Info o Underword
Další informace o novém dobrodružství Lary Croft.
Redaktoři kultovního britského magazínu Edge byli na londýnské prezentaci Tomb Raider Underworld a ven vypustili několik svých postřehů. Pokud budete chtít o hře více, přečtěte si naše rozsáhlé preview.
- Přes nový engine hra krásně zapadá do celé nové série od Crystal Dynamics (Legend a Anniversary).
- Předešlé díly byly vytvářeny i na platformy jako PlayStation 2, Underworld je tak doslova prvním next-gen Tomb Raiderem, přičemž jeho prezentace na Xbox 360 vypadala náramně.
- Sice nemá takovou ostrost a míru detailů jako konkurenční Uncharted (recenze zde), ale světelné efekty, počasí a krásně plynulá animace (Underworld je prý první hrou v sérii, která používá motion capture) dávají hře velmi přirozený vzhled.
- Hlavně nová animace sprintu, která se hodí do nové, mnohem otevřenější koncepce hry, nebo možnost kopu po odrazu od stěny.
- Prezentován byl level u mayského paláce v mexické džungli během hrozného lijáku. Déšť tak tekl po každém povrchu, namočil Lařino oblečení a držel se v bahnivých loužích. Tu a tam se objevilo několik slunečních paprsků, jak po obloze proudily temné mraky, okolní vegetace byla neustále osvětlována blesky. HDR efekty jsou prý využívány šetrně a obratně.
- Možnost mířit každou zbraní zvlášť dá šanci Laře zastřelit několik černých panterů nebo pavouky, kteří se na ní spouštějí a skákají ze stropu. Lara může vzít i předměty ze svého okolí, přičemž bude držet klacek v ruce levé a pistoli v pravé. Tentýž klacek pak klidně může strčit do děr ve stěnách chrámu a tím si otevřít další cestu.
- Tomb Raider Underworld bude stále založený na překonávání levelů, které však budou otevřenější než kdykoliv před tím. Hra bude také méně lineární, takže jednotlivé puzzly budete moci řešit nezávisle na sobě v jakémkoliv pořadí.
- Přítomny budou i filmové sekvence s mačkáním tlačítek, nicméně autoři se dušují, že budou mnohem lépe integrované do hry.
- Hra dostojí svému názvu a velká část dobrodružství se bude odehrávat v mayském podsvětí a jeho mýtických a fantaskních lokacích.