síla tak mocná jest?Drak doufá,že odpovědí svou prokážeš jemu svou čest.
Když jsi mi poprvé poslala políbení tak bylo nesmělé.Když jsi mi podruhé poslala políbení věděl jsem že je od srdce.
Když jsi poslala to poslední mé srdce propadlo panice,co já jí jenom odpovím.
Srdce mé ti říká,jsi kouzelná bytosti na svém křesle když sedíš a povýšeně na své poddané hledíš,jsi krásná když necháš si líbati ručku svou.
Máš podivný svit v očích jak na mne se díváš,připadá mi to jako pohled lovce na kořist.
Jsi celá sametová a hebká,máš kůži jemnou jak hedvábí ale jsi silná a mocná jak vládce lidských sil.
TAK TO JE VŠE LÍBÍ SE TI PÍSEM OD NEZNÁMÉHO???????????
ČARODĚJ
Mé oči jsou rudé už od rána.
Bandy máš naprostou pravdu.
Doufám že jsi zůstal jen u pění a nepokoušel se učitelce nějak pomoci?Ani bych se tomu nedivil.
Hlásím se k němu - hlavně když jsi kousek dál a říkáš ta správná slova :-)).
Svítím rudě. Nemusela být až tak sladká.
Povalašsky od země, kdo mi kozy nažene.(To jsem se učil v hudební výchově na základce)Je to tak, Radku ?
no ahooj čaroději....jsem ráda,že píšeš a moc hezky.Ostatně jako každy tady...vy chlapi umíte hezky lichotit to je pravda....neříkám,že se nám to nelíbí,že jo Haní:-)ale s těmi polibky máš pravdu.Pusa je jen taková letmá a opravdu se u toho asi nedá červenat.....klidně si můžu dovolit ji poslat Tobě,Bandymu a hlavně Radkovi.Ale líbáni tak u toho už prožíváme opravdu úplně něco jíného to už se popsat nedá....teda dá Radek psal,že umí líbat po valašsku to bych chtěla vidět jak to kluk dělá:-DDD
Odpustte že píšu ale také mám rád polibky a né jenom na dobrou noc,když se žena červená tak zabrala na povídání a je jí to příjemné,nebo není,jak se v nich vyznat.
Pošli pusu je krásná jako ty,pošli pohled je plný touhy,ale nechtěj odměnu za to.
Daša,vydím tě na stole sedící jak se červenáš a říkáš ,to je od mé krajkové košilky a kalhotek odraz,Saty se rdí jenom málo protože nenosí nic rudého ale jenom růžové,obě tu sedíte a na mne hledíte ručičkou máváte polibek mi na ní posíláte a já že jsem muž nehodlám přestati už,obě jste roztomilé jak pusinku špulíte ale jinak jste obě krásné.
Asi to sem nepatří ale nevadí klidně to napíšu znovu.
čaroděj
Bandy táhle otázka je pro mě moc lehká....nezardím se ani ty...u nás totiž tranvaje nejezdí.Ale zardíš se ,když Ti tu pusu pošlu tady?.....chytej...:-*
Je mi jedno, kolik je Ti let. Jsem rád, že Tě zajímá co říkám.
Dám Ti těžkou otázku. Představ si, že se sejdeme v plné tramvaji. Já Tě poznám a zvolám nahlas "Chceš pusu ?".
Tramvaj zkoprní. A Ty ? Nezardíš se ? Já sice zařvu, ale s rudými tvářemi.
Ptal jsem se Boha, co s tím ? Řekl:"Ser na to".
nechlubím ani nestěžuji...já jen ti dávám znamení ať zase píšeš ....ale nemysli si i v mém věku se ještě ženy červenají:-)výzva od boha?....nevím...nevím...myslím,že by mě nechtěl:-DDD
Teď nevím, jestli se chlubíš nebo si stěžuješ.Taková mírná červeň ve tváři může být ozdobou každé dívky. U žen to není jinak .
Co kdyby si Tě některý z Bohů vybral jako svůj protějšek ? Nezardíš se ? Nebo tady se hovoří jen s jedním ? Tím bezpohlavním ?
Máš ženskou, Bože ?
rOZHOVARY S bOHEM. Tak se to tady jmenuje. Ani netušíš,jak rád slyším Tvůj hlas. Ale tady se nachatuje. Tady se hovoří s bohem.
Já myslela,že už neexistuji a oni jsou...dva moc skvělé chlapiky jsem tady potkala každý je jiný ,ale oba jsou fajn:-)Oba vás mám ráda klucííí...pozor to je vyznání a to tak často nedělám:-)Krásný vstup do nového roku oběma:-))))
Byť dlouhou, tak šťastnou cestu.Daša jakoby mluvila za mne. Ten problém žena muž s ní konzultnu.
Všechny zdravím a přeji klidný přechod do nového roku 2008, roku meče a peněz.
Petr Hemmi.
přeji ti na té dlouhé a nepříjemné ceste aspoň trošku sluníčka ať jen v dušičce.My se budem krásně usmívat a mít vás rády,ale vy muži nesmíte být tak chladní a sobečtí a trošku toho úsměvu musíte vracet:-)
MOJE PROSBA JE ,MILUJTE NÁS MUŽE PROTOŽE POKUD NÁS NEBUDETE MILOVAT TAK NA SVĚTĚ BUDE JENOM CHLAD A NEPŘÁTELSTVÍ,POKUD NÁS BUDETE MILOVAT TAK SE SVĚT ROZSVÍTÍ JAKO STROMEČEK O VÁNOCÍCH.
AŽ SE ZASE VRÁTÍM TAK SE TADY NA TOMTO POVÍDÁNÍ S VÁMI RÁD SEJDU,ČEKÁ MĚ MOC DLOUHÁ A NEPŘÍJEMNÁ CESTA,.
PROTO MI DOVOLTE ABYCH VÁM ŘEKL,JSTE TA NEJKRÁSNĚJŠÍ OZDOBA NA TÉTO PLANETĚ,
NENÍ NIC KRÁSNĚJŠÍHO NEŽLI ÚSMĚV ŽENY A SMÍCH MALÉHO DÍTĚTE.
PROTO VÁM PŘEJI MÍT VŽDY ÚSMĚV PO RUCE ABY I MALÉ DÍTĚ SE SMÁLO.
PŘÁNÍ OD ČARODĚJE
Drak kecá. Ve 21:49 draci neobědvají, ani když je volná princezna. Jedině tu se zlatou hvězdou jako předkrm. Obědvá se o půlnoci. Tedy u draků. V poledne u zbytku světa.
Já lkám a naříkám nad úplně jiným po tobě zejícím otvorem,naprosto nevěda,že zrovna tady já setkám se s takovým netvorem.Jsem snad děda vševěda?Krajinka oděla se mě do mlhy,kde ji teď hledat?Nevěda.Já nebohý,ach běda mi běda.Vytrávilo mě,jdu si dát raději oběda.
Jsem tady na plný knedlík a doufám, že to tak zůstane.
Pátrači,pomni! Zabít člověka není hřích. Je to to nejhorší, co člověk člověku může udělat. Z hříchu se vymodlíš. Život nevrátíš.Jen se ptám, jak poznáš, že jde o člověka Tobě rovného ? Zabít mě, pro Tebe hřích jistě bude. Nejsme si rovni.
Já myslim že ti co nevidět ztvrdnou játra...
Myslím, že zabít člověka sobě rovného není vůbec hřích. Spíš naopak...
Nejseš sám co nemáš rád vánoce je hodně takových lidí.Ale já jim to vůbec nezazlívám.Každý podle svého.Já dokud mám doma děti to asi beru jinak,ale až odejdou z domu možná to taky tak budu brát.S tou televizí máš pravdu pořad to samé a návštěvy?...Nechceš přijet?...vypijet spolu kafe to vánoční:-)
Jsem už velký. Mám rád dárky po celý rok. O Vánocích se obejdu. Několik let po sobě obdržím mikinu a lahev. Tvářím se šťastně, ale v podstatě je mi to fuk. Jsem rád, že někdo na mne myslí.Já Vánoce nesnáším. Zavádí mi život mimo to, co chci dělat. Abys rozuměla. Chci do obchodu. Nakupuji rád. Zavřeno. Chci za přáteli. Nejsou doma. Slaví někde Vánoce. Sednu tedy k televizi. Zkusilas televizi o Vánocích ? Tak zkus. To uvidíš. A to má být pro mne svátek ? Bylo mi uzmuto to, co mám rád. Jen ta radost v očích dětí. Ale děti se se mnou raduji pokaždě, když jsou se mnou. Fuck my Christmas.
Vím úplně přesně o čem mluvíš:-)Ale já raději od těch dropků nelítám k PC...Bandy ty a překlepy?Tak to tě musím opravdu pochválit.Znám horší:-D...a nezakazuj mi vánoce...neber mi tu radost vždyť i dárky už mám nakoupené...co ty a dárky?
Nevím nic. Nepřeháněj. Jedině, že bys mě chtěla chválit.A proč si myslíš, že mám tolik překlepů ? Klávesnice polepená od marcipánů, posypaná drobky z rohlíčků a pak piš. Začnu větu a musím k troubě.Vrátím se ke klávesnici a musím odhánět trpajzlíky, aby se necpali horkým. Teď už věříš, že vím, o čem hovoříš ?Vánoce,prosím, zakázat. Medvědí pracky umím i v srpnu.
já si hned říkala,že Bándy je bůh:-D:-D
Tak vidíš, Dašenko, takhle přesně vypadá rozhovor s Bohem:-D:-D:-D:
omlouvám se dneska mi to moc kecá....to je asi po tom vínu co už od včera piju.Ale s přestávkama...:-D..Hezkou noc Bááándy
néééé to nééé jsi vzorný podnájemník:-D....tak já teda zůstanu a neopustím tě,ale myslím,že bych ti nechyběla.......
Ne,ne neeeee.
To si snad nezasloužím. Ani jednou jsem Ti nepokecal pohovku, nepolil stůl.Nekousl jsem Tvého psa a nepoškrábal Tvoji kočku.Tak mě , prosím neopouštěj.Myslím, že nebudeš chybět jen Bandymu.
krok první....poznám už mám na to věk:-)........krok druhý..na noze si stát nenechám.Krok třetí...pokárám:-D.Krok čtvrtý...já nebouchám do stolu ani do ničeho jiného...já když nic nevymyslím a nedaří se mi jsem smutná a držím to v sobě....ale když je toho moc křičím...ale né moc:-)Krok pátý...dík,žes to se mnou rozebral...:-)Krok šestý...odcházím:-D:-D
Krok první. Pochválit.Ano. Je správné, že poznáš, co se Ti vymstí.
Krok druhý. Najít chybu.Jestli neřekneš:"Pane, stojíte mi na noze" včas,pak se Ti něco stát může.
Krok třetí. Pokárat. Ty,Ty,Ty.
Krok čtvrtý. Poradit.Já, když nic lepšího nevymyslím, nejraději do něčeho bouchnu. (nedoporučuji policajta,výkladní skříň, partnera nebo dítě.) Stůl je dobrý. Ze zdi bolí ruka.
Krok pátý. Pochválit podruhé.Ano. Jsi na dobré cestě.Vzpomínky na pubertu jsou čím dál tím míň povzbuzující.
Krok šestý. Odejít, když není co dodat.
Bandy (d.a.sha, 06. 12. 2007 16:47)
víš,že to poznám....teď už ano....do nedávné doby jsem měla hned na vše odpověď a dost se mi to vymstilo.Takže se držím hesla mlč a nic se ti nestane,ale někdy si i zakřičím to mi věř:-D
Myslíš, že poznáš, kdy mlčet ? Kdy je lepší mluvit ? Kdy je nutno křičet ? I já znám tu větu a nevěřím ji.Znám ji ve verzi:"Drž hubu a krok". Já věříml, že Ty jí taky nevěříš.
Bandy já znám větu "mlč a nic se ti nestane"
Proto nemlčím. Mám co říct, proto nemlčím. Mlčel bych v opačném případě. Zaručeně.
Znám taky větu:"Mlč nebo Tě zbijem do hlavy". Četl jsem ji ? Nebo slyšel ?
když nevíš tak mlč a bij se do hlavy, ne do prsou
Otče náš, jenž jsi na nebesích,
posvěť se jméno tvé.
Přijď království tvé.
buď vůle tvá jako v nebi, tak i na zemi.
chléb náš vezdejší dej nám dnes.
A odpusť nám naše viny,
jako i my odpouštíme našim viníkům.
A neuveď nás v pokušení,
ale zbav nás od zlého.
Amen.
Toto je nejčastěji používaný text v tomto století. A já klečím na kolenou v předklonu, biji se v prsa a říkám "Mea culpa, mea culpa mea maxima culpa." Nevím proč. To tedy fakt nevím proč.
Otče náš jenž jsi na nebesích posvěť se jméno tvé buď království tvé, v nebi jak na zemi a odpusť nám naše viny jako mi odpouštíme našim viníkům.
Neuveď nás v pokušení a ochraňuj nás od všeho zlého.
Ámen
Nadechuji a vydechuji, žiju a hledám, bojuju se svojí nedokonalostí a s dokonalostí toho co neznám, proč................................................................................O co jednoduší by bylo se opít, sedím v lavici není kostele je uprostřed mýho těla, ten křž nejsem já, jsi to ty, nedosáhnu na tebe a ani nechci tak proč mě posouváš tak blízko, všude je ticho jen hudba hraje tak tiše, že chci spát. Dobrou noc
A ven Lady.A hezky rychle.
Tak jsem usoudila, že je nejvyšší čas poslat k vám kámošku s celým jejím sortimentem, - je to Avon lady. :-DDDD
Převážně a pouze jen chlapinou,zcela sporadicky i babinou..
u vás na tej dědině to musí smrdět:-D:-D.....
Tak si chlápci povídají u pivka,kerý že to z nich má boubelatější to drahou polovičku....
První dí:Ta moje když jde po zahradě můžu po jejích stopách klidně sázet stromky.Druhý nehne brvou a řekne:Mám na jejím těle turistické značky,když se chceme pomilovat,je to k nezaplacení.Třetí jen vzdychne:Ta moje není ani tak moc tlustá,jen má prostě už natolik "krátkou" kůži,že když přimhouří oči,tak se jí začíná otvírat prdel...
U nás maj chlapi břicha. Aby jim zůstali volné kapsy.
Nahoru by jsi neletěla a na zemi by tě našli.Asi už zavolám Chocholouškovi.Napadlo mě totiž,že by mě opravdu nasralo při pomyšlení,že se ráno vzbudím a zjistím,že jsem mrtvý...
Tď si mě mohl mít na svědomí, sem málem spadla ze židle.:-DDD - smíchy.
U nás na dědině má prý chlap smrdět.A když né,tak si má aspoň hovno nosit v kapse.
Draku ! Ty kouříš cigarety ? Přece si mi slíbil. Plameny jo. Smrad ne.
ani ne, mám celkem dobrou paměť.
Pokud ti chybí ta písmenka chybí,zašlu ti je mailem.snad se po cestě neztratí.
máme na webu zvláštní místo, žádné písmenko si tu nemůže být jisto, jednou je a pak náhle není, to je podivný místo k pobavení, tyhle věci žijou vlastní život, jsou jako letadla co v nich chybí pilot, byly tu věty a v nich slova, teďka už tu nejsou, vzala je voda, vzala je řeka nebo smázla Saty?
Klidně si věřte čemu chcete,docela vám fandím,také mě kdysi bylo 13 let.Až potkáte někdy Buddhu,klidně na něj vyplázněte jazyk,nebo si o něj oklepte popel z cigarety.
Je vám 13 - 14, až nám tohle příjdete říct ve dvaceti, budem s váma mluvit jinak. Zatím rada,- myslete, porovnávejte a milujte svůj život. Vyjímeční bývají nebezpeční a proto neserte Boha ani Satana!! Taky vás milujeme.
Já chápu Tvou víru v Satana. Jestli je jediná, pak kam se vejde víra v sebe sama. Kam nacpeš víru k té, co miluješ ? Tak jen jestli se nemýlíš.
naber polévkovou lžíci plnou chili a sežer to, nezapíjet, takhle ti bude v pekle
S láskou Jirka
pokud se pak budeš chtít bavit ne nadávat určitě napiš pocity :)
Já nevím čím to je ale já jsem satanovo dítě miluju ho a on mě a tyhle stránky a ta muzika nikdo mě nechápe a moje jediná víra je v satana tak si dejte bacha a neserte démona
tyhle stránky sou fakt výborný já vás žeru a jen tak dál
Paletou barev,jak čas se krátí,než vydechne a zmizí,přibývaj chvíle,kdy všechno vidím černobíle-zkalené/ryzí
V pohledu do svých očí, našel jsem vodu. Krůpěje bez odrazu. Probírám kapku po kapce, kdy chci být ty. Shrnuji kapičky, kdy měl bych nebýt.
Ty zbylé tečou vaši zahradou.
Už tě znám, jsi oblak mlhy v konečcích mých prstů, jsi vteřina co se zastavila na přejezdu, už tě znám, trpíš kde trpím já, potkal jsem tě smál jsi se když jsem se smál i já . Znám tě, znám tě již od svého narození, ta nehorázná drzost - JSI JÁ.
Proč tě hledám v kamenech v údolí, proč se snažím odhalit tvé záměry, proč ............se jen nepodívám sám sobě do očí?
Monice (Bandy, 06. 11. 2007 23:21)
Pějeme stejnou píseň. Genetické předpoklady (prenatální dispozice) jsou neměnným faktem. Na tomto základě roste charakter individua. Utváří se vlivem vnějšího působení. Protože nejsou na světě dva totožní jedinci, (otázkou dvojčat se nechci teď zabývat), každý vnímá okolí jinak. (Já měl rád babičku z Moravy, moje sestra tu slovenskou.) Proto ty rozdíly i mezi sourozenci. Bez ohledu na IQ.
Vyjádřila jsem se neurčitě-spíš jsem nerozvinula větu. S tím mým dotazem bylo myšleno, pokud by oba chlapci měli stejnou inteligenci, dejme tomu 12O a dostali se do jiných podmínek. Do jaké míry je možno ovlivnit prostředím genetiku.
Pokud vycházím z chovu(tam jsem genetiku musela dost studovat, protože si dovolím říci, že jsem byla chovatel a ne množitel), tak v jednom vrhu byly velice různorodé povahy, byť z jedněch rodičů. To samé u lidí, já jsem úplně jiná než ségra(teď myslím mou vlastní), v rodině máme také velice pestré povahy, jak jsi psal ostatně i ty o vnoučcích. Vychází mi z toho jednoznačně, že genetika je dlouhý řetěz, který dědíme mimo rodičů i po předcích z bůhvíjakého kolena.
Pokud si odpovím sama na můj dotaz(můžu ale pouze ohledně pejsků) dá se hodně ovlivnit prostředím. Proto jsem dávala velký pozor, kam půjdou má štěňata, nejen do vhodných podmínek, to jsem se vždy snažila, i když i toto může selhat, ale třeba bojácnější štěne bylo lepší umístit tam, kde je hodně času chodit s ním často mezi lidi, aby si zvyklo na vše cizí a raubíře, který byl silný v kramflecích bylo možno prodat třeba i na samotu, kde dejme tomu tolik nepřijde do styku s ruchem, ale nevadí mu to akonto voraženosti.
Původní dotaz jsem ještě zkomplikovala povahou chlapců. Mohla jsem začít zvolna a dát jim stejné povahy, jen jiné prostředí a potom pokračovat. To jsem celá já hrrr:-D:-D:-D
Vystrašil jsi mě. Má zmínka o fašizmu vyzněla jinak než jsem ji mínil ? Omlouvám se, pokod tomu tak bylo.Nikdy nepodpřím ani v náznaku fašisty a komunisty. Každý, kdo dělí lidi podle barvy pleti, státní příslušnosti náboženství, politické příslušnosti je v přímém rozporu s mým světonázorem.Už to nezopakuji. Jen teď
Omlouvám se za špatně napsané.
Ano každé dítě je narozeno s dispozicemi od svých rodíčů a jejich rodíčů,ale vliv současných rodičů na vývoj dítěte je nepopiratelný a neochvějný.
Víš říká se,dítě je dosud nepopsaný list papíru a je jenom na nás jak mu dokážeme pomoci ten papír popsat.
Pokud dokážeme věnovat dítěti mnoho tak mnoho neli násobně se nám vrátí,říká se ,co zaseješ to sklidíš.
Je to jako zázrak když každž jeden z nás dokáže pochopit co ten malý človík potřebuje,ty jsi napsal o svých asi vnucích,ono na tom vůbec nezáleží jak jsou rychlý a pohotový v řeči,ale záleží na tom jakou lásku oba dostanou,jak se jim budou věnovat rodiče,dědové,babičky,to je základní stavební kámen pro zdárný vývoj dítěte,nikolivěk jenom zákazi,příkazi a tresty.
Miluješ ženu,tak děláš vše proto aby si tě vážila a potom aby si tě vážily i děti,aby tě brali jako kamaráda a mohli za tebou přijít když potřebují poradit a pomoci.
Tak vypadá popisování onoho listu čistého papíru.
Je na tobě či na vás zda mám pravdu či jsem vedle.
Ahoj. Nevím sice o čem píšeš, ale já nepsal o zdroji, pouze o jednom z mnoha článku, kde se popisuje složitost DNA (a takových článků je na netu stovky). A s tím Hitlerem ? Promiň Bandy, ale poslední dobou cítím s tvých odpovědí podivné náznaky čehosi, co dříve v tobě nebylo....
Budiž, jsou to tvá slova a argumenty.... respektuji. Zdraví tě Hemmi.
Nemýlíš se často. Teď ale nevím. IQ 85 je hranice pro účast na sportovních soutěžích lidí mentálně postižených. IQ 88 je hranice, která podle pedopsychiatrů určuje, je-li jedinec vzdělatelný.
Ale to jsou jen čísla v absolutních hodnotách.
Dnes už se rozlišuje sociální inteligence, sportovní inteligence dokonce inteligence pro vztah. A vyznej se v tom. Moje základní úvaha je, že něco mi bylo dáno ještě před narozením. To ostatní je dílem prostředí, dílem výchovy a sekundárně dílem mé píle. To prenatální mi staví hranici pro schopnost vnímat prostředí a výchovu. Ochotu se přizpůsobit.
A stejně tomu nerozumím. Bydlím v jednom bytě se dvěmi kluky. (Je jich víc, ale srovnám jen je). Martin, klidný, vyrovnaný nekonfliktní.Počítačový fenomén. Hry mujdou dokonale. Jeho bratr Patrik je mu vizuálně podobný nesmírně. Povahově jsou jsko oheň a voda. Hlučný, vzpurný,agresivní vůči okolí. A nepoučitelný. Přitom Martin, budou mu čtyři, teprve začíná mluvit. Ten ďábel Patrik ,budou mu dva,plynně komunikuje s prodavačkou v obchodě.
Jak tady najít zákonitost ? V čem jsou souvislosti ?
Je fakt, že s tchánem jsem spřízněn jen finančně, ale mé děti by nějakou stopu mohli nést. Tedy jestli je mám se svou manželkou a ta je opravdu jeho dcerou. To je gulášek. Jdem od toho.
Tebou doporučený zdroj čerpá z míst, kde jsem byl. Ne vždy souhlasím s jeho interpretací . Ne vždy souhlasím s vývody. Ale budiž. I Hitlerovi přátelé si Mendelovy zákony nějak vysvětlili.
S tchánem by jsi neměl být geneticky spřízněn.Ale jinak máš pravdu, je to nářez. No ale na druhou stranu, kdo by chtěl žít věčně.
No jo, ale to , že je někdo inteligentní není záruka dobrých povahových vlastností.(85-12O) Berme v úvahu inteligenci stejnou. Pak opravdu může ovlivnit, koho potkají v životě.
Výsledek se nabízí. Není jistotou.Co když ten záludný se dostane do vleku hodné dívky ? Ten se může změnit. Člověk s IQ 85 nezmoudří na úroveň těch se 120.To je nezbytné brát jako fakt.
Ahoj. K té genetice se podívej třeba na
http://www.vesmir.info/ekologie/ekologie-clovek/americky-vedec-zverejnil-mapu-sveho-dna.htm
Tak mě napadlo-jak by to dopadlo- v tomto případě. Jsou dejme tomu dva sourozenci-chlapci. Jeden dostal do vínku povahu dobrosrdečnou a rovnou, druhý záludnou a lstivou. Dají se k adopci. Ten první vyrůstá ve špíně ulice a domácí podpora také nic moc a druhý se dostane do dobré rodiny, kde je spousta lásky a zázemí. Jaký bude výsledek v dospělosti?
Já chtěl jen říct, že není stejné, když se narodí dítě, nebo když otevřeš nový sešit. Ten si popisuje nový majitel od začátku.To dítě má už záznam. (Skryté soubory) nikým neovlyvnitelný. Jak hluboko je vryt tento zápis tuším, ale netroufám soudit. Já nevím, jestli každé narozené dítě je obdařeno stejnou inteligencí, stejným zdravím. Stejně ako se liší barva očí, vlasů, tvar těla, pravo nebo levorukost.
Proto si nemyslím, že stránka nového člověka je docela čistá.
Ahoj,jsem moc rád za to jste napsali,ale to tam ještě můžeme napsat že se rodí už zatížené ,KARMOU,aby odneslo za někoho něco,víte ono podle výzkumú se tam najde úplně vše co jste napsali.
Ale muj názor názor člověka je že dítě malé je od boha čisté a neviné,ale je pravdou že při vývinu na něho působí veškeré okolí a to silně zle a nedobře,je mnoho lidí kteří si neváží toho že mají zdravé a krásné dítě a zachází s ním tak že se začnou projevovat jeho stiné stránky,které by přitom mohli zůstat jednou provždy zapomenuté.
Potom je pravda Bandyho,ale v okamžiku kdy dítě pozná zlobu a strach v tom okamžiku dochází u něho ke zlomu a on se stává tím druhým a v tom má pravdu Magor.
Pokud dítě vyrůstá v lásce a pochopení a pokud na něho rodina má čas a dokáže mu věnovat sama sebe tak je z dítěte normální člověk a je v něm to dobré a dovede se prosadit svou inteligencí a vnitřní silou.
Tak co vi na to .
Jsem rád, že Tě můj pohled na svět pobavil. Důsledky popsaného jsou tvrdší. Stačí jen RS po babičce nebo diabetes po tchánovi.Alkoholizmus po mamince a tabáková závislost odkoukaná od tatínka.
Ještě se bavíš ?
Tvůj pohled na svět je vcelku rostomilý.Přuji ti aby ti to vydrželo pokud možno co nejdéle.
Opravdu si myslíš, že se lidé rodí křišťálově čistí.Dovoluji si o tom pochybovat.Zlo či dobro je součástí naší genové výbavy zrovna tak,jako barva vlasů, čí jiné vlastnosti.Děti dokáží být celkem dost kruté.
Bude to opravdu tak jak říkáš.Nově narozený človíček je formován vším kolem něj.Nejvýraznější stopy zanechají rodiče, co jsou poruce. Zůstane i vliv jiného okolí. Myslím prarodiče, přátele rodičů. prostě těch nemálo liodí, které mimino potká. Až sem je rodič cokoliv ovlivnit. Vstupuje sem genetická informace. To co dítko dědí po předcích ať chce nebo nechce. A není to jen basrva očí.Není tudíž černá a bílá. Jsou jen odstíny šedé.Kam mříš Ty sám ?
Povídáme si o zlu a dobru,všichni se shodujeme na tom že neexistuje zlí nebo dobrý ale člověk.
Každý z nás se narodí a je nahatej a čistej jako křištálová voda,ale tato voda se začne kalit nebo je dále čistá,záleží vše na přístupu rodičú,lidí okolo nás,vcnímání vztahú a vnímání veškerých podnětú které jsou schopni vnímat,velkou převelikou úlohu sehrává vše to co děcko okolosebe vidí slyší a je mu učiněno.
Pokud někdo dokáže že nejsem v obraze tak at prosím sem to napíše a at je slušný je to známka výchovi a toho co jsem napsal,děkuji vám za váš čas.
Jsi blízko. Nevím jestli bych vznik všeho nazval čirou náhodiu. Nějaké zákonitosti platí od dob, kdy svět ještě nebyl světem. Náhodný mohl být prvotní impulz.
(Zákon nejrychlejší spermie). Všichni lidé nejsou hodní. Jen ne všichni lidé jsou zlí .oOsdobně si myslím, že těch zlých je méně.
Malověrný z Olomouce.
Kam se tedy postavíš? Určitě k nevěřícím,všechno vzniklo čirou náhodou a všichni lidé jsou hodní. Tak nějak to vidíš?
Nenechá mě to. Nejde o spor satanisté vs. věřící. Myslím, že i Satanisté jsou věřící. Jen věří někam jinam. Spor by mohl nastat v situaci věřící vs. nevěřící. Tady vím, kam se postavit.
Kalendář mám v merku, neboj, ale stačí juknout na net, spousty webů s ortodoxním
satanismem, křesťanské weby nejde ani spočítat. Satanisté pohrdají jakoukoliv
vírou kromě Satana a vysmívají se věřícím. Věřící mají z nich strach, straní se jich
a odsuzují je a tvrdošíjně trvají n tom, že jedině to jejich vyznání je to pravé.
Jeden můj kamarád je satanista, celkem v pohodě kluk, tři jsou věřící
katolíci, ostatní a to je většina jsou bez vyznání. panuje mezi nimi klid do té doby,
než dojde na zájmy, tam mezi nimi vyroste zeď. Nemůžeš upřít. že navzdory kalendáři
je tu třeba muslimská víra, která se citelně připoměla všem lidem.
Právě když se podívám na kalendář, tak nedovedu pochopit že jsou i v dnešní době
stále lidi zmítaní náboženstvím, nebo vyznáním, které je dělí. Už chápeš o co mi jde?
To tvoje heslo se také snažím dodržovat a máš pravdu, že pokaždé to nejde dodržet.
Dík za autora.
Skoro vždy jsem se s Tebou o něco přel. Dnes mám pocit, že by to nebylo namístě. Poslední dvě věty z Tvého textu 24.10. po desáté, jsou jako vystřiženy z mé modlitební knížky. Asi bych se s Tebou neměl přít tak často.
Autorem je Neadle Donald Walsch, napsal Hovory s Bohem, první tři díly jsou vcelku dobré. Potom vyšly další pokračování ale to se už jen opakuje a nemá to šťávu(můj osobní názor).Je to vcelku kultovka, autor teď jezdí po světě a kecá lidem do života. Tak to bohužel často končívá.Ptáš se co já, no já nevím co máš na mysli.Hodně tady řešíte ďábla,boha a katolickou církev. No já nevím, možná by to chtělo juknout do kalendáře. Moc aktualní mě to nepřipadá.Snažím se chovat podle hesla, nedělej jiným to, co nechceš aby dělali oni tobě.Ne vždy se mě to ale daří.
Joo, tu ránu jsem slyšela až sem, ale zase se tak moc neraduj. Lucka reagovala na to, co jsem napsala v záhlaví - Imaginární rozhovor s Bohem a ten navazuje hned na další stránku -Imaginární rozhovor se Satanem. O "Hovorech s Bohem" jsem až do teď neměla ani páru, ale jsem ráda žes mi o tom řekl, kdybys tak ještě věděl autora, pokusím se to sehnat. Když to tak vezmu, tak ani já nemám Boha za bezmeznou autoritu, před kterou bych měla klekat a nebo z ní mít strach. Považuju ho za součást sebe a sebe za součást jeho. Jsou chvíle, kdy se mi zdá, že jsem hodně blízko tomu pokecu. Kdyby to všechno bylo tak jak tvrdí církev, tak už jsem dávno v pekle.:-DDD A co ty??
No to mě spadl kámen ze srdce. Hovory s bohem jsem četl před lety a ta kniha mě dost zaujala. První tři díly jsou dodré ale pak psal už jenom kvůli prachům.Pokud je pravda co se tam píše, tak si autor taky dost prožil. Dostat se mezi bezdomovce a dokázat se z toho zase vyhrabat není asi žádná legrace.Líbilo se mi, že se na boha nedívá jako na nějakou bezmeznou autoritu, ale jako na něco co by nám mohlo být blízké a s čím se dá dokonce i pokecat.Myslím že takových knih moc není.
Sakriš nééé, právě žes to pochopil jako většina lidí. Naopak se mi líbilo cos napsal. To platilo na Lucku přecéééé.
To jako že jsem natvrdlej. Tak jsi to myslela?
Zvláštní, že to některým lidem dělá problém pochopit a přitom si myslím, že je to jasné na první pohled. Je půlnoc, tak hezké pondělí.
Ten člověk co napsal hovory s bohem spoléhal jen sám na sebe. Bůh v té knize vystupuje pouze jako hlas v autorově hlavě.Vůbec se nemusí jednat o boha jako takového ale o spisovatelovo podvědomí. Mě ta kniha velmi pobavila, a podle úspěchu co zaznamenala jsem asi nebyl sám.
Zkus na chvli uvěřit tomu, co na první pohled se jeví neskutečným. Jen zkus a pak o tom pohovoř. Klidně. Tady můžeš. Tady Tě lidé čekají.
Já jen souhlasím se Satankou, že patří jinam než sem.
Milá Lucinko, přehlédla jsi že ten rozhovor je vedený tak, aby ukázal jak je chybné slepě poslouchat a nebo očekávat pomoc od toho, koho nám církev předložila jako Boha. Samozřejmě že spolehnout se musíme jen sami na sebe, nebo přijmout a poskytnout pomoc jen mezi sebou nevzájem.
četla jsem si rozhovor s bohem a je to nesmyselná blbost.nevěřte tomu co na první pohled se zdá skutečné!!!spoléhat můžete jen sami na sebe.
Navštívila mě na koleji má sestra. Můj spolubydlící ji připadal jako odřezaný od hovoru tak se ho zkusila zapojit."Co si myslíte o současné politice ?" zeptala se. On chlapec nepříliš řečný přemýšlel nad odpovědí skoro minutu. "Děkuji, rozumím vám " řekla má sestra mlčícímu muži.
Mě to pobavilo. Mám rád to zajiskření.
Ahoj. Děkuji za občasnou shodu :)
A politiky se neboj, je to stejně pouze o lidech. Jde jen o abstrakce - politika, vláda, štěstí, peníze a pod. = jednání a nástroje lidí.
S tím vytrháním plevele to bude těžší, protože mocí a penězmi mnohdy člověk ucpává přísun čerstvého (čistého) vánku do své duše :)
Milý Bandy, finanční dopad na človíčka, kterej se ještě nestačil rozkoukat na tomto světě nevymyslel Rath, ale nynější, mamonem nemocní mocní s Julínkem v čele. Víc k tomu nechci dodat abysme se nedostali do politiky a to je to nejhorší co by se mohlo stát.
Je čím dál víc věcí, které by se daly označit za plevel a platba za miminka v inkubátorech patří mezi plevel, který by se měl okamžitě vytrhnout a zadupat. Nejen v tomhle se shodnem Hemmi.
Čtu dost...víc žiju,nerebeluju-pouze neměním názor podle toho jak fouká vítr a stojí mne to víc než si dokážeš představit.Nejsem šťastnou symetrickou krychlí moderní doby a nepřizpůsobuji svůj tvar potřebám společnosti ani jednotlivců...nejni třeba se ale bavit pokaždý o mé osobě anobrž o tom co píšu...pravdu vyciťuju ať je zdroj jakýkoli
Měl bys poslouchat. Někdy i to co neslyšíš.Číst. Hodně číst. Pak poznáš, co je pravda nebo co se ji nejvíc blíží. Nebýt poslušný, být rebel je snadné, když Ti za to nic nehrozí.
Nejsem si jist, jestli je většina těch tady věřících. Myslím věřících v Boha. Já tedy to určitě nejsem.
Zmínka o důsledcích vládního působení dr. Ratha mě rozžhavuje doběla. Potrvá ještě nejmíň rok, než bude možné jeho návrhy novelizovat. Čemu říkáš plevel, říkám bordel a myslím, že ani Ty ani já se nemýlíme.
Slyším ale poslouchat nebudu...pokud nemluvíš z pravdy,poslušnost jde stranou
Ahoj. V tvých šuplících nehledám. Zavíráš a otvíráš si je sám. Je tu většina věřících a ty jsi tu s nimi. To mi stačí, neboť i slova, která si tu přečteš jsou semínka pravdy a navíc ty si odděluješ semínka od plev (tvé uklízení) :)
Zrovna jsem dočetl návrh na platbu miminek za pobyt v inkubátorech. Tomu říkám plevel.
Jsi si jist,že slyšíš ? Někdy si já nejsem dost jist.
Anebo máme každý jiný přehravač. A s ušima to opravdu nemá nic společného.
Taky jsem ověšen všemi možnými přehrávači a přezto slyším...asi to s ušima nemá nic společnýho