Jdi na obsah Jdi na menu

Zasedání výboru 8.2.2011:

                 Závěry z zasedaní výkonného výboru

_______________________________________________________________________________________________________________

zasedání          č. 1/2011

konané dne     8 února v 18:00  hod. v budově OU v Bukovci

___________________________________________________________________________

Přítomni: Chrascina Tomáš, Czepczor Roman , Lysek Tomáš, Lysek Václav,

Waszut Karel, Motyka Janusz, Michalek Martin, Krenželok Alois, Chybidziura

Daniel, Heczko Vojtěch, Mucha Bohuslav, Bojko Václav

Nepřítomni:   Krenželok Josef

Výkonný výbor shválil: 

1 ) Rozdělení členů výkonného výboru do funkcí, a to následovně.   

Předseda – Czepczor Roman,737 883 580

Hospodář  utkání– Chrascina Tomáš 739 599 529, Chybidziura Daniel 739 274 333

Správce hřiště – Waszut Karel, 604 658 449 , Krenželok Alois 731 885 051

Organizátor (akce,brigády)– Lysek Václav , 776 722 606

                                         Bojko Václav  737 635 625

                                          Heczko Vojtěch

Plánovač  (bus,avie,rozpisy utkání) – Lysek Tomáš  731 773 017

Jednatel – Motyka Janusz , 734 400 908

Lajnovač – Mucha Bohuslav 605 007 545, Lysek Tomáš

Sekání hřiště – Krenželok Josef 731 253 906

Zajišťování vápna, minerálek – Martin Michalek  605 458 388

Praní dresů – Burová Stanislava

Trenéři přípravky – David Jalowiczor, Bohuslav Worek

Trenéři žáků – David Hamrozi, Petr Bieroš

Trenéři dorostu – Krenželok Alois, Lysek Tomáš

Trenéři mužů – Martin Lysek, Vítězslav Jalovičor

2) Odpovědnost jednotlivých členů, za činnosti které jsou spojené s funkcemi do kterých

    byli zvoleni a to následovně:

Předseda – dotace OU, dotace OFS, sponzorské dary, reklama, zastupování TJ,

                   podepisování smluv, vedení účetnictví, vedení členské základny

Hospodář  utkání– zajištění utkání,komunikace s rozhodčími a zástupci soupeřů,zajištění

                              odměn rozhodčích, zápisů k utkání, zápisů o vyloučení hráče včetně

                               jeho odeslání,  hlášení výsledku utkání na OFS

Správce hřiště – údržba hřiště – válcování, hnojení, zavlažování, údržba sponzorských

                           tabulí

Lanovač -  lajnování hřiště před utkáním

Sekání hřiště – průběžné sekání hřiště

Organizátor -  organizování brigád k hřišti,kasinu, organizování turnajů, organizace

                       „Dnů obce“, zajištění rozpisu pořadatelů k domácím utkáním

Plánovač – zajišťování rozpisů k utkáním , objednávky Bus, Avie

Jednatel – zastupování TJ, podepisování smluv, zařizování změn termínu utkání,

                  výběr nájemného kasino

Trenéři – výsledky mužstva, kontroly stavu lékárniček, počty míčů (tréninky, utkání),

               kontroly dresů

3) Placení poplatku za absenci na zasedání výkonného výboru a to ve výši 100,-/ os.,

 která bude uložena do společné pokladny výboru, a použita na konci funkčního

období výboru – poplatky se budou vybírat průběžně po celý rok.

4) Vyrovnaný rozpočet pro rok 2011 – obrat 302tis

5) Každý člen výboru odpracuje minimálně  30hodin na brigádách spojených s

 prodloužením hřiště

6) Po konzultacích s trenéry  každý hráč za žlutou kartu (udělenou v soutěžním

utkání ) odpracuje 2 hodiny na brigádách, za červenou kartu 4 hodiny

 

Úkoly do příštího zasedání:

1) Zajistit smlouvy s dopravci - Czepczor

2) Nahlásit případné změny v termínech utkání pro jarní část sezóny – trenéři mužstev

 (Motykovi)

4) Nachystat rozpis utkání  pro všechny družstva – Lysek Tomáš

5) Nachystat rozpis organizátorů pro domácí utkání pro jarní část sezóny – organizátoři

6) Vyřešit úsporu el.energie v kabinách – návrh a realizace úprav - Motyka

8) Vyřešit výkop příkopu na dolním hřišti - Czepczor

 

Kontrola úkolů proběhne na dalším zasedání.

Příští zasedání bude dne 7.3.2010 v 18:00 v budově OU v Bukovci.

Zapsal: dne 8.2.2010

Roman Czepczor

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář