CryEngine 2
Úpravy v reálném čase, zobrazování nárazů, dynamická světla, síťový systém, integrovaný fyzikální systém, stínování, stíny a dynamický hudební systém jsou pouze některé z vymožeností, které nabízí CryENGINE™ 2
CryENGINE™ 2 přichází s kompletní řadou veškerých nástrojů a také zahrnuje CryENGINE™ 2 Sandbox, systém pro úpravu herního světa. S licencí dostanete kompletní zdrojový kód a dokumentaci k enginu a nástrojům. Podpora je zajištěna R & D týmem, který postupně zdokonaluje engine a připravuje výukovou dílnu (zřejmě tutoriál pro programátory :D) pro váš tým, zahrnující výukový proces.
Engine podporuje veškerá videa (?) a hardware, který je běžně na trhu k dostání. Nový hardware bude konstantně dodáván s tím, jak bude k dostání.
Polybump™ 2: Polybump™ 2 může být použit buď jako standalone utilita a nebo může být plně integrován s ostatními nástroji tak jako 3DS Max™. Tento nástro vytváří vysoce kvalitní povrch, který umožňuje rychlé extraktování povrchových featur, jako u normálních map (tangent-space nebo object-space). Tyto extraktované informace mohou být použity k vyrenderování nízko polygonových modelů s detailním povrchem, čímž vlastně vypadají jako vysoko-polygenové modely, ale jsou vyrenderovány mnohem rychleji. Data jsou uložena v spojovacím (?) formátu, takže mohou být vyslány po různých cestách, bez toho, aby se výpočet provedl znovu. Vyskopolygenové propočty (až 10 milionů trojúhelníků) jsou zpracovány celkem rychle.
NextGen Real-Time Renderování: Naše rendery poskytují bezchybnou podporu jak pro interiéry, tak pro exteriéry, a to jak v DX9, tak i v DX10, ale stejně dobře podporují NextGen konzole jako Xbox360 a PS3 (ve vývoji).
Real Time Lighting and Dynamic Soft Shadows: CryENGINE™ 2 poskytuje skutečně vypadající světelné zdroje a vytváří měkké stíny, které se dynamicky přizpůsobují k přirozeným pohybům. To zahrnuje high-resolution perspektivu s implementací správných a objemných stínů.
Volumetric, Layer and View Distance Fogging: Vytváří mraky nebo mlhu, která může objímat zem a realisticky redukovat viditelnost a kontrast, a také reagovat s dynamickým světlem a stíny, přidívat hloubku a novou dimenzi tím, že redukují kontrast a jasnost scény.
Eye Adaptation & High Dynamic Range (HDR) Lighting: Toto je použito pro simulování adaptace lidského oka na extrémní podmínky, jako je ostré světlo, nebo tmavá místa.
Light Beams & Shafts: Technologie vytvářející paprsky světla a stíny, když světlo dopadá na vysokodetailní objekt a generuje to ‚boží zář‘ pod vodou (jde o to, čemu my, velcí Čecha říkáme, že slunce váží vodu).
Integrated Multi-threaded Physics Engine: Věc, která zajišťuje, že se věci při interakci chovají věrohodně,bez toho, aby byl potřeba speciální hardware. Také umožňuje ragdoll fyziku.
Interactive and Destructible Environments: Troufnu si tvrdit, že toto bude asi nejočekávanější věc na CryENGINE™ 2. Ano, jde o věcičku, která nám umožní konečne ‚rozšmelcovat TÍMTO tankem TÁMHLETU chatku plnou nepřátel, nebo si zopakovat slavnou scénu z Predátora a minugunem vystřílet půl lesa.
Integrated CryENGINE Sandbox2 Editor: Editor levelů, navíc s možností instančně se přepnout přímo oné úrovně a ehm… upravovat ručně.
Integrated Vegetation and Terrain Cover Generation System: Toto způsobuje, že vegetace realisticky vypadá a taktéž se chová.
Dynamic Time of Day Settings: Střídání dne a noci, včetně dynamické změny od rána k večeru a od večera k ránu.
Z angličtiny přeložil: Lunarion
Are you 18? Come in and don't be shy!
(loveawake.ru, 19. 2. 2022 21:58)