area 51
Píše se rok 1986 Muž jmenem Thomas Jorger pracoval v oblasti 51(lidi kteri tam pracuji tak tam pracuji celej život,uz nikdy nevyjdou za rodinou)ale tento muž byl malinko neshchopny kvuli nemu tam co si bouchlo...tak toho muže vyhodili a slíbíl,že tom nikomu neřekne co se tady deje a co tady je.Ale on řekl to znamym ti to povedeli taky znamym atd...a vlada si toho muze nasla a zabila!a pry ze tam pitvaj ufo maji tam letajici stroje a i nejaky ulomky meteoritu.Thomas Jorger pracoval jako dozorci a koukal cely dny na kamery co a jak kdo dela.
Oblast 51 - známá také jako Dreamland, oficiálně až někdy do roku 1994 vůbec neexistovala. Až po dlouhé době své existence (byla založena roku 1957) americká vláda, po sérii svědectví bývalých vědců, pozorování létajících talířů i havárií na základně přiznala, že "nějaká" Oblast 51 existuje.
Ale tato oblast, která se svou rozlohou blíží Švýcarsku, je prý jen obyčejná letecká základna US Air Force.
Ano, základna vzdušných sil tu skutečně je, nachází se v Nellis, ale je tu i mnohem více budov a hangárů, soustředěných převážně okolo jezera Groom.
Jsou zde i vesnice, kde žijí lidé, a nespočet silnic a cest. Vede tudy i dálnice č.375, které se ale od roku 1996 říká Mimozemská dálnice, právě proto že zde byly zpozorovány podivně vyhlížející i letící objekty.
Tato dálnice je také jedinou možností, jak se alespoň přiblížit (aniž by se vám něco stalo, samozřejmě je i mnohem více možností, ale je to poměrně nebezpečné) k centru Oblasti 51 - jezeru Groom.
Základna leží uprostřed pouště ve velmi hornaté oblasti a je krytá kopci a pohořími před zvídavými zraky.
Proto byste museli jet ještě dále mimo dálnici po malých prašných cestách, nebo jít po svých, což je také velmi trnitá a nebezpečná stezka - horko, hadi, strmé kopce a skály.
Nenajdete zde ploty ani zdi, ale určitě narazíte na cedule s nápisy: "Přísně střežená oblast", "Vstup na vlastní nebezpečí", "Použití zbraní proti narušitelům vyhrazeno"…atd.
Prostor této základny, ať ve vzduchu nebo na zemi patří k nejvíce střeženým na světě.
Na výše zmíněné základně v Nellis jsou připravené vrtulníky i stíhačky, které neustále střeží vzdušný prostor nad základnou.
Všude jsou detektory pohybu, kamery s termovizí a všemožná další zařízení, upozorňující na vetřelce.
Pokud byste se dostali příliš blízko, v mžiku by u vás byla jedna z hlídek v džípu, kterými neustále objíždějí hranice oblasti, a při nejlepším vás jen vyhodí se slovy, že je to střežená oblast a že tam nemáte co dělat.
Stávají se ale i horší věci - pokuty až do 6000 dolarů (cca.180 000 Kč), a také můžete být uvězněni na poměrně dlouhou dobu.
Není známo jestli někdy bylo použito nepřiměřené násilí, nebo jestli nebyl dokonce někdo zabit, každopádně kdyby to bylo nutné, ochranka by si nejspíše servítky nebrala…
Když budete na letišti, odkud startují letadla do Oblasti 51, chtít mluvit s ochrankou o místě kam letí, nesetkáte se zrovna s milým zacházením.
Sekuriťáci zakrývají a ničí kamery, nadávají, vyhánějí a vyhrožují.
Oficiální mapa končí 190 km severozápadně od Las Vegas v Nevadské poušti, zde se nachází tajné testovací území zvané též AREA 51, která se svojí rozlohou blíží k rozloze Švýcarska. Vstup do této blasti je zakázaný a vzdušný prostor nad ní patří k nejvíce střeženým ve Spojených státech. Řeč je o území leteckých sil Nellis a základně jederných zkoušek častěji známých jako oblast 51.
Oblast 51 byla založena v roce 1957 a plnila funkci jaderné základny, ve které letecká továrna Lockheed zdokonalovala výzvědná letadla pro potřeby CIA. Dodnes se tu testují nejnovější americké zbraně, mezi jinými tu probíhaly zkoušky s bombardérem Stealth. Oblast 51 byla vždy obestřena tajemstvím. Americké letecké síly potvrdily její existenci teprve v roce 1994.
Na obrovitém teritoriu Nellis Air Force Range existuje území, které je téměř pro všechny piloty světa tabu. Tomuto území se říká Dreamland.
Ať to zní jakkoli paradoxně, ani piloti z Nellis nejsou oprávněni vniknout do vzdušného prostoru nad tímto územím. Letci ho znají vzhledem k jeho pravoúhlému tvaru kromě jiného jako The Box (Bednu), ale bývá rovněž označován jako Red Square (Rudý čtverec). Této zóně je nutné se za každou cenu vyhnout. Všichni piloti kteří létají kolem zmíněné oblasti dobře vědí, že poušení zmíněného zákazu může snadno skončit sestřelením a smrtí. Od 11.srpna 1961 je tato oblast - vzdušný prostor R-4808 - oficiálně vyhlášena za uzavřenou.
Dreamland neboli "Země snů" je skryta za vysokými horskými pásmy. Pohled na mapu odhalí, že tato nejvíce uzavřená oblast představuje území o rozloze zhruba 40 x 40 km na němž se nacházejí dvě vyschlá jezera. Na severovýchod od obou jezer se nachází Groom Dry Lake. Ačkoli existují fotografie, které jednoznačně prokazují že na jeho západním břehu je vybudována opravdu veliká vojenská základna a sposta věrohodných svědků, armáda i další oficiální místa hrají při dotazech na poslání tohoto komplexu už dlouhé roky mrtvého brouka.
A ještě více se zamlžuje stav v souvislosti s druhým vyschlým jezerem jihozápadně od Groom Lake v oblasti Area 51. O Papoose Lake toho doposud víme jen velmi málo. Rozkládá se hlouběji a skrytěji v Dreamlandu a lze ho jako světlou plochu pozorovat a rozpoznat jen z nejvyšších a velmi vzdálených horských vrcholků. Jezera Groom a Papoose jsou vzájemně oddělena horským pásmem Papoose Mountain Range. A právě v tomto pohoří se podle všeho nachází jedno z největších tajemství naší planety.
Duben 1955
Jeden z předních testovacích pilotů amerického vojenského letectva Tony Levier, na žádost Kelly Johnsona, pátrá po odlehlém místě na testování a vývoj nového letounu U2. Nachází daleko v Nevadské poušti jezero Groom. O několik dnů později se na toto místo vrací znovu spolu s Johnsem a zástupci CIA. Začínají základní práce na budování přístávací dráhy a centra oblasti Area 51.
Červenec 1955
Práce na budování oblasti jsou kompletní a stály přibližně 800 000 amerických dolarů. Byly vybudovány tři hangáry, kontrolní věž, přistávací dráha a několik mobilních budov. První letoun U2 byl k testování dopraven dne 23. července 1955.
Srpen 1955
První let U2 v Area 51.
Podzim 1956
Šest pilotů z SAC začalo trénovat v tajné oblasti na letounu U2.
Duben 1957
První havárie U2 nedaleko od základny. Pilot zemřel.
Červen 1958
Existence oblasti, zabírající 85 čtverečních kilometrů, byla oficiálně uzákoněna.
Září 1959
The USGS pořídilo první fotografie této oblasti, jako část pro zmapování prostoru kolem jezera Groom. Tyto snímky nejsou stále dostupné veřejnosti.
Listopad 1959
Na základnu byl dopraven nový typ letounu A-12. Úkolem nové mise bylo provést testy proti zachycení radarem.
Září 1960
Začínají první velké práce na celkovém rozšíření a modernizaci oblasti, a to za účelem plně vyhovět náročným požadavkům pro testování A-12. Prvním krokem bylo prodloužení a zlepšení povrchu přistávací plochy z dosavadních 5000 metrů na 8500 metrů. Práce byla hotova o měsíc později.
Konec roku 1961
Robert J.Holbury byl zvolen velitelem základny Area 51.
Začátek roku 1962
Tankovací nádrže s rozšířenou kapacitou 4 540 000 litrů byly úspešně dokončeny.
Leden 1962
Stávající zakázaný prostor kolem jezera Groom byl rozšířen.
Duben 1962
První úspešný testovací let A-12 Blackbird.
Květen 1963
A-12 havarovala při návratu na základnu asi 20 kilometrů severně od Wendoveru, ve státě Utah. Pilot vyvázl bez zranění.
Červenec 1964
A-12 havarovala při přistávání. Pilot se úspešně katapultoval asi 800 metrů od místa pádu.
Začátek roku 1965
Populace obyvatel základny dosáhla počtu 1835 osob.
Prosinec 1965
Další havárie A-12. Tentokrát ihned po startu.
Leden 1967
A-12 asi 120 kilometrů od základny letěla bez paliva a havarovala. Pilot byl zabit.
Srpen 1968
Geologický ústav Spojených států amerických pořídil několik vzdušných snímků oblasti. Fotografie byly až do roku 1994 veřejně publikovány mezi několika vyvolenými. Po roce 1994 byly stáhnuty americkou vládou z oběhu.
Listopad 1977
Prototyp nového letounu F-117A byl tajně dopraven do základny.
Prosinec 1977
První úspěšný let F-117A.
Květen 1978
Jeden ze dvou prototypů F-117A havaroval v Area 51.
Červenec 1979
Druhé F-117A také havarovalo asi 45 kilometrů od základny.
Květen 1981
Na základnu jsou dopravovány další dvě F-117A a taktéž znovu testovány.
Únor 1982
První prezentace F-117A pro přední technology americké letecké armády.
Duben 1982
První výrobní model F-117A havaroval v tajné oblasti při příležitosti předávacích letů pro americké letectvo.
Říjen 1982
Souhlas k testování druhého modelu F-117A.
Začátek roku 1984
Oblast 51 byla opět rázně rozšířena o 4000 čtverečních metrů na sever a západ.
Listopad 1984
První eskarda letadel F-117A odcestovala do nové lokality Tonopah Test Range asi 200 kilometrů odtud.
Červenec 1988
Sovětský špionážní satelit pořídil několik snímku základny, které později publikoval v několika vědeckých časopisech po celém světě.
Květen 1989
Bob Lazar poskytl první interview o oblasti Area 51 pro KLAS-TV v Las Vegas.
Říjen 1993
Další rozšíření hranic oblasti 51.
Duben 1995
Oblasti Freedom Ridge a Whitesides Peak, blízké k zakázané oblasti jsou oficiálně uzavřeny pro veškerou veřejnost.
1996
Začínají stavby na druhé přistávací ploše
Komentáře
Přehled komentářů
Nikdy se nikdo z nás obyčejných lidí nedoví o plánech a faktech našich mocností.Proto už se o to nezajímám.Vesměs 50 a více let opakované dokumenty a ty ještě kdovíjak nejasné.
...
(keci, 14. 1. 2012 10:09)co tady píšeš neni vůbec pravda... lidi co tam pracujou bydlej normálně doma a ne že tam jsou na celej život :-D. Měl by sis nejdřiv něco zjistit a ověřit zdroj. Jinak žádný mimozemštani se tam fakt nezkoumali :-D :-D
lži a nepravdy
(ervino, 20. 2. 2013 21:16)