Jdi na obsah Jdi na menu

Diskuze k Samanthě

 

Přístup má naprosto kdokoli narozdíl od diskuzí, ke kterým je potřeba zalogování. Diskuze bude pouze mazána o vulgárnosti a jiná nevhodná slova. Prosím, aby se diskuze neobjevovala jinde, nechci zahlcovat fóra, když může být vše "pod jednou střechou". Děkuji!

Reakce jsou na toto upozornění, klikni.

První příspěvky jsou dole, nejnovější jsou nahoře.

 

 

Komentáře

Přehled komentářů

Dcerka - konec

28. 3. 2010 12:29

Ano, kupodivu teprve teď si přiznala chybu. Omluva je fajn, ale tím, že si zvíře nevrátila si porušila další bod domluvy.

S tímto končím.

Samantha1987 - konec

27. 3. 2010 15:50

ja sem pomalu nesouhlasila ani se zacatkem ale souhlasim s koncem.ja vim ze sem porusila dohodu i kdyz neumyslne,asi sem se neomluvila tak to delam ted ale nic jineho s tim uz neudelam.
klece mam zabezpecene snad uz opravdu poradne-mimochodem jen dementni 4lete dite nedovede otevrit karabinu at uz je sroubovaci ci nikoli.

Dcerka - Konec

27. 3. 2010 13:46

Theureg, souhlasím, že se na ničem nedohodnem, proto jsem od Sam chtěla jasnou odpověď, aby se to ukončilo. Nic nového to několik dní nepřináší. Takže já končím, dopadlo to, jak jsem bohužel předpokládala. Jinak k porušení došlo již málem dvakrát, u Luny bylo jen štěstí, že jiný samec stihnul oplodnění dříve. Ale to je furt dokola, už mlčím.

Sam odsouhlas uzavření diskuze, prosím, já s tím souhlasím.

Theureg - lidi

26. 3. 2010 17:19

Je to tu zas. V jednu chvíli se vše tvářilo jako vcelku přijatelné a te´d už je to zase tam kde na začátku.
Nehodlám se přiklánět ani k jedné z vás dvou(samantha, dcerka) protože ač si myslim že je dcerka v právu je samantha moje známá a ve své podstatě jí mám rád tudíž se zase nechci stavět proti.
Pravda je, že to, že se vše seběhlo omylem/nehodou nic neomlouvá. Je to porušení a basta. Jelikož však bohužel není nic na papíře od čeho se dá cokoliv odvodit je vše jen a pouze mezi váma dvěma/opět mluvím jen o Sam a Dcerce).
A pokud nejste schopné se domluvit tak nevidim jedinej důvod proč v této debatě pokračovat. Jedna melete svoje a ta druhá taky tak. V ničem se neschodnete a každym dalšim příspěvkem ve stilu těch posledních se jen serete navzájem(sorry, ale nevim jak jinak to říct).
Věřim tomu, že se sam stará o krysáky dobře, a věřim že se dobře postará aj o toho fenixe/gabriela či jak.
Nechci tady přilévat další olej do ohně jako to tu činí sand každý. Možná ne Jiřina která se snaží bejt nestraná, ale nic neřeší(nebrat osobně).

Přemejšlel jsem nad vašim problémem. Ne že by mě to nějak zvláště zajímalo, ale prostě jsem se nudil.
Dámy... Zajděte si na kafe nebo na pivo, tam si hoďte korunou nebo si dejte po hubě, to mě vcelku nezajímá, vyřešte ten spor a máte po starostech.
Čim pečlivěji to tu čtu tim spíš docházim k tomu, že jinak tenhle spor (pokud některá z vás nedostane rozum a nenechá to být, o čemš pochybuji), nevyřešíte.

Bohužel pro Sam jsem se shodl s více lidma a někteří tě i znají, že je Dcerka v právu. To je jen dodatek. To jak si to vyřešíte vy, to už je jen a jen mezi váma. Muj názor jsem tu napsal a tim se asi rozloučim.
Mějte se fajn a snad se zase za chvíli budete věnovat těm svejm krysákům a ne týhle zaprasený debatě. See You.

Khalli - Khalli

26. 3. 2010 16:55

Ehm (lukino, 26. 03. 2010 16:13)

Sry to je můj příspěvek chybička se vloudila :D

lukino - Ehm

26. 3. 2010 16:13

Tohle se zase řídí z nedbalosti ... či nehoda .. nebo sebeobrana ... a ty už zase meleš blbosti ... tohle si nech do hospody ... Jak bys to udělla ty kdybys mal nějakej rok Samce .. pak se ti na něm nakryli mládata s mladou samicí aniž bs o tom věděl a zjistil že máš tehotnou potkanici a až teprv po narození mládat zjistil že je ten otec zrovna potkan na kterým nesmíš krýt .. hm ?

lukino - Pro Khalliho, znalce právní problematiky

26. 3. 2010 14:28

Nedbalost (neboli "neúmysl") v žádném případě ono porušení smlouvy neomlouvá. Když někoho např. neúmyslně (z nedbalosti) zabiješ - třeba proto, že zrovna budeš společnosti chtít dokázat, jak máš zas jednou vše na háku, a budeš řídit totálně zhulenej, taky si za to taky půjdeš sednout.

Khalli - Dcerce

26. 3. 2010 12:53

No proč byc vracela potkana kterej už nějakej rok žije v prostředí na který je zvyklý ano měla s nim potomky .. neplánované a omylem .. ale tak to se stává i samice se může nakrýt nechtěně ... takže je to sice porušení smlouvy ale "neúmyslné".

Samantha1987 - dcerce

26. 3. 2010 8:50

myslim ze slovo ne je jasnější než cokoli,ale tady neumí číst více lidí,nebo já neumím psát,budu si muset pořídit asi česko český slovník.psala jsem už několikrát a myslím že dosti jasně že Gabriela nevrátím,ale podívat se na něj můžeš ty,nebo kdokoli jiný někde venku či na jiné neutrální půdě.
Porusila jsem dohodu o tomto faktoru vim,ale stale nechapuproc chjces diky tomuto cilene svemu potkanovi ublizovat drastickou zmenou prostredi,odrtrzenm od smeckya jeho navyku.

Dcerka - A znovu...

25. 3. 2010 22:11

Zase si neodpověděla jasně... tedy ani po porušení domluvy nehodláš Gabriela vrátit zpět?
Pro jistotu... Gabriel má potomky, přestože bylo striktně řečeno, že je nemá mít.

Samantha1987 - La.Vay

25. 3. 2010 11:47

bud si porid bryle,nebo se nauc cist,nechapu kdes vzala to na co jakoby odepisujes.jasne a hazim s nima o zed na terc.. a psy krmim chciplejma potkana.a mam je ve skrini

La.Vay - Sam

25. 3. 2010 9:16

Samantho proč jsi furt tak hnusná? Čeho tím proboha dosáhneš? Ty tady furt tvrdíš jak s tebou dcerka nic neřeší, ale v hned na to jí píšeš že to není tvůj problém a že to s ní odmítáš řešit.. Se vzpamatuj laskavě a utřiď si v hlavě jak to vlastně ve skutečnosti je.. prosímtě ještě mi řekni jak "vychováváš" potkany, jsem totiž slyšela, že je "výchovně" taháš za ocas a že máš na zdi kapky krve od toho jak se ti perou, je to pravda?

Samantha1987 - dcerce

25. 3. 2010 0:59

ne,nikdy jsem podobny projev nemela a par emailu mozna jeste vyhrabu,koukam ze kazda vidi v jirinine zprave neco jineho a nechapu a a nedokazu si to predstavit jak je to mozne a nedokazu si predstavit spoustu veci a neni to muj problem jelikoz ty se o neco pokousis a ja bych si mela dokazat predstavit proc a nasledne na to reagovat tak jak ty by sis prala coz ovsem diky tomuto faktu nejde a tim padfem toho co chces nedosahnes,takze je to vlastne problem tvuj.

Dcerka - ...

24. 3. 2010 21:11

Jiřina: Ano, asi jediná chápeš, že tohle byla má možná poslední cesta, jelikož zbytek byl slepý ač se tu Sam snaží tvrdit opak. Takhle je aspoň vidět, jak to probíhá až se zase bude tvrdit něco jiného. Stejně jako u předešlých, ani tato cesta nejspíš nepomohla...

Samantha: I to, že ti jsou mé rady k ničemu o něčem vypovídá, když většině k něčemu jsou, ale tak to holt vidíš jinak, nemluvě o tom, že i během rad si to viděla jinak. Je pravdou, že tvůj písemný projev se dříve blížil spíše k projevu Khaliho, ale zřejmě, když se chce, tak to jde. A že si nedovedeš vysvětlit, proč jsem to udělala takto? ... Jak říká náš profesor, pokud si někdo něco nedokáže představit, tak to ale není náš, nýbrž jeho problém.
Ale to je stále dokola, odbíháš od tématu.
Tedy naposledy se jasně ptám: Vrátíš mi Gabriela vzhledem k porušení naší domluvy?

Samantha1987 - jiřina

24. 3. 2010 12:12

tak vidim ze sme se vsichni az na Khalliho uklidnili a muzem spolu mluvit jako lide.souhlasim s tim co jsi rekla mireno nma me i cos rekla na Khalliho.Taky by mi vadilo byt chovatelkou nevedet jak se moje odchovy maji,chtela bych byt v kontaktu a vidat se s potkysi.nebranila jsme tomu,pouze jsme neprebirala iniciativu ohledne schazeni.Znovu rikam ze jsme rada za rady ktere mi Dcerka poskytla i kdyz mi byli uplne k nicemu vetsinou,ale snaha se tez cenni(Gabriel je s Lexem v kleci a je spokojenej-prave se cpe) taky bych to resila radeji osobne,jelikoz Dcerka moc dobre vi ze moje vyjadrovaci schopnost je na nule avetsinou nase rozmluva po e-mailu vedla k nedorozumeni jelikoz neumim napsat to co si myslislim tak aby to bylo jasno.proto asi volila tuto cestu aby me mohla co nejvice ztrapnit,ponizit a znemoznit,jinka si to nedovedu vysvetlit.
Pro Dcerku pokud chces Gabriela videt uz te do bytu nepustim,ale neodepřu ti ho videt,tim padem sraz nekde venku.

Khalli - pro Jiřina

24. 3. 2010 11:44

Nauč se číst hulil jsem ve 13 do 15 let .. od té doby max jednou za půl roku ... takže to na mě žádné stopy nezanechalo jelikož to bych muse lhulit jak nějakej vyptlanej hoper každej den dva jointy .. a cigára jsou něco jinýho to má dopad na fyziku .. a ano jen tu něco hraju rád si odehraju svojí roli kreténa v hádce :-P a pár lidí naseru ostatní znechutim a zbytek dostane odpor číst co píši :D

Jinak fakt jsem psal a tím že říkáš ŽE TO VŮBEC NIKDO NEBUDE ČÍST tak tím tuplem si to někdo přečte když je to krátký a né ty tvoje slohovky :) ... i lkdyž já psal taky předtim tak ted sem to zkrátil na fakta k aktuálním komentům ;)

Jiřina - Pro Dcerku, Samanthu...

24. 3. 2010 9:09

... a taky trochu pro Khalli
Snad už naposledy se míchám do tohohle problému, z pohledu "pozorovatele zvenčí". Čekala jsem na vyjádření Dcerky, protože podle mého měla být první, kdo odpoví na položené otázky.
Bez ohledu na to, co se ve skutečnosti přihodilo/ nepřihodilo (to totiž nevím, a každý může mít svůj kus pravdy):
- že došlo k nakrytí omylem, to se možná může stát a záleží na člověku, jak moc ho právě tohle raní. V každém případě to znamená, že Sam asi něco nezvládla (nebo Khalli, který lítá z rohu do rohu a neví sám čí je). Dcerka to může pochopit, ale je naprosto přirozené, že jí to vadí, a to zcela právem, a fakt nemá smysl to dál rozebírat.
- mám dvě potkanky ze dvou různých CHS. Pouze dvě, a to proto, že většímu počtu bych při své vytíženosti asi nemohla věnovat tolik péče a lásky a zázemí, jak považuji za nezbytné. Nedovedu si představit, že bych některou z chovatelek odmítla, pokud by se chtěla přijít podívat jak holčičky bydlí a jak se jim daří, za každou radu chovatelek jsem vděčná, protože nikdy nevím, kdy se bude hodit. Jestliže si pořídím potkánka (jakékoliv zvíře) z obchodu, jsou v tom určitá rizika - ale nemusím se nikomu zodpovídat (ale taky mi nikdo nepomůže, když budu v úzkých). U potkánka z CHS je to právě naopak. Opět moje svobodná volba. Chovatelka má podle mého plné právo kdykoliv se přesvědčit o tom, že se zvířetem, které někomu předala, je všechno v pořádku. Komu tohle vadí, má nejspíš špatné svědomí a měl by začít sám u sebe. (tohle není myšleno na Samanthu, mnohem víc na jiné účastnice této diskuze, však ony ví dobře)
- Khalli. Katastrofa. Chvíli se mi už zdálo, že jsi schopen normálně komunikovat, škoda. Buď tady něco hraješ, pak je tvoje role některým odporná, pro jiné uboze směšná a trapná, ale vzbudil jsi pouze pohrdání a tvoje názory tím pádem nebude poslouchat nikdo, a tím myslím VŮBEC NIKDO. A pokud to nehraješ a skutečně takový jsi, pak aspoň na chvíli vypni tu metlu, protože přestat hulit už ve 22 letech nepomůže, to už je bohužel nevratné. A až budeš mít v uších ticho a přestaneš tlouct hlavou o zeď v rytmu music, zkus chvíli přemýšlet. Ne kvůli mně že to říkám. Ne kvůli Samantě, ne kvůli jejímu dítěti, ne kvůli potkanům. Ne kvůli světovému míru.. ale kvůli sobě, ty magore, máš v úmyslu takhle trapčit před celým světem napořád?. Nechci tě spasit, chci ti jen naznačit, že ryješ čenichem v septiku, a jestli takhle budeš pokračovat, utopíš se v něm. Konec proslovu. Dál už na tvoje hysterické pištění reagovat nebudu, protože řečeno bylo vše, co říct šlo.
- Theureg. Jednoznačný souhlas s tím, že tahle diskuze je slepá ulička se spoustou otevřených kanálů. Jenže ono to skoro vypadá, že všechny ostatní cesty jsou taky slepé, a že Dcerka se vydala tímhle směrem v naději, že narazí na nějakou nadějnou odbočku.
- Poslední poznámka, obecná. Tohle vůbec není hezký spor, ale kdyby byli všichni pořád jen zticha a tvářili se jako-by-nic, taky by to nebylo dobré. To, co na první pohled vypadá jako přetahovaná o jednu myš, je ve své podstatě přetahovaná o principy slušného chování.

Khalli - Khalli

24. 3. 2010 8:40

A ještě Detail celý tento problém na stránkách vznikl tím ež "ÚDAJNĚ TAJNĚ ZA JEJÍMI ZÁDY NA TOM SAMCI KRYLA MLADOU SAMICI BEZ JEJÍHO DOVOLENÍ" ale kdyby to bylo tajne proč by všude na net psala jestli někdo nechce miminka nebo dávala fotky ? to dá rozum že to tajně nebylo .. az druhé nekryla úmyslně stejně tak tu samici mohl oet ten druhý potkan jako to udělal s minulou samicí která se protáhla malá do klece ale to byla bez srsti ...

Theureg - mno. možná přeci jen k tématu

24. 3. 2010 6:24

Muj prví příspěvek byl asi dosti nerozmylšenou rekací převážně na článek KaKamili proto bych to rád napravil.

Smluvní dohoda je ze zákona daným faktem to je pravda, také je třeba mít svědky jak bylo řečeno níže. Svědek prý je, nevim jesli sem něco psal či nikoliv, ale nic takového sem neviděl nebo jsem to přehlédl. Nejsem žádný právník, proto zde tohle nebudu víc rozebírat.
Musím se zastat sam že je oprávněně rozhořčená kvůli onomu článku. Opravdu tam jsou rozebírány věci které by opravdu neměli být tímto způsobem zveřejňovány.
Stejně tak ovšem chápu Dcerku.
Věřím samantě, že se vše mohlo semlít náhodou. Náhoda je blbec a stát se muže ledasco a když se něco po**** tak se to po**** pořádně.
Asi by však bylo fér Dcerku řádně seznámit se situací a to tak že včas. Snažit se s ní problém řešit.
Ta však dle mého názoru měla problém řešit soukromě. Zveřejněním článku nejneže naštvala samantu a prakticky tak zničila možnosti dalšího rozumného řešení jakýchkoliv problémů, ale vyprovokovala k nesmyslné debatě (viz. níže) kde se do věci vložili nezasvěcení lidé jako třeba já a začali tak přilévaj další benzín do ohně řešíce věci které se vlastně vůbec netýkají původního tématu.
Khaliho mluva, Samantina výchova "jejího" dítěte a pod..
Prosil bych proto aby jste to zvážili. Přestaňte svuj spor řešit prostřednicvtím tohoto fóra. Zajděte si na kafe nebo si třeba piště přes icq nebo mail, netahejte do toho další lidi a třeba se někam dostanete.
Tohle už snad k tématu bylo. Přeji pěkný den.

Theureg - boha jeho. jste lidi ne?

24. 3. 2010 6:10

vprvní řadě pro tebe Khalli: Přestaň sem už prosimtebe postovat své přiblblé poznámky. Jsou mimo téma, děláš ze sebe vola a shazuješ i samantu. Napoprvé to možná bylo vtipné, ale teď už je to jen ukázka do nebe volající blbosti dělající z tebe případ pro psychiatra.

No a k tématu: Já osobně nejsem žádnej velkej chovatel. Potkana jsme měli jednou a jednoho, měli sme ho rádi celá rodina, ale kvuli matčině alergii musel pryč. Bohužel. Teď teda máme dvě psiska, velikostí připomínající potkana, ale to je asi mimo.

Samantu znám. Dobře, troufám si tvrdit. Prcek je veselej klučina kterej se má dobře. Má možná trochu krušnější začátek, ale je na tom líp než rozmazlovaný fracci který skolí kdejaká rýmička.
Co se psisek a Rozy týče neměl jsem s ní problém. Jen se nesmí ječet a utíkat. to si pak chce hrát. Když se řítila na mě, stačilo říct sedni, ona poslechla a nechala se v klidu podrbat a pak mi dala pokoj.
To jsem zase odbočil od tématu. Tak pardon.

Jak už jsem řekl co se potkanů týče nejsem znalec, ale co jsem byl u Sam nikdy se mi nezdálo že by byli podviživení nebo tak něco. Natož pak, že by měli nějaký špatný klece. Přišli mi dost obří. Asi sem zvyklej na křeččí. Asi to neni názor odborníka co si tu tak čtu.

Pro KaKamila: Já se nerad na podobných fórech a jim podobných věcech přikláním k vulgarismum, ale v tvém případě si to nemohu odpustit: Ty jsi do nebe volající kráva! Tvé názory jsou snůška hovadin a tvá kritika je absolutně mimo mísu. Víš naprosté hovno o tom co se doma u Sam děje. Znám prďolu, psy aj potkany. O potkanech soudit mnohé nemohu, ale psi jsou spokojení a klučina taky tak. Proto bych ocenil kdyby sis své výlevy nechala sama pro sebe. V pravdě jsem se při čtení tvého příspěvku musel smát div jsem nespadl ze židle.
Všem se omlouvám za své vulgární výrazy, ale nenapadli mě jiná slušná slova jež by to vystihla.
Mějte se fajn.