Audi TT Roadster byl při čelním nárazu testován se staženou střechou, z důvodu prověření nejhorších možných důsledků. Při testu bočního nárazu byla střecha natažena k prověření rizika zranění hlavy řidiče o výztuže střechy. Automobil byl testován bez použití dětské sedačky, ačkoli je jednu sedačku možné umístit na sedadlo spolujezdce. Airbag spolujezdce může být deaktivován klíčem od vozu spínací skříňkou, umístěnou ve schránce na rukavice. Boční hlavový airbag v tzv. pole testu (boční náraz do sloupu) částečně utlumil náraz, ale nebyl správně rozvinut. Ochrana chodců poskytovaná automobilem při srážce byla zoufalá - nebyla přidělena žádná hvězdička.
Čelní náraz
Airbagy byly posouzeny jako chránící řidičovu hlavu, ale nárazová síla působící na jeho hrudník od bezpečnostního pásu byla mírně zvýšená. Nicméně airbag spolujezdce nedosáhl lepších výsledků. Dveře řidiče jsou konstruovány k přenesení nárazové síly z čela vozu směrem k zádi, avšak jeden z nosníků se právě tak jako zadní část prahu zkroutily, karoserie automobilu však byla přesto po nárazu posouzena jako stabilní. Oba cestující byli vystaveni riziku vážného zranění nohou od komponentů umístěných kolem sloupku řízení a palubní desky.
Boční náraz
Řidičův boční airbag chránící i hlavu je součástí sedadla. Tento airbag však byl při bočním nárazu aktivován opožděně. Ačkoli se v tzv. pole testu airbag rozvinul plně, při kontaktu s hlavou se vrchní část airbagu dostala mimo automobil skrz otevřené okno. Řidičova hlava tak sice nepřišla do kontaktu s testovacím (nárazovým) zařízením, ale je pochybnost o tom, zda by toto nastavení ochránilo i cestujícího vyšší postavy. Nicméně Audi nás informovalo, že systém bočního hlavového airbagu je přizpůsoben pro splnění norem platných v Severní Americe. I přes přítomnosti airbagu byl řidič vystaven riziku zranění hrudníku.
Ochrana dětí
Audi TT je dvousedadlový vůz a jelikož jsou automobily testovány s obsazenými předními místy, nebylo možné umístit v automobilu dětskou sedačku. Nicméně airbag spolujezdce může být klíčem deaktivován ve spínací skříňce umístěné uvnitř schránky na rukavice. Výstražné světlo je umístěno mezi sedadly za konsolou řadící páky.
Ochrana chodců
Ochrana jež tento automobil nabízí chodcům je tragická - automobil zde nezískal žádné body, ani žádné hvězdičky. Euro NCAP sdělilo Audi, že by mělo zlepšit výkon v této důležité oblasti.
Historie modelu a bezpečnostní výbava
Audi TT Roadster pro rok 2003 zahrnuje toto bezpečnostní vybavení: dvojici čelních i bočních (hlavových i hrudníkových) airbagů, přední pásy s předpínači a omezovači napětí, ABS a systém jízdní stability.