Jdi na obsah
Jdi na menu
•Skládka
Po
převzetí záhadného balíčku se Polda ocitá na skládce za městem. Polda
má za úkol se dostat na místo určení, které se nachází za plotem
skládky. Sebere staré koště a uřízne větvičku z křoví pomocí nože.
Polda objeví ve staré rouře něco, co by se mu mohlo hodit. Musí však
odstranit krysu, která je v rouře. Uhodí do roury koštětem a krysa
odběhne. V ten moment sebere sýr. Ten pak položí na zem v místech, kde
se občas krysa vyskytuje. Po nalákání krysy na sýr, může Polda
podkopnout podpěru barelů a následně sebrat mrtvou krysu. Na mrtvou
krysu naláká kočku. Polda objeví na zemi staré prkno, které je potřeba
upravit, tak aby se dostal na druhou stranu.
Ve staré rouře najde pružinu, kterou vytáhne větičkou a může pak
pružinu použít na prkno. To je však potřeba ještě trochu upravit
nožíkem. Polda nejdříve otestuje odrazové zařízení raději s kočkou,
kterou na zařízení hodí. Sami jste viděli, jak to dopadlo. Polda musí
vyrobit hromosvod z koštěte a drátu, který uštípne nožíkem z plotu.
Hromosvod umístí na hromadu haraburdí a může přeskočit v klidu plot.
Zde na něj čeká nečekané překvapení. Objeví se záhadný kruh a Polda v
něm zmizí.
•Vesmírná základna
Objevuje se na vesmírné základně, kde se dozví, proč byl kontaktován a
musí se dostat k veliteli základny, který mu objasní co se vlastně
děje. Polda si promluví se všemi členy posádky, ale nemůže se dostat
přes vojáka, který střeží vstup k veliteli. Polda musí sehnat odznak.
Zajde znovu za operátorem teleportu a získá tak odznak, který ukáže
vojákovi. Velitel však nemá na Poldu čas. Ze stroje na kávu sebere
kelímek a muže pomocí něho odposlechnout hovor ve velitelově kanceláři.
Kelímek však musí nejdříve napíchnout na krystal v centrální místnosti
se šroubem.
Polda
prozkoumá čtyři stojany s čelistmi agentů a promluví si o nich se členy
posádky. Dozví se, že v jedné z čelistí je schována potenční pilulka a
pokusí se jí nožíkem vyndat. Pilulka tam však není. Polda rozhovory
zjistí, že s tím má něco společného uklízecí robot a od operátora
kávovaru se dozví o paměťové kartě. Tu vymontuje z robota pomocí
nožíku. Kartu pak vloží do počítače a zjistí, kde se pilulka nachází.
Po získání pilulky jí ukáže operátorce teleportu. Ta mu řekne o
znásobení účinku pilulky v kombinaci s kofeinem.
Pokud již Polda prozkoumal zásobník s kávou, může do něj vložit
pilulku. Aby se pilulka dostala do stroje, musí Polda pít kávu tak
dlouho až dojde. Pak promluví s operátorem kávovaru a ten zasune
zásobník i s pilulkou do stroje. Polda opět odposlechne rozhovor
velitele a pak již jen vyčká příchodu operátora s kávou. Velitel za
zajímavých okolností opustí místnost a Polda s ním může promluvit.
Dozví se vše potřebné a odlétá na misi do Tróje.
•Trója
Polda se ocitá na mořském pobřeží v Tróji. Jeho úkolem je docílit
vítězství Řeků nad Trojany. Může si rovnou promluvit s ohnivým ptákem a
slíbí mu pomstu místnímu kocourovi. Pokud se Polda vydá po pláži směrem
k hoře, potká se s bohyní lásky Afroditou. Dozví se o zlobě Boha
Poseidona a zrcátku, které je v tornádu. Polda Afroditě přislíbí pomoc
při získání zrcátka. Cesta zpět po pláži zavede Poldu do přístavu. U
spáleniště najde starý meč.
Dále po pobřeží nalezne spícího psa Cerbera, který střeží poslední loď
Řeků. Pokud pokračuje dál, narazí na jámu s kůly. Na druhé straně se
nachází pevnost Trójanů. Polda jde zpět a dostane se do tábora Řeků.
Tady najde Achillesův stan. Použije na něj meč a vyndá ze stanu
balíček. Ten rozbalí nožíkem a přečte si knihu o historii dobití Tróje
pomocí dřevěného koně.
V
táboře může Polda ochutnat pálivou polévku. Směrem nahoru se nacházejí
kadibudky a na stromě kocour, kterému se má Polda pomstít. Zde je možné
sebrat jedovatou houbu. Polda zabouchá na kadibudky a zjistí že, v
jedné z nich sedí velitel. Velitel požaduje po Poldovi něco na utření.
Polda usekne mečem list, který se nachází u Afrodity. Může ho dát
veliteli, ale nic se nestane. Musí list namočit do polévky a předat
veliteli. Ten po krátké chvíli skočí do kádě s vodou. Pak je možné s
ním mluvit.
Když se Polda vrátí k veliteli, spadne ze stromu kočka omráčená smradem
a vypadá jako mrtvá. Polda veliteli ukáže pověření, které získal z
balíku. Na oplátku dostane velitelův prsten. Pokud jde Polda z tábora
směrem dolů, narazí na místního truhláře. Toho požádá o pomoc. Truhlář
se zdráhá a po ukázání prstenu od velitele předá Poldovi prkno. Koně
však vyrobit nechce, protože se bojí psa Cerbera a jiné dřevo než z
lodi použít nemůže. Polda ještě rozsekne a sebere dýni. Pak použije
získané prkno na jámu s kůly a může pokračovat do pevnosti Trójanů.
Musí ale nejdříve postřílet stráže na hradbách. Sebere u jámy šípy,
které vloží do samostřílu a stráže postřílí.
Po vstupu do pevnosti si prohlédne gong, hospodu, bránu a vojáka, který
jí střeží (může mu zkusit ukázat prsten). Vrátí se k vojákovi, který
střeží obětní oltář. Polda se dozví, že zde může obětovat něco, co by
uspokojilo Boha Poseidona. Může obětovat kraba, který je na pláži ukryt
v ulitě. Pak sebere z velryby kost a jde si promluvit s ohnivím ptákem
o kočce. Řekne mu, že je kočka po smrti a pták se odletí podívat.
Přitom mu vypadne ohnivé pírko, které sebere. Polda zajde s vydlabanou
dýní k veliteli a nabere z kádě vodu. Do vody vloží ohnivé pírko a
vařící vodu vylije na ulitu s krabem. Ulitu sebere a vyndá kraba kostí
z velryby. Poté může jít kraba obětovat. Voják mu to však nedovolí.
Polda
sebere u hospody kalich, který naplní vínem ze sudů z přístavu. Sudy
musí ještě před tím navrtat vývrtkou na nožíku. Víno nabídne vojákovi,
a když začne být opilí, obětuje kraba. Teď se může vrátit k tornádu,
kde zjistí, že Bůh Poseidon se uklidnil a zrcátko leží na zemi. Sebere
ho a předá Afroditě. Ta mu na oplátku věnuje šíp lásky a také si může
utrhnout uspávací květinu. Polda se vrátí do pevnosti, kde vyndá šípy
střelci, který sedí v hospodě a vloží mu tam šíp lásky. Pak Polda
bouchne mečem na gong, střelec vystřelí šíp, který zasáhne psa Cerbera.
Polda zajde za truhlářem a oznámí mu, že je pes Cerberos zneškodněn.
Truhlář odejde vyrobit dalšího dřevěného koně, kterého naplní vínem.
Polda si koně prohlédne a vloží do něj ještě uspávací kuličku, kterou
vyrobí z jedovaté houby a uspávací květiny. Zajde do pevnosti, kde
oznámí vojákovi u brány, že na pláži stojí další kůň. Vrátí se zpět ke
koni. Tam zjistí, že kůň je pryč. Po návratu do pevnosti vojáci spí a
Polda může otevřít bránu. Řeky přivolá lasturou, kterou si ale ještě
musí nechat očarovat od Afrodity. U otevřené brány se Polda podívá na
naváděcí zařízení, které má u sebe a může zatroubit na lasturu. Pak
rychle na místo přesunu a Polda se vrací pět na základnu.
•Vesmírná základna #2
Po návratu nevěří svým očím. Díky potenční pilulce přidané do kávy
proběhla na základně malá sexuální revoluce. Polda si promluví s členy
posádky a opět zjistí, že ho voják nechce pustit do velitelské sekce.
Potřebuje vyšší hodnost. Polda si promluví s androidem a ten ho požádá
o čip, který mu slíbil operátor kávovaru. Operátor nechce o vydání čipu
ani slyšet. Polda prozkoumá uklízecího robota a zjistí, že si s ním
operátor pěkně užíval. Přinese operátorovi vibrátor, který sebere u
příletového teleportu. Ten ho však odmítne z důvodu nefunkčnosti. Polda
tedy sebere na stejném místě vakuovou pumpu a předá ji operátorovi.
Získá tak čip pro androida. Po předání čipu mu jej android vrátí s tím,
že je prázdný. Polda vloží čip do počítače a zjistí, že je opravdu
prázdný.
Zajde
za operátorem kávovaru. Ten se mu vysměje. Polda vymontuje paměťovou
kartu z robota a prohlédne si obsah v počítači. Polda objeví záznam
sexuálních hrátek a vypraví se s kartou znovu za operátorem kávovaru.
Ten mu nakonec předá další čip, který si ještě ověří v počítači. Pak ho
předá androidovi a může ho požádat o pomoc s hodností. Android mu
zapůjčí odznak a Polda ho předá vojákovi. Po vstupu do velitelské části
Polda zjistí, že se k veliteli stejně nedostane a musí najít způsob jak
proniknout k hlavnímu počítači.
Polda se pokusí o naskenování svého zadku, ale neúspěšně. Prozkoumá
židličku, na které dříve seděla operátorka teleportu (odletu) a od
androida získá speciální paměťovou fólii. Tu přiloží na židličku a
získá tak otisk zadku operátorky. Folii použije na scanovací zařízení.
Polda použije hlavní počítač, který ho však obviní a uzamkne v
místnosti. Polda prohledá montérky, ve kterých najde barerii. Tu vloží
do vibrátoru, který použije na spodní čidlo počítače. Teď může smazat
obvinění a sebrat zpět vibrátor. Po této akci se dozví svůj nový úkol,
odejde k odletu, kde promluví s počítačem a je přenesen do 1. světové
války.
•První světová válka (noc)
Polda se ocitá v 1. světové válce. Má zde za úkol zničit prototyp
tryskového letadla, včetně jeho plánů. Pokud se vydá směrem dolů,
objeví se u stodoly a může prozkoumat ležící osobu. V další obrazovce
Polda utrhne plaňku z plotu a pokračuje dál. Zde sebere strašáka, v
inventáři ho odstrojí a pokračuje dál. U balónu prozkoumá plechovky a
pokusí se vylézt do balónu. Má závratě, tak raději rychle sleze. Pak se
vydá směrem dolů a dostane se před hangáry. Tady promluví s vojákem u
závory. Z rozhovoru je jasné, že by si měl Polda opatřit nějaké
dokumenty. Pokud se Polda vydal od generátoru směrem nahoru, dostal se
k budově s úředníkem. V rozhovoru požaduje úředník doklady. Pokud je
nepředloží, tak je zastřelen. Může také zkusit opravit žebřík vedoucí
na střechu křížem z inventáře (zbytek po strašákovi).
V
hangáru s letadlem najde zamčený šuplík, který vypáčí nožíkem a získá
tak doklady. V hangáru také najde skříňku první pomoci, ze které sebere
obvaz a líh. Na stole leží objednávka helia na příští den. Polda také
může prozkoumat letadlo a jeho vrtuli. S doklady zajde za úředníkem.
Promluví si o úředníkovi s vojákem u závory, a když se dozví o heslu,
vydá se opět za úředníkem. Polda sebere u úředníka vlajku ze stožáru, u
generátoru kámen a šroubovák. Kámen obarví ve zlaté barvě pod balónem a
odnese úředníkovi. Na oplátku dostane cukr, který nasype do generátoru.
Od té doby úředník spí a Polda může opravit žebřík a vylézt na střechu.
Zde nalezne balík, který rozbalí nožíkem. Přečte si knihu a prozkoumá
bleskomet.
Na střeše se nachází hvězdářka, která je velitelovou ženou. Od té se
dozví zajímavé informace o nehodě velitele. Polda se vrátí ke stodole a
sebere opilému muži placatku s koňakem a odmontuje nožíkem dřevěnou
ceduli. Koňak použije na žebřík do balónu a vyleze nahoru. V balónu
zakryje díru dřevěnou cedulí a odmontuje šroubovákem fotoaparát. Na něj
v inventáři přidá bleskomet a vrátí se ke hvězdářce. Tu přemluví k
focení. Použije na ní fotoaparát s bleskometem. Hvězdářka je omráčena a
Polda jí prohledá a najde zapalovač. O vytrženou plaňku roztrhne
vlajku, vloží jí do lahve s lihem a zapálí ji zapalovačem. Polda si
promluví o profesorovi a o hvězdářce s vojákem. Pokud se Polda podívá
znovu oknem do stodoly, zjistí, že se zde nacházejí plány tryskového
letadla. Polda hodí zapálenou láhev do vikýře stodoly a dá profesorovi
zapalovač. Pak rychle do úkrytu.
•První světová válka (den)
Po uhašení požáru stojí Polda pod balónem. U hangárů stojí nový voják a
hlídá. Pokud se bude chtít Polda podívat do hangáru, bude zastřelen.
Promluví si vojákem u závory. Pak naplní kondom heliem a použije ho na
amplion, který je na střeše. Po odchodu vojáků sebere u strážní budky
hasák a odmontuje dalekohled. Ten pak přidělá místo fotoaparátu v
balónu. Polda se podívá do dalekohledu a na druhý pohled zjistí, že
velitelova kočka si hraje s klíči od hangáru. Kočka nechce klíče dát,
tak ji Polda přiváže obvazem k motoru. Hasákem odmontuje vrtuli z
letadla a použije jí na motor. Ten spustí a kočka odletí. Vezme s sebou
klíče, které spadnou opodál na vodní minu. Polda se je pokusí sebrat,
ale výbuch ho zabije. Ze stromu (tam kde dříve stál strašák) uřízne
nožíkem větev a s ní sebere klíče. Použije klíče na hangár, zmocní se
prototypu letadla a přesune se zpět na základnu.
•Vesmírná základna #3
Po
návratu na základnu je slyšet poplach a operátor teleportu visí na
okraji plošiny. Po rozhovoru s operátorem zjistí, co se stalo. Uklízecí
robot zablokoval centrální šroub a základna se řítí do prostoru. Je
potřeba odblokovat šroub. Polda se podívá do počítače, kde zjistí, že
je během poplachu nepřístupný. V místnosti s kávovarem zabouchá na
dveře a promluví si s operátorem kávovaru. Může kopnout do zařízení
uprostřed místnosti a sebrat mikroroboty. Polda prohledá vojáka u
šroubu a získá zapalovač.
V místnosti velitele sebere ladičky a suchou kytku. U počítače pak
prozkoumá plošinu na zemi. V inventáři spálí suchou kytku a do
vzniklého popela vloží mikroroboty. Tuto směs pak vysype na zem u
počítače. Uklízecí robot přijede nepořádek uklidit a mikroroboti ho
zničí. Nyní má Polda přístup ke krystalu, který blokuje šroub. Krystal
rozbije jednou z ladiček a po ukončení poplachu se podívá do počítače.
Pro přístup však potřebuje čip velitele.
Polda si promluví s operátorem kávovaru a zjistí, že náhradní čip
vlastní operátor teleportu. Polda promluví s operátorem a pokusí se
neúspěšně sundat prsten, ve kterém je čip. Sebere z kávovaru kelímek a
nabere do něj olej z fritovacího hrnce, který se nachází ve velitelově
místnosti. Olej použije na operátora. Získá tak prsten s čipem. Polda
použije čip na počítač, odstraní z něj virus a dozví se o komplikacích,
které tento virus způsobil. Zjistí, že jakýmsi nedopatřením byl v
Egyptě zabit faraon. Proto vyráží do akce s cílem vše napravit.
•Moře
Polda
neočekávně přistává na voru, který pluje na otevřeném moři. Kolem
plavou žraloci a ještě ke všemu poslal počítač Poldu až za událost, kdy
byl zabit faraon. Nezbývá mu nic jiného než se stát sám faraonem. Polda
se pokusí sebrat plovoucí klacky. Sebere ruku s hadrem a v inventáři
odkousne ruku od hadru. Ruku hodí do moře. Až žraloci odplavou, může
sebrat klacky. Ty pak v inventáři zkombinuje a přidá k nim hadr. Tím
vznikne plachta, kterou Polda použije na vor a dostane se k balíčku.
Sebere ho a rozbalí nožíkem. Sebere také nádobu s vodou, do které
nasype sodu. Takto naplněnou nádobu použije jako pohon voru a odjede na
pobřeží.
•Egypt
Polda promluví s rybářem v domku. Po zjištění momentální situace sebere
kus dřeva a jde dál. Prozkoumá žraloka a matrace. Na mapě může
přecházet do různých částí. Pokud se Polda vydá na svatou horu, zjistí
od strážce jaké jsou podmínky výběru nového faraona. Polda prohledá
hnízdo a najde peří. Použije termity na kopí a sebere kovový bodák.
Dále jde Polda do paláce, kde si promluví s generálem a vezírem. Pokud
již zná heslo, tak se vydá k oltáři. Zjistí, že heslo zapomněl a vrátí
se ke generálovi. Ten mu předá tabulku s heslem. Polda sebere med ze
stolu a vrátí se k oltáři, kde použije tabulku s heslem. Pokračuje dál
a může si zkusit sednout na sochu.
Polda si nabrousí v paláci kovový bodák o sochu a odnese med rybáři.
Ten mu za to věnuje rybářskou síť. V paláci chytne sítí motýla a sebere
koberec. Ten pak hodí rybáři na komín. Teď již může bodákem rozříznout
žraloka a vyndat mu z břicha faraónovu korunu. Korunu použije na sochu
u pokladnice a otevře se vchod do ní. Ještě zde sebere hůlku.
V
pokladnici Polda zamete podlahu peřím a objeví otvory. Ze sloupu vyjme
pomocí znovu nabroušeného bodáku diamant, který vloží do hůlky. V
pokladnici je potřeba zlikvidovat kočku, která střeží páku od dveří.
Polda může vložit hůlku s diamantem do děr, ale diamant je špinavý.
Vyjme ho nožíkem a vyčistí ručníkem, který je v paláci. Znovu vloží
diamant do hůlky a vyzkouší díry v pokladnici. Správná díra je č. 14.
Po likvidaci kočky zatáhne Polda za páku a zjistí, že místo zlata je
zde jen ozdobný pás, který sebere.
U žraloka obarví motýla v krvi a v inventáři ho ještě natře medem.
Ozdobný pás použije na matrace. Zavšivený pás předá strážci na svaté
hoře. Pak sebere žezlo a přilepí na něj červeného motýla. Srážce je
přesvědčen a odvede Poldu za vezírem s tím, že je to nový faraón. Ten
však podvod prokoukne. Polda použije přístroj na určování polohy a
podaří se mu teleportovat vezíra na základnu. Tím se stává definitivně
farónem. Jak to nakonec dopadlo již zjistíte sami.
Archiv
Kalendář
<< |
říjen / 2022 |
>> |