Semifinále play-off: Dragons-Florko 6:7pp,5:6sn a Trenčín-Hurikán 6:2,6:4
Komentáře
Přehled komentářů
ked nevies detaily pan anonym, tak netrep. my sme zapas zenskeho stvrtfinale stihali naknap, preto sme este vo stvrtok napisali PZ nech nominuje niekoho ineho. on povedal ok a tym to pre nas skoncilo. to ze nedosla nahrada nie je nasa chyba ani vec. ked mi volal Miro boli sme na obede, nemali sme ziadne veci na piskanie a len prist tam by trvalo pol hodinu. tiez by som tu mohol napisat kolko zapasov sme odpiskali ked nam niekto zavolal pet minut pred zapasom ze nie su rozhodcovia alebo mna vytiahli rovno z tribuny. ale to sa uz nestane, neboj sa....
to lahcim a adam
(Heno K., 24. 3. 2009 16:03)
Chalani ja s vami suhlasim, ono bohuzial niektori jednotlivci kazia meno celeho timu a to plati pre kazdy tim a potom to vrha zly tien. Ja len tolko, ze je to tazko niekedy urcit a rozoznat tvrdy zakrok od zakerneho. Ale vsetko svedci o inteligencii jednotlivych hracov. Viete ja napriklad porovnavam Lajciaka s vasim Zaliberom. Obidvaja su to hraci ktori hraju na hrane ako bolo uz pisane a robia ciernu robotu pre muzstvo ale niekomu sa zda u nich zakernost.Ja som jednej zasady. Uder treba vediet rozdat ale aj prijat.S rozhodcami ze boli slabi suhlasim ale neovplyvnili seriu tak, ze vdaka tomu Trencin postupil.Adam este som zabudol - s tymi prvymi dvoma minutami si mal pravdu.Ale na opacnej strane ako som z tribuny ratal prvu tretinu ti akoze rozhodcovia piskali pomer faulov 90 - 10 v prospech vas.Takze sumasumarum bolo to tak slabe rozhodovanie ze to sa nedalo ani nikomu pomoct, pretoze ked je niekto roztraseny nemoze podat aspon priemerny vykon.
No nic chalani nechajme to tak, uz to nezmenime a chcem zazelat celemu Hurikanu vsetko dobre .
Lahcim
(to Heno, 24. 3. 2009 14:15)som rad ze konecne aj niekto z Trencina napisal svoj nazor. Poklona Heno ma to hlavu aj patu. Myslim si ze clanok na nasom webe 100% sedi (je tam spominane vsetko, aj to ze Trencin si postupit zasluzil). Co sme si vsak nezasluzili my (rozhodcov uz neriesim)je spravanie niektorych Trencianskych hracov. Fauly vyplyvajuce z hry a emocii neriesim tiez. Ale simulovanie, vulgarne nadavky, sekera minutu pred koncom za jasneho stavu co mala za nasledok zlomenu ruku repre beka, to si fakt s tymi par 'florbalistami' neviete poradit? Alebo nechcete? Vies aku mal napriklad chut ist minulu sezonu niekto z nas reprezentovat slovensko a tvarit sa ze je vsetko OK po tom co sa v play off popisalo a porozpravalo? Asi odpoved poznas...Treba pracovat nielen na zlepsovani seba a svojho timu ale aj respektovani superov.
to Heno
(Adam, 23. 3. 2009 20:10)zdravim Heno, Marekova 2 bola opodstatnena, ako si sa mozno docital aj na nasej stranke, co vsak 2 predchadzalo bolo velmi zvlastne (v tom istom clanku). a snad nechces porovnavat cistotu nasej hry s FBC, lebo si nepamatam ani na jeden zakerny faul z nasej strany, na druhu stranu par "kolien/kroscekov" zo strany FBC nikto neodskriepi. je obrovsky rozdiel hrat tvrdo a zakerne, ale ked toto rozhodca nevie rozlisit je zle a tito uz skoro ani nevedli ako sa volaju. skratka podlahli tlaku hracov TN a divakov. kazdopadne my sme druzstvo ktore vie prijat prehru od supera.....k tejto vsak az privelmi dopomohli rozhodcovia.
zapasy
(rozhodca, 23. 3. 2009 19:02)V nasadzovani rozhodcov je bordel to vie kazdy. Nie som hrac ani jedneho extraligoveho klubu, mam urobeny rozhodcovsky kurz, xcel som zacat piskat najprv lahsie zapasy, no nie je sanca, aby som vobec nieco piskal, pytal som sa na zvaze, komu sa mam ozvat, ze to dajaky chlap robi atd... nevravim, ze som najlepsi, mozno ani nikdy nebudem, ale mal som chut, co uz.....
trenčín
(fero, 23. 3. 2009 17:31)neviem si predstavit,ze by TN hral tak zákerne a zastrašovaco proti starym HKL,ti by im dali....
to Adam
(Heno K., 23. 3. 2009 17:00)Adam prosim ta pis to presne.Ved Marek je trener a ten behol na plochu a krical na rozhodcu a nadaval mu. A lahcim ho stahoval nech nieco v tych nervoch nevivedie. A mala nasledovat cervena. No nebola. Boli 2 minuty.To na upresnenie.To musis uznat, ze trener nemoze vbehnut na plochu a spravat sa agresivne. Je tazke prehrat s Trencinom ked ste im minule roky davali lekcie ako vyhravat.Rozhodcovia robili chyby na obidve strany a spravanie vysokoskolakov podla mna tiez slusne nebolo ako pisu ze su znechuteni.Trencin minuly rok uznal po finale, ze jednoducho bol Hurikan lepsi a zasluzene vyhral finale.Teraz to musite uznat vy.Proste je to sport a porazeni vzdy vidia chybu inde ako v sebe.Adam ty si brankar, ktory je najlepsi na Slovensku to je jasne.Ale v Trencine ti to nevyslo, proste si nemal formu a preto ste nevyhrali. Ved ty si 80 % uspechu Hurikanu. To nech si hovori kto chce co chce.Si inteligenty chalan tak sa povznes aj nad prehrou, lebo tento rok ste na to fakt nemali.Adam drz sa a prajem vsetko dobre.
fbc-hurikan
(poli, 23. 3. 2009 16:27)nedokazem pochopit a akou nevrazivostou hraju fbc (ale aj florko) proti hurikanu. pocuvat cely zapas "bratislavsky ko..ti ,sedlaci atd. o zakernostiach ani nehovorim.ak je toto taktika ako rozladit supera,tak je mi vas uprimne luto. preco napriklad atu,alebo salming su uplne nermalne a pohodove muzstva? a su z toho isteho mesta. toto je vec ktora najviac skodi florbalu a nikam ho teda neposunie. ak chcu tieto kluby vychovavat svoju mladez s takymito praktikami,zbohom florbal na slovensku. ak sa chcete niekto prist pozriet na finala,neberte svoje ratolesti prosim. bohuzial primitivizmus na slovensku vitazi...zatial
fbc-hurikan
(g3ronimo, 23. 3. 2009 15:24)a tento zapas piskali chalani z novej dubnice a nie pat a mat...toto uz je moc
laco milo
(m2m, 23. 3. 2009 15:08)
keď už niekto napíše že švik a onderko sú z čiech, tak klobúk dolu pred jeho znalosťami slovenského florblu...
a takých by sa tu našlo viac :)
pre lacomilo
(sergej, 23. 3. 2009 14:44)dragonsu v sobotu piskali švik - onderko z KOŠíC!!!!!!
polorozhodcovia
(laco Milo, 23. 3. 2009 14:34)Vážení to že rozhodovali chlapci ktorí na to nemajú to je len vizitka slovenského florbalového zväzu ktorí dá rozhodcovskú licenciu hoci komu kto sa prihlási.Toto nie je prvá sezóna kde sa riešia rozhodcovia.A to je tak zle finančne zväz že nevie zabezpečiť rozhodcov na semifinále a finále.Hamba! poznámka: je zaujímavé že v sobotu dragons mal rozhodcov z čiech a hurikán dostal Pata a Mata v sobotu aj v nedeľu
to lahcim
(sergej, 23. 3. 2009 14:29)
konečne niekto otvorene hovori o probleme.....
nejedna sa však len o mužsku ale aj o žensku extraligu!!!
semi
(lahcim, 23. 3. 2009 13:05)nazor Hurikanu je v clanku na nasom webe, myslim ze je tam povedane vsetko. Trencin si vyhrat zrejme zasluzil. ak to vsak porovnavam so zapasom s ATU, tak to ani nejde. som rad ze sa sezona skoncila lebo som znechuteny, z rozhodcov, z kopu sprostych reci pocas zapasu a zakernosti. taketo spravanie par ludi proste nechapem, je to ubohe...
Lajo (to Sona)
(Adam, 23. 3. 2009 12:52)Lajo hraje na hrane (tvrdo), ale nie som si vedomy, ze by tam boli nejake zakroky od neho na mna, ale so Schontem, to je pravda, dostal peknu sekeru.
Semifinale
(Sona, 23. 3. 2009 12:02)Adam, este si zabudol napisat, ze v 1.zapase zlomil podareny hrac z FBC riadnou sekerou Schontemu prst, takze dalsieho boja bol vyradeny. Samozrejme ani tento zakrok nik z rozhodcov nepostrehol. A tie fauly Lajcaka na teba, ked bola hra na druhej strane ihriska. K takemu niecomu sa moze znizit len taky vypatlany hrac ako je on.
to ???
(florb.fanusik, 23. 3. 2009 11:38)pochybujem o tom ze vo finale bude pekny florbal, to by tam museli byt ine timy.Ostre lakte, zakerne krosceky a herecke vykony (nielen)do florbalu nepatria, nehovoriac o psychyckej labilnosti finalistov (pozname z nedavnej minulosti). Bude uspech ak sa to neskonci nejakou bitkou
to collin
(Adam, 23. 3. 2009 9:43)hej, je tam nas prvy zapas, ale ja hovorim o druhom, ktory bol uplne iny z nasej strany...
nepodpisanemu odvazlivcovi
(Adam, 23. 3. 2009 9:22)o prvom zapase nie je co povedat, hrali sme zakriknuto a vdaka nasej nedoraznosti ste sa dostali do trojgoloveho vedenia. lenze druhy zapas bol o niecom uplne inom, nebyt dvoch zvlastnych vyluceni (nas hrac nemohol vstat, lebo ho vas drzal za nohu a kupodivu nas bol vyluceny a vylucenie Mareka za upozornovanie rozhodcov, ze po preruseni pocas vyhody sa hra buly a nie trestny uder, ktore ocenili 2 min) ste sa dostali spat do zapasu. ako som uz predtym spominal, ze nastavene koleno sa dava aj v hokeji 5 min a "pani" rozhodcovia sa neodvazili ani zapiskat trestny uder. takze asi v tomto by som videl ich "prinos" pre nas...
???
(............:D, 23. 3. 2009 1:12)Adam chces popriet,ze FBC postupil zasluzene?Myslis,ze ste boli lepsim timom v tych dvoch zaapasoch a mali ste vyhrat vy??A ze je chyba len na strane rozhodcov??Kazdy sa vzdy vyhoovori na nich,ale treba uznat,ze to maju tazke ...takze tesime sa na finale a na pekny florbal...
to IIII
(lahcim, 25. 3. 2009 11:28)