Pirát Divoký Jack
Bláznivý bandita, pirát Divoký Jack, se vydal do prapodivného světa jménem Slab, aby v něm zkusil najít zlato, šperky a zakopaný poklad. Musí se však ve svém životě vyrovnat s poněkud trapnými situacemi - většinu času totiž tráví tím, že se snaží vyhýbat problémům a nepříjemným setkáním. Na cestě za bohatstvím jej doprovází nenapravitelný optimista, naivní, nicméně mimořádně oddaný potkan Snuk. Jack a Snuk vyplují z přístavu na své lodi Mořské kuře a o něco později objeví podivné země s poněkud nebezpečnými klimatickými podmínkami a prazvláštními obyvateli. Náš pirát a jeho kamarád se setkají například s mořským drakem, čarodějem, rakem hodně podobným Chuckovi a se skřítky, kteří milují zmrzlinu. Pořadí částí:
Bláznivý bandita, pirát Divoký Jack, se vydal do prapodivného světa jménem Slab, aby v něm zkusil najít zlato, šperky a zakopaný poklad. Musí se však ve svém životě vyrovnat s poněkud trapnými situacemi - většinu času totiž tráví tím, že se snaží vyhýbat problémům a nepříjemným setkáním. Na cestě za bohatstvím jej doprovází nenapravitelný optimista, naivní, nicméně mimořádně oddaný potkan Snuk. Jack a Snuk vyplují z přístavu na své lodi Mořské kuře a o něco později objeví podivné země s poněkud nebezpečnými klimatickými podmínkami a prazvláštními obyvateli. Náš pirát a jeho kamarád se setkají například s mořským drakem, čarodějem, rakem hodně podobným Chuckovi a se skřítky, kteří milují zmrzlinu. Pořadí částí:
- Strašlivá příhoda s mořskou ježibabou
Divoký Jack prohraje sázku a musí se oženit s příšerou z Loch Lugnut.
- Plavba za modrým rubínem
Divoký Jack a Snuk najatí Velkým podivínem se vydávají splnit bláznivý úkol - získat modrý rubín.
- Strašlivé setkání s Draclií
Hraběnka Draclia připraví Divokému Jackovi a Snukovi noc hrůzy.
- O Zerzinu, Fleebis, zástupech a lécích / Bájný rytíř
A. Divoký Jack a Snuk hledají ostrov Zerzin, na kterém má být lék na smrtelnou nemoc, Fleebis.
B. Aby zachránil princeznu a získal velikou odměnu, musí Divoký Jack bojovat s legendárním Černým rytířem.
- Podivný případ Anguse Dagnabbita / Světla, kamera, Snuku!
A. Divoký Jack a Snuk prošmejdí hrad Dagnabbit a ukradnou zlatou tlačenku.
B. Divoký Jack and Snuk jsou znechuceni nepravdivostí pirátských snímků a rozhodnou se hrát ve vlastním filmu.
- Ztroskotání/Čí krásné narozeniny?
A. Loď Mořské kuře se potápí a Divoký Jack se Snukem uvíznou na ostrově plném kanibalů požírajících piráty.
B. Snuk plánuje oslavu narozenin Divokého Jacka a vymyslí, že by mohli strávit den plný vzrušení a zábavy v jeskyni Pizza patřící belhavému tchoři.
- Poklad O hlavu kratšího, levorukého Rašeliníka / 999 potěšení
A. Po odebrání pirátské licence se Divoký Jack musí podrobit těžkým zkouškám.
B. Divoký Jack ukradne kouzelný proutek schopný přičarovat "nejvyšší blaho" .
- Znepokojivá příhoda se sněžnými troly / Případ s kraby
A. Při převozu zmrzlináře k sultánovi sněhové země se stane loď Mořské kuře obětí gangu zlomyslných sněhuláků, kteří chtějí zmrzlináře pro sebe.
B. Divoký Jack a Snuk se pokoušejí zajmout nechvalně známou Růžovou Perlu z Krabího království.
- Kapitán Snuk / Jack, přemožitel draka
A. Snuk se přestrojí za kapitána lodi Mořské kuře, aby chránil Divokého Jacka před ničemným Jeanem Claudem Efetem.
B. Divoký Jack musí zachránit princeznu Penelope před nebezpečím, drakem Darshem, který chrlí oheň!
- Ostrov růžových a chlupatých / Strýček Mortimer
A. Nejstrašnější noční můra Divokého Jacka se vyplní, když se se Snukem odváží vydat na Ostrov růžových a chlupatých a setkají se se schoulenými miloučkými, strašně kamarádskými králíčky, mývaly, vombaty a myšemi.
B. Divoký Jack a Snuk plují na Ostrov Hannských, aby našli ztracené štěstí.
- Snuk, Mad a škaredí/Velký Kapow!
A. Divoký Jack a Snuk stíhají v poušti Artura Caliente ve snaze najít ukryté bohatství.
B. Zoufalí a hladoví narazí Divoký Jack a Snuk na ostrov, který je celý z jídla a vládne mu Velký Kapow, vypasený ničema připomínající stárnoucího Elvise.
- Napadení zelenými gorilami, které žerou lidi/Jan z lampy
A. Divoký Jack, Snuk a Flash Dashing si znovu vzpomenou na dětství v rukou své staré učitelky paní Grunion.
B. Nechvalně známý Angus Dagnabbit obživne, aby Divokému Jackovi a Snukovi pomohl porazit mořskou příšeru, která má ve svém břiše ukrytý poklad známý jako Lampa zlatého fezu.
- Divoký Jack a fazolový stonek/Kletba mumiina palce
A. Snuk jede na loď Mořské kuře zaplatit nájem a po cestě musí čelit nebezpečnému obřímu fazolovému stonku a jeho obrovské zlaté minci.
B. Krab Chuck se vrací, aby Divokému Jackovi a Snukovi pomohl získat drahocenný palec mumie, Root-Toot-Tooty.